
הייתה בעיה במשלוח שקשורה בחברת המשלוחים, לקחו אחריות ושלחו לי מוצר מחדש עם שליח עד הבית, כל הכבוד!

הייתה בעיה במשלוח שקשורה בחברת המשלוחים, לקחו אחריות ושלחו לי מוצר מחדש עם שליח עד הבית, כל הכבוד!

הזמנתי בטלפון מכשיר רדיו טייפ דיסק קומפקטי. קבלתי יעוץ ויחס אדיבים ומקצועיים. המכשיר הגיע תוך פחות מ48 שעות . שרות מצוין

יוסי עזר לי מאוד, לא היה במלאי את האוזניות , יוסי ארגן לי אוזניות טובות יותר במקום. השירות היה מהיר ויעיל. מומלץ בחום.

חנות גרועה ושירות גרוע הוא מפרסם מכונה שלא קיימת לו בכלל בחנות שילמתי וסגרתי עסקה ולאחר מכן הוא מתקשר אלי להגיד לי שאין לו את המכונה הזו שבחרתי באתר שלו אבל יש לו מכונה אחרת בהתחלה הוא אפילו לא ציין שהמכונה האחרת זולה יותר מהמכונה המקורית שרציתי כל ההתנהלות הייתה תחמנית סיפורים של לוקח להוריד את המודעה מהאתר והיה לי ונגמר, כששניה אחרי הוא אומר כבר הרבה זמן אין את המכונות האלה. כל מיני סיפורי סבתא בקיצור לא להתעסק אתו אני ניכוותי הייתי צריך לקנות בסוף בחנות אחרת את אותה מכונה שכבר סגרתי או שהיה נדמה לי שסגרתי, נתן לי "פיצוי" 28 שקל בביט שלא אישרתי אפילו, שיהיה בריא קיבלתי זיכוי על העיסקא. מעצבן אותי אנשים ששמים באתר שלהם מוצרים שאין להם ואח"כ אומרים נגמר לי תיקח משהוא אחר. זה לא רק מעצבן זה גם לא חוקי
מלכתחילה ראיתי שאתה מחפש להכפיש אותנו במתכוון למרות שהצענו לך גם מכונות יותר יקרות באותו מחיר. לבסוף סידרתי לך את אותה מכונה שביקשת בחנות אחרת והסכמנו להוסיף לך את הפרש המחיר של 28 שח העברנו לך זיכוי בנוסף 28 שח עשינו את כל מה שביקשת כדי שתהיה מרוצה כולל השגנו לך את המכונה שביקשת אנחנו חברה של 40 שנות וותק עם שרות מעולה לכל לקוח.

הזמנתי מכונת גילוח חשמלית, קיבלתי כבר למחרת, אני מרוצה מהסחורה והשירות, בתוספת בונוס נחמד בצורה של מתאם usb בחינם

אמנם האוזניות שהזמנתי הגיעו שבורות, אך שירות הלקוחות שלהם היה מעולה (תודה ליוסי). בירר הכל, ושלח לי ביום המחרת אוזניות תוך שהוא מוודא שהן אכן שלמות.

שירות מהיר ואדיב. החנות התקשרה לברר פרטי משלוח, ואף שיפרה את תנאיי המשלוח. אני מרוצה מאוד מהקניה.

דיברתי איתם בפלאפון שיחה קצרה, הסבירו לי על ההבדל בין המכונות והמליצו לי, עשו לי משלוח חינם לעיר שלי. מומלץ בחום!

רשתי מכונת גילוח לראש/פנים כיוון ש'נפלתי בשתי מקרים קודמים באתרים מקוונים אחרים, שאלתי הרבה שאלות, יוסי ענה בסבלנות אין קץ נתן שירות מעולה והמוצר נחת אצלי בבית יום למחרת

קיבלתי ממר יוסי כהן,המלצה למכונת גילוח 7783,מכונה מצויינת כלשעושה את העבודה,מחיר הוגן,שירות ומשלוח מהיר ומצוין,מומלץ.

קיבלתי שרות מנומס מהיר ומקצועי. הקניה הייתה מאד ידודתית. עזרו לי להתקין במקום אמשיך לקנות בחנות זאת

הייתה אחת מחוויות הקנייה הטובות שידעתי, דקות ספורות לאחר ביצוע ההזמנה באינטנרט קיבלתי טלפון מנציג החנות, היות שאנחנו גרים בצפון הרחוק וכדי לא לעכב את המשלוח יתר על המידה עם המגבלות המשלוחים לאזורינו, ההזמנה הגיעה כעבור שעות ספורות בלבד (!) עם שליח אל הוריי בתל אביב, וכל זאת ללא תוספת תשלום, מעבר לכל, איש המכירות היה כל כך נעים, מקצועי וידידותי, עד שמייד הוספתי להזמנה גם מוצר נוסף שנדרשתי לו, שווה להיות הוגנים, מקצועיים ושירותיים, תודה על הכל, שיחקתם אותה! טליה טליה

הודיעו על עיכוב באספקה והציעו החזר. הסכמנו לעיכוב של כמה ימים והביאו את המוצר עד הבית.

הכל היה טוב. תקשורת טובה ומשלוח מהיר. Everything was great. Good communication and fast delivery.

מהחנות הרשום למעלה קניתי שעון קיר כוכב. המוצר הגיע לפני המועד במצב תקין. ברצוני לציין לשבח את השירות שקיבלתי מיוסי בנייד שהיה מצוין באתר. הוא ענה על כל השאלות ונתן את כל ההסברים בנימוס ובאדיבות, קיבלתי ממנו התייחסות ויחס. המלצותיי על החנות הזאת!

עקב טעות קטנה ואי תצומת לב הזמנתי מאמזון מכשיר חשמלי אמריקאי (110v 60hz 4amp). חשבתי להחזיר את המוצר עד שמצאתי את ממיר המתח מהחנות הזאת (110v 500w) אחרי כמה חיפושים מצאתי שזה המחיר הכי זול ועשיתי את ההזמנה באחד בצהריים עם משלוח מהיר, בחמש קיבלתי טלפון לגבי המשלוח ובסביבות שש המוצר היה בבית. אף פעם לא קרה לי שהזמנתי באותו יום בארץ וקבלתי את זה באותו יום. זאת המשמעות של שליח אקספרס מאוד מרוצה מהשירות והמהירות. לגבי המוצר עצמו, אין מה לפרט ממיר את החשמל כמו שצריך אין בעיות איתו.

הזמנתי אוזניות מהחנות לאיסוף עצמי. בעל החנות החליט לספק לי משלוח על חשבונו מכיוון שלא יכולתי להגיע לאיסוף. מיותר לציין שאני מרוצה מאוד מהשירות!! תודה רבה

הזמנתי מכונת תספורת באיסוף עצמי. יום למחרת הגעתי לחנות לאסוף את המוצר. קיבלתי שירות אדיב מהיר ומקצועי,אפילו מילאו לי את תופס האחריות.

רכשתי נגן dvd של Lg. קיבלתי אותו עד הבית תוך יומיים עם שליח למרות שהייתי אמור לאסוף מסניף הדואר. מרוצה מאוד מהשירות.

הגעתי לחנות לקנות מכ תספורת קיבלתי שרות מקצועי ואמין מהמוכר יוסי שהביא אותי לקנות מכונה שמתאימה לי.אחזור להתייעץ איתו לפני קניה הבאה

חוויה עגומה ומשפילה. מומלץ בחום להימנע מקניה בעסק זה. לא תקבלו תמיכה אם תהיה עם מוצר שקניתם - זו תהיה בעייתכם בלבד, ועוד תחטפו קריאות בשמות גנאי. אם תיאלצו לצאת מהווירטואליה לעום האמיתי - תגיעו למחסן נידח עם דלת רקובה ובעל עסק שמוכן להגן על הכסף שגבה ממכם בכל מחיר, אפילו תוך שימוש בהאשמות מגוכחות וצעקות. הוא גם ינסה להתמקח איתכם על כמה כסף הוא מוכן להחזיר לכם. תעשו לעצמכם טובה ותימנעו מעוגמת נפש כזו.
ליזה מעניין מדוע לא ציינת שפנית למועצה לצרכנות ושם הודיעו לך שאנחנו גם צודקים וגם באנו לקראתך לפנים משורת הדין. חברתנו קיימת קרוב ל40 שנה ולא אכזבנו אף לקוח עד היום.את צריכה להבין שלא קונים מכשיר פותחים אותו משתמשים בו ואז מחזירים. למרות כל זאת הצענו לך זיכוי או סכום החזר על הפריט למרות שאנחנו לא חייבים. החלטת לסרב ולהכפיש אותנו אבל הלקוחות שלנו יודעים מי אנחנו.

קניתי בחנות פעם ראשונה אוזניות חוטיות של סוני . מרוצה מאוד מהשירות המהיר והשירות הכללי

הגעתי לאסוף בעצמי את המוצר מהסניף (יש רק להתקשר לתאם הגעה מראש ושעות הפתיחה לא הכי נוחות 10-15). המחיר בחנות היה זול יותר מהמחיר באתר והשירות היה אדיב וזריז. היו זמינים כשהתקשרתי לתאם הגעה.

שירות מצויין ומהיר, מחיר מעולה ובעל המקום אדיב מאוד. ממליץ מאוד על המקום לכל המתעניינים.

קניתי מיקרופון משם, מחיר מדהים, הכל עבד פיקס, הבעל העסק בן אדם ממש נחמד .