דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל וריהוט לבית ולמשרד (גנות)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סופרין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסופרין ?
3.89
ציון ממוצע
19
חוות דעת בשנה האחרונה
106
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
1
6 חודשים אחרונים
6
0
2
שנה אחרונה
14
0
5
כל הזמן
83
0
23
נמצאו 106 חוות דעת גולשים על סופרין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבת להודות ולהמליץ על חנות אינטרנטית נפלאה אמינה ויחס מהממם למני היקר שסיפק לי את השולחן המהממם הכי מהר שאפשר ודאג לי למחיר מושלם וסחורה הכי טובה שיש ממליצה בחום אני כבר הלקוחה הקבועה שלכם..
תודה רבה וחג שמח
מוצר:
דגם מאיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמחתי מאוד לקבל חווית שירות נעימה מהירה מדוייקת ובזמן שנקבע! כל בקשותינו מולאו על הצד היותר טוב!
מוצר:
מיטת קומותיים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני התעניינתי אצל החברה אודות מקפיא מחברת bayere שחברים המליצו לי עליו, נציג החברה שכנע אותי להוסיף עוד 300 ש''ח {במקום 1780 על הדגם של בייער לשלם 2100 ואוכל לקבל את הדגם מקפיא ts391w 7 מגירות טלסה של telsa
וסיפר לי שהדגם הזה הדירוג אנרגטי זה b ולא c כמו של bayere למעשה כשהמקפיא הגיע הביתה נוכחתי שהמקפיא הוא אותו דירוג אנרגטי c

הטעייה שניה הנציג אמר לי שעל הדגם של טלסה אני מקבל 3 שנות אחריות במקום שנה אחת על הדגם של בייער וגם בזה הוא הונה אותי כי קבלתי אחריות רק על שנה

כשהתקשרתי לחברה אמרה לי הפקידה שיבדקו את זה עד היום הם עדיין בודקים את זה

חוץ מזה הכל היה בסדר אבל מאוד הפריע לי ההטעיית הצרכן כי הדגם שהוא שכנע אותי לקנות יש אותו ב1650 ש''ח בקרן בני הישבות
תגובת החנות:
הלקוח קנה מקפיא 7 מגירות NON FROST של חברת TELSA במחיר מבצע של 2090 בלבד, המחיר הכי זול בארץ !!! ועם 3 שנים אחריות.
לא ברור מדוע הוא מלין על האחריות .
נאמר לו במפורש שיש 3 שנים ואף נציגת השרות חזרה אליו עם תשובה שהאחריות ל-3 שנים ( ולא לשנה)
כל המידע שנמסר לו מופיע גם במכירה ותואם במדוייק את מה שקיבל .
מקפיאי TELSA נמכרים עם אחריות מורחבת בשל איכותם הגבוהה
לא ברור מדוע הוא מתלונן אלא אם כוונתו להכפיש אותנו לשווא.
אתר סופרין נותן שרות לקוחות מהיר, איכפתי ואנחנו משתדלים למכור מוצרים איכותיים, כמו TELSA, לרווחת הלקוח

מוצר:
מקפיא ts391w 7 מגירות טלסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נראה מעולה!!
היה עיכוב קל באספקה בגלל עומס במכס בחופש הגדול- לא משהו שהם יכלו לשלוט בו ככל הנראה.
בנוסף, היו מספר קטן של בעיות בדרך עד להספקה שנפתרו בצורה הכי טובה שאפשר ע"י מני המהמם, נציג החברה.
בהחלט אבצע רכישות נוספות דרכם אם אצטרך.
תודה רבה על הכל! ♥
מוצר:
סלון פינתי נפתח למיטה זוגית דגם ENDO BRADEX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה
האספקה הגיעה מהר
הזמנתי 3 מוצרים
מדיח ,כיריים קרמיים ותנור בילד אין
מדיח לא היה במלאי המודל שהזמנתי ושידרגו למודל יקר יותר
מוצר:
TS FLT43
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר: מקרר יין ל 8 בקבוקים BCW25, קיבלתי בטלפון הסברים נוספים, כמו כן ביצעתי את הרכישה בטלפון כיוון שבאתר לא ניתן לקנות בתשלומים.
המוצר הגיע כבר למחרת היום. באופן כללי שירות מצוין.
המקרר קצת יקר ביחס למקררים דומים, אבל יש לו סידור יחודי ותופס מעט מקום.
פועל היטב, שקט מאוד - תרמואלקטרי.
מוצר:
Dimller BCW25A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקרר יין דגם LANDERS עם מדפי עץ ל- 45בקבוקים: נמסר מהר מאוד, מודל טוב, אשר יש את כל מה שאתה צריך.
מוצר:
מקרר יין דגם LANDERS עם מדפי עץ ל- 45בקבוקים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדהימים שאתם! נתקעתי בתוך הר כביסה עם מכונת כביסה ז"ל, הזמנתי מכונה חדשה מסופרין ובשמונה בבוקר למחרת כבר המכונה הגיעה אלי הביתה. מני המוכר היה סופר מתחשב והפך עולמות כדי לזרז את ההזמנה. פשוט תותחים! אין מילים, שה' יברכך אותכם.
מוצר:
מכונת כביסה TELSA F41055
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטיפול היה מהיר ומקצועי. נציג החברה היה ענייני ונתן תשובות לכל השאלות. גם העברת הטיפול לחברת ההובלות היה מהיר מאד.
מוצר:
מכונת כביסה פתח עליון AEG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מדהים! נחמדים אדיבים ועוזרים...
היתה לי בעיה טכנית בכרטיס וסידרו לי הכל ישר ושלחו את ההזמנה יום אחרי!
מוצר:
שידת טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי במקרר מיני בר עם דלת שקופה לחדר שינה. התקשרתי לספק "סופרין" כדי לברר זמינות ומשלוח. שוחחתי עם יונתן ממחלקת שיווק על האפשרויות השונות לצרכים שלי. יונתן נתן לי עצות מקצועיות ביותר שעזרו לי לבחור את המקרר הנכון לשימושים שלי. כמובן שרכשתי ותוך שלושה ימים קיבלתי את המקרר לביתי.
מוצר:
מקרר מיניבר דגם BCH65
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה, השירות היה מהיר ואדיב וממש מעולה.
טיפל בי מני ודאג להכל! ממש ממליצה :)
מוצר:
מכונת כביסה Bosch WAN2006TPL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסופרין כשחיפשתי מדיח קטן על השיש ובחנויות החשמל הגדולות דרשו בסביבות 2000 שח לא כולל הובלה (חוצפה!!!)שזה כמו מחיר מדיח גדול!!!בסופרין קניתי בכ 1100 כולל הובלה דגם מצוין של דיימלר,תוצרת גרמניה ,עיצוב מוקפד ויעיל ביותר!הכלים יוצאים זוהרים ויש 6 תוכניות נוחות באורכי זמן שונים. קל מאוד לנקות את המסנן! אבל הכי משמעותי בעיניי זה השירות!!!שירות פנטסטי!!!כבר בטלפון נציג המכירות מני נתן לי פשוט יחס של וי.אי.פי ובלי להכיר אותי!בסבלנות אדירה הסביר הכול וגם שלח צילומים!ההובלה הגיעה אחרי יומיים עם מוביל אדיב שהוציא מהקרטון והעמיד על השיש במאור פנים!אחרי הקניה המשכתי להטריד את מני הנציג בשאלות שונות ובניגוד למקומות אחרים הוא לא נפנף אותי אחרי שקניתי...המשיך לתת יחס!!נתתי לסוםרין 5 כוכבים רק כי לא אםרו לי לתת 10!!!
מוצר:
דיימלר SKS5662DW קומפקטי לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי השולחן תוך שבוע ממועד ההזמנה. היה חלק פגום, התקשרתי והחליפו לי תוך יומיים. ממליץ בחום!!!
מוצר:
שולחן מודולרי ברדקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים! הזמנתי ספה בסוף דצמבר 2018, התחייבו שהמשלוח יגיע עד 38 ימי עסקים, כמובן שהספה עוד לא הגיעה. הם לא עונים לא לטלפון לא למיילים, לא חוזרים, צריך לרדוף אחריהם, ביזיון! הכסף כבר אצלם ואין לי מושג איפה הספה ואם תגיע בכלל.
ביקשתי לחלק את העסקה ל - 3 תשלומים וגם את זה לא ידעו לעשות וביצעו בתשלום אחד.

תגובת החנות:
זו תלונה הזויה ממש. עדיין לא הגיע מועד האספקה המובטח וכבר יש תלונות שהספה לא הגיעה ?!?
אנחנו מדברים עם הלקוחה כמעט על בסיס יומי ולא מבינים על מה היא מתלוננת.
הצענו לבטל את העיסקה אולם היא לא רצתה.
זו פעם ראשונה שלקוחה מתלוננת על איחור באספקה כאשר היא עצמה כותבת שעדין לא עבר התאריך המוסכם.
חברת סופרין קיימת כבר שנים רבות , עם שרות לקוחות מעולה, סבלני ואדיב ונמשיך לשרת את לקוחותינו גם בהמשך.
צוות סופרין מוצרי חשמל וריהוט .
מוצר:
ROMANOFF ספה דו מושבית BARDEX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה להוסיף תשלום עבור משלוח מהיר בהזמנות מהאתר הזה,הזמנתי מכונת כביסה שילמתי על משלוח מהיר תוך שלושה ימים,אחרי יומיים של שקט התקשרתי לחנות, מסתבר ששחכו לעדכן שזה משלוח מהיר, הבטיחו שמחר זה יהיה אצלי, למחרת חוזרים אלי עם סיפורים שהם חשבו שאני גרה בתל אביב אבל אני מאשקלון לכן מחר לא תקבלי את המכונה אלה רק עוד שלושה ימים כמו בעצם משלוח רגיל ללא תוספת . אמרתי סבבה אין לי כל כך בררה אבל נא לבטל את התשלום עבור משלוח המהיר,נאמר לי שבטח אין שום בעיה רצינו להחזיר גם ככה בלי שתבקשי תוך מספר ימים בודדים תראי החזר. מאז עברו כמעט שבועיים של שקט ואילו שום החזר.
מוצר:
מכונת כביסה באייר 1049
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה לכורסת טלויזיה ב-7.9,ציינתי שהכורסא מיועדת לאישה נכה ושאשמח לזירוז ההזמנה ככל האפשר. לאחר 21 ימי עסקים בהם לא שמעתי דבר, יצרתי קשר עם החנות. אחרי מספר רב של ניסיונות תקשורת בטלפון ובוואטסאפ וגם במייל לשירות הלקוחות, נאמר שישנו עיכוב במשלוח והיו חגים ואמתין עוד שבוע.
שבוע מאוחר יותר שוב יצרתי קשר, שוב בקושי רב, ושוב נאמר לי שיש עיכוב, המתנתי עוד מספר ימים ושוב - עיכוב. בנתיים חלפו כבר שישה שבועות מההזמנה המקורית.
לבסוף התקשרתי לבטל את ההזמנה ואז הודיעה לי הנציגה שהכורסא הגיעה ואפשר לתאם שליחות לשבוע הזה.
חברת ההובלות התגלתה כמי שעושה הובלה רק אחת לשבוע, בשעות שאינן מתאפשרות למקבלת הכורסא, לא נעשה כל ניסיון למצוא לה פיתרון אחר, ונשלחנו לדבר שוב עם סופרין. ושוב - יצרתי קשר והשארתי הודעה, כי מענה אין, וזכיתי סוף סוף לבטל את העסקה. במהלך 7 שבועות כתבנו להם במצטבר למעלה מ-10 וואטסאפים, לפחות 3 מיילים ואינספור שיחות טלפון. אני עדיין ממתינה לוודא שאת האישור וביטול העסקה אקבל ביעילות רבה יותר.
המחיר אולי זול יחסית, אבל מעולם לא ראיתי כזה חוסר יעילות ושירות לקוחות גרוע וצולע שכזה.
.
תגובת החנות:

הלקוחה רכשה כורסת טלויזיה באספקה של 21 ימי עבודה וביקשה לזרז את האספקה בגלל נכותה ושהיא בבית כל הזמן וצריכה את הכורסא. הוסבר לה שזו תקופת חגים והאספקה עלולה להתעכב. למרות זאת ניסינו לתאם איתה הובלה ובכל פעם הלקוחה דחתה את האספקה בטענה שהיום או השעה לא מתאימים לה. כל הנסיונות לתיאום נידחו על ידי הלקוחה שוב ושוב ותמיד המועד לא התאים לה. אם היא בבית כל הזמן מדוע סירבה לקבל את הכורסא ? חבל שבמקום להעריך את המאמצים ולקבל את הכורסא היא העדיפה להשמיץ אותנו .
מוצר:
כורסה bora bradex
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה בוש. הטיפול היה יעיל ואדיב. הספקה מהירה והמוצר הגיע בהתאם למפורט באתר.
מוצר:
מכונת כביסה בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מעולה, שירות אמין ועינייני. נמשיך לחפש את החנות בכל תוכנית רכישה עתידית...התקשרו לאמת הזמנה, התיאום לאספקה היה מעולה ועמדו בכל ההתחייבויות. למרות שלא הזמנו מקרר עם בר מים הם סיפקו אותו ללא חיוב נוסף!!!!!
מוצר:
RR35H611OSP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום. בתאריך ה7.8 הזמנתי כוננית מטבח לביתי. אמור להגיע עד 21 ימי עבודה. אחרי שלא יצרו איתי קשר כלל בנוגע להזמנה (למעט בוקר למחרת ההזמנה לברר צבע) בתאריך 28.8 השארתי פניה באתר ובנוסף והתקשרתי לחנות מספר פעמים - ללא הועיל. למחרת ניסינו שוב וענה לנו מוכר נחמד וסימפטי שאמר שבגלל חג איד אל פיטר כל המשלוחים מתעכבים ושנצפה להזמנה ב5-6.9 התאריך כיום 9.9 ועדיין ההזמנה לא הגיע. ייאמר לזכות החנות שתקופת החגים מתקרבת (לא שלא היה מספיק זמן לטפל אבל נדון לכף זכות). ועל כן התלונה העיקרית שלי היא לא על ההזמנה המתעכבת, מה שאיכשהו נסלח, אלא על חוסר התקשורת. אין סיבה שארדוף אחרי החנות ואקבל הבטחות ואפילו לא יטרחו לעדכן אותי שלא עומדים בהם.
תגובת החנות:
הכוננית הוזמנה במבצע עם 30 ימי עבודה ( מצורפת ההזמנה). זמן האספקה עדיין לא חלף ואין עיכוב. אנחנו בקשר עם הלקוח ואשתו . דיברו עם אשתו אתמול והיום ( מצורף דו"ח שיחות עם הלקוח/ה). אין צורך לרדוף והכוננית תגיע לביתם של הלקוחות תוך תיאום האספקה בטלפון/הודעת סמס. חברת סופרין עושה ככל יכולתה לתת שירות הוגן , מהיר ואמין ללקוחותיה כבר שנים רבות ותמשיך להיות הוגנת במחירים ולתת שירות הולם.
מוצר:
ארונית שידת שירות JACKY-1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את הכיסאות שלי אני עדיין לא קיבלתי, קשה מאוד לתאר חווית שירות כלכך גרועה.
פשוט להימנע מהזמנה מהחנות הזו, ממליץ מאוד להנהלת אתר ZAP לא לתת במה לספקים שנותנים שירות ברמה כזאת מביכה מזלזלת וגרועה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין 2 כסאות משרדיים במבצע עם אספקה של 30 ימי עבודה. הכסאות נשלחו אליו ע"י חברת שליחויות שניסו לתאם את האספקה אולם הלקוח לא ענה בכל נסיונות ההתקשרות. בברור שערכנו עולה שהכסאות הוחזרו אלינו למחסן לפני 3 ימים וכבר הודענו ללקוח על כך וגם עידכנו אותו שהם יישלחו אליו שוב. לפיכך ממש לא ברור לנו מדוע הלקוח כותב תלונה זו .
מוצר:
BOSCO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה בוש. מיקום מכונת הכביסה אילץ להרים אותה מעל אסלה בשירותים. מי שנתקל בכך מבין את בעיית התיאום. מני תיאם באדיבות בחכמה בתושייה ובשקיפות את הלוגיסטיקה הנחוצה עם הספקית המוביל והמתקין ועמד גם במועד האספקה המובטח. הוא גם עמד בסיכום המוקדם איתי באשר לעלויות הכרוכות בכך. למרות שהצעתו הייתה יקרה ב199ש"ח מהמתחרה (אותו לא בחנתי) הוא וצוותו הצדיקו בשירות שניתן את ההפרש. ממליץ לקנות באתר בשל השירות ואישיותו המיוחדת של מני.
מוצר:
מכונת כביסה בוש WAB28162GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה של ספה,אחרי חודשיים שלא הגיע ביטלתי את ההזמנה.
כמובן שגבו את מלוא התשלום...
אבל להחזיר את הכסף כנראה שקשה להם מאוד.
דיברתי עם המוקדנים מס' פעמים.
אמרו שיטפלו בזה אבל כמו שהבנתי כבר מהתחלת הקשר, עם החנות ,דיבורים לחוד ומעשים לחוד.
כרגע הפקידו לי חצי כאילו שאני לא ישים לב לזה שלא הפקידו לי הכל הסכום,הם גם עובדים בשיטת מצליח חחח בדיחה של חנות.
מי שרוצה התקשרויות שלי עם החנות יש לי המון ומוקלט,זה בשביל שאני יודע שהם(החנות)איך שבנאדם רושם עליהם דברים גרועים ונכונים הם מנסים להוציא אותו לא בסדר ע"י תגובה נגדית.
אז למי שמעוניין יש לי תאריכים של הרכישה של ההרבה שיחות שעשיתי עם החנות שיחזירו לי את הכסף שעד היום עוד לא הוחזר במלואו.
תגובת החנות:
הלקוח קנה ספה עם אספקה של 30 ימי עבודה ובהתאם לכך נשלחה לו ההזמנה/קבלה.
לאחר כמה שבועות הוא החליט שהוא לא רוצה לחכות וביטל את ההזמנה ( מצורף מייל שהלקוח עצמו שלח על ביטול ההזמנה ).
על מה בדיוק הלקוח מתלונן עכשיו ? הרי ביטל את ההזמנה. מדוע להשמיץ ללא סיבה ?
חברת סופרין ידועה שנים רבות בטיב השרות, האדיבות והאמינות שלה ותמשיך לשרת את לקוחותיה בצורה הטובה ביותר.

מוצר:
ספה ברדקס פרימן
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.