דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת לטכנולוגיה, ריהוט וציוד משרדי (28 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אופיס 3000 בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2008
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באופיס דיפו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
185
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
81
6
98
נמצאו 185 חוות דעת גולשים על אופיס דיפו
תמונת משתמש
שם:
שרון
תאריך:
11/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 מדפסות מהדגם הזה, היגיעה רק אחת וניסו להחתים אותי על שתיים!
שירות הלקוחות לא ענה ושלחתי את השליח עם המדפסת האחת שהגיעה. לבקשת שירות הלקוחות שלהם קיבלתי את המדפסת האחת בלבד. המדפסת השנייה הגיעה לאחר יומיים נוספים (יותר מהימים המובטחים). להרגשתי, שירות הלקוחות לא היה אמין וסיפרו לי על חוסר במלאי בחנות אחת ושהשנייה יצאה אלי מחנות אחרת. לאחר המתנה של כשעה וחצי בבית, הסתבר שהמדפסת כלל לא יצאה ורק 'עכשיו' הפקידה עושה את ההזמנה למדפסת השנייה.
חבל שלא היו שקופים איתי. יכלו להגיד לי שהייתה תקלה והכל היה בסדר מבחינתי (כולם טועים, גם אני), במקום זה סיפרו לי סיפורים וזה גרם ללחץ מיותר והרגשה לא נעימה.
מוצר:
מדפסת צבעונית לייזר WIFI 9330
תמונת משתמש
שם:
שמש
תאריך:
06/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המדפסת הגיע בזמן לפי הרשות בדף ההזמנות. הגיע בדיוק המדפסת שהזמנתי.
רק יש בעיה קטנה אחת המדפסת הגיעה ללא כבל תקשורת למחשב אמרו לי שצריך לקנות את זה בנפרד. אז אך אפעיל את המדפסת .
מוצר:
מדפסת aio1515 Deskjet
תמונת משתמש
שם:
ornaze
תאריך:
05/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השארתי את הפרטים שלי נציגה חזרה אלי ע"מ לבצע הזמנה טלפונית הגיע מוקדם ממה שציפיתי
קיבלתי בדיוק את המוצר שבפרסום בפעם הבאה שארצה לבצע הזמנה בהחלט אפנה שוב לאופיס דיפו
מוצר:
שולחן מחשב 4558482
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
04/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מדפסת מתצוגה. המדפסת הגיעה אליי ללא הפקקים של מיכל הדיו. ניסיתי ליצור קשר עם החברה, והם לא ניסו לתת שום פתרון , רק אמרו שאין את המדפסת במלאי והם יחזרו אליי.
עדיין מחכה.
מוצר:
מדפסת L210
תמונת משתמש
שם:
Jacob
תאריך:
04/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהיר וקל. ממש לא בעיה. היה בבלאק פריידיי והיגעתי לאתר של Office Depot ומצאתי מחיר ממש טוב.
מוצר:
מדפסת Officejet Pro 6950
תמונת משתמש
שם:
Arbel
תאריך:
04/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלפטופ הגיע תוך 3 ימים מיום הרכישה. היה קל מאוד להזמין, והלפטופ מצויין. ממליץ מאוד מאוד!
מוצר:
לפטופ Lenovo flex 3 I7
תמונת משתמש
שם:
nk
תאריך:
01/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב לפני שבוע, באתר הובטח שיגיע אלי עד 3 ימים. לא יצרו איתי קשר וכל ניסיון שלי ליצור קשר נכשל. לא עונים בטלפון של שירות הלקוחות, לא עונים בצ'אט באתר ולא עונים להודעות שהושארו. ממליץ להימנע!
מוצר:
מחשב נייד מחשב נייד Asus X540LA-XX487T
תמונת משתמש
שם:
לאה
תאריך:
29/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צפיתי באתר של אופיס דיפו ובחרתי במדפסת הזו שמכילה את כל הדרישות שלי ומחירה
התעאים עבורי.
מוצר:
מדפסת לייזר שחור לבן M6600
תמונת משתמש
שם:
טובי
תאריך:
26/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישת הכיסא נעשתה דרך אתר החברה.
המוצר לא היה במלאי בחנות והמוכר המליץ לנו לקנות דרך האתר, ציין שהמוצר זול יותר ושהאתר מספק שירות משלוחים ללא עלות.
אם זאת, עלות המוצר היתה 599 ש"ח (בדיוק כמו בחנות) 39 ש"ח דמי משלוח.
ההזמנה בוצעה במוצ"ש כשזמן האספקה המירבי הוא עד חמישה ימי עסקים.
5 ימים אחרי הרכישה, התקשרתי לשירות לקוחות לוודא שההזמנה נשלחה ותגיע מקס' באותו היום (זמן האספקה המקסימלי). לאחר בדיקה, נאמר לי שיש עיכוב בהזמנה 'בגלל עומס' בחברת המשלוחים. ציינתי שזו לא סיבה מספקת בעיכוב מוצר מעבר למובטח ושאינני יכולה לחכות יותר מאחר ואני טסה לחו"ל בשבוע לאחר מכן.
אם זאת, אופיס דיפו לא פעלו לזרז את חברת המשלוחים או לספק אותו באופן אחר. ביקשתי מהם להעביר תלונה לדרג גבוה יותר ובקשה לחזור אלי (הפנייה לא נענתה). בנוסף, ביקשתי להעביר את המספר של בן זוגי על מנת שהוא יוכל לקבל את המוצר כשאני בחו"ל.
למרות הבקשה, אני קיבלתי שבוע לאחר מכן הודעות לתיאום משלוח. בן זוגי יצר איתם קשר והם חזרו אליו בבקשה שיחכה בבית בשעה וחצי הקרובות (מעכשיו לעכשיו, אחרי עיכוב שלהם ובאמצע יום עבודה!!), כמובן שאופציה זו לא היתה אפשרית או הגיונית.
הוא ניסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות דרך האתר, כך גילה מהר מאוד שהכפתור של המשלוחים והכפתור של שאלות ותשובות מכוון חזרה אל דף הבית ובעצם לא קיים.
לאחר מכן, התקשר ישירות אל מוקד שירות הלקוחות- נאלץ להמתין זמן ארוך ללא אפשרות להשאיר הודעה או לדעת כמה זמן נשאר לו להמתין, השיחה נותקה כמה פעמים והנציגה ענתה בזלזול.
חברת המשלוחים הסכימה לבצע את המשלוח אך ורק בתנאים ובשעות שנוחות להם (למרות העיכוב הרב), כך שבן נאלץ לקבל את הכסא במשרד באמצע היום ולסחוב אותו עד הבית למרות התשלום הנוסף על הובלה.
לאחר נסיונות רבים לפנות לשירות לקוחות לפני/ ואחרי קבלת המוצר, הפנייה התקבלה ו"טופלה" באמצעות מייל המציין שהמוצר התקבל אצל הלקוח. כך בפשטות בלי שום הסבר, התנצלות, פיצוי או החזר כלשהו על עוגמת הנפש והטרטור שעברנו בשבועיים האחרונים.





מוצר:
כיסא משרדי DINO
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
24/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי דרך האתר, הזמנתי בטלפון. הנציג של אופיס דיפו היה מצוין, והסביר היטב את ההבדלים בין המדפסות (שקלתי גם CANON), ההחלטה על BROTHER היתה בעיקר לאחר סיקור אינטרנט המשווה בין מדפסות שיכולות להדפיס גם תמונה איכותית וגם לשמש כסורק במחיר הזול ביותר לדף.
מוצר:
מדפסת DCP-J785DW
תמונת משתמש
שם:
ליביה
תאריך:
16/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש במספר מקומות ללא הצלחה, הגעתי לאופיס דיפו. השירות על כל שלביו היה טוב מאד.
מוצר:
מחסנית דיו למדפסת 178XL Photo
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
13/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה קלה, לא היה בסניף קרוב אז שלחו אלי הביתה עם שליח ללא תוספת תשלום
מוצר:
כסא תלמיד שון (מק"ט 4642610)
תמונת משתמש
שם:
מעיין
תאריך:
13/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פריט מסוים נשכח במשלוח. השליח דיווח על כך לחברה וממיד יצרו איתי קשר לתיאום משלוח נוסף עם הפריט החסר
מוצר:
מדפסת xp-235
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
03/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט , קל ונגיש .
נציגי שירות הלקוחות נתנו תשובות מהירות וברורות .
השליח וכן השליחות נעשתה באופן מהיר ויעיל .
מוצר:
מדפסת אלחוטית משולבת מדפסת אלחוטית משולבת PiXMA MX475
תמונת משתמש
שם:
גילי
תאריך:
20/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה לפני כחודשיים דרך האתר. דיברתי עם שירות הלקוחות בכדי שיסדרו לי איסוף עצמי מיידי מחנות קרובה אליי. תוך חצי שעה חזרו אליי עם אישור לכך שהטלפון יחכה לי בסניף שביקשתי. היו לי חששות והרבה שאלות בנוגע לדגם אותו בחרתי וקיבלתי תשובות לכל השאלות.
לאחר שאספתי את המוצר התברר לי שזה לא בדיוק הדגם שמצויין באתר מכוון שמדובר ביבוא מקביל (ולא היבואן הרשמי). קצת מעצבן שהם מפרסמים את הדגם של היבואן הרשמי אבל לא מספקים אותו. דיברתי שוב עם שמוליק משירות הלקוחות שהרגיע אותי שאין שום בעיה עם זה וכי בכל מקרה יש אחריות של שנתיים. לאחרונה יש לי בעיות רציניות עם הסוללה של המכשיר ועוד לא ברור מה מקור התקלה (האם בכלל שיבואן מקביל או משהו אחר).
סך הכל שירות הלקוחות היה מצויין ואדיב.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G920F 32GB
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
19/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תאור המוצר לא היה נהיר לי אך קיבלתי את התשובות הרצויות בצ'ט באתר של אופיס דיפו. המוצר המוזמן יצא למשלוח תוך 3 שעות מביצוע ההזמנה. עקב ריבוי החגים החודש קיבלתי אותו כעבור 8 ימים.
נסיונותיי להתקשר לשירות לקוחות לא צלחו - מנגינה ללא סימני (חוסר) התקדמות השיחה.
דיי שבע רצון מהרכישה והשימוש במכשיר.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J1 mini SM-J105
תמונת משתמש
שם:
לקוח
תאריך:
06/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני עשרה ימים והוא עדיין לא הגיע למרות שבדף המוצר מופיע עד חמישה ימי עסקים. אני מבין שבגלל ראש השנה יכולים להיות עיקובים מסויימים אך לא קיבלתי מענה במייל או באתר שלהם למרות שנאמר שם שמענה יהיה בתוך עד 24 שעות. כשהתקשרתי בכדי לברר מתי ההזמנה תגיע הפנו אותי למספר של חברת משלוחים חיצונית (למה אני בתור לקוח צריך להתעסק עם זה? אתם חברה גדולה!). כמובן שאף אחד לא טרח לענות לטלפון. כשהתקשרתי שוב לאופיס דיפו הם הפסיקו לענות. אני חושד שהם מסננים אותי. עכשיו אני רוצה להבהיר שהייתי מנומס בכל האינטרקציות שלי איתם, לא לחצתי, רק רציתי לדעת מתי ההזמנה שלי תגיע.
אני עדיין רק רוצה לדעת מתי ההזמנה שלי תגיע אם בכלל!

עריכה: המשלוח הגיע ב-13/10 שזה שבועיים וחצי אחרי ההזמנה. המוצר עצמו הוא טוב ואני מרוצה ממנו, אבל שירות הלקוחות וחוסר העמידה בזמנים היה מאוד מאכזב. אני לא חושב שאני אקנה בחנות הזו שוב.
מוצר:
שולחן מחשב chrome
תמונת משתמש
שם:
Inna-Arin
תאריך:
03/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה מאוד נוחה ומהירה דרך האתר. ביקשתי איסוף עצמי מהסניף הקרוב למקום מגורים. באותו היום יצרו איתי קשר משירות הלקוחות לעדכן כי בסניף הרלוונטי הטאבלט חסר ולכן, ישלחו אלי את הטאבלט עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום תוך 3 ימים. הגיע בזמן כמה ימים לפני החג(הוזמן כמתנה לראש השנה) .שירות מצויין.
מוצר:
טאבלט טאבולבל - טאבלת של יובל המבולבל
תמונת משתמש
שם:
sarit
תאריך:
25/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השליח הביא כסא בצע שחור במקום ירוק. שירות לקוחות ביקש שאגיע לחנות כדי להחליף. אני שילמתי על הובלה! לאחר שעניתי בתקיפות הסכחימו לשלוח שליח לקחת את הכסא השחור ושליח אחר להביא את הכסא הירוק. בשביל זה אני צריכה להיות בבית פעמיים לחכות לשליח
מוצר:
כסא תלמיד שון ירוק
תמונת משתמש
שם:
ec
תאריך:
14/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר אטרקטיבי , המוצר סופק אחרי 24 שעות ושירות הלקוחות היה זמין וקשוב לכל שאלותי
מוצר:
מדפסת MFC-J6920DW
תמונת משתמש
שם:
daphdl
תאריך:
14/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחת הקניות היעילות שביצעתי בחיי האינטרנט שלי, ואני רוכשת באמצעות האינטרנט כבר לפחות 16 שנה.
מוצר:
טלפון סלולרי LG G5 850
תמונת משתמש
שם:
Tanya
תאריך:
14/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. קיבלתי את ההזמנה אחרי יום אחד למרות שהובטח 3 ימים
שירות לקוחות גם עובד מצויין
מוצר:
תוכנה משרדית אופיס
תמונת משתמש
שם:
eyal
תאריך:
05/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בסניף אופיס דיפו רעננה מחשב נייד, נאמר לי שהמחשב "מוחדש". כששאלתי בחנות לפשר הדבר, נאמר לי שנוסו על המחשב תוכנות במעבדה ושהמחשב במצב תקין לגמרי!
הגעתי לביתי וגיליתי לאכזבתי שהמחשב העובד עם מע' הפעלה windows 8.1 איטי ביותר. לצורך ההמחשה, המחשב הנייד הקודם שהיה לי עבד עם windows vista והיה מהיר יותר. מעבר לאיטיות בדפדפנים השונים, בפתיחת יישומים וכל דבר אחר, המחשב נתקע לפרקי זמן של דקות ארוכות ומייצר עוגמת נפש אחת גדולה.
חייגתי לחנות פחות מ- 48 שעות ממועד הרכישה וביקשתי להחליף את המוצר. מנהלת החנות (גברת בשם מרגריטה) אמרה לי שלא ניתן להחליף את המחשב, אלא לשלוח אותו למעבדה שתבצע בדיקה. התעקשתי שהמחשב יוחלף או שכספי יוחזר ואותה מנהלת סניף הפנתה אותי למח' שירות הלקוחות הטלפוני. 40 דקות של המתנה על הקו ללא מענה, גרמו לי להתייאש ולחייג שנית לסניף אופיס דיפו. מנהלת החנות הבטיחה לי שתנסה להשיג את השירות בעצמה. חברים, חלף שבוע ממועד הרכישה ואף אחד לא טרח לחזור אלי, למרות ששוחחתי מאז פעם נוספת עם מנהלת החנות. פשוט שערורייה.
מוצר:
מחשב נייד inspiro 3541
תמונת משתמש
שם:
בר
תאריך:
29/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ציפית לשירות כמו של כל חברה שתדחוף איזה תוספת למחיר עם אחריות נוספת, אבל התפלאתי מאוד שהנציג (נור) הציע לי את אותו המכשיר בפחות כסף (!) ולא ניסה לדחוף לי כל מיני שטויות בזמן הקנייה, בהחלט אבוא לקנות שוב בחנות זו. אם נור קורא את תגובה זו, ח"ח לך. ;)
מוצר:
טלפון סלולרי G4c
תמונת משתמש
שם:
Avshalom
תאריך:
23/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסניף בית שאן יש צוות מדהים שנותן שירות מקצועי מסור ואדיב ביותר. שלומי ולאה ממחלקת ההזמנות נתנו לי שירות בלתי רגיל, הדרכה ליווי והרבה הרבה סבלנות (כי אני קצת קרצייה..) מודה להם מקרב לב, וממליץ לאנשים לנסות ולקבל את השירות הזה בברכה.
מוצר:
מחשב נייד וגם מחשב נייח HP Pavillion 550
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply