דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (רמת גן)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
Cellit
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסלאיט ?
4.08
ציון ממוצע
52
חוות דעת בשנה האחרונה
54
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
1
3 חודשים אחרונים
7
0
4
6 חודשים אחרונים
28
0
11
שנה אחרונה
40
0
12
כל הזמן
42
0
12
נמצאו 54 חוות דעת גולשים על סלאיט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה משלוח מהיר של יום אחד כל הכבוד עמדו בהבטחות כמו צריך להיות עסק אמין
מוצר:
אייפון 11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע פחות מיום, ההאריזה הגיעה סגורה. עד פה הכל טוב. פתחתי את האריזה ונגלה לעיניי שהמכשיר נראה משומש חבל שאי אפשר לעלות פה צילומים. חיישן טביעת אצבע מקולף בקצה, שקע טעינה עם שפשופים בחלקו הפנימי, הרגשה שהשתמשו בו. יצרתי קשר עם החנות אמר אפשר להחזיר. אשתי נסעה עד רמת גן להחזיר ולא מספיק גם חוייבתי בביטול עסקה 5%. תגידו לי אתם אם זה השירות שצריך לקבל על משהו שאני לא שילמתי עליו.
רצוי לציין שגם היה עוד עניין, במהלך הרכישה שבוצעה באינטרנט התקשרו החנות לבצע את העסקה לאחר השארת הפרטים. נאמר לי שאני צריך להוסיף עוד 100 ש"ח על לקבל מכשיר שמיועד לשוק האירופאי כי תהיה לך בעיה עם העברית ועדכונים וכו' מה שלא מוזכר בעמוד הרכישה באתר. לאחר דין ודברים בוצעה לי "הנחה" של 50 שקלים. ופה לא נגמר הסיפור משקיבלתי את המכשיר הרצתי בדיקה של המספר IMEI באתר והמכשיר נמצא שייך לחברת T-Mobile ארצות הברית.
תגובת החנות:
שלום רב לכלל לקוחות זאפ,
כלל המכשירים הנמכרים אצלנו הינם חדשים.
הלקוח הנ"ל החזיר את המכשיר לא באריזתו המקורית כפי שמגיעה מהיצרן.
הוצע ללקוח להחליף למכשיר חדש אחר מפני שהמכשיר לא היה לראות עיניו כדי למנוע אי נעימות ושביעות רצון למרות שהמכשיר שנשלח אליו הוא חדש.
הלקוח סירב וכמו בכל ביטל עסקה אחר הלקוח חויב בהתאם לחוק הביטול עסקה.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי S9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר ואין שום פגמים או בעיות הכל הגיע טוב תקין ולא מצאתי שום בעיות או פגמים
מוצר:
טלפון סמסונג נוט 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מכשירי אייפון והמשלוח הגיע תוך יומיים.
קבלתי במארז מתנה הכוללת שתי אוזניות נוספות תושבת לרכב.
כשדווחתי כעבור חדשיים, בווצאפ של החברה, ששלחו לי בטעות שני אוזניות של סמסונג ולא של אייפון קבלתי משלוח הביתה כעבור יום!
ללא מריבות או הסתייגויות.
זה שרות!
מוצר:
IPhone XS 512gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באנו במצב מצוקה והיינו צריכים עזרה בדחיפות, בחנות באו לעזרתנו הסבירו לנו על מגוון טלפונים שונים עד שמצאתי את האחד המתאים, בנוסף באנו לתקן טלפון אחר והמוכר האלוף ישר זיהה את הבעיה ופתר אותה במהרה.
מוצר:
אייפון איקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, מחיר מצוין.
קניתי לפני מספר חודשים אייפון איקס עם אחריות יבואן רשמי במחיר הכי זול שמצאתי ברשת.
ועדיין רון זמין בווטס אפ לכל שאלה.

מומלץ בחום!
מוצר:
אייפון איקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בכדי לירכוש אייפון 8 פלוס אמרו לי שהמכשיר חדש לא היה בשימוש רק מאוקטב הסבירו לי מה זה מאוקטב אמרו שזה פתוח לכל הרשתות אבל אמרו שהמכשיר חדש דנדש כשהגעתי לבית גיליתי אחרי בדיקה שהמכשיר היה בשימוש הסוללה היתה במקום 100 חיים היתה 86 חיים בדקתי באפל ועוד מיספר מקומות אמרו לי להחזיר את המכשיר מהר הוא היה בשימוש הרבה זמן חזרתי למקום שקניתי וביקשתי להחזיר את המכשיר הם לקחו לי 140₪ שהמכשיר היה אצלי יממה וחצי בנוסף גם בדקתי את הטעינה שלו לקח 4 שעות טעינה לכן אני לא ממליצה עליהם חבל שככה עובדים על לקוחות עדיף לומר את האמת מאשר להפסיד לקוחות וגם לקחת 140 ₪ על ביטול זה הגזמה בלי קשר אני פניתי גם לאיגוד הצרכנים וזה בטיפול כי אסור לקחת סכום כזה לביטול. ממליצה לכולם להיזהר וליבדוק טוב טוב וגם לא קיבלתי אחריות אמרו לי רק עוד שבוע עד שמתעדכן במחשב בחיים שלי לא שמעתי על דבר כזה אחריות נעשת באותו רגע של הקנייה תעשו חושבים ותחשבו טוב טוב ליפני שאתם קונים שם מניסיון שלי
תגובת החנות:
ראשית אנו מאוד מצרים על המקרה שחווית,
שנית הובהר לך שהמכשיר הינו מאוקטב כמו שכתוב באתר ופורסם ב2020 ש"ח והוסבר לך מדוע המכשיר מגיע עם 86 אחוזי סוללה כשהגיע אלינו, מעבר לכך הוצע לך לקבל מכשיר חדש במקום אך לא הייתם מעוניינים, לכן כמו בכל ביטול עסקה ירד עמלת הביטול על המכשיר.
מצטערים על החוויה שחווית, אנו נשמח שתחזרי אלינו לחוויה מתקנת.

צוות סלאיט
מוצר:
אייפון 8 256 גיגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון חדש מסל איט, אחרי יומים הטלפון הפסיק לעבוד (חדש מהקופסה), אחרי דיבורים עם החנות לא הסכימו להחליף לחדש ואמרו לשלוח לתיקון, למרות שטלפון חדש . שלחתי את הטלפון לתיקון ואחרי כמה ימים החזירו לי את הטלפון ואמרו לי שהכפתור נתקע ובגלל זה לא עבד, חשבתי יופי סתם כפתור נתקע וזהו, אחרי כמה ימין הטלפון שוב נכבה ולא נדלק. שוב התקשרתי ולא הסכימו להחליף לי ואמרו לי שוב לשים בתיקון. אחרי שכמעט שבוע אמרו שטלפון מוכן והיה בעיה בגלל תוכנה שהורדתי לטלפון או משהו כזה (ניסה לחרטט לי תצורה). לקחת את הטלפון שהיה נראה עובד ביואש וקיוותי לא לחזור לשם, אך בניסעה הביתה הטלפון כבה שוב. חזרתי ישר לאותו מקום ודרשתי החלף רק אז הסכימו להחליף לטלפון חדש (ומזל האחריות לא משם). בקיצור שירות על הפנים לא הייתי חוזר לשם לקנות אפילו מגן מסך.
תגובת החנות:
שלום רב לכלל לקוחות זאפ היקרים וללקוח היקר במיוחד.
הלקוח הנ"ל יודע להכפיש את שמינו יפה מאוד כמו אך הסיפור מאחורי קנייתו לא פורט כאן במלואו.
הלקוח הנ"ל ניסה לשנות גירסה בטלפון שלו מגירסה גלובלית לגירסה אחרת ולכן המכשיר שלו לא הצליח לעלות - נתקע על הלוגו של שיאומי.
לאחר שהצלחנו לסדר את גירסת הטלפון הובהר ללקוח שבעיה זו לא כלולה באחריות מפני שהוא ניסה לשנות את גירסת המכשיר ושלא ינסה לעשות זאת שוב.
הלקוח שוב חזר אלינו וטען כי המכשיר שוב כבה ונדלק והוצע לו להחליף למכשיר אחר מסוג A51 דגם יבואן רשמי של סאני ללא תוספת תשלום.
להכפיש את שמינו זה בסדר אבל לפגום בטלפונים שאנו מוכרים במזיד זה משהו שצריך להסתיר?

נשמח לעזור לך בכל עת.

צוות סלאיט




מוצר:
pocophone x3 nfc 128 gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון מהאתר במשלוח, המשלוח הגיע מהר אך אחרי כמה ימים התברר כי יש בעיה בטלפון והוא לא עובד.
לא הסכימו להחליף את הטלפון והפתרון היחיד הוא שאבוא לאחת מתחנות השירות שלהם שנמצאים ברובם במרכז הארץ, ואין שום פתרון למי שגר רחוק.
שירות לא טוב, מוצר לא טוב.
תגובת החנות:
שלום רב לכלל לקוחותינו וגולשי זאפ היקרים,
זו פשוט חוצפה לרשום לנו חוות דעת שקרית כזו!
על כל מוצרי החנות חלה אחריות נרחבת בפריסה ארצית בכל הארץ! ולא רק במרכז הארץ!
זאת ניתן לבדוק כמובן מול האתר שלנו.
הלקוחה הנ"ל רכשה מכשיר מסוג A70 ולאחר כשבועיים התקשרה וטענה כי יש בעיה במכשיר, ללקוחה נאמר כי היא יכולה להגיע לאחת מנקודות השירות באזור שלה בצפון לקבל שירות למכשיר ובדיקה שלו ובמידה וימצא כמכשיר תקול הוא יוחלף לה במקום!
הלקוחה פשוט לא טרחה אפילו להגיע לאחת מנקודות השירות, ומעבר לכך גם הצענו לשלוח שליח שיאסוף ממנה את המכשיר!
על כן זו חוות דעת לא רלוונטית שגובלת בחוצפה מצד הלקוח!
לא ברור כל כך איך אפשר להחליף טלפון או לתת שירות אם הלקוח מסרב להגיע או לתת לנו לאסוף אותו.

אנו נשמח אם תגיעי לאחת מתחנות השירות שלנו על מנת לקבל שירות ואז להביע את דעתך בנוגע לשירות.

צוות סלאיט


מוצר:
טלפון נייד samsung a70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי דיבר איתי המוכר קניתי למחרת התקבל המוצר... פשוט שרות מדהים אין מילים שרות אדיב הנחיות איך לקנות בכרטיס אשראי סבלנות פשוט עיסקה טובה עם
מוצר:
טלפון אייפון 11 פרו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומחירים הוגנים, סייעו בבחירת המכשיר ונתנו שירות מצוין. מומלץ בחום (רכשתי טלפון נייד שיאומי).
מוצר:
טלפון שיאומי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב,מחיר נמוך,משלוח תוך פחות מ 24 שעות,בהחלט אחזור לרכוש עוד מוצרים מהחנות זאת,
מומלץ ביותר!
מוצר:
סמסונג נוט 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ לא להתקרב לחנות!

המוכר בדק ואמר לי שהמוצר במלאי במחיר הנקוב,
ניסה למכור לי אחריות יבואן, אמרתי שאני לא מועניין.
ייבשו אותי 20 דקות בחנות רק כדי לשלם ואז אומרים שהדגם בצבע שביקשתי קיים אבל יעלה יותר כי אפשר לקנות אותו רק עם אחריות יבואן!
ותוך כדי הכל יחס כללי לא נעים ואפילו משפיל.

טקטיקות מכירה בזויות לחלוטין
תגובת החנות:
שלום רב לכלל גולשי זאפ היקרים,
הלקוח הנ"ל הגיע לרכוש מכשיר A71 במחיר הנקוב באתר נכון לתאריך 19/10/2020 במחיר 1319 ש"ח - דגם מיבוא מקביל.
הלקוח הנ"ל התקשר לוודא שיש צבע שחור במלאי בבוקר אותו יום ונאמר לו כי יש במלאי אך מומלץ לשריין כי המלאי מוגבל.
דבר ראשון, הלקוח לא שריין - אינך יכול להתלונן שהמוצר לא היה במלאי כי רכשת יבוא מקביל פשוט לא בצבע שרצית - אילולא שריינת היית מקבל את המוצר ביבוא מקביל בצבע שחור.
דבר שני, הגיע לקראת השעה 17:00 לחנות בשיא העומס ורצה רק לרכוש מכשיר במחיר הנקוב וללכת - עם כל האהבה והכבוד שיש לנו כלפייך לקוח יקר, ישנם אנשים נוספים שהמתינו לפנייך, מצטערים שהיית צריך לעמוד בחוץ כי החנות שומרת על כללי התו הסגול כדי לשמור על בריאותך, יכלת גם להזמין באתר ופשוט להגיע לאסוף והיית מקבל את הצבע שרצית ולא היית ממתין בחוץ.
דבר שלישי, הוצע לך מכשיר A71 צבע שחור דגם יבואן רשמי כי זה מה שהיה במלאי בצבע שחור ומן הסתם שהמוכרן שמתפרנס ממכירות ושדרוגים ינסה להמליץ לך על הדגם היקר יותר.
דבר רביעי ואחרון, לא חווית אצלנו שירות כי כל מה שרצית זה לבוא ולקחת.

מאחלים לך שימוש נעים במכשיר

מוצר:
טלפון SUMSUNG A71
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זול מאוד אך ללא פשרה על איכות ורמת שרות מצויינת המוצר הגיע תוך יומיים ואני מאוד שמח בו.
מוצר:
Poco X3 nfc
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי זול שמצאתי ועשיתי סקר שוק
שירות מצוין , המון מבחר
ממליץ בחום !
מוצר:
גלקסי s20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב מקצועי הפלאפון הגיע תוך 3 ימים.חנות אמינה למחרת ההזמנה תאם איתנו על פרטי ההזמנה והיעסקה מיתקדמת למימוש בצורה מיקצועית.
מוצר:
samsong galaxy s9 flus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שעקבתי אחרי ההמלצות שלכם הלכתי לרכוש אצלם אייפון כי המחיר היה יותר מוזל מהשוק רק לצערי קיבלתי מכשיר לא חדש ללא אחריות של אפל שנפתח לפני מעל שנה.מזהירה אתכם לא לקנות 'מאוקתב' כי זה חרטה והמכשיר לא חדש
כמובן שהם ניסו לכסות את עצמם ולהגיד שהם אמרו הכל בעת הקנייה. הלכתי להחזיר את האייפון וקיבלתי את הכסף בחזרה. לא מומלץ לא להתקרב!!!!
תגובת החנות:
שלום רב לכלל לקוחות זאפ היקרים,
זו לא פעם ראשונה שמנסים להכפיש את שמינו לרעה בהצהרות כוזבות ושקריות.
הלקוחה הנ"ל קנתה מכשיר אייפון 11 פרו מקס 256 ג'יגה אמריקאי מאוקטב שעובר הפעלה לצורך סים פרי במחיר שמפורסם ומופיע באתר.
בעת השיחה עם הלקוחה לפני שהגיעה לרכוש התעקשה על מכשיר אמריקאי לא יפני והובהר לה כי יש רק דגם מאוקטב שעובר הפעלה לצורך סים פרי.
הלקוחה הגיעה לחנות וגם בעת הרכישה הובהר לה כי המכשיר הינו מאוקטב לצורך סים פרי (פתוח לכלל הרשתות).
ללקוחה נאמר כי המכשיר הינו יבוא מקביל ולא יבוא רשמי.
נשמח לשלוח לכם גם את חשבונית הקנייה שלה.

הלקוחה חזרה לאחר שבועיים בטענות וצעקות כי המכשיר שנמכר לה כבר עבר הפעלה ושאין אחריות של אפל עליו - כפי שהובהר לה לפני הגעתה לחנות ובעת הרכישה בחנות.
הלקוחה צעקה וקיללה והכפישה את שמינו בחוות דעת זו כפי שאנשים מסוג זה יודעים לעשות.

נאמר ללקוחה כי ניתן לקחת מכשיר מסוג יפני חדש ללא תוספת תשלום אך לא הייתה מעוניינת.

לקוחות יקרים, אנו שקופים עם כל לקוחותינו בעת הקנייה ויודעים לתת את השירות הטוב ביותר גם לאחר הקניה.





מוצר:
אייפון 11 פרו מקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה
מחיר הכי זול בשוק
נמצאים במרכז העינים
היה כיף,אחזור שוב לקנות בחנות זו
מוצר:
S10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר בחנות היה מאוד אדיב, מקצועי, מהיר תהליך קבלת המכשיר היה מהיר ביותר!!!. המליץ לכולם על החנות המלצה חמה, שוב תודה.
מוצר:
אייפון 8 64
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לגלות שצריך להוסיף כסף בשביל קופסא מקורית, הוספתי, המטען לא מקורי, המכשיר מגיע עם סימני שימוש כגון שריטות על המסגרת, סימני שימוש על המסך (screen burnout), המכשיר לא חדש, בוודאות למרות שהמוכר טוען שהוא נשרט מתנודות של הקופסא, המטען לא מקורי למרות שהוספתי כסף, המכשיר לא קולט אותו בכלל בתור מטען מהיר של סמסונג, תוך חודש של שימוש תגלו שהמכשיר שרכשתם לא היה חדש מניסיון, המוכר מספר לך שיש אחריות של פרטנר על המכשיר, אין שום אזכור של פרטנר בשום מקום בקופסא שום מדבקה שום דבר חתול בשק, כשמכשיר מגיע מחברת סלולר כלשהיא לא חסר את השם שלה עליו בכל פינה. המוכר סיפר לי שפונים לפרטנר אם יש בעיה, אבל לך תספר לפרטנר שקנית היכנשהו מכשיר ושהם אחראים עליו. מבין שחבל שלא קראתי את כל התגובות כאן, בהחלט קרה לאנשים לפניי.
בתכלס כמו שכתוב בשם Sell it , ימכרו לך הכל.
תגובת החנות:
שלום רב לכלל לקוחות זאפ,
לא ידוע לנו על תלונה כזו או אחרת של לקוח שרכש מאיתנו את המכשיר הנ"ל.
לא הצלחנו לאתר את פרטי הלקוח גם ברשומות שלנו,
בכל מקרה לקוח יקר נשמח אם תפנה אלינו טלפונית לקבלת שירות ומענה יעיל.

צוות סלאיט
מוצר:
Samsung galaxy s10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחירים היו טובים . החברה דואגים התקלקל לי המטען הגעתי למקום והחליפו לי ישר עם חיוך
מוצר:
אייפון 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מכשירים ביום ראשון. עוד לפני שסיימתי את ביצוע ההזמנה (!) כבר התקשר אלי יוני מהחנות כדי לעדכן אותי שאחד הצבעים שבחרתי לא במלאי.
התקשרתי מס' פעמים עם שאלות מנדנדות, ובכל פעם יוני ענה לי בסבלנות ובאדיבות.
למרות שבחרתי משלוח בדואר רשום - המכשירים הגיעו עד אלי עם שליח תוך יומיים!
אין ספק שאחזור ואקנה בחנות זו. מומלץ בחום!
מוצר:
Galaxy S9 Plus
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמינות בעייתית.
רכשתי בטלפון אחרי שראיתי מחיר באתר. רכשתי טלפון בקופסא סגורה כולל חבילת פרמיום ומשלוח עם שליח עד הבית.
אח״כ התברר שגבו ממני 100 ש״ח יותר מהמחיר שראיתי באתר.
צילמתי את המסך כדי להראות.
דיברתי עם החנות. טענו שיום אחרי שהזמנתי המחיר ירד ב-100 ש״ח.
גם אם הדבר נכון ואני התבלבלתי (לא חושב שזה המצב), זה נשמע קצת בעייתי שהמוצר עדיין היה בידי המוכר, הוא ידע שהמחיר 100 ש״ח פחות ולא הציע לזכות אותי או להציע לי משהו במקום.

בנוסף, למרות שהטלפון היה אמור להגיע בקופסא אטומה עם מטען מהיר, המטען היה בצד ולא היה מהיר.
לטענתם אין מטען מהיר בטלפון הזה (אבל לא טרחו לציין זאת באתר אלא להגיד במפורש מטען מהיר) וגם המטען היה אמריקאי ולכן מספקים מטען אחר.

מצב כזה משדר לי חוסר אמינות. מתחיל לפקפק גם בהמלצה להשתמש בשירות שלהם לאחריות במקום באחריות יבואן.
לא ממליץ לעבוד איתם.
תגובת החנות:
שלום רב לכלל לקוחות זאפ ולקוחותינו היקרים.
אז הסיפור הוא פשוט, הלקוח הזמין את המוצר בתאריך ה10/09 כשמחיר המוצר באתר היה 2800 ש"ח באריזה פתוחה ביבוא מקביל,
הלקוח לקח את המוצר באריזה סגורה מקורית בתוספת של 200 ש"ח
חבילת הגנה של 150 ש"ח
ומשלוח מהיר ב40 ש"ח

סה"כ 3,190

הלקוח הנ"ל התקשר יום למחרת לעדכן כי חויב ב100 ש"ח יותר אך לא הבין כי מחירי המוצרים מתעדכנים יום יום לאור מלאי המכשירים ומחירי המוצרים, וזאת גם אחרי שנאמר לו פירוט העסקה הנ"ל בטלפון.
הלקוח התעקש לקבל זיכוי של 100 ש"ח ונאמר לו שאין אפשרות.
החוות דעת הנ"ל אינה מתארת שירות, אלא את הגחמה של הלקוח להשיג מחיר יותר זול (טען כי אם המכשיר לא היה מתנה היה מבטל עסקה).
זו פשוט חוצפה וכפיות טובה לרשום לנו חוות דעת שלילית ועוד להביע כי אנו לא אמינים.

בכל אופן נשמח לתת לך שירות בכל עת לקוח יקר.

בכבוד רב צוות סל איט
מוצר:
iphone 11 128gb
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מכשיר של xiaomi התקשרו ניסו להרחיב לי אחריות בעוד 100 שח אמרתי שאני לא מעוניין.
אמרו שיש אז עיקוב כי אין כרגע במלאי.. רק אם אני מוסיף 100 שח לאחריות יש במלאי.
לאחר כשבוע התקשרתי לשאול מה קורה אם ההזמנה הוא אמר לי להזמין ממקום אחר..

ממש לא ממולץ לא הייתי מתקרב.. לא יודע איך הם קנייה חכמה בזאפ .. גם ממש קשה להשיג אותם בטלפון
דרך אגב יש לי חבר שעבד בחנות טלפונים וסיפר לי שהם אומרים מכשיר פתוח וכל זה כדי שתוסיף 100 שח הם פשוט בעצמם פותחים את המכשיר אם אתה לא מוסיף כסף..

אין לי מספר חשבונית כי לא קיבלתי מהם שום מייל

כן תשימו לב אין לי חשבונית !!!!
חווית שירות מאוד גרועה גם ממכם וגם מהמקום!!
תגובת החנות:
שלום רב לגולשי זאפ וללקוחותינו
לצערנו אין לנו מושג מי האדם ועל מה הוא מדבר ,
לצערנו אנו כבר רגילים שאנשים מאחורי המקלדת בקלות רבה כותבים דברים רעים ומכפישים , לפחות אם היה להתלונן על מה.
בכל אופן אנו נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר שיש לכלל לקוחות זאפ וכלל לקוחותינו.
לא סתם אנו מופיעים כקניה חכמה גולש יקר.
במידה ותרצה לקבל שירות ולהבין מדוע אנו קניה חכמה אתה יותר ממוזמן להיות לקוח שלנו.

צוות סל איט

מוצר:
xiamomi redmi 9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אייפון 11 פרו מהחנות הזו ברמת גן היה רשום מטען מקורי של אפל אך גיליתי שהמטען כלל אינו מטעין ושבדקתי בחנות אפל אמרו שהמטען לא מקורי
לא ממליצה לקנות מהם עובדים על אנשים בעיניים
תגובת החנות:
שלום רב לכלל לקוחות זאפ היקרים,
הלקוחה הנ"ל נגשה למוכרן בחנות סלולר אחרת וטענה כי המטען אינו עובד,
כמובן שהמוכרן יגיד לה שהיא צריכה לקנות מטען חדש ומקורי ולא פחות גם ישמיץ את שמנו הטוב בכך שסיפקנו מוצר עם מטען לא מקורי.
לא קיבלנו שום תלונה או עדכון מהלקוחה הנ"ל לגבי המטען שהתקלקל עד לכתיבת חוות דעת זו,
לאחר שפנינו ללקוחה והוצע לה לקבל מטען מקורי חדש ללא תשלום כמובן כחלק מהשירות והאחריות שאנו מספקים למוצרינו, נתקלנו בסירוב ובצעקות.

בכל אופן לקוחה יקרה נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

צוות סלאיט
מוצר:
אייפון 11 פרו
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.