
תודה רבה לחנות גיימסטורם ולעבודים ששם תמיד עובדים עם חיוך אספר כך... לפני שנה קניתי מוצר שהיה פגום הם זיכו אותי אבל אבדתי את הזיכוי אחרי חצי שנה נזכרתי שיש לי סיכוי ובדקתי ולא יכלו לעזור לי. אחד מהצוות זכר את העיסקה שלי לפני חצי שנה והצליח לשחזר לי את הזיכוי.. שבוע שעבר אני התקשרתי אליהם לבקש מהם להזמין מתנה לחבר דרך הזיכוי עשיתי הזמנה כמובן והזמינו לי את המוצרים לצערי היה עיקוב במשלוח אחד הייתי חייב את זה דחוף ליום שלישי. מתקשרים אליי ביום ראשון ומעדכנים אותי שהיה בעיה בהזמנה נפלה בין הכיסאות ושהם משלמים מהכיס שלהם כדי לעשות לי הזמנה במקום שיגיע לי ליום שלישי קבלתי את ההזמנה ללא שאלות ולא בעיות תודה רבה לסתיו והצוות המסור כלום שם עם חיוך ורצון לעזור🙏 ציון לא חמש כוכבים לפחות💯






















