דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים מבית קבוצת עזריאלי (הוד השרון)
(2.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קבוצת עזריאלי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בazrieli.com ?
2.70
ציון ממוצע
176
חוות דעת בשנה האחרונה
768
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
13
3 חודשים אחרונים
19
1
22
6 חודשים אחרונים
25
3
45
שנה אחרונה
73
6
97
כל הזמן
487
16
265
נמצאו 768 חוות דעת גולשים על azrieli.com
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מגהצים ניידים, הגיע לי הביתה במקום זה סטים של מצעים מזעזעים וההזמנה על שמי. השירות שקיבלתי מתחת לכל ביקורת, הנציגה אמרה שהיא לא יודעת מתי יוכלו להחליף לי את המוצר והיא בכלל לא ידעה על מה אני מדברת. השירות הינו רק דרך הצ׳ט וכל פעם מול כל נציגה צריך להסביר מה קרה, פשוט ביזיון. אני מזמינה קבוע מחול ובחיים בחיים דבר כזה לא קרה לי, אני רותחת מזעם ועכשיו תקועה עם דברים לא שלי ואין לדעת מה עם הדברים שלי.
מוצר:
מגהץ נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מנסה במשך יומיים להשיג מישהו שידבר איתי ואין מענה (כולל הצאט שלהם שרשום משעה 9 אבל כמובן הוא לא עובד).
משלוח לוקח להם חודש ימים פשוט לא מובן, רוצה לבטל עיסקה ואין עם מי.
פשוט ביזיון אני חייב את המחשב מיידי לצורך עבודה אם הייתי יודע שלוקח חודש לעולם לא הייתי רוכש
מוצר:
מחשב נייד מסך "14 מעבד i5 זיכרון 8GB דיסק 240SSD ו3 שנות אחריות VIP מח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התנהלות כושלת של החברת עזריאלי און ליין !! כל פעם מטעים את הלקוחות שמזמינים משהו !
מוצר:
שואב אבק חוטי מולטי ציקלון 600 וואט Graetz דגם GR585
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה גדולה. המוצר הגיע במהירות על ידי שליח. לאחר הרכבה התברר שאחד הסלים קרוע. שלחתי מייל לשירות לקוחות ומכאן התחילה סחבת של חודש וחצי עם נידנודים מצידי. לאחר חודש וחצי ביקשו ממני את המוצר לטובת ביטול. לא הייתי מעוניינת בביטול. המוצר משמש אותי כבר חודש וחצי, עם 2 מתוך 3 הסלים שלו. רציתי להחליף סל. אין עם מי לדבר. ממש לא ממליצה על רכישה מעזריאלי. שירות לקוחות מזעזע
מוצר:
סל כביסה 3 תאים 239419
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי צעצוע של מטוסי-על לבן שלי, הגיע אחרי יותר משבוע, לא באיחור אבל ביום האחרון לתאריך שאליו התחייבו. כשאספתי את המשלוח גיליתי ששלחו לי בכלל איזה מכשיר למטבח.
ניסיתי להתקשר אבל אין מוקד טלפוני של שירות, יש רק צ׳אט שעובד מ-9:00 עד 15:00.
כשסוף סוף תפסתי שם מישהו לא התנצלו בפניי או הביאו סוג של אמפתיה למצב. רק ביקשו ממני לצלם את מה שקיבלתי ולשלוח, עשיתי את זה ואז אמרו לי שיבואו לאסוף את זה בבוקר שלמחרת ויזכו אותי.
אף אחד לא בא לאסוף את זה ולא קיבלתי זיכוי. מיותר לציין ששלחתי להם מייל (שזו הדרך היחידה לתקשר איתם חוץ מהצ׳אט) שאף אחד לא הגיע ולא שמעתי מהם מאז.
אני עדיין מחכה שיבואו לאסוף את המוצר ויזכו אותי.
מוצר:
מטוסי על מסלול ההמראה של ג'ט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאוד לא נעימה.
לאחר שהם לא מציינים בפני הלקוחות שהמוצרים שלהם לא באמת נמצאים במלאי אלא הם מזמינים דרך "ספק" (אתר אינטרנטי מוזל יותר- עם מענה אנושי ונעים יותר) כשיש הזמנה ...הם מתנערים מאחריות ברגע שהמוצר יוצא לחברה השליחויות שהם עובדים איתם.. שהחברה הזו היא בדיחה לא פחות מ"עזריאלי קום"
המוצר שקיבלתי היה פתוח.. לא יודעת מי בדיוק ניסה להסתיר זאת אבל זה היה מאוד גרוע.
אני לא יודעת אם זה מוצר משומש או שפשוט מישהו החליט לפתוח.. מה שבטוח מוצר חדש לא קיבלתי.
כששאלתי אותם והראתי להם תמונות (אפילו ציינתי שהייתה פנים שקית פתוחה בתוך החבילה עצמה-מה שמעיד על מוצר משומש) הם החליטו "לזכות" את חשבוני באתר שלהם ב 20 ש"ח.(בדיחה גרועה מאוד!!!) כמובן שזה לא מה שביקשתי.. ותאמת לא רציתי את הכסף.. אלא לדעת אם המוצר הזה משומש וכשיחליפו לי לחדש.
כשהתקשרתי "לספק" שלהם הם אמרו לי שבמקרים כאלה הם שולחים ללקוח מוצר חדש.. אבל זה לא מה "שעזריאלי קום" עשו.. הם פשוט התעלמו והשאירו אצלי את החבילה המשומשת.
בקיצור- לא הייתם קונים מוצר משומש בחנות נכון? סביר להניח שתקבלו מוצר משומש ..
הם שכחו שיש חוק הגנת הצרכן שמקנה לי זכות להחליף/לבטל עסקה אך הם שמים פס על החוק.

מוצר:
אוניברסיטה רב שלבית משולבת בריכת כדורים 3 ב 1 - צב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סנדלים מעזריאלי קום. הזדרזו לחייב אותי אך אין עונה ואין מענה לא בצ'אט לא בשירות לקוחות בקיצור נעלמו. 5 הודעות שכתבתי להם לא נענו.
אין טלפון שאפשר לדבר איתם. חשבונית מס קבלה מספר 2940026 .
זו הפעם האחרונה שאני רוכש מהם מוצר. ממליץ להתרחק ולא לרכוש דבר בעזריאלי קום!!!!!! דירוג 0 !!!
חשבונית מס קבלה מספר 2940026
מוצר:
סנדלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין דרך ליצור קשר עם השירות לקוחות, משלוח של מוצר שהזמנתי התעכב ללא עדכוני, בניסיון יצירת קשר עם שירות הלקוחות הם לא ידעו מה קורה עם זה והשאירו אותי להמתין לתשובה בצ׳אט למעלה מחצי שעה.
בבקשתי לדבר עם מנהלת שירות לקוחות טלפונית הובטח לי שמנהלת תחזור אליי תוך 2 ימי עסקים דבר שלא קרה מעל שבועיים אחרי.
חווית קניה גרועה ביותר.
מוצר:
מארז סכיני גילוח Gillette Fusion בעלות 5 להבים ו-16 סכינים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פעמיים שני מוצרים שונים בהפרש של שבועיים אחד מהשני.
אחרי כשבוע (בכל אחד מהם) התבשרתי שאינם במלאי למרות שהופיעו ככאלה.
מאכזב מאוד
מוצר:
סנדלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע! הישמרו לכם! הזמנתי מוצר עם משלוח עד הבית, הגיע עם חלקים חסרים (סבבה, טעויות קורות), יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שהתחייבו בפניי שהחסר ישלח אלי תוך יומיים עם שליח הבייתה, וידאתי שוב כי לא הייתה באפשרותי לאסוף. אחרי שבועיים (!!) שבהם יש לי רהיט חצי מורכב באמצע הסלון, הם שלחו לי את החלק לנקודת איסוף! בניגוד למה שנאמר לי והתחייבו וללא אישורי - מכשלא יכולתי לאסוף את החלק, רצו לחייב אותי על משלוח נוסף! שוב- לנקודת איסוף. אני כבר מעל חודשיים במיילים עם "שירות הלקוחות" הבזיוני שלהם שבו מושכים אותי, מתעלמים ממני, לא נותנים לי מענה ולמרות דרישות חוזרות ונשנות לשוחח עם מנהל/ת - לא יוצרים איתי קשר. לא נתקלתי בחווית קניה מזעזעת כזו מימיי. כמות הזמן שהשקעתי בלהתכתב איתם וכמות העצבים על הזלזול המחפיר שלהם (והעניין עוד לא נפתר) לא שווה שום דיל! תקנו במקום שיש עם מי לדבר ושיש לו מינימום של כבוד ללקוחות שלו - לא פה!
מוצר:
ארונית נעליים פירנצה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריכה לבטל את ההזמנה וקיבלתי שירות מהיר ואדיב והכל בצאט ובמייל בלי המתנה מייגעת בטלפון וכו..
הנןשא טופל ממש מהר וכבר ביום הביטול קיבלתי הודעה על החזר התשלום
מוצר:
נעלי קנבס rocketdog
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סנדלי "הרים" שצעדתי בהם 5-6 פעמים - אף פעם לא בשטח, ובד"כ להליכה מועטה (אני רוכב אופנוע ולא הולך הרבה ברגל), ונקרעה לולאה שאוחזת ברצועה אחורית. המוצר לא שווה דבר ובעזריאלי קום טענו ש"בעל העסק" הודיע להם שאין אחריות כי חלפו יותר מ-3 חודשים מהרכישה.
מוצר:
סנדלי MERRELL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא ממליץ לרכוש מעזריאלי, עשיתי הזמנה של ארון למקלחת, הודיעו שהמשלח יגיע בן יום ל-4 ימי עסקים, קיבלתי הודעה בבוקר על כך שהשליח יגיע היום, בלי הודעה מוקדמת ובלי שעות, אישתי עזבה את העבודה והגיע לדירה. השליח חייג אלי והייתי בממתינה, קיבלתי הודעה שהיתה בעיה ויתאמו איתי מועד אחר, אישתי סתם הפסידה יום עבודה והשליח עזב את המקום ולא היה זמין!!!! כשפניתי לשירות לקוחות אין להם מענה טלפוני, והם טענו שיחזרו אלי בין חצי שעה עד שעה וחצי משדרשתי מהם לאחר שחזרו ואמרו שאין להם שירות טלפוני. ואם אני רוצה מנהל יקח לו 2 ימי עסקים, פשוט חוצפה ובושה, לא ממליץ להתעסק איתם או לרכוש מהם, החברה הזאת פשוט זלזלה בי כלקוח!!! לא קיבלנו שום כבוד או יחס שמגיע לנו כלקוח משלם.
מוצר:
ארון אמבטיה אומגה מתחת לכיור מבית ״כתר״ פלסטיק צבע: לבן;
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפון 8 פלוס באתר.
המכשיר הגיע לא תקין, כשרציתי לפנות לאתר אין טלפון ואין עם מי לדבר, הדבר היחיד שאפשר לעשות זה לדבר עם נציג בצ'ט באתר.
אם הפנייה לוקחת זמן, מתחלף נציג ואתה צריך לחזור על כל הפנייה פעם נוספת.
במודעה היה כתוב ששירות תיקונים ניתן בסניפי פלאפון, בפועל יש טעות במודעה והשרות בכלל בסניפים של פרטנר...
ומעבר לזה למה שאני אתקן טלפון חדש ??!!

שרות גרוע ביותר, לא לוקחים אחריות ואין עם מי לדבר.
מספקים מוצר פגום ותקול ואין עם לי לדבר.

שומר נפשו יירחק!!!
מוצר:
אייפון 8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטה ומזרן שילמתי את כל הסכום בתשלום אחד שירד לי מהחשבון יומיים לאחר ההזמנה, בהזמנה כתוב אספקה תוך 21 ימי עסקים לאחר שעבר חודש ולא יצרו איתי כלל קשר פניתי לשירות הלקוחות שלהם והנציגה אמרה לי אנחנו מצטערים אתה תצטרך להמתין עוד 60 יום כי נגמר לספק המוצר , פשוט אני לקוח שבוי כרגע אם אבטל את העסקה יקח זמן עד שיחזירו לי את הכסף וגם הזמנה מספק אחר בתקופת החגים תקח לפחות עוד חודש וחצי אספקה פשוט רימו אותי, שרות פח תזהרו מהם לא עומדים בזמני אספקה.
מוצר:
מיטה דגם BALENO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 5 טרולי למטוס לכל המשפחה.
המחיר היה הזול ביותר ברשת, המשלוח חינם.
במהלך הטיול התפרקה ידית של אחד הטרולי.
שרון משרות הלקוחות, דאגה לאורך כל התהליך, תקשרה עם הספק עד לקבלת פתרון מיטבי עבורי.
דאגה לאיסוף המזוודה מביתי, תיקונה והחזרתה עם שליח הביתה.
כל זאת ללא עלות כיוון שישנה אחריות לשנה.
התרגשתי והתרשמתי מאד.
תודה.
מוצר:
טרולי 20 אינץ' בצבעים לבחירה אטלנטיס סוויס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה מהיר, אמין, יש החזרים נוסף החזרים כספים מלאים, שירות בצ'ט- מהיר, יעיל, נוח וגם בטלפוני, מחירים נוחים יותר יחסית לחנויות ויש גם הנחות. ניתן לשלם דרך פיפל וכמובן החזר כספי מלא לאמצעי התשלום ויש אפשרות לרכישה טלפונית עם עלות טיפול סמלית של 19 שקל. ההזמנה לעיתים יכולה הגיע בשבוע של ההזמנה, יש שליח עד הבית וללא עלות נוספת.
כאשר ההזמנה היא מתנה ליום הולדת ניתן לרשום ברכה בההרואות ולפעמים הם מדפים בנפרד כברכה.
אני מרוצה למעוד מהשירות ממליצה בחום :)
מוצר:
נעלי אולסטאר יוניסקס לבנות נמוכות - All Star
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות על הפנים הזמנתי מוצר מסויים התאריך היה רחוק ולא שמתי לב לבסוף החלטתי להשאיר את ההזמנה.ההזמנה הגיע באיחור של יומיים(כאילו לא חיכיתי מספיק שבועיים) אחרי שהגיע המוצר הגיע לא נכון!לא ניתן ליצור קשר איתם בטלפון רק בצט סיוט.כי הם לא עונים תכף לצט גם בזמן התכתבות.בקיצור אמרו לי לשלוח חזרה את המוצר.ומה??מה עם ההזמנה שלי?אין תשובה .מאוד מרגיז
מוצר:
משחק אמבטיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב ואחרי 3 שבועות של ריצה אחרי הספק הם נאלצו להחזיר לי את הכסף כי נגמר להם במלאי
שרות עלוב וללא תמורה
מוצר:
Dell i5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות! מרי נציגת השירות עזרה לי המון בקניה שלא הצלחתי להעביר אינטרנטית :) תודה רבה!
מוצר:
Sony WF-1000XM3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שרות, עזרו מאוד היו קשובים.
הזמנתי שק כביסה שהייתי אמור להרכיב, וכאשר לא הצלחתי להרכיב יצרתי איתם קשר.
ענו מהר שלחו סרטון שמסביר באופן מובן, ונתנו את האפשרות ליצור קשר עם היבואן
כל הכבוד
מוצר:
סל כביסה בעיצוב ייחודי בעל 4 תאים בצבעים לבחירה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות יוצא מן הכלל מהילה! חששתי לבצע הזמנה לאחר ניסיונות פחות מוצלחים עם הזמנות מאתרים אחרים בארץ. הילה, נציגת שירות הלקוחות הרגיעה אותי שהיא תעמוד לרשותי וליוותה אותי באדיבות ובסבלנות ובהרבה חשק לעזור. ביצעתי הזמנה בצורה מאוד נוחה וידידותית, כולל חלוקה לתשלומים ומגוון הצעות לשילוח, כולל ללוקר וחנויות אספקה, שעבורי זה נוח הרבה יותר מאשר להמתין לשליח. קיבלתי עדכונים לכל אורך הדרך לגבי האספקה. המוצר (נעלי ספורט) הגיע מהר מאוד לנקודת האיסוף שבחרתי. כשהתעוררה בעיה קטנה עם המוצר עצמו, הילה כמובן עמדה לרשותי וטיפלה באדיבות רבה ובאכפתיות שבאמת נדיר למצוא היום. פשוט תענוג שאפשר לבצע הזמנה מאתר בארץ ולקבל שירות לקוחות ברמה גבוהה כזו. בזכות נציגת שירות לקוחות נפלאה כזו אני לא אהסס לבצע הזמנות נוספות באתר הזה.
מוצר:
נעלי ספורט אסיקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם,
רכשתי בחופש 3 תיקי גן לילדים שלי, לצערי לא שמתי לב מספיק למידות התיק, וכאשר הוא הגיע במהירות רבה מאד, ראיתי מיד שהתיקים גדולים מידי עבורנו.
יצרתי קשר עם מחלקת שירות הלקוחות, מיד תיאמו לי ליום למחרת שליח שאסף מהבית את התיקים, החזיר לחנות, וקיבלתי זיכוי מיידי!!
מעולם לא נתקלתי בשירות יעיל מהיר ומסור כ"כ.
ממש עושה חשק לקנות שוב.
תודה רבה!
מוצר:
תיקי גן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצענו הזמנה ל2 מארזים של טומי טיפי פניתי לנציגה בשם הילה לקבל בירור פרטים וזירוז ההזמנה השירות שלה היה מעל המצופה שירות מהמם כן ירבו נציגות כאלה אצלכן
מוצר:
בקבוקי טומי טיפי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויות הקניות באתר זה הינה קלה ופשוטה ומובנת. מעבר לכך השירות שניתן גם לפני הרכישות וגם לאחר הרכישה הינו אחד המקומות הבודדים שבהם השירות מלווה עד לרגע סיום רכישה/ביטול.
עומד לרשותכם צוות הן בצ'ט והן בהתכתבות במיילים.
ממליצה בחום לרכוש דרך אתר קניות זה.
מוצר:
שולחן מעוצב
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.