
אל תקנו בברימג! אם אתם קונים מוצר חשמלי תוודאו שברימג היא לא נותנת השירות. יש להם שירות לקוחות מזעזע!! התקלקלה לי המכונת כביסה, הייתי צריך לחכות שבוע לטכנאי. כשהוא הגיע החלטנו לקנות מכונה חדשה והוא הבטיח שהיא תגיע עוד באותו יום (לאחר שיח עם נציג שלהם). המכונה לא הגיעה ולא יצרו איתי בכלל קשר. התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם, חיכיתי 15 דק על הקו, ענתה לי נציגה וישר ניתקה!!! התקשרתי שוב, ענתה לי נציגה שבכלל לא ידעה מה הטכנאי הבטיח לי, רק ראתה שיש קבלה ואמרה שהיא לא מצליחה לתפוס את הטכנאי. היא גם אמרה לי שזה קורה שהשיחה מתנתקת וזה לא באשמתם... נסיתי גם את השירות בוואטסאפ וא נתנו לי תשובות, רק אמרו שידברו איתי מהאספקה... אל תקנו ברימג!!! מצטער שעשיתי את הטעות הזו.






















