דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי ספורט אקסטרים (תל אביב)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אנדלסרול בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באנדלסרול ?
2.00
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
17
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
2
0
6
כל הזמן
7
0
10
נמצאו 17 חוות דעת גולשים על אנדלסרול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש ממש לא מומלץ. שירות לקוחות נוראי. קשה מאוד להשיג אותם ולתקשר איתם.
לא החזירו כסף על עסקה כפי החוק, וכל זאת על מוצר שהם אמרו שמתאים לסקייטבורד, ובכלל לא התאים.
חוסר מקצועיות ושירותיות. חבל מאוד.
מוצר:
מחיר Hardcore Barrel Bushing 85A Set for 2 trucks
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי היום עם בני לקחת שני זוגות רולרבליידס שקניתי באמצעות האתר.
כיוון שלא הייתה חנייה בחניון העירוני נאלצתי להמתין בצד במקום בו אסור לחנות. שלחת את בני (10.5) לחנות ושלחתי לבעל החנות ווצאפ בשעה 13:20 שאנחנו מחכים בחוץ. לאחר שבני עמד שם ללא מושיע, זנחתי את האוטו והגעתי למקום. כתבתי להם שוב ווצאפ שאנחנו בחוץ חצי שעה.
להלן התשובה שקיבלתי מבעל החנות: "זה לא נכון. זה אפילו קצת חוצפה"
אני: "כתבתי לך ווצאפ ב-13:20 שאני מחוץ לחנות" (השעה הייתה כבר 13:46)
בעל החנות: "וכבר אז זה לא היה נכון"
בשלב זה עובד בחנות יוצא עם הרולרבליידס. פניתי אליו בכעס רב ושאלתי אותו למה הוא טוען שאני משקרת.
בתגובה בעל החנות מגיח - מול הילד השלי - חוטף את הרולרבליידס צרח עלי ונועל את דלת החנות.
הבן שלי היה המום (לקח לי זמן רב להרגיע אותו).
אני: "תספר לבן שלי למה אין לו רולרבליידס. אתה איש רע".
בעל החנות: "את צריכה טיפול".
בעל החנות: "מסכן הילד".
אני: "אני מצטערת על כל הפעמים שקנינו מכם"
בעל החנות: "לא נורא. יש עוד מקומות".
אני: "תתבייש. אני אם חד הורית לילד עם צרכים מיוחדים".
בעל החנות: "מעניין למה את חד הורית, זה מדבר בעד עצמו".
מעולם, בכל החיים שלי, לא הרגשתי כל כך מבוזה ומושפלת. ישבתי שם בחניון ובכיתי דקות ארוכות. הילד המסכן שלי לא ידע את נפשו.
מקריאה בביקורת של אנשים אחרים אני לא רואה שזו אינה תופעה חדשה. חבל.
תגובת החנות:
אכן הפניה שלך הייתה בהודעת וואצאפ בה הסברת שרשת מוצר ושאלת האם ניתן לאסוף אותו ואמרת אנו מחוץ לחנות 13:20
מיד נענית שכן, כמה דקות מכינים לך, ובנתיים סרקו את כל איזור הרחבה במצלמות הרבות שיש ולא ראו אף אחד וגם לא ילד קטן( אגב בדקנו כרגע שוב את הסרטונים) ובנתיים הזמינו אותך לגשת לגזיבו
יצא נציג מטעם החנות החוצה גם מספר פעמים לבדוק האם המצב השתנה, ושוב לא היה אף אחד.
בשעה 13:30 יצא אחד העובדים לתפילת מנחה ושוב ניסה לבצע מסירה לאדם שלא נמצא.
בשעה 13:37 שלחת הודעה "אנחנו כאן" (בבדיקה במצלמות הגעתם רק ב 13:43)
הבחור שעונה בוואטצאפ כבר לא היה בחנות אבל הוא ענה לך "תחייגו בבקשה לחנות"
ורשמת שלא עונים
הבחור הציע לך להקיש על 0 ולהמתין עד שיענו והסביר שכרגע ישנו עובד אחד בחנות.
במקום לעשות זאת שלחת שוב הודעה לאחר מספר דקות 13:45 "בבקשה תוציאו לנו את זה. אנחנו חצי שעה עומדים פה בשמש."
הבחור ענה לך שזה לא נכון. ורשם לך שזה אפילו קצת חוצפה.
רשמת "כתבתי לך ווצאפ ב-13:20 שאני מחוץ לחנות."
ההחור הגיב על זה "וכבר אז זה לא היה נכון" וזה באמת כך.
ורשמת אני הולכת, תודה.
למרות שלפי המצלמות רשמת זאת לאחר שהעובד יצא למסור לך את המוצרים, אבל את התחלת לצרוח עליו והוא ממש נלחץ ממך ונכנס בחזרה פנימה.
בכל מקרה זאת הייתה בחירה שלך לרשום שאת הולכת, לא היה נסיון מצדך לאסוף את המוצרים לאחרי זה, אנחנו לא עומדים מול לקוחות ומנסים לעזור להם כאשר הם צורחים עלינו, כל התקשורת עימנו היא בטלפון ואו בהתכתבות במיוחד בשביל למנוע תוקפנות של לקוחות אשר לא מצליחים להחזיק עצמם ולהגיב בצורה שתואמת פרופורציה.
מוצר:
רולרבליידס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 גלגלים לרולרים עם משלוח. המשלוח היגיע תוך ימים ספורים. אחרי שפתחתי גיליתי ששלח לי 8 גלגלים במקום 2. בברור מתברר שאכן הייתה טעות ומגיע לי רק שני גלגלים. החלטתי לשלם על שאר הגלגלים במקום החזרה על חשבונם. כשהתקשרתי חזרה לעדכן ולשלם את היתרה הם הודיעו לי כי החליטו להעניק לי שני גלגלים על חשבונם.
מוצר:
גלגלי fila100mm
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי! גבו ממני עמלות ביטול עסקה באשראי לאחר שלא היה במלאי כי מישהו קנה את המוצר 3 שעות אחרי שדיברתי איתם
תגובת החנות:
זה לא נכון, ביצעת רכישה מוקדמת למוצר מסויים באמצעות האתר, המוצר שהזמנת ירד מהמלאי ושוריין במיוחד בשבילך במשך מספר ימים.
לאחר שקיבלת החלטה מה לרכוש ורכשתה אותו התחלת להתייעץ עם חברים וזאת זכותך, קיבלת החלטה לשנות את ההזמנה למוצר אחר בדקת זמינות שלו ושל מוצרים אחרים אבל לא ביקשת לשריין אותו/ם, אנו מקבלים עשרות טלפונים ביום לבדוק זמינות מלאי, לא ייתכן שבכל פעם שלקוח שואל האם זמין במלאי המוצר ירד מהמלאי ויחכה שיבוא לרכוש אותו.
במקביל מישהו רכש אותו. הגעת כעבור מספר שעות בלי לעדכן אותנו והמוצר שאתה רוצה לקבל(בלי שאנו מודעים לכך) במקום כבר לא היה במלאי. כעסת. אז מה שאתה מתאר זה לא נכון.
אף אחד לא גבה ממך כסף בעבור ביטול עסקה על מוצר שרכשת, והמוצר שרכשת לא נמכר למישהו אחר, כך שאין מה להתלונן ולהכפיש.
למעשה המוצר שרכשת עדיין משוריין בעבורך ולא נמכר ונמסר לאף אדם אחר כך שמה שאתה עושה זאת הוצאת דיבה.

מוצר:
קארבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!!! מוצרים ברמה ירודה שמתקלקלים תוך חודש (בשימוש של ילדה בת 9). יחס מחפיר מהחנות (התחזו למשטרה כשהתקשרנו ושאלו למה חייגנו 100...ראיתי למטה באחת התגובות שעשו לו את זה גם).
זילזול תהומי בלקוחות. תעשו לעצמכם טובה ואל תקנו שם אפילו בורג.
מוצר:
Choke skateboard big jim
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו ייעוץ מקצועי וסבלני ורכשנו לבת שלנו סקייטבורד שהרכיב הצוות בחנות - גם מהמם וגם מצויין! מומלץ בחום
מוצר:
סקייטבורד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה הנחותה והנמוכה ביותר. ניתן לי יחס מזלזל שאינו הולם בית עסק. אני לא ארכוש מהם בעתיד .
תגובת החנות:
החליפו לך גלגלים בחינם לסט חדש בעלות של חמש מאות שח מיד לאחר הפניה הראשונה שלך. לא ברור מהי טענתך המחודשת, ואם ישנה כזו נשמח לשמוע

מוצר:
קארבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רולרבליידס והגעתי לאסוף..מדדתי לבת שלי את הרולר ואחת הלשוניות לא הייתה נוחה לה, התקשרתי לחנות וביקשתי שמישהו יצא להראות לי איך שמים נכון- נענתי בתשובה שאף אחד לא יצא לעזור לי למרות שהתחננתי שאני לבד עם 2ילדים ושיצאו לרגע לעזור. בקיצור שירות הכי גרוע שחוויתי בחיים...לאחר ששילמת לך לחפש את החברים שלך! לא להתקרב לחנות! שירות גרוע!!!!
תגובת החנות:
רינת חוסר דיוק.
הוצא לך שירות אבל לא הסכמת לקבלו ודרשת שנצא אליך ונעמוד מולך ונלמד אותך הכיצד לסדר לילדה את הלשונית על הרגל.
הציעו לך שניקח את הרולר פנימה לבדוק האם הכל תקין ואם לא וסירבת, הציעו לך אפילו לשלוח סרטון שמדגים כיצד נועלים ושורכים רולר על הרגל, אבל התעקשת שאנו צריכים לכופף את הנהלים שלנו ולצאת ולהעניק לך שירות פרונטלי.
או שאת פשוט כועסת שאין שירות פרונטלי ואת לא מוכנה לקבל את זה?
ומשתמשת בפלטפורמה זו בכדי להעניש אותנו?
בכל מקרה מקווים שהצלחת להסתדר עם הלשונית ואם לאו אזי את מוזמנת לפנות אלינו בכדי שנשלח אליך סרטון המסביר כיצד נועלים נעליים
במקום לכעוס אולי נכון לא לרכוש אצלנו? הרי זה נאמר בתקליט כשאת מחייגת אלינו וזה נאמר לך מפורשות לפני שרכשת בשיחה טלפונית, וזה גם רשום באתר.
אז גם את מצפצפת על האופציות וגם את כועסת על כך שאנו מקפידים על הנוהל שאותו אנו מפרסמים לפני הרכישה שלך.
ודורשת שכולם יתכופפו בהתאם להנחיה שלך?
את יודעת שהשיחות מוקלטות? הניסיון שלך כאן גובל בהוצאת דיבה, את בטוחה שזה הכיוון?
אם כן אז בהצלחה.

מוצר:
Flying eagle k7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע, ללא כל התייחסות לבעיה.
דיבור מזעזע ללקוח
לא ארכוש שם לעולם.
תתרחקו כל עוד אתם יכולים.
תזמינו מחול, זול יותר ושירותי יותר
תגובת החנות:
עינב זכית ליחס מועדף במשך מספר שנים, ובכל תקלה ובעיה קיבלת מענה ללא יוצא מן הכלל, וגם כאשר היה צריך להיות לפנים משורת הדין.
אבל צריך להבין שלא כל רצון שלך תואם את המציאות.

הילד שלך רוכב על קורקינט ומבצע פעלולים וקפיצות למרות שאת אומרת שלא, המוצר שהבאתם אלינו שחוק ורואים בו סימני שימוש אגרסיבי.

גם אם לא היו סימני שימו את צריכה להבין ובכלל כל אחד צריך להבין שהגדרת אחריות והגדרת פוליסת ביטוח אלו הגדרות שהם לא חופפות. ואין אנו חברת ביטוח אנו חברה אשר משווקת מוצרי ספורט אקסטרים וכאשר ישנו פגם בייצור אזי ישנה אחריות יצרן על פגם בייצור, והיצרן הוא זה שסופג את העלות הזו ולא אנו בתור בית עסק, לכן צריך להבין בראש ובראשונה שאין לנו שום אינטרס להתנער מאחריות להפך אנו רוצים לשמור על הלקוחות שלנו אבל לא בתגובה לסחטנות של

וכאשר היצרן באופן ברור לא מכיר באחריות אז אנו בתור בית עסק לא יכולים להתערב.
ההגדרה במקרה שלך היא ברורה מאוד: אחריות על פגם בייצור אשר כולל ניתוק בריתוכים בלבד (במקרה של הכידון) במקרה שלכם הכידון עבר עומס וכולו עקום כאשר מדובר בצינור פלדה שמצליחים לכופף זה לא פגם בייצור, אנו מוגב

מוצר:
Ao maven pro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחליפים לי סט גלגלים למרות שהחברה בארה"ב לא נתנה אישור לכך
שאפו לאנדלסרול על הרגישות היחס והאכפתיות
מוצר:
34
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות גדולה, הרבה מבחר, מחירים בשמים ולהגיד ששירות הלקוחות שלהם הוא גרוע זו תהיה מחמאה עבורם!
לא להתקרב לשם!
עדיף לקנות מאמזון.
מוצר:
38-35-PINK-FILIK1רולרים לילדים One-X F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שם קארבר ביום שבת , יום שני הגיע אלי עם שליח. המוצר הגיע באופן ארוז היטב ונראה כמו שצריך.
גם בפנייה בשאלות לספק אחרי הקנייה היה מענה מהיר.
מוצר:
Carver 33.75 Greenroom
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כבר בפעם השנייה רולר בליידס לילד. שוב הצלחה מסחררת!! השירות היה מושלם! קיבלתי מענה סבלני ומקצועי על כל שאלותיי והמשלוח הגיע במהירות האור!
מוצר:
Flying eagle s6 speed black
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! רציתי לקנות רולר דרך האתר.. והסבירו לי על הדגם בטלפון בסבלנות רבה! השליח הגיע יום אחרי ביצוע ההזמנה.כל כך מהר! אבל המידה שבחרתי הייתה קטנה בשבילי אז החלטתי כבר ליסוע מהצפון שעה וחצי לחנות ולמדוד עוד מידות..שכל הזמן הזה הייתי בקשר עם המוכר שעזר וכיוון..לא מובן מאליו בכלל!!
גם השירות בחנות היה נעים. וכמובן אני ממש מרוצה מהנעליים האיכותיות והמיקצועיות!! זה היה בהחלט שווה תנסיעה! אמליץ עליכם אצלינו!!
המיקצועיות אצלכם זה בהכל תודה רבה⁦❤️⁩
מוצר:
seba cj
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רכשתי את הרולר שלי מאנדלס לפני 3 שנים כמעט, ומאז אני לקוח שחוזר אחת לחצי שנה - עד עכשיו.

נכנסתי להתקין התקן למעצור לרולרבליידס , החנות ריקה ומלבד עוד לקוח שהצטרף כ 2 דק' אחרי לא היה עומס בחנות
ישנם מספר סוגים שמוצעים לסוג הרולר שלי. וכל הסיטואציה לא לקחה יותר מ 5 דק'.

האתר מפרסם מספר סוגים ללא הסבר מפורט מה מתאים למה מבחינת החלפים ו
וכאשר ביקשתי לראות בעין את הסוגים השונים ולקבל הסבר עליהם, ונבחן יחד מה הכי מתאים לדגם שלי ולי כקונה
המוכר (שלומי) ענה בבוז "לא צריך לדבר צריך להתקין" אמרתי לו שאני לא מקבל יחס ושאם אני משלם תמורה על המוצר אני רוצה לראות מה אני מקבל לפני ההתקנה.

המוכר אמר שהוא לא רוצה לתת לי שירות, הכנסתי את הרולר לתיק ויצאתי מהחנות, אז הבטחתי שאפרסם חוות דעת שלילית על החנות שזה המינימום שאני יכול לעשות אחרי שאני "מצביע ברגליים"

מאחר והחנות היא המפיצה היחידה (למיטב ידיעתי) של Sebba, לפעמים זה לא רק עניין של כסף וזמינות מוצר אלה גם האנשים שאנחנו בוחרים לעסוק איתם
ולכן את העסקאות העתידיות אני אבצע כבר דרך האינטרנט. - לשם אני לא חוזר ולמכרי אציע לא לדרוך במקום.
מוצר:
מעצור לרולר בליידס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האתר הרשמי של EndlessRoll קורקינט פעלולים ולאחר נסיעה קצרה בתחומי הבית התברר שהגלגל האחורי פגום ועושה רעשים.
נאלצנו לחזור לחנות בשביל לתקן וכאשר ניסיתי להבין מהם איך יכול להיות שמוצר חדש שאמור להיות קורקינט פעלולים חזק נהרס כבר ביום הראשון, קיבלתי תשובה שזה פשוט קורקינט גרוע ושחבל שלא התייעצתי איתו לפני.
לשאלה של למה אתם מוכרים מוצרים גרועים קיבלתי תשובה "מה לעשות שיש מוצרים גרועים". לאחר הגילוי שהמוצר לא טוב וניהול דין ודברים על כך שיש להם שירות גרוע, ביקשתי שיחזירו לי את הכסף בהתאם לחוק להגנת הצרכן (לא עברו 14 יום מיום קבלת המוצר שגם היה פגום).
התשובה שקיבלתי היתה שאני חצוף ושהוא לא מתכוון להחזיר לי את הכסף. כאשר ביקשתי ממנו סירוב בכתב או להקליט את התשובה שלו גורשתי מהחנות באיומים של השגת גבול והזמנת משטרה.
בקיצור לא הייתי ממליץ על החנות הזאת ואם אתם כבר קונים מהם לא כדאי לאתגר את השירות שלהם אחרת יש סיכוי שתזכו ליחס עויין.
מוצר:
קורקינט פעלולים MGP VX7 Team Red Scooter
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו קורקינט פעלולים באינטרנט, קיבלנו מאוד מהר עם השליח, למרות ששילמנו רק עבור משלוח בדואר רשום.
מאוד מרוצה מהשירות, איכות ומחיר.
מוצר:
קורקינט פעלולים MGP VX7 Team NeoChrome Blue Scooter
חוות דעת של מוצרים פופולריים באנדלסרול
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין