דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

פיקסייל (FixSale)

מוצרי חשמל (פתח תקווה)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טבת שיווק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפיקסייל ?
3.66
ציון ממוצע
61
חוות דעת בשנה האחרונה
64
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
4
6 חודשים אחרונים
26
0
11
שנה אחרונה
41
0
20
כל הזמן
44
0
20
נמצאו 64 חוות דעת גולשים על פיקסייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה מעולה!! מהטובות ביותר שהיו לי בחיים מבחינת רמת השירות. לצורך ההבנה, אני בן 55 אז ראיתי בחיים המון נותני שירות.
אלה מהטובים ביותר שנתקלתי בחיים. קנינו Smart TV תוצרת TCL במחיר ממש סבבה.
הובטח לנו שהטלויזיה תהיה במקום האיסוף היום ואכן, בצהריים התקשרו ואישרו שהמכשיר הגיע למקום האיסוף כמובטח.
סיכמתי עם מי שהתקשר שמחר אגיע לאסוף את המכשיר ממקום האיסוף.
ואולם, להפתעתי הגדולה, בשעה 19:00 מתקשר אלי המוכר ומודיע לי שיש אפשרות שעוד היום בערב,
למרות שלא היה מוגדר שיביאו את המכשיר הביתה, הוא יביא את הטלויזיה ונקבל אותה הביתה, ללא תוספת תשלום.

בשמחה הסכמתי שיבוא ואכן, בשעה 19:45 האיש היה בחניית הבית כשברכב המכשיר.
כזה שירות עוד לא קרה לי בעבר והיום אני מוכן לומר שכל מכשיר חשמלי שארצה לקנות, אתן לפיקסייל זכות סירוב, גם אם אצלם יעלה קצת יותר.

ממש שירות מדהים!!! הפתעה ממשית לטובה!! שאפו!!!
מוצר:
טלויזיה TCL L50P6US
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות פשוט מקצועית!!!!
קנינו מקרר שארפ וכך ההתנהלות מול החנות היתה פשוט מעולה. קשובים, מקצועיים, ההובלה מהירה.
אחלה שירות שבעולם!!!!
מומלץ בחום!!!
מוצר:
מקרר שארפ דגם sjfp85v
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום חמישי שעבר (30.8), הובטח לי טלפונית אספקה לפני החג ונכון להבוקר אני עדיין מחכה...

אני ממש מאוכזבת מהשירות.
מוצר:
רמקולים למחשב Logitech Z333 לוגיטק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי עבור אמי מזגן תדיראן אלפא 28 שנת 2017, המחיר היה 4320 ש"ח (בדומה למחיר בחניות אינטרנט אחרות), התקשרתי לחנות לשאול האם המזגן במלאי ואמרו לי שיש במלאי. פניתי בקשר לאספקה והציעו לי לשדרג לשנת 2018 (לא הסכמתי). אמרו לי שיש במלאי ויספקו לי תוך 7 ימי עסקים. כלא חזרו אלי התקשרתי שוב לחנות ואמרו לי שיש טעות במחיר והם לא יכולים לספק לי המזגן במחיר הזה ודורשים עוד 1,000 ש"ח , כמובן שלא הסכמתי ואמרו לי שקורה שיש טעות אנוש ומנהל יחזור אלי , עבר שבוע ואיש לא חזר אלי. בינתיים הם העלו את המחיר באתר למחיר מבצע של 5,500 ש"ח במקום 4,990 ש"ח (לא טעיתי!!!) .
גם בקשר לאחריות כתוב 5 שנים וממש ליד 3 שנים
הזמנתי מזגן ממקום אחר .
ברור שאני לא ממליץ על fixsale.
מוצר:
מזגן תדיראן אלפא 2.5 כ"ס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק ממשווק זה כמו מאש!
הזמנתי מקרר סמסונג. הבטיחו לספק תוך 5 ימים. לאחר שהשארתי מספר הודעות לברר מה קורה עם אספקה חזרו אלי ומסרו שלא ניתן לספק במועד המובטח בגלל החגים אבל אם אוסיף מעל 500 ש"ח ניתן לקבל מהיבואן הרשמי. למרות "התרגיל" הסכמתי וגם לא עמדו במילה שלהם.
פניתי לבטל העסקה במידית. את הספק לא ניתן להשיג בטלפון מזה יומיים.
מוצר:
מקרר סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוכש מחנות זאת מעל 5 שנים ברציפות. הפסקתי לחפש בכל מקום אחר. היחס פשוט אחרת השירות יוצא דופן וגם כל ההמלצות מניסיון רב במקום! ממליץ בחום.
מוצר:
מיקרו מרפי 44566
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ביצוע ההזמנה היה מול נציג בשם יקיר. היה אדיב ונתן את כל המידע הרלוונטי
בנוסף הסביר שבמידה ואני מעוניינת במשלוח אקספרס ביום שישי אני צריכה להוסיף 100 ש"ח.
שלמתיי על המשלוח ( מתועד בקבלה), והמתנתי ליום שישי.

יומיים לפני המשלוח, ביום רביעי, מתקשר השליח שהוא ליד הבית! טוען שאין משלוח בשישי כי בעייתי לו.
אחרי שהסברתי שאני צריכה את המשלוח בשישי כי אין לי איפה לשים טלויזיה 65 אינץ' כרגע - סיכמנו שייצור איתי קשר או במקרה הכי גרוע - ביום שישי יגיע המוצר.
השליח לא יצר קשר בחמישי או בשישי,
שעתיים לפני שעת המשלוח יצרנו קשר עם החנות שטענה -
אין משלוחים ביום שישי!
הם לא יודעים למה הנציג התחייב, לא תופסים את הנציג והם אינם יכולים לעמוד בהתחייבות שלו.
אחרי שהוסבר שכבר קבעתי התקנה לראשון על הבוקר, הנציגים הבינו שהם חייבים להביא את הטלויזיה
והציעו להתחלק איתי ב100 של עלות הובלה (סכום שכבר שילמתי!!)
בלית ברירה הסכמתי
הטלויזיה נשלחה הביתה.

חשוב לי לציין שעל הקבלה מתועדים כל הפרטים כולל זמני המשלוח בשישי.
חבל שזו החוויה אחרי שירות שהתחיל טוב. לא נעים להיות בלחץ על מוצר ששווה כמה אלפי שקלים.
בדיעבד לא בטוחה שהיתי מזמינה מחנות זו .
בנוסף, חבל שעד כה אף אחד לא יצר קשר בנוגע לפדיחה שעשו - להציע פיצוי או/ו להחזיר את סכום הכסף המיותר ששלמתי.
מוצר:
Mu9000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה 0712 LG ויום למחרת היא הגיע לבית ללא שום תוספת תשלום.
המוכרים ממש נחמדים ועושים את עבודתם בצורה הטובה ביותר.
בטוח שאקנה שם שוב !!
מוצר:
LG 0712
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השוותי בין הרבה בלנדרי נינג'ה כשפלתי על Fix-Sale, והמחיר שם היה נמוך משמועתי מכל מקום אחר בארץ, ללא תחרות.
באותו בוקר שביצעתי את ההזמנה באתר (יום רביעי) התקשר עלי הנציג מאור לוודא פרט מסוים, והבטיח לי שהבלנדר יבוא עד יום שני . אכן החבילה הגיע עד הבית ביום שני, רק 5 ימים אחרי שהזמנתי.
המוצר היה בדיוק כמו שפורסם, אפילו מותאם לדוברי עברית, כולל הספר מתכוניים הנלווה, ואנחנו מאוד מרוצים.
לשיפור, הייתי אשמח לדרך לעקוב אחרי ההזמנה. קיבלתי הודעת סמס ביום ראשון שהודיע שהחבילה נקלטה במחסן ביחד עם מספר הזמנה שלא הופיע באתר של החברת משלו ולכן לא עזר לעקוב. תמיד יועיל לאפשר ללקוחות מעקב שותף על ההזמנה. מה שכן - השליח התקשר כמה שעות לפני ההגעה לוודא שאהיה בבית.
סה"כ חוייה מאוד חיובית ובהחלט אזמין מהם בעתיד.
מוצר:
נינג'ה בלנדר 3 ב-1 BL682
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקלט בלוטוס. מחירים מאד זולים. צוות צעיר, נחמדים ומאד עוזרים בהבנת תכונות ומפרטי המוצרים. בנוסף עשו לי הנחה. נהנתי מחווית הקניה. תודה
מוצר:
Audio receiver BT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא חזרו אליי אחרי ההזמנה. לאחר 4 ימים ומספר טלפונים שלי, הודיעו שאין ולא יהיה המוצר. חבל שלא טרחו להתקשר מייד ולהודיע או לחזור אליי אחרי שהתקשרתי
תגובת החנות:
הי שלום
א. המוצר קיים בחנות
ב. כל הזמנה שמתבצעת דרך האתר אנו יוצרים קשר עם הלקוח בנוסף הוא הזמין לפני 2 ימי עסקים כך שלא עבר 4 ימי עסקים כמו שציין הלקוח
ג. יצרנו קשר עם הלקוח בכדי לספק את המוצר אך הלקוח לא היה מעוניין
תודה והמשך יום טוב

מוצר:
Hbg634
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאור - תודה רבה על שירות מעולה. אתמול התקשרתי להזמין מעבד מזון 3 ב 1 של נינג'ה, ענית לטלפון מיד, ללא העברת שיחה בכל מיני מחלקות ולחיצות על מספרים. ענית ביעילות ובמהירות לשאלות שלי, ולמרות שכתוב אספקה תוך 5 ימי עסקים, לכבוד יום הולדתי שחל אתמול דאגת שהמשלוח יגיע אלי תוך 24 שעות. בנוסף לכך אתם נותנים שנתים אחריות על המוצר ללא תוספת תשלום בעוד המתחרים שלכם נותנים רק שנה אחת. ועל כך אני מודה לכם.
השליח היה יעיל, התקשר לוודא כתובת וזמנים, הגיע כמו שקבענו, והנה המעבד אצלי במטבח, ועוד רגע מתחילה להשתמש בו. תודה רבה, מבטיחה להמליץ עליכם. ותמשיכו לתת שירות מהיר ואיכותי שכזה.
מוצר:
בלנדר ninja bl682
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאור מהחברה מכר סיפק ודאג להובלה בצורה אישית נעימה ויעילה באופן יוצא מגדר הרגיל.
כל הכבוד
מוצר:
T65175av AEG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי טוב שקיבלתי!
תוך יומיים ההזמנה שלי הגיעה אליי.
קל ופשוט להזמין.
ממליץ בחום
מוצר:
Ninga bl480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט ביזיון, אין מילה לתאר את התנהלות החנות.
בתאריךף ה2/7 ביצעתי רכישה באינטרנט של המוצר הנ"ל עקב הצורך הדחוף במוצר זה והמתנתי כשבוע. התקשרתי לברר מה קורה עם המוצר ונאמר לי שהאיש האחראי על ההזמנות אינו נמצא אך כל ההזמנות באינטרנט נשלחו. חיכיתי עוד שבוע וחצי וכמובן שהמוצר אינו הגיע, לאחר בירור עם החנות נאמר לי שהמגהץ הנ"ל אינו במלאי עקב בעיות עם הספק ואין צפי למלאי חדש

איפה האחריות המינימלית לעדכן את הלקוח??? למה אני צריך לחכות מעל שבועיים מתאריך ההזמנה ולברר שהמוצר אינו נשלח???
בעקבות כך ביקשתי מהם לבטל את ההמנה ולקבל זיכוי. לאחר יומיים בדקתי ואין זיכוי
התקשרתי שוב כדי לברר מה קורה עם הזיכוי, הנציג בדק שוב ואמר שיזכה אותי, כעבור שוב יומיים שוב אין זיכוי!!!
בפעם השלישית התקשרתי כבר בעצבים והנציג אמר לי שיזכה אותי און ליין בטלפון וישלח את אישור הזיכוי בוואטסאפ. כעבור שוב יומיים, אין אישור זיכוי וכמובן אין גם זיכוי. למה צריך להתקשר 3 פעמים לחברה כדי לבקש זיכוי ועדיין לא לקבל אותו מה זה השירות הזה???

אני כבר לא מתקשר לחנות, אני מבטל דרך חברת האשראי. פשוט אין לי מילים לתאר את הביזיון בחברה והחוצפה של ההתנהלות שלהם.
לא ממליץ לרכוש בחנות הזאת. כל מי שמבטל הזמנות תוודא באמת שקיבלתם זיכוי אל תסמכו על מילה שלהם!
מוצר:
מגהץ טפאל fv9650
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה
אחרי של שבועיים לחכות
החנות הזה לא הצליך למכור לי את המכונת כביסה
כנראה הם לא חנות והם לא מוכרים
מוצר:
MIELE WDB020
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביציתי את ההזמנה מהחנות כי החנות היית הכי זולה בשוק. אבל יותר הופתעתי מהשירות המעולה שקיבלתי. קודם כל לקח פחות מ24 שעות לקבל את מוצר.
ביצעתי שינויים ושלחתי הודעה למייל שקיבלתי על אישור העסקה. והבחור ענה לי באמצע הלילה, שירות מטורף... וגם יש להם שירות בווצאפ, שלא משנה מה עונים לך ישר על כל שאלה, גם אם היא הכי טפשית. ואפילו השליח היה סופר נחמד ומתחשב.
בהחלט עושה חשק לקנות מהם את שאר מוצרי החשמל שלי בעתיד.
תודה על שירות מוצלח ואמן תשארו תמיד כאלה בעתיד.
מוצר:
מעבד מזון נינג'ה BL642
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו אתמול כבר עשינו 3 סוגי שייק, מכשיר מעולה קטן קומפקטי והוראות בעברית
מחיר הכי נמוך בשוק , הובלה עד הבית (שעה קצת מאוחרת), מאור עזר מאוד שהציע את ההובלה עד הבית של שני מכשירים
כייף שיש מוכרים כאלה וחנות כזאת, תודה רבה
מוצר:
QB3001 NINJA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי היום מיקסר של נינג'ה דרך החנות...המוכר היה ממש נחמד,ענה על כל שאלה ששאלתי אותו, נראה שהוא מבין עניין.
המוצר הגיע אליי ביום עסקים אחד, בלי עיקובים.
ממליץ בחום על החנות.
מוצר:
Ninja QB3001
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי אליהם לפני מעל שבוע, ורציתי לקנות טלוויזיית Samsung UE55MU7003.
המחיר של הטלוויזיה מ FixSale עלה 2150, בעוד שבשאר החנויות המוצר עלה בסביבות 2500.
"קפצתי" על המציאה והזמנתי את הטלוויזיה מהאתר שלהם.
ההזמנה בוצעה ביום רביעי 27.6.18, ומהרגע הזה אף אחד לא פנה אלי כדי לאמת את הרכישה וכו'.
ב1.7.18 החלטתי להתקשר אל המקום ולבדוק מה קורה עם ההזמנה שלי.
הנציג שדיבר איתי (יקיר) החליט לערבב אותי ולספר לי שהמחיר של הטלוויזיה שהזמנתי הוא מיבואן מקביל ולא מהיבואן הרשמי, אין לי אחריות, הטלוויזיה באנגלית, וגם אם הטלוויזיה מגיעה עם "פיקסלים מתים" לא אוכל להחזיר את הטלוויזיה ולא אוכל לדרוש שיתקנו אותה וניסה לגרום לי לקנות את הטלוויזיה מהיבואן הרשמי בתוספת של עוד 700 ש"ח.

למחרת התקשרתי שוב לבדוק מה קורה עם הטלוויזיה ונאמר לי שהם בודקים מה קורה עם המשלוח לעומק, ו"יחזרו" אליי מאוחר יותר. כמובן שהם לא חזרו, אז התקשרתי לבטל את העסקה.

למי שקורא את זה, לא ממליץ לכם בשום פנים ואופן לבצע עסקאות עם החברה הזו, זה ככל הנראה הונאה, כמו מה שקרה לי.


מוצר:
טלוויזיה Samsung UE55MU7003 4K ‏55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר ובטוב טעם. בחור בשם דניאל עזר לנו מהבחירה עד ההרכבה דרך הקניה והמשלוח ביעילות ומקצועיות ובמחיר הכי טוב שמצאתי. ותאמינו לי שחיפשתי. אין ספק שמצאתי לי את חנות הבית שלי ואני רק מחכה למוצר הבא שאצטרך לרכוש.
בקיצור מומלץ בחום ועוד יותר מומלץ לבקש את דניאל. אין מילים.
מוצר:
מקרר lc540 lacasa
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שלשום בערב את המוצר, התקשרתי למחרת בבוקר,דיברתי עם מאור שהיה מאד אדיב ושרותי. ציינתי שחשוב לי לקבל את המוצר היום וביקשתי להגיע לקחת אותו.
אמר שיתקשר אליי כשיגיע המוצר. ובאמת תוך כשעתיים הוא התקשר והודיע שאני יכולה להגיע.
8104
מוצר:
בלנדר נינג'ה BL480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו השבוע מזגן עילי, נינג'ה בלנדר ומיחם. כבר בשיחה הראשונה קיבלנו יחס אדיב ונעים וכיוונו אותנו איזה מוצרים כדאי לנו לרכוש בהתאם לצרכים שלנו. המחירים שקיבלנו היו הטובים ביותר (ערכנו השוואה) והמשלוח הגיע לאחר יום. שמחים שקנינו בפיקסייל ובהחלט נחזור שוב!!!
מוצר:
אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזגן עילי COMFORT 12 שנת 2017 Familyline
השירות היה מעולה.
זמן אספקה מהיר, קיבלתי את המזגן לאחר יומיים.
קיבלתי את כל המוצרים הנלווים שהבטיחו לי בעת ההזמנה.

ממליץ בחום על החנות!
מוצר:
‏מזגן עילי COMFORT 12 שנת 2017 Familyline
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה טלפונית ביום חמישי
הובטח לי אספקה ביום ראשון, כשיצרתי קשר במהלך יום ראשון נאמר לי שהכל בסדר ועד השעה 18:00 הטלוויזיה תסופק.
בשעה 18:15 התקשרתי לשאול מה קורה ולא ענו לנייד שלי אז התקשרתי מנייד אחר ואז נאמר שבכל בסדר יצאו לדרך בשעה 19:00
כמובן שלא הגיעו והבטיחו שלמחרת יום שני יספקו את המוצר עם פיצוי. גם ביום שני חזר אותו ריטואל והטלוויזיה לא סופקה בטענות שהסוכן
פישל וכו' וכו' ... ביטלתי את העסקה לאור ההתנהלות זו של החנות. לא אבצע רכישות יותר מהחנות הזו !
כל השיחות מול בית העסק ועובדיו מוקלטות כולל שיחות ווטסאפ.



















המוצר לא הגיע
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח הזמין ביום חמישי ה14 לחודש מוצר אשר קיים במלאי ובמשלוח יוצא ישירות מהחברה.
לאחר תיאום עם החברה הובן שביום ראשון יגיע המסך אל הלקוח, לרוע מזלנו החברה לא הצליחה לספק את המסך תוך יום כמו שתואם מסיבה מסוימת וכן ביום שלאחריו,
כמובן אנו נותני השירות ומקבלים את האש למרות שעשינו את כל המאמצים.
הלקוח הגיש את תלונתו ביום שני, משמע עברו 2 ימי עסקים.
כמובן שבכל עסקה מוסבר ללקוח שההתחייבות היא ל7 ימי עסקים ואם הצלחנו לספק תוך יום יומיים (בדרך כלל אלו זמני האספקה שלנו) אז ברכה.
לצערנו במדינת ישראל אפשר להעלות על הכתב כל העולה לראש.
אנו נמשיך לספק שירות מעולה ומהיר תוך כדי חידוד הנהלים ללקוח,
המשך יום מצוין
מוצר:
lg55uk6700
חוות דעת של מוצרים פופולריים בפיקסייל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר