דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת לטכנולוגיה, ריהוט וציוד משרדי (28 סניפים)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אופיס 3000 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באופיס דיפו ?
2.00
ציון ממוצע
12
חוות דעת בשנה האחרונה
161
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
3
6 חודשים אחרונים
3
0
4
שנה אחרונה
3
0
9
כל הזמן
73
5
83
נמצאו 161 חוות דעת גולשים על אופיס דיפו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר סלולר מדגם huawei p30 במחיר מאוד אטרקטיבי מהאתר של אופיס דיפו
ולאחר יום קיבלתי מייל שההזמנה מבוטלת לבקשתי- מעולם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה והם פשוט משקרים.
ולא מוכנים לעמוד מאחורי המחירים שהם מפרסמים.
ועוד בשיא חוצפתם מציעים 150 שח הטבה לקנייה חוזרת בחנות-לא נתקלתי בכזו חוצפה בחיי
אפנה עם הפרטים הרלוונטים לפניות הציבור והצרכן
מוצר:
P30 Huawei
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 8 לינואר, בסניף שבגרנד קניון חיפה סירבו למכור לי מכשיר לפי מחיר מפורסם באינטרנט באותו יום.

פניתי לשירות ועזרו לי. רוצה לציין את ההתערבות החיובית של שירות זאפ, התקשורת המעולה עם זאפ שעזרה מאוד. וגם שני אנשים בשירות של אופיס דיפו, שלומי בשירות הטלפוני וארנון בסניף שבחוצות המפרץ בחיפה שהוא דוגמה מאוד חיובית של איש שירות.

אם יש סבלנות ועם מי לדבר הכל בסדר עם אופיס זיפו. נרשמתי לזאפ, אני רק שם אחפש מוצר, הם אחראים ועוזרים מאוד.
מוצר:
Huawei P30 128GB 6GB RAM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שראיתי פרסום בעיתון על מכשיר טלפון של Huawei P30 עם הטבת מחיר מיוחדת, נכנסתי לאתר האינטרנט, ואכן ראיתי מחיר מאוד אטרקטיבי ומיד רכשתי את המכשיר.
לאחר זמן מה, התקשרה אליי נציגה מאוד בוטה, בשם נסטיה, וטענה בפני שההזמנה שלי בוטלה והם אינם יכולים לספק את המוצר במחיר שצויין באתר ובזאפ, הנציגה לא הייתה נעימה כלל, וטענה שהאתר נפרץ על ידי האקרים, למרות שהגעתי לאתר מפרסום שהגיע מעיתון.
אחרי שביקשתי שהמוצר יסופק על פי המחיר שפורסם, הנציגה התחילה להרים את הקול וטענה שההזמנה תבוטל בכל מקרה. לאחר שהשיחה הסתיימה, קיבלתי אימייל מפתיע, שכתוב בו, שעל פי בקשתי, ההזמנה בוטלה. מעולם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה ולהפך, ביקשתי לספק את ההזמנה!
אפנה למועצה לצרכנות בתלונה על הטעיית צרכן ושהזמנתי בוטלה על פי בקשתי, כאשר אף פעם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
ביום חמישי 9.1.20 נעשתה טעות בתמחור מוצר על ידי חברת התפעול שלנו והיא תוקנה בבוקר יום שישי מיד כשנתגלתה וזאת לאחר
שנציגי השירות לא הצליחו לבצע חיוב אשראי למספר הזמנות שנתקבלו ומיד יצרו קשר עם הלקוחות.

מחירו של טלפון מדגם P30 lite אשר פורסם ונמכר ב1,390 ₪

נרשם בטעות גם למק"טים של טלפון מדגם P30 שמחירם 2,549 ₪

נציגי שירות הלקוחות פנו טלפונית ועדכנו את הלקוחות שביצעו הזמנה באתר וזאת בטרם חויבו בגין ההזמנה והסבירו בנעימות כי המחיר מתייחס לדגם הלייט כפי שפורסם בעלון הדיגיטלי.

מספר לקוחות התעקשו לקבל את המחיר הנמוך ב- 45% וזאת על אף שהוא אינו סביר ופורסם רק למספר שעות ובטעות.

קבוצת אופיס דיפו חרטה על דגלה את חווית השירות בסניפים ובאתר המכירות, ובהתאם לכך תאפשר לאותם לקוחות ששריינו את המוצר היקר בהזמנה מוקדמת לרכוש
במחיר שהוצג.

בימים אלה אתרי האינטרנט של הקבוצה הכוללים את הרשתות: אופיס דיפו ; ג'ויסטיק פלוס ; אייסמרט ; וטאצ'יט דיוטי פרי עוברים שדרוג הכולל עיצובים חדשים מערכות ניהול בקרה ושירות מתקדמות.




מוצר:
Huawei P30 128GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון גלקסי a20 וסרגל. הכל הגיע אלי תוך 5 ימים מביצוע ההזמנה. באתר אין ממש מעקב אחרי מצב ההזמנה. אבל כן יצרו איתי קשר מהחנות ורצו לוודא שאני מוכנה לקבל טלפון בצבע אחר ממה שהזמנתי (כי נגמר במלאי) ושמחתי על תשומת הלב לפרטים.
המשלוחים שהם משתמשים בהם ממש מצויינים וניתן לעקוב אחרי המשלוח ברמת הרחוב. סך הכל מאוד מרוצה.
מוצר:
Samsung Galaxy A20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד Asus Zenbook Flip 13 UX362FA-EL087T אסוס בחנות בשפיים
הזמנתי טלפונית שהגעתי חיכה לי נתנאל בחיוך רחב עם המחשב. קיבלתי שרות מדהים.
מקצועי מאוד, מלא חן ונעם. נתנאל יצא מגדרו כדי לתת לתת את מה שנדרש באיכות והמחיר הטובים ביותר עבורי.
מנהל החנות פנק אותי בקפה, כל חששותי בגלל התגובות שראיתי באתר התפוגגו.
חווית שרות מעולה, מודעות לצרכי כלקוח, אדיבות מקצועיות זריזות בקיצור מושלם.
חברים יקרים משפים כל הכבוד, ככה עובדים !! אתם 10.
מוצר:
מחשב נייד Asus Zenbook Flip 13 UX362FA-EL087T אסוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סניף מעלות, מצויינים.במיוחד המוכרת האדיבה. קשה למצוא אייפון 8 בחנויות , להם היה את האחרון-סגור הרמטית לא מאוקטב. כל הכבוד!!
מוצר:
אייפון 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה לצערי כבר הרבה זמן.קניתי בחנות סאגווי שהיה מהתחלה רק בתיקון כי היה דפוק הסכימו להחליף לי בסוף לקורקינט כמובן בתוספת של עוד כ600 שח שמסתבר שלא סוחב בעליות בכלל מפנים אותי כל הזמן לראשית ואין מענה בכלל ממש מבעס .כאילו מאז שקנינו תקורקינט הוא בחנות.ממד בדיחה
מוצר:
קורקינט חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם כוכב אחד זה הרבה מעבר למה שמגיע לאופיס דיפו. קניתי אוזניות בסניף מגדל שלום בת"א, שהתבררו שונות לחלוטין ממה שתיאר לי המוכר (בגלל שלא ניתן לפתוח את הקופסה ולראות אותם באמת), כשחזרתי לסניף כעבור שעה אמרו לי שאין מה לעשות כי פתחתי את הקופסה ודיברו באופן מאד לא נעים ולא מכבד. פניתי לשירות לקוחות שגרר אותי שבועות, זלזל בי ברמה איומה, כל פעם נתן לי תשובה אחרת, אמרו לי אף ללכת לסניף אחר ששם לא ידעו על מה אני מדברת ובסוף אמרו לי שלא יכולים לעזור לי.. לבסוף פניתי למועצה לצרכנות בתקווה שזה יעזור.. בקיצור להתרחק מאופיס דיפו, לא לקנות אפילו עיפרון משם!
תגובת החנות:
בדקתי את תלונת הלקוחה המכובדת ונמצא שהיא פתחה את האריזה של האוזניות כך שלא ניתן לקבלם בחזרה שכן כל מוצר בכלל ואוזניות בפרט שמוחזר עד 14 יום חייב להיות באריזתו המקורית ארוז כפי שנרכש .
אם זאת לפנים משורת הדין ומתוך ראיית הלקוחות כנר לרגלינו הצענו ללקוחה 50% הנחה ברכישת אוזניות שתבחר .
הלקוחה מוזמנת בכל עת שתחפוץ ואנחנו נעזור לה


מוצר:
אוזניות סוני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ.וגם כוכב אחד זה יותר מידי
אין שרות לקוחות בכלל לא חוזרים ולא עונים למטיילים
התקלקל לי מכשיר סלולארי באחריות ועדיין במעבדה דורשים כסף לתיקון בלי שום הצדקה.ואין עם מי לדבר שזה גרוע.
תגובת החנות:
שלום רב

הלקוח המכובד אינו מציין את הפרטיים הנכונים להלן התשובה כפי שהיא האמת וכל האמת ואין בילתה :

- בתאריך 29.4.19 מסר הלקוח את מכשירו מדגם XIAOMI REDMI 5 PLUS בטענה כי ביצע שחזור הגדרות יצרן ומאז לא נדלק ודורש
שיפעיל את המכשיר
- בבדיקת המעבדה נמצא כי המכשיר נעול בחשבון MI – כלומר סיסמא שהלקוח עצמו הגדיר (מייל וסיסמא שידועים רק לו)
- מכיון שמדובר בפרטי חשבון שהלקוח עצמו הגדיר וכעת אינו זוכר אותם, פריצת המכשיר ואיפוס חשבון ה MI אינה פעולה
הכלולה באחריות וניתנת לביצוע בתשלום תיקון של 150 ₪ - זו הצעת המחיר שהלקוח קיבל מהמעבדה ואכן בשיחה שקיימו עמו
הוסבר ללקוח המכובד שלאור הגדרות היצרן ומטעמי הגדרות אבטחה, ברוב המכריע של המקרים אכן מצליחים להסיר את
החסימה אך לא בהכרח ולכן ישלם רק במידה והתיקון יצליח.
- הלקוח סרב להצעת המחיר ועל כן המכשיר לא תוקן

אופיס דיפו רואה את לקוחותיה כנר לרגליה ותשמח תמיד לעזור ללקוח


אופיס דיפו 3000 בע"מ

מוצר:
סמארטפון xiaomi R
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר בתאריך 30/4/19 סניף אשקלון פתחתי אותו וגיליתי שהמכשיר תקול לא נטען כרטיס הרשת לא עובד
חזרתי לסניף מיד לא רצו להחליף במקום וגם לא רצו לזכות מכשיר שרק יצא מהחנות מנהל הסניף בשם אלירן התחיל לאיים שאני לא אקבל זיכוי ולא אקבל מכשיר חדש לאחר סחבת של 48 שעות שהייתי בלי טלפון קיבלתי זיכוי וגם זה לאחר איומים בתביעה ועוגמת נפש חמורה מאוד שנגרמה לי
בקיצור אופיס דיפו חווית קנייה מזעזעת ושירות מחפיר

כמובן שלא אחזוחר יותר לעולם לאופיס דיפו ולא ממליץ בכלל להתעסק איתם
מוצר:
Ulefone mx
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי עכבר אלחוטי ב 229 ש"ח (של חברת רייזר) , חזרתי הביתה וחיברתי בהתלהבות את העכבר רק כדי לגלות שהוא לא עובד.. בכלל.
חזרתי למחרת לחנות עם העכבר באריזה המקורית ונאמר לי שלא ניתן לבצע החזרה של המוצר.
שאלתי למה? והתשובה הייתה כי אין פה מנהל, דרשתי שיתקשרו למנהל וגם הוא אמר שצריך אישור מיוחד מהספק וזה לא יקרה היום ולא ניתן לזכות את המוצר.

פשוט אל תתקרבו לחברה הזאת.
מוצר:
עכבר אלחוטי Razer Atheris
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 22.2.19 (יום שישי) קניתי מכשיר סלולרי מאופיס דיפו רמלה ואחרי שמוכר פתח אותו והגדיר אותו לקחתי אותו ובאותו יום מאוחר יותר פתחתי אותו בכדי להגדיר אותו שמתי לב שבמכשיר למעלה מצד שמאל יש פיקסלים שרופים ולכן יש כתם שחור יום א בתאריך 24.02.19 יצרתי עם חיים אשר סירב להזדהות מה תפקדו
(טען שהוא הפפיון הכי קטן ואמר זאת בזילזול ) וביקש שאכתוב לו כתבתי לו עוד באותו יום מאז לא הצלחתי לדבר איתו .ויבואן (מגה סל) מנסה להתחמק מאחריות .
אל תקרבו לאופיס דיפו הם מוכרים מוצרים פגומים ולאחר מכן אין עם מי לדבר וגם שירות הוא שירות מזלזל וגם לא מוכנים לבטל את עסקה על פי חוק .
לפעמים הזול יוצא יקר. תרחקו מאופיס דיפו !!!
מוצר:
מכשיר וסלולרי שיאומי פוקופון f1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב21.12.18
רכשתי בסניף פתוח תקווה סגולה כיסא גיימר מדגם ריידר של חברת רויאל.
במהלך הביקור בחנות בחנתי את כל כיסאות הגיימר שהיו בתצוגה. הוצגה לי גם אפשרות לרכוש גם את הכיסא הנ"ל אשר לא היה בתצוגה ומחירו היה זול ב-300 ₪ מדגם אחר שבחנתי מאותו יצרן.

על פי ההסבר שקבלתי מדובר בכיסא כמו זה שבתצוגה כאשר רק העיצוב שונה והתעקשו הנציגים ששזה אותו הדבר בדיוק,
להפתעתי התברר שמדובר בכיסא בעל מושב קשיח יותר ופחות נוח כרית גב שונה לישיבה וכפי שהבנתי מהשיחות עמכם, ייתכן שאף מדובר בדגם ישן ולכן הוא לא בתצוגה

לאחר במייל שירות לקוחות לא ענו
דיברתי עם חיים שטען שהוא מנהל משירות לקוחות שטען שזה טעות שלי שהקשבתי לנציג (שלשם זה באתי לחנות לבדוק) באתי לחנות אחרי הקנייה הם אמרו לי לקנות עוד כסא או כרית מחול או לחזור יום אחר שמנהל הסניף יהיה
הצעתי להם הואיל והמידע שנמסר לי לא היה מדויק (גם אם זה לא היה במזיד) ו

גרם לי לרכוש כיסא שאיני מעונין בו רציתי בהתאם לחוק הגנת הצרכן לבטל את העסקה ולקבל את התמורה חזרה.
גם זיכוי חנות , אף הם מתעלמים

