דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשוב וסלולאר (רמת גן)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אר. אם. איי. אס. מעבדת שירות
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באר. אם. איי. אס ?
5.00
ציון ממוצע
5
חוות דעת בשנה האחרונה
50
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
4
0
0
שנה אחרונה
5
0
0
כל הזמן
42
0
8
נמצאו 50 חוות דעת גולשים על אר. אם. איי. אס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רומן אדם אמין והגון, שירות מעל הכול . נותן תחושה של ביטחון .ממליצה בחום על קניה אצלו עם באתר ועם בחנות !
מוצר:
iPhone 7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Very good store. Bought a new phone. Transferred the data from the old phone for free. Very happy.
מוצר:
A10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות בזמן שהיו עוד הרבה אנשים. התפנו אליי בזריזות והרכיבו עבורי את הקורקינט. הסבירו לי לגבי הקורקינט והסבירו את כל מה שהייתי צריך באדיבות רבה. אשוב לחנות אם אצטרך בעתיד
מוצר:
קורקינט שיאומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! הסבקים מובנים. מחירים מכולים. יצרה זול יותר מכל חנות שבדקתי. קיבלתי את המחשב יום למחרת. מעולה!
מוצר:
חשב ומסכים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר מצויין, זריז, שירות תכלס ואנושי, פירגנו במספר עזרים מתנה.
סה"כ לגמרי ממליץ על החנות
מוצר:
iphone 6s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב! אישי! הוגן! בגובה העיניים!
ממש כמו אנשי המקצוע של פעם-רק היום!
זן נדיר בין טכנאים אחרים שיש באזור.
חוזרת אליו לכל בעיה ואמשיך לחזור!
מוצר:
תיקון מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי סקר שוק על עלויות החלפת שקע הטענה של מכשיר סמסונג גלאקסי S3. מכשיר אמין וטוב אך ישן, אשר השקעה של 150₪ עבור החלפת השקע היא חסרת פרופורציה. הגעתי לרומן מרחוק לאחר שיחת טלפון בה וידאתי שהמחיר אכן 63₪ כפי שמפורסם. לחצתי מעט לברר איך משתלם לו לעומת שאר המעבדות. תשובתו הנינוחה, ואני מצטט: ״זה המחיר שאנחנו חושבים שצריך לגבות עבור התיקון הזה״. מהרגע שהגעתי לחנות ועד הרגע שחזרתי לאסוף את המכשיר עברו 40 דקות בהם הסוללה הריקה הספיקה לצבור 30%. מרשים! זה ההבדל בין לזרוק את המכשיר ולרכוש חדש סתם כי השקע נמעך, לבין להשמיש אותו בעלויות סבירות של זמן עבודה וחלק זול יחסית. כך רומן עוזר לשמור על הסביבה ומציל את העולם מ״פסולת אלקטרונית״. אגב כשבאתי לאסוף את המכשיר אמרתי לרומן שגם אם התקין שקע זול ״לא מקורי״ וכיו״ב, ממש לא משנה לי, העיקר שהמכשיר ימשיך להיטען ללא בעיות. תגובתו: ״ידעתי שתדבר איתי על זה. שמרתי לך את השקע כדי שתראה״. ברוב המקרים, גם עסקים הגונים, ישתדלו למנוע מכם לראות/לקבל את הרכיב שתוקן. רק כדי שתחסכו להם זמן וכאב ראש לקראת הלקוח הבא.
שורה תחתונה רומן שידר אמינות, שקיפות וסבלנות שמוערכת יותר מכל בדורנו. חזק ואמץ!
מוצר:
החלפת שקע הטענה למכשיר סמסונג גלאקסי S3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קונה כאן פעם שלישית ואשמח לחזור לפה!
מייעץ בצורה אובייקטיבית!
שירות מיידי ומקצועי מאוד!
תודה רבה!
מוצר:
T580 Samsung tab
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום
אדיבות , מחירים נוחים ושירות מיומן ויוצא מן הכלל
זריזים ומסים למצוא פתרון
מוצר:
Xiaomi note 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר טלפון פשוט והיו לי הרבה שאלות. המוכר ענה לי על כולן למרות שהיו הרבה אנשים בחנות והמכשיר הכי פשוט שיש. סובלני, מקצועי. ממש לעניין.
מוצר:
Nokia 105
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחשב הוזמן בטלפון אצל בעל החנות. השיחה התנהלה ברוח מאוד נעימה ומקצועית, קיבלתי מענה אדיב ומאוד מקצועי. אני מתגוררת רחוק מהמרכז ובעל החנות הביא לע את המחשב עד הבית באותו היום בערב.
לסיכום, מאוד מרוצה גם מהמוצר וגם מהשירות שקיבלתי.
מוצר:
מחשב נייד asus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להמליץ על החנות הזאת. הם מהירים, הם מקצוענים ומחירים מאוד נוחים. מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר.
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ואדיב, נתתי לתיקון נוט 5 עם בעיה מורכבת שמצריכה מקצועיות (החלפת שקע טעינה שמצריך הרמה עדינה של כל המסך אחרי חימום של כל הדבק שמחבר אותו, מעבדות אחרות ביקשו מחיר גבוה מאוד בשל הסיכון לשבירת מסך), עשה זאת במהירות ובמקצועיות ובמחיר הוגן.
ממליץ בחום.
מוצר:
תיקון סמסונג נוט 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות טובה. הצוות נחמד מאוד. רכשתי מהם כמה מכשירים וכולם בסדר. טיפול זריז, אדיב ומקצועי. מומלץ לכולם.
מוצר:
Samsung s8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה אני נעזרת בשירותיהם של המעבדה. תמיד זריזם, אמינים. שירות אדיב ומקצועי. מומלץ מאוד!!
מוצר:
Lg
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין ספק שירות הכי טוב.
מחיר הוגן ‏. יחס אישי מצויין מומלץ מאוד.
אני בטוח חוזר לשם עוד.
מוצר:
צבחגיג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הופ נפל הטלפון ונשבר המסך, הגעתי למעבדה לתיקון, השארתי את המכשיר וחזרתי אחרי שעתיים, מפעילים את הטלפון אחרי החלפת מסך.....והלטפון מתחמם והכפתורים שבתחתית המסך לא מתפקדים.....טוב, השארתי את הטלפון לעוד בדיקה (יש לציין שהייית מאד קצר בזמן וכל בדיקה לקחה קמצ זמן) שהעלתה חרס ונטען שיש בעיה בלוח אם שלא ניתן לאתרה, במקרה היה לי דגם זהה של המכשיר שגם נשבר לו המסך, ובקשתי לשים את הלוח אם שלו, הכל בוצע ללא עלות חוץ מעלות המסך, נאלצתי לצאת מהמעבדה ללא בדיקת המכשיר כי נגמרה הסוללה וסמכתי על המילה של הבנאדם שהמכשיר בסדר, אבל....הכפתורים שבמסך שוב לא עובדים, והמכשיר לא מפסיק להכבות. הבנאדם שבמעבדה נראה שהתאמץ והיה נחמד. אבל לא פתר את הבעיה ונאלצתי לקנות טלפון חדש בנוסף ל 600 ש״ח שהוצאתי על התיקון. הציון נמוך על חוסר המקצועיות.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע עם מכשיר מרוסק ובעקש להחליף את המסך. המסך הוחף בדיוק בזמן שהוקצה לתיקון ונאמר ללקוח. בבדיקה לפני המסירה התברר שהמכשיר ממש רותח. חשוב לציין שלקוח ביקש רק להחליף את המסך ולא לתקן את המכשיר.זאת אומרת - לא הוסבר לנו שיש עוד תקלה מעבר למסך השבור. בבדיקה הלקוח נשאל האם היתה התחממות קודם לתיקון המסך והתקבלה תשובה חיובית. אז הצענו לו לבדוק את הלוח וזה ללא עלות כלל. כמו כן הלקוח ציין שהוא היה קצר בזמן וזה לא אפשר לנו לבדוק את הלוח לעומק. הוסבר לחקוח שנדרש זמן רב יותר ממשקיבלנו ואם הלקוח מעוניין להשאיר את המסך במעבדה. הלקוח טען שיש לו עוד מכשיר דומה אבל שהיה במים. פתח ו את המכשיר. זיהינו את הקורוזיה - הסרנו אותה והחלפנו את הלוחות בין המכשירים. לטענת הלקוח המכשיר השני עבד והיתה רק בעיה בתצוגה. בטעינה ראינו שיש תצוגה. אחרי שהרכבנו את הלוח מהמכשיר שטבע במים למכשיר שהגיע עם מסך המרוסק. ראינו שמראה טעינה והראנו זאת ללקוח. הוסבר שהסוללה ריקה ויש לטעון את המכשיר. כל זה חוץ מהחלפת המסך בוצע ללא תשלום! שעלות הבדיקה ופעולות שביצענו במעבדה אחרת עולות קרוב ל-600₪. האם הינו צריכים לדרוש תשלום???
מוצר:
תיקון מסך oneplus 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מכשיר שיאומי 4X, שמפורסם באתר כ"קניה חכמה". התקשרתי יום קודם לבדוק מלאי וצבע ואמרו לי שיש אותו ב- 2 צבעים, במחיר הזול שהופיע באתר. ביום בו רציתי לקנות, התקשרתי פעם נוספת כדי לוודא לפני שאני מגיע מרחוק שיש את המכשיר, ונאמר לי שיש אותו רק בצבע אחד, שהתאים לי ולכן באתי. הגעתי לחנות לקראת שעת סגירה (קשה למצוא שם חניה), וכשהגעתי המוכר אמר לי שיש לו רק טלפון עם אחריות ל- 5 שנים, במחיר של כמה מאות שקלים יותר ממה שהיה כתוב באתר (באתר המחיר כולל אחריות של שנה). כששאלתי אותו למה כשהתקשרתי לוודא שיש במלאי, אמרו לי שיש, הוא אמר שלא שאלתי לגבי מחיר. זה נקרא למשוך קונים על מחיר זול וקניה חכמה בזאפ, ואז כשהם מגיעים לנסות להוציא מהם עוד כמה מאות שקלים. לא עבד. לא קניתי ואני לא חוזר לחנויות שעושות כאלה תרגילים בחוסר תום לב (כי הרי אם היה מפרסם את המחיר כולל הכמה מאות שקלים בזאפ, הוא לא היה מוגדר בכלל ברשימה כ"קנייה חכמה").
תגובת החנות:
אנחנו מקבלים טלפונים רבים ביום לגבי מלאים שך המוצרים בזמן, והרבה לקוחות מבקשים "לשמור" את נמוצר עד שיגיעו. מניסינינו ידוע שמ-100% לקוחות שמבקשים "לשמור" מגיעים אולי 10% לאיסוף. כמו כן, אני מאמין שהלקוח הזה כן חייג אלינו ושאל. יכול להיות שגם ביום שישי התקשר ובירר (לא זכור מישהו ששאל גם את המחיר בטלפון ביום שישי, אבל נניח), והגיעה ממש בסגירה. אני מקווה שהלקוח לא מצפה מהמוכרים שישבו בהמתנה חהגעתו ולא ימכרו את המוצרים. אז, כאשר הגיע - לא היה במלאי המוצר המוזל. אמרנו שיש מכשיר ביבוא מקביל אבל אחריות מורחבת. סירב והלך. נכון להיום חודש המלאי בשעה 14:00 והמוצר קיים במלאי. לא ידעתי ש"קנייה חכמה" מוגדרת ע''י המכיר שאנו מפרסמים.
מוצר:
שיאומי 4X
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Wanted ti buy a phone, but didn't wich one. So I decided to go to that store and askvthem about the phone, and maybe buy one.
They serviced me fast ,good and proffesionally. I'll suggest to all my friends. Thank you, RMIS.
מוצר:
Xiaomi
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי, אדיב ומהיר.

מוצרים איכותיים, החלפתי סוללה לאייפון והותקנה לי סוללה מקורית של אפל במחיר הכי זול בשוק! לא כדאי בכלל להתעסק עם תחליפי. הסוללה שהוחלפה אצלי היתה תחליפית ובאמצע ההחלפה היא התנפחה ועלתה באש. מזל שלא קרה כלום למתקין ולא למכשיר הפלאפון.
מוצר:
סוללה לאייפון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר, ביקשתי מהמוכר לבדוק גם בעיה במיקרופון והוא סידר אותו ללא עלות, מחירים הגונים.
מוצר:
Oneplus one
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה טוב וסבלני, המכשיר עובד אחלה.
הבעיה שלי היא כי האמת לא הוצגה כפי שהיא . מכשיר המוצע הוא "מדגם סיני" וזה אומר (ואת זה הם לא כותבים פה) שכל שדרוג מערכת הלוקח צריך להגיע חזרה אל החנות בשביל לעשות את השדרוג מערכת בעלות של 120 שקלים.
על הדרך הם מציעים את המכשיר המקורי ב1780 ש"ח...

כששאלתי למה הם משקרים - התשובה הייתה "שמע, כולם עושים ככה מי שלא מפסיד... זה עיניין שיווקי"

מוצר:
OnePlus 3T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Samsung Galaxy S8 לפני מעל שבוע וחצי, אף אחד לא יצר איתי קשר ולא אמר לי שהפלאפון אזל במלאי.
כשהתקשרתי לברר, הנציג היה מאוד חסר סבלות ו"הסביר" לי שניסו להתקשר אלי אך לא עניתי, לגבי זה אין לי מה לומר, אולי לא הייתי זמין בפרקים מסויים אבל תנסו שוב!
בכללי, המלצה להבא, תשלחו גם הודעה ומייל על ביטול עסקה ואל תחכו שאני אצור אתכם קשר שבוע וחצי אחרי ההזמנה כדי לברר למה הפלאפון עדיין לא הגיע.
מיותר לציין אך אני אציין בכל זאת שהחזירו לי את הכסף במלואו.
תגובת החנות:
לצערינו הלקוח לא כותב את האמת. אנו ממליצים לפני כל הגעה או רכישה באינטרנט ליצור איתנו כל קשר - במייל או טלפון - לבדיקת זמינות הפריטים. התקבלה ההזמנה מהלקוח וגם כן התשלום ב-PAYPAL. ניסינו להשיג את הלקוח בטלפון מספר רב פעמים - ללא הצלחה. הלקוח לא חשב לחייג עלינו חזרה לבדיקת סטטוס ההזמנה. אחרי שלא קיבלנו מענה כמה ימים נאלצנו לבטל את ההזמנה ואחזרנו את כל סכום לחשבון של הלקוח. כמו כן יש לציין ש-PAYPAL שולח הודעת מייל על כל תנוע בחשבון. לקוח לא טרח לבדוק את המייל.
מוצר:
Samsung Galaxy S8 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, אמינות ומקצועיות!!
בעל המקום, רומן, מס׳ 1 ביושר ובתודעת שירות!
ממליצה בחום! לא תתאכזבו!!
מוצר:
התקנת מערכת הפעלה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפון, השרות היה מצויין וסובלני, הסבר מקיף על המכשיר, מאוד מרוצה , ממליץ בחום גם לאחרים...
מוצר:
iPhone 7 128G
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.