דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר, חשמל, אלקטרוניקה ועוד.. (נתניה)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ד"ר שופ בע"מ מבית קבוצת תקשוב
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בד"ר שופ ?
1.00
ציון ממוצע
9
חוות דעת בשנה האחרונה
54
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
2
שנה אחרונה
0
0
9
כל הזמן
36
1
17
נמצאו 54 חוות דעת גולשים על ד"ר שופ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת= לברוח מחנות זו
אין עם מי לדבר עשרות פעמים השארתי הודעה ולא חוזרים
כשהשגתי אותם הפנו אותי עם האחריות לחנות תקונים שבעצמו לא מתקן והוא הפנה אותי לספק-הספק טען שחנות זו לא רכשה ממנו את המוצר ולכן לא לוקח אחריות.
בקיצור חד גדיא ...חד גדיא אף אחד לא לוקח אחריות ואין עם מי לדבר
מוצר:
שואב אבק jimmy jv51
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק. הזמנתי מוצר וניסיתי לבטל את העסקה כשעה אחר-כך. שורה תחתונה: גם לא קיבלתי את המוצר וגם חוייבתי בסכום מלא כולל משלוח.
השארתי 3-4 מיילים, התקשרתי, וכד'. לא חוזרים אליך גם אחרי שבוע והרבה הודעות...
חוייביתי אך לא קיבלתי את המוצר--שגם ככה ניסיתי לבטל-(עברו 21 יום). בקיצור, את הכסף לא ראיתי. הגשתי תלונה למועצה להגנת הצרכן
כדאי לכם לבחור בכל חנות אחרת.
מוצר:
ארון שירות כתר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר, אחרי שבוע שלא הגיע ניסיתי לתפוס אותם, השארתי הודעה במענה הטלפוני האנושי שלהם, לא חזרו, התקשרתי והשארתי הודעה עוד מספר פעמים, אחרי כמה ימים חזאו אלי ואמרו לי שאין את ההזמנה ושאין לנם את המוצר, נקווה שיחזירו את הכסף כי הפקר ידה לא הייתה נחמדה ולא הסכימה לענועל שום שאלה, רק רצתה לנתק את השיחה
מוצר:
קומקום טיולים Gold Line ATL1905 ‏1 ‏ליטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוט בלנדר של בראון לפני חודש (!!!). פניתי לשירות הלקוחות כבר 3 פעמים והשארתי הודעות וטרם חזרו אליי. כמובן שגם לא קיבלתי את המכשיר עדיין על אף שצוין 7 ימי אספקה. אמשיך לנסות כי כבר שילמתי אבל אני לא מרוצה בלשון המעטה, עושה רושם של אתר לא אמין ולא רציני
מוצר:
בלנדר מוט Braun MQ5045 בראון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק
חיבו אותי בתשלום ועדיין לא קיבלתי שום הודעה מתי ייצא המשלוח אם בכלל
מוצר:
Gold Line ATL3080 שואב אבק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מוצרים עם תשלום בטלפון. לא חזרו אלי. אחרי כמה ימים התקשרתי אליהם, הבטיחו לבדוק ולחזור. לא חזרו. לא הגיבו למיילים. חנות מוזרה. ביטלתי.
מוצר:
ארון שירות גוליבר נמוך כתר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות בכל מחיר. הזמנה הגיעה למקום איסוף הרחוק 80 ק״מ ממקום מגוריי. החנות ציפתה שאגיע לשם עצמאית. אחרי שביקשתי שיבטלו את ההזמנה התחילו לספר סיפורים. חוייה רעה מאוד שלא כדאי לאף אחד לחוות.
מוצר:
מגהץ Philips GC4862 פיליפס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מוצר שלא קיים להם במלאי . הוסכם בינינו שיזכו את החשבון לפני שבועיים , עד כה לא התקבלה מהם הוראת ביטול על החיוב ,
נשלחו אל מייל התמיכה מיילים חוזרים ללא מענה ולא ניתן להשיג את שירות הלקוחות בטלפון. בנוסף הם אינם חוזרים כאשר משאירים בקשה בשירות ההודעות הטלפוני . בושה וחרפה של שירות!!!!
שומר נפשו ירחק!!!!
מוצר:
קונסטרוקטה מדיח כלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ בכלל לא לוקחים אחריות על מוצרים תקולים מעבירים את הלקוח סיוט. המוצר הגיע תקול מהתחלה. מבזבז שעות בטלפון לנסות להסביר להם ובנוסף לא מוכנים לתת מוצר חדש רק לאחר בדיקת מעבדה, לא ממליץ !!!!
מוצר:
Bosch MCM3100W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תסכול ואכזבה!פשוט להתרחק! הזמנתי לפני כשבוע מקרר של סמסונג מדגם RT5962WW שהגיע אליי אתמול בבוקר. בערב כשרציתי לחבר את המקרר לחשמל הופתעתי לגלות שלמקרר אין כבל חשמל כלל. אני ובן זוגי נסינו לפענח בכל דרך אפשרית אך לבסוף נאלצנו לקבל את העובדה שקיבלנו מקרר ללא כבל חשמל. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החנות דר' שופ אך לצערי נתקלתי בשיחות מתנתקות או העברת השיחה למוקד הודעות כי לטענתם יש עומס בקווים ובפעם אחרת טענו שיש תקלה...עדיין לא ברור. התקשרתי לחנות שוב,הפעם הקשתי להגיע למוקד המכירות ולא לשירות - תוך 50 שניות קיבלתי מענה אנושי. ענתה לי נציגה מאוד לא נעימה וחצופה... לבסוף לאחר התעקשות דיברה איתי מנהלת בשם שרה שבדקה את הדברים ואמרה שיצרו איתי קשר מהחברה שסיפקו לי את המקרר לבית כדי להביא לי כבל חשמל . עדיין לא יצרו איתי קשר. שרה לא עונה לטלפונים ואין מענה גם בחברה שסיפקו לי את המקרר. חבל מאוד שקיימת חנות כזאת בזאפ שהוא אתר אמין. מאוכזבת ואובדת עצות.
מוצר:
מקרר סמסונג RT5962WW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חודש מזמן ההזמנה, הודיעו שלא במלאי.
הסכמתי למוצר תחליפי שגם לא הגיע.
התקשרתי ושוב נאמר שלא במלאי
אמינות אפס בעיניי
מוצר:
מאוורר עמוד ATL019 Goldline
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מענה טלפוני מהיר ומקצועי ! המוצר הגיע אלי לאחר יומיים והמחיר היה זול משמעותית מהאתרים שרצים היום באינטרנט
מוצר:
Sl 6633
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשמגיעה מילה טובה אז מגיעה ! עידן מנהל המכירות היה מקסים ! היינו צריכים גריל בדחיפות ולמרות ההתחייבות ל14 ימי הספקה הגריל הגיע בתוך יומיים ! המחיר היה הזול ביותר שמצאנו ושירות ההובלות היה יעיל ונוח . תודה רבה
מוצר:
גריל גז
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 טלויזיות , שרות אדיב, מהיר ומקצועי ומחירים טובים
כבר יום למחרת תואמה ההתקנה !
ממליץ בחום.

