דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים וטלפונים סלולאריים (55 סניפים)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדינמיקה סלולר ?
1.13
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
60
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
2
3 חודשים אחרונים
0
0
3
6 חודשים אחרונים
0
0
4
שנה אחרונה
0
0
8
כל הזמן
22
0
38
נמצאו 60 חוות דעת גולשים על דינמיקה סלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פרסום שקרי ומטעה, החברה מפרסמת הללפת מסך לאייפון 8 פלוס ב250 ש"ח. משיחה קצרה עם נציג שירות המחיר עלה ל1200 ש"ח
תגובת החנות:
שלום ף תיקון מסך אייפון 8 פלוס הינו 250 ש"ח . תיקון המכשיר מתבצע על ידי החלפת מסך בחלפים תואמים למכשיר.
מוצר:
תיקון מסך אייפון 8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר כספו ירחק
טכנאי חזר בו לאחר התיקון ממחיר שאישר
הרכיב מסך תקול ולאחר שגילה זאת החליפו במסך פגום אחר!!!
החברה מתכחשת לאחריותה
לא להתקרב
מוצר:
החלפת מסך גלאקסי A7 2017
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התייחסות גרועה מהטכנאי אחרי החלפת מסך שלא תוקן ורצה להחזיר את המסך הישן אחרי שאיבדתי את האטימות למכשיר
ושרות לקוחות לא הבין מה התלונה שלי
לא רוצה לחזור אליהם
מוצר:
גלקסי s8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סמסונג גלקסי S9 במבצע עם מטען אלחוטי. הנייד הגיע תוך שבוע, אבל בלי המטען האלחוטי. מאז אני מנסה לשכנע אותם לשלוח אלי את המטען האלחוטי אבל כל מה שאני הצלחתי זה לשכנע אותם להעביר את זה לחנות - רק שהם לא מעבירים לחנות כבר חצי שנה. נמאס לי לרדוף אחריהם - אני קונה את המטען במקום אחר - ואת מקבלים ציון נמוך על חוסר תמיכה בלקוחות. היה לוקח הרבה פחות זמן לשלוח לי את המטען בדואר רשום.
מוצר:
samsung galaxy S9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סניף חדרה חברה של חובבנים לא לקנות!
תיקנתי מסך לגלקסי 7 ולא רק שהם שמו לי מסך משומש הם גם לא היו מוכנים לתקן אותו במהלך ה 3 חודשי אחריות לא להתקרב.
מוצר:
מסך לגלקסי 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם!! שירות גרוע מאוד!
רכשתי מטען סמסונג "מקורי" בסניף תלפיות בירושלים. המטען היה תקול ולא עבד באופן רציף (התנתק והתחבר באופן אקראי), לכן חזרתי לחנות וקיבלתי אחד זהה במקומו אך הבעיה חזרה על עצמה. כשהגעתי בשלישית לברר אם יש בעיה במלאי המסוים של המטען הזה קיבלתי יחס מזלזל, הטחות אשמה שהבעיה היא אצלי ובפלאפון שלי (היא בפירוש לא, עשיתי בדיקות נוספות מול מכשירים אחרים ועם מטענים שונים, והמטען המדובר היה הבעייתי), ש"אף אחד לא בא בטענות לגבי המטען חוץ ממני", ש"אי אפשר פשוט להאמין לכל לקוח ולסמוך על המילה שלו", שלא יתכן שבפס הייצור הסיני המשובח הייתה תקלה ועוד פנינים שכאלה.

לא אשוב לשם ולאור הביקורות הגרועות שקראתי עליהם מלקוחות אחרים - ממליצה לכולם להתרחק מדינמיקה סלולר!!
מוצר:
מטען סמסונג type c
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם!!
קניתי לפני שבוע סמסונג גלקסי סמסונג s9 הבטיחו יש לי שעד יום חמישי יגיע לי יש לי הקלטה שנציגה הבטיחה לי גם לא רצו לעביר לי מנהל לקחתי במיוחד יום חופש שאני יהיה בבית וגם אמרו לי רק עכשיו שאין בצבע שהזמנתי ורק ביום ראשון ישלחו לי את המכשיר
לא לקנות מהם שירות לקוחות שלא נותן מענה ומתחת לכל ביקורת
מוצר:
סמסונג גלקסי s9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מאוד,
הבאנו מכשיר לתיקון מסך. לאחר השירות, בערך כחצי שעה אחריי המסך התחיל לעשות בעיות. כשהגענו לחנות חזרה אמרו לנו שהמכשיר נפל ושזאת אשמתנו.
מזל שהיה לנו ביטוח על המכשיר אך אם לא היינו צריכים להיות מחוייבים על עוד טיפול. המכשיר לא נפגע והיה בתוך תיק עם מגן קשיח עליו. יכול להיות שהייתה טעות בעבודה או שהמסך החדש שהתקינו היה מקולקל, אך לא נעשה נזק למכשיר. אחריי ויכוחים ושינויי גרסא רבים הוסכם לקבל את המכשיר לתיקון נוסף.
כל החוויה הייתה לא נעימה ובכללי ניתן שם רושם של עבודה לא מקצועית. לא קונים שם יותר וממליץ מאוד גם לכם לא להתקרב לחברה הזאת
מוצר:
iphone 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי גלקסי 9 פלוס והובטח לי זמן המתנה של שעה, אחרי שעה אמרו לי עוד שעה, וככה עוד חמש פעמיים, שבכל שיחה צועקים עלי כאילו אני אשם, בסוף המוצר הגיע עם קבלה לא נכונה, המענה הטלפוני שלהם איטי בטירוף, ומאויש באנשים שמטרתם היחידה הינה לגרום לך להרגיש רע עם זה שהתקשרתי אליהם והטרדתי אותם. לא ממליץ לאף אחד לקנות דרכם
מוצר:
galaxy s9 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתה בעיה בטלפון שרכשתי והמנהלת אזור שהיתה באותו רגע והנציגה (אתי) הביאו אחלה שירות ויצאתי מרוצה בסופו של דבר
מוצר:
גלקסי 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לשירות תיקונים מחיר מעולה שירות מהיר ואיכותי הוחלף חלק מקורי במקצועיות תודה מומלץ בחום
מוצר:
תיקון מסך
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
לפני כחודשיים קניתי A5 Samsung ב Dynamica . לאחר שעשיתי תשלום התקשרו אלי מדינמיקה ואמרו שאין את הצבע של הטלפון שאני בחרתי.
אלא שיש צבע ורוד אפרסק!
בחברה אמרו שאם אני משלם כ- 200 ש"ח בנוסף , אני אקבל מגן מסך ו אחריות נוסספת.
וזה משהו שאני לא זקוק!
הם שכנעו אותי שבלי התוספות הטלו אני אוכל לקבל את המוצר שבחרתי,כי זה תשלום ערבות חד פעמית.
ועכשיו כאשר בדקתי את חשבונות הבנק גיליתי ש Dynamica מורידים מהחשבון שלי ~40ש"ח! היתקשרתי לשרות הלקוחות של Dynamica ענתה לי נציגה ועסררנבתי.
שלא הבינה את הבקשה שלי שאני רוצה לבטל אחריות הזאת.
לאחר חזרות רבות לבקשה שלי ו צעקות היא לקחה מספר טלפון שלי ואמרה שיחזרו אליי בתוך 3 ימים. אני מחכה עד עכשיו. שירות מגעיל. לא קונה ב Dynamica!
מוצר:
samsung A5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו גלקסי A5 לבן בצבא. המוכר המליץ לעשות אחריות המקיפה הכל כדבריו ואמר שאם נעשה אחריות נקבל הנחה. עשינו מבלי שקבלנו את פרטי כתב האחריות . כעבור כחודש הפלאפון הפסיק להטען. כשפנה הבן לדינמיקה התברר כי למרות שמשלמים לאחריות מהחודש הראשון אין כל אחריות בשני החדשים הראשונים ! יתר על כן כל פניה לתיקון כרוכה בעלות של 99 ש"ח דברים שכמובן לא טרחו לומר לנו בעת הקנייה.
בקיצור חוסר אמינות לא מומלץ.
מוצר:
פלאפון A5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי האחרון קניתי מכשיר בסניף עפולה אצל הנציג נועם והמנהל יאיר, השירות היה נפלא ואדיב, ישבתי אצל הנציג הרבה זמן והוא היה סבלני ולא שיחרר אותי עד שיצאתי מרוצה במאת האחוזים, רמה גבוהה של שירות!
מוצר:
מכשיר סלולרי גלקסי 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין על דינמיקה שירות מעולה !!
שליחות מהירה ,ומחיר זול
קבלתי שירות מאדיר מקצוען אמיתי
מוצר:
אוזניות Airpods
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדינמיקה סלולר את המכשיר.. למחרת המכשיר כבר הגיע אליי עם שליח, כל הזמן מרגע ההזמנה ועד ההגעה אליי עמד איתי בקשר הנציג שממנו קניתי, למרות שבילבלתי לו את המוח, ענה לי בסבלנות והדריך אותי לגבי המכשיר.
לא מובן מאליו יחסית לכל שאר חברות הסלולר....
מומלץ מאד דינמיקה סלולר
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S8 Plus 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שמטענים זולים שקניתי הפסיקו לעבוד לאחר מס' חודשים החלטתי לפני כחודש וחצי לקנות את המטען האמור לאייפון. נכנסתי לחנות והמוכר שכנע אותי לקנות את המטען היקר שגם יחזיק יותר זמן מעמד וגם בא עם אחריות. ואכן השתכנעתי וקניתי.

