דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל וריהוט מהיבואן לצרכן (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
חשמל במחירים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בחשמל במחירים ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
509
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
466
2
41
נמצאו 509 חוות דעת גולשים על חשמל במחירים
תמונת משתמש
שם:
st4826976
תאריך:
16/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשמל במחירים עם מחירים מצויינים, נטלי האשת שירות טיפלה בכל בקשה שלי באופן מסור ונדיב, בוודאי אשוב לקנות דברים נוספים.
מוצר:
מקרר neon ומיקרוגל benaton
תמונת משתמש
שם:
yoram.mmalka20
תאריך:
14/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הוגן שירות אדיב ומקצועי מרגע ההזמנה ועד לשלב אספקת המוצר ע"י חברת ההובלה 'מחלב'.
תודה והערכה מיוחדת לגב' תמרה על האדיבות הסובלנות והשירות המצוין והיוצא דופן.
יישר כוח!
יורם מ.
מוצר:
neon
תמונת משתמש
שם:
רות
תאריך:
18/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תמרה ליוותה את הרכישה בסבלנות ובבטחון. תחפשו אותה שם!
היתה זמינות גבוהה ומבחר מספק. בהצלחה
מוצר:
מקרר משרדי
תמונת משתמש
שם:
Or
תאריך:
09/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע חוסר כבוד ללקוח
לא עניתי להם חמש דקות והאשימו אותי שלא עניתי להם 25 דקות
נאמר לי שיהיה לי שעה התראה לפני שמשלוח יגיע אלי וקיבלתי חמש דקות התראה הייתי צריכה לגרום לאמא שלי לעזוב את העבודה שלה בשביל שתקבל את המשלוח שלי
ואחרי שניסיתי להגיד להם שחברת השליחויות עשתה טעות שידעו להבא
האשימו אותי, עלו על המילים שלי
שניסיתי להסביר את עצמי אמרו אבל קיבלת את המשלוח אז מה הבעיה
ואחרי שהמשיכו להאשים אותי במקום לקחת אחריות או התנצלות (שעם זה היה קורה הביקרות הזאת הייתי חיובית)
חברה מזעזעת לא ממליצה לתמוך בהם
וגם היה צריך לפתוח את החבילה עוד שהנהג היה שם בשביל לבדוק שהסחורה התקבלה ללא נזק מה שלא נעשה

חשוב לציין שנאמר לי שזה יהיה בין השעות 10:00 עד 15:00 הם הגיעו 09:26 רק מראה את חוסר המקצועיות שלהם.
תגובת החנות:
היי אור.
ראשית חשוב לי לציין ששירות הלקוחות שלנו עובד קשה מאוד על מנת שהלקוח יהיה שבע רצון וישוב אלינו .
ולכן חשוב לי להסביר ולצערי פה ולא בשיחה כי כשניסיתי בשיחה בנינו האחרונה, זה לא צלח.
אנו עובדים תחת מדיניות " תפיסת לקוח", מה שאומר שכאשר נהג לא תופס לקוח הוא מודיע לבקרה בשירות האספקות אשר גם מנסה לתפוס את הלקוח ולאשר טענת נהג, לאחר מכן אם הבקרה לא תפסה לקוח זה עובר אלינו לניסיון אחרון לאתר לקוח או מספר משני להענות.
לטענתך רק הנהג ניסה לתפוס אותך ואינני טוענת כי את לא דוברת אמת, אך לצערי נתקלנו לא פעם בחוסר קליטה באזור הלקוח/ נהג ולכן לא תמיד מתחברת שיחה .
כשהבקרה התקשרו גם לא ענית ולהבנתי בכלל לא ראית שיחות מהם, אני לשמחתי תפסתי אותך טלפונית ואמרתי שהנהג בדרך אלייך והערכנו כ 25 דק' וזה היה בשיחה ביני ובין הבקרה ולקח זמן בין כל אותה לוגיסטיקה ובנוסף כביש זה לא דבר צפוי ולכן הנהג הגיע מספר דקות קודם.
בשיחה בנינו הסברת שאת לא בבית אך אימך שם ויכולה לקבל את המוצר .
לו היית מבקשת בשיחה שהנהג יחכה רק לך, הייתי מעכבת נהג שיחכה לך !
בקשה שכזו לא הייתה מצידך גם סיכמנו שאימך בבית לקבל את המוצר.ומסרת לי את הטלפון של אימך שאמסור לנהג .
לגבי פתיחת מוצר ובדיקתו, אם פתחת גם לאחר עזיבת נהג ויש פגם חיצוני אנחנו פה הסירי דאגה מליבך זה המדיניות של חברותינו וזה רשום בתקנון של חברתינו.
חבל לי שבחרת לגשת לרשת ואם כבר ניגשת מדוע לא כתבת באלו צרחות התקשרת כמעט שעה לאחר קבלת המוצר?! ושלקח לי ולנציגה שענתה לפחות 5 דקות להבין מה מהות השיחה.