מוצר:
טלויזיות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמעתי על החנות ממכר קרוב והחלטתי לנסות , נציג המכירות יניב היה סבלני והגון . קיבלתי את ההצעה הכי זולה בשוק (ועשיתי סקר רחב ) ובנוסף הטלוויזיה הייתה אצלי יום לאחר ההזמנה מותקנת על הקיר! (ועוד עם מתנה למרות שלא הבטיחו!) תודה רבה , בקניה הבאה אפנה רק אליכם !
מוצר:
lg 70uk7000y
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום להתרחק מעסק זה, אני נכוויתי.
עסק שלא לוקח אחריות בשום צורה, מבחינתם מרגע ששילמת - הכל באחריות "הספק". שוכחים שהם חייבו לי את האשראי... ממליץ לזאפ לבחון להסיר את החנות הזו מהמאגר שלהם.

רכשתי מקרר סמסונג RL4323RBASP בתאריך 29/5/19.
ע"פ תנאי הרכישה, המקרר היה צריך להיות מסופק תוך 14 ימי עסקים, ועליהם ליצור קשר בכדי לתאם משלוח.
הגדלתי ראש ויצרתי קשר ביום ה-12, בו נאמר לי שאין לי בכלל מה להתקשר כי לא עברו 14 יום, ושיצרו איתי קשר.
ביום ה-16 התקשרתי, ואז רק התחילו לבדוק את העניין. מבירורים עם הספק התברר שהמוצר לא במלאי, אמרו לי שהספק ייצור איתי קשר. הוצע לי מוצר חלופי מכיוון שהמקרר לא במלאי, אך רציתי לחכות למוצר שהזמנתי, נאמר לי שזה יכול לקחת שבוע, אולי קצת יותר. הסכמתי לחכות, נאמר לי 7-10 ימים.
חשוב לציין שכל הפניות נעשו על ידי, ולא תמיד היה פשוט ליצור קשר עם מוקד השירות, בסופו של דבר תמיד מגיעים ל"מוקד הודעות"...
כעבור שבועיים יצרתי שוב קשר עם החנות ושאלתי מתי יסופק המקרר (היה יום חמישי) ואז הובטח לי שהמקרר יסופק בתחילת שבוע הבא (א-ב) כמו שהובטח לי, ושכמובן הספק יתקשר לתאם איתי... התעקשתי מאוד שהם יבדקו עם הספק מתי הוא מתכונן להגיע ושיוודאו שהמקרר אכן יגיע. לא הופתעתי לגלות ששוב, יש בעיה במלאי ושבתחילת שבוע הבא זה כבר לא יקרה, הוצע לי פיצוי מגוחך של 200 ש"ח, ממש לא שווה את כל כאב הראש שעברתי איתם.
באותו הרגע כבר הבנתי שמשהו מסריח וביקשתי לבטל את ההזמנה (עבר יותר מחודש מביצוע ההזמנה) נאמר לי שלא ניתן לבטל את ההזמנה. רק לאחר שהרמתי את הקול בצורה קיצונית הם הסכימו לבטל את ההזמנה. אני באמת מקווה שהכסף לא הלך לפח.

אם המוצר לא במלאי זמין, למה אתם לא מעדכנים את הלקוח? הייתי מזמין ממקום אחר שיש בו מלאי! למה למשוך אנשים ככה סתם?

מעסק רציני הייתי מצפה שמנהל בכיר יתקשר להתנצל, למרות שביטלתי את ההזמנה.

כל המקרה שנכתב מגובה בשיחות מוקלטות.
תגובת החנות:
שלום , ראשית אנו מתנצלים על המקרה הנ"ל אכן הייתה בעיה עם אספקת המוצר .
לאחר פנייתו של הלקוח ביררנו את מצב האספקה מול הספק ואכן נאמר לנו שישנו עיכוב באספקה , הודענו ללקוח והצענו פיצוי עבור העיכוב.
חשוב לציין שביטול עסקה באתרינו הינו תהליך פשוט וניתן בכל שלב בהזמנה ועד 14 יום מרגע קבלת המוצר ללא דמי ביטול .
בברכה , ד"ר שופ.


מוצר:
RL4323RBASP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה של עידן מוואלה שופס, זמין למענה ולפתרון כל בעיה. שירות מעל ומעבר ממליצה בחום
מוצר:
HRF625FSS מקרר הייר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התענינתי ברכישת טלויזה גדולה, דיברתי עם עידן שעל ההתחלה נתן הצעה טובה וגם עצה טובה לגבי עלות תועלת של טלוויזיה 70 " במקום 75".
רכשתי דרכו את הטלויזיה מהיבואן הרשמי של LG ח י שמיצידם נתנו אפשרות לבחירה של ימים להתקנה ואכן עמדו בכל ההתחיבויות כפי שעידן הבטיח.
מוצר:
טלויזיה LG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מקצועי ומהיר , המחיר מעולה והיחס מושלם תודה רבה על הכל ועל השירות
מוצר:
Ninja qb3001
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הדירוג שלי הוא 5 !!!!
מאוד מרוצה מהשרות
מוצר הגיע למחרת היום באריזה סגורה ואטומה !! מכשיר חדש לגמרי.
בוודאות בפעם הבא דבר ראשון אחשוב לקנות רק מכם, כמובן שאם המחיר גם יהיה הכי נמוך בשוק.
מוצר:
64GB 8 Mi Xiaom
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה טלפונית עם מוכר בשם חן שהסביר באדיבות ומקצועיות . המוצר הגיע תוך פחות משלושה ימים . מרוצה מאד מהרכישה של הפלאפון וגם מחוויית הרכישה.
מוצר:
Mi 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני כ 20 יום מקרר מסוג סמסונג RL4323RBASP
המקרר הובטח לי שיסופק בתוך 10 ימי עבודה
כאשר פניתי אחרי 10 ימים אמרו שעוד כמה ימים יסופק.
עברו 20 יום
אני פונה ואין כל תשובה בשרות הלקוחות
שלחתי לספק ביטול ההזמנה ומקווה לראות את הכסף אם בכלל
מוצר:
מקרר מסוג סמסונג RL4323RBASP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך הטלפון, בד''ר שופ, קיבלתי מענה טלפוני מהיר ואדיב.
תוך שני ימי עסקים המכשיר הופיע בצורה מושלמת, תענוג.
מוצר:
Xiaomi mi 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שולם ועדיין לא התקבל
עברו שבועיים ב"חברה" עונים לטלפון ולא קורה כלום
מבטיחים לי שהמוצר שהזמנתי יגיע ואם לא מבקשים ליצור קשר...
חובבנים אך מאוד נחמדים
לא לקנות מהם בחיים
תגובת החנות:
היי בוריס , ראשית כל אנו מתנצלים על האיחור בהספקה.
במסגרת ימי העסקים פנית אלינו בבקשה לברר מתי הזמנתך תסופק ולאחר בירור עם הספק נודע לנו שיש עיקוב על הספקת המוצר ,
מיד לאחר הבירור יצרנו קשר על מנת לידע אותך , בסיום השיחה הסכמת עם הנציגה להמתין למוצר בעוד 3 ימי עסקים ואכן המשלוח תואם לשביעות רצונך.
נשלח לעמוד לשירותך בעתיד
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבטיחו לי משלוח ביום ג, ישבתי וחיכיתי בבית כל יום ג' עד שב4 התקשרו אלי בכלל מחברה אחרת והודיעו לי שהמשלוח בכלל יתבצע ביום א' בשבוע לאחר מכן. פניותי לחברה המקורית זכו להתעלמות.
תגובת החנות:
הי אופיר, מבדיקה שלנו ניתן לראות כי לא פנית אלינו בבירור לגבי המוצר
אלא ישירות לספק,
אך כמובן, מרגע שזה הובא לידיעתנו, שרה נציגתנו חזרה אליך והוסבר כי
המקרר יגיע מחר ב13/5
חשוב שתדע שעמדנו במסגרת זמני המשלוח
אך בהחלט צר לנו על כך שתיאמו אתך ולא הגיעו בסופו של דבר
אנו נהיה במעקב אישי שאכן מחר המקרר מגיע והטיפול היה לשביעות רצונך
אנו בטוחים שתהנה מהמוצר ונשמח לראותך בעתיד.

מוצר:
מקרר סמסונג
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.