דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל וריהוט לבית ולמשרד (תל אביב)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סופרין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסופרין ?
3.38
ציון ממוצע
21
חוות דעת בשנה האחרונה
147
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
1
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
6
0
2
שנה אחרונה
12
0
9
כל הזמן
108
0
39
נמצאו 147 חוות דעת גולשים על סופרין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בדיוק כמו בתמונה. היו מאד נחמדים ונענו לבקשה שלי לקצר מעט את מועד האספקה. ממליץ בחום.
מוצר:
מעמד נעליים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסון פשוט לא להתקרב! שירות לקוחות מזעזע. הזמנו מקרר משרדי כסוף, הגיע לבן בהתחלה, גם באיחור ולא בזמן שנקבע, אחרי מס שבועות ואין סוף תלונות לקחו את הלבן והביאו כסוף אבל פגום מרעיש ולא מוכנים להחליף., פשוט נורא
מוצר:
מקרר ביתי משרדי BC129
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות לא ספקו 3 מזרונים רק אחד והמזרן גרוע ואין עם מי לדבר לגבי החזר כספי
תגובת החנות:
לקוחה אכן הזמינה 3 מזרנים וחברת המשלוחים סיפקה לה בטעות רק אחד
הלקוחה ביקשה וקיבלה זיכוי מיידי על 2 מזרנים שלא קיבלה
לא ברור מדוע כתבה את התלונה שכן הזיכוי נעשה במיידי עם פנייתה
אנחנו עושים את מירב המאמצים לתת שירות לקוחות מהיר ואדיב
לפעמים, בחברת המשלוחים טועים, חבל אבל זה אנושי
חברת סופרין ידועה בשירות שהיא מעניקה ללקוחותיה ובזמינות ללקוחות
נמשיך ונשרת את לקוחותינו במחירים הוגנים ובשרות מהיר
מוצר:
מזרון יחיד קלאסי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהממים ! שירות מצויין ואיכותי
ממליצה! זמינים ומהירים אנשי קשר מקסימים
עשו את העבודה הטובה ביותר.
מוצר:
ספה amsterdam
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר יין מצויין 24 בקבוקים, מעוצב ונוח מאד לתפעול.
השרות שקיבלתי מעולה, טיפול מקצועי, מסור ואדיב.
בעבר הרחוק כבר רכשתי אצלם מס' מכשירים חשמליים וההמלצה שנתנו מוכיחה עצמה עד היום .
ממליצה בחום !
מוצר:
מקרר יין דגם BCW70 LANDERS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Thanks. The service was great and I hope I have a chance to buy from you again
מוצר:
מסך טלוויזיה 55 סמארט דגם: SQ-D55S-4K AKAI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אספקה מהירה, שרות מעולה ומוצא איכותי. ממליץ בחום -איש הקשר של החנות היה מקצועי ואדיב.
מוצר:
מקרר יינות landers 28 בקבוקים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירותיים, מקצועיים וזמינים תמיד!!! גם אחרי הרכישה
נתנו מענה מהיר, משלוח מהיר ושירות אדיב
ממליצה בחום!!!
מוצר:
Jc70
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא מאחלת לאף אחד חווית קניה כזו גרועה! הזמנתי ב4 בינואר 2020 כיסא בראדקס שחור. בשיחה עם המוקדנית נאמר לי שהכיסא אמור להגיע לארץ תוך שבועיים אך ההתחייבות שלהם היא ל30 ימי עסקים (כך גם כתוב בחשבונית). חיכיתי שבועיים והתקשרתי לשאול לגבי הכיסא. נאמר לי שהוא עוד לא הגיע לארץ ובשבוע שאחרי אמור לצאת. חיכיתי את ה30 ימי עסקים המובטחים והתקשרתי שוב- כמובן שנאמר לי שהמשלוח יצא לארץ ואמור להגיע בכל יום ושככל הנראה אקבל את הכיסא שבוע אחרי. התקשרתי מדי שבוע ובכל פעם נאמר לי שהכיסא אמור להגיע השבוע או גג בשבוע שאחרי. לאחר חודשיים פחות ארבעה ימים שאמרו לי שהמשלוח אמור כבר לצאת ולהגיע אליו תוך שבוע גג כבר הגיעו מים עד נפש והחלטתי לבטל. לא ניסו בשום דרך לבטל את התחושות שלי והאכזבה ופשוט אמרו לי שההחזר אמור להגיע אלי תוך 14 ימים. אמרתי למוקדנית (גיל) שאני מאוד מאוכזבת ושתבקש מהם שלא יקח 14 ימים להחזיר את הכסף אלא פחות כי מספיק חיכיתי חודשיים לכיסא שלבסוף נאלצתי לבטל. יש לציין שהכיסא הוזמן בשביל שבעלי יוכל להעביר את תקופת המבחנים אשר נעשו בזום בצורה נוחה וכמובן שהתקופה הזאת כבר עברה עד שהחליטו לשלוח אלי את הכיסא, ובכל הזמן הזה לא התקשרו כדי לעדכן שהמשלוח מתעכב בשביל שאוכל לשקול אופציות נוספות. אני מאוד מאוכזבת ולא ממליצה בכלל להזמין מהם!
תגובת החנות:
הלקוחה מתגוררת בהתנחלות מעבר לקוו הירוק .
היא ידעה בעת הקניה שזמן האספקה של הכסא המשרדי מתארך בעוד 21 ימי עבודה . (גם רשום בהזמנתה המצורפת 993822 )
אנחנו מובילים מוצר זה ללא תוספת מחיר גם להתנחלויות מעבר לקוו, נותנים לה שירות וי.איי.פי למרות המקום המרוחק שהיא גרה, ובוודאי עומדים בלו"ז שהובטח לה.
חבל שהיא לא תכננה כראוי את הזמנתה כך שהכסא יגיע לתקופת המבחנים של בעלה. הכסא כבר נשלח וניסו לתאם את המשלוח .
בכל מקרה ביטלנו את ההזמנה, החזרנו את כספה ומאחלים לבעלה בהצלחה במבחנים שלו
סופרין תמשיך ותעניק ללקוחותיה שרות טוב, מהיר ואמין, ואנו משתדלים לפרגן גם ללקוחותינו הגרים מעבר לקוו הירוק ולהגיע אליהם ללא תוספת עלויות.

מוצר:
כיסא משרדי Bradex שחור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק. הזמנתי מהם שולחן בחודש נובמבר, אנחנו כבר לקראת סוף פברואר ואין שולחן. רק אחרי פניה שלי אליהם ולא כפי שאולי היה מתבקש שהם יודיעו לי שמועד האספקה שממילא היה ארוך מהרגיל יתארך עוד יותר עד אחרי פסח , מועד מדוייק לא ברור (יחד עם האיחור כ- 7 חודשים לפחות!!! כששילמתי על השולחן מראש) . אחרי לא מעט פניות אליהם לבקש זיכוי קיבלתי היום תשובה שזה יטופל. גם עבור מוצר חינם לא בטוח ששווה לעשות איתם עיסקאות.במילה אחת: אכזבה.
חברים אל תקנו מאף אחד אפילו שרוך עד שלא תבדקו חוות דעת ברשת! למדתי את זה על בשרי רק בדרך הקשה .
תגובת החנות:
הלקוחה קנתה שולחן קונסולה בסוף נובמבר עם אספקה לחודש מרץ ( מצורפת הזמנה 6451794 מתאריך 27/11 )
מייד לאחר הקניה התקשרנו ללקוחה ווידאנו שהיא מודעת למועד האספקה הרחוק והיא אישרה את ההזמנה וביקשה איסוף עצמי ממחסן חיפה .
לפני כחודש ( כלומר כחודשיים לאחר הקנייה ולא 7 חודשים אחרי הקניה) היא התחילה להתקשר כמעט כל יום ולחצה לקבל את השולחן לפני פסח תוך כדי איומים, צעקות ושימוש בלשון בוטה ומזלזלת תוך שהיא מתייחסת לנציג בצורה פוגעת ומעליבה.
הסברנו שעדיין לא הגיע מועד האספקה ( והוא במהלך מרץ ) ואולם אנחנו לא מתחייבים שהאספקה תהיה עד ערב פסח , ולפיכך אנחנו מציעים לחכות או לבטל את ההזמנה ולקבל כספה חזרה.
עוד לא הגיע מועד האספקה, בוודאי לא עברו 7 חודשים מנובמבר , ולהפתעתנו לאחר כמה ימים של שקט קיבלנו את התלונה שלה בזאפ, שמתבססת על שקרים .האמת ידועה ללקוחה ועם בקשתה הוחזר לה מלוא כספה וללא דמי ביטול.
כמו תמיד סופרין ריהוט ומוצרי חשמל נמשיך לתת שרות ללקוחותינו , ביושר, באדיבות ובמהירות .

מוצר:
שולחן נפתח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הי,
אני מאוד רציתי לפרגן אבל לא כך פני הדברים במדויק.
רכשתי את הספה כי הייתה לי שיחה נעימה עם מני ממרכז ההזמנות. הוא היה סבלני, נעים ומקצועי. הוא דאג שאקבל את הספה ביום שהתאים לי. הבעיה התחילה כשקיבלתי את הספה על ידי שליח מקסים ונעים בשם וולד. מיד פתחתי את הקרטון והרכבתי וגיליתי שידית אחת אני מצליחה להרכיב ללא בעיה, אבל את הידית השניה לא ניתן להרכיב. גיליתי שהמסילה לא נראית טוב ולא יושבת טוב, ואז ניסיתי להתקשר לטלפון של גארוקס שממנו התקשרו אלי שיגיע ההובלה, ניסיתי וניסיתי במשך שעות-כלום אין מענה. ואז ניסיתי מחלקת מכירות ומישהו הועיל לענות ונתן לי טלפון ווטסאפ לשלוח תמונות עם פירוט מה הבעיה עם הספה. כך עשיתי. במשך שעות לא קיבלתי מענה. ואחר כך התקשרתי שוב ואז ענה לי בחור עם טון מזלזל ופוגע ואמר שיחזרו עלי בכללי כזה. בסוף התקשרתי למני והוא ניסה לעזור באדיבות ועם הבנה. מזל שהיה עם מי לדבר. התחושה שלי הייתה קשה ומאוד התחרטתי שקניתי, כאילו אחרי ששילמתי וקיבלתי מוצר עם תקלה אין לי עם מי לדבר. בשבוע השני גם לא היה התייחסות עד שפניתי שוב למני ועשה מה שהוא יכול. אחרי שבוע הגיע אלי אותו מוביל וראה כי אכן המסילה לא יושבת טוב ותיקן. אבל אני עדיין נותרתי עם תחושה קשה מהקנייה, יותר מההתעלמות כשיש בעיה. קשה לי לחזור ולקנות מוצרים בסופרין אחרי זה. אני לא מצפה שמוצר יהיה ללא פגם אבל להתעלם משיחות של שירות לקוחות קשה לי לעבור על זה בשקט. מקווה מאוד שתקחו את דברי לתשומת הלב להשתפר ללקוחות אחרים. אני לא בן אדם שאוהב לדרוש אבל אחרי המקרה הזה הייתי רוצה שתבואו לקראתי ותפצו אותי. לשיקולכם.
תודה,
חירות אדיס
מוצר:
ספה נפתחת מדגם דייזי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי תנור אפיה BAYERE 6565 בהמלצת מוכר בשם מני אדיב מאוד ומקצועי סופק כעבור יום וחצי. תנור מעולה במחיר מעולה בדיוק מה שציפינו. כל הכבוד
מוצר:
תנור אפיה משולב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות גרוע
ספקו מוצר פגום
לא רוצים לבטל את העסקה
! ! ! ! !
תגובת החנות:
מכונת הכביסה נמצאת אצל הלקוח כחודש וחצי ואין בה כל תקלה או פגם
(מצורפת תעודת המשלוח חתומה על ידו וגם דוח טכנאי שהרכיב אותה )

הלקוח החליט שבזמן הסחיטה המכונה משמיעה קול שאינו מוצא חן בעיניו והוא גם החליט שיחליפו אותה.
הטכנאי שהגיע לבדוק הסביר לו שאין כל תקלה והמכונה תקינה לחלוטין (מצורף דוח טכנאי).

הלקוח הודיע שישמיץ אותנו אם לא ניקח את המכונה או נחליף אותה כי הוא זה שקובע אם היא תקינה או לא.
האספקה הייתה מהירה, ההתקנה הייתה מהירה, המוצר תקין ואיומים והשמצות אינם מקובלים עלינו.
היות ולא נכנענו לבריונותו שלו ולאיומיו הוא בחר להשמיץ, לשקר ולהוציא דיבה.

חבל שהלקוח מתנהג בצורה כזו דווקא בתקופה שצריך לגלות אחווה וסבלנות ובוודאי לא להשמיץ.
סופרין תמשיך ותיתן שרות ללקוחותיה עם כל הלב ועם כל האדיבות והמהירות כמו שאנחנו רגילים לעשות ולא ניתן יד לבריונות ברשת

מוצר:
נכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא יודעת מה להגיד...בינתיחם לא קיבלתי שרות חוץ מהקניה עצמה והתשלום שביצעתי. הגיעה ספה עם חור הספק הוא ספק אחר ברדקס ואני מתקשרת ומחסרת לא מקבלת מענה
תגובת החנות:
בצילום ששלחה הלקוחה רואים בוודאות שזו דוגמא של הריפוד ולא חור.
בכל מקרה הצילום והתלונה הועברו לשרות לקוחות הספק ברדקס והוא חזר שהספה תקינה וזו דוגמת הרקמה בריפוד
היות והלקוחה מתעקשת שלא לקבל את ההסבר כולל ההפניה לתמונה שהיא שלחה הפנינו אותה לספק
אנחנו עושים כל מאמץ לשרת את הלקוחות בנאמנות .
גם בימים אלו של סגר והגבלות שרות המשלוחים פועל כרגיל והלקוחה קיבלה במהירות את הספה
מוצר:
ספה נפתחת למיטה הוגו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כורסת טלוויזיה ותוך יום חיובי אותי מאז מאחרים עד כה ב 10 ימים ולא עונים לכל בקשותי לגבי עדכון .
תגובת החנות:
הלקוח קנה כורסת טלויזיה ובו ביום קיבל מאיתנו הודעה שהצבע המבוקש אינו זמין .
בשיחת הטלפון הוסבר לו שהוא לא חוייב וההזמנה בוטלה
לאחר מספר ימים שלח פקס ושוב שאל על ההזמנה ושוב ענינו לו שההזמנה בוטלה והוא לא חוייב בתשלום
( מצורפת הודעת הביטול שלנו וצילום מסך שעסקת האשראי לא חוייבה)
למרבה הפלא הלקוח התלונן בזאפ על הזמנה זו.
התקשרנו שוב והפעם בנוסף להסבר שההזמנה בוטלה, העלינו את חברת האשראי על הקוו והוכחנו שהוא לא חוייב בתשלום.
ביקשנו מהלקוח לחזור בו מהתלונה שכן היא אינה נכונה והתשובה שלו הייתה : שזה קשה לו להכנס לאינטרנט ולבטל !?!?
ולכתוב את התלונה לא היה לך קשה ? אנחנו מופתעים ומאוכזבים מהתשובה שלו.
למרות זאת אנחנו נמשיך ונשרת את לקוחותינו במחירים הוגנים, בשרות לקוחות תומך ובאספקות מהירות

מוצר:
כורסת טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה בסופרין הייתה מעולה!
מני איש מקצוע בעל ידע רב, סבלנות ומיומנות.
מני ליווה אותי דרך תהליך הרכישה במקצוענות ונתן הרגשה שיש על מי לסמוך,
ויש עם מי לדבר במידה ודברים לא מסתדרים.
ממליצה עליו בכל פה
מוצר:
דגם TS-BIMEC77 TELSA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
נתקענו בלי מייבש, משפחה עם תינוק, בסופרין דאגו להזמין ולספק לנו מייבש חדש במהירות תוך יומיים
תודה רבה על השרות המצויין, במיוחד של גיל מנהלת שרות הלקוחות
נקנה בעתיד רק אצלם !
מוצר:
מייבש טלסה דגם TSD9K
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באוגוסט התקלקל לי המקרר פניתי לסופרין כבר למחרת המקרר החדש סופק לי
שרות ויחס מדהים , מומלץ מאד !!!!
מוצר:
Bayern bnt5401s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מיטה לילד דגם פלוטו 1
קיבלנו שירות מצוין ומשלוח תוך 24 שעות
המוביל והמתקין היו מאוד נחמדים
המזרנים נוחים מאוד
מוצר:
פלוטו 1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מהיר יעיל ואיכותי. המוצר הגיע מהר והוא עובד מצויין.
אני צריכה לרכוש גם מקרר בקרוב ואני בהחלט ארכוש אותו בסופרין.
תודה רבה!!
מוצר:
drk7 טלסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ספה, יום לפני המשלוח התקשרו להגיד שאין את הספה במלאי
אמרו לי להמתין עד ה 7.10 גם בתאריך הנל לא הגיעה הספה ביקשתי לבטל ולקבל זיכוי
במשך שבוע שלם לא קיבלתי זיכוי לבנק
מני ענה לטלפונים וביקש להיות סובלנית
רק היום אחרי שיחות לא נעימות הציגו בפניי את הזיכוי.
שורה תחתונה לא הייתי ממליצה למרות שמני סובלני ונחמד
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה ספה וביטלה את ההזמנה בתאריך 10/10.
למרות שהוסבר לה שתהליך ביטול אורך מספר ימים, לא הפסיקה להתקשר, קיללה , צעקה ואף שלחה הודעות נאצה בווטסאפ . ( מצורפים צילומי מסך הווטסאפ של הקללות שלה )
הביטול עיסקה נעשה במהירות !!! היא עודכנה בביטול והופנתה לישראכרט שיאשרו לה שאכן בוטלה העיסקה , אבל היא העדיפה לצעוק ולנבל את פיה.
חבל שבתקופה זו שאנו נדרשים לגלות אחווה, סובלנות ועזרה הדדית, הלקוחה העדיפה להשמיץ , לקלל. גם אחרי שראתה שהביטול אכן היה בזמן , היא המשיכה ברוע לב לנסות ולהשמיץ אותנו בזאפ.
סופרין תמשיך ותיתן שרות לקוחות אמין, מהיר ואדיב לקהל לקוחותינו גם בתקופה זו, כמו שאנחנו עושים כבר שנים רבות

מוצר:
HUGO סלון פינתי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר היינות. איש השיווק מני היה אדיב, מקצועי ושירותי מאד. המקרר מהמם ביופיו והצבציו בסלון כפריט ריהוט פראקטי.המקרר הגיע לביתי לאחר תיאום. שירות אדיב, מיידי וחב׳ אמינה ועונים על כל שאלה. טוב לדעת, שיש כאלו במקומותינו. כל שנותר לי, לפתוח המקרר עם תיאורת הלד היפה, לקחת בקבוק ולמזוג לי כוסית. המון תודה, ירון
מוצר:
landersר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה לרכוש אצלם,
שרות מזעזע !!!
רודפת אחריהם מינואר 2020,
עדיין לא קיבלתי מענה.
מוצר:
מדיח כלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מבחור בשם מני שנתן לי שירות מדהים ויחס מעולה!
הכל היה מהיר ובאווירה טובה! מומלץ בחום!
מוצר:
מזנון ושולחן לסלון מעץ מלא
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה טלפונית ענו מהר לטלפון ענו על השאלות שלי
השירות היה טוב ואדיב שני המקררים הגיעו אחרי כמה ימים בודדים עם שליח נחמד עד הבית
מוצר:
מקרר יין דגם jc53
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין