דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

סייל פרייס (SalePrice)

חשמל (יקנעם)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סייל פרייס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסייל פרייס ?
3.86
ציון ממוצע
51
חוות דעת בשנה האחרונה
131
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
7
0
1
3 חודשים אחרונים
8
0
4
6 חודשים אחרונים
25
0
11
שנה אחרונה
36
1
14
כל הזמן
99
1
31
נמצאו 131 חוות דעת גולשים על סייל פרייס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מסך מחשב
הגיע אליי תוך יומיים
אנשים נחמדים עם תודעת שירות גבוהה מאוד
בהחלט אחזור לחנות זו
מוצר:
2470
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מקפיא בקו קטן 3 מגירות (90 ליטר ). השירות היה מצוין ומהיר. זמן אספקה תוך יומיים . מוביל אדיב וחביב והמחיר מצוין. בקיצור- ממליצה בהחלט !
מוצר:
מקפיא בקו 3 מגירות BEKO FN 1072
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המוצר במהירות יחס מדהים וטיפול מהיר בפניה שלי, רוצה לציין כי אחזור לרכוש שוב ושוב ואמליץ לחברים ובני משפחה , יוסי
מוצר:
כיריים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי תנור בוש בנוי דרך האתר ב-sale price ב- 10.12.18. את החשבונית קיבלתי מ-א.י כתר אלקטריק.
התנור הגיע לאחר כשבוע כאשר ידית התנור שרוטה ומעוכה. לא קניתי מתצוגה אלא תנור חדש באריזה. רק לאחר שבועיים ויותר
הגיע טכנאי שהחליף את הידית לידית שרוטה שוב. לאחר ששוחחתי עם שירות לקוחות הובטח שיטפלו בענין ויגיל האחראי טען שיכל להיות שהידית נפלה לטכנאי.
בושה. אנה משירות לקוחות טענה שיגיל הוא הכתובת ואם הוא מטפל הטיפול יהא מהיא ויעיל. בושה גדולה הידית לא הוחלפה ורק כעבור חודשיים סופקו שתי תבניות.
וזאת לאחר שיחות חוזרות ונישנות. והבטחות שווא של יגיל שהוא סוכן היבואן.


לא מומלץ לקנות מהם.
תגובת החנות:
לקוחה קנתה תנור וקיבלה אותו תוך 4 ימים.
קיבלה תנור חדש באריזה ולטענתה הגיע עם שריטה.
למרות שפתחה את התנור ללא טכנאי(כמתבקש) החלפנו לה את הידית על חשבוננו.
לקוחה טענה כי גם הידית הזו שרוטה(למרות ששלחנו ידית חדשה לגמרי שמי שאמור להחליף את הידית זה השירות ולא אנחנו).
לקוחה ביקשה תבנית נוספת וקיבלה עם שליח עד הבית 2 תבניות!!!! ללא חיוב!! על מנת שתצא מרוצה.
אנו פנינו לעורך דיננו על מנת להגיש תביעת דיבה כנגד הלקוחה
מוצר:
תנור בנוי בוש HBF11BROY
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות אדיב, מהיר, מקצועי!!! מורין- משירות לקוחות היתה *מדהימה* ועשתה הכל כדי שאקבל את המכונת כביסה תוך יומיים הביתה!! כשיש שירות לקוחות כזה חוויית הקניה מצויינת וזה עושה את כל ההבדל!! תודה למורין!!!
מוצר:
האייר 6 קג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באוקטובר את הטלווזיה ולפני כשבוע הייתה תקלה החנות עזרה לי בטיפול התקלה מול היבואן באיכפתיות מירבית .
אמשיך וארכוש בחנות זו בעתיד !!! תודה על השירות הנפלא !!!
מוצר:
Tcl50p6us
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב מקצועי אמין ואכפתי! מוצרים מעולים, מחירים טובים מאוד!!! המלצה על החנות ועל הנציג דרור שבאמת נותן יחס אישי!!
מוצר:
Q402gfe
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים, אנה עזרה לנו מאוד המוצר הוזמן ביום שלישי ודאגה שיגיע לפני שבת(הגיע ביום חמישי תנור משולב)! מרוצה מאוד, פעם הבאה כל מכשירי חשמלי אצלכם!! שירות נפלא ממליצה בחום.
מוצר:
תנור סאוטר משולב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ לא לקנות מהחנות הזאת. שרות לקוחות מתחת לכל ביקורת. כשהתלוננתי על מיקרוגל שרכשתי כי הוא מפוצץ לי צלחות(!!!) קיבלתי את התגובה המדהימה (אחרי בירור מול היבואן) שהמיקרוגל כנראה תקין לחלוטין ושפשוט הצלחות שאני משתמש בהן הן באיכות ירודה (פשוט צלחות זכוכית שהתחממו נהדר במיקרו הקודם...) ושלחו אותי לרוץ אחרי היבואן... שרות לקוחות ברמה אפס עם אפס אחריות של החנות כלפי הלקוח.
מוצר:
MS23K3513AS סמסונג
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות הכי גרוע שהיה לי בחיים
איחרו בשבוע באספקת המוצר (את התשלום הראשון הם לקחו הכי מהר שיש)
הייתי צריך לרדוף אחרי שירות הלקוחות אמרו שיחזרו אלי שלוש פעמים ולא חזרו גם לא נתנו סיבה למה הם
המשלוח מתעכב אין עם מי לדבר העיקר יש נציגה שאמורה לטפל לך בתיק לקוח :(
שירות זוועה
בסוף ביטלתי את ההזמנה
תגובת החנות:
לקוח הזמין מוצר בתקופה של ספירות מלאי
קיבל הודעה שהמוצר יתעכב עקב ספירות המלאי.
לקוח תואם מייד לאחר ספירות המלאי
לגבי שירות הלקוחות שהלקוח מלין-בכל יום שוחחו עם הלקוח מעל 3 פעמים אך עקב ספירות מלאי לא ניתן לשחרר סחורות


מוצר:
מייבש כביסה AEG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר של חברת שארפ מדגם Sharp SJ2124X ‏222 ‏ליטר.
המחיר היה משתלם (הזול מבין כל החניות שנבדקו) וההובלה הייתה כלולה בתשלום (כולל פינוי המקרר הישן).
המקרר הגיע בתוך ימים ספורים, בדיוק כפי שהובטח לי- ללא כל עיכוב, או פגמים.

מעבר לכך, חשוב לציין כי היחס של צוות החנות היה מדהים ומאוד שירותי.

ממליץ בחום על החנות וללא ספק אשוב לרכוש בה מוצרים נוספים.
מוצר:
Sharp SJ2124X ‏222 ‏ליטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשו 80 שק'ל על משלוח למרות שרשום שהמשלוח חינם, אמרו שאני גר רחוק. מבשרת ציון זה 40 דק מת אביב.
הם לא חייבו, אך זו שיטת מצליח. רושים בזאפ את המחיר הזול ביותר ולבסוף מוסיפים 80 ש"ח למחיר.. ראו הוזהרתם.

(נשלח אישור הזמנה במקום מספר חשבונית)
תגובת החנות:
היי
הייתה טעות בהבנת הכתובת (האם מעבר לקו הירוק או לא)
לא חייבנו את הלקוח וגם הסברנו ללקוח את טעותנו והתנצלנו על כך
מוצר:
Midea HD520FWE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
. ההזמנה נעשה במהירות ובקלות. קיבל את ההזמנה מהר מאוד. תודה רבה. תודה מיוחדת לדרור שרייבר עבור שירות
מוצר:
OV185005445
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי דרך זאפ ובסוף את הקניה עשיתי לאחר התייעצות טלפונית עם החנות - איש המכירות היה אדיב, התאים לי את המוצרים המתאימים לי ביותר, תיאם הובלה למועדים נוחים. ממליץ על החנות
מוצר:
מקרר שארפ 2277, מקפיא בקו 1072, טלויזיה סמסונג 55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה הכי גרועה שהייתה לי.
הזמנו את התנור לתאריך מסויים כי נכנסנו לדירה חדשה כסודנטים. החנות לא יכלה לספק את התנור ליום שביקשנו (מובן, הגיוני שלא יעשו משלוחים כל יום) והביאו אותו 3 ימים אחרי מתי שביקשנו.
כשהתנור הגיע פתחנו אותו וגילינו שיש דפיקה בצד שלו, ניסינו להתקשר לחנות ללא הצלחה כל אותו היום וגם למחרת, כשבסוף הם הועילו בטובם לענות לא הטיפול בפנייה היה מחפיר. הם יכלו להביא לנו תנור אחר רק שבגוע אחרי שקיבלנו את התנור הראשון. (בנקודה הזאת כדאי לציין שהזמנו את התנור לירושלים לא לאיזה חור נידח שאי אפשר לספק אליו מוצרים) בכל מקרה אחרי שבוע (שגם במהלכו אם ניסנו ליצור קשר עם החנות זה היה בלתי אפשרי רק דרך איש קשר שהצלחנו להשיג את הטלפון שלו רק כששלחנו תמונות של התנור עם הפגם בוואטסאפ) הגיע התנור החדש פתחנו את התנור החדש ואיזה יופי!!! עוד מכה בצד של התנור.
בנקודה הזאת התקשרנו אל החנות דרשנו שיקחו את התנור בחזרה ויבטלו את העסקה.
לא קיבלנו הסבר לאיך הדבר קרה, לא הוצעו לנו פיצויים על כך שמהנקודה שבה ביקשנו שהתנור יגיע עד לנקודה שבה קיבלנו 2 תנורים פגומים עברו שבועיים וחצי (כשהזמן אספקה שהם מתחייבים אליו הוא שבוע).
לסיכום, אם היה אפשר לתת פחות מכוכב אחד זה מה שהם היו מקבלים אני יכול רק להמליץ לכם להתרחק כמה שיותר מהחנות הזאת ולמצוא מקום יותר טוב לעשות בו עסקים.
תגובת החנות:
היי
הלקוח קנה תנור צר וביקש!!!! אספקה בדיוק ל 15/10.
(שבועיים קדימה מיום הרכישה לבקשתו).
התקשרו ללקוח לתיאום אספקה(הוא נתן גם טלפון של אימו -שלא הסכימה להעיר אותו על מנת לקבל את המוצר).המוביל הגיע וסירבו לקבל אותו עקב כך.
אנו שילמנו הובלה נוספת בסך 120 שח על מנת שיביאו שוב ללקוח(לא חייבנו את הלקוח).
עקב כך האספקה נקבעה 3 ימים לאחר מכן.
תנור גז -אסור לפתיחה עי הלקוח (גם הוסבר לו בעת הקנייה) -ובכל זאת הלקוח פתח לבד.
עקב כך שפתח לבד את התנור היינו זקוקים לאישור היבואן להחלפה.(היבואן ביקש שוב שאנו נספוג את ההובלה מכיוון שהוא פתח עצמאית בניגוד לחוק וחייבנו את עצמנו שוב ב120 שח הובלה.
בעת החלפת התנור הלקוח אמר שהוא לא מוכן לקבל את התנור החדש וביקש לפתוח את המוצר עי המוביל(טען שהוא רואה מכה מבעד למוצר).
ביקשנו מהמוביל לא לספק ללקוח וסוכם על ביטול עסקה עם הלקוח.
העסקה זוכתה מיידית
מוצר:
תנור משולב כיריים NE5055
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר שארפ SJ3355, בטרם גבו כסף על אף שעשיתי קניה באשראי מלא- התקשרו אליי לבחור צבע ולעבור על כל הפרטים. נתנו הרגשה טובה ושאכפת להם מהלקוח. ממליצה לכולם לרכוש דרכם- אמינות מעל הכל.
מוצר:
Sj3355
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר Beko מדהים ביום ראשון, הסברתי את דחיפות הדבר, הומלץ לי באתר בחום על מוצרי Beko ודאגו לספק לי ביום רביעי! שאפו! אלופים!
מוצר:
160232x מקרר בקו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעולה,
יש פירוט מפורט על כל מוצר,
הגלישה בתוך האתר נוחה מאוד,
מחירים אטרקטיבים מאוד.
משלוח התקבל במהירות בדיוק לפי הבטחה מהם.

ממליצה בחום לרכוש דרכם.
מוצר:
מדיח כלים בוש כסוף
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סייל פרייס התנהלו באופן ממש לא בסדר ברכישה שלי אצלם. בקצרה אומר שהם לא עמדו בהבטחות זמן האספקה, ואני עדיין רודפת אחריהם לביטול העסקה אחרי שלא עמדו בזה.
ובפירוט, הייתי לחוצה לקבל מקרר דווקא ביום מעבר הדירה או ביום שלמחרת ולכן ביררתי מראש וביצעתי את ההזמנה רק אחרי שביררו שזה אפשרי והבטיחו לי שיגיע באחד הימים שביקשתי, וזה כמעט שבוע אחרי יום ההזמנה. יום לפני המעבר התקשרו לתאם לי משלוח לעוד שבוע- כלומר 6 ימים אחרי יום המעבר. ממש לא מה שהבטיחו. אחרי המון טלפונים ובירורים, הם אמרו שהם לא יכולים להקדים את המשלוח ואמרו שיבטלו את העיסקה. מיותר לציין שבשלב הזה כבר שום חנות לא תוכל לספק לי מקרר תוך יום.
רק שהסיפור לא נגמר כאן, כי כעבור עוד כמעט שבוע, אני רואה שהעסקה ממש לא התבטלה, לא הוחזר הכסף וחברת ההובלות התקשרו אלי אינספור פעמים לתאם אספקה ולשאול למה אני לא מוכנה לקבל את המקרר. בינתיים התקשרתי שוב ואמרו לי שביטלו את ההזמנה, אבל כנראה שאת חברת ההובלות לא עידכנו הם לא טרחו לעדכן וגם בחשבון בנק אני לא רואה שנכנס הכסף למרות שעברו כבר ארבעה ימי עסקים.
תגובת החנות:
היי
הלקוחה גרה באריאל וקנתה מקרר
ביקשה תאריך ספציפי לאספקה.
רצו לספק לה יום לפני הכניסה לבית -אך הבית לא היה מוכן.
עקב כך נדחתה האספקה למועד אחר.
הלקוחה לא הייתה מעוניינת בכך(הסברנו לה שהיא גרה באריאל וחב ההובלות מגיעות אחת לשבוע).
הלקוחה בחרה לבטל ומייד ביטלנו וזיכינו(גם שלחנו לה את הזיכוי במייל באותו יום)

מוצר:
מקרר RT46K6340
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איזה מדהימים! הזמנו אתמול בבוקר טלפונית מנציג שירותי מאוד והיום כבר הגיע למשרד המקרר עם שליח מקסים ושירותי. מומלץ בחום להזמין מהם!!! תודה לכם מצוות היכל הקרח חולון
מוצר:
מקרר מיני בר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אספקה מעולה! הזמנתי וקיבלתי במהירות. מחיר מצוין, השירות שקיבלתי היה מעבר לכך הציפיות. חזרו אלי תוך 5 דקות.
מוצר:
שואב אבק אלחוטי דייסון V10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא ממליץ!
ההזמנה נעשתה ב -27 בספטמבר בטלפון!
אישור ההזמנה - שהתקבל ב -30 בספטמבר! (2483451)
היום, 10 באוקטובר! - מקרר לא קיבל, לא בארץ! (האתר הובטח עד 5 ימים)
אין אפשרויות חלופיות המוצעות!
מוצרים לצאת!
תגובת החנות:
היי
לקוח הזמין 3 מוצרים וקיבל אותם תוך יומיים.
התקשר שוב ב30-9 להזמין מקרר -הסברנו לו טרם הקנייה שהמקרר בהליך שחרור ממכס ויקבל תוך 10 ימים והלקוח הסכים והתבצעה עסקה.
הלקוח לא מדבר עברית טוב וכנראה לא הבין את העניין.
בכל אופן שוחחנו עם הלקוח בשפה הרוסית והוא מרוצה כעת.

מוצר:
NF385I2 ום'פוגי מקפיא מקרר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות הזו כמו מאש!! השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים!
הזמנתי מקרר משרדי, קבעו איתי תאריך מסירה ואף אחד לא הגיע. כשניסיתי להשיג את החברה בטלפון במשך ימים ארוכים לא היה מענה.
רק אחרי ששלחתי מייל עם איומים קיבלתי מהם טלפון, בהם הובטח לי טוסטר אובן כפיצוי על העיכוב.
במשך חודש הייתי צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל את הטוסטר אובן, ואחרי שהוא הגיע גיליתי שהמתכת שלו עקומה לגמרי מבפנים, וכשניסיתי לחבר אותו לחשמל הוא קיצר והפיל לי את החשמל בכל הבית.
בושה וחרפה, ממליץ לכולם לא להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
לקוחה קנתה מקרר משרדי
ביום האספקה לא ענתה לטלפונים ולכן לא קיבלה.
הוצאנו שליח שוב על חשבוננו וגם נתנו ללקוחה מחב תדיראן פיצוי טוסטר.
לקוחה קנתה מקרר ב585 שח. קיבלה פיצוי ב300 שח.
ניסינו לרצותה ככל יכולתנו אך ללא הצלחה.


מוצר:
מקרר משרדי אמקור 91L
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי חייב משהו טוב, איכותי ובעיקר מעכשיו לעכשיו, הופתעתי לגלות שבנוסף להכל הם גם הזולים ביותר בהפרש משמעותי!!!!
יחס אדיב והוגן, שירות מהיר ומקצועי
בקיצור, גם אני, בפעם הבאה רק סייל פרייס
מוצר:
מקרר Lg 715 ליטר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.