דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת לטכנולוגיה, ריהוט וציוד משרדי (28 סניפים)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אופיס 3000 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באופיס דיפו ?
2.75
ציון ממוצע
16
חוות דעת בשנה האחרונה
171
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
2
0
6
שנה אחרונה
7
0
9
כל הזמן
77
5
89
נמצאו 171 חוות דעת גולשים על אופיס דיפו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיכינו המון בקופה המון זמן , בחנות 2 קופות אך אף אחת לא היתה מאויישת. למורת רוחי הייתי צריך לבקש שמישהו ייגש ורק אחרי דקות ארוכות הואיל מישהו (ללא אנרגיות!) להתייצב ולהקיש חשבונית. אמרתי לו את השם שצריך להיות על החשבונית ואז גער בי מדוע לא אמרתי לו את השם בהתחלה. ביקשתי ממנו חשבונית בדף A4 משום שהחשבונית מהמכונה הרגילה דוהה וגם כי יותר נוח לי לצרכי מס חשבונית כזו מטעמי תיוק וכו'. הזבן ללא האנרגיות מלמל משהו על מכונה לא תקינה. אחרי מספר ימים באנו בשנית לקנות מוצר נוסף וגם אז קבלנו חשבונית מהקופה הרגילה אעפ שביקשנו חשבונית A4 ולא נתנו לנו בגלל מכונה מקולקלת (?!) בושה וחרפה איך מקום כמו אופיס דיפו מתנהל. כנראה שלא משלמים לעובדים מספיק לכן הם מחפפים. אופיס דיפו- תעשו משהו .... תכבדו את הלקוחות שלכם...
מוצר:
TP-LINK RE300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד בסניף שפים נעזרתי מבני בחור מקצועי ואדיב עזר לי בשרות לקוחות אייל איש מקצוע אדיב ונעים הולכות ממליץ מאד
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסניף חונים קונים ראשון לציון, קיבלתי שירות מקצועי מאלכסנדרה. המוכרת הייתה סבלנית, מקצועית ואדיבה באופן מיוחד. סניף נהדר של אופיס דיפו.
מוצר:
הדפסה וכריכה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות שמועה את הלקוחות. נרכש דיו צבע שמופיע באתר 95 ובחנות נמכר ב145 שח. פער של 50 שח.
המוכר בסניף בשם אור סירב לבצע זיכוי בטענה שזה טעות של זאפ ולא שלהם
מוצר:
Hp 953xl
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טאבלט נאתר. היה כתוב 7-14 ימי עסקים. אחרי בערך 10 ימי עסקים נתקרתי לשאול מתי יגיע. אמרו יחזרו אליי. אחרי מספר שעות שלחו סמס שמשלוח 14 ימי עסקים. לא טרחו אפילו להתקשר או לבדוק. אחרי שעברו 14 ימי עסקים התקשרתי עוד פעם. חזרו למחרת ואמרו שחסר במלאי. 3 שבועות חיכית רק כדי שיגידו שאין במלי.
מוצר:
טאבלט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד עם אספקה של שליח עד שבוע. עברו 3 שבועות וכל פניותיי שבו ריקם. 3 פניות דרך האתר ללא מענה. כל פעם טלפונית - מדובר בחברה שרק מעבירה את פרטיי לאופיס דיפו וכמובן שאף אחד לא טרח ליצור קשר
אני הולך לבטל העסקה ולדרוש כספי חזרה
בחיים לא אקנה דבר מאופיס דיפו. אפילו דיו למדפסת. זלזול והתעלמות כזו בחיים לא נתקלתי
מוצר:
מחשב נייד שחור 15.6" HP Notebook 15-ra036nj
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אפילו כוכב אחד לא מגיע לאתר האינטרנט של אופיס דיפו. ב19/3
הזמנתי מדפסת משולבת( לפני חודש וחצי-תסכימו איתי שגם במשבר הקורונה זה המון, ובסך הכל אנשים מזמינים אוכל בכמויות, לא ציוד משרדי) מאתר אופיס דיפו. היינו זקוקים לה בדחיפות ע"מ להדפיס חומרי לימוד עבור הילד שבכיתה ג', כיון שעברו ללמידה מרחוק עקב הקורונה. מאז ועד עתה לא קבלתי את המדפסת, והכי גרוע ובלתי נתפס זה שכל ניסיונותי ליצור קשר עם חברת אופיס דיפו, גם טלפונית וגם באתר הסתכמו בחברת שירות ש"מעבירה הודעה דחופה" לחברת אופיס דיפו-שלא יצרה קשר כלל למרות שהשארתי לה 5 הודעות טלפוניות לפחות ולפחות 2 הודעות בדואר האלקטרוני!!!! עד עתה לא ראיתי את המדפסת והדיו, ואין לי מושג אם תגיע מתי שהוא, כי חברת אופיס דיפו מתעלמת מפניותי לחלוטין כאמור. מותר לציין כי האשראי חויב כבר מזמן,הילד מנוע מללמוד ולהתקדם בחומר כי כמעט כל החומר נשלח למייל כדפים להדפסה. אם הייתי יודעת שכך יהיה השירות, הייתי מזמינה מדפסת ממקום אחר.
מילא אם היו עונים או יוצרים איזה קשר, אבל כלום!!
אל תתקרבו לחברה הזאת. אל תתקרבו.

תגובת החנות:
היי בלה, המשלוח סופק אליך היום, נשמח לעמוד לרשותך לכל צורך ועניין נוסף. בברכה, צוות האתר
מוצר:
מדפסת משולבת אלחוטיתcanon pixma ts3151 t שני ראשי דיו.
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוות דעת גרועעל מחלקת האינטרנט של אופיס דיפו הזמנתי מחשב מחשב נייד אסוס שמופיע באתר שלהם כזמין לקנייה אסוס x509. i3. מופיע שעולה 1750 שקל ומשלוח באותו היום תוך 5 שעות של גט טקסי הזמנתי את המחשב בשעה 1300. בצהריים אחת בצהריים ההזמנה בוצעה באינטרנט. באשראי 24 תשלומים וגם שלחתי צילום תז עם ספח לפי דרישה אחרי שההזמנה נקלטה התקשרתי לבדוק וענו לי שנקלט ההזמנה ותוך 5 שעות המחשב יגיע אלי. וגם יש להם משלוחים עד שעה 2300 זאת אומרת עד 11 בלילה כל שעתיים חייגתי ואמרו לי בחורה בשם לנה שענתה לטלפון אמרה שהכול תקין וזה יגיע אלי בשעה 1600 אמרה לי שתקין וזכרה גם ששוחחתי איתה בשעה 1400 בשעה. 1820 חייגתי שוב ואז שוב בדקה ולאחר שהייתי איתה חצי שעה על הקו בסוף אמרה שהיא מבטלת לי את ההזמנה כי אין את המחשב במלאי לאחר שבזבזו לי את כל היום בהמתנה לשליח שלהם לציין כיעד עכשיו לא שחררו את לי המסגרת אשראי על חיוב המחשב למרות שעברו יומיים בסופו של דבר באותו היום בשעה שמונה בערב הלכתי לסניף אופיס דיפו כי הייתי חייב מחשב נייד דחוף ושם בסניף חונים קונים ראשון לציון מכרו את אותו דגם מחשב במחיר של 2260 שח מחשב נייד מסוג x509ua של אסוס דגם מעבד i3. כאשר באתר שלהם מפורסם 1799 שח עם משלוח מהיר עד הביית יותר יקר כמעט ב500 שח מהאתר של אופיס דיפו אבל באתר שלהם השירות האינטרנט יש שם בחורה בשם לנה עם שירות טלפוני גרוע ולא ממליץ לקנות דרך אתר האינטרנט של אופיס דיפו
מוצר:
Asus x509ua
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת אפסון בסניף נתיבות.
יועץ המכירות עמרי ומנהל החנות אלכסיי היו סופר
שירותיים ואדיבים.עמרי כיוון אותי בדיוק למדפסת שהתאימה לצרכיי
וגילה מקצועיות ובקיאות בחומר מה שגיבש אצלי את תחושת הביטחון בקנייה.
בנוסף דאג מנהל החנות לשנע עבורי בדחיפות את הדגם שהיה חסר באותו רגע
באופן אישי מסניף אחר.
בנוסף לכל הנל קיבלתי את המחיר הכי זול בארץ.

ממליץ בחום!
מוצר:
EPSON L5190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדפסת אפסון 5190 מאד מרוצה מהשירות של הילה פינטו נציגה מדהימה סופר שרירותית .נתנה שירות וייס אישי ואפילו התקינה עבורי את המדפסת בחנות.בנוסף הצטרפתי למועדון שלהם.
מוצר:
5190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר סלולר מדגם huawei p30 במחיר מאוד אטרקטיבי מהאתר של אופיס דיפו
ולאחר יום קיבלתי מייל שההזמנה מבוטלת לבקשתי- מעולם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה והם פשוט משקרים.
ולא מוכנים לעמוד מאחורי המחירים שהם מפרסמים.
ועוד בשיא חוצפתם מציעים 150 שח הטבה לקנייה חוזרת בחנות-לא נתקלתי בכזו חוצפה בחיי
אפנה עם הפרטים הרלוונטים לפניות הציבור והצרכן
מוצר:
P30 Huawei
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב- 8 לינואר, בסניף שבגרנד קניון חיפה סירבו למכור לי מכשיר לפי מחיר מפורסם באינטרנט באותו יום.

פניתי לשירות ועזרו לי. רוצה לציין את ההתערבות החיובית של שירות זאפ, התקשורת המעולה עם זאפ שעזרה מאוד. וגם שני אנשים בשירות של אופיס דיפו, שלומי בשירות הטלפוני וארנון בסניף שבחוצות המפרץ בחיפה שהוא דוגמה מאוד חיובית של איש שירות.

אם יש סבלנות ועם מי לדבר הכל בסדר עם אופיס זיפו. נרשמתי לזאפ, אני רק שם אחפש מוצר, הם אחראים ועוזרים מאוד.
מוצר:
Huawei P30 128GB 6GB RAM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שראיתי פרסום בעיתון על מכשיר טלפון של Huawei P30 עם הטבת מחיר מיוחדת, נכנסתי לאתר האינטרנט, ואכן ראיתי מחיר מאוד אטרקטיבי ומיד רכשתי את המכשיר.
לאחר זמן מה, התקשרה אליי נציגה מאוד בוטה, בשם נסטיה, וטענה בפני שההזמנה שלי בוטלה והם אינם יכולים לספק את המוצר במחיר שצויין באתר ובזאפ, הנציגה לא הייתה נעימה כלל, וטענה שהאתר נפרץ על ידי האקרים, למרות שהגעתי לאתר מפרסום שהגיע מעיתון.
אחרי שביקשתי שהמוצר יסופק על פי המחיר שפורסם, הנציגה התחילה להרים את הקול וטענה שההזמנה תבוטל בכל מקרה. לאחר שהשיחה הסתיימה, קיבלתי אימייל מפתיע, שכתוב בו, שעל פי בקשתי, ההזמנה בוטלה. מעולם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה ולהפך, ביקשתי לספק את ההזמנה!
אפנה למועצה לצרכנות בתלונה על הטעיית צרכן ושהזמנתי בוטלה על פי בקשתי, כאשר אף פעם לא ביקשתי לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
ביום חמישי 9.1.20 נעשתה טעות בתמחור מוצר על ידי חברת התפעול שלנו והיא תוקנה בבוקר יום שישי מיד כשנתגלתה וזאת לאחר
שנציגי השירות לא הצליחו לבצע חיוב אשראי למספר הזמנות שנתקבלו ומיד יצרו קשר עם הלקוחות.

מחירו של טלפון מדגם P30 lite אשר פורסם ונמכר ב1,390 ₪

נרשם בטעות גם למק"טים של טלפון מדגם P30 שמחירם 2,549 ₪

נציגי שירות הלקוחות פנו טלפונית ועדכנו את הלקוחות שביצעו הזמנה באתר וזאת בטרם חויבו בגין ההזמנה והסבירו בנעימות כי המחיר מתייחס לדגם הלייט כפי שפורסם בעלון הדיגיטלי.

מספר לקוחות התעקשו לקבל את המחיר הנמוך ב- 45% וזאת על אף שהוא אינו סביר ופורסם רק למספר שעות ובטעות.

קבוצת אופיס דיפו חרטה על דגלה את חווית השירות בסניפים ובאתר המכירות, ובהתאם לכך תאפשר לאותם לקוחות ששריינו את המוצר היקר בהזמנה מוקדמת לרכוש
במחיר שהוצג.

בימים אלה אתרי האינטרנט של הקבוצה הכוללים את הרשתות: אופיס דיפו ; ג'ויסטיק פלוס ; אייסמרט ; וטאצ'יט דיוטי פרי עוברים שדרוג הכולל עיצובים חדשים מערכות ניהול בקרה ושירות מתקדמות.




מוצר:
Huawei P30 128GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון גלקסי a20 וסרגל. הכל הגיע אלי תוך 5 ימים מביצוע ההזמנה. באתר אין ממש מעקב אחרי מצב ההזמנה. אבל כן יצרו איתי קשר מהחנות ורצו לוודא שאני מוכנה לקבל טלפון בצבע אחר ממה שהזמנתי (כי נגמר במלאי) ושמחתי על תשומת הלב לפרטים.
המשלוחים שהם משתמשים בהם ממש מצויינים וניתן לעקוב אחרי המשלוח ברמת הרחוב. סך הכל מאוד מרוצה.
מוצר:
Samsung Galaxy A20
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד Asus Zenbook Flip 13 UX362FA-EL087T אסוס בחנות בשפיים
הזמנתי טלפונית שהגעתי חיכה לי נתנאל בחיוך רחב עם המחשב. קיבלתי שרות מדהים.
מקצועי מאוד, מלא חן ונעם. נתנאל יצא מגדרו כדי לתת לתת את מה שנדרש באיכות והמחיר הטובים ביותר עבורי.
מנהל החנות פנק אותי בקפה, כל חששותי בגלל התגובות שראיתי באתר התפוגגו.
חווית שרות מעולה, מודעות לצרכי כלקוח, אדיבות מקצועיות זריזות בקיצור מושלם.
חברים יקרים משפים כל הכבוד, ככה עובדים !! אתם 10.
מוצר:
מחשב נייד Asus Zenbook Flip 13 UX362FA-EL087T אסוס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סניף מעלות, מצויינים.במיוחד המוכרת האדיבה. קשה למצוא אייפון 8 בחנויות , להם היה את האחרון-סגור הרמטית לא מאוקטב. כל הכבוד!!
מוצר:
אייפון 8
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין מענה לצערי כבר הרבה זמן.קניתי בחנות סאגווי שהיה מהתחלה רק בתיקון כי היה דפוק הסכימו להחליף לי בסוף לקורקינט כמובן בתוספת של עוד כ600 שח שמסתבר שלא סוחב בעליות בכלל מפנים אותי כל הזמן לראשית ואין מענה בכלל ממש מבעס .כאילו מאז שקנינו תקורקינט הוא בחנות.ממד בדיחה
מוצר:
קורקינט חשמלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם כוכב אחד זה הרבה מעבר למה שמגיע לאופיס דיפו. קניתי אוזניות בסניף מגדל שלום בת"א, שהתבררו שונות לחלוטין ממה שתיאר לי המוכר (בגלל שלא ניתן לפתוח את הקופסה ולראות אותם באמת), כשחזרתי לסניף כעבור שעה אמרו לי שאין מה לעשות כי פתחתי את הקופסה ודיברו באופן מאד לא נעים ולא מכבד. פניתי לשירות לקוחות שגרר אותי שבועות, זלזל בי ברמה איומה, כל פעם נתן לי תשובה אחרת, אמרו לי אף ללכת לסניף אחר ששם לא ידעו על מה אני מדברת ובסוף אמרו לי שלא יכולים לעזור לי.. לבסוף פניתי למועצה לצרכנות בתקווה שזה יעזור.. בקיצור להתרחק מאופיס דיפו, לא לקנות אפילו עיפרון משם!
תגובת החנות:
בדקתי את תלונת הלקוחה המכובדת ונמצא שהיא פתחה את האריזה של האוזניות כך שלא ניתן לקבלם בחזרה שכן כל מוצר בכלל ואוזניות בפרט שמוחזר עד 14 יום חייב להיות באריזתו המקורית ארוז כפי שנרכש .
אם זאת לפנים משורת הדין ומתוך ראיית הלקוחות כנר לרגלינו הצענו ללקוחה 50% הנחה ברכישת אוזניות שתבחר .
הלקוחה מוזמנת בכל עת שתחפוץ ואנחנו נעזור לה


מוצר:
אוזניות סוני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ.וגם כוכב אחד זה יותר מידי
אין שרות לקוחות בכלל לא חוזרים ולא עונים למטיילים
התקלקל לי מכשיר סלולארי באחריות ועדיין במעבדה דורשים כסף לתיקון בלי שום הצדקה.ואין עם מי לדבר שזה גרוע.
תגובת החנות:
שלום רב

הלקוח המכובד אינו מציין את הפרטיים הנכונים להלן התשובה כפי שהיא האמת וכל האמת ואין בילתה :

- בתאריך 29.4.19 מסר הלקוח את מכשירו מדגם XIAOMI REDMI 5 PLUS בטענה כי ביצע שחזור הגדרות יצרן ומאז לא נדלק ודורש
שיפעיל את המכשיר
- בבדיקת המעבדה נמצא כי המכשיר נעול בחשבון MI – כלומר סיסמא שהלקוח עצמו הגדיר (מייל וסיסמא שידועים רק לו)
- מכיון שמדובר בפרטי חשבון שהלקוח עצמו הגדיר וכעת אינו זוכר אותם, פריצת המכשיר ואיפוס חשבון ה MI אינה פעולה
הכלולה באחריות וניתנת לביצוע בתשלום תיקון של 150 ₪ - זו הצעת המחיר שהלקוח קיבל מהמעבדה ואכן בשיחה שקיימו עמו
הוסבר ללקוח המכובד שלאור הגדרות היצרן ומטעמי הגדרות אבטחה, ברוב המכריע של המקרים אכן מצליחים להסיר את
החסימה אך לא בהכרח ולכן ישלם רק במידה והתיקון יצליח.
- הלקוח סרב להצעת המחיר ועל כן המכשיר לא תוקן

אופיס דיפו רואה את לקוחותיה כנר לרגליה ותשמח תמיד לעזור ללקוח


אופיס דיפו 3000 בע"מ

מוצר:
סמארטפון xiaomi R
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר בתאריך 30/4/19 סניף אשקלון פתחתי אותו וגיליתי שהמכשיר תקול לא נטען כרטיס הרשת לא עובד
חזרתי לסניף מיד לא רצו להחליף במקום וגם לא רצו לזכות מכשיר שרק יצא מהחנות מנהל הסניף בשם אלירן התחיל לאיים שאני לא אקבל זיכוי ולא אקבל מכשיר חדש לאחר סחבת של 48 שעות שהייתי בלי טלפון קיבלתי זיכוי וגם זה לאחר איומים בתביעה ועוגמת נפש חמורה מאוד שנגרמה לי
בקיצור אופיס דיפו חווית קנייה מזעזעת ושירות מחפיר

