דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים - טכנולוגיות מתקדמות (רעננה)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופכל ישראל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופכל ישראל ?
4.27
ציון ממוצע
15
חוות דעת בשנה האחרונה
122
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
6
0
1
שנה אחרונה
12
0
3
כל הזמן
118
0
4
נמצאו 122 חוות דעת גולשים על שופכל ישראל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות הזאת אייפון 8 פלוס במחיר מאוד משתלם. אחרי כחודש היו כמה בעיות משמעותיות במכשיר ככל הנראה בגלל שהנייד נפל לי. לאחר שלא קיבלתי שירות טוב אצל היבואן שהיה צריך לעזור לי בתיקון הנייד, בלית ברירה פניתי לחנות "שופכל", בה קניתי את הנייד. לאה - בעלת החנות בכבודה ובעצמה החליטה בלי להסס לעזור לי מול היבואן בכדי שיעזרו לי לתקן. היא ניהלה לא מעט שיחות עם היבואן , כולל עם ההנהלה שלהם ודרשה שאקבל שירות טוב וגם תיקון המכשיר. כשבועיים נמשכה כל הסאגה הזאת ולבסוף תיקנו לי את הנייד ועשכיו הכל בסדר. אני כותב את התגובה הזאת כי לקבל שירות טוב בארצנו זה לא ברור מאליו וכשזה קורה חשוב גם לפרגן.
החנות בה רכשתי ובעלת החנות בכלל לא חייבים לטפל בי כי לאחר קנייה כל נושא האחריות הוא במגרש של היבואן וחברה שנותנת אחריות ולכן מאוד יפה מצד החנות לעזור ללקוחות שלהם בעת מצוקה .
תודה על הכל וכן ירבו אנשים שדואגים ללקוחות שלהם .
יאן
מוצר:
אייפון 8 פלוס 256 גיגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אצלהם שעון חכם לבן אדם מבוגר ומכשיר GPS לאוטו יש להם אפליקציה מעולה לתקשר ולעקוב איפה זה נמצא הכל עובד חלק
אבל מעל הכל השרות הנדיב שלהם
אני ממש מרוצה
מוצר:
שעון GPS ומכשיר GPS לאוטו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו טלפון סלולרי שצריך היה להתאים לשימוש עם מכשיר שמיעה מסויים.
הזמינו אותנו לביתם, בדקו את ההתאמה, התקינו את כל הנדרש והכל בשעות שאחרי סיום עבודתם.
שרות למופת !!!
מוצר:
טלפון סלולרי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה ללאה על השירות הכל כך מקצועי והאנושי ! לאה ליוותה אותי בכל תקלה שהייתה ודאגה שהכל יטופל במהירות ומקצועיות.
מוצר:
לחצן מצוקה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מ"שופ כל" מכשיר טלפון של סמסונג Galaxy S8 בפברואר 2021. המשלוח לקח ימים ארוכים כי נשלח אליי בדואר רגיל ולא עם שליח, כפי שביקשתי. מיד כשהמכשיר הגיע אליי התגלו בו בעיות, הראשיות היו במיקרופון ובבטרייה. התקשרתי לחנות ודיברתי עם אלי, שהציע שאגש למעבדת "גט-סל" לתיקון הטלפון. הבעתי תמיהה על הצעה זאת כי נראה לי הגיוני יותר להציע לי מכשיר תקין במקום הפגום. הוא הציע להשתתף בעלות התיקון, אם תהיה כזו. בינתיים המשכתי להשתמש במכשיר (אפשר לנהל שיחות כשמדברים באוזניות בלוטות' ולטעון את הבטרייה כל כמה שעות - לא אידיאלי אך אפשרי). הראיתי את המכשיר לבעלים של חנות סלולרית והוא בחן את הטלפון ואת אריזתו והאביזרים הנלווים ואמר שהוא משוכנע שמדובר במכשיר מחודש, לא חדש. הופתעתי מאוד כי בשום מקום במהלך העסקה או התחקיר באתר "זאפ" לא צוין שהטלפון אינו חדש. פניתי שוב לאלי, שעירב את היבואן, אך המכשיר שלי לא הוחלף ואף לא תוקן. אציין כי בשיחות הראשונות הבעלים של החנות, אלי ולאה, עשו רושם חביב ומקצועי, לכן רבה הייתה האכזבה כשטיפלו בתלונתי בצורה חובבנית וללא ה]גנת רצון בסיסי לפצות ולוודא שהלקוח שהוציא אצלם ממיטב כספו, יהיה מרוצה. לא ממליצה לרכוש אצלכם מכשירים סלולרים בשל החשש שמדובר במכשירים מחודשים וכי לא יטפלו בתלונותיכם אם התמכשיר תקול.
תגובת החנות:
הלקוחה התלוננה בפני המועצה לצרכנות ותלונתה נדחתה מכל וכל,היות והלקוחה לא דיווחה על נזק שגרמה למכשיר.המכשיר נאסף ע"י היבואן לבדיקת טענותיה,והגיע שבור.אין אחריות למכשיר שבור באף מקרה.הלקוחה טענה על "בדיקה" של גורם בלתי מזוהה וללא אסמכתאות,שלא ניתן כלל להתייחס לטענה זו.
לגופן של טענותיה-הלקוחה טענה לבעיה שמע לאחר כ-3 שבועות ממועד הקניה והופנתה לקבלת שירות במעבדת האחריות,וסירבה.כמחווה יוצא דופן-היבואן אסף כאמור את המכשיר שהגיע שבור!!!
הלקוחה אינה דוברת אמת היות ולא מציינת בתלונתה כי גרמה נזק למכשיר,בו הודתה.
תלונת הלקוחה אינה אמינה ומטרתה היחידה לגרום נזק, בטענת ותואנת שווא.הלקוחה נכשלה בנסיונות אלו מול המועצה לצרכנות ולכן מנסה להשתמש בזאפ לשם כך.
שופכל מוכרת מכשירים מקוריים,באריזתם המקורים עם כל האביזרים המקוריים,המיובאים לישראל ע"י יבואן מורשה,והעומד בכל התקנים הנדרשים לשיווק מכשירים סלולריים בישראל.
לכל המכשירים יש אחריות לשנה המבוצעת במעבדות חברת גטסל/פרטנר,בנקודות השירות של חב' פרטנר.
שופכל גאה בשירות המעולה שנותנת ללקוחותיה,לפני ואחרי המכירה,גם לאחר זמן.יעידו על כך ההמלצות הרבות.

מוצר:
Galaxy S8 G950F 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה וחווית קניה משובחת מוכרת אדיבה ומקצועית
מומלץ בחום לכל מי שמחפש קנייה בטוחה אונליין
מוצר:
אייפון 8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלנו שרות מעולה. גם כאשר היתה לי בעיה עם המטען קיבלתי תשובה מהירה. כדי לא לחכות עשינו איסוף עצמי.
מוצר:
טלפון נייד Samsung s10e
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצויין, זריז ומהיר.
מענה טלפוני מהיר ואיכותי.
סייעו לי לכל אורך הדרך.
ממליץ
ו
מוצר:
טלפון נייד סמסונג S10e
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון סמסונג גלקסי s8 מחברת שופכל ב7.2.21. הפלאפון הגיע אלי ב10.2.21.
פתחתי את הטלפון בלילה באותו יום ובדקתי אותו . היו טביעות אצבע של מישהו זר על חלקו האחורי ושריטות קטנות על לחצן ההפעלה מאחורה למרות שהאריזה הייתה סגורה והטלפון היה אמור להיות חדש. שמתי את הטלפון בצד בתוך האריזה עם כל המכסים שהיו עליו (לא הסרתי אותם) והתקשרתי היום 14.2.21 לחנות שופכל כדי לדווח על כך. יצויין שרק היום הזדמן לי להתקשר. בשיחה עם בעל החנות שנשמע אדם לא שירותי כלל וכלל הסברתי לו באיזה מצב קיבלתי את הטלפון והוא סירב להאמין לי. הוא אמר שבגלל שהתקשרתי אליו רק כמה ימים לאחר שפתחתי את הטלפון אני זה ששרט את הטלפון. הוא הציע שאחזיר אליו את הטלפון אבל הוא יחייב אותי בשריטות. למעשה הוא טוען שאני משקר. תחשבו על זה, לשיטתו של בעל החנות אני שרטתי את הטלפון ושמתי עליו טביעות אצבע ואז התקשרתי אל החנות כדי להחזיר אותו. ממש חסר לי מה לעשות בחיים.
מדובר פה בעוד חנות ישראלית טיפוסית עם שירות מחפיר. שילמתי עוד תוספת למחיר כדי לקבל שירות יותר טוב כי החנות מדורגת יחסית גבוה בזאפ אבל מהר מאוד התבדתי. הדירוג של זאפ לא משקף את המציאות. להוציא ממני כסף ולהיות נחמדים אלי בקניה אין בעיה אבל כשיש בעיה עם המוצר פתאום אני שקרן ורמאי. בשורה התחתונה קניתי מוצר חדש על הנייר וקיבלתי מוצר מחודש או משומש ואיתו אני נשאר. אני ממליץ לכם שלא לקנות בחנות הזו אם אתם לא רוצים לעבור חוויה דומה וכזאת עוגמת נפש. בארץ יש הרבה מה ללמוד מהשירות בחו”ל. שם הלקוח במרכז. בארץ צריכים להפנים שעל שירות גרוע משלמים בביקורות שתואמות לכך. אני מציע לכם ללכת פיזית לחנויות ולראות מה שאתם קונים וכיצד המוצר ארוז.
הערה לזאפ - מדוע אין סטנדט שירות שחל על החנויות באתר שלכם ומחייב אותן לפעול על פיו?
תגובת החנות:

1.המכירה בוצעה ב- ב-2.2.2021 בשעה 21:32. הלקוח רכש את המוצר בחנות האינטרנטית של שופכל ושילם את התמורה בכרטיס אשראי. פרטיו אושרו מול חברת האשראי. הלקוח אסף את המוצר בנקודת המסירה של דואר ישראל בירושלים.
2.תהליך הרכישה המקוון כולל אישורו של הלקוח על קריאת התנאים הכללים והסכמתו להם.
3.לאחר 5 ימים ממועד קבלת המוצר פנה הלקוח טלפונית בתלונה, בניגוד למצויין במפורש בתנאים הכללים שצוינו לעיל. בתנאים הכלליים יש התייחסות מפורשת לנושא תלונתו.
4.בשיחת טלפון שקיים הלקוח ב-14.2.2021 עם שופכל – התלונן על "קיום טביעת אצבעות בגב המכשיר" ו"שריטות על המצלמה".
5.בתלונתו לזאפ התלונן הלקוח כי המכשיר הגיע "נגוע בטביעות אצבעות" ו"שריטות על לחצן ההפעלה האחורי". מה קרה לשריטות על המצלמה? נעלמו? פתאום הופיעו "שריטות קטנות על לחצן ההפעלה מאחורה". אין במכשיר שנרכש כפתור הפעלה אחורי.
6.בשיחת הטלפון במועד הנ"ל, הלקוח החל צועק על נציג שופכל תוך כדי אמירת ביטויים שלא נפרט כאן, כולל איומים ש"ישחיר אותנו" ועוד. נציג שופכל שוחח עימו והסביר ללקוח כי המכשיר שרכש חדש, ללא פגמים כלשהם. פגמים לכאורה שעליהם מתלונן- ולאור שיהוי הזמן שחלף עד לשיחה זו-מחשידים כי קרו אצל הלקוח. נציג שופכל הסביר ללקוח את האמור בתנאים הכללים, כפי שצויין לעיל.
יש לדאבוננו לקוחות שגורמים נזק למוצרים (גם אם בשוגג או ברשלנות) אך מנסים לטפול את האשם על החנות.
7.שופכל אינה מוכרת מכשירים משומשים או מחודשים, ומוצריה הם חדשים ללא דופי, סגורים באריזה הרמטית ומקוריים לחלוטין.
8.בנוסף – נבקש להדגיש כי השירות שנותנות שופכל ללקוחותיה הוא איכותי ברמה הגבוהה ביותר שיש, ועל כך יעידו מאות ההמלצות שנתנו לקוחותינו בזאפ.


מוצר:
Samsung galaxy s8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולארי בחנות "שופכל ישראל" ברעננה וקבלתי שירות מאוד אדיב, מקצועי ומהיר. העסקה התממשה בתוך זמן קצר מההזמנה , קיבלתי היענות מהירה ותשובות מקצועיות וסבלניות לכל שאלותי , קבלתי מלוא התמיכה והסיוע בהעברת היישומים והנתונים , בדיקת פעולת המכשיר לאחר ההעברה והכל במקצועיות רבה, בשירותיות מדהימה וברצון. בקיצור היתה לי חוויית השירות מעולה!!!! ואני ממליצה מאוד על רכישה בחנות זו
מוצר:
טלפון סלולארי, סמסונג S10e
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה גרועה ביותר.

הזמנתי אייפון עבור אמא שלי ( אישה מבוגרת). המכשיר הגיע מקולקל . במשך שבועות ארוכים טירטרו אותה הלוך ושוב בין מרכזי שירות ( בתקופת הקורונה שבה לאישה מבוגרת להסתובב היה מאוד לא נעים) .
כול פעם שהתקשרתי לחנות הם ניסו להתנער מאחריות וגרמו לי להרגיש כאילו אני לא בסדר שאני בכלל מתלונן.

לבסוף נאלצנו להתפשר על טלפון מחודש חלופי שקיבלנו ממרכז השירות.

מאכזב מאוד!
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה מכשיר תקין, אך לאחר מספר שבועות התגלתה בו תקלה. בדיוק בשביל זה אחריות. הלקוחה היתה איתנו בקשר בכדי לקבל מידע על מיקומי המעבדה (חב' GETCELL בכל נקודות השירות של פרטנר).
הלקוחה מסרה את המכשיר למעבדה, שלא מצאה בעיה. לאחר תלונה חוזרת – כולל בהתערבות שופכל מול נציג בכיר של המעבדה – נאסף המכשיר ע"י שליח מן המעבדה (פעולה שהיא מאוד חריגה). המכשיר הגיע לידי אותו נציג בכיר שהחליט כי ללקוחה יוענק מכשיר חדש.
זה מה שקרה, אך למיטב ידיעתנו- הלקוחה לא ניגשה לקבל מכשיר חדש.
אחריות השירות של המעבדה היא על המעבדה בלבד, אך סייענו והתערבנו רבות, בכדי לעזור. זה לא מובן מאליו ואינו נפוץ בין החנויות השונות.
חבל שהלקוחה אינה מעריכה את השירות של שופכל, שהינו חריג בנוף הישראלי.
מצ"ב חלק מן התכתובת מול הלקוחה.:
הלקוחה קיבלה מכשיר תקין, אך לאחר מספר שבועות התגלתה בו תקלה. בדיוק בשביל זה אחריות. הלקוחה היתה איתנו בקשר בכדי לקבל מידע על מיקומי המעבדה (חב' GETCELL בכל נקודות השירות של פרטנר).
הלקוחה מסרה את המכשיר למעבדה, שלא מצאה בעיה. לאחר תלונה חוזרת – כולל בהתערבות שופכל מול נציג בכיר של המעבדה – נאסף המכשיר ע"י שליח מן המעבדה (פעולה שהיא מאוד חריגה). המכשיר הגיע לידי אותו נציג בכיר שהחליט כי ללקוחה יוענק מכשיר חדש.
זה מה שקרה, אך למיטב ידיעתנו- הלקוחה לא ניגשה לקבל מכשיר חדש.
אחריות השירות של המעבדה היא על המעבדה בלבד, אך סייענו והתערבנו רבות, בכדי לעזור. זה לא מובן מאליו ואינו נפוץ בין החנויות השונות.
חבל שהלקוחה אינה מעריכה את השירות של שופכל, שהינו חריג בנוף הישראלי.
מצ"ב חלק מן התכתובת מול הלקוחה.




מוצר:
se 64 אפור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין. קיבלנו את המוצר עם משלוח עד הבית בדיוק כפי שהובטח כולל המגינים מותקנים.
ממליץ בחום. אקנה שם שוב ללא היסוס.
תודה ללאה!
מוצר:
S8 950F 64GB סמסומג גלקסי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה , מוצרים איכותיים , במחיר שווה לכל נפש , ממליץ בחום דרך אגב כבר רכשתי פעמיים וזה אומר הכל
מוצר:
שעון fa28s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה ביותר עם שירות לקוחות נהדר! הזמנתי עם משלוח אקספרס ואכן קיבלתי תוך יום עסקים אחד בלבד ישירות הביתה.
המוצר ותעודת אחריות תואמים את מה שהזמנתי ללא שום טעויות.
ממליץ ביותר!!!
מוצר:
iphone se 128gb simfree
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתקלתי בבעייה, ענו לי די מהר בטלפון, הציעו פתרון, המוצר ששלחו הגיע די מהר תוך שבוע
מוצר:
מטען יעודי לבוסטר התנעה לרכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התחלתי בסקר, ועצרתי כשהגעתי לחברה זו.
הסבלנות, המקצועיות, הידע- ידעתי שמי שיודע לעזור לפני רכישה, גם יהיה שם אחריה.
שירות יוצא דופן.
מאד ממליצה.
מוצר:
טלפון סלולרי samsung galaxy s9 plus sm-g965fd 64gb יבואן מורשה 2 סים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה בשופכל הייתה השלישית שלנו ובכל פעם מאוד עוזרים לנו וסבלניים כי מדובר במענה לאנש/ים עם צרכים מיוחדים. תודה רבה
מוצר:
שעון ילדים q360 כחול כהה-מכשיר 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חויית קנייה יוצאת מן הכלל
שירות ואמינות ברמה יוצאת דופן
מחשב פצצה ושירות עוד יותר
רוצה להגיד תןדה רבה ללאה מצוות שופכל שהייתה אדיבה וסבלנית
מוצר:
81w8009fiv מחשב נייד 15.6 i5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תהליך הרכישה מאד פשוט וקצר, שירות אדיב ומקצועי מענה מהיר מאד ומשלוח מהיר בזמן..
מאד ממליץ על רכישה מהאתר
מוצר:
note 9 128gb black
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזגן 11K BTU של סמסונג. המוצר הגיע מהר וללא בעיות.
מרוצה מאוד. מוכר אמין ושירותי. ממליץ בחום!
מוצר:
מזגן עילי סמסונג - ecoline 12 יבואן רשמי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אלי ולאה
תודה על שרות מצויין.
צלצלתי חזרתם אלי נתתם לי את כל המידע..
אשמח לחזור ולרכוש אצלכם ומיותר לומר אשמח להמליץ עליכם.
מוצר:
iphone xs max gray
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי איפון XR 128G.
בשיחת טלפון מול שופכל כבר הבנתי שמדובר באנשי מקצוע ונותני שירות.
הסבירו במה כדאי לתת דגש בקניה.
למחרת ניגשתי לחנות וקניתי.
נתנו לי הרגשת ביטחון שגם אחרי הקניה יש עם מי לדבר. נתנו טלפון לכל בעיה שתיווצר בעתיד.
אחלה חנות אחלה מוצר והכי חשוב אחלה שירות.
מוצר:
אייפון xr 128 לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ. הזמנתי מוצר. התקשרו ואמרו שנגמר במלאי, ולכן הם מצאו במקום אחר וישלכו משם את המוצר. שרות טוב מאוד.
מוצר:
טאבלט - אנדרואיד tab4 8 qualcomm snapdragon™ /2gb/16gb/8inch/white za2b0055il
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סללורי בשופכל,היו מאוד סבלניים ומקצועיים.......קיבלתי את המוצר עם מטען מקורי ,אוזניות מקוריות ,ואחריות יבואן רשמי במחיר של ייבוא מקביל...שירות מדהים,מחיר מצויין,......והמשלוח?הגיע עם שליח מהמרכז לצפון תוך כמה שעות ,אין ספק שאחזור לרכוש שם מוצרים בעתיד...בזכות חנויות כאלה אני אוהב לקנות מהאינטרנט.....ממליץ עליהם בחום.
מוצר:
note9 כחול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שעון ניווט, איתור ומצוקה לאבי, אחלה פתרון. השירות שקיבלתי מעולה תודה ללאה שתמיד עוזרת.
מוצר:
שעון ניווט spet88t
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין