מפרסם ב-zap מאז 2016

TopMobile

סלולאר ואביזרים (נשר)

4.48 / 5 ממוצע מבוסס על 27 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 581 חוות דעת גולשים על TopMobile
sharonspnr
sharonspnr
11.05.2026
מוצר שנרכש: גלקסי s25

ביצעתי הזמנה באתר. חזר אלי חן מנהל הסניף נשר. ממליץ בחום שירות מצוין ומאוד אדיב נהנתי מאוד מהשירות והמחיר האטרקטיבי והפתיע אותי הנכונות לפריסה לתשלומים רבים ללא ריבית

חוות הדעת עזרה לכם?
Matan
Matan
06.02.2026
מוצר שנרכש: iPhone 15

חוויה נהדרת ממליץ בחום שירות מצוין אדיב אישית נהנתי מאוד מהשירות והמחיר האטרקטיבי והיחס לאחר הקניה מתן

חוות הדעת עזרה לכם?
יל
יל
26.01.2026
מוצר שנרכש: Redmi note 14

אין מילים להודות לחן המקצועי שעזר לי לפתור בעיה שהרבה לא הצליחו השמחה.תודה רבה. !

חוות הדעת עזרה לכם?
קובי
קובי
26.01.2026
מוצר שנרכש: טלפון s25 plus

רכשתי טלפון s25 plus השירות והאדיבות היו מעולים , קיבלתי הסבר על המכשיר , המחיר היה הכי אטרקטיבי !!! בטוח שאחזור לשם פעם הבאה .

חוות הדעת עזרה לכם?
רוני
רוני
13.01.2026
מוצר שנרכש: Samsung s24 ultra

שירות מצוין ואמין! רכשתי שני טלפונים ביום שישי, וחן חיכה לי מעבר לשעות העבודה וקיבל אותי בסבלנות ובמקצועיות. שבוע לאחר מכן חזרתי לשדרוג מכשיר – קיבלתי ייעוץ כן, שדרוג, הנחה ותחושה אמיתית של יושרה. יצאתי מאוד מרוצה והרגשתי שאני בידיים טובות. ממליצה בחום על Top Mobile.

חוות הדעת עזרה לכם?
lior3650
lior3650
01.01.2026
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי 23 אולטרא

מבאס לקנות נייד חדש , לגלות כבר ביום השני שהוא תקול ולא לקבל שירות או התייחסות ראויה. אחרי כמה חודשים שאני סוחב את התקלה (ומסתובב בין מעבדות פרטיות לכאלה שהיו אמורות לתת את השירות), החלטתי לקנות נייד חדש. ניגשתי לאותה חנות וביקשתי הנחה על טלפון חדש שאני רוכש אחרי 4 חודשים בלבד ... לא היו מוכנים לעשות הנחה של אחוז אחד, דיברו בחוסר נימוס, ואמרו שיעשו לי הנחה במוצרים נלווים כמו מגן סיליקון במחיר 100 ש"ח בלבד (!!חחח!!) במקום וכיסוי אחורי ב 150 ש"ח. חוויה לא נעימה ולא אקנה שם יותר. שווה לשלם עם כמה מאות שקלים ושיהיה למכשיר אבא ואמא עם יחס ראוי !!

חוות הדעת עזרה לכם?
ptnnwgdt
ptnnwgdt
30.12.2025
מוצר שנרכש: סמסונג 25 אולטרה

אני עובדת על יד החנות הגעתי לקנות טלפון חדש קיבלו אותי יפה העבירו לי את כל הנתונים ללא עלות. והמחיר היה מצוין

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסי
יוסי
22.12.2025
מוצר שנרכש: Xiaomi poco x7pro

רכשתי מכשיר נייד והמוכר הסביר לי בסבלנות ומקצועיות קיבלתי את השירות שרציתי המחיר מצוין והזול בארץ ממליץ בחום על המקום בטוח שאחזור לרכוש מטופ מובייל גם בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
estyco1
estyco1
11.12.2025
מוצר שנרכש: אייפון 17 פרו מקס

ברצוני לשבח ולהודות לסניף נשר על השירות המצוין והאכפתי, על האדיבות, היחס והסבלנות בקניית המוצר. כן ירבו אנשים כמוכם! ישר כוח!

חוות הדעת עזרה לכם?
Mohammed
Mohammed
07.12.2025
מוצר שנרכש: iPhone 15

אחלה שירות גם אמינות מחיר מצוין והזול בארץ זה לא מכשיר שאני קונה כאן ממליץ בחום על המקום!

חוות הדעת עזרה לכם?
d.nusem
d.nusem
02.12.2025
מוצר שנרכש: iPhone 14 pro

קניתי אייפון מטופמובייל מציין שקיבלתי שרות מיקצועי ואדיב ממליץ עליהם בחום דר נוסם דוד !

חוות הדעת עזרה לכם?
info.3gmedia
info.3gmedia
25.11.2025
מוצר שנרכש: Samsung S22 Ultra

I bought a Samsung S22 Ultra along with a case and a protective screen. The price of the phone was NIS 1,729, and after some haggling, the seller agreed to include the case and screen for an additional NIS 100, bringing the total to NIS 1,829. I paid with a credit card, but there were some issues with the card machine, and I didn’t notice when the seller changed the price to NIS 1,879 while resetting it. I only discovered the NIS 50 overcharge after I got home. I had my reservations about buying a grey-market smartphone. I also chose to ignore a few red flags, like not receiving the full specifications of the device before purchasing (since different regions have different versions of the same model), and the practically non-existent warranty. These are compromises you accept when buying a model that’s already a couple of generations old. Still, being quietly overcharged NIS 50 for accessories that cost only a few dollars on Temu or AliExpress felt insulting. It wasn’t about the amount—it was the feeling of being taken advantage of. It’s a pity, because I actually liked their range of models and the reasonable pricing, and I was even considering coming back in the future. But there’s something genuinely unpleasant about being bluntly ripped off over something so small. It leaves a bad taste and makes the whole experience feel less about selling a product and more about squeezing a few extra shekels from a customer who wasn’t paying attention. Photo 1 in review by Yuri Kozlov

חוות הדעת עזרה לכם?
meir1938
meir1938
16.10.2025
מוצר שנרכש: Galaxy s23

יש להגיד רק דברים טובים יחס מדהים הענות מיידית לכל בקשה ממליץ בכל לב לפנות לחנות הזו שירות מעולה יחס טוב כבירי מאיר

חוות הדעת עזרה לכם?
ד"ר דנקנר איתן
ד"ר דנקנר איתן
12.10.2025
מוצר שנרכש: Samsung s25 ultra

קניתי galaxy s 25 Ultra אצל חן, טופ מובייל, נשר. מרוצה מאד מהיחס, מהשירות ובסוף מהמחיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
shamir100200300
shamir100200300
29.09.2025
מוצר שנרכש: S24 fe

בביקורי בטופ מובייל כיד המקרה הייתי מאושפז בבית בלב בשיקום נכנסתי לחנות וקיבלתי שירות והסברים ברמה שונה מכל חנות טלפונים והבנתי שאני נמצא במקום מקצועי אמין ומכיל כאות תודה והערכה על השירות והמחיר שקיבלתי הריני לציין שכל מי שחשק בהחלפת טלפון או בתיקון טלפון או בכל שירות אחר יפנה לחנות בנשר ומבטיחו אני שיצא נזכר מעבר לצפוי בתודה ובערכה שמעון שמיר

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל שפרינגר
דניאל שפרינגר
28.09.2025
מוצר שנרכש: iPhone 16

רכשתי לאחרונה iPhone 16 מטופ מובייל, ואני מרגיש חובה לפרגן. כבר מהרגע הראשון קיבל אותי חן, מנהל החנות, בחיוך רחב ועם סבלנות נדירה. הוא הסביר לי בצורה ברורה ומפורטת על כל האפשרויות, ענה על כל שאלה בלי לחץ ועם ידע מקצועי מרשים. הרגשתי שיש לי על מי לסמוך, וזה לא מובן מאליו כשמדובר ברכישה יקרה כמו סמארטפון חדש. בנוסף, קיבלתי הצעת מחיר הוגנת מאוד בהשוואה לשוק, בלי “אותיות קטנות” ובלי משחקים הכל היה שקוף וישיר. מעבר לזה, השירות היה מהיר, נעים ואדיב לכל אורך הדרך. אין ספק שטופ מובייל וחן בפרט שמים את הלקוח במרכז, וזה מורגש. יצאתי מהחנות לא רק עם מכשיר חדש, אלא גם עם תחושת ביטחון שעשיתי עסקה טובה במקום שאפשר לסמוך עליו. ממליץ בחום לכל מי שמחפש חוויית קנייה אמינה, מקצועית ואדיבה באמת.

חוות הדעת עזרה לכם?
orenbryan
orenbryan
25.09.2025
מוצר שנרכש: S24 ultra samsung

חווית קנייה טובה. חן מספק את הסחורה. מחיר הוגן. המלצות נכונות וטובות ושירות מעולה. עזר לכל אורך תהליך המכירה והעברת הנתונים. מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
בועז
בועז
16.09.2025
מוצר שנרכש: A56

בצעתי הזמנה ולטענתם הבנק לא אישר את החיוב(לא יכול להיות) סיכמנו שנבטל ושאזמין מחדש אבל כשנכנסתי להזמין העלו את המחיר ב-60 ש"ח. לאחר שיחה טלפונית חן הבטיח שישים מגן מסך וכיסוי בשווה ערך ההפרש אבל לא עשה את זה. ממש לא יפה ולא כך מתנהגים

חוות הדעת עזרה לכם?
mnshlbz4
mnshlbz4
10.09.2025
מוצר שנרכש: סמסונג s22

אני רוצה להמליץ בחום על המקום על רמת השירות על המחירים היחס החם ממליץ בחום להגיע יש להם אחלה צוות

חוות הדעת עזרה לכם?
baraleng968
baraleng968
27.08.2025
מוצר שנרכש: Galaxy Samsung s25 256

חנות Top Mobile בנשר היא פשוט מקום יוצא מן הכלל!!! קיבלתי שירות ברמה הכי גבוהה- אדיבות, מקצועית זמינות והסברה ברורה על כל אפשרות! חן וסטס הם צוות נדיר- סבלניים, אמינים ותמיד נותנים הרגשה טובה שבאמת חשוב להם הלקוח. כל שאלה נענתה בסבלנות וכל התלבטות נפתרה עם חיוך. המבחר בחנות רחב ומרשים, הכל מוסבר בצורה שקופה וברורה, והמחירים הוגנים. יצאתי בתחושה שקיבלתי בדיוק את מה שמתאים לי- בלי "לדחוף" משהו מיותר. ממליץ בחום לכל מי שמחפש שירות מצוין ואמין ל- Top Mobile בנשר- חוויה של פעם!!! 100%

חוות הדעת עזרה לכם?
שירן אביטן
שירן אביטן
26.08.2025
מוצר שנרכש: אוזניות JBL

שירות מעולה , אנשים טובים וסבלניים ,איכות מעולה , ממליצה בחום וללא ספק אחזור שוב לקנות את כל המיכשור הסלולרי והאביזרים הנלווים לי ולמשפחתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
יובל
יובל
25.08.2025
מוצר שנרכש: Galaxy S24 Ultra

הזמנתי טלפון לאיסוף עצמי בחנות כי הייתי צריך אותו יחסית מהר (בעיות הטענה בטלפון הקודם). לא הגיע אימייל שמאשר את ההזמנה (ווידאתי שהאימייל בהזמנה נכון וגם בדקתי בספאם), לכן התקשרתי למחרת (יום שלישי) לבדוק. אמרו שיבדקו ויחזרו אלי, ולגבי המייל שהמערכת שלהם "לא מסתנכרנת" עם אימייל של יאהו (???). אחרי שהתקשרתי שוב ביום רביעי חזרו אלי בחמישי, אמרו שכנראה יהיה מוכן בראשון ויעדכנו אותי. התקשרתי שוב בשני, שוב אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו. התקשרתי שוב בחמישי (שבוע ו-3 ימים אחרי ההזמנה), אמרו שיחזרו אלי תוך חצי שעה ולא חזרו. נסעתי פיזית לחנות וכך הסתבר שההזמנה מוכנה. המוכר טען שהיא הגיעה יום לפני-כן אחה"צ, אבל הרושם שקיבלתי מההתנהלות הוא שהיא הייתה "מגיעה" בכל שלב שבו הייתי מגיע לחנות. יחד עם הטלפון הזמנתי גם מטען. קיבלתי עם ההזמנה מטען 25W, ואח"כ הבחנתי שהזמנתי ושילמתי על 45W. הדבר החיובי היחיד הוא שהם עונים מהר לטלפון, אבל זה רק כדי להגיד שיבדקו ויחזרו אלי. בשום שלב גם לא הגיע מהם מייל.

חוות הדעת עזרה לכם?
rrrivvvka
rrrivvvka
19.08.2025
מוצר שנרכש: Samsung s24

אין כמו נאמנות ושירות של טופ מובייל זאת לא פעם ראשונה שאני קונה כאן המחיר והשירות שלהם מנצח

חוות הדעת עזרה לכם?
bareqetle3
bareqetle3
28.07.2025
מוצר שנרכש: Samsung s24 fe

רכשתי מכשיר סלולרי מסוג סמסונג קיבלתי מחיר מעולה ומעבר לכך שירות בכל עת בנצרכתי בסדר פנים יפות ורצון רב יישאר כח

חוות הדעת עזרה לכם?
Sanya
Sanya
25.07.2025
מוצר שנרכש: samsung galaxy s24 plus

אנשים נחמדים, אין תלונות . כאשר הזמנתי מכשיר המכשיר הישן התקלקל והם לא הבינו, הייתי צריך להתקשר לוודא שההזמנה בוצעה. חוץ מזה הכול עבר חלק.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

חוות דעת של מוצרים פופולריים בTopMobile

מוצרים נוספים הנמכרים בTopMobile

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון