דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מעבדת סלולר (רמת גן)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אור מובייל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באור מובייל ?
4.00
ציון ממוצע
4
חוות דעת בשנה האחרונה
4
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
1
6 חודשים אחרונים
3
0
1
שנה אחרונה
3
0
1
כל הזמן
3
0
1
נמצאו 4 חוות דעת גולשים על אור מובייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב-4 לאפריל הזמנתי טלפון. ב-5 לאפריל בבוקר קיבלתי שיחה מאור כדי לוודא פרטים.
ב-11 לאפריל התקשרתי לאחר שהטלפון לא הגיע. ב-14 התקשרתי שוב ותפסתי את אור. אור טען שהטלפון חזר לחנות (עקב בלבול עם הכתובת) ושעוד באותו היום הטלפון נשלח\יישלח מחדש. היות והיה ערב חג הפסח, מסרתי לאור שאין לי בעיה לחכות עוד שבועיים שהטלפון יגיע (בין היתר כי הייתי סקפטי אם הטלפון נשלח).
ב-3 למאי התקשרתי, לאחר שהטלפון עדיין לא הגיע. אור טען שזה מאוד מוזר מאחר (לטענתו) בדואר מסרו לו שהחבילה התקבלה, אבל בכל מקרה שאין מה לדאוג כי המשלוח מבוטח. על הדרך אור גם ניסה לגשש אם בעצם אולי בכל זאת כן "קיבלתי את הטלפון"... לא.
בין ה-4 לאפריל ל-24 למאי התקשרתי מספר פעמים לחנות, כל פעם שתפסתי עובד מסרו לי שאור יחזור אליי עוד באותו היום (וזה לא קרה, עד שהתחלתי "לאיים" בפתיחת תביעה) וכל פעם שתפסתי את אור הוא מסר שיחזור אליי "עוד יומיים" ולא חזר. ב-24 הודעתי לבחור שענה (לא אור), שאם אור לא חוזר אליי עוד היום (היה שישי), שפשוט אפתח תביעה בפייפאל ושנמשיך בהתקשרות דרך שם. אור חזר זמן קצר ומסר שביום ראשון ייתן החזר. בשיחה אור הסביר לי שזה לא אשמתו - ושאדע שזו אשמת הדואר שייאלץ לספוג הפסד (היות ולדברו הם טוענים שהחבילה התקבלה). בשורה התחתונה אור מסר שחד משמעית בראשון הקרוב ייתן החזר (ב-26 למאי, לכאורה).
ב-2 ליוני (לאחר שהחזר לא קיבלתי) אור התקשר למסור שהאבידה נמצאה ושהטלפון מצא דרכו חזרה לחנות, ושהיה רוצה לשלוח לי את הטלפון. הפעם בדואר שליחים. תחילה אמרתי לא, ואז אמרתי לעצמי - מה עוד יכול להשתבש?
ב-5 ליוני (היום) הגיע "הטלפון". חלקו המרכזי של הטלפון שנשלח (לפחות) נראה חדש - אבל רואים בבירור שחלקו התחתון של הטלפון (בדגם שהזמנתי התחתית מתנתקת) שחוק, שרוט ומלא אבק וללא ספק היה בשימוש (רב). אין שום סיכוי בעולם שמדובר ברכיב חדש.

אוסיף שגם לא קיבלתי מהחנות/אור מספר משלוח בשום שלב, למרות שהחבילה נשלחה מספר פעמים, וגם לא קבלה.
שילמתי בפייפאל כך שאני שוקל אם לפתוח תביעה, כאשר הנטייה כרגע שלא - עד כדי כך נמאס לי מהחנות.
מוצר:
LG G5 H850
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מושלם! אווירת הקניה היתה לי טובה, וזה המחיר הכי טוב שמצאתי לאייפון הזה עם אחראיות של יבואן רשמי.
מוצר:
אייפון 8 פלוס 256GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעמיים תיקנתי את המסך - שירות מהיר ואדיב ! מומלץ מאוד !
אור נותן שירות אישי לכל מי שמגיע אליו.
מוצר:
Google pixel 1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אווירה טובה אנשים נחמדים וסבלניים מאוד , מחירים טובים וצוות מתחשב ואכפתי, ממליץ מאוד בחום
מוצר:
אייפון x
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.