
ב-8 במרץ הזמנתי מאתר החנות נתב, עם משלוח, וכבר באותו יום קיבלתי אישור שההזמנה התקבלה. לאחר כמה ימים, שמתי לב שעדיין אין עדכון - בדקתי בפרטי ההזמנה, היה רשום שמשלוח יכול לקחת עד 7 ימי עסקים (כלומר 9 ימים קלנדריים). חיכיתי בסבלנות, ולאחר שלא קיבלתי שום תשובה או עדכון, אחרי 10 ימים פניתי לחנות. שם הסתבר ש: 1. לא היה להם את המוצר במלאי כבר כשהזמנתי אותו (ב-8 במרץ). 2. למרות שאין להם את המוצר במלאי, הם ממשיכים לפרסם אותו גם באתר שלהם וגם בזאפ, כך שאנשים עדיין יכולים לנסות להזמין אותו. 3. הם טוענים ששלחו לי עדכון על כך שאין להם את המוצר במלאי ב-14 למרץ. מה שכשלעצמו לא תקין, אם המוצר לא במלאי אין צורך לחכות 6 ימים בשביל לעדכן לקוחות שרכשו את המוצר. וחוץ מזה, אני לא יודע למי הם בטעות שלחו את המייל - אבל זה בוודאות לא היה אלי. ווידאתי גם בספאם, גם במיילים שנמחקו, וגם במיילים שהתקבלו - מעולם לא קיבלתי מהם שום מייל חוץ מהמייל שמאשר הזמנה. התירוצים שלהם: 1. אם היה לחוץ לי, כבר הייתי מתקשר אליהם מזמן. כלומר אם הייתי מתנהג כמו בבון ומתקשר ומציק להם כל יום - זה היה בסדר גמור. אבל אם בן אדם נורמלי מחכה להזמנה שלו לפי התנאים שהובטחו - אז הבעיה אצלו. 2. הם שלחו לי מייל. מה שלא היה נכון. לא יודע למי הם שלחו את המייל - זה לא היה אלי. 3. הם נמצאים בקריית שמונה. שזה עדיין לא מסביר למה הם מפרסים מוצרים שהם מראש יודעים שאין להם במלאי, ולמה הם לא מודיעים למי שמזמין שאין להם במלאי.
צר לי שבימי מלחמה קשה בארץ ובעיקר בצפון , לקוחות מחליטים לתת ביקורת שלילית על עסק שמנסה לתפקד גם בימים אלו. עם תחילת המלחמה נרכשו עשרות רבות של ראוטרים וציוד תקשורת לשימוש בחדרי ביטחון מקלטים ועוד. ועקב הסיטואציה לא הצלחנו לעדכן על מלאי שחוסל. מייד שיכולנו לחזור לתפקוד זמני עדכנו את האתר ואת הלקוחות על כך. נמשיך לעשות הכל למען לקוחותינו גם בימי מלחמה קשים. תודה ובשורות טובות























