
לפני כמה חודשים הזמנתי שלושה בשמים מהחנות הזו, בעיקר אחרי שראיתי כאן את הפרגונים החיוביים על שירות מצוין ומהיר. לאחר כשבוע מההזמנה התקשרתי כדי לדעת מה קורה עם זה, כי לא שמעתי מהם כלום ובתגובות כאן נכתב שהיו מאוד מהירים, והמוכר המאוד אדיב וסבלן התנצל על כך שהמשלוח שלי בטעות לא יצא או משהו כזה ושהוא יפצה אותי עם דוגמיות. נחמד מאוד חשבתי לעצמי, שאלתי תוך כמה זמן המשלוח יגיע וקיבלתי תשובה שתוך 3-4 ימים. חיכיתי בסבלנות, 3, 4 וגם חמשה ימים אבל המשלוח לא הגיע. ואז התקשרתי לבדוק מה קורה?? שוב היתה איזו טעות. מפה לשם סוף סוף אחרי עוד כמה ימים החבילה הגיעה. פותחת בהתרגשות. רואה שני בשמים מתוך השלושה שהזמנתי, דווקא היקר משלושתם לא הגיע. מתקשרת למחרת בבוקר כדי להבין מה עם הבושם החסר. מישהי עונה לי ומבטיחה שהיא תבדוק מה קורה עם זה ותחזור אליי. אני מחכה כמה שעות ואין תשובה ממנה. כותבת לה אחרי כמה ימים והיא עדיין לא עונה וכשכן רק אומרת שהיא תבדוק.גם כשהתקשרתי פתאום כבר לא ענו- לא משנה באיזו שעה התקשרתי. בסופו של דבר כשכבר נמאס לי מהתשובה שהיא בודקת לי, ואמרתי שאני רוצה לבטל את ההזמנה ולקבל זיכוי ואם לא אקבל תשובה אאלץ לנקוט באמצעים משפטיים- סוף סוף קיבלתי התייחסות מיד וגם הבושם נשלח. גם אז היא עוד שאלה אותי לאיזו נקודת חלוקה לשלוח ואמרתי שעם כל מה שקרה אולי ישלחו עד הבית בשליח? כמובן שהדוגמיות שהובטחו לי לא הגיעו בשום שלב. אז נכון שהבשמים שהגיעו היו מקוריים ובזול אבל עם כל עוגמת הנפש. בלבול השכל והטירדה שהתלוותה לא בטוחה שאקנה דרכם שוב.
תודה רבה על השיתוף ועל הפירוט 🙏 אנחנו מתנצלים בכנות על החוויה שעברת, זה ממש לא הסטנדרט שאנחנו שואפים לתת ללקוחות שלנו. אין ספק שהיו כאן מספר תקלות, גם בעיכוב המשלוח, גם בחוסר בפריט וגם בתקשורת שלא הייתה מספקת, ואנחנו לוקחים את זה ברצינות מלאה. אנחנו שמחים שלפחות המוצרים עצמם הגיעו לשביעות רצונך והם מקוריים, אבל ברור לנו שזה לא מפצה על עוגמת הנפש שחווית. הנושא הועבר לבדיקה פנימית כדי למנוע מקרים כאלה בעתיד, ואנחנו גם נבחן את נושא השירות והמענה ללקוחות. נשמח לפצות אותך באופן ראוי על החוויה, אם תרצי, מוזמנת ליצור איתנו קשר בפרטי כדי שנוכל לטפל בכך באופן אישי. שוב מתנצלים ומעריכים את הזמן שלקחת לכתוב, זה עוזר לנו להשתפר.