ניסתי לקחת את השיחה למקום רגוע ואף להסביר את הלוגיסטיקה מאחורי העניין אך לצערינו ללא הצלחה .

15 שנה שאנו מספקים מוצרים ולא נתקלנו בשיחה כזו קשה עם לקוח ועדיין מכבדים את טענתך .
מתנצלת אם נפגעת או חשת רגש שלילי כלשהו ובכל מצב ושאלה, אנחנו פה בשבילך ועל אף הרגשה זו נשמח לתקן אם תחליטי בכל זאת לענות לשיחתינו ולסדר את האי הבנה ביננו.
תתחדשי ותהני מהמוצר.
רצון חברתינו לרצות לקוח וחלילה לא הפוך.
מתנצלים אם דברים לא הסתדרו לפי רצוניך הפעם.
אנו נמשיך לעשות כמיטב יכולותינו ללקוחות החברה ונשמח לתקן את חווית הקניה שחווית כי כל לקוח שלנו הוא בעל חשיבות רבה.
מוצר:
מקרר משרדי GALA 1101 די פורסט
תמונת משתמש
שם:
yoramsambai
תאריך:
24/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נטלי מעבר לאש מכירות מצוינת , מבינה את המוצר אנושית וסבלנית. כן ירבו אנשים כאלו גאווה אנושית ומיקצועית.
ברכות
מוצר:
מקרר משרדי ביער די פרוסט
תמונת משתמש
שם:
Sari
תאריך:
10/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי טוב שקיבלתי! הזמנתי מקרר והוא הגיע לאחר יומיים (בהתחלה הזמנתי מחברה שונה ולא הגיע מקרר והסברתי את הדחיפות), וגם התקשרו לוודא שקיבלתי והכל תקין.
מוצר:
מקרר 310 ליטר gala
תמונת משתמש
שם:
ttamara8
תאריך:
23/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי היה חשוב לי מועד אספקה התענינתי וחזרו אלי בתשובה חיובית. האלופה תמרה דאגה לספק לי תוך 3 ימים. גם ארון וגם כריים גז
מוצר:
אמבסדור
תמונת משתמש
שם:
sapir.itzhaki
תאריך:
10/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים מעולים ושירות לקוחות שירותי מאוד
התחשבו בזמני ההגעה ושאין לנו מקרר וסיפקו מוקדם מהצפוי
מקצועי ואמין
מוצר:
Gala
תמונת משתמש
שם:
suzanne.mivdak
תאריך:
09/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מסכי טלויזיה דרך האינטרנט.
היו מקסימים ושירותיים.
בדקו את המידות לפני ההזמנה, התקשרו לוודא שהגיע והכל תקין.
מוצר:
טלויזיות
תמונת משתמש
שם:
ori
תאריך:
08/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה! מוצרים טובים מאוד, מענה מהיר ויעיל
תוך כמה ימי עסקים בודדים כולל משלוח
מוצר:
מיטה מתקפלת
תמונת משתמש
שם:
eden531558
תאריך:
04/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום על מקרר גאלה הוא שקט ונוח

חשמל במחירים נותנים שירות טוב ומהיר !
מוצר:
מקרר galaa 310
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
01/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קורקינט חשמלי. באתר לא היה מצויין המשקל של המכשיר אז ביקשתי שיבדקו. אמרו לי 14 ק"ג (16 ק"ג עם האריזה). הסברתי שזה קריטי לי כי אני עם בעיות בגב (ובפירוש אמרתי להם שגם אם זה יהיה אפילו חצי קילו יותר אני אחזיר את זה) אז חבל שזה יהיה סתם. ביררו שוב - אמרו לי אותו דבר. קניתי. אמרו 10 ימי עסקים והתרשמתי לטובה שהגיע יומיים לפני הזמן (8 ימי עסקים) אבל המכשיר שוקל 17 (!) קילו (עם אריזה - 19 קילו) ואפילו כתוב על האריזה מבחוץ "משקל המכשיר: 17 ק"ג". חשבתי לתת 2 כוכבים בגלל שהמוכרת (נטלי) הייתה מאוד נחמדה ואדיבה ובגלל שעמדו בזמן האספקה אבל אז גיליתי שגם המשקל המקסימלי שפרסמו באתר הוא 100 ק"ג ועל האריזה כתוב משקל מקסימלי 90 ק"ג. עכשיו אני אהיה צריך למצוא מכשיר אחר שמתאים לי, שוב לעשות את כל הבירורים, ההסברים וההתעסקות, גם להתעסק עם ההחזרה של זה שהביאו (את החשבונית אגב לא שלחו לי - רק מספר הזמנה), וגם לחכות עוד כמה שבועות עד שיביאו את החדש... לא מיותר?

עדכון: ניסיונות לקבל הסבר - במענה הקולי אחרי ניווטים מייגעים ו"שיחתכם חשובה לנו" 50 פעם, בסוף זה סתם מתנק אותך (גילוי נאות: זה ערב חג היום אבל בשום מקום הם לא כתוב והם לא אומרים שהם לא עובדים בערב החג בגוגל כתוב שהם פתוחים עכשיו). עכשיו אני מניח שאהיה צריך לחכות לאחרי החג לנסות להשיג אותם שיקחו את זה חזרה.

עדכון 2: אחרי החג חזרו אלי מיד בבוקר אבל ההסבר שקיבלתי הוא שהיבואן הטעה אותם ואפילו לא הציעו שום פיצוי מלבד "אנחנו מוכרים הרבה דברים אם תקנה משהו אחר בחנות נצ'פר אותך" (באמת תודה...). בשיחה שערכתי לאחר מכן עם היבואן הם אמרו שהאחריות היא של החנות. ההתקשרות שלי היא עם החנות ואני לא באמת יודע מה קרה מאחורי הקלעים (מהחנות סירבו להעביר לי את ההתכתבות עם היבואן בנוגע לזה) ולכן מן הסתם אין לי סיבה (וגם לא דרך) לתת ביקורת על היבואן.

בקיצור - ממש לא מומלץ.
תגובת החנות:
היי טל, חג שמח
אנו ממש מתנצלים ממפח הנפש שחווית וכמו שרשמת נטלי שטיפלה בכל מהלך הרכישה שלך התנהלה מול היבואן ופעמיים וידאה מולם לפי בקשתך את משקל המוצר עם ובלי האריזה ומה שנמסר לה היה כפי שכתבת 14 קילו ללא אריזה ו16 עם .
יש לציין כי טרם שיחתך מול המוקד שלנו כלל לא הופיע משקל למוצר ואף אמרת שניסית גם לברר בעוד אתרים ולא הצלחת ושמשקל המוצר קריטי .
וטרם בוצעה ההזמנה נאמרו מילים אלו גם ליבואן והוסבר שקניית המוצר מותנת במשקלו.
לאחר שביררנו לך גם ציינו את המשקל במוצר עצמו ורק לאחר שקיבלת את המוצר ויצרת קשר אתנו הבנו שיש טעות ומשקל המוצר לא כפי שהיבואן ציין.
כמו שציינת השירות שקיבלת מהחנות היה בהשתדלות הגבוהה ביותר לרצות אותך כלקוח ובייחוד לספק לך את המוצר שאתה מבקש .
לצערנו אין ביכולתי לענות בשם היבואן מדוע התשובה שניתנה לא הייתה זהה למשקל המוטבע על האריזה וגם מבחינתנו היה תמוהה איך יכול להיות שבמלל נאמר לנו משקל מסוים כאשר על האריזה מצוין אחרת.
חשוב לציין שלאחר סיום השיחה עמך נטלי שלחה מייל עם פידבק לתקן מפרט מוצר אצל היבואן ולשים לב על אריזות המוצרים .
אתה כלקוח דרכינו תמיד היה לך מענה ותשובות מהחנות
לצערנו אין אנו יכולים להעביר תכתובת פנימית של היבואן זה ניגוד אינטרסים מול יבואן שאנו עובדים איתו בשוטף.
אנחנו כחנות המתווכים בינך לבין היבואן וכך קרה לאורך כל הדרך .
אנו חברה שחשוב לנו מאוד שירות הלקוחות, שקיפות ללקוח ושביעות רצון הלקוח.
אנו מתקשרים לוודא קבלת מוצר ורמת שביעות רצון מהלקוח בשבוע לקבלת המוצר .
חשבונית יוצאת אצלנו ללקוחות כל יום ויכול להתעכב עד מספר ימים אחדים בעקבות החגים והחוסר שיגרה של תקופת החגים .אך שביקשת קיבלת באותו היום .
ונטלי כנותנת שירות נתנה לך כאופציה לשמר אותך כלקוח שלנו ושתצא שבע רצון בשירותינו לעומת אי שביעות רצון שיצא מהמוצר והציע לך הנחה משמעותית ברכישה של כל מוצר שתבחר בחנות וכמו כן שי קטן שישאיר טעם טוב לשנה החדשה .

מוצר:
SMART BIKE NINJA EX8
תמונת משתמש
שם:
amit.shkolnik
תאריך:
21/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה שניה שלי אצלכם- שירות מהיר, אדיב, אספקה בזמן ומחירים טובים. נחזור שוב בעהי"ת. תודה.
מוצר:
מקרר שארפ sj-se70d-sl, מכונת כביסה בוש
תמונת משתמש
שם:
yoni
תאריך:
11/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרתה אותי נציגה בשם תמרה
שרות מדהים מהיר מסור ומקצועי, מחיר זול
כמובן שאפנה אל תמרה במידה וארצה לרכוש מוצרי חשמל נוספים
מוצר:
משקר משרדי די פורמט 128
תמונת משתמש
שם:
Liron
תאריך:
31/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוייה קניה נפלאה.
קיבלתי שירות מעל המצופה, בוודאות אקנה שם שוב.
חשוב לי לציין כי אשת המכירות, תמרה, באמת משהו מיוחד - יצאה מגדרה כדי לעזור עם אספקה דחופה ותודתי נתונה לה.
מוצר:
מקרר מיניבר 65 ליטר בגימור שחור LANDERS דגם BCH65
תמונת משתמש
שם:
kshay70
תאריך:
23/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה על שירות נפלא ומדויק וגם על מחיר מצוין. אין ספק שנחזור לרכוש מכם
מוצר:
מסכי lg
תמונת משתמש
שם:
2larrya
תאריך:
18/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר, המוכרת הייתה מקצועית מאוד, וכיוונה אותי למוצר הטוב ביותר עבורי, עם המון סבלנות , מקצועיות ועזרה, המקרר היגיע למחרת היום.
שירות נעים, מקצועי ומהיר. בהחלט אקנה בעתיד.
אני מאוד מרוצה
מוצר:
MASIMO MS-1051
תמונת משתמש
שם:
ליאת
תאריך:
16/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להרים על נס את השירות יוצא הדופן של חנות זו, החל מאשת המכירות שחזרה אלי ממש מהר אחרי שהשארתי פרטים באתר, היתה קשובה לשאלותיי וכנה מאד בתשובות שלה. כשאמרתי שאני מבקשת שישלחו את המוצר למקום העבודה ושאני לא נמצאת שם בשעות קבועות אמרה שעם חברת הובלות זו תהיה בעיה ושתשתדל לסדר שליח מטעמם.
אחרי שעה וחצי התקשרה ושאלה אם אני במקרה בעבודה, אז תוך שעה השליח יכול להיות אצלי.... וכך היה!
גם השליח היה נחמד ואדיב בצורה יוצאת דופן!
כל הכבוד!!!
מוצר:
מקרר מיני MASIMI
תמונת משתמש
שם:
micaelmonit
תאריך:
03/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות שלהם נדיר , רציתי מקרר מסוים ואז המציגה אומרת לי מה לא חבל במחיר הזה אתה יכול לקחת מקרר עם דרוג אנרגטי יותר טוב ועם ניקוי עצמי אוטומטי
בקיצור נציגה סופר מקצועית פלוס מחיר טוב .. גם המשלוח היה סבבה לגמרי , נהנתי מאוד בקנייה הזאת
מוצר:
מקרר נאון 235 ליטר
תמונת משתמש
שם:
shon6014
תאריך:
11/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה מרוצה מאוד ממליץ בחום!! תודה למורן על השירות והסבלנות אין ספק שנמשיך לקנות עוד מוצרים
מוצר:
מצנן מקרר מאוורר
תמונת משתמש
שם:
Yr
תאריך:
10/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מישהי בשם נטלי ענתה לי בואטס במהירות וביעלות. הראתה מקצועיות וידע יותר מהרבה מוכרנים אחרים.
ענתה לכל שאלה ושאלה באדיבות.
הלוואי על כולנו נותנת שירות כזו.
מוצר:
מקרר נאון דיפרוסט דגם 275 של 248 ליטר.
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
06/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודשים האחרונים, בעקבות מעברי דירה שלי ושל המשפחה המורחבת, רכשנו המון מוצרי חשמל ממספר חנויות ובכולן, ללא יוצא דופן, ניסו לדחוף לנו דגמים אחרים מאלו שהזומנו, לא חזרו אלנו, לא היו זמינים לפניות שלנו, ונעלמו כשצצו בעיות.

השירות שקיבלתי מהחשמל במחירים היה ברמה אחרת לחלוטין ממה שהכרתי עד היום בארץ.
היו המון בעיות עם האספקה ועם המובילים, אבל אנשי החנות ליוו אותנו לכל אורך הדרך ופתרו בעיה לאחר בעיה, ופיצו כשהיה מקום לפיצוי.

מורן, מנהלת המכירות, וצוותה, היו זמינה כל הזמן בשעות לא שעות ודאגו לתקשר לנו כל מה שקורה. בסוף קיבלנו את הדגם שהזמנו ומצאנו חנות לקנות בה את כל מוצרי החשמל שלנו בעתיד.
מוצר:
מקרר מקפיא תחתון 463 ליטר RQ56BG זכוכית שחורה
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
28/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מציעים מוצר בזאפ, יום לאחר הרכישה מתקשרים לומר שאינו במלאי, ומציעים מוצרים חליפיים… לא מכובד
תגובת החנות:
לפי ההזמנה של הלקוח הוא הזמין דגם אחר ולא מה שרשום בחוות הדעת כמו שרשום
לא זכור לנו שהיה לקוח שלא סיפקנו לו נורמנדה יכול להיות היה אי הבנה עם הלקוח.
מתנצלים מראש אם נוצרה אי הבנה ביננו לבין הלקוח.

מוצר:
מקרר משרדי נורמנדי bc-50
תמונת משתמש
שם:
barakvashdi36
תאריך:
01/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות עם חיוך
עמדו בזמנים
יחס מעולה
חווית קנייה בטוחה ונעימה מרגע הטלפון עד לקבלת המוצר בבית
מוצר:
מיקרוגל 25 ליטר midea EM925EYI
תמונת משתמש
שם:
Tom
תאריך:
20/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Most helpful accomidating and best customer service in the country... there is n one that looks after their clientel like them. They made majic hsooeb and Made sure delivedy was in one day. Highly recommended
מוצר:
Ef-138b
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply