
אכזבה גדולה מאוד!!!! קניתי את המערכת כמובן עם הברז, אשת מכירות לא עזבה אותי עד שרכשתי את המוצרים שלהם אבל שהגיע הזמן של השירות גרמו לי לעוגמת נפש גדולה ורדיפה אינסופית, מסתבר שהברז הוא של חברה אחרת ואם יש תקלה אז צריך לפנות אליהם, הברז היה תקול כבר בהתחלה , לאחר שהחליפו אותו המשיך להיות תקול ואין עליו כבר אחריות, הם לא מוכנים לקחת על זה אחריות, מעבר לזה החליפו לי סננים כי לא היה זרם וגם שם החליפו סנן של חברה אחרת ללא ידיעתי וגם שם הוציאו לי את המיץ עד שהחזירו לזמנים שהזמנתי , בינתיים הברז שהיום בן שנה מטפטף מהמים הקרים יוצאים חמים ואין עם מי לדבר, פשוט אכזבה גדולה.























