דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת לטכנולוגיה, ריהוט וציוד משרדי (28 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אופיס 3000 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באופיס דיפו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
185
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
81
6
98
נמצאו 185 חוות דעת גולשים על אופיס דיפו
תמונת משתמש
שם:
Uri
תאריך:
22/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסמארטפון שנשלח אינו פועל
אין מענה טלפוני במרכז השרות ובמחלקת ההזמנות
זמן המתנה אין סופי שבסופו השיחה מתנתקת


מוצר:
סמארטפון UIEFONE BE PURE
תמונת משתמש
שם:
מירה
תאריך:
20/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה אינטרנטית של סט 3 מזוודות קשיחות ,ב- 10/8 וצויין זמן אספקה 3 ימי עסקים בהנחה שאכן יגיע בזמן.

מחר בלילה אני אמורה לטוס ואין לי מזוודות,שלא לדבר על זה ששירות לקוחות למעלה מחצי שעה בטלפון אין מענה.

שלחתי מייל וטרם נעניתי.
מוצר:
סט 3 מזוודות קשיחות
תמונת משתמש
שם:
מעיין ואייל
תאריך:
17/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהאתר והייתי צריכה את שירות הלקוחות התקשרתי ואף אחד לא עונה השארתי הודעות ולא מתייחסים בכלל .
אני עשיתי הזמנה ועוד מעט חודש שאני מחכה שיתקשרו אלי .......השרות לקוחות והאתר ברמה מאד נמוכה עדיף ללכת לקנות מהחנויות
מוצר:
כללי
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
15/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיקרופון דרך האתר של החנות לפני כ-10 ימים, וסימנתי שאני רוצה שיצרו איתי קשר לתשלום טלפוני. עד היום אף אחד לא פנה, וכמו כן אין מענה אצלם לא בטלפון, לא במייל ולא באתר. שירות על הפנים.
מוצר:
מיקרופון
תמונת משתמש
שם:
sesamy
תאריך:
14/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שלישית שאני מבצע רכישה דרך האתר. בכל פעם אני צריך לרדוף אחריהם כדי לקבל חשבונית. בפעם האחרונה לא עונים כלל לפניות במייל למרכז השירות ובטלפון לוקחים פרטים ולא חוזרים.
שרות אחרי קניה מהגרועים שראיתי.
מוצר:
כסא משרדי
תמונת משתמש
שם:
Boby
תאריך:
08/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
I placed an order on July 31 which was confirmed on August 1, the website claimed a delivery within 5 business days but I didn't get anything yet. Tried calling the customer support, the representative answered the phone took my number and said that they'll get back to me (I don't see why he couldn't have helped me) but I didn't receive any call back, I tried calling after that but no one would pick up.

Terrible customer support and bad delay on delivery.
מוצר:
שולחן מחשב F1300
תמונת משתמש
שם:
yaeli.am
תאריך:
08/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בלתי אפשרי לקבל מענה משרות לקוחות. לא טלפוני ולא ב"צור קשר" באתר. לא שולחים ח-ן מס/קבלה מקוריים או העתקים!
מוצר:
שולחן -סטנד למחשב נייד מתואם לכל הגדלים שחור בלבד
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
07/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה מאופיסדיפו של ילקוט עגלה לביה"ס - שילמתי באתר בכ.אשראי
יום למחורת הם התקשרו אולם לא עניתי - הם שלחו מייל שניסו להשיג אותי
מייד ניסיתי ליצור קשר במספרי הטלפון של שירות הלקוחות או הנהלה במשך הרבה מאוד פעמים ובמשך כמה ימים אולם הם לא עונים

שלחתי להם פעמיים מייל אך לא קבלתי תגובה

אציין שאני כותב את הדברים מתוך שיקול דעת ולא כאדם מתלהם - מדובר בחווית קניה ברמה מאוד נמוכה
חוסר זמינות של שירות לקוחות במשך ככ הרבה פעמים בטלפון או במייל מעולם לא נתקלתי בדבר שכזה
חבל
מוצר:
ילקוט עגלה
תמונת משתמש
שם:
Ayelet
תאריך:
05/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר כריכה ספירלה מהאתר. עבר כבר שבוע מאז ההזמנה, לא יצרו איתי קשר ומצב ההזמנה לא השתנה. כל ניסיון התקשרות עם החברה היה בזבוז זמן.
התקשרתי למשרדים, מוקד ההזמנות ולשירות הלקוחות. בכולם חיכיתי 5 דקות ללא מענה ואז השיחה התנתקה! בנוסף שלחתי גם הודאות במייל ושוב לא חזרו אלי.
אין לסמוך על אופיס דיפו!
מוצר:
מכונת כריכה בספירל Royal 90118
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
29/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע אתה ממתין על הקו 10 דקות ארוכות ואז מנותק
לא מומלץ
אני מבקש העתק חשבונית ולא מקבל
תגובת החנות:
צר לנו לשמוע על חווית השירות שקיבלת ונשמח לסייע לך בשליחת חשבונית. אתה מוזמן לפנות אלינו עם פרטי ההזמנה למייל [email protected]
מוצר:
טלפון סלולרי GEMINI
תמונת משתמש
שם:
אליהו משה
תאריך:
01/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אומנם המוכר היה חביב, והם עזרו לי, רק שיש בעיה אחת-
היה יום שישי, ובתור אדם דתי הייתי קצת לחוץ על הזמן, ולכן לא שמתי לב לבעיות הבאות:
במקום h850 הם נתנו לי את הדגם הפחות טוב, h840, ובאותו מחיר, וכאשר התלוננתי, יומיים לאחר מכן לא קיבלתי שום תגובה.. בנוסף, הם בכלל לא נתנו לי חשבונית, אז האחריות, למשל, הלכה לפח.
מוצר:
טלפון סלולרי g5 h850
תמונת משתמש
שם:
נטע
תאריך:
28/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את הבלנדר הייתי אמורה לקבל עם שליח תוך שלושה ימים. לאחר שעבר הזמן ולא יצרו איתי קשר, ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות מספר פעמים במשך כמה ימים. בכל פעם חיכיתי זמן רב ולבסוף התייאשתי ללא מענה. לבסוף הצלחתי לאתר נציג דר מחלקת ההזמנות, אשר אמר שהייתה להם בעיה באתר, ואקבל את המוצר בעוד שלושה ימים (זה היה יותר משבוע לאחר ההזמנה המקורית). מאחר והמוצר היה דחוף לי, הוא הציע לי לאסוף אותו בעצמי מסניף מסוים, תוך הבטחה שהוא ייצור קשר עם הסניף על מנת לוודא שהם נותנים לי את המוצר. חשבתי שפה זה נגמר, אבל, כאשר הגעתי לסניף,, המוכר אמר לי שהוא לא יכול לתת לי את המוצר, ושאין לו שום קשר לשירות הלקוחות. עזבתי את הסניף מתוסכלת מאוד, וכעבור זמן קיבלתי טלפון מאותו מוכר, שביקש ממני לחזור לשם ואמר שמצא פתרון והוא יכול לתת לי את המוצר.
כן חשוב לציין שכאשר ביקשתי פיצוי מהנציג הטלפוני הוא אמר שיישלח לי סוללה נטענת מתנה, וזו אכן הגיעה עם שליח כעבור שלושה ימים.
מוצר:
בלנדר HABT2066
תמונת משתמש
שם:
איתמר
תאריך:
28/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא יצרו שום קשר 10 ימים וסטטוס הזמנה לא משתנה, בשירות לקוחות הטלפון לא פעיל ומתנתק, כאשר מגיעים למישהו (לוחצים עסקי או מה שזה לא יהיה..) עונה מישהו, מבטיח לברר ונעלם! אחרי כמה ימים כתבתי תגובה זועמת בפייסבוק, רק אז, התקבלה תגובה שייצרו קשר, גם אז, זה לקח איזה יומיים! בקיצור , לא להתקרב !!
תגובת החנות:
צר לנו על חוויית השירות בה נתקלת. אנו מבטיחים לבדוק את המקרה ופועלים באופן מתמיד על מנת לשפר את חוויית השירות.
מוצר:
מדפסת 6600nw
תמונת משתמש
שם:
מיכל
תאריך:
21/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איחורים של שבועות בהגעת המוצר מתיקון. מבטיחים כי יחזרו אלינו בדבר שאלותינו ולעולם לא חוזרים. לא עונים לטלפון בחנות.
מוצר:
הוברבורד xxx
תמונת משתמש
שם:
lior
תאריך:
21/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באמת קשה להאמין שכיום במסגרת התחרות האדירה בין החנויות ברשת, ניתן עדיין להתקל בשירות כל כך רע...
הזמנתי ב10.5.17 מוצר קטן (בלנדר חביב של יונדאי), הובטחה אספקתו תוך 3 ימי עסקים. המוצר לא הגיע עד הרגע אבל גרוע מכך, אף אחד לא יושב לקבל שיחות בשירות הלקוחות! ניסיתי בשעות שונות במהלך היום (מתוך ההנחה שאולי לא ציינו זאת, אך פותחים קווים רק בשעות מסוימות), אך לעולם לא נהניתי!!
תגובת החנות:
שלום ליאור, בדקנו את הנושא והמוצר בדרך אלייך. אנו מתנצלים על העיכוב במשלוח. את מוזמנת ליצור עמנו קשר בטלפון 1700-55-04-41‎ או במייל [email protected]
מוצר:
בלנדר HABT2066
תמונת משתמש
שם:
alex
תאריך:
17/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע באיחור. שלחו דגם אחר, זול יותר של המוצר. שרות לקוחות טלפוני היה על הפנים. הציעו לנו להתקשר בעצמנו לסניפים, לבדוק איפה ישנו במלאי הדגם היקר יותר שהזמנו ולנסוע להחליף, למרות שבהזמנה היה משלוח. המנעו מקניות בחנות הזו!!!!!
מוצר:
הוברבורד 8
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדרה
תאריך:
16/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיפקו לי מוצר אחר ממה שהזמנתי . הזמנתי הוברבורד 8'' אך קיבלתי 6.5'' דגם זול יותר. כבר מספר ימים אני מנסה ליצור קשר ללא כל הצלחה. היחס המזעזע ללקוחות פשוט מקומם. אין כל מענה. קניתי חתול בשק, לא משהו שהיתי מצפה מרשת גדולה כמו אופיס דיפו. כמו כן נאמר לי שאין קשר ישיר בין החנויות לחנות האינטרנט שלהם כך שאין אם מי לדבר.
תגובת החנות:
אנו מצטערים לשמוע על חוויית השירות שתיארת. חנות האינטרנט עובדת בשיתוף פעולה מלא עם הסניפים ומהווה חלק אינטגרלי מהרשת.
את מוזמנת ליצור עמנו קשר בטלפון 1700-55-04-41‎ ונשמח להחליף עבורך את המוצר.
מוזמנת גם להעביר אלינו את פרטי ההתקשרות שלך למייל [email protected] וניצור עמך קשר בהקדם.

מוצר:
הוברבורד XXX ''8
תמונת משתמש
שם:
Dani
תאריך:
10/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר , החל מתהליך ההזמנה עד להספקה .
הזמנתי כיסא משרדי מהאתר . השארתי הזמנה בתשלום טלפוני
לא חזרו אליי . אחרי מספר נסיונות ליצור קשר ביצעתי הזמנה נוספת
המשלוח לא סופק בזמן המצוין . לפי אופיס דיפו הכיסא נשלח לכתובת אחרת . אי אפשר ליצור קשר . מנתקים את הטלפון . רק כמה ימים אחרי שהיו אמורים לספק את הכיסא התקשרו להגיד שהאריזה קרועה ושמישהו יבוא לעזור לשליח לעלות הכיסא .. שרות מגעיל ומבזה !
תגובת החנות:
יצרנו קשר עם הלקוח בזמן אמת וטיפלנו בו באופן אישי.
ביטלנו את ההזמנה וזיכינו אותו על פי בקשתו.
על פי דברי הלקוח הוא ניגש לסניף אופיס דיפו הקרוב לביתו ורכש את הכיסא המבוקש.

מוצר:
כסא משרד 4642496
תמונת משתמש
שם:
Mike
תאריך:
30/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקחת כסף הם יודעים - עם חיוך גדול על הפרצוף. אבל אם יש תקלה המוכחת מול עיניהם, הם מגלגלים עיניים ומתעלמים! גועל נפש של שירות!
תגובת החנות:
צר לנו על חווית השירות בה נתקלת.
על מנת שנוכל לבדוק את העניין לעומק ולסייע, פנינו לזאפ כדי לקבל את פרטי ההתקשרות שלך ונציג שירות לקוחות יחזור אליך בהקדם.
מוצר:
טונר למדפסת סאמסונג 101S
תמונת משתמש
שם:
txh
תאריך:
18/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין בכלל שירות למקרה של קילקול.
מספר הטלפון בשרות הלקוחות לא פעיל כלל, ובחנות לא מתקנים או מחליפים בהמון תירוצים.

לא להתקרב אם אחריות חשובה לכם.
מוצר:
אוזניות E55BT
תמונת משתמש
שם:
ירון סלע
תאריך:
27/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזמן הרכישה השרות היה מקצועי ומהיר כולל הודעה לפני שליחה. מאז אין יותר עם מי לדבר... לא עונים בשרות לקוחות, לא מחזירים טלפונים, לא עונים לקריאות בדואל. המוצר היה צריך להגיע תוך 3 ימי עסקים ועוד לא הגיעה אחרי 5 ימים וגם לא עדכני סיבה לאיחור. המוצר הגיעה בסוף לאחר חודשיים, ללא פיצוי או הבטחה לפיצוי. השתמשנו במוצר יום אחד ועכשיו כבר נשלח לטיפול. לא לקנות אצלם סופי.....
מוצר:
הוברבורד 700W
תמונת משתמש
שם:
שלמה
תאריך:
06/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פנייתך התקבלה - 381437

שלום שלמה נקיבלי, פנייתך התקבלה בהצלחה

הנני פונה אליכם בפעם השלישית כאשר פרט לקבלת המסמך לא נעשה מצידכם כלום לתיקון המצב שלום פנייתך התקבלה בהצלחה ביום שישי 24.02.17 בשעה 10.45 ביקרתי בסניף אופיס דיפו בגרנד קניון בחיפה ורכשתי מכשיר סמארטפון חדש מסוג שיומי NOTE 4 כעבור 4 שעות ולאחר הטענת המכשיר , הפסיק המכשיר לתפקד באופן חלקי ופונקציות מסיימות כלל לא פעלו , לפיכך ולמחרת במוצ"ש פניתי לחנות שלכם ואז ניסו שוב להפעילו והוא פעל שוב מספר שעות ושוב קרס באופן חלקי ושוב הפעם המתנתי יומיים וביום שני 27.02.17 כלומר לאחר שעברו סה"כ 4 ימים מיום הרכישה פניתי למרכז השירות בחוצות המפרץ והם ביקשו למסור את הטלפון למעבדה למשך שבועיים לבדיקה ולכך לא הסכמתי כזכור רכשתי טלפון חדש לחלוטין לכן פניתי שוב לחנות בבקשה להחליף את המכשיר באחר ושוב התעסקו עם הסמארטפון אך ללא הועיל אלא שבפעם הזאת זכיתי ממנהל החנות ליחס עויין בוטה לקיטונות של בוז מצד המנהל כאשר , לסיכום פנה המנהל אלי ואמר אני לא רוצה יותר לטפל בך תעשה מ ה שתאה רוצה לא איכפת לי ממך מנהל זה לדעתי אינו ראוי לשרת קהל ובטח שאינו יכול לשמש כמנהל חנות . לאור כל זאת ומאחר וכבר בעת הרכישה נמסר לי טלפון שייש בו פגם וזאת בניגוד לחובה חקוקה ובניגוד לחוק הגנת הצרכן ומאחר ומלכתחילה נמכר לי מוצר פגום ומאחר וגם כיום עדיין נותרתי עם טלפון פגום , אבקשכם לאלתר להחליף לי במיידית את הטלפון באחר חדש תקין ומקורי תחתיו י


מוצר:
סמארטפון 4 NOTE
תמונת משתמש
שם:
עמוסיס
תאריך:
02/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה מצוין והובהר שמדובר באחרונים על המדף - תצוגה
ביקשנו לשדרג מערכת הפעלה ובוצע ללא תוספת תשלום
הגיע מהר וכמובטח
מוצר:
מחשב נייד Yoga 3 pro
תמונת משתמש
שם:
איריס חיפה
תאריך:
01/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה היתה בסדר. אבל - המוצר שקיבלתי לא תפקד כצפוי. הגעתי לסניף הרשת בגרנד קניון בחיפה כדי להחזיר אותו, שבוע בלבד לאחר הקניה. מנהל החנות סרב לקבל אותו. גם כשהראיתי לו את הבעייתיות, הוא לקח ממני את הטלפון וכיבה את המסך "כדי שהבעיה תעלם". הוא שלח אותי למעבדה (לנסוע, להשאיר את המכשיר, לחכות שיחזור, לנסוע שוב לאסוף. כל זה עבור מכשיר חדש) ואילו במעבדה אמרו לי (טלפונית) שאם המוצר חדש אני צריכה לדבר עם היבואן. שאלתי את מנהל החנות מי היבואן, הוא ענה לי "אופיס דיפו". בקיצור - הסתבכתי ונשארתי תקועה עם מכשיר תקול.
רק תוך התערבות של שרות הלקוחות של הרשת הצלחתי להשיג פשרה סבירה של החלפת המכשיר במכשיר מדגם אחר (אני רציתי את כספי בחזרה, ואני חושבת שהגיע לי. לזה הם לא הסכימו)
בקיצור - לא נכנסת יותר לאופיס דיפו!!!
מוצר:
טלפון סלולרי TIGER
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
01/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 19.2.2017 הזמנתי כיסא מנהל דרך אתר אופיס דיפו. תהליך הקנייה היה קל אישור הקנייה התקבל מהר והכיסא הגיע תוך יומיים. עד כאן הכל מעולה. אלא שהכיסא הגיע ללא חשבונית וגם אין אפשרות לקבל את החשבונית או העתק נאמן למקור שלה דרך האתר שלהם. פניתי לשירות לקוחות באמצעות הצ'ט באתר אך לא הייתה כל התייחסות - הצ'ט משיב שתם הזמן או שהצ'ט אינו פעיל. אז שלחתי מייל וגם הפעם חלף יותר משבוע ולא התקבלה תשובה. במקביל, התקשרתי אינספור פעמים לטלפון של שירות הלקוחות המתפרסם באתר והתייבשתי במשך דקות ארוכות במלי לזכות למענה. לבסוף התקשרתי לטלפון של לקוחות עסקיים ושם ענתה מישהי (שלא הציגה עצמה) שאמרה כי עליי לפנות אל אנשי האתר. כשאמרתי לה שנסיונותי נכשלו היא נתנה לי מס' טלפון שהסתבר כלא מחובר. בקיצור - סיוט מתמשך וחשבונית אין...
אז מי שלא חשובה לו חשבונית - יהיה אולי מרוצה מהשירות אבל למי שכן חשובה או מי שזקוק לשירות הלקוחות שלהם - אני בהחלט לא ממליץ !!!
מוצר:
כיסא מנהל שני לבן
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply