דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל, בניין ובית ריהוט תאורה (פתח תקווה)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פטיש ומסמר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפטיש ומסמר ?
3.35
ציון ממוצע
31
חוות דעת בשנה האחרונה
42
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
10
0
5
שנה אחרונה
18
0
13
כל הזמן
24
1
17
נמצאו 42 חוות דעת גולשים על פטיש ומסמר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה אדיב וסייע לי בקבלת ההחלטה, נהניתי מאוד מהשירות ומחווית הקנייה, השירות היה מעולה קיבלתי עכשיו את המוצר שנראה ברמה גבוהה מאוד ביחס למחיר הזול שהם מציעים, בקיצור - הציון 5 כוכבים משקף את רמת שביעות הרצון שלי מחווית הקניה ...
מוצר:
כסא נדנדה רוקר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את ההזמנה תמסור גקסון יום למחורת לגליל! מוצר תקין תואם לתאור ,בחיר הכי זול בין החנויות .תודה על השרות.
מוצר:
מסור אנכי ניטען של סוזוקי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את פטיש ומסמר במחיר הזול ביותר והתקשרתי לברר אם המצור קיים במלאי ואכן היה קיים.
הגעתי לשם לאסוף ואני רוצה לציין שהיה אחלה שירות אחלה מחיר ואחלה חנות!
חנות ענקית עם מבחר גדול של הכל מהכל
ומחירים נוחים
קניתם אותי
מוצר:
תנור חימום GOLD LINE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בזאפ פטריית חימום ומצאתי את החנות הזו שהייתה הזולה ביותר.
השליח היה נחמד, תיאם איתי והגיע אליי הביתה.
בסופו של דבר יצאתי מרוצה עם הפטרייה שמחממת את כל החצר ושירות מעולה
מוצר:
‏פטריית חימום Gold Line ATL-2615
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה ונוחה
שירות טלפוני זמין מהיר ועונה במקצועיות
השליח תיאם איתי למתי שנוח לי
המוצר עצמו מעולה ואופן השימוש קל
מצויין
מוצר:
פטריית חימום HSS-A ‏אביגיל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהזמנתי, התברר שהמוצר לא במלאי. לא יודע אם זה רשלנות או הטעייה מכוונת, בכל מקרה, לא כדאי.
תגובת החנות:
שלום רב,
אין מדובר ברשלנות ואין מדובר בהטעייה מכוונת.
לחנות אין שום אינטרס לפרסם מוצר שאין לה במלאי כי פרסום באתר זאפ עולה כסף.

המוצר הנ"ל הינו מוצר ממגוון מוצרי החורף, מוצר שהגיע בעונה שעברה והעונה היבואן הפסיק את היבוא שלו.
המוצר נמחק מהאתר.

נשמח לשרת אותך שוב בהמשך.
מוצר:
מחמם-איכותי-לבית-2000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר מאוד!! הגיע תוך 3 ימים לבית שלם ותקין.
אתר קל לשימוש ואופן ההזמנה מהירה ונוחה.
מאוד מרוצה וארכוש מאתר זה שוב.
מוצר:
מיקרוגל D90D25ESL גולד ליין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 20 לאוקטובר הזמנתי מעמד לנעליים, מספר הזמנה 9959, היום 4.11.2019 לא קיבלתי עדיין את המשלוח (היה אמור להגיע תוך 3 ימי עסקים).

1. ראשית התקשרו אלי להגיד שאין את הדגם שהזמנתי ונתנו אופציה לדגם אחר.
2. אחרי זה כעבור שבוע השליח הודיע לי כי הם עושים משלוחים רק עד 17, ללא שישי. לפי התקנון לא רשומים שעות השליחיות , רק מצויין כי זה לפי שעות עבודה של חברת שליחויות.
השליח ברוב חוצפתו אמר שאם לא מתאים לי הוא מבחינתו לא מביא את המשלוח וניתן!
לי כלקוחה עובדת לא הייתה אפשרות לדעת שאלה הם זמני האספקה, אם הייתי יודעת שאין את המוצר שהזמנתי ושאלה הינם זמני האספקה לא הייתי מזמינה את המוצר!!!

3. החנות מצדם לא מוכנים לבטל את ההזמנה (ללא דמי ביטול משלוח, שזה יוצא כמעט שליש מסכום ההזמנה), מטעים את הלקוחות ונותנים שירות פשוט מזעזע. הם מצידם מציעים שהשליח ישאיר את החבילה ליד הדלת (מיותר לציין שכל אחד יכול לבוא ולקחת ואין שום דרך לוודא שהשליח בכלל הביא את החבילה, החנות כמובן לא לוקחת שום אחריות על המצויין מעלה).

4. החנות פשוט מתעלמת מהלקוחות וצריך לרדוף אחריהם.

בשורה תחתונה, אי אפשר לסמוך על החנות, אין אם מי לדבר, אין החזר כספי, אני לא מצליחה לקבל מהם החזר, פשוט להיתרחק!!!!!
תגובת החנות:
אנו ממליצים לקרוא באופן נכון ומדויק את תנאי השירות לפני ההזמנה.
זמני האספקה שלנו הן בין 3 עד 10 ימי עסקים ובמידה והיית קוראת בצורה נכונה אולי היינו נמנעים מכל הסאגה הזו.

1.האתר מונה מעל ל10,000 מוצרים,אנו משתדלים לעדכן את מלאי האתר בכל עת. לפעמים אין בשליטתנו או ביכולתנו לחזות חוסר של מוצר מסוים הן באתר והן בחנות.
במידה והלקוח איננו מעוניין במוצר אחר אנו מבטלים את העסקה ללא כל חיוב מצד הלקוח.
יש לציין שההחלפה של המוצר שבמקור הוזמן עם 4 קומות תואם מול הלקוח בשידרוג ל5 קומות ללא עלות

2.לכל חברת שליחיות יש שעות וימי אספקה. אין לנו שליטה על כך והלקוח צריך להיות ערוך כאשר הוא מזמין מוצר ע"י שליח ולקחת בחשבון שצריך להיות זמין לקבל אותו.
הלקוחה מעוניינת לקבל את המוצר אחרי זמן העבודה של השליחים.
בכדי לעזור ולסדר הצענו להשאיר ליד הדלת,או אצל אחד השכנים או אפילו לשנות יעד ולשלוח למקום העבודה של הלקוחה שלא הסכימה להגיע לעמק השווה בשום צורה.

3.כמובן שעל הלקוח מוטלת האחריות להיות זמין בכדי לקבל את המשלוח ואין זוהי אחריות החנות לדאוג לכך או לשאת בעלויות הכרוכות עבור ביטול מוצר לאחר שהגיע ללקוח.

מוצר:
קומות 5 קומות 4 נעליים מ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נדנדה לחצר המוצר היה אמור להגיע כמתנה בתאריך מסוים עליו סוכם מראש התקשרתי אחר שלא הגיע ואמרו שישלחו יום למחרת , לאחר שלא הגיע שוב פעם התקשרתי לבטל את ההזמנה עקב העוגמת נפש שנגרמה אמרו שיפצו אותי ויחזירו דמי משלוח על סך 100 שקלים כשהתקשרתי להגיד שלא קיבלתי החזר לחשבון אמרו שלא אמרו שישלמו את ההחזר ושהמוצר הגיע בזמן , לפני הקניה היה שירות מצוין לאחר שהם לא עמדו במילה שלהם כבר דיברו אחרת מקווה לשיפור השירות
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו עומדים על כך ומתחייבים לתת את הצעת המחיר הטובה ביותר עבור הלקוח.
בנוסף אנו מתחייבים לספק משלוחים עד 10 ימי עסקים.
המוצר אותו הזמנת בתאריך 16.9.19 נמסר אליך בתאריך 4.10.19 .
בהתחשב בכך שב17 לחודש היה יום בחירות וב29-30 היה חג ראש השנה את קיבלת את המוצר בדיוק!!! לאחר עשרה ימי עסקים.

צר לנו שנגרם לך עוגמת נפש כזו או אחרת אך הדרישה שלך לקבלת פיצוי לא מובנת בעיקר כי החנות עמדה בזמני האספקה להם היא מתחייבת.

מוצר:
נדנדה לחצר דגם 3 מקומות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהזמנתי, התברר שהמוצר לא במלאי. לא יודע אם זה רשלנות או הטעייה מכוונת, בכל מקרה, לא כדאי.
מוצר:
טוסטר אובן יונדאי שחור 1500W 35L - HYUNDAI - HATO-35LB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב ומהיר. המוצר שרציתי להזמין היה חסר במלאי ונשלח מוצר חליפי שעולה יותר. מומלץ.
מוצר:
צידנית קשיחה KRIOS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כסא בר לאחר בירור אם המוצר זמין במלאי עשיתי הזמנה והגעתי לאסוף,
לא ידעתי את גדול החנות ופשוט נדהמתי! יש להם הכל מהכול.
בקיצור קניתי חצי חנות אבל אני רוצה לציין שהשירות היה מעולה, הבחור שעזר לי היה סובלני ועזר לי מתחילת הקנייה ועד סופה!!
הרבה זמן שלא פגשתי שירות כזה ובסוף גם עזרו לי לקחת הכל לאוטו!!
ממליצה בחום על החנות
מוצר:
כיסא בר גבוה אביגיל מקט-HY-HY53
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות זו מיחם מפני שהם הציעו את המחיר הזול ביותר.
בצעתי הזמנה באתר החנות, ביקשתי באופציה של הזמנה טלפונית, לאחר זמן קצר חזרו אליי מהאתר, והתשלום בוצע.
הבטיחו לי כי המוצר יגיע עם שליח עד הבית עד 10 ימי עסקים, אך להפתעתי המוצר הגיע תוך יומיים בלבד!!!
ממליץ לרכוש בחנות זו
מוצר:
מיחם גולד ליין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מספר ארונות ופחי אשפה לבית שלי, מאוד מרוצה מהקניה
מקצועי מאוד ושירות מעולה!
מאוד ממליצה על החנות
מוצר:
ארון רועי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שלוקר. המוצר הגיע מהר והיה נראה תקין, אחרי כחודש וחצי התחילה נזילה רצינית מהשקית.
כשדיברתי עם החנות אמרו לי לבוא להחליף. הגעתי במיוחד (גרה רחוק) ואכן החליפו לי ללא בעיות. בפעם הראשונה שפתחתי את המוצר השני הוא היה תקול ונזלו מים דרך פתח המילוי. ביקשתי מהחנות את הכסף חזרה כי המוצר פשוט לא איכותי. הסכימו רק שאחליף שוב והסכימו לספוג את המשלוח מצד אחד (אני שולחת על חשבוני והם מחזירים מוצר חדש, מאותה חברה ואיכות).
המסקנה שלי היא לא לקנות שם שוב. ההוצאות ששילמתי עם כל ההחלפות של המוצר עלו לי יותר מאשר אילו הייתי קונה שלוקר איכותי בחנות ליד הבית.
יש לציין שסה"כ המענה היה מהיר והיחס הוגן ואדיב, אך ברמת המעשה נשארתי עם מוצר לא איכותי בעלויות רבות.
תגובת החנות:
שלום רב תמר,
אנו מצטערים על כך שהמוצר תקול ועשינו כמיטב יכולתינו לתת לך את השירות הטוב ביותר.
על המוצר המדובר אין אחריות אך הסכמנו להחליף אותו בפעם הראשונה וגם בפעם השניה כמחווה של רצון טוב.

יש לציין שהאחריות ניתנת ע"י היבואן ולא ע"י החנות אך אנו עושים תמיד כמיטב יכולתינו בכדי שהלקוח יצא מרוצה.
גם בפעם השניה הסכמנו להשתתף בחצי מעלות השילוח כמחווה של רצון טוב.

צר לנו על הטעם המר שנשאר בפיך אך נשמח לשרת אותך שוב גם בפעם הבאה.
מוצר:
שלוקר תיק מערכת שתיה משופרת 2 ל דגם AQUA CAMPTOWN מקט - 28738
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מספר כלי עבודה של חברת WORK מפטיש ומסמר, אני רוצה להודות לנציג הטלפוני שעזר לי וכיוון אותי בדיוק לכלים שהייתי צריך.
אני רוצה לציין שההכוונה הייתה מקצועית ואני מאוד מרוצה מהכלים שעושים את העבודה!!
תודה רבה! ללא ספק אם ארצה להזמין משהו נוסף אפנה אליכם!
מוצר:
WORX כלי עבודה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם .
היום הגעתי לחנות עם אישתי בעקבות השוואת מחירים .
לאחר שראיתי שהמחיר סביר וזול צלצלתי לחנות שוחחתי עם בעל החנות או מחליפו ,כדי אם המוצר קיים במלאי ואפשר להגיע לרכוש אותו .
נמסר כי יש במלאי ואין בעיה .
לאחר שהגעתי לחנות נמסר לי כי המוצר אינו בלאי ויש חילופי בצבע לבן במקום אפור.
ובנוסף נתקלתי בזמן התשלום בקופה ,עם המוכרת חסרת נימוס שפגעה בי ובאישתי מאוד ,ולאחר שרכשתי ושלמתי עבור המוצר ביקשתי מייד לזכות אותי ולבטל את העסקה בעקבות חווית השירות והיחס של המוכרת הבלי ראוי כלפיי וכלפי אישתי ,סביב אנשים שהיו איתנו בחנות .
ולכן אני לא ממליץ לפנות לחנות הזאת .
מוצר:
האחים 4 להבות גז
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

בטלפון סיכמתי עם המוכר כי יש כיריים אפורות, הגעתי ונאמר לי שיש רק לבן.
ואחרי שקניתי את הכיריים הלבנות, המוכרת התחצפה לבעלי שהוא בן אדם נכה ואמרה לו "אחרי שראיתי אותך נהיה לי יום רע"!!!

וזה חווית השרות שקיבלנו בחנות!!!

כמובן שביטלתי מיד את הקניה שלי ואנחנו מאוד נפגענו !
מוצר:
גול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לברר לגבי מוצר שראיתי באתר שלהם . מדובר במצנן סמיקום HAFA -290.
הוא מופיע בזאפ במחיר הכי זול.
לשאלתי אם יש את המוצר במלאי , ענו לי שאינו במלאי.
חבל שמפרסמים מוצר שאינו נמצא בפועל במלאי.
מוצר:
מצנן אוויר Semicom HAFC-290
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מנגל גז CALIFORNIA של קמפטאון
חיפשתי חנות שיש לה סניף שאוכל באמת להגיע ולא לקנות דרך האינטרנט ומצאתי את פטיש ומסמר.
לפני שהלכתי לחנות התקשרתי לוודא שהגריל קיים במלאי ושבאמת אפשר להגיע לראות אותו,
לאחר מכן הלכתי לחנות והופתעתי מאוד, ציפתי ללכת לחנות מטר על מטר אבל כשהגעתי לחנות נפתחו עיניי,
החנות ענקית ומכילה מגוון מטורף של מוצרים מכל הסוגים, כלי בית,צבעים,פרזול,אינסטלציה וכו...
ללא ספק המנגל זה לא היה הדבר היחיד שקניתי והשירות היה מעולה וקיבלתי מענה מקצועי לכל שאלה
חווית קנייה מעל למצופה תודה רבה!!!
מוצר:
‏גריל גז Camptown CALIFORNIA CHEF 4B קמפטאון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מושב אסלה חכם, חיפשתי בזאפ והחנות הזאת היתה הזולה ביותר שמצאתי (1,589 ש"ח)
אני מאוד מרוצה מהמוצר ומהנציג הנחמד שדיבר והסביר לי, אני חיפאית והמוצר הגיע אלי תוך שלושה ימים בלבד מיום ההזמנה.
זאת הפעם הראשונה שאני קונה מזאפ והאמת שקצת חששתי, אבל ללא ספק שאני יקנה שוב בחנות הזאת!!
בלי קשר לחנות המוצר איכותי מאוד ומעל המצופה, נראה שעשוי מחומר קשיח ונוח מאוד
המלצתי גם למשפחה שלי לקנות שם! ממליצה לכולם
מוצר:
מושב בידה חכם לאסלה אקו תוצרת קוריאה NOVITA KOHLER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה קלה ונוחה, המוצר הגיע עד הבית במהירות השליח תיאם לפני והגיע מתי שאמרתי לו, מרוצה מאוד מההתנהלות, גם של החנות וגם של חברת השילוח
מוצר:
קטלן יתושים חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם ארבעה מאווררים עוצמתיים למסעדה שלי, לאחר מכן הגעתי לאסוף.
השירות היה לטעמי כי הנציג הטלפוני עזר והסביר בבחירת הדגם לפי הצרכים שלי.
המחיר היה מעולה ממליץ לקנות אצלם!!!
מוצר:
מאוורר תעשייתי ATL20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי מוצר ללא תעודת אחריות וללא חוברת/דף ההוראות והמארז היה פתוח נראה שעשו במוצר שימוש אין לי העיה עם מוצר שהוחזר ונמסר ללקוח אחר, אבל מן הראוי שיתריעו על כך ואולי יזכו את הלקוח באחוז מסויים- כי זה כבר לא מוצר חדש!!
המוזר בסיפור, שהחנות טוענת שדואר ישראל כנראה העלים את התעודה ודף ההוראות..... נו באמת!!
אציין שבאותו השבוע הזמנתי 2 מכשירים, המוצר השני התקבל מהר יותר וכמובן עם כל הניירת.

יאמר לזכות שהמוצר הוא הכי זול בקטגוריה של קוטל יתושים רב הספק [60 וט!!]
תגובת החנות:
שלום זכאי,
כפי שנאמר גם בשיחה בינינו בטלפון,אין החנות מוכרת פריטים שאינם חדשים.
כל המוצרים אשר יוצאים מהחנות הינם חדשים לגמרי.
לטענתך קיבלת מוצר שהקרטון שלו היה פתוח,במהלך השילוח של דואר ישראל יכול להיות שהקרטון של המוצר נפתח מהטלטול של הפריטים הרי עד שהוא מגיע אליך המוצר עובר כמה ידיים.

אם הוא היה יוצא מאיתנו פתוח סביר להניח שהוא היה מגיע פגום.




מוצר:
קוטל יתושים 60W של Eco Euro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאורר שמחירו 199 ש''ח ורשום משלוח חינם וגם בהזמנה בחרתי במשלוח חינם ביום שלאחר מכן התקשרו אלי שאי אפשר לשלוח את המאורר בדואר רשום ולכן אני צריך לשלם 20 ש''ח על המשלוח
לדעתי זו התעיה צרכנית שהם כותבים משלוח חינם עם תכנית לגבות עוד 20 ש''ח על המשלוח
מוצר:
מאוורר מגדל Goldline FIS444
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.