
אחלה שירות . המוצר הגיע בזמן , באריזה תקינה , ללא בעיות . ממליץ בכיף.

אחלה שירות . המוצר הגיע בזמן , באריזה תקינה , ללא בעיות . ממליץ בכיף.

הייתה לי שאלה לגבי התקנת המוצר וענו מהר ובסבלנות ושלחו לי לינק רלוונטי. ההזמנה דרך האתר הייתה פשוטה ולא הרבה זמן אחרי התקשרו אליי לברר מתי נוח לי להגיע. סך הכל חוויית קנייה טובה

מאוד מרוצה מהשירות ואיכות המוצר. המוצר הגיע מהר אלי . , אני מאוד מרוצה, וממליץ על חנות זו.

הזמנתי רדיו דיסק עם קלטות. הטיפול בהזמנה היה מהיר מאד, אך ההזמנה נתקעה בחברת השליחויות, שלא טרחו אפילו לידע אותי על מצב ההזמנה. כנגד זה התגלה בעל החנות כנותן שירות מעולה. כל התכתבות אתו זכתה למענה מהיר ביותר. בסופו של דבר הוא אף הוציא מהחנות פריט חדש עם שליח עד לביתי, שהגיע אליי כעבור פחות מיום אחד

ביצעתי הזמנה של מוצר חשמלי קטן שלא מצאתי בכל סניף, הגיע מצויין. המשלוח יצא מהר והמוצר תקין.

המוצר היה מוכן בזמן. כשבאתי לאסוף את המוצר שמתי לב שהאריזה ישנה ומישהו סגר למעלה עם מסקינגטייפ פשוט. ביקשתי מהמוכר להעיף מבט בפנים והמוכר העיר שהמוצר סגור הרמטית, בזמן שנראה הייטב שהאריזה נראית ישנה וכבר נפתחה בעבר ומישהו סגר למעלה עם מסקינגטייפ, ובאמת שמתי לב שכבר נגעו במוצר בפנים. בסופו של דבר המוצר בסדר אבל אמינות המוכר לקויה.
נראה לי שהלקוח לא אומר את האמת א המוצר חדש ב האריזה גם חדשה ג הוצע ללקוח לבטל את ההזמנה באתו מעמד מסירת המוצר ג היו עד מספר יחידות מאותו דגם הלקוח בחר לפתוח את המוצר הספציפי הזה. אז למה סתם להכפיש את החנות .החנות קיימת משנת 1958 והשרות שלנו ללא דופי אנחנו נמשיך לתת את המחירים הזולים בשוק ואת השרות הטוב ביותר

חזרו אלי עם תשובה דקות לאחר ששלחתי שאלת הבהרה. המוצר במחיר טוב, נשלח מהר והגיע מהר והיה ארוז היטב. חווית קניה מומלצת !

קניה מהירה בעזרת פייפאל. קיבלתי הודעה שהמוצר הגיע לנקודת החלוקה ובנוסף התקשרו מהחנות לוודא שאני יודע שהמוצר הגיע.

אני מאוד מרוצה מהשירות ואיכות המוצר. המוצר הגיע די מהר אלינו עד הדלת. גם לא יקר כל-כך. בקיצור, אנחנו מאוד מרוצים, וממליצים על חנות זו.

שירות ושלחו מהר ונעים לקנות אצלם אני ממליץ לקנות אצלם, גם היה מחיר מעולה .

שירות ממש מהיר, אבל לצערי השירות נוראי. קנינו מאוורר והוא מרעיש, אי אפשר להשתמש בו. התקשרנו ואמרו לנו להביא אותו לחנות, אז אכן נסענו לחנות עם המאוורר אבל לא עזרו לנו. נתקלנו באטימות וחוסר רצון לעזור, סתם זרקנו כסף.
המאוורר נבדק ונמצא תקין לחלוטין הרעש ששומעים מגיע מחיתוך האוויר .למרות זאת הוצע להחזיר ללקוח את כספו בתנאי שהמאוורר יוחזר באריזתו .הלקוח זרק את האריזה של המוצר לכן אין אפשרות לזכות את הלקוח. נמשיך לתת שרות טוב כמו שאנחנו עושים עשרות שנים.

כמו כל מוצר חשמל אצלי בבית, אני קונה רק מחשמל שירי מהסיבה הפשוטה שהם נותנים מחירים נוחים ומדובר בחנות פרטית וקטנה. מענה ושירות מקצועי, ייבוא רישמי, ובנוסף ניתן למצוא אצלם רק מוצרי חשמל איכותיים ולא "פשוטים" מאחר והם עושים סקר שוק ומוכרים רק מה שלדעתם הכי טוב. זה למה אני אוהב אותם וזה למה אני בוחר לפרגן להם ועדיין להמשיך להזמין רק מהם למרות שאינני גר עוד ברמת גן.

מענה טלפוני זמין ויעיל. אתר נוח וברור וגם שירות מהיר ואדיב: הזמנתי מאוורר והוציאו לי לרכב בו ביום, ברגע שהגעתי לאסוף.

קניתי מכונת מיצים קשים של המילטון.. היגיע מהר ומצוין. תוספת של שי קטן. בחרתי לקנות בחנות זאת למרות שהיו זולים יותר. אך לחשמל שירי היו אפס תלונות בחוות דעת. וזה חשוב לי במיוחד כשאני קונה דרך האתר. אז גם אני מצטרפת וכותבת שהי'יתי מרוצה מהקני'ה ומהמחיר ומהשרות. תודה

הכול היה מצוין, הגיע בזמן וארוז היטב. המוצר עצמו (אוזניות אלחוטיות) פועל כמו שצריך. לא יכולתי לבקש יותר מזה.

שירות מהיר ואדיב גם בטלפון, וגם ברכישה באינטרנט. מילאתי טופס ומיד חזרו אליי. כמו כן, כשהגעתי היו פתוחים ואדיבים והמוצר היה מוכן וחיכה לי.

אז ככה, חיפשתי ממיר מתח אי סי מ110 ל220 עבור מכשיר מארה"ב. קניתי אצל שירי אלקרוניקה. יגחע לנקודה מסירה תוך יומיים. חוץ מזה צילצלו אלי מיד לתת לי ספק יותר חזק ממה ש הזמנתי...ובאותו מחיר. סיכום....שרות מציין.

שירות מהיר מאוד עם חיוך, הזמנתי באתר חברתי לאסוף, מחירים מעולים. שעות פתיחה רחבות ונוחות

חווית קניה מעולה! המוכרים בחנות שירותיים, מקצועיים ומאוד נחמדים. בהחלט מקום לצאת ממנו עם חיוך. מרוצה מהמוצר, הוא בדיוק מה שחיפשתי.

חיפשתי חנות, באיזור שלי, שיכולה לספק מוצר שאפשר למצוא במקומות רבים אבל לאו דווקא זמין מיידית. קיבלתי מענה אנושי, אדיב, מיידי בתהליך הקנייה ועד לאיסוף.

קניתי שעון קיר דיגיטלי עם שלט במחיר מצוין. חצי ממה שרצו בחנויות אחרות. לא אותו דגם. אבל רק להם היה עם שלט במחיר שפוי. והגיע מהר

רכשתי משקל אדם וקבלתי אותו במשלוח תוך יומיים. בכל אופן, לא קבלתי כל הודעה במייל המאשרת את הרכישה מלבד חברת כרטיסי האשראי שהודיעה על החיוב. כאשר התקשרתי לחשמל שירי אחרי יומיים, שאלו אם קבלתי הודעה מחברת המשלוחים שהחבילה הגיעה? שעה אחרי השיחה הזו המשקל הגיע לשביעות רצוני. אני ממליץ לקבל במייל הודעה על קבלת ההזמנה וכן הודעה מתי המשלוח צפוי להגיע.

I bought here 3 times.. This time I used delivery instead of pick up and I was satified. It is a small shop with one owner who seems very nice.

חנות ותיקה ואמינה בביאליק ברמת גן, שרות מעולה, בעל החנות מקצועי וניתן להתייעץ איתו. ממליצה בחום!

חוויה ממש נעימה של קניה :) שירות מעולה, מוצר מעולה, הכל כמו שצריל ☺️ אשמח ללזור עוד פעם