מפרסם ב-zap מאז 2014

GreenMobile

סלולר, אביזרים ומעבדה (4 סניפים)

- / 5
נמצאו 38 חוות דעת גולשים על Green Mobile
משה
משה
20.03.2025
מוצר שנרכש: Xiaomi 15 Ultra

רכשתי Xiaomi 15 Ultra. הם היו פשוט נהדרים. היו לי קשיים בקשר לאמצעי התשלום והם באו לקראתי וסייעו מאד. יותר מהכל, נתנו הרגשה טובה ןנעימה. כך גם השליח שהביא לי את המוצר, נעים ומאיר פנים. חווית קניה נהדרת! ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
naama
naama
15.01.2025
מוצר שנרכש: Google pixel 8

השירות היה טוב אבל רק בדיעבד התברר שמכרו לי טלפון בגרסה יפנית בלי להצהיר על זה מראש ואת המגבלות אני כבר אגלה לאט לאט לבד. סיכון שלא הייתי לוקחת במודע. גם מבחינת השוואת המחירים חנויות אחרות שמכרו בזאם גרסה יפנית הצהירו על זה ומכרו במחיר נמוך יותר והם לא היו זולים לשוק. בקיצור לא מרוצה מהרכישה בחנות.

תגובת החנות

היי נעמה , כל המכשירי פיקסל שאנחנו מוכרים הם גלובליים באופן מלא ולא משנה לאיזה מדינה יועד, הגרסאות שאנחנו מוכרים כולם תומכים בכל הפיצ׳רים כגון nfc , esim. אין לנו הבדלי מחיר בין הגרסאות כיוון שכולם זהיםוללא שוני אחד מהשני, אני מבין שיש חנויות שמוכרות אולי בכמה שקלים יותר זול אך אלו מכשירים שלא תומכים esim , או לא מותאמים באופן זהה לשאר הגרסאות , במקרה שלך הגרסה היא גלובליתולכן אין הבדל, יחד עם זאת לא פנית ושאלת ולכן לא הוטעית, אנחנו מחזיקים את רוב הגרסאות אך כפי שציינתי גלובליים באופן זהה

חוות הדעת עזרה לכם?
Tal Zohar
Tal Zohar
19.09.2024
מוצר שנרכש: גוגל פיקסל פרו 9 פולד

חווית קנייה מצויינת! רכשתי מכשיר גוגל פיקסל פרו 9 פולד, עוד לפני שהגיע לכל שאר החנויות! סיפקו במהירות וביעילות! כל הכבוד אקנה שוב ללא ספק

חוות הדעת עזרה לכם?
Robert
Robert
04.04.2024
מוצר שנרכש: Oneplus buds 3

הייתה לי חוויה מאוד לא נעימה מול Green Mobile, הזמנתי דרכם אוזניות. במהלך ההזמנה שמתנהל בצד הימני של המסך כפי שאפשר לראות בתצלום מסך היתה אפשרות לכתובת שונה למשלוח מה שדי שכנע שזה עם משלוח. לאחר ההזמנה מסתבר שהברירות מחדל בצד השמאלי למעלה הייתה "איסוף עצמי" וכשהבנתי את הטעות שאלתי היכן האיסוף, להפתעתי זה באשדוד. מכיוון שאני מהצפון ומגיע לאיזור גוש דן בלבד זאת לא היתה אופציה אז ביקשתי לבטל עסקה. עכשיו זה הכל כ10 דקות אחרי ההזמנה. התבקלתי בסירוב מוחלט מבית העסק שהתעקש לגבות 5%. אני ממליץ לכל אחד לקחת את זה בחשבון שבית העסק הזה לא רוצה להבין את הלקוחות שלו ושטעויות קורות ביחוד שהאתר די מבלבל.

תגובת החנות

הלקוח ביצע הזמנה באתר שלנו עם בחירת איסוף עצמי, חשוב לציין שהאפשרות הדיפולטיבית למוצרים מתחת 500 ש״ח היא משלוח בעלות 29 שח למסירה אישית לבית הלקוח , כלומר במודע הלקוח בחר לשנות לאיסוף עצמי, צוות האתר קיבל, ליקט והכין את ההזמנה לאיסוף, יצרנו קשר עם הלקוח לעדכן אותו שההזמנה מוכנה לאיסוף, והוא טען בכל תוקף שזה רחוק לו והוא מעוניין אך ורק במשלוח, ציינו בפנין שכפי שראה באופן ברירת מחדל עלות המשלוח היא 29 ש״ח, הוא סירב בתוקף ודרש לקבל במלשוח ללא עלות, הוסבר ללקוח שככה מצויין באתר ושמשלוחים חינם הינם לרכישה מעל 500 ש״ח בלבד, חבל מאוד שהלקוח עושה שימוש ציני במערכת החוות דעת ומציג מצג שווא

חוות הדעת עזרה לכם?
msarwamajd
msarwamajd
20.03.2024
מוצר שנרכש: Galaxy s24 ultra

גריין מופייל תמיד יה יו הכתובת שלנו אין על השירות שלהם.נהנינו מאוד לקנות .שירות מעולה מהיר וממש ממליצים בחוווום .

חוות הדעת עזרה לכם?
שוקו
שוקו
14.02.2024
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Google Pixel 8 128GB 8GB RAM

שירות מעולה. בזמן רכישת המוצר קיבלתי הודעה בוואטסאפ אם צריך עזרה כי הסתבכתי עם התשלום ולא סיימתי את ההזמנה (זה היה קשור לכרטיס האשראי). השליח הגיע יום אחרי הרכישה, למרות שהיה כתוב עד 7 ימי עסקים. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yaara
Yaara
23.09.2023
מוצר שנרכש: סטרימר google chrome cast google tv

אחלה שירות, ענו לי בוואצאפ מהר אחרי שנתקלתי בבעיה בביצוע בעסקה. גם הגיע מהר מאוד :)

חוות הדעת עזרה לכם?
alex.cre
alex.cre
11.09.2023
מוצר שנרכש: Google chrome cast google tv 4k

שמחתי להזמין מהם, שרות מעולה, עונים תוך דקה, הספקה מהירה מאוד, שליח נדיב 👍🏻 מוצר גם מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
ana.pisman1
ana.pisman1
28.06.2023
מוצר שנרכש: שיומי 13

שירות אמין איכות שירות מעל המצופה תגובה מהירה יוצאת מן הכלל. מאוד נהניתי מהרכישה . תודה ענקית

חוות הדעת עזרה לכם?
דוד
דוד
02.06.2023
מוצר שנרכש: Google Pixel 7a

שירות אדיב וזמין עד שעה מאוחרת, משלוחים באותו היום גם למקומות מרוחקים(עוטף עזה) ואחלה מחירים

חוות הדעת עזרה לכם?
kreychmanida
kreychmanida
10.05.2023
מוצר שנרכש: Pixel 7 pro

אחלה שירות אחלה מחיר השליחים לא הלכו לעבודה והבעלים הגיע אלי בעצמו כדי לעמוד במה שהבטיח מחזיקים מוצרים מיוחדים שאין בשום מקום

חוות הדעת עזרה לכם?
shoxerr
shoxerr
20.04.2023
מוצר שנרכש: iPad Pro 11" 2022 M2 4th Gen Apple

שירות לקוחות נדיב, מעולה ומהיר!! עם אפשרות של משלוח עד לבית ללא צורך בהגעה פיזית כלל!

חוות הדעת עזרה לכם?
IS
IS
17.04.2023
מוצר שנרכש: אייפון 23 מיני

שרות מצויין, תודה רבה. מאד מרוצה מהרכישה. משלוח מהיר. זמינים לענות על כל שאלה. המוצר תואר כראוי, והגיע באריזה מקורית.

חוות הדעת עזרה לכם?
reem
reem
30.03.2023
מוצר שנרכש: s20

חברה מאוד אדיבים. הטלפון הגיע תוך כמה שעות, בין היחידים שהמלאי מעודכן ואפשר לבחור צבע

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
22.02.2023
מוצר שנרכש: OnePlus 11 5G

לאחר שחנות אחרת לא הצליחה לספק לי את המכשיר במשלוח מהיום להיום ביום ההשקה, ניסיתי את מזלי באחת מהחנויות שיש בזאפ ובחרתי בgreenmobile. לשמחתי לא התאכזבתי, קיבלתי את המכשיר וערכת המתנה הרשמית לאחר כמה שעות עם שליח נחמד ואדיב. ממליץ על החנות לרכישות ומשלוחים מהירים :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Eyal
Eyal
20.02.2023
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי

המחיר הזול ביותר שמצאתי, הטלפונים הגיעו עוד באותו היום, זמינות מלאה, שירות אדיב מאוד. ממליץ בחום ו!

