דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
גינון וחקלאות (35 סניפים)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
הגרעין בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברשת הגרעין ?
3.00
ציון ממוצע
13
חוות דעת בשנה האחרונה
16
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
1
0
3 חודשים אחרונים
3
1
2
6 חודשים אחרונים
3
1
3
שנה אחרונה
6
1
6
כל הזמן
7
1
8
נמצאו 16 חוות דעת גולשים על רשת הגרעין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צפיותי מומשו המכשיר עונה על שרישותי האספקה הייתה מהירה והטיפול בתהליך הרכיש היה טוב מאוד
מוצר:
משור גובה נטען ikra40 ואט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לשמחתי ההזמנה הגיעה מהר.. אך הגיע מטען שאינו מתאים לחרמש!! המקום לדאוג לשלוח לאלתר ולהתנצל, התבקשתי להגיע לסניף לעשות את ההחלפה...
אם כך למה נועד שירות המשלוחים? ואיך קורה ששולחים פריטים לא תואמים??
מוצר:
חרמש 18V גרדנה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מעולה,מחזיקה מוצרים איכותיים בעלי אחריות ארוכה, משלוחים מסופקים תוך מספר ימים בודדים,הכול ארוז כמו שצריך,חוויה טובה.
מוצר:
מספר מוצרי גינון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין! שלחתי את ההזמנה באתר בשבת 02/05/20 וכבר ביום שלישי 05/05/20 קבלתי את ההזמנה בשליחות הביתה.

כל הכבוד!
מוצר:
מכסחת דשא חשמלית GARDENA גרמניה חרמש אקדח מים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחברת הגרעין באינטרנט בתאריך 4.4 עם הבטחה לאספקה בתוך ארבעה ימי עסקים.

בחלוף שבועיים - אין אפשרות ליצור קשר עימם בטלפון (פשוט לא עונים) ואין כתובת דואל.

פניה באתר, שם מובטח מענה בתוך יומיים לא נענה כעבור שבוע.

נראה שלא יהיה מנוס מביטול העסקה דרך חברת האשראי (העסקה כמובן חויבה בתוך דקות).

מבין את העומס מ"המצב" - יש די אנשים שזקוקים לתעסוקה וישמחו לאפשרות להתקשר ללקוחות ולפחות לעדכן מה מצב ההזמנות.
תגובת החנות:
שלומי, אנו מתנצלים על העכוב בהזמנה עקב המצב ועקב החגים. בימי הקורונה, עקב הוראות המדינה, לא ניתן להוסיף עובדים לשירות אלא יש חובה לצמצם ב- 70% את כוח האדם. עם זאת כל הפניות נענו תוך 48 שעות.
אנו מתנצלים שוב שפנייתך פוספסה ונציג יצר עמך קשר רק עכשיו.
מוצר:
מספר מוצרים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשנה וחצי רכשתי קילשון (קלשון חפירה 3781-24 ידית D גרדנה) עם אחריות ל 25 שנה. לפני כחודש לאחר עבודה מאומצת (אך לא חריגה) התעקם הקילשון. חזרתי לחנות להפעיל את האחריות, ושם טענו שהם רק החנות ומהנדסי היצרן טענו שעשיתי שימוש לא סביר (כמו ליסוע עליו עם רכב) והם מסרבים לשאת באחריות.

חבל שכך מתיחסים בחברת גרדנה ללקוחותהם, מה אני אמור לעשות? להביא מהנדסים מטעמי?
וחבל אפילו יותר שרשת הגרעין מסתתרת אחרי היצרנית ומהנדסיה שלי אין כל קשר איתם.
תגובת החנות:
לאחר בירור פנימי הוחלט לבדוק שנית במעבדה את המוצר האם הנזק באחריות. לאחר שיחה עם הלקוח, ועל מנת לא להטריח אותו להגיע שוב פעמיים לסניף (מתגורר רחוק מהסניף), הוחלט להחליף ללקוח אחד באחד. תואמה החלפה מול הלקוח.
מוצר:
קלשון חפירה 3781-24 ידית D גרדנה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגרעין לא מעדכנים את האתר שלהם ומשאירים שם פריטים שכלל אינם במלאי כלל ואחר כך הם מתקשרים לבטל את הפריטים שהזמנתי, לכן אי אפשר לסמוך על האתר שלהם.
מזמן הזמנה עד משלוח - עשרה ימים (שמונה ימי עסקים), למרות תשלום בעד שליח, וגם זה לאחר נידנודים בטלפון.
הזמנתי ארבעה פריטים ושילמתי באשראי כמובן. לאחר תיקון ההזמנה מצידם לפי הפריטים שלא קיימים בכלל אצלם אבל מופיעים באתר שלהם - ונידנודים - קיבלתי חבילה עליה צויינו רק שלושה פריטים, ובתוך החבילה היו רק שני פריטים. החבילה נמצאת אצלי ואוכל לצלם ולהראות.
לאחר תלונה טלפונית על כל הסיפור הזה ביום חמישי בצהרים לאחר קבלת החבילה, במקום להוציא שליח מיוחד באותו רגע כדי לתקן את הרושם של הבעיות של החברה - הם יוציאו שליח רק לאחר הסופ"ש ואינני יודע מתי הוא יגיע ומה ההפתעה שתהיה במשלוח לכשיגיע.
אין בפריטים אלו שהזמנתי משום סכנת חיים, אבל החברה עכשו אינה נראית שבנויה עם אחריות לעסקים.
הגרעין חייבים שיפור ניכר, ובינתיים מוטב לקנות מחברות אחרות.
תגובת החנות:
דוד, אנו מקווים שבהמשך לתקלות טופלת לשביעות רצונך, תודה על מכתבך

שלום רב
קיבלתי עכשו את המשור המתקפל שהזמנתי והחזרתי לשליח את המשור שאינו מתקפל. המוצר שקיבלתי באמת נהדר וגם מה שהזמנתי קודם וקיבלתי.
הכל הסתיים.
למרות הבלגן - אלו לא פריטים קריטיים לחיים ולא קרה שום אסון עם הבלגן. אני אמשיך להזמין אצלכם כי אתם רציניים ומתנצלים ונמתקנים את מה שקרה לא נכון.
תצליחו.
תודה
דוד רווה
מוצר:
ארבעה פריטים ובהם מזמרת גרדניה, נרתיק למזמרה, אבן משחזת ומשור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בעזריאלי.קום חרמש נטען מסוג Ikra 20, לפני כ 3 שבועות, החרמש הגיע עם סוללה ומטען לא מתאימים! כל הנסיונות לתאם עם הספק החלפה לדגם הנכון לא צלחו , ניהלנו כמה וכמה שיחות טלפון, הספק נשלח ללא סוללה לסניף באר שבע הקרוב אלי, לקח עוד 10 ימים שהסוללה הגיעה, ועדיין לא נמצאה הדרך לספק את החלקים הנכונים בזמן סביר.. התייאשתי
מוצר:
חרמש נטען Ikra 20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני נוהג לרכוש בחנויות שלהם באור יהודה ולפעמים באבו גוש (חבל שאין במודיעין). הפעם הזמנתי דרך זאפ והגעתי לשירות הטלפוני שלהם למספר שאלות טכניות. יש הופתעתי מהרצון של בחור בשם שלומי לעזור לי למצוא ולרכוש את מה שמתאים לצרכים שלי. הגיע למצב ששלחתי לו צילום של הצנרת והאדניות :) בזכותו אני שם להם 5 כוכבים.
מוצר:
צינור גלגלת וערכות להשקיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הטלפוני היה אדיב וסבלני, לאחר ההזמנה התקשרו מהר מהסניף שאגיע ובאתי לאסוף, תודה רבה
מוצר:
מברגים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מערכת השקיה נוספת של קלבר לאחר שהראשונה פועלת אצלי במרפסת כבר שנתיים.

ההסבר שניתן לי היה מקצועי והשירות מעולה גם באתר.
מוצר:
מערכת השקיה קלבר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביזיון של חנות. הזמנתי מלכודת לצרעות, הם שלחו מלכודת לזבובי פירות, היה קשה מאוד להשיג אותם בטלפון וכשהם כבר ענו אמרו שיקח חודש עד ששליח יבוא לאסוף קודם את המוצר הישן ואז לספק את המוצר החדש.
מוצר:
מלכודת לצרעות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר, כולל אפשרות משלוח עד הבית לפני שבועיים. עד כה ההזמנה לא סופקה, אף אחד לא יצר קשר, אין מענה בטלפון המופיע באתר ב-3 ימים האחרונים. גם אקח בחשבון בעיות אספקה, חג יום העצמאות או כול עניין אחר, עסק שמשווק ומוכר באמצעות אינטרנט שלא ניתן להשגה לבירור פרטים אסור להקרב אליו. ללא קשר לאיך זה הולך להיגמר ומה איכות המוצרים שיסופקו, אנני ממליץ לקנות במקום הזה או להתקרב למקום הזה אי פעם.
תגובת החנות:
הבוקר שוחחנו אישית עם הלקוח, והודענו לו שהזמנתו טופלה והמשלוח יצא דרך חברת השליחויות פדקס.




מוצר:
ברז חשמלי למערכת השקייה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ראונד אפ ומנקב צינורות דרך האתרץאחרי כמה ימים היגעתי לסניף ירושלים ע"מ לקבל את ההזמנה.נאמר לי שההזמנה עוד לא היגיע .אמרתי למוכר שאני אגיע בעוד כמה ימים כי אני לא גר בירושלים.אחרי בערך 20 יום אשתי היגיע לסניף והמוכר[בחור בשם שמעון]אמר לה שזה עדיין לא הגיע ושהוא יצור קשר עם האיש [בשם שלומי]שמטפל בהזמנות דרך האתר.אחרי כמה ימים אשתי חזרה לחנות ונמסר לה מנקב שאין קשר עם מה שהזמנתי.מנקב שקיבלתי עולה באתר 16 ש"ח כאשר שלמתי 53 ש"ח.'ש ברשותי את הצילומים של ההזמנה ושל המנקבים.המוכר בסניף היה מאוד נחמד ונישא לעזור כמה שיותר
מוצר:
מנקב צינורות R3-3 rdhk
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך ההזמנה היה נוח ופשוט. אספתי מהסניף של כפר סבא (גן חיים), היה בסדר אבל לא כ״כ ברור איפה חונים. היה טוב אם היה בחוץ שלט לחניית לקוחות או מידע על החנייה באתר האינטרנט.
מוצר:
שמשייה קוטר 2.40
חוות דעת של מוצרים פופולריים ברשת הגרעין
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.