כמובן שלא אחזוחר יותר לעולם לאופיס דיפו ולא ממליץ בכלל להתעסק איתם
מוצר:
Ulefone mx
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי עכבר אלחוטי ב 229 ש"ח (של חברת רייזר) , חזרתי הביתה וחיברתי בהתלהבות את העכבר רק כדי לגלות שהוא לא עובד.. בכלל.
חזרתי למחרת לחנות עם העכבר באריזה המקורית ונאמר לי שלא ניתן לבצע החזרה של המוצר.
שאלתי למה? והתשובה הייתה כי אין פה מנהל, דרשתי שיתקשרו למנהל וגם הוא אמר שצריך אישור מיוחד מהספק וזה לא יקרה היום ולא ניתן לזכות את המוצר.

פשוט אל תתקרבו לחברה הזאת.
מוצר:
עכבר אלחוטי Razer Atheris
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 22.2.19 (יום שישי) קניתי מכשיר סלולרי מאופיס דיפו רמלה ואחרי שמוכר פתח אותו והגדיר אותו לקחתי אותו ובאותו יום מאוחר יותר פתחתי אותו בכדי להגדיר אותו שמתי לב שבמכשיר למעלה מצד שמאל יש פיקסלים שרופים ולכן יש כתם שחור יום א בתאריך 24.02.19 יצרתי עם חיים אשר סירב להזדהות מה תפקדו
(טען שהוא הפפיון הכי קטן ואמר זאת בזילזול ) וביקש שאכתוב לו כתבתי לו עוד באותו יום מאז לא הצלחתי לדבר איתו .ויבואן (מגה סל) מנסה להתחמק מאחריות .
אל תקרבו לאופיס דיפו הם מוכרים מוצרים פגומים ולאחר מכן אין עם מי לדבר וגם שירות הוא שירות מזלזל וגם לא מוכנים לבטל את עסקה על פי חוק .
לפעמים הזול יוצא יקר. תרחקו מאופיס דיפו !!!
מוצר:
מכשיר וסלולרי שיאומי פוקופון f1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב21.12.18
רכשתי בסניף פתוח תקווה סגולה כיסא גיימר מדגם ריידר של חברת רויאל.
במהלך הביקור בחנות בחנתי את כל כיסאות הגיימר שהיו בתצוגה. הוצגה לי גם אפשרות לרכוש גם את הכיסא הנ"ל אשר לא היה בתצוגה ומחירו היה זול ב-300 ₪ מדגם אחר שבחנתי מאותו יצרן.

על פי ההסבר שקבלתי מדובר בכיסא כמו זה שבתצוגה כאשר רק העיצוב שונה והתעקשו הנציגים ששזה אותו הדבר בדיוק,
להפתעתי התברר שמדובר בכיסא בעל מושב קשיח יותר ופחות נוח כרית גב שונה לישיבה וכפי שהבנתי מהשיחות עמכם, ייתכן שאף מדובר בדגם ישן ולכן הוא לא בתצוגה

לאחר במייל שירות לקוחות לא ענו
דיברתי עם חיים שטען שהוא מנהל משירות לקוחות שטען שזה טעות שלי שהקשבתי לנציג (שלשם זה באתי לחנות לבדוק) באתי לחנות אחרי הקנייה הם אמרו לי לקנות עוד כסא או כרית מחול או לחזור יום אחר שמנהל הסניף יהיה
הצעתי להם הואיל והמידע שנמסר לי לא היה מדויק (גם אם זה לא היה במזיד) ו

גרם לי לרכוש כיסא שאיני מעונין בו רציתי בהתאם לחוק הגנת הצרכן לבטל את העסקה ולקבל את התמורה חזרה.
גם זיכוי חנות , אף הם מתעלמים

הצעתי להם אפילו שאקנה מהם כרית שכן תואמת לכסא (שזה אחת הסיבות העיקריות שקניתי את הכסא הזה)
הכסא לא עלה זול ויצאתי עם הרגשה לא נעימה עד עכשיו אף פעם לא נתקלתי בשירות ככ גרוע
מוצר:
כסא גיימר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לסניף בנס ציונה והתעניינתי בטבלט הראו לי את הטבלט והחלטתי לקנות. תוכ כדי ביצוע התשלום שוחחתי עם המוכר והסתבר כי המכשיר אינו מתאים לצרכים שלי. ההחלטה משותפת בוצע ביטול עסקה. הביטול נעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי. כשראיתי שהזיכוי אינו מופיע בפירוט של כרטיס האשראי התקשרתי לחנות ושוחחתי עם המנהלת. היא טענה שהזיכוי בוצע. אמרתי לה שהיא טועה והיא החליטה לבדוק עם הנהלת החשבונו והבטיחה לחזור אלי. היא לא חזרה ואני התקשרתי שוב ואז היא אמרה שתוך יומיים אראה את הזיכוי בחשבון. חיכיתי מס' ימים והחשבון לא זוכה. מאותו יום בכל פעם שאני מתקשר מודיעים לי שהמנהל עסוקה והיא תחזור אלי. כמובן שלא חזרה. פניתי במייל להנהלת אופיס דיפו וגם מהם לא שמעתי דבר.
כנראה שאגיש תביעה לבית המשפט על ראמאות והולכת שולל. זו גם עבירה על חוק הגנת הצרכן.
נכנסתי לסניף בנס ציונה והתעניינתי בטבלט הראו לי את הטבלט והחלטתי לקנות. תוכ כדי ביצוע התשלום שוחחתי עם המוכר והסתבר כי המכשיר אינו מתאים לצרכים שלי. ההחלטה משותפת בוצע ביטול עסקה. הביטול נעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי. כשראיתי שהזיכוי אינו מופיע בפירוט של כרטיס האשראי התקשרתי לחנות ושוחחתי עם המנהלת. היא טענה שהזיכוי בוצע. אמרתי לה שהיא טועה והיא החליטה לבדוק עם הנהלת החשבונו והבטיחה לחזור אלי. היא לא חזרה ואני התקשרתי שוב ואז היא אמרה שתוך יומיים אראה את הזיכוי בחשבון. חיכיתי מס' ימים והחשבון לא זוכה. מאותו יום בכל פעם שאני מתקשר מודיעים לי שהמנהל עסוקה והיא תחזור אלי. כמובן שלא חזרה. פניתי במייל להנהלת אופיס דיפו וגם מהם לא שמעתי דבר.
כנראה שאגיש תביעה לבית המשפט על ראמאות והולכת שולל. זו גם עבירה על חוק הגנת הצרכן.
מוצר:
טאבלט 7"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום של הבחירות קניתי מחשב בסניף באר יעקב הובטח לי לקבל גם תיק מתנה.
אומנם קיבלתי תיק אבל משום מה שהגעתי הבייתה, התיק מאוד קטן מהמחשב.
פניתי לחנות לא עזרו לי.
קוויתי שבשירות לקוחות אקבל מענה אבל גם שם, בהתחלה מר חיים היה מאוד אדיב איתי אבל כשהתקשרתי שוב ואמרתי שאני רוצה תיק תואם למחשב הוא ענה לי:"ואני רוצה מליון דולר".
בקיצור שירות זוועה.
נ.ב
בדירוג הייתי לא שמה שום כוכב אבל קיבלתם 1 רק בגלל שהיה חייב לסמן.
מוצר:
מחשב נייד DELL
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.