דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וקונסולות (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מ. יקר סחר בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בMobile54 ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
72
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
42
2
28
נמצאו 72 חוות דעת גולשים על Mobile54
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפלאפון לא הגיע כלל לאחר הזמן שצוין באתר (7 ימים).
התקשרנו לאחר 7 ימים ועובד החנות טען שההזמנה מתעכבת בכמה ימים בגלל חג הפסח ושיגיע בעוד יומיים, לאחר שהתקשרנו פעם נוספת אחרי יומיים, נאמר לנו שההזמנה יוצאת היום ותגיע בין 3 ימים ל - 6 ימים וגם אז זה לא הגיע.
שירות העובדים היה אדיש במיוחד.
לבסוף, נאלצנו לבטל את ההזמנה בלית ברירה כי היינו צריכים כבר מכשיר סלולרי, הובטח לנו החזר כספי מלא וטרם קיבלנו החזר כספי.
מוצר:
פלאפון לא זוכר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזהירה לא להתקרב ולא לרכוש אף מוצר מחנות Mobile 54 סניף אוסישקין רמה"ש!!
שירות נוראי, יחס מחפיר (הן מצד המוכר והן מצד מנהל החנות, מישל) התנהלות פסולה ולא ראויה, מכירת מוצר פגום ("מולחם" לטענת היבואן) והתנערות מאחריות.
זהו הסיפור שלי, שנכון לעכשיו, לא נראה שיש לו סוף (כבר חודשיים שאני עם טלפון חלופי ומנהל החנות לא עונה לטלפונים ולא יוצר איתי קשר).
באוקטובר 2016 רכשתי מהחנות מכשיר Samsung Galaxy S7 באחריות היבואן. 3 חודשים ממועד הרכישה, המכשיר נכבה ולא נדלק באופן פתאומי לפרקים ממושכים. בשל התקלה מסרתי המכשיר למוכר החנות על מנת שזה יפנה ליבואן לתיקון התקלה במסגרת אחריות היבואן.
3 שבועות לאחר מסירת המכשיר לתיקון, המוכר התקשר וטען, כי על פי דו"ח מעבדה של היבואן הרשמי המכשיר "הולחם", ועל כן, לא ניתן להפעיל האחריות ולתקן התקלה במסגרת האחריות. עוד טען המוכר, כי החנות אינה אחראית על המכשיר מרגע רכישתו. אני כמובן מעולם לא הכנסתי המכשיר למעבדה בטרם מסירתו למוכר (לתיקון), וברור, כי אין כל סיבה שאכניס המכשיר לתיקון במעבדה צד ג' כל עוד אחריות היבואן בתוקף. הדבר העלה חשד, כי מכרו לי כנראה מכשיר לא חדש, על אף ששילמתי ממיטב כספי עבור מכשיר חדש.
3 שבועות לאחר השיחה עם המוכר, התקשר מנהל החנות, וטען כי דו"ח המעבדה של היבואן הרשמי נראה בעיניו "תמוה", וכי הבעיה מקורה בסוללה של המכשיר. עוד הוסיף, שכעת, משהחליף הסוללה, המכשיר תקין. כאשר הגעתי לחנות על מנת לקחת המכשיר, המכשיר כלל לא נדלק, זאת בנוכחות המוכר. כמובן שלא לקחתי בחזרה המכשיר מהחנות, וכאשר המנהל התקשר אמרתי לו מפורשות שנמכר לי מוצר פגום שנפתח והולחם, ולא מוצר חדש, שאיני מוכנה לקבל מכשיר שתוקן, ושאני דורשת לקבל מכשיר Samsung Galaxy S7 חדש. מאז שיחה זו המנהל, או מי מטעמו, לא יצרו איתי קשר, והמנהל אף לא עונה לטלפונים. כאשר אני מתקשרת לחנות המוכר פוטר אותי בטענה שהוא ביקש אישית מהמנהל ליצור איתי קשר.
אין ספק, כי התנהלות החנות, המוכר והמנהל פסולה ואינה מתקבלת על הדעת. זה פשוט סיוט מתמשך!
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי יומיים ההזמנה בוטלה. התקשרתי לשאול למה ואמרו שאין במלאי. שאלתי מתי יהיה במלאי, והם אמרו שהיום בסוף היום (אז למה ביטלתם??). שאלתי אם אפשר לבוא לקנות, אמרו שהמחיר עלה ביותר מ- 100 ש״ח. אמרתי להם שבזאפ זה עדיין במחיר המקורי, והם אמרו שזה ״לא התעדכן שם עדיין״. קיצר חרא של חברה
מוצר:
טלפון סלולרי redme note 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להגיע לחנות.
חנות של שקרנים!!!
בטלפון אומרים שיש את המוצר ולהגיע לחנות.
וכשמגיעים אומרים שהדגם נגמר ויש את הדגם היקר יותר.
תגובת החנות:
שלום

הלקוח הגיע בשעת סגירה בשישי בשעות הצהריים המאוחרות כשנותרה יחידה אחת במלאי של אחד המוצרים שבמבצע במחיר הזול בארץ. היחידה האחרונה נרכשה על ידי לקוח שעמד בתור לפניו וכך התחיל להתרעם ושאג בחוצפה בחנות לעיני לקוחות על כך שהתקשר מספר שעות קודם וכן היה במלאי- לצערנו אין מלאי אינסופי -המלאי זמין ומשתנה על פי ביקוש ומכר.

הוצע ללקוח מפורשות לשלוח לו ביום ראשון יחידה ללא עלות משלוח לביתו במחיר המבצע אך לא הסכים ואף גידף.

כעסו הוביל לצעקות ואיום בחוות דעת זדונית ומכוערת של הישראלי המצוי.

לכשהתחיל להתרעם ולדבר בצורה מגוחכת ולצעוק בחנות ביקשנו ממנו לעזוב - שמחים על כך שלא רכש אצלנו.

נשמח לשרת לקוחות תודה
מוצר:
סלולר Redmi note 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ומיד קיבלתי שירות מהיר ואמין מחן המקסימה שמח שקניתי פה ולא מחנות אחרת יישר כח ממליץ בחום
מוצר:
Redmi Note 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון סלולרי גלקסי S5 מהחנות. המוכר נתן לי קופסה פתוחה ללא חוברת הפעלה את המטען הוא הוציא ממגרה סמוכה, בתמימותי הסכמתי לקבל אותו. עוד באותו היום המסך ריצד והחשיך. למחרת חזרתי לחנות והמוכר "בדק" ולא מצא בעיה (ראוי לציין שהמכשיר באותו רגע פעל "רגיל") שעתיים אחרי, התקלה חזרה. שוב חזרתי לחנות והמוכר אומר לי שהטלפון נפל לכן לא תקין, שלח למעבדה והם אישרו את "הממצאים" שלו. לא במסגרת האחריות. אני התעלמתי מהביקורות.. יותר מחצי שליליות כנראה לא סתם! ראו הוזהרתם! פשוט נוכלות למכור מכשיר משומש כחדש
תגובת החנות:
לקוח רכש גלאקסי S5 חדש בקופסה סגורה עם חוברת של סמסונג המצורפת לכל ערכה. מטען מהיר מקורי נמסר לו במתנה. הלקוח חזר עם מכשיר שקיבל מכה קשה במסגרת המסך.

ההשתלשלות: הלקוח רכש מוצר ויצא מהחנות. בפעם שבה הלקוח חזר עם המכשיר וטען כי ישנה בעיה במסך, ציין בפניו המוכר כי ישנה מכה בחלקו התחתון של המוצר, אנו כחלק מהשירות שלנו דואגים להעביר את המכשירים הנמצאים תחת תקופת האחריות למעבדת היבואן המורשה - כך נעשה גם עם לקוח זה וכן בטופס תיקון המכשיר צויין בידיעת הלקוח כי המכשיר ניזוק.
המכשיר חזר מהיבואן אחרי יום כאשר חווד יבואן היא שאין הוא במסגרת האחריות מאחר ונגרם נזק לקוח. ישנם תיעודים לאופן בו המכשיר נתקבל במעבדה וכן דוח מעבדה מפורט מדוע לא חלה אחריות על המכשיר ומדוע אין היבואן מוכן לתקן את המכשיר הנ"ל.

ללקוח צריכה להיות אחריות אישית למוצר שרכש ולא לעסוק בטענות שווא שקריות כלפינו.

לגביי טענתו כי המכשיר פתוח אנו דואגים כחלק מהשירות שלנו לפתוח כל מכשיר בעת רכישה לכל לקוח בפניו, לאתחל אותו, להעביר מידע כולל חיתוך סים אם יש צורך או לשים מתאם.

שמחים ומודים על הזכות לשרת את כלל הלקוחות.

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כולם מוכרים את אותם מוצרים מאותם יבואנים. ההבדלים הם בשירות שמקבלים כשמשהו משתבש. היום קיבלתי מהחנות שירות מצויין.
מוצר:
טלפון סלולרי J5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך חבר שהמליץ על החנות הכי זולה, רכשתי מכשיר j7 prime במחיר הכי זול ובנוסף קיבלתי שירות מעולה. בטוח שאחזור מומלץ לכולם:)
מוצר:
J7 prime J7 prime
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר מדהים!!!!!
הבעיה העיקרית הייתה שהייתי צריך במשך שבוע ליצור קשר עם החנות מספר פעמים (כל פעם שיצרתי קשר אמרו שיחזרו אליי ולא חזרו, אמרו לי שעוד כמה ימיים ישלחו את המכשיר ושילמתי משלוח מהיר).
השירות חייב להשתפר!!!!!
הייתי קונה שם שוב אם השירות ישתפר פלאים.
תגובת החנות:
שלום

אנו שמחים לדעת שאתה מרוצה מהמוצר ושמחנו לשרת אותך.

אנחנו רואים לנגד עינינו את הצורך לתת שירות מצוין ללקוחות ונשמח לגרום לעוד לקוחות מרוצים לחייך.

נשמח שתקנה אצלנו שוב.

תודה

מובייל 54
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ביצעתי אצלם הזמנה 1126669 של טלפון סולולרי Xiaomi Redmi Note 4 64GB
למחרת , בלי להודיע לי הם ביטלו את ההזמנה, בטענה שאין את הצבע הנבחר בלא להתקשר או לאפשר לי לבחור צבע שכן קיים.

כשראיתי את המייל חלפו יומיים ואז כשדברתי אתם הם סרבו לחדש את ההזמנה במחיר הנדון ורצו תוספת.
תגובת החנות:
שלום רב
מבדיקת מספר ההזמנה לקוח אכן הזמין את המוצר קסיומי בתאריך 10.01.2017 בשעה 18:00 ומיד כאשר שמנו לב כי אזל המלאי לאחר שניסינו להשיגו טלפונית וליידעו בנושא ללא הצלחה, שלחנו הודעת מייל כשעה וחצי לאחר מכן ( כמובן שקיים תיעוד מיילים), הלקוח לא חויב כמובן וכן אין מקרה בו אנו מסרבים לחדש הזמנה . בנוסף מעולם לא קרה מצב בו ביקשנו תוספת מחיר למוצר גם אם מחירו השתנה וניאלצנו לספוג הפסד בגינו. אם בוצעה הזמנה אנו מכבדים את הלקוח ואת כספו. מאוד מוזר כי לקוח רשם את תגובתו כחודש לאחר הזמנתו.
מוצר:
טלפון סלולרי Xiaomi Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1- רשום שאפשר לשלם דרך PAY-PAL, אך שה לא נכון!!!!!
ביצעתי את ההזמנה 18/01/17 09:17 בבוקר, קיבלתי EMAIL על כך שההזמנה בוצעה בהצלחה.....גבו כסף
אחרי 5 ימי עסקים שלחתי EMAIL מה קורה? כמובן, עד עכשיו לא קיבלתי תגובה
לאחר כמה ימים, התקשרתי ואז ענו שהמוצר נשלח בדואר, יבדקו ויחזרו אלי תוך פחות משעה - כמובן עברן כמה שעות ואף אחד לא התקשר
התקשרתי שוב, התחילו להסביר לי שהשליח לא מגיע לכל מחנח מקומות BLA BLA BLA - הסברתי להם שאני אמור לקבל את המוצר בדואר ואז אמר לי שהו בהפסקת צהרים (בסביבות 4 אח"צ) ויחזור אלי תוך פחות תשעה
אני יעדין מחכה!!! עברו יותר מעשר שעות!! עוד מעט שבת נכנסת
תגובת החנות:
שלום רב. ראשית לא קיימת באתר אםשרות לתשלום דרך פייפאל. שנית הלקוח הינו לקוח חוזר שקנה פעמים רבות מחברתינו במחיר הזול בארץ עודכן כבר יום למחרת כי המוצר אינו קיים במלאי ואישר להמתין עד אשר נקבל בחזרה למלאי. למרות שהצענו לו בצורה מפורשת ובשקיפות מלאה לבטל את הזמנתו הלקוח התעקש להשאיר הזמנתו פתוחה ובמקביל בחר להכפיש את שמינו.
מוצר:
טלפוון סלולרי J7 G610F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתחיל מהסוף: אפילו אל תתקרבו לחנות זאת !
שקר על שקר על שקר- זה משקבלתי במקום הטלפון שהזמנתי.
בהזמנה הם היהו מאוד יעילים ומהירים. שאלו, האם אני רוצה לאסוף בעצמי? לא! הזמנתי משלוח הביתה. אחרי 4 ימים לא קבלתי מוצר. התקשרתי לשאול. מדוע? התשובה" מחסור בדגם זה מסוים". היה חוסר גם ביום הזמנה? כן. אבל נקבל בעוד ימיים שלושה, ונשלח. בקשתי לבטל את הזמנה. הבחור בחנות ביקש עוד יום. נתתי. בעוד יומיים - לא קבלתי. הבטיחו תוך יומיים. לא קבלתי. התקשרתי היום - דרשתי לבטל הזמנה. הבטיחו לבטל תוך 3 שעות.
לסיכום: הזמנתי ב-17 לינואר; ב25 לינואר עד לא קבלתי.
תגובת החנות:
שלום רב לקוח ביצע הזמנה ביום 17.1.17. כבר מרגע ההזמנה ביקש לדעת בעשרות טלפונים יומיים האם ההזמנה בדרך. אנו הודענו כי יחול עיכוב במשלוח והלקוח יקבל את המוצר תוך 7 ימי עסקים מיום ההזמנה הלקוח הסכים וקיבל את העיכוב וכך היה. בתאריך 26.1.17 בשעה 10 בבוקר קיבל את הזמנתו עם שליח מטעמינו.
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מצוינת ומומלצת זו פעם שניה שאני רוכש בחנות תוך 3 ימים שירות מדהים אנשים טובים וגם אני וגם אבאשלי מרוצים כל הכבוד
מוצר:
סלולרי Redmi note4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה.
לא היה במלאי את המגן של הפלאפון ואפילו את הפלאפון עצמו שהזמנתי אז הביאו לי חלופה שהייתי טיפה יותר יקרה מההזמנה,זאת ללא צורך בתשלום נוסף ותוך כדי עידכוני בכל הנסיבות.
הפלאפון הגיע תוך יומיים ללא עיכובים.
מוצר:
טלפון סלולרי M3 note
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר. הזמנתי מכשיר יום אחרי קיבלתי הודעה במייל שההזמנה בוטלה כי המכשיר לא במלאי. לאחר 10 ימים כתבו בחנות שהמוצר חזר למלאי ועשיתי הזמנה שוב חיכיתי שבוע ימים כמו שכתבו בהתחייבות שלהם. אחרי 11 ימים מיום ההזמנה התקשרתי לבדוק למה אני לא מקבלת את המכשיר והנציג פשוט אומר לי שאין את המכשיר במלאי ושאין מה לעשות. פשוט לקחו תשלום על מכשיר שבכלל לא במלאי גרמו לי לחכות 11 יום וליצור איתם קשר בעצמי כדי לגלות ששילמתי על מוצר שבכלל לא נמצא בחנות ושאף אחד לא תכנן לשלוח לי אותו כמו שהם כתבו תוך שבעה ימים ובטח שלא התקשרו להודיע לי על כך.
פשוט חוצפה לא להתקרב, חנות לא אמינה !
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 2016 SM-J510F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מעולה. הסבירו לי בסבלנות רבה על המכשיר, צוות אדיב ומסבחר פנים. ממליצה בחום.
מוצר:
Samsung j7 J7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סמסונג J7. קיבלתי שירות מהיר ואדיב. הסברים מלאים מאוריאל ומישל ששניהם סבלניים ובעלי ידע. הכי חשוב- הם הצליחו לבצע את כל הגיבויים למרות שהמכשיר הישן מאוד הקשה. רציתי לומר תודה רבה!
מוצר:
טלפון סלולרי J7 prime
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד
רכשתי מכשיר בשבוע שעבר ביום חמישי. השירות שקיבלתי היה נעים ואדיב.
הסבירו לי אודות המכשירים השונים. כאשר בחרתי את המכשיר הותקנו לי בו התוכנות הרצויות והודבק לי מגן מסך. בנוסף סידרו לי תנאי תשלום נוחים. ממליצה בחום.
מוצר:
פלאפון j5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך זאפ לטלפון סלולרי מדגם J7 של SAMSUNG וביקשתי שישלחו אלי בדואר. מתברר אחרי שבועים ושלא קיבלתי את המוצר כי בכלל לא היה במלאי לטענתם ואף שאף אחד לא טרח להודיע לי זאת ואני חיכיתי שבועים סתם. בקיצור אם זו חווית הקניה אצלם אז אני בספק אם אצליח לקבל שירות בעת צורך. ראו הוזהרתם וחובתי לידע.
תגובת החנות:
שלום רב,
1. הלקוח ציין מספר חשבונית אשר איננה קיימת במערכת שלנו - מעולם לא קיבל חשבונית מעולם לא חוייב ומעולם לא בוצעה עסקה מולו.
2. הלקוח ביצע הזמנה חלקית ביום 21.11 בשעה 18:19 וכבר בתאריך 22.11 ניסינו ליצור עמו קשר על מנת ליידע אותו כי הצבע שהזמין חסר במלאי ולהציע לו צבע אחר מאחר ולא הצלחנו להשיגו שלחנו לו מייל. יש לציין כי המייל נשלח אליו ב- 22.11 !!!
3. ב- 04.12 יצר עמנו קשר וכאשר הודענו לו שההזמנה מבוטלת ולא בוצעה עסקה ו/או חיוב טען שבכלל המייל שסיפק הינו מייל מפוברק. אין לו בכלל מייל !!!
אנו מוחים על פנייתו ותלונתו מאחר וסיפק פרטים מפוברקים וכן טוענים בכל תוקף כי את חלקינו בהזמנתו ביצענו במלוא מובן המילה.
תודה

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלפון בתאריך 16-11-16 במיוחד כי רציתי שיגיע לבת שלי עד ליום ההולדת שלה ב 21-11.
שילמתי על משלוח vip שכתוב באתר שזה 2-5 ימים משלוח עד הבית .
רק לאחר 8 ימים הטלפון נמסר לחברת השליחויות, ויום למחרת הגיע אלי בשלוש.
דרשתי פיצוי וזיכוי עבור עלות המשלוח שבטח ובטח לא נחשב Vip!!!! אבל התעלמו מבקשתי.
בנוסף לזה מערכת ההפעלה והממשק אכן בעברית אבל אפלקציות כמו ווטסאפ ומנועי חיפוש לא תומכים בעברית (בטלפון זהה שרכשתי מחנות אחרת הכל עובד מושלם).
ניסיתי מס' פעמים לחייג לחנות ואין מענה.
תגובת החנות:
שלום רב, ההזמנה בוצעה ב 16.11.2016 בשעה 23.07 ונתקבלה אצלינו ב17.11 ההזמנה לא בוצעה במלואה ולכן לאחר ניסיונות התקשרות טלפונית להשיג את הלקוחה הועבר אליה מייל בקשה ליצירת קשר עמנו. בתאריך 22.11 יצרה הלקוחה קשר עמנו וב23.11 יצא משלוח עם שליח אליה והמכשיר נתקבל אצלה יום למחרת המשלוח. אנו מתחייבים לאספקה ע"י שליח עד בית הלקוח בין יומיים לחמישה ימי עסקים ולמרות טענת הלקוחה עמדנו בזמנים והלקוח קיבלה המוצר ביום החמישי.
לטענת הלקוחה בנוגע למערכת ההפעלה של המכשיר המכשיר הינוו בעברית מלאה , אפליקציות WHATSAPP ומנועי חיפוש הינן כידוע לכל בשפה האנגלית ולא בשפה העברית. התוכן כמובן בעברית.
אנו שמים דגש רב על שירות ואמינות ועושים כל שעל ידינו על מנת לדבוק במדיניות זו.
בברכה מובייל 54
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 2016 SM-J710F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מוצלחת ונוחה זו לא פעם ראשונה שאני מגיעה לרכוש- העבירו לי תכנים והשירות מהיר ומצוין ממליצה בחום
מוצר:
j7 j7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך חברים שקנו את הדגם,בדקתי בזאפ והייתם אחת החנויות הזולות. קניתי את המכשיר וקיבלתי שירות מצוין אפילו מגן זכוכית מתנה :)
מוצר:
galaxy j7 2016 j7
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך זאפ מתל אביב במיוחד וקיבלתי שירות מצוין בחנות ברמת השרון כולל גיבוי נתונים ותמונות רציתי לומר תודה וממליץ לכולם להגיע מכל הארץ
מוצר:
ס סונג J7 2016
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי דרך זאת עם חברה ללימודים שהמליצה בחום ורציתי לדעת יין שיצאתי מרוצה הן מהשירות והן מהמכשיר והייעוץ וכל מה שניתל לי על ידי המוכרים בחנות ממליצה בחום כדאי לכם ואין לי ספק שאחזור לשם בהמשך
מוצר:
j5 2016 j5108
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות יוצא דופן נעים מקצועי ואמין המוכרת רחלי אישה אדיבה ומסבירה פנים. אנחנו בהחלט נחזור אליהם בקנייה הבאה
מומלץ ביותר
מוצר:
טלפון סלולרי G930f
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.