חוות הדעת עזרה לכם?
baroitman22
baroitman22
30.01.2023
מוצר שנרכש: שלט של סוני 4

פשוט מדהימים! מבחר גדול, ומהנהל אדיב ומקסים. נותן יחס מדהים ובעל הערכה לחיילים. המון תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
atiabar48
atiabar48
26.01.2023
מוצר שנרכש: איירפודס 2

הגעתי לסניף גן העיר , קיבלתי שירות ויחס אדיב מחיר מצוין מרוצה , אחזור בהחלט

חוות הדעת עזרה לכם?
vikis
vikis
09.05.2022
מוצר שנרכש: ONPLUS 9 PRO- טלפון נייד

נשלח אלינו בטעות טלפון אחר. אבל לאחר שפניתי לחנות, קיבלתי יחס מעולה. המכשיר הוחלף , קיבלתי שירות עדיב. מומלץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Danny
Danny
20.11.2016
מוצר שנרכש: כפתור הדלקה אייפון 5

לפני כשנה מסרתי אייפון 5 להחלפת כפתור הדלקה. תוך כשלושה חודשים הוא הפסיק לתפקד. וכמובן אין אחריות. אבל מה שהרגיז אותי הוא הדבר הבא- הטלפון נמסר לתיקון כשהוא במצב כפי שקניתי אותו לבת שלי. לאחר התיקון לכאורה - הבת שלי אמרה שהמצלמה לא מצלמת טוב. אני כמובן ביטלתי אותה. בתקופה האחרונה הסוללה מתרוקנת מהר. אז הזמנתי סוללה חדשה והחלפתי בעצמי. אבל לתדהמתי אני רואה שחסרים ברגים שמחזיקים את המצלמה ועוד רכיבים. אתם מבינים ? מסרתי מכשיר לתיקון. לא תיקנו כמו שצריך ולא החזירו את כל הברגים. דבר שיכול לגרום לטלפון להתלקח. ראו הוזהרתם

חוות הדעת עזרה לכם?
Ronit
Ronit
25.06.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי G3 32GB D855

הנייד נמסר לתיקון בעקבות מסך שבור וסוללה לא תקינה. לאחר יומיים נלקח הנייד וכאשר הדלקתי אותו הוא נכבה ונדלק בלי סוף (מראה שהסוללה עדיין לא תקינה). הוחלפה לנו סוללה שוב , סוללה שלא הייתה באריזה ולא מקורית. לאחר יומיים הבעיה חזרה , הגעתי לחנות והפעם קיבלתי סוללה שהייתה בניילון , מקורית וזה הוגדר בגדר ״טובה״ ואני מצטט : ״ החלפתי לך לסוללה מקורית , ההפרשים לא מעניינים אותי , העיקר שתהיה מרוצה.״ תודה רבה באמת. זאת לא הפעם הראשונה שאני מתקן שם נייד ולאור המקרים האחרונים אני בהחלט לא אחזור לשם וממליץ לציבור להימנע מלהתעסק איתם. בקיצור , חלקים לא מקוריים . אין תודעת שירות , כל פעולה היא בגדר טובה ללקוח. מאבחנים את בעיית המכשיר על סמך אינטואיציה בלבד. לאחר ה״תיקון״ , המכשיר לא עובר בדיקה מקיפה ואפילו החלק שהוחלף לא נבדק.

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
25.06.2016
מוצר שנרכש: סלולרי 6 פלוס

הנייד נמסר לתיקון עם מסך שבור , חזר מתיקון עם בעיות בטאץ׳. נדרשנו לתקן את רכיב הטאץ׳ , חזר הנייד עם אותן בעיות + מדבקת מסך שבורה שהחלפנו על חשבוננו בטענה ש״ככה קיבלנו אותו״. נכנס לתיקון ״אקספרס״ שלקח בעצם את אותו הזמן (שבוע +) ושוב חזר עם בעיות . שוב נמסר לתיקון ״אקספרס״ ולאחר שככל הנראה התייחסו לנייד ברצינות עלו על הבעיה ומסתבר שהיא הייתה במסך, מסך שהם הרכיבו בעצמם... המסך הוחלף למסך לא מקורי! עם ביצועים שלוקים בחסר וכרגע אנחנו בודקים אם התיקון מחזיק מעמד. כמובן שכל זה מלווה בחוסר הרצון של ״נציג״ החנות לשמוע את מה שיש לנו להגיד והוא מגרש אותנו במילים יפות ובחיוך מהחנות . לסיכום : הגענו עם בעיה אמיתית , שילמנו על בעיה נוספת שאין לדעת אם היא אמיתית . יחס גרוע ונסיונות ערבוב קשים ויותר מחודש של טרטורים וטלפונים .

חוות הדעת עזרה לכם?
Kfir Zak
Kfir Zak
16.06.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB

קניתי את הטלפון G Galaxy Edge 7 לאחר שבועה שימוש נשבר לי המסך באשמתי . מסרתי את הטלפון לתיקון , החליפו את המסך אבל את הגב של המכשיר לא הדביקו כמו שצריך . לאחר שביקשתי לתקן נאמר לי שאני פדנט וזה המקסימום שאפשר לעשות . ובכלל צריך אולי להזמין גב אחר ואין כרגע במלאי . לאחר שימוש של יומיים התברר שגם שקע אוזניות לא עובדת . כאשר שוב ראו אותי בחנות ואמרתי להם שאני כועס מאוד מהיחס והטיפול במכשיר שלי איימו עלי שיזמינו לי משטרה . נא להיזהר מהחנות שרות מתחת לכל ביקורת שירותי מעבדה חובבני ביותר .

תגובת החנות

הוצע ללקוח תיקון חוזר והוא העדיף לצעוק ולעשות רעש ורק לאחר שיחה של 20 דקות איתו כשהוא כבר העלה את הטונים והתחיל להפריע לעבודה ביקשו ממנו שיפסיק לצעוק לאחר שהוא לא הסכים נאמר לו שיזמינו לו משטרה על הפרעה לעסק ולבסוף שהוא הבין את עצמו הוא נרגע והסכים להשאיר את המכשיר לתיקון חבל שהחנות והצוות צריכים להתמודד עם לקוחות שלא שולטים במערכת העצבים שלהם ויוצרים אוירה עכורה מול לקוחות אחרים״

חוות הדעת עזרה לכם?
faramir
faramir
22.05.2016
מוצר שנרכש: תיקון iPhone 4

קניתי בעבר טלפון LG G3 בחנות זו וכיסוי אליו לילדה בת 9. אין טענות למחירה זו למאט העובדה ההילל ששמעתי על כל הכיסוי שחור ואבה שהייה בחנות.. הפעם מסרתי לתיקון טלפון ישן שהיה לי על מנת לתקן ולהשמיש אותו. אספתי אותו כחודש אחרי המסירה לתיקון (באשמתי) ולא בדקתי לפני שיצאתי מהחנות (טעות ענקית!!!) לקח לי קצט יותר משבועיים לחזור לחנות ולהתלונן על כך שהטלפון לא נדלק. נאמר לי שהפלטי אותו ולכן עכשיו צריך להחליף מסך (שקר מוחלט!) ועוד הם טוענים שהמוחר הראה לי שהטלפון עובד :) שיבדקו במצלמות האבטחה שלהם חחח

תגובת החנות

המכשיר נמסר ללקוח בחודש מרץ לקוח פתאום נזכר בסוף חודש מאי שהמכשיר שלו לא תקין לרשות כלל לקוחותינו עמדת בדיקה עם מטען לכל סוגי המכשירים בנוסף כל מכשיר יוצא מהמעבדה אחרי בדיקה מקיפה וטופס תיקון מפורט לקוח מנסה להונות את בית העסק בשיטת מצליח

חוות הדעת עזרה לכם?
ציון אורפלי
ציון אורפלי
07.01.2016
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי 5

אני בעל אייפון 5. הייתי עם מסך מקורי של אייפון 5 במשך שנתיים. מהרגע שנשבר הייתי כבר 3 פעמים בגרין מובייל. החלפתי שלושה מסכים בעלות 320 ש"ח כל אחד. המסכים החזיקו בערך חודש, הם לא נשברו ואפילו לא נשרטו אך הפסיקו לעבוד. הטענה שלהם הייתה שהם "נשברו מבפנים". בלי יותר מדי שכל נתתי צ'אנס אחרון והחלפתי מסך נוסף לפני חודש. המסך מגיב לסירוגין, לפעמים לא מגיב לפעולות ולפעמים מבצע פעולות בעצמו. החל מאתמול המסך התחיל לרצד. פעם השירות היה גרוע אבל המחיר מעולה אז מילא, הלכנו בשביל המחיר. היום השירות גרוע והמחיר גרוע. נגבים מחירים על מוצרים מקוריים למרות שהם לא מקוריים ואפילו לא זיוף סביר. מעולם לא עשיתי זאת אבל אני ממש לא הייתי מציע להתקרב למקום.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2

חוות דעת של מוצרים פופולריים בGreen Mobile

מוצרים נוספים הנמכרים בGreen Mobile

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון