דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אביזרים וטלפונים סלולאריים (55 סניפים)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דינמיקה רשת חנויות תקשורת בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדינמיקה ?
1.97
ציון ממוצע
37
חוות דעת בשנה האחרונה
93
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
7
3 חודשים אחרונים
3
0
20
6 חודשים אחרונים
4
1
23
שנה אחרונה
8
1
28
כל הזמן
30
1
62
נמצאו 93 חוות דעת גולשים על דינמיקה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מתסכלת...
מבטיחים 5 ימים אספקה. בפועל רק אחרי 7 ימים נשלח לחברת הובלות עם בקשה לאספקה לעוב 7 ימי עסקים (בטח יותר זול להם...).
בפועל אני ממתין שבועיים למכשיר ועדיין לא קיבלתי. במהלך 5 ימים ראשונים ענו לי ש"יש עוד זמן. הבטחנו 5 ימים..." ואחרי התקופה אומרים "נשלח. עכשיו זה כבר לא בעיה שלנו".

חבל. ראיתי שפתחו חנות באמזון. עם משלוחים כאלה אמזון יעיפו אותם בקרוב.
מוצר:
סמסונג A30
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ לקנות מהאתר!
קיבלתי את המכשיר אחרי 4 שבועות לאחר 5 שיחות עם נציגי השירות.
ושכבר קיבלתי את המכשיר "שכחו" לספק את הכיסוי והמגן שהזמנתי..
עכשיו הפתרון שלהם היה לשלוח לי עם שליח אבל מההיכרות הרעה שלי עם דינמיקה אקבל את הכיסוי עוד חודשיים בגלל החגים.
ביקשתי מהם לאסוף בעצמי את הכיסוי והמגן מאחד הסניפים.
אז קחו בחשבון כשאתם מזמינים משהו מהם קחו בחשבון שייקח המון זמן (אם בכלל) שתקבלו את המכשיר וגם אז לא בטוח תקבלו את מה שהזמנתם.

מאחר שטעות עושים פעם אחת, לא ארכוש שוב מדינמיקה כלום!
מוצר:
נוט 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט ביזיון. לא עומדים בזמן אספקה מובטח. לא יודעים מתי זה באמת יגיע, מאשימים את חברת השליחויות והחגים . כאילו שפעם ראשונה השנה יש חגים. בזבזתי 10 ימי המתנה , לא נתתי את המכשיר כהפתעה כפי שתכננתי ולבסוף החלטתי לבטל את העסקה. חובבנות לשמה.
מוצר:
סמסונג s10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה של אייפון באתר וחוייבתי באותו יום. מאותו רגע לא ניתן להשיג את החברה ועברו כבר יותר מ-10 ימים ולא קיבלתי אותו.

לא עונים למיילים או לפניות דרך האתר.

בקיצור מאכזב.

מוצר:
אייפון 11 פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
3588795 מכשיר טלפון סלולרי Galaxy S10E
המשלוח לא יצא בזמן- באתר ובאישור ההזמנה (8/9) שנשלח בדואר היתה התחייבות לאספקה תוך 5 ימי עבודה. בטלפון התווכחו איתי שלמעשה מדובר ב-7 ימי עבודה.
לאחר 8 ימים אמרו לי שיש עומס ושהמכשיר טרם נשלח כפיצוי הובטח לי ואוצ'ר על סך 100 ש"ח, שאמור "להופיע במערכת", ולא קיבלתי עליו שום אישור בכתב. לאחר 3 שיחות טלפון נאמר לי שהמכשיר עבר לחברת המשלוחים, לא הייתה להם דרך לשלוח לי את מספר המעקב, והם הכתיבו לי אותו טלפונית. בכלל לא קיבלתי שום הודעה מהם לאחר אישור ההזמנה- לא על העברת החבילה לשירות המשלוחים, ולא על יצירת מספר המעקב. המכשיר הגיע אליי רק ב-23/9, 11 ימי עבודה מההזמנה (לא עובדים בשישי, או ביום הבחירות). נציגי השירות היו בלתי אדיבים בעליל, בשלוש השיחות השונות איתם.
המוצר עצמו בסדר גמור.
מוצר:
galaxy s10e
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אייפון 11 פרו מקס 256 ג׳יגה, הגיע באותו יום של ההשקה עי שליח שתיאם את המסירה!!!
מוצר:
Iphone 11 pro max 256 gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה הכי נמוכה שאפשר!

מתייחסים אל הלקוח כאילו שהם לא חייבים לו שום הסבר, ואם ביקש אישור הזמנה או אישור על תשלום - זה בכלל לא רלוונטי, "רק כשתקבל את המכשיר תקבל את הקבלה שלך מה אתה צריך אותה עכשיו, אתה מסכים איתי?", לדברי העובדת של שירות הלקוחות! ואללה לא לא מסכים איך זה הגיוני אם אני כבר שילמתי והכסף ירד מהחשבון?, אם אני טועה תגיבו לי.

אני אכנס ללב של הסיפור, לאחר 7 ימי עסקים כביכול (אחרי שבוע וחצי, לא אומר שזה לא תקין אבל שיתחשבו בלקוח שמחכה כמעט שבועיים), הגיע היום בו אני אמור לקבל את המכשיר, אני מתקשר בשעות של אחר הצהריים (כדי לא לפספס את זמן המשמרת של שירות הלקוחות), הבחור שעונה מקבל ממני מספר הזמנה (בטח אתם שואלים את עצמכם איך יש לך מספר קבלה כאשר בהתחלה אמרת שלא נתנו, אני כן התקשרתי לאחר יומיים והתעקשתי לקבל מס' הזמנה, אז תבינו שמההתחלה יש מס' הזמנה אבל העובדת העדיפה לנסות להרגיע אותי שלא תהייה שום בעיה), אז לאחר כמה רגעים של שתיקה הוא אומר "אני רואה שיש חוסר במלאי שלנו מהמכשיר שהזמנת בצבע שביקשת".

תגידו אתם רציניים?
לבסוף אני מבטל את כל העסקה למה בשבועיים הייתי קונה אותו מכשיר באותו מחיר או אפילו פחות, אבל אני אשם שבחרתי בכם.

לא נגמר כאן, כשאני שואל כמה כסף אני אמור לקבל (כי לא קיבלתי גם קבלה), אז הבחור משיב (סכום של כסף) שהוא פחות ב600 שקל ממה ששילמתי, אבל מה, הוא הרגיע כמו שהעובדת שביקשתי ממנה את הקבלה ניסתה להרגיע, ואמר שתוך 7 ימי עסקים אני אמור לקבל את כל הסכום ואין דאגה!
הכסף הוחזר, אך כמובן חסר כמה דולרים שאני לא אגיד כמה בדיוק, הלוואי שתתרמו את הכסף הזה לנזקקים.

אני מאוד מאוכזב מכל ההתנהלות של החנות ואני בחיים לא אחשוב על לקנות משהו מהם!
לצערי הרב!
מורידים את החשק לקנות מכשיר חדש!
מוצר:
גלקסי נוט 10 פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון ( נוט 10) ב 1 לספטמבר.
פעם בשבוע פניתי לשרות לקוחות לברר מה עם הזמנה - אף פעם לא קיבלתי מידע לעניין, רק "על תדעג, עוד מעט תקבל" או "עוד לא עברו 7/14 ימי עסקים"
ברור שלא אחרי 7 ולא אחרי 14 ימים ולא אחרי 14 ימי עסקים לא קיבלתי מכשיר.
בסוף, אחרי 23 ימי המתנה נמאס לי וביטלתי הזמנה.
ממתין להחזר כספי - הבטיחו תוך שבועיים. אם החזר נותנים כמו שמספקים מכשיר - במקרה הטוב עד סוף שנה אקבל.
סתאם ביזבזתי זמן ועצבים - לא שווה חיסחון של כמה מאות שקלים.
לסיכום - ממש לא ממליץ
מוצר:
Note 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אביזרים לטלפון ב-25.8, בהזמנה צוינו 5 ימי אספקה.
לאחר 8 ימי עסקים שלחתי שאילתא דרך האתר שלא נענתה (עד היום).
לאחר עוד 2 ימי עסקים התקשרתי לחברה ונאמר לי ש"המנהלת תבדוק את ההזמנה ותחזור אליך עוד שעה". אף אחד לא חזר אלי.
ביום למחרת התקשרתי שוב והפעם נאמר לי שייתכן שההזמנה מתעכבת כי המוצרים לא במלאי.
בשלב זה ביקשתי לבטל את ההזמנה. ביקשתי גם שישלחו לי אישור באימייל על ביטול ההזמנה, ונעניתי שההזמנה תתעדכן באתר.
ההזמנה מופיעה עד היום באתר עם סטטוס "ההזמנה בטיפול", ואת הכסף שגבו עם קבלת ההזמנה עדיין לא החזירו. חשבונית על הסכום שנגבה לא התקבלה עד היום.
בשתי הפעמים בהן התקשרתי, נציגת השירות היתה לא אדיבה, חסרת סבלנות, והרימה עלי את קולה.
אני רוכש מוצרים באינטרנט כבר שנים ומעולם לא נתקלתי בחוויית קנייה ושירות גרועה כל-כך.
מוצר:
אביזרים לטלפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי, רוצה להגיד לכם שאני מאוכזב מהשירות הכוזב שלכם , אני כבר שבועיים מחכה להזמנה שביצעתי .
כל כמה ימים מתקשר ומורחים אותי אומרים עוד לא יצא עוד לא יצא המשלוח, אמרתם שבמקרה הגרוע יגיע היום 22/09/19 הפלאפון . אני מתקשר היום כדי לוודא שיצא המשלוח ושבאמת יגיע היום ומה שאומרים לי שיש בעיה עם ההספקה של הפלאפון הלבן ! מה שאומר שבכלל לא שלחתם ולא תשלחו בזמן הקרוב , ומה שיותר גרוע שאפילו לא טרכתם לעדכן על דבר כזה! פשוט ביזיון , לא אתקרב לסניף שלכם יותר לעולם
תגובת החנות:
שלום אלי. מספר ההזמנה שצינת אינו מספר ההזמנה הנכון .ואיינו מצליחים לאתר את פנייתך. אנא שלח לנו את מפסר ההזמנה המעודכן או מספר טלפון בו נוכל להשיגך ונשמח לברר את פרטי המקרה
מוצר:
Note 10 Pus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את galaxy note 10 plus דרך בחור מהסניף הראשי בשם עומרי, הבחור היה מאוד נחמד, הבטיח שתוך שבוע אקבל את המכשיר ואכן דאג לזה וקבלתי תוך שבוע למרות לחץ ההזמנות. הבחור היה תמיד זמין וקבלתי ממנו שירות נפלא.
מוצר:
galaxy note 10 plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמ;לק - חוויה חיובית סה"כ.
קניתי דרך האתר את הטלפון במבצע, קיבלתי מיד אישור הזמנה והטלפון הגיע עם שליח תוך 4 ימי עסקים (מהיר יותר ביום מאשר מה שהובטח - 5 ימי עסקים). אריזה סגורה ומוגנת, מטען מקורי מהיר.
נקודה שלילית אחת - מאז אישור הקניה ועד להגעת השליח (שהתקשר 10 דקות לפני) לא קיבלתי שום עדכון סטטוס על תהליך ההזמנה. אפילו לא מספר מעקב. זה סטנדרט בכל אתר מכירות אחר וחבל שהוא לא קיים. כשהתקשרתי לבקש מספר מעקב הנציגה נתנה לי מספר והפנתה אותי לחברת "אביב שיגור" שלא הצלחתי למצוא לה אתר עם מעקב משלוחים נורמלי.
מוצר:
Galaxy A70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ילדים! היזהרו מעצי באובב! כך נכתב בספר הנסיך הקטן.
ובכן,
הזמנתי טלפון סלולרי במשלוח עד הבית. לאחר שחיכיתי 7 ימי עבודה ועוד כמה ימים עד שחזרו אלי הודיעו לי שאין את הדגם במלאי.
ההצעה כמובן הייתה להוסיף כסף ולקנות דגם יקר יותר. כשביקשתי לבטל הודיעו לי שהכסף יוחזר תוך 14 ימי עבודה.
אז דינמיקה תקשורת לקחו הלוואה של חודש ב0% ריבית על חשבוני.
הסכום לא באמת שווה את הטירחה של להלחם בהם על זה אבל כן שווה להזהיר אחרים.
קונים! הזהרו מדינמיקה תקשורת!

* מספר הזמנה במקום מספר חשבונית היות ולא שולחים חשבונית דיגיטלית...
מוצר:
XIAOMI REDMI GO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם. עדיף לשלם יותר ולא לחכות שנים עד שהטלפון יגיע.כל המטרה בשליח עד הבית הוא לחסוך זמן ולעשות ללקוח חיים קלים יותר.
כשהם רושמים 14 ימי עסקים הם מתכוונים לזה . אתם לא תקבלו את המוצר בפחות ימים זה בטוח.
הנציגים כל הזמן מבטיחים שיחזרו ויטפלו בבעיה וכל פעם מחדש הם לא חוזרים אליך.
לאחר שבסוף סוף טופלה הבעיה הם שלחו אותי לדבר עם חברת השלחיות. גם שם אומרים לך שאין שעות ושהשליח מגיע מתי שנח לו ואם אתה לא בבית אז הם מחזירים את המוצר לחברה.
לסיכום תקנו בחברה אמינה יותר
מוצר:
Xiomxiaomi redmi go
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לטלפון אין מענה בשרות לקוחות.
לא ברור אם ההזמנה נקלטה או לא.
מספר הזמנה - 3595862
מוצר:
A70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון Note 10 Plus דרך אתר זאפ נרשם שם "אספקה עד 7 ימי עסקים". אחרי תשעה ימי עסקים, ללא תגובה, התקשרתי לשרות הלקוחות. נציג בשם איתן ענה שאין לו מושג מתי הטלפון יסופק וגם אף אחד אצלם איננו יודע את תאריך האספקה. התקשרתי שנית ודיברתי עם נציגה בכירה . היא אמרה שעקב לחץ הזמנות הם שינו את זמן האספקה ל14 ימי עסקים. הם אינם סבורים שעליהם לתקן את הרשום באתר. הם גם אינם חוששים מחוות דעת שלילית. העסקים טובים, אמרה, יש הרבה הזמנות.
תגובת החנות:
שלום . נשמח לעמוד לשירותך. מספר ההזמנה שציינת בחוות הדעת זו אינו תואם את רישונימו. נשמח אם תוכל להשאיר את הפרטים הנכונים שלך ונוכל ליצור איתך קשר ולתת לך שירות . תודה
מוצר:
Note 10 Plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
. שירות לקוחות זמין . יותר פרטים על הזמנה ותאריכים. איסוך מסניף . יותר תשלומים . חושב לבטל הזמנה ולרכוש מאתר אחר.
מוצר:
נוט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר כאשר זמן הספקה באתר היה 7 ימי עסקים, לאחר התקשרות עם שירות, פשוט הסבירו שיש בעיה עם הספקה ועל דעתם שינו זמן הספקה ל14 יום!!!! זמני המתנה בפניה טלפונית ארוכים מתחת לכל ביקורת. נציגים לא חוזרים לאחר הבטחתם לחזור. לא מסוגלים לעמוד בהתחייבותם!!!
היקר שהייתה להם חוצפה עוד ולהציע ביטוח אצלם!
מפחיד לחשוב מה רמת השירות בתיקונים, אם זו רמת שירות במכירות!
לא להתקרס לחנות זו!
מוצר:
Note 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עדיף לקנות במקום אחר ולשלם יותר כסף מאשר לחכות כל כך הרבה זמן למכשיר חדש עד שיגיע רושמים עד 14 יום עסקים(כמעט שלושה שבועות) הכל טוב ויפה אבל למה צריך להגיע עד היום האחרון
בן אדם קונה מכשיר חדש תנו להנות ..התחלתי את השבוע השני ובקצב הזה אני רואה שזה לא יגיע בזמן הקרוב..שלחתי פנייה באתר לא חזרו אלי התקשרתי בעצמי עד שענו לי ואין לאפחד תשובה מתי זה יגיע..אמרו לי אל תדאג זה יגיע אלייך..לא ציפיתי לשירות כזה ..

מוצר:
note10plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לטלפון אין מענה בשרות לקוחות
אין מקום לאיסוף רק דרך משלח למרות שאתר זאפ מחיב לספק עד 7
ימי עסקים הם מרשים לעצמם לא לעמוד בכך
הזוי שהם מוצגים פלטפורמה מסוימית ולא עומדים הנהלים של אותו
פלטפורמה ועד שנציג חוזר אחרי שקניתי לצ'אט באתר כי אין דרך אחרת אז הוא אומר לא היתה צריך להזמין אף אחד לא הכריח אותך
להזמין שרות גרוע ביותר .
תגובת החנות:
שלום צר לנו לשמוע על חויית השירות שלך
. אנא ציין בבקשה את מספר ההזמנה שלך או מספר הטלפון שלך כדי שנוכל לחזור אליך. תודה רבה
מוצר:
Note 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי לאחר קניית המשכיר באתר האינטרנט לא קיבלתי מענה ברור בדבר תאריך האספקה למרות שביקשתי להתייחס לכך בבירור במהלך הקניה עקב יציאתי לחו"ל לקראת סוף 14 ימי עבודה ממעוד הקניה . גם כאשר יצרתי קשר עם מענה טלפוני נאמר לי שיצרו איתי קשר טלפוני חצי שעה לפני המשלוח ופרט לכך לא הצליחו למסור מידע . ובהמשך כאשר ביקשתי לאסוף לפני יצאתי לחו"ל נאמר שזה לא אפשרי . צער לי שחברה אינה יכול לספק מידע לגבי המשלוח עםי שמקובל בשוק.
מוצר:
Note 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התחייבתם ל7 ימי עסקים משלוח. הנציגה שלכם צווחה עלי. לא קיבלנו חשבונית. פשוט ביזיון. מחיר זול אבל שירות על הפנים. מבקשת לקבל חשבונית במיידי!!
מוצר:
נוט 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ךשירות גרוע ביותר אין תקשור
ת עם הלקוח להשיג את המוקד ולקבל תשובות משימה בילתי אפשרית 10 ימים מההזמנה עדיין אין לי מושג מתי תסופק נציגים מבטיחים לחזור ולעדכן לא חוזרים ןלא מעדכנים
מוצר:
A70 samsung mobile
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתתי את הטלפון לתיקון בדינמיקה להחלפת מסך ב S8 Plus. לאחר שעה מנהל החנות מתקשר אלי שהמסך הוחלף אבל יש בעיית קליטה במכשיר.
ביקשתי שישלחו אלי את המכשיר כי היה נראה לי מוזר שכן המכשיר הוציא SMS-ים אבל אכן הייתה בעיה, למכשיר יש קליטה בערך דקה ואז הוא מאבד את הקליטה לחלוטין עד RESTART. דינמיקה טוענים שזה מהמכה שהמכשיר קיבל ביחד עם השבר במסך, לדעתי זה טכנאי לא מקצועי שכנראה קרע איזה כבל FLEX.
בכל מקרה עם טוענים כי המכשיר לא ניתן לתיקון, החזירו לי את המסך הקודם וזיכו אותי בעלות התיקון.
לסיכום לדעתי :
איכות הטכנאים : רמה ירודה.
איכות השירות לקוחות : מצויין.
תגובת החנות:
שלום ,רשת דינמיקה חרטה על דגלה את נושא שביעות רצון הלקוחות ושמירה על רמת שירות גבוהה. על מנת שנוכל לבדוק את המקרה אנא שילחו לנו בהודעה פרטית או באמצעות הפייסבוק בהודעה את הפרטים ונבדוק את המקרה לגופו. תדוה
מוצר:
תיקון מסך S8 Plus
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.