אחרי חודש וקצת..(ומוקדם יותר מתאריך התפוגה המוכר לי של המטענים הזולים) המטען שבק חיים. כשהגעתי לחנות לקחה המוכרת את המטען לטכנאי וישר הראתה לי שהמטען, שהיה שלם לגמרי, שבור בחלק שמתחבר לטלפון. מיותר לציין שמעולם לא שברתי את המטען, הפלתי וכיו"ב אבל כל ההסברים לא עזרו. אין אחריות על המוצר.

אז 3 מסקנות:
1. המוצר הזה לא שווה את הכסף שלו כי בלי איזה אירוע מיוחד הוא, מסתבר, נשבר או התפרק או איזה תירוץ שזה לא יהיה.
2. גם כשהמוצר יפגם האחריות שקיבלתם (שמן הסתם שילמתם גם עליה) לא תחול.
3. לא לקנות ברשת שלא מכבדת לא את המוצרים שהיא מוכרת ולא את האחריות שהיא כביכול נותנת ומגלגלת את האשמה על הצרכן. תשקיעו את הכסף שלכם במי שמכבד אותו!




תגובת החנות:
שלום אדם,
אנחנו מצרים על תחושתך
נשמח לתת מענה לפנייתך וליצור עימך קשר בהקדם
אנא ציין את מס' הטלפון בו הינך זמין או התקשר למוקד השירות הטלפוני 6656*
בברכה,
צוות השירות של דינמיקה סלולר
מוצר:
מטען 2.1A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזלזל ומתנשא. מנהלת הסניף מסרבת להחליף מדבקת מגן שהודבקה על ידה בצורה לקויה, על אף שיש אחריות יצרן למדבקה, ועל אף שהגיעה לי מדבקה שניה בעת הרכישה אך לא היה להם במלאי ולכן נתנו לי אוזניות שלא הייתי צריך. כשאני מתלונן היא קוראת לי בזלזול "נשמה ומאמי". מאשימה אותי בכך שאם היתה בעיה הייתי מגיע קודם, כאילו שזה כל מה שיש לי לעשות בחיי. לכן אין לדעתה בעיה במדבקה ובשירות.

מוצר:
מגן מסך לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר לאמי מנציג בשם נדב.
היה מקסים ואדיב והסביר לי על המכשיר בצורה יוצאת דופן
יצאתי עם הרגשה מצוינת
תודה לכם
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 5s 16GB SimFree מהיצרן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שרכשתי שעון, התעניינתי במכשיר גלקסי 7 אדג'.
את פניי קיבל נציג בשם איציק שידע להסביר לי על המכשיר עד הפרט הקטן.
איציק העביר לי את כלל תכני הטלפון למכשיר הגלקסי החדש ונתו לי שירות יותר ממצוין!
כל הכבוד דינמיקה! תמשיכו עם השירות הנפלא!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף קריון לנציג בשם נדב . השירות היה מעל ומעבר, נדב עזר לי לעבור ממכשיר למכשיר זה בצורה הטובה ביותר.כן ירבו נציגים כמוך!!!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy s7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתי בסניף נצרת הגעתי לנציגה יארא ורכשתי שעון ואווי הנציגה היתה אדיבה וחיכנית,והסבירה לי איך להפעיל השעון תודה לצוות נצרת ובמיוחד לנציגה יארא
מוצר:
שעון יד חכם Galaxy Gear 2 SM-R380
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי לכולם ,

הפלאפון שלי נפל למים לפני חודשיים הלכתי לביטוח שלי שהוא החברה הזו ונאמר לי שאין ביטוח על קרוזייה .ולכן הלכתי למקומות פרטיים לאחר ניסיונות רבים ללא הצלחה .
חזרתי אחרי חודש להפעיל את הביטוח נאמר לי שאין פלאפון כאלו במעבדה וצריך לחכות חודש !!! שהביטוח אומר 14 יום .ברוב חוצפה הנציג בלי לב קר כקרח יודע שנפל הפלאפון למים והושבת וכולך מבואס מנסה לדחוף לי פלאפון חדש בהנחה של 15 % ומנסה להרחיק אותי מביטוח שיש לי . אין להם לב למוכרים האלו פשוט בושה איזה ביטוח מים זה חבל על הזמן . לא שווה לעשות ביטוח
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שעון של וואוי בסניף דינמיקה
הסנכרון של השעון יחד עם הפלאפון לקח המון זמן
אך בכל זאת הנציג שהיה שם עזר כמעט שעה וחצי כדי שאוכל להשתמש בשעון יחד עם המכשיר שאצלי.
אני רוצה לשבח את הנציג אושר שעזר לי מאוד והיה חייכן ואדיב.
בהחלט אחוזר אליו לרכוש מכשיר
מוצר:
שעון יד חכם SmartWatch 3 SWR50
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש לי פלאפון גלקסי אס 5 שנקנה מחול, תיקנתי לו את המסך פעמיים בארץ בחנויות פרטיות (פעם נשבר ופעם התקלקל בגלל שהכנסתי אותו למים). בסוף עשיתי לו ביטוח בדינמיקה סלולר. אחרי 8 חודשים של ביטוח נשבר לי המסך שוב והלכתי כמובן לתקן בדינמיקה סלולר. הטכנאי טען שיתכן והחלקים של הפלאפון שלי הם שונים בארץ ואי אפשר לתקן אותו. אז או שנותנים לי פלאפון אחר "חדש" או שמחזירים לי את הכסף ששילמתי על הביטוח (למרות שאמרתי לו שתיקנתי בארץ כבר פעמיים ואין בעיה עם זה).
חיכיתי כמעט שבוע עד שחזרו אלי בכדי לתת לי פתרון לבעיה.
בסוף התקשרה שלי נציגת שירות והציעה לי לתת לי פלאפון מחודש ב 1900 שקל. למזלה הרע לא ידעה שכבר בדקנו את המחירים של פלאפון חדש ולא מחודש בחנויות פרטיות שנעות בין 1700 עד 2000 שקל. אמרתי לה שאני לא מעוניינת.
אז הציעה לי פלאפון מחודש ב 700 שקל בלי מטען בלי כלום והם לוקחים לי את הפלאפון שלי. אז אמרתי לה מה ההבדל בין זה לבין לתקן מסך ב 400 שקל בחנות פרטי? רק שאני אשלם לכם תוספת של 300 שקל על פלאפון מחודש שאלוהים יודע איזה בעיות יש לו בהתחשב שהפלאפון שלי הוא בסדר גמור רק שהמסך שלו שבור בפינה.
חצופים עובדים על כולם!
בסוף ביקשתי שיחזירו לי את הכסף ששילמתי על הביטוח.
לעולם לא אתעסק איתם אפילו לא בקניות.
תגובת החנות:
שלום רב, צר לנו לקרוא על המקרה. נשמח אם תשאיר מס' טלפון על מנת שנוכל לחזור אליך ולברר עמך את הפרטים. ניתן להשאיר את פרטי ההתקשרות עמך בהודעה פרטית בעמוד הפייסבוק שלנו. תודה!

מוצר:
מסך סלולאר גלקסי אס 5
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.