הצעתי להם אפילו שאקנה מהם כרית שכן תואמת לכסא (שזה אחת הסיבות העיקריות שקניתי את הכסא הזה)
הכסא לא עלה זול ויצאתי עם הרגשה לא נעימה עד עכשיו אף פעם לא נתקלתי בשירות ככ גרוע
מוצר:
כסא גיימר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לסניף בנס ציונה והתעניינתי בטבלט הראו לי את הטבלט והחלטתי לקנות. תוכ כדי ביצוע התשלום שוחחתי עם המוכר והסתבר כי המכשיר אינו מתאים לצרכים שלי. ההחלטה משותפת בוצע ביטול עסקה. הביטול נעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי. כשראיתי שהזיכוי אינו מופיע בפירוט של כרטיס האשראי התקשרתי לחנות ושוחחתי עם המנהלת. היא טענה שהזיכוי בוצע. אמרתי לה שהיא טועה והיא החליטה לבדוק עם הנהלת החשבונו והבטיחה לחזור אלי. היא לא חזרה ואני התקשרתי שוב ואז היא אמרה שתוך יומיים אראה את הזיכוי בחשבון. חיכיתי מס' ימים והחשבון לא זוכה. מאותו יום בכל פעם שאני מתקשר מודיעים לי שהמנהל עסוקה והיא תחזור אלי. כמובן שלא חזרה. פניתי במייל להנהלת אופיס דיפו וגם מהם לא שמעתי דבר.
כנראה שאגיש תביעה לבית המשפט על ראמאות והולכת שולל. זו גם עבירה על חוק הגנת הצרכן.
נכנסתי לסניף בנס ציונה והתעניינתי בטבלט הראו לי את הטבלט והחלטתי לקנות. תוכ כדי ביצוע התשלום שוחחתי עם המוכר והסתבר כי המכשיר אינו מתאים לצרכים שלי. ההחלטה משותפת בוצע ביטול עסקה. הביטול נעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי. כשראיתי שהזיכוי אינו מופיע בפירוט של כרטיס האשראי התקשרתי לחנות ושוחחתי עם המנהלת. היא טענה שהזיכוי בוצע. אמרתי לה שהיא טועה והיא החליטה לבדוק עם הנהלת החשבונו והבטיחה לחזור אלי. היא לא חזרה ואני התקשרתי שוב ואז היא אמרה שתוך יומיים אראה את הזיכוי בחשבון. חיכיתי מס' ימים והחשבון לא זוכה. מאותו יום בכל פעם שאני מתקשר מודיעים לי שהמנהל עסוקה והיא תחזור אלי. כמובן שלא חזרה. פניתי במייל להנהלת אופיס דיפו וגם מהם לא שמעתי דבר.
כנראה שאגיש תביעה לבית המשפט על ראמאות והולכת שולל. זו גם עבירה על חוק הגנת הצרכן.
מוצר:
טאבלט 7"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום של הבחירות קניתי מחשב בסניף באר יעקב הובטח לי לקבל גם תיק מתנה.
אומנם קיבלתי תיק אבל משום מה שהגעתי הבייתה, התיק מאוד קטן מהמחשב.
פניתי לחנות לא עזרו לי.
קוויתי שבשירות לקוחות אקבל מענה אבל גם שם, בהתחלה מר חיים היה מאוד אדיב איתי אבל כשהתקשרתי שוב ואמרתי שאני רוצה תיק תואם למחשב הוא ענה לי:"ואני רוצה מליון דולר".
בקיצור שירות זוועה.
נ.ב
בדירוג הייתי לא שמה שום כוכב אבל קיבלתם 1 רק בגלל שהיה חייב לסמן.
מוצר:
מחשב נייד DELL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך18\09\25 רכשת י אוזניות רייזר v2 שדרך אגב אני לא ממליץ בחנות אופיס דיפו באילת .כבר בימים הראשונים הבנתי שאוזניות לא מתפקדות והמיקרפון לא תקין הלכתי לחנות הרשת בירושלים בשביל לממש את האחריות פנתי למנהל החנות והסברתי לו את הבעיה הוא הבין שקנתי באילת הוא אמר לי שהוא לא יכול להחליף בגלל שהרשת באילת זו זכיינות ולא ממש שייכת לרשת אבל ישלח לחב בנדא לבדיקה ותןך 14 יום יגיע אליי חזרה. כמובן שאחרי 14 יום אף אחד לא חזר אליי פניתי לחנות אחרי שבועיים וקצת ושאלתי למה לא מודעים לי לא ממש היה תשובה מספקת המנהל הבטיח לחזור אליי יום אחרי שכמובן לא חזר אליי פניתי לחב בנדא הוסבר לי שאוזניות יגיעו לפני עשרה ימים אבל מנהל החנות החזיר אותם בטעות לדברו אני חודש אחרי ועדיין האזניות לא יגיעו לא ממליץ לקנות ברשת לא יודעים לתת שירות
מוצר:
אוזניות רייזר v2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום וברכה



רכשתי הוברבורד שטח בתאריך 28/8/18 באופיס דיפו ירושלים ההוברבורד לא פעל ולכן החזרנו לחנות כשהוא סגור חדש באריזה המקורית ב 12/9/18 , לבקשתנו לקבל הובר בורד חדש חלופי נאמר לנו שזה לא אפשרי וישלחו לתיקון ונקבל בעוד שבועיים את ההוברבורד מתוקן , ראוי לציין שעד לרגע זה 6/11/18 לא קיבלנו את המכשיר וזאת על אף פניות חוזרות ונשנות לחנות (אגף פניות הציבור של החברה לא עובד )
בתקוה למענה מהיר


תגובת החנות:
חשוב לציין שהאחריות ניתנת על ידי גורם חיצוני שנותן שירות עבור מוצרי אופיס דיפו, עם זאת אנו פועלים על מנת לתת את מתן השירות היעיל והטוב ביותר,
נשמח שהלקוח יפנה אל שירות הלקוחות הארצי שלנו בטלפון שמספרו:
072-2606702

ונוודא שהלקוח ייצא מרוצה.

בתודה,
שירות הלקוחות של אופיס דיפו.
מוצר:
הוברבורד שטח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשאתה רוכש מוצר והכל תקין אז החיים הם ירח דבש מתוק בינך ובין בית העסק. אבל מה קורה כשאתה מגיע הביתה ומגלה כי הרחפן שרכשת אינו תקין? ובכן...ב-office depot יש אבא ואמא לכל מוצר.
פניתי למנהל שרות הלקוחות, מר חיים זליכובסקי, שכבר בשיחה הטלפונית היה אדיב ושירותי בצורה בלתי רגילה. יחד בשיתוף פעולה בינו לבין מר אלאדין, מנהל סניף חדרה, המקסים, הם פתרו את הבעיה ובתוך יומיים ממועד תלונתי הוזמנתי לסניף חדרה ע"מ לקבל רחפן חדש במקום זה הפגום. לא שאלו שאלות, הביעו אמון מלא ושירותיות מן המעלה הראשונה. תודה לך חיים מנהל שרות הלקוחות, תודה גם לך אלאדין מנהל סניף חדרה. תודה לרשת office depot. אין ספק שלקוח שחווה כזה שירות מביא עוד לקוחות לבית העסק הזה. יישר כח!
מוצר:
רחפן מיני- יצרן: ROYAL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד ושעון ספורט המוכרת הייתה די מבינה במוצרים אמי בהחלט יחזור לרכוש בחנות
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות באופיס דיפו שערי חדרה מושלם !
מנהל החנות אלאדין והעובדים אדיבים ונעימים. היתה לי בעיה עם כיסא שלא הרכבתי טוב ולכן נשבר בעת ישיבה והם פתרו את הבעיה במהירות ובשירות יוצא מן הכלל ,חשוב לציין שאפילו הופתעתי במקרה הזה שהיה אשמתי לחלוטין.
אין ספק שאחזור לכאן שוב ,כי אין על מקצועיות עם אדיבות וחיוך אנושי כמו שיש כאן
מוצר:
כסא אווטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לסניף אופייס-דיפו שערי חדרה לאחר שקיבלתי המלצות על המקום ועל ההנהלה.
אני לא כל כך מבינה במכשירים ניידים ובמקרה זכיתי שמנהל הסניף ילווה אותי בתהליך הרכישה.
הבין מה אני מחפשת בתור לקוחה,הקשיב, היה סבלני איתי עד שמצאנו את המכשיר הכי מתאים עבורי.
קיבלתי מאבו מוך בהאא שירות אדיב,מהיר ומקצועי בנוסף למחיר מאוד שווה לעומת חנויות אחרות.
תודה רבה על חווית קניה סופר מעולה ועל השירותיות
שמחתי לקנות מסניף שערי חדרה

מוצר:
samsung 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי משם galaxy j8 ואני ממש מרוצה. שירות מעולה, אדיב ובעיקר מקצועי! ממליצה בחום. לא תתחרטו!
מוצר:
Galaxy j8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרת היתה אדיבה בעלת ידע רב וענתה על כל שאלה ששאלי
במקצועיות רבה הוסיפה עוד מידע שעזר לי לקבל את ההחלטה הנכונה
מוצר:
Mfc 480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף יגאל אלון בתל אביב, שירות מעולה, אחריות מהיבואן הרשמי ומחיר טוב. חנות מומלצת ואמינה
מוצר:
גלקסי נוט 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי באופיס דיפו באר שבע סניף יס פלאנט היה שם בחור בשם רון שעזר לנו פשוט בהכל עם המון סבלנות. רמת שירות גבוהה מאוד, חווית קנייה טובה מאוד.
מוצר:
ציוד לבית ספר
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.