דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

אופיס דיפו (OfficeDepot)

רשת לטכנולוגיה, ריהוט וציוד משרדי (28 סניפים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אופיס 3000 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באופיס דיפו ?
3.83
ציון ממוצע
24
חוות דעת בשנה האחרונה
149
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
4
6 חודשים אחרונים
7
0
5
שנה אחרונה
17
0
7
כל הזמן
70
5
74
נמצאו 149 חוות דעת גולשים על אופיס דיפו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב21.12.18
רכשתי בסניף פתוח תקווה סגולה כיסא גיימר מדגם ריידר של חברת רויאל.
במהלך הביקור בחנות בחנתי את כל כיסאות הגיימר שהיו בתצוגה. הוצגה לי גם אפשרות לרכוש גם את הכיסא הנ"ל אשר לא היה בתצוגה ומחירו היה זול ב-300 ₪ מדגם אחר שבחנתי מאותו יצרן.

על פי ההסבר שקבלתי מדובר בכיסא כמו זה שבתצוגה כאשר רק העיצוב שונה והתעקשו הנציגים ששזה אותו הדבר בדיוק,
להפתעתי התברר שמדובר בכיסא בעל מושב קשיח יותר ופחות נוח כרית גב שונה לישיבה וכפי שהבנתי מהשיחות עמכם, ייתכן שאף מדובר בדגם ישן ולכן הוא לא בתצוגה

לאחר במייל שירות לקוחות לא ענו
דיברתי עם חיים שטען שהוא מנהל משירות לקוחות שטען שזה טעות שלי שהקשבתי לנציג (שלשם זה באתי לחנות לבדוק) באתי לחנות אחרי הקנייה הם אמרו לי לקנות עוד כסא או כרית מחול או לחזור יום אחר שמנהל הסניף יהיה
הצעתי להם הואיל והמידע שנמסר לי לא היה מדויק (גם אם זה לא היה במזיד) ו

גרם לי לרכוש כיסא שאיני מעונין בו רציתי בהתאם לחוק הגנת הצרכן לבטל את העסקה ולקבל את התמורה חזרה.
גם זיכוי חנות , אף הם מתעלמים

הצעתי להם אפילו שאקנה מהם כרית שכן תואמת לכסא (שזה אחת הסיבות העיקריות שקניתי את הכסא הזה)
הכסא לא עלה זול ויצאתי עם הרגשה לא נעימה עד עכשיו אף פעם לא נתקלתי בשירות ככ גרוע
מוצר:
כסא גיימר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לסניף בנס ציונה והתעניינתי בטבלט הראו לי את הטבלט והחלטתי לקנות. תוכ כדי ביצוע התשלום שוחחתי עם המוכר והסתבר כי המכשיר אינו מתאים לצרכים שלי. ההחלטה משותפת בוצע ביטול עסקה. הביטול נעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי. כשראיתי שהזיכוי אינו מופיע בפירוט של כרטיס האשראי התקשרתי לחנות ושוחחתי עם המנהלת. היא טענה שהזיכוי בוצע. אמרתי לה שהיא טועה והיא החליטה לבדוק עם הנהלת החשבונו והבטיחה לחזור אלי. היא לא חזרה ואני התקשרתי שוב ואז היא אמרה שתוך יומיים אראה את הזיכוי בחשבון. חיכיתי מס' ימים והחשבון לא זוכה. מאותו יום בכל פעם שאני מתקשר מודיעים לי שהמנהל עסוקה והיא תחזור אלי. כמובן שלא חזרה. פניתי במייל להנהלת אופיס דיפו וגם מהם לא שמעתי דבר.
כנראה שאגיש תביעה לבית המשפט על ראמאות והולכת שולל. זו גם עבירה על חוק הגנת הצרכן.
נכנסתי לסניף בנס ציונה והתעניינתי בטבלט הראו לי את הטבלט והחלטתי לקנות. תוכ כדי ביצוע התשלום שוחחתי עם המוכר והסתבר כי המכשיר אינו מתאים לצרכים שלי. ההחלטה משותפת בוצע ביטול עסקה. הביטול נעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי. כשראיתי שהזיכוי אינו מופיע בפירוט של כרטיס האשראי התקשרתי לחנות ושוחחתי עם המנהלת. היא טענה שהזיכוי בוצע. אמרתי לה שהיא טועה והיא החליטה לבדוק עם הנהלת החשבונו והבטיחה לחזור אלי. היא לא חזרה ואני התקשרתי שוב ואז היא אמרה שתוך יומיים אראה את הזיכוי בחשבון. חיכיתי מס' ימים והחשבון לא זוכה. מאותו יום בכל פעם שאני מתקשר מודיעים לי שהמנהל עסוקה והיא תחזור אלי. כמובן שלא חזרה. פניתי במייל להנהלת אופיס דיפו וגם מהם לא שמעתי דבר.
כנראה שאגיש תביעה לבית המשפט על ראמאות והולכת שולל. זו גם עבירה על חוק הגנת הצרכן.
מוצר:
טאבלט 7"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום של הבחירות קניתי מחשב בסניף באר יעקב הובטח לי לקבל גם תיק מתנה.
אומנם קיבלתי תיק אבל משום מה שהגעתי הבייתה, התיק מאוד קטן מהמחשב.
פניתי לחנות לא עזרו לי.
קוויתי שבשירות לקוחות אקבל מענה אבל גם שם, בהתחלה מר חיים היה מאוד אדיב איתי אבל כשהתקשרתי שוב ואמרתי שאני רוצה תיק תואם למחשב הוא ענה לי:"ואני רוצה מליון דולר".
בקיצור שירות זוועה.
נ.ב
בדירוג הייתי לא שמה שום כוכב אבל קיבלתם 1 רק בגלל שהיה חייב לסמן.
מוצר:
מחשב נייד DELL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך18\09\25 רכשת י אוזניות רייזר v2 שדרך אגב אני לא ממליץ בחנות אופיס דיפו באילת .כבר בימים הראשונים הבנתי שאוזניות לא מתפקדות והמיקרפון לא תקין הלכתי לחנות הרשת בירושלים בשביל לממש את האחריות פנתי למנהל החנות והסברתי לו את הבעיה הוא הבין שקנתי באילת הוא אמר לי שהוא לא יכול להחליף בגלל שהרשת באילת זו זכיינות ולא ממש שייכת לרשת אבל ישלח לחב בנדא לבדיקה ותןך 14 יום יגיע אליי חזרה. כמובן שאחרי 14 יום אף אחד לא חזר אליי פניתי לחנות אחרי שבועיים וקצת ושאלתי למה לא מודעים לי לא ממש היה תשובה מספקת המנהל הבטיח לחזור אליי יום אחרי שכמובן לא חזר אליי פניתי לחב בנדא הוסבר לי שאוזניות יגיעו לפני עשרה ימים אבל מנהל החנות החזיר אותם בטעות לדברו אני חודש אחרי ועדיין האזניות לא יגיעו לא ממליץ לקנות ברשת לא יודעים לתת שירות
מוצר:
אוזניות רייזר v2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום וברכה



רכשתי הוברבורד שטח בתאריך 28/8/18 באופיס דיפו ירושלים ההוברבורד לא פעל ולכן החזרנו לחנות כשהוא סגור חדש באריזה המקורית ב 12/9/18 , לבקשתנו לקבל הובר בורד חדש חלופי נאמר לנו שזה לא אפשרי וישלחו לתיקון ונקבל בעוד שבועיים את ההוברבורד מתוקן , ראוי לציין שעד לרגע זה 6/11/18 לא קיבלנו את המכשיר וזאת על אף פניות חוזרות ונשנות לחנות (אגף פניות הציבור של החברה לא עובד )
בתקוה למענה מהיר


תגובת החנות:
חשוב לציין שהאחריות ניתנת על ידי גורם חיצוני שנותן שירות עבור מוצרי אופיס דיפו, עם זאת אנו פועלים על מנת לתת את מתן השירות היעיל והטוב ביותר,
נשמח שהלקוח יפנה אל שירות הלקוחות הארצי שלנו בטלפון שמספרו:
072-2606702

ונוודא שהלקוח ייצא מרוצה.

בתודה,
שירות הלקוחות של אופיס דיפו.
מוצר:
הוברבורד שטח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשאתה רוכש מוצר והכל תקין אז החיים הם ירח דבש מתוק בינך ובין בית העסק. אבל מה קורה כשאתה מגיע הביתה ומגלה כי הרחפן שרכשת אינו תקין? ובכן...ב-office depot יש אבא ואמא לכל מוצר.
פניתי למנהל שרות הלקוחות, מר חיים זליכובסקי, שכבר בשיחה הטלפונית היה אדיב ושירותי בצורה בלתי רגילה. יחד בשיתוף פעולה בינו לבין מר אלאדין, מנהל סניף חדרה, המקסים, הם פתרו את הבעיה ובתוך יומיים ממועד תלונתי הוזמנתי לסניף חדרה ע"מ לקבל רחפן חדש במקום זה הפגום. לא שאלו שאלות, הביעו אמון מלא ושירותיות מן המעלה הראשונה. תודה לך חיים מנהל שרות הלקוחות, תודה גם לך אלאדין מנהל סניף חדרה. תודה לרשת office depot. אין ספק שלקוח שחווה כזה שירות מביא עוד לקוחות לבית העסק הזה. יישר כח!
מוצר:
רחפן מיני- יצרן: ROYAL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד ושעון ספורט המוכרת הייתה די מבינה במוצרים אמי בהחלט יחזור לרכוש בחנות
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות באופיס דיפו שערי חדרה מושלם !
מנהל החנות אלאדין והעובדים אדיבים ונעימים. היתה לי בעיה עם כיסא שלא הרכבתי טוב ולכן נשבר בעת ישיבה והם פתרו את הבעיה במהירות ובשירות יוצא מן הכלל ,חשוב לציין שאפילו הופתעתי במקרה הזה שהיה אשמתי לחלוטין.
אין ספק שאחזור לכאן שוב ,כי אין על מקצועיות עם אדיבות וחיוך אנושי כמו שיש כאן
מוצר:
כסא אווטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לסניף אופייס-דיפו שערי חדרה לאחר שקיבלתי המלצות על המקום ועל ההנהלה.
אני לא כל כך מבינה במכשירים ניידים ובמקרה זכיתי שמנהל הסניף ילווה אותי בתהליך הרכישה.
הבין מה אני מחפשת בתור לקוחה,הקשיב, היה סבלני איתי עד שמצאנו את המכשיר הכי מתאים עבורי.
קיבלתי מאבו מוך בהאא שירות אדיב,מהיר ומקצועי בנוסף למחיר מאוד שווה לעומת חנויות אחרות.
תודה רבה על חווית קניה סופר מעולה ועל השירותיות
שמחתי לקנות מסניף שערי חדרה

מוצר:
samsung 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי משם galaxy j8 ואני ממש מרוצה. שירות מעולה, אדיב ובעיקר מקצועי! ממליצה בחום. לא תתחרטו!
מוצר:
Galaxy j8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרת היתה אדיבה בעלת ידע רב וענתה על כל שאלה ששאלי
במקצועיות רבה הוסיפה עוד מידע שעזר לי לקבל את ההחלטה הנכונה
מוצר:
Mfc 480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף יגאל אלון בתל אביב, שירות מעולה, אחריות מהיבואן הרשמי ומחיר טוב. חנות מומלצת ואמינה
מוצר:
גלקסי נוט 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי באופיס דיפו באר שבע סניף יס פלאנט היה שם בחור בשם רון שעזר לנו פשוט בהכל עם המון סבלנות. רמת שירות גבוהה מאוד, חווית קנייה טובה מאוד.
מוצר:
ציוד לבית ספר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף מגדל שלום תל אביב, היה שירות יוצא מן הכלל.. הגעתי במיוחד אחריי ששמעתי על השירות.
ונהנתי מכל החוויה... ללא ספק אחזור ולרכוש שוב. תודה למנהל אבי והמוכר שי.
מוצר:
גלקסי היי 4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף כפר סבא, שירות ברמה הטובה והגבוהה ביותר.
אשת מכירות מקסימה אדיבה וסובלנית.
באמת שאחרי שהסתובבתי וחיפשתי כבר הבנתי שלאופיס דיפו כפר סבא אין תחליף
מוצר:
Samsung S9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה אחרת שיש שירות טוב..
שנכנסתי לחנות ישר בא המוכר עם חיוך לעזור. וכיוון אותי ישר למוצר שחיפשתי


חנות מעולה. שירות מאוד מקצועי
מוצר:
יומן עטים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בסניף פולג עיר ימים, היה בחור תותח עם שירות מאוד טוב.
תודה מכל הלב על עזרה במכשיר הסלולרי
מוצר:
סמסונג j4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי היום חותמת משרדית שהוכנה עבורי בזריזות וביעילות על פי מפרט מדויק. קיבלתי שירות אדיב ומקצועי. אציין לשבח את מאור, אשר כרגיל הגדיל ראש, ידע לייעץ ולהכווין, ווהפך את הביקור בחנות לחוויה נעימה.
מוצר:
חותמת EOS-30 דיו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מקלדת נוחה לי ולהורים שלי המוכרנית עזרה לי לבחור מקלדת שתאים לצרכים.

תודה על שירות מקצועי ואדיב ועל שירות מעולה
מוצר:
Mk 540
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סטאר סנטר אשדוד - נציגת אלקטרוניקה :
עוזרת תומכת בקנייה חווית קניה שונה מהרגיל .
באה עם חיוך ללקוח ונותנת הרגשה מיוחדת בקנייה .
הייתי קונה שוב בגלל השירות ^_^
מוצר:
Samsung Galaxy s9
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קונסולה לבעלי בסניף מודיעין
קיבלתי שירות מצוין וברמה הגבוהה ביותר.

יצאתי מאוד מרוצה ובמחיר מאוד טוב.

תודה לסניף.
מוצר:
xbox one s
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי הוברבורד חדש. מיד עם תחילת השימוש הוא החל להתריע על תקלה ולא פעל בצורה תקינה.
כבר מספר ימים אני בקשר עם שירות הלקוחות במטרה לבצע החלפה להוברבורד חדש, אך התשובה מהם מתמהמהת.
חבל שזה השירות המתקבל מרשת בסדר גודל כזה.
מוצר:
רכינוע JUMPER N5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תעשוהלעצמכם טובה, תתרחקו. שילמתי ממיטב כספי עבור סמסונג s8 וקיבלתי יחס עויין ומזלזל ללקוחות, מגן מסך הודפק ברשלנות והמגע לא עובד. שילמתי על אחריות מלאה לכל צרה שלא תבוא. כשאמרתי את זה למנהל הוא סינן אותי במשך יומיים שלמים ולא נתן לי מענה בכלל. חוצפה וגועל נפש
תגובת החנות:
אנו מצטערים לשמוע על המקרה, על מנת שנוכל ללמוד ולשפר את חווית השירות נשמח לעמוד לשירות הלקוח ולתקן את המצב שנגרם בטלפון שמספרו : 0722606701
מוצר:
סמסונג s8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק.

הזמנתי שני טלפונים ניידים. זמן המשלוח לפי המערכת 3-4 ימים. כעבור ארבעה ימים התקשרו אליי מחברת המשלוחים אבל ניתקו בטרם הספקתי לענות. חיכיתי עוד יומיים והמכשירים עדיין לא הגיעו.התקשרתי לחברת המשלוחים והם אמרו שקיבלו הוראה מאופיס דיפו להחזיר את המשלוח חזרה אליהם. זאת מבלי שניסו ליצור אתי קשר טלפוני או באימייל.

השארתי באתר של אופיס דיפו שתי קריאות וביקשתי שיחזרו אליי אבל זה לא קורה. ניסיתי מספר פעמים להשיג אותם בטלפון. לבסוף אחרי שענו אמרו שמעבירים את התלונה ויתקשרו אליי באותו היום. גם זה לא קרה.

לסיכום. חברת משלוחים לא ראויה ושרות מזעזע. ממליץ בחום לא להתקרב אליהם.

רם גינת, מודיעין.
תגובת החנות:
יצרנו עמך קשר טלפוני. הנושא טופל והמכשירים יגיעו אליך עוד השבוע! תודה, צוות אופיס דיפו
מוצר:
סמארטפון XIAOMI 4X 16GB
מוצרים נוספים הנמכרים באופיס דיפו
חוות דעת של מוצרים פופולריים באופיס דיפו
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר