שירות גרוע - לא ממומץ ! להימנע מרכישה בחנות !
רכשנו מכשיר להכנת קפה (מקינטה) לעסק ושילמנו באמצעות שירות פיי-פל . לאחר כשבוע המוצר הגיע, אך ללא חשבונית תשלום ,קבלת תשלום או חשבונית מס.בפניה לבית עסק ממנו נרכש בפועל המוצר , בבקשה להנפיק לנו חשבונית מס נתקלנו בתשובה שלא משתמעת על שתי פנים: " שילמתם בפיי-פל ולא לנו , אז תפנו לפיי-פל שינפיקו לכם חשבונית מס , אנחנו לא יכולים להנפיק לכם שום מסמך תשלום" . כידוע לכל: פייל-פל מספק אישור תשלום , כאשר חשבונית מס חייבת להיות מונפקת ע"י העסק ממנו נרכש המוצר . ( ע"פ חוק של מדינת ישראל ). בפנייה חוזרת שוב ביקשנו להנפיק לנו חשבונית אך נענתי בפירוש ע"י תמיר מנהל החנות :" תפסיקו להריץ אנרגיות לחינם ולדרוש משהו שלא אפשרי" , נבדוק את הנושא ונחזור אליכם. כמובן שלא תמיר , לא פסקל ( שהובטח שתחזור עם תשובה בנושא), לא שירות לקוחות וירטואלי שלקח את הנייד שלי ו2 אי-מיילים לצורך טיפול בעניין לא טרחו לחזור עם תשובה . בפנייה נוספת , שוב קיבלנו סירוב להנפיק את החשבונית בטענה שזה לא אפשרי (תתנהלו מול פיי-פל ) ,ועל השאלו מדוע לא יוצרים קשר- נעננו שכן ייצרו קשר , אך לא היה מענה ( כשברשות העסק טלפון נייד, פרטי עסק ו2 כתובות דואר אלקטרוני).
המלצתי- חיסכו לעצמכם עוגמת נפש והתעסקות מיותרת והמנעו מקנייה מאתר זה. לא אמינים כלל!
חברת אלאנגו טכנולוגיות בע"מ .