דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר, אביזרים ומעבדה (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
גרין מבייל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
גרין מובייל מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגרין מובייל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
19
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
6
0
13
נמצאו 19 חוות דעת גולשים על גרין מובייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשנה מסרתי אייפון 5 להחלפת כפתור הדלקה. תוך כשלושה חודשים הוא הפסיק לתפקד. וכמובן אין אחריות.
אבל מה שהרגיז אותי הוא הדבר הבא- הטלפון נמסר לתיקון כשהוא במצב כפי שקניתי אותו לבת שלי. לאחר התיקון לכאורה - הבת שלי אמרה שהמצלמה לא מצלמת טוב. אני כמובן ביטלתי אותה. בתקופה האחרונה הסוללה מתרוקנת מהר. אז הזמנתי סוללה חדשה והחלפתי בעצמי. אבל לתדהמתי אני רואה שחסרים ברגים שמחזיקים את המצלמה ועוד רכיבים.
אתם מבינים ? מסרתי מכשיר לתיקון. לא תיקנו כמו שצריך ולא החזירו את כל הברגים.
דבר שיכול לגרום לטלפון להתלקח.
ראו הוזהרתם
מוצר:
כפתור הדלקה אייפון 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנייד נמסר לתיקון בעקבות מסך שבור וסוללה לא תקינה.
לאחר יומיים נלקח הנייד וכאשר הדלקתי אותו הוא נכבה ונדלק בלי סוף (מראה שהסוללה עדיין לא תקינה).
הוחלפה לנו סוללה שוב , סוללה שלא הייתה באריזה ולא מקורית.
לאחר יומיים הבעיה חזרה , הגעתי לחנות והפעם קיבלתי סוללה שהייתה בניילון , מקורית וזה הוגדר בגדר ״טובה״ ואני מצטט : ״ החלפתי לך לסוללה מקורית , ההפרשים לא מעניינים אותי , העיקר שתהיה מרוצה.״ תודה רבה באמת.
זאת לא הפעם הראשונה שאני מתקן שם נייד ולאור המקרים האחרונים אני בהחלט לא אחזור לשם וממליץ לציבור להימנע מלהתעסק איתם.
בקיצור , חלקים לא מקוריים .
אין תודעת שירות , כל פעולה היא בגדר טובה ללקוח.
מאבחנים את בעיית המכשיר על סמך אינטואיציה בלבד.
לאחר ה״תיקון״ , המכשיר לא עובר בדיקה מקיפה ואפילו החלק שהוחלף לא נבדק.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנייד נמסר לתיקון עם מסך שבור , חזר מתיקון עם בעיות בטאץ׳.
נדרשנו לתקן את רכיב הטאץ׳ , חזר הנייד עם אותן בעיות + מדבקת מסך שבורה שהחלפנו על חשבוננו בטענה ש״ככה קיבלנו אותו״.
נכנס לתיקון ״אקספרס״ שלקח בעצם את אותו הזמן (שבוע +) ושוב חזר עם בעיות . שוב נמסר לתיקון ״אקספרס״ ולאחר שככל הנראה התייחסו לנייד ברצינות עלו על הבעיה ומסתבר שהיא הייתה במסך, מסך שהם הרכיבו בעצמם... המסך הוחלף למסך לא מקורי! עם ביצועים שלוקים
בחסר וכרגע אנחנו בודקים אם התיקון מחזיק מעמד. כמובן שכל זה מלווה בחוסר הרצון של ״נציג״ החנות לשמוע את מה שיש לנו להגיד והוא מגרש אותנו במילים יפות ובחיוך מהחנות .
לסיכום : הגענו עם בעיה אמיתית , שילמנו על בעיה נוספת שאין לדעת אם היא אמיתית . יחס גרוע ונסיונות ערבוב קשים ויותר מחודש של טרטורים וטלפונים .
מוצר:
סלולרי 6 פלוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטלפון G Galaxy Edge 7 לאחר שבועה שימוש נשבר לי המסך באשמתי .
מסרתי את הטלפון לתיקון , החליפו את המסך אבל את הגב של המכשיר לא הדביקו כמו שצריך . לאחר שביקשתי לתקן נאמר לי שאני פדנט וזה המקסימום שאפשר לעשות .
ובכלל צריך אולי להזמין גב אחר ואין כרגע במלאי .
לאחר שימוש של יומיים התברר שגם שקע אוזניות לא עובדת .
כאשר שוב ראו אותי בחנות ואמרתי להם שאני כועס מאוד מהיחס והטיפול במכשיר שלי איימו עלי שיזמינו לי משטרה .
נא להיזהר מהחנות שרות מתחת לכל ביקורת שירותי מעבדה חובבני ביותר .
תגובת החנות:
הוצע ללקוח תיקון חוזר והוא העדיף לצעוק ולעשות רעש ורק לאחר שיחה של 20 דקות איתו כשהוא כבר העלה את הטונים והתחיל להפריע לעבודה ביקשו ממנו שיפסיק לצעוק לאחר שהוא לא הסכים נאמר לו שיזמינו לו משטרה על הפרעה לעסק ולבסוף שהוא הבין את עצמו הוא נרגע והסכים להשאיר את המכשיר לתיקון חבל שהחנות והצוות צריכים להתמודד עם לקוחות שלא שולטים במערכת העצבים שלהם ויוצרים אוירה עכורה מול לקוחות אחרים״

מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 Edge SM-G935F 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בעבר טלפון LG G3 בחנות זו וכיסוי אליו לילדה בת 9. אין טענות למחירה זו למאט העובדה ההילל ששמעתי על כל הכיסוי שחור ואבה שהייה בחנות..
הפעם מסרתי לתיקון טלפון ישן שהיה לי על מנת לתקן ולהשמיש אותו. אספתי אותו כחודש אחרי המסירה לתיקון (באשמתי) ולא בדקתי לפני שיצאתי מהחנות (טעות ענקית!!!) לקח לי קצט יותר משבועיים לחזור לחנות ולהתלונן על כך שהטלפון לא נדלק. נאמר לי שהפלטי אותו ולכן עכשיו צריך להחליף מסך (שקר מוחלט!) ועוד הם טוענים שהמוחר הראה לי שהטלפון עובד :) שיבדקו במצלמות האבטחה שלהם חחח
תגובת החנות:
המכשיר נמסר ללקוח בחודש מרץ לקוח פתאום נזכר בסוף חודש מאי שהמכשיר שלו לא תקין לרשות כלל לקוחותינו עמדת בדיקה עם מטען לכל סוגי המכשירים בנוסף כל מכשיר יוצא מהמעבדה אחרי בדיקה מקיפה וטופס תיקון מפורט לקוח מנסה להונות את בית העסק בשיטת מצליח
מוצר:
תיקון iPhone 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני בעל אייפון 5.
הייתי עם מסך מקורי של אייפון 5 במשך שנתיים. מהרגע שנשבר הייתי כבר 3 פעמים בגרין מובייל. החלפתי שלושה מסכים בעלות 320 ש"ח כל אחד. המסכים החזיקו בערך חודש, הם לא נשברו ואפילו לא נשרטו אך הפסיקו לעבוד. הטענה שלהם הייתה שהם "נשברו מבפנים".
בלי יותר מדי שכל נתתי צ'אנס אחרון והחלפתי מסך נוסף לפני חודש. המסך מגיב לסירוגין, לפעמים לא מגיב לפעולות ולפעמים מבצע פעולות בעצמו. החל מאתמול המסך התחיל לרצד.
פעם השירות היה גרוע אבל המחיר מעולה אז מילא, הלכנו בשביל המחיר.
היום השירות גרוע והמחיר גרוע.
נגבים מחירים על מוצרים מקוריים למרות שהם לא מקוריים ואפילו לא זיוף סביר.
מעולם לא עשיתי זאת אבל אני ממש לא הייתי מציע להתקרב למקום.
מוצר:
טלפון סלולרי 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע, לא להתקרב לחנות זו. לאחר פעמיים בחודשיים שהחלפתי מסך לאייפון 5c בחנות זו, ועוד תיקונים שנלוו להחלפות המסך עקב אבחנת החנות , הגעתי שוב אחרי חודש עם אייפון לא עובד כשהמסך יצא ממקומו באחת מפינות המכשיר וביקשתי להדביקו מתוך מחשבה שאולי רק זו הבעיה. לאחר המתנה הדביקו את המסך בתוך כמה שניות והחזירו לי אותו ללא בדיקה אם הוא עובד או לא, משום שכשבחנות זו כשלא משלמים השירות הוא אפסי. כשפניתי אליהם בטענה שהמכשיר לא עובד ומדוע לא בודקים זאת התנפל עליי המוכר - מנהל החנות בגסות רוח והתנשאות כשהוא טוען כלפיי מדוע אני ביקשתי רק הדבקה ולא תיקון, וכששאלתי מדוע זה השירות שאני מקבל הוא ענה בעצבנות שאינו מעונין לתת לי שירות. בסופו של דבר השארתי את המכשיר לבדיקה וחזרו אליי אחרי כשעה ואמרו שהמסך שוב שבור. למחרת הגעתי לקחת את המכשיר מתוך כוונה לתקנו בחנות אחרת, ואותו מנהל כבר שכח את התנפלותו עליי ערב קודם והציע לי תיקון במחיר מבצע (למרות שלדבריו המבצע הסתיים זה מכבר), אך כמובן שהלכתי ולא אחזור לעולם לחנות זו. מעודי לא נתקלתי בשירות כה גרוע ומקווה גם שלא אתקל.
מוצר:
טלפון סלולרי C5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוחלף מסך לאייפון 5 הזכוכית יצאה לאחר שבועיים הישתחרר הדבק בשיחה עם החנות אין אחריות. לא מיתקרב גם בחינם שירות מתחת לכל ביקורת.
מוצר:
טלפון סלולרי iphone 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה הם מאוד אדיבים ומנומסים. ברגע ששילמתי על המכשיר לא התייחסו ולא ענו על אף שאלה שלי. לא עברו ארבעה חודשים למכשיר נפל כפתור ווליום. נגשתי למעבדת שירות שלהם, אך לפי טענתם על כפתור ווליום לא חלה אחריות. את זה הם "שכחו" לרשום בתעודת אחריות.
תגובת החנות:
כפתור זה חלק פיזי שנמצא על המכשיר פיזי ברגע שכפתור נופל פיזית מהמכשיר אז הנזק הוא נזק פיזי של הלקוח.
וכידוע שאחריות לא מכסה נזק פיזי בשום מצב ובשום מוצר אחר בשוק.
מתוך הבנת הלקוחה והרצון שלנו לעזור לה הוצא לה הכפתור ללא שום עלות אך היה מחובתינו לציין שזה לא בגדר אחריות למען שלהבא תדע להזהר, אך הלקוחה בחרה להתעלם מהחלק האדיב של איש השירות שלנו ובחרה לכעוס על העובדה שהיא זאת שגרמה את הנזק.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 I9300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברשותי טלפון NEXUS 5.
המסך שלו נסדק והגעתי לסניף "גרין מובייל" אשקלון להחליפו.
יום אחרי התיקון גיליתי שכעת ה GPS לא עובד. בעזרת ה GPS הגעתי לחנות בפעם הראשונה כך שאני בטוח שהןא עבד.
חזרתי לחנות 3 פעמים ובסופו של יום המוכרת אמרה אחרי בדיקה - שהכל תקין ושאברר על חברת הסלולר שלי.
יומיים לאחר מכן חזרתי והמכשיר נכנס לבדירת מכבדה.
אחריה הדיאגנוזה השתנתה - ה GPS מקולקל.
ניתנו לי מגוון סיבות - מעידכון לוליפופ ועד נזק שאני עשיתי.

בשיחה עם מנהל הרשת, הוא הציע לי ב"נדיבות" לשלוח את המכשיר לשבוע למעבדה ו...לשלם על התיקון.
הוא טען שכשמחליפים מסך - אז זה יכול לקרות ןשבעצם אני אשם.
אף אחד בחנות לא הזהיר אותי מכך לפני התיקון.
ראו הוזהרתם!

בסה"כ ביזבזתי כיום עבודה ו 700 ש"ח על הסיפור הזה. אכזבה גדולה.
מוצר:
סלולארי נקסוס 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סמסונג גלקסי נוט 3 לבן זוגי
התרשמתי לטובה מטיב השירות . מקצועיות המוכר ומאיכות המוצר ואביזריו .
קיבלתי הרגשת ביטחון בקניה ואחזור לפה שוב לקניית אביזרים ואת המכשיר הבא
מוצר:
מכשיר סלולר גלקסי נוט 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתור לקוח חוזר תמיד נהנה לקבל שירות מהמעבדה הכי מקצועית בעיר שירות מעל ומעבר למצופה יישר כוח לצוות הטכנאים ולאורי איש המכירות מומלץ בחוםא
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במטרה לתקן את האייפון שלי ולהתעניין ברכישת מכשיר חדש.
בכדי לחסוך זמן, ולא להמתין עד שעה וחצי כמו שמובטח, ניצלתי את זמן הפסקת האוכל שלי בכדי ללכת למסור את המכשיר לתיקון.
חזרתי לאחר 3 שעות כשסיימתי לעבוד, רק כדי לגלות שכפתור הבית חסר ואצטרך לחזור עוד חצי שעה. מובן שדברים כאלה קורים, אבל לי גם מותר לכעוס כאשר אני מגיעה רעבה ועייפה אחרי יום עבודה ואחרי שחלף כפול מהזמן בו הם מבטיחים שהמכשיר יתוקן!
בד"כ הימים שלי עמוסים מאוד בעבודה ולימודים (סטודנטית), אך למזלי תקופת המבחנים נגמרה ולמרות שכעסתי אמרתי למוכר בחיוך "יש לכם מזל שתקופת המבחנים שלי נגמרה". כנראה שאותו זה לא הצחיק והוא החליט להעביר לי שיעור בנימוסים והליכות. פה כבר הגעתי לנקודת אל חזור והעדפתי לשתוק בכדי לא להתפרץ. אפילו התנצלות לא קיבלתי כן?!
חשבתם שפה זה נגמר?! טעיתם.
בזמן שיצאתי מהחנות זועמת, נוכחתי לגלות שיש כתם רציני על המסך.
באמת ששקלתי לוותר על כספי רק לא לראות את פרצופו של אותו מוכר שוב.
(מרוב כעס לא חשבתי פשוט לבטל את התיקון, לדרוש את כספי חזרה ולברוח משם!)
נשמתי עמוק וחזרתי לחנות, הוא קרא לטכנאי שדווקא היה נחמד, והזדהה עם התסכול שלי, "זה יקח 20 דק' הבטיח". בשלב הזה כבר הייתי צריכה להגיע למלגה מהלימודים וידעתי שאפספס אותה. כשחזרתי, אותו מוכר דאג להתחבא רק בכדי שחלילה לא יאלץ לבקש את התנצלותי על הטרטור ועל עוגמת הנפש הקשה. גם על מדבקת הזכוכית שילמתי (קראתי פה ביקורות של כאלה שקיבלו אותה חינם). את המכשיר מסרה לי מישהי בחנות ולא טרחה להתנצל גם היא.
זה היה שיעור לחיים. הזול עולה יקר!
במדינה שבה התחרות בשוק גדולה וההבדל הוא שקל לפה או לשם. מה שקובע הוא השירות!!!
ואת זה, אין בגרין מובייל!
מוצר:
טלפון סלולרי iphone 4s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לחנות בכדי להחליף מסך פגום באייפון 4s , המחיר היה מעולה .. זמן התיקון היה מעולה 20 דק׳ ... והשירות היה עוד יותר מעולה :) אפילו קיבלתי מדבקה זכוכית מתנה ... אבל ... אחרי שהגעתי לבית והסתכלתי באייפון , גיליתי שיש לד שרוף במסך ... (נקודה קטנה בצבע) ... אמרתי לעצמי סך הכל לד שרוף לא נורא ... השירות היה מעולה , אפילו לי ולמוכר יש אותו שם ;)
מוצר:
טלפון סלולרי 4s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירותי מעבדה ברמה הכי גבוהה שראיתי. מהיר, מקצועי ומדוייק
שירות נהדר ואדיב,מומלץ בחום לכל הלקוחות בארץ.
גם קיבלתי מדבקת זכוכית על המסך אחרי התיקון
מוצר:
תיקון מכשיר אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלפתי מסך לגלקסי 3 לאישתי השרות היה מהיר מקצועי יש מעבדה במקום והיה מענה לכל שאלה שהייתה לנו, גם מבחר האביזרים שיש בחנות מרשימה
מוצר:
תיקון מסך i9300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהנה ואישי בדלפק
חווית קנייה
שווה לחזור שוב ושוב
מומלץ בחום
זה המכשיר הרביעי שקניתי שם
כל פעם השרות הוא אישי
כייף חווית קניה מושלמת.
מוצר:
גלקסי s5 g900h
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר דרך טלפון. באתר כתוב שזמן הגעת משלוח הוא 7 ימי עבודה אבל אני חיכיתי שבועיים !!!. ורק אחרי שהתקשרתי לחנות 3 פעמים אמרו לי שהמכשיר כבר הגיע לסניף דואר מקומי וכנראה שהם אלה שטעו ושלחו את ההתראה לכתובת לא נכונה. אחרי שביקשתי לקבל מהמוכר את מספר המשלוח כדי לנסות ולקחת אותו מהדואר הוא אמר שאין לו מסמכים על אותו משלוח???!!. יום למחרת התקשרתי ובקשתי לבטל עסקה.הוא אמר שצריך לטפוס את המנהל והוא יחזור אלי. אני מחכה עד היום :). מזל שהם לא הספיקו להוריד תשלום והצלחתי לבטל עסקה דרך חברת אשראי.
תגובת החנות:
המכשיר נשלח ללקוח בזמן מבצע צוק איתן
סניף הדואר שממנו נשלח המכשיר נמצא בלב העיר אשדוד
ככל הנראה עקב המצב נוצר עיכוב במשלוחים
ואי סדר
ברגע נתון זה אין לנו כרשת את הכלים לאתר את המכשיר
ככל הנראה המכשיר ממתין ללקוח בסניף הדואר המקומי שלו
לנו נאמר בדואר שהלקוח צריך לחכות 21 יום עד לקבלת הודעה שניה\שלישית
או לחילופין שהמכשיר יוחזר לשולח
הובטח ללקוח טיפול באופן אישי וככה גם טיפלו בו
ביקשנו ממנו שיהיה סבלני וכי אנחנו מבינים את המצב והצענו לו מכשיר זמני
אבל מדובר פה בטעות אנוש והמכשיר פיזית לא נמצא אצלנו
הלקוח ביקש לבטל את העסקה וביצע זאת באופן חד צדדי אשר מנוגד לחוק
למרות שעדיין קיים סיכוי גבוהה שהמכשיר עדיין יגיע ללקוח
ללא אפשרות בדיקה על ידינו וככה הלקוח יקבל מכשיר ללא עלות
צר לנו על האי הנוחות שנגרמה ללקוח בפועל מי שכרגע ניזוק
זו הרשת עצמה הלקוח בכל מקרה לא שילם על המכשיר וקיים הסיכוי
שמי שישאר ללא כסף וללא מכשיר זו הרשת
נשמח אם יועיל בטובו הלקוח ויעדכן את הרשת במידה ויקבל את המכשיר או זימון
לאיסופו
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy3 lte
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר סלולרי סמסונג S4 באיסוף עצמי.
אחרי ביצוע הקנייה, המוכר הכניס את הסים הישן שלי למכשיר והוא לא הצליח לחייג. הוא אמר שזה בעייה של סים מסדרה ישנה . ניגשתי לסלקום שם הכניסו סים חדש ועדיין לא עבד. הטכנאי הביא לצומת ליבי שיש אי התאמה בין ה"מספר ברזל " הצרוב למספר הרשום על המכשיר. מדובר בממצא חריג ביותר שעשוי להצביע על מקור מכשיר גנוב. אגב ניזכרתי שהמכשיר שנמסר לי היה בקופסא פתוחה (ללא מדבקות סגורות משני הצדדים כנדרש) ניגשתי לחנות וביקשתי לבטל את העסקה. לאחר דין ודברים לא נעימים וניסיונות להאשים אותי (!!!!!) בביצוע שינויים במכשיר (בטעות כמובן...) הסכימו להחזיר את כספי בניכוי 100 ש"ח.
בקיצור עברתי חוויה מאוד לא נעימה ומבלי להאשים אף אחד אני ממליץ לחלוטין לא להתקרב לחנות הזו.
תגובת החנות:
לקוח רכש מכשיר גלקסי S4 של יבואן רשמי מהחנות,
הלקוח חזר לחנות בטענה שעבדו עליו המכשיר יצא מהחנות תקין לחלוטין הלקוח עשה צריבת גרסה בעצמו והפר את האחריות בנוסף עקב שינוי הגרסה מספר הIMEI של המכשיר שובש
והמכשיר הוחזר ללא סוללה.
המכשיר הנ"ל נרכש באחריות של יבואן רשמי של סמסונג המכשיר טופל במעבדה של סאני והוחזר ללקוח דרך החנות שלנו בסוף יצא שהלקוח עשה מהומה בנוסף לנזק שעשה למכשיר וגם קיבל את כספו בחזרה והשאיר אותנו עם מכשיר תקול וביקורת שלילית בזאפ . נכון להיום אנו מכינים תביעה כנגד אותו לקוח

מוצר:
סלולרי S4
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.