דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל, בניין ובית ריהוט תאורה (פתח תקווה)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פטיש ומסמר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפטיש ומסמר ?
2.93
ציון ממוצע
15
חוות דעת בשנה האחרונה
16
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
3
3 חודשים אחרונים
5
0
5
6 חודשים אחרונים
6
0
6
שנה אחרונה
7
1
7
כל הזמן
7
1
8
נמצאו 16 חוות דעת גולשים על פטיש ומסמר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר אותו הזמנו הוא לא המוצר אותו קיבלנו. קיבלנו מוצר שנראה כמו בדיחה לא מוצלחת מאיזה אתר סיני גרוע ולא דומה בכלל למה שמוצג באתר. גם לאחר הרכבה היה לא יציב ולא שמיש. באופן עדין ניתן לומר שמקומו בפח. במקום לזכות אותנו אוטומטית על הגניבה (פשוט כך) התעקשו שנדאג לשלוח אליהם את זה בחזרה ועל חשבוננו. לאחר מכן הציעו זיכוי של 20 ש"ח. לא ברור לי מי הליצנים שמנהלים את המקום, אבל ממליצה לא להתקרב
תגובת החנות:
שלום רב,
המוצר אותו הזמנת הוא אותו מוצר אשר אותו קיבלת.
זה שאתם לא יודעים להרכיב אותו זה דבר אחר וגם לכך הצענו לתת עזרה וגם הסבר טלפוני וסרטון בוואטספ במידת הצורך.
מדובר במוצר אשר נמכר גם בחנות וגם באינטרנט,מחזיק עליו בין 8 ל12 זוגות נעליים,עומד ותקין מצוין כאשר מרכיבים אותו נכון.
למרות זאת הצענו לקבל את המוצר בחזרה אך גם זה לא סיפק את הלקוחה.


מוצר:
250369 מתקן נעליים 5 קומות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 26.03.2019 ביצעתי הזמנה לטוסטר לחיצה של המילטון. בחרתי במשלוח של שליח עד הבית תוך 7 ימי עסקים. לאחר שעברו 7 ימי עסקים ולא חזרו אלי, התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה, נאמר לי שצריכה להגיע מהמחסן הראשי. חיכיתי עוד שבוע, לא קיבלתי שום טלפון והתקשרתי, אמרו לי שעוד לא עברו 7 ימי עסקים והמוצר מחר מגיע מהמחסן. כבר אז הבנתי שמשהו מסריח. היום, ה-14.04.2019, לאחר שלא קיבלתי שום טלפון מהחברה במשך תקופת זמן של שלושה
שבועות, התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה, אמרו שאין במלאי. הנציג אמר שניסה להתקשר אלי פעמיים, כמובן שזה שקר, כל השיחות מתועדות ביומן שיחות. בנוסף לכך היום יש גם ווטסאפ, והם אפילו רושמים באתר שלהם שיש שירות לקוחות גם בווטסאפ, אז בקיצור זה סתם תירוץ עלוב. כמובן שאת הכרטיס אשראי הם ידעו לחייב ביום ההזמנה באינטרנט. לא הציעו לי שום פיצוי למרות שדרשתי.
תגובת החנות:
שלום ירון,
שירות הלקוחות שלנו ניסה ליצור איתך קשר כמה וכמה פעמים ולא היה מענה וזה מתועד במערכת שלנו.
לצערנו המוצר אשר הזמנת היה חסר במלאי עקב ריבוי הזמנות והמתנו לו שיגיע ממחסני היבואן ולאחר כמה ימים קיבלנו ביטול עקב חוסר גם אצל היבואן.

מעבר לכך,אין לנו כוונה לשקר לאף אחד ואנו מטפלים באלפי לקוחות ביום ועדיין מתחייבים למחירים הנוחים והזולים בארץ.
כנראה שקצת שכחת שמאחורי קו הטלפון עומד בן אדם וצורת הדיבור שלך וההתבטאות שלך כלפיו לא הוסיפה כבוד והיתה פוגענית מאד.
כרטיסך זוכה בסכום הרכישה.
מוצר:
טוסטר לחיצה המילטון מדגם HEM1360
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באופן כללי החנות מציעה מוצרים ומחירים טובים ובסופו של דבר קיבלתי את המוצרים שהזמנתי. אבל, משלוח (בתשלום) שהובטח תוך 7 ימי עסקים, נמסר לאחר 12 ימי עסקים (לא כולל יום הזמנה), ללא התנצלות כלשהי או אפילו תגובה לשאלה ששלחתי לאחר 7 ימי עסקים. כנראה שאם אצטרך אזמין שוב מהחנות, אבל רק אם לא אמצא חנות אחרת שמכבדת את זמני המשלוח המוצהרים.
מוצר:
LA KITCHENETTE 81743, Gold Line ATL264
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזיון.
רציתי לרכוש מטחנת ‏קפה ותבלינים Delonghi KG521M.
התקשרתי לברר אם יש בחנות בפתח תקווה, כדי לאסוף את זה עצמאית.
אמרו לי בחנות אין, אבל תזמין דרך האתר, כדי שיביאו מהמחסן.
גם וידאתי שהמחיר הוא 399 ש"ח למוצר חדש באריזה.
בפרוש אמרו שיש במלאי במחסן וזהו המחיר.
נכנסתי לעשות הזמנה.
כשהגעתי לשלב התשלום, המחיר קפץ ל-429 ש"ח .
התקשרתי לחנות שנית, כדי לברר למה זה.
אמרו לי מבררים וחוזרים אלי.
לאחר 1/2 שעה של המתנה התקשרתי שוב.
אמרו לי 'אין עכשיו במלאי. אם היה במלאי, היית יכול לקבל את המכשיר ב-399 ש"ח'.
מה קרה פתאום? פשוט תרגיל מלוכלך. לא רוצים למכור ב-399 ש"ח, אז פתאום אין במלאי.
אילו הייתי עושה הזמנה ב-429 ש"ח הכל היה מסתדר.
תרגיל מכירות מהרמה הנמוכה ביותר.
יואב טל' ניד 050-5632382.
תגובת החנות:
שלום רב,
ראשית כל,מטרת החנות הינה למכור ואין לנו שום סיבה לא למכור ללקוח במידה והמוצר קיים במלאי.
המוצר הנ"ל נמכר באותו היום ל2 לקוחות שונים אשר ביצעו הזמנה דרך האתר ואתר זאפ יכול להעיד על כך.
כאשר התקבלה השיחה הודענו ללקוח שאנו צריכים לבדוק אם המוצר קיים במלאי במחסן וכאשר קיבלנו הודעה מהמחסן שהמוצר נגמר בדקנו מול היבואן וגם אצלו המוצר נגמר במלאי.
איזה סיבה יש לחנות לא למכור ?
חבל מאד שהלקוח דיבר בשפה בוטה וגסה לנציג השירות שסה"כ אמר שהמוצר לא קיים במלאי.
האם נוכל למכור מוצר שלא קיים במלאי?

על איזה תרגיל מכירות מדובר אם המוצר לא נמכר?
וגם במידה והלקוח היה עושה הזמנה במחיר אשר השתנה לטענתו עדיין לא היה ביכולתינו לספק את המוצר ואי לכך המוצר ירד מסריקת אתר זאפ ונמחק מהאתר.

אנו נמשיך לשרת ולמכור לקהל לקוחתינו במחירים הטובים והזולים בארץ.

מוצר:
מטחנת ‏קפה ותבלינים Delonghi KG521M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו לי כל יום ששולחים לי את המקרן חום,במיוחד עשיתי ע''י שליח. עבר ששה ימים עדיין חא שלחו. כתבו לי במייל שביום ראשון ישלחו, התקשרתי לשאול מה קורה הבטיחו שיחזרו אלי ועדיין אני ממתין.
תגובת החנות:
שלום רב,
כאמור הננו מתחייבים ל7 ימי עסקים והלקוח ידע ואישר זאת גם במהלך ההזמנה וגם במהלך השיחות הטלפוניות שהוא יודע שמדובר ב7 ימי עסקים אך התגובות באתר זאפ מראות שהמוצרים מגיעים לעיתים תוך יום.
אז כן,אנו משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו כבר מעל ל15 שנים, בנוסף בהחלט אנו עושים הכל בכדי להוציא משלוחים כמה שיותר מהר אך ההתחייבות שלנו היא ל7 ימי עסקים בכל מצב !
הלקוח הזמין את המוצר ב19.2.19 וביום הרביעי לעסקים ב24.2.19 רץ לכתוב ביקורת ולבטל את ההזמנה.
חשוב לציין שהחנות עמדה ובמהלך ביטול ההזמנה המוצר היה כבר בידי חברת השילוח.

צר לנו שאנשים מסכימים לעצמם לפגוע באנשים (קללות וצעקות בטלפון) ובחנות אשר נותנת מענה לאלפי לקוחות ביום ומתחייבת למחיר הזול ביותר בארץ
מוצר:
מקרן חום
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מברגה מסוג worx והגיעה תוך פחות מיומיים
הפעם האחרונה שקיבלתי משלוח מהיר היה בגלל שחברת המשלוחים הייתה שייכת לקרוב משפחה
כל הכבוד לספק
מוצר:
מברגת איפקט worx 20v wx290.2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה שאני מזמינה מפטיש ומסמר הזמנתי כבר מפזר חום לאמבטיה של גולד ליין, החבילה הראשונה הגיע תוך שלושה ימים והמוצר השני שקניתי (מכונת פופקורן) הגיעה תוך יום אחד מיום ההזמנה!! השליח תיאם איתי שעה והיה נחמד מאוד, תודה רבה.
מוצר:
מכונת פופקורן ביתית ATL202
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני כלים של Worx (ללא סוללה) משחזת זוית(דיסק) וגקסון/מסור חרב 20 וולט, קבלתי שירות מקצועי ואדיב, הכלים סופקו בזמן.
אחרי רכישה זאת הזמנתי גם מסור עגול של ורקס תודה לפטיש ומסמר
מוצר:
WX 800.9 WX500.9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קמין בתאריך 27.1 ולאחר יום בלבד (28.1) קיבלתי אותו עם שליח עד הבית!
אני רוצה להגיד תודה למי שטיפל בי וזה ראוי באמת ראוי להערכה!!
מוצר:
קמין חשמלי דגם SE172
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה בזאפ, ראיתי שהמחיר הכי נמוך בחנות הזו והזמנתי דרכם
הגעתי לחנות לבצע איסוף ובזמן קצר מאוד הביאו לי את ההזמנה והשירות היה סבלני ונתן לי את תשובות לשאלות שלי
אחלה שירות, ואחלה מוצר במחיר טוב
מוצר:
‏כיריים גז Gold Line MG3 גולד ליין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחנות המחירים פי 2 מאשר באתר!! מקדחה שעולה פה 250 שקל בחנות רצה ממני בלי שום משא ומתן להנחה 400 שקל! לפחות נתן לי מקדחה מתנה בשווי 10 שקל ועל סט מקדחות נוסף שילמתי 20 שקל! שימו לב להפרש מחירים לפני שאתם קונים!
תגובת החנות:
שלום רב,
כאשר לקוח מגיע לחנות דרך אתר האינטרנט ויש הבדל בין המחירים הרשומים באתר לבין המחיר בחנות אנו מייד מתקנים זאת והלקוח מקבל תמיד את המחיר הזול מבינהם.
בכדי לעמוד בתחרות הכל כך גדולה באינטרנט ובכדי לתת ללקוחתינו את המחירים הזולים ביותר בארץ למיטב המוצרים אנו עובדים ימים כלילות בהשוואת מחירים.
האינטרנט לעומת החנות הוא שוק מאד דינמי והמחירים משתנים בו בקצב של דקות.
אין לנו אפשרות לעדכן מחיר על כל מוצר כל דקה בחנות הפיזית מכיוון שהחנות מונה מעל 10,000 מוצרים.
אנו נמשיך לעבוד ולתת ללקוחתינו את המחירים הזולים ביותר בארץ למיטב המוצרים.
מוצר:
מקדחה worx d-lite WX120.1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פינג'אן חשמלי, באתר מופיע תמונה בלבן, בפועל קיבלתי מוצר שחור. למה? ככה.

מעצבן, אבל לא כמו ההתעסקות בלהחליף אותו עכשיו...
תגובת החנות:
היי יהודה,כאשר יש בעיה עם הזמנה מסוימת יש לפנות לשירות הלקוחות בכדי לקבל מענה מהיר ומשביע רצון.
פטיש ומסמר שמה לעצמה מטרה לתת את חווית השירות והמחיר הטובים ביותר וחבל שלא יצרת איתנו קשר בכדי שנוכל לטפל בתקלה שנוצרה.



מוצר:
פינג'אן חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי קולבים לבגדים.
לאחר סקר מחירים וטיב מוצר הגעתי לחנות " פטיש ומסמר "
המחיר של הקולבים כולל מלשוח יצא לי מאוד טוב
תמורה מעולה למחיר.
את ההזמנה בצעתי באינטרנט בתאריך 30.04.2018
היום יום רביעי תאריך 02.05.2018 קיבלתי טלפון ושאלה אם אפשר לספק לי את ההזמנה.
לציין ששילמתי על משלוח בדואר ישראל.
ההזמנה הגיע היום ע"י שליח מבלי שהייתי צריך לשלם על שדרוג המשלוח.
הקולבים שהזמנתי הגיעו והם מאוד איכותיים.
אני ממליץ על החנות הזו בשל השירות המהיר שלהם והסחורה האיכותית שיש להם
מוצר:
סט קולבי קטיפה רביעייה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי למרות שלא הייתה אף חוות דעת וזו הייתה טעות. בשביל משלוח עד הבית - לקח להם מלא זמן להגיע- שבוע וחצי, המוצר שהתקבל זה לא המוצר שפורסם בסרטון באתר. הסבר- חיפשתי בריטה עם מכסה מסויים, ובסרטון ראיתי מה שחיפשתי, בפועל קיבלתי משהו אחר ממה שפורסם. לאחר ששוחחתי עימם לגבי אי ההבנה , הם "נתנו" לי אופציה להחזיר את המוצר, כמובן שאני צריכה לשלם שוב על המשלוח, והם גם גובים %5 מסך ההזמנה- חוצפה לשמה. לא ממליצה להזמין משם.
תגובת החנות:
היי אורטל,
כאשר כותבים ביקורת חשוב מאד להיצמד לעובדות.
הזמנתך התקבלה במערכת בתאריך 29.1 והמוצר הגיע ליעד ב7.2.
זאת אומרת שאת המוצר קיבלת בתוך שישה ימי עסקים כאשר אנו מתחייבים לשבעה ימי עסקים במשלוח עד הבית בעמוד תקנון האתר.
בנוסף,טענותייך התקבלו בהודעה בצורה הזאת -
"איך אני מחזירה את המוצר? נראה זול ולא איכותי. צבע נוראי ומכוער נורא. אריזה ממש חובבנית. נראה מוצר באיכות מאוד ירודה"
טענותייך אינן מציאותיות. המוצר מגובה בתו תקן ישראלי,נמכר במאות חנויות בכל הארץ כבר מעל ל6 שנים,בעל אריזה מודרנית ולייתר דיוק מדובר על קנקן של חברת דאפי ולא של חברת בריטה.
חשוב לציין שכל התמונות והסרטונים באתר הינם להמחשה בלבד.
בטלפון התלוננת על צבע המוצר ואף הצענו לשלוח לך שוב בצבע אחר במשלוח אקספרס של עד יומיים על חשבונינו.
למרות שזוהי מדיניות החנות שמגובה בחוק,בכל שלבי השיחה הודענו לך שתקבלי החזר מלא! על המוצר אך תצטרכי לשאת בעלות המשלוח בחזרה (דבר שנהוג בכל עסקת אינטרנטית).

צר לנו שבחרת ללכת בדרך לא ישרה,אנו עושים את מירב המאמצים בכדי לתת השירות הטוב ביותר לקהל לקוחתינו במהלך עשר שנות פעילותינו.

מוצר:
בריטה דאפי
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.