דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים וטלפונים סלולריים (48 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדינמיקה ?
3.67
ציון ממוצע
9
חוות דעת בשנה האחרונה
478
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
2
0
2
שנה אחרונה
6
0
3
כל הזמן
326
3
149
נמצאו 478 חוות דעת גולשים על דינמיקה
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
01/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אייפון 17 פרו מקס עם משלוח מהיום להיום. יום אחרי התקשרתי לוודא, וגיליתי שאין בכלל אפשרות למשלוח כזה רק אחרי 5 ימי עסקים. ביקשתי לבטל מיידית, וביטלתי בתוך פחות מ־24 שעות.
כמה ימים אחרי זה גיליתי שגבו ממני עמלת ביטול, למרות שביטלתי בזמן.

כשמתקשרים לשירות לקוחות – אם בוחרים באפשרות של “שירות אחרי מכירה”, תחכו על הקו לנצח. אם לוחצים על “רכישה” – עונים תוך דקה.
ניסיתי שלוש פעמים, וכל פעם חיכיתי 10–20 דקות עד שהתייאשתי ולחצתי על “מכירות”.

העיקר למכור.
שירות? לא באמת קיים.
חוויה מאכזבת פעם אחרונה שאני מתקשר אליהם.
מוצר:
iPhone 17 pro max
תמונת משתמש
שם:
obittas
תאריך:
05/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממליץ להיזהר מהתקשרות עם דינמיקה סלולר. מתברר שבמהלך רכישת שירותי ביטוח לטלפון, מוחבא בהסכם סעיף התחייבות לשנה, כך שאם תיקנתם את הטלפון דרכם במהלך 12 החודשים – אתם מחויבים להשלים שנת התקשרות או לשלם קנס של 150 ש"ח על יציאה מוקדמת. אף נציג לא טרח להדגיש את זה, וזה מרגיש כמו מלכודת מכוונת.

בנוסף, המחיר ה"מסובסד" לתיקון מסך שגבו ממני (150 ש"ח) זהה לחלוטין למחירים הרגילים בכל חנות סלולר אחרת – אז איפה בדיוק הסבסוד? התחושה היא שמדובר בגימיק שיווקי ולא בשירות שמעניק ערך מוסף אמיתי ללקוח.

חבל שחברה כזו בוחרת לפעול בצורה כזו כלפי לקוחותיה.
מוצר:
תיקון טלפון במחיר "מסובסד"
תמונת משתמש
שם:
Dr. Jose
תאריך:
14/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום אתמול 14.07.2025!פניתי אמצעות watts. תוך כמה דקות בחורה מאוד נחמדה חזרה אלי.
בכמה דקות בצעתי עסקי על מכשיר טלפון.
לצערי לא זוכר את השם אבל מגיע לה ברכות על המהירות עדינות וסבלנות שטיפלה בי.תודה רבה רבה !
מוצר:
אייפון. 12 מחודש
תמונת משתמש
שם:
avihaip1
תאריך:
08/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין מענה זמין ושירותי קניה טלפונית דרך המוקד עם מור האלופה דאגה להנחה בנוסף להטבה אחלה שירות!!!
מוצר:
S25 Plus 512
תמונת משתמש
שם:
yhazan32
תאריך:
23/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בדוכן דינמיקה בקניון מלחה כדי להחליף כיסוי אוטרבוקס שרכשתי לפני שנה. (מימוש זכות החלפת כיסוי שקוף של אוטרבוקס תוך שנה)
הנציג בדוכן טען שאין לו במלאי. ביקשתי לברר אם יש בחנות בקומה 1 אך הוא סירב בטענה "שהם עסוקים"
עליתי לחנות גם שם נאמר לי שאין במלאי. ביקשתי לברר זמינות בסניפים אחרים או להזמין את הכיסוי לסניף מלחה ואגיע לאסוף אותו בעוד שבוע. הנציגה בחנות סרבה בטענה "אנחנו לא עושים דברים כאלה".
יצאתי בהרגשה שאם הייתי מבקש לרכוש כיסוי חדש, הייתי מקבל שירות אחר. הנציגים שעמם דיברתי היו חסרי מוטיבציה, חסרי סבלנות וללא כל תודעת שירות.
מוצר:
כיסוי שקוף אוטרבוקס לגלקסי S24 ULTRA
תמונת משתמש
שם:
Elior
תאריך:
17/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציגה אלופההה - שמה נור !!! ❤️
נתנה שירות מכל הלב והייתה סבלנית מאוד למרות שעיכבתי אותה הרבה המצינה וחיכתה כמו גדולה ,אלופההההה !!!!!!!!!
מוצר:
אייפון 16 פרו מקס
תמונת משתמש
שם:
yossile
תאריך:
10/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין ומהיר
גם מחירים טובים והטבות
תודה לספיר וליקיר :)
חג פסח כשר ושמח
מוצר:
נייד S25
תמונת משתמש
שם:
Vered
תאריך:
09/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במקרים בהם המחיר זהה, מה שלוקח זה השירות ופה דינמיקה לקחו ובגדול! ספציפית טיפל בי יקיר אשל שמרגע ההתעניינות במוצר ועד האספקה שלו נתן שירות מצוין, נעים ומכבד! תודה רבה לך יקיר , אתה יחיד ומיוחד!
מוצר:
אייפון 16
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
07/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי באתר "דינמיקה" בקניית מכשיר סלולארי, גלאקסי 24. בעקבות פנייה שהשארתי באתר התקשר אליי נציג מכירות בשם יקיר (אשל?). אחרי שיחה של כחצי שעה, קרה הלא ייאמן: קניתי שני(!) מכשירים, לי ולאשתי; ולא סתם, אלא מהדגם האחרון! - S25 (והוא שיכנע אותי בהגיון לרכוש גם הרחבת ביטוח 2 ערכות נוספות). יקיר היה בכל מהלך השיחה נעים, מקצועי ומאד בקי בפרטים הטכניים של מה ששאלתי. הוא הקרין בשיחה הרבה אמינות ויושר. סגנון המכירה שלו היה פתוח ומאד אנושי (לא מוכרנות-אגרסיבית, אשר אותי אישית מרתיעה וגורמת לי לנתק מגע).
אני בררן ומקפיד לעשות בדיקות והשוואות רבות לפני קנייה, והעובדה שיקיר עורר בי אמון כה רב וידע לשכנע בצורה נעימה ופתוחה ולקנות מייד, אומרת הרבה.
הייתי ממליץ לכל קונה לזכות ולקנות דרך אדם כזה. "שאפו" ליקיר וגם לדינמיקה, על כך שאתם מעסיקים אדם כזה.
מוצר:
מכשיר סלולארי סמסונג, דגם Galaxy S25
תמונת משתמש
שם:
yoavprivas
תאריך:
10/07/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר שבו היה כתוב שהמשלוח יגיע מהיום להיום. המשלוח לא הגיע, ניסיתי במשך שלושה ימים לתפוס את דינמיקה בטלפון ולא הצלחתי. כשהצלחתי הודיעו לי שההזמנה שלי לא אושרה (לא שלחו מייל או הודעה על כך). אם לא הייתי פונה אליהם בכלל לא הייתי יודע שההזמנה לא אושרה. כמובן שכן חייבו אותי באשראי, והזיכוי יגיע רק בעוד שבעה ימי עסקים. לנציגה בכלל לא היה אכפת כשאמרתי לה שלא אזמין מהם יותר, שירות גרוע מאוד.
מוצר:
אוזניות airpods 2 pro
תמונת משתמש
שם:
djranziv
תאריך:
22/05/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע שיש ! ראו הוזהרתם ! ביטול ושחרור מסגרת 15 ימי עסקים, משלוח 5 ימי עסקים בכל מקום אחר משלוח מגיע באותו יום.
מוצר:
אייפן 15 פרו
תמונת משתמש
שם:
בן
תאריך:
24/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה!
שירות לקוחות שערורייתי!!
הזמנתי מוצר- לא קיבלתי מספר למעקב. מעל שבוע המתנה ורק לאחר צעקות ואיומים נמסר לי שאקבל את המוצר בעוד שבוע!!!
המוקדנים אדיבים אבל זו אחיזת עיניים. הם חסרי יכולת, לא מוכשרים ובעיקר חסרי תועלת לחלוטין.
לטובתכם- אל תרכשו מהם כלום.
מוצר:
רמקול jbl, charge 5.
תמונת משתמש
שם:
ylandes11
תאריך:
04/04/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות של נציג דינמיקה אונליין, שם הנציג יקיר אשל, היה אדיב, יעיל ומקצועי ביותר, שאפו!
מוצר:
אייפון 15 פרו 256GB
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
17/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו השנה השלישית שאני קונה ברציפות בהשקה , מחיר טוב ,יבואן רשמי , ויחסית ללחץ ולעומס שיש בהזמנות בזמן השקה הנוצר מגיע בזמן
מוצר:
s24 ultra 512g
תמונת משתמש
שם:
Tatyana
תאריך:
04/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! השארתי הודעה ומיד חזרה אליי נציגה בשם מוראל. היה ממש כיף לבצע הזמנה מולה. כמו שהובטח קיבלתי מוצר באותו יום.. ממליצה בחום!
מוצר:
אייפון 15
תמונת משתמש
שם:
michul1717
תאריך:
03/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשינו עצמאית הזמנה דרך האתר ומשהו לא עבד לנו.
יצרנו קשר עם שירות הלקוחות, ואורלי המקסימה ענתה לנו וליוותה אותנו צעד צעד, הבינה מה לא עבד ועזרה לנו לקבל פתרון. בנוסף, הפתיעה אותנו ולמחרת בבוקר השליח כבר היה אצלנו בדלת....
תודה אורלי!!
מוצר:
אייפון 15 פרו 256
תמונת משתמש
שם:
n0552984281
תאריך:
21/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה שלוקחת כסף ומשם הלקוח לא מעניין אותם כל הביטוח שלהם שקר אחד גדול שלחתי טלפון לתיקון קבלתי אותו הרוס יותר
מוצר:
אייפון 13 פרו מקס
תמונת משתמש
שם:
tal358956
תאריך:
09/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האייפון 15 פרו מקס דרך עידן הנציג! שירות מדהים , בחור מקסים שישר טיפל בהכל.
ממליצה באהבה ❤️
מוצר:
אייפון 15 פרו מקס
תמונת משתמש
שם:
אורי בונן
תאריך:
19/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את השירות הכי טוב שיש !
תודה רבה לעידן עובדיה הנסיך שדאג לי לשירות הכי טוב שיש!
מוצר:
‏Apple Watch
תמונת משתמש
שם:
shlomishilo200
תאריך:
18/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לך עידן עובדיה על שירות מעולה, החל מירידה לפרטים ועד לדאגה מלאה לכל מה שהייתי צריך, תודה
מוצר:
אייפון 13
תמונת משתמש
שם:
tdlongos2015
תאריך:
18/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באו החליפו לי מסך בפלאפון
אחריי כמה ימים הגב התחיל להתרומם
אין דבק בכלל
היתקשרתי אמרו יחזרו לתקן
באו החליפו לי את הדבק
בדבק דו צדדי מטמבוריה 1
אחריי יום עלה הגב שוב
בקיצור עבודה גרועה
חבל על הכסף
מוצר:
A52s
תמונת משתמש
שם:
orelbenmoyal
תאריך:
14/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתחילת התהליך ועד סופו, נציגת השירות ספיר פשוט עשתה עבודה פנטסטית. חווית קנייה לא מהעולם הזה. זמינות כמעט מיידית, מענה אנושי, אכפתיות ורגישות. מלבד זה שזכיתי לעבוד לראשונה עם החברה המדהימה הזו, זכיתי גם לחוויה ראשונה פשוט מושלמת. ללא ספק ספיר זו ההגדרה לאיך שירות צריך להיראות. זכיתם.
מוצר:
גלאקסי s23 ultra
תמונת משתמש
שם:
osherd40
תאריך:
10/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנציג בשם עידן ענה היום לשיחה שלי. יש לציין שירות מקצועיות סבלנות אלו הדברים הכי חשובים שנציג יכול להקנות ללקוח. ועידן שיחק אותה בגדול. אין לתאר את הסבלנות ואת האדיבות והאכפתיות במילים פשוט מדהים. כן ירבו כמותו. ישר כח עידן היקר הלוואי שבכל פעם שאצטרך נציג יענה לי מישהו כיו עידן האלוף.
מוצר:
גלקסי s20
תמונת משתמש
שם:
יובל כתר
תאריך:
10/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עידן האלוף עם תודעת שירות גבוהה ביותר, עשה ככל שיכל לענות על כל החפירות והשאלות שלי והשתדל ככל יכולתו לצות אותי כלקוח מזדמן. שאפו.
מוצר:
גלקסי אס 20 אולטרה מחודש
תמונת משתמש
שם:
moshe
תאריך:
06/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מעולה מעידן, היה סבלן, הסביר לי הכל, דאג להנחה ודאג לוודא שהמשלוח יגיע בזמן
מוצר:
גלקסי s23 plus
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply