דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (ירושלים)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מרכז החשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במרכז החשמל ירושלים ?
4.20
ציון ממוצע
10
חוות דעת בשנה האחרונה
230
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
8
0
2
שנה אחרונה
8
0
2
כל הזמן
197
4
29
נמצאו 230 חוות דעת גולשים על מרכז החשמל ירושלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה הזמנתי כיריים חשמליות והם הגיעו תוך יום! ככה זה כשעובדים עם משלוחים נורמלים ולא דואר ישראל...
וגם עונים מהר בטלפון
מוצר:
כיריים חשמליות Sachs EF704
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת תספורת מהחנות.
שירות אדיב, מחירים נוחים מאוד, הנחה על מוצרים נלווים,
אספקה מאוד מהירה! מהיום למחר!
חנות מומלצת מאוד!
מוצר:
Wahl 8081
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים טובים שירות טוב! המוכר עזר לי עד להתאמה מושלמת של המוצר ואף נתן לי מחיר זול יותר מזאפ
מוצר:
8148
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת תספורת הגעתי דרך זאפ
שילמתי בחנות במזומן במחיר הכי זול בארץ
המוכר היה נחמד מאוד
ממליץ בחום
מוצר:
וואל סניור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר מכונת תספורת של וואל, מכונה טובה, מחיר זול, הגיע תוך יומיים, שירות מהיר ומקצועי ממליץ ביותר!
מוצר:
8148
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

רכשתי באתר מכונת תספורת לאבי באיסוף עצמי מחירים זולים מלאי עצום ומוכר סבלני ומקצועי שהסביר לי על ההבדלים והסוגים השונים אין עליכם!
מוצר:
פנסוניק ERGP80
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונה תספורת במחיר של 347 שקל. לא היה מודל כזה. הם הביאו לי דגם יותר זול באותו מחיר.
תגובת החנות:
הלקוח צודק. הלקוח העיר את תשומת ליבנו כי לא זוכה בהתאם ובמידי ניתן ללקוח הזיכוי הנדרש, ולכן, חוות הדעת מיותרת.
מוצר:
מכונת תספורת moser 1873
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מסתבר שהמחיר שפורסם, שהוא באמת נמוך ונראה אטרקטיבי, הוא למוצר "משוחזר" - כלומר, שנמכר פעם או הוחלף, ונארז מחדש. המחיר למוצר "חדש אמיתי" גבוה בכמעט 100 שקלים - 350 ש"ח. נראה לי לא הוגן לפרסם מחיר נמוך בלי לציין מראש שהמוצר אינו חדש.
בנוסף, אחרי שהזמנתי (חדש) וקיבלתי, מסתבר שבאריזה אין אף מילה עברית, ושהמטען מתאים לשקע אמריקאי ולא ישראלי.
זמן האספקה היה בינוני - שבוע ימים (הוזמן בשלישי, הגיע בשני), וזה באותה עיר (ירושלים). נגיד שזה בגלל הקורונה.

עדכון:
------
בחנות התרגשו ונפגעו מאוד מחוות הדעת הזאת, וכנראה שמקור הבעיה הוא באי-התאמה בין אתר החנות לבין הנתונים שהתפרסמו בזאפ. מייד אחרי חוות הדעת הזאת עודכן האתר ועודכן המחיר, ועכשיו הוא משקף את המצב האמיתי. באשר לחוסר ההתאמה לתקן הישראלי למוצרי חשמל (תקע ישראלי והוראות בעברית) - לדברי החנות, זו אחריותו של היבואן ולא שלהם. ייתכן, אינני יודע. מכל מקום, הם הזדרזו לשלוח לי על חשבונם מתאמים לשקע אמריקאי.
תגובת החנות:
לכל ציבור לקוחותינו, אכן התרגשנו ונפגענו מאוד! שימו לב היטב היטב באיזה לקוח מדובר.
לאחר ביצוע ההזמנה הלקוח התקשר לחנות ושאל: "מה זה מוצר מעודפים ממוחזרים?"
הסברנו ללקוח באופן חד משמעי שלא משתמע לשני פנים כי מדובר בין היתר במוצרים ממוחזרים שחודשו.
לאחר שהלקוח קיבל את האינפורמציה המדויקת והאמינה שלא ניתן לפרשה אחרת הוא ציין שרכש באתרינו מכונה כזאת ושאינו מעוניין במכונה משוחזרת, הלקוח הצדיק, לאחר שלמד את האינפורמציה מאתנו כפי שידועה לכל, מחליט ללמד את ציבור הלקוחות מהי מכונה מעודפים כאילו שהוא גילה את אמריקה.
הלקוח ביקש מכונה חדשה וע"פ בקשתו נשלחה לו המכונה החדשה. מה שנכון במכונה החדשה לא היה מעביר לשקע ישראלי ולכן נשלח לו בהתאם מעביר.
יתרה מזו, הוצע ללקוח להחזיר את המכונה והוא יזוכה בהתאם על כל הסכום, הלקוח סירב ואמר שהוא רוצה את המכונה ושאנו לא נקבע לו אם לקנות את המכונה או לא.
יצוין, בחודש הסגר של הקורונה נשלחו לציבור הלקוחות אלפים של מכונות מכל הסוגים ויודגש אלפים, הרבה יותר מכל חודש רגיל, זאת כמעט ללא תלונה אחת ולכן סחרנו בצדנו ולא יעזור ללקוחות מסוגו של אלי. האמת מנצחת.

מוצר:
מכונת גילוח פיליפס PT860
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין, אנושיות, ממש כיף לקנות מעסקים כאלה שמאחוריהם עומדים אנשים טובים. המשלוח היה מהיר, תודה.
מוצר:
מכונת תספורת פיליפס hc3420
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצויין,השירות מעולה.
גם כשהייתה לי בעיה קטנה קיבלתי את הטלפון של מנהל החנות שעזר לי מכל הלב.
ממליץ בחום.
מוצר:
Panasonic er 1611
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לרכוש בפעם המי יודע כמה אצלכם.
גם הפעם השירות היה מעולה ונעים.
הגעתי במטרה לרכוש נוזל ניקוי למכונת גילוח בראון בכלל אבל הבאתי איתי גם מכונת תספורת לא תקינה שרכשתי לפני שנתיים בחנות.
מעבר לשורת הדין תיקנו לי את המכונה במקום ללא עלות נוספת.
מוצר:
נוזל ניקוי בראון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום שני בצהרים מזגן 1 כ"ס
יום שלישי ב 3 בצהרים הגיע
כל הכבוד לחברה ובמיוחד לנציג יובל
אני רושם את זה מכיוון שבעולמנו זמן המתנה לנציג "הורג" אותנו (בטח לאחר קניה, כי להזמנות כולם עונים)
בחברה הנ"ל לא מחכים יותר מ 15 שניות ויש מענה
כמו כן יש גיבוי בין הנציגים והכול זורם
זו קנייה שנייה שלי בחודש האחרון - שפו לכולם שם
מוצר:
מזגן אייר 1 כ"ס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפול מהיר הזמנתי מכונה שכבר לא נמצאת, התקשרו טלפון שיש מכונה יותר חדשה באותו מחיר, הגיע בדואר רשום בזמן
מוצר:
moser 1661
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת תספורת פנסוניק ER 1611
הגעתי לחנות לאחר שנשבר לי הראש ולפנים משורת הדין תיקנו לי את המוצר במקום. יצאתי עם חיוך.
מוצר:
ER1611
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות כמה פעמים אביזרים למכונות תספורות.
מגוון רחב של אביזרים שאין בשום מקום.
מחירים הגיוניים וטובים מאוד.
באתי להחליף חלק שלא הייתי זקוק לו השירות היה מעולה ונעים במיוחד. החליפו לי את החלק במקום.
מוצר:
מסרק למכונת תספורת מאוזר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות מכונת תספורת של אוסטר
ואני רוצה לציין לטובה את מר ראובן הבעלים שנתן לי יחס VIP מעל ומעבר תיקן לי את המוצר במקום למרות שהחשבונית לא הייתה עלי
מוצר:
אוסטר 956
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו ירחק!
רכשתי את הפן והוא לא עבד כמו שציפיתי. הגעתי לחנות והם החליפו לי לפן של חברת PHILIPS. לאחר שימוש אחד בפן החדש הפן לא עבד. לאחר בדיקת שעות הפעילות באינטרנט (כתוב שפתוח מעשר) הגעתי במיוחד לחנות בתחבורה ציבורית כשאני בחודש שישי להיריון בשעה 10:30. החנות הייתה סגורה. התקשרתי והבעלים ענו לי. הוא שאל מה אני צריכה ואמרתי לו שרכשתי פן שלא עובד. הוא זיהה אותי כבחורה שהחליפה כבר את הפן וכנראה חשב שאני באה לעשות לו בעיות. הוא אמר לי שהם פתוחים משעה 11 ולא מעשר ולבוא עוד שעה. אמרתי לו ש-11 זה עוד חצי שעה ואין לי בעיה לחכות חצי שעה אבל אני לא אחכה שעה לאחר שבאתי במיוחד. הוא שוב אמר לי לבוא עוד שעה ואמרתי לו שאני לא מבינה למה אם הוא פתוח מ-11 כפי שאמר זה עוד חצי שעה, לאחר מכן הוא התחיל לצרוח עליי בטלפון שאני לא אגיד לו מתי לעבוד ושאני חוצפנית ואני אבוא אחר הצהריים ואם אבוא לפני השעה שתיים הוא לא יקבל אותי. התנהגות ביריונית ומגעילה, לא ציפיתי מבעל עסק ככה לצרוח על לקוח בטלפון.
בערב שלחתי את בעלי להחליף את הפן. הבעלים של החנות שוב התעצבן ואמר לבעלי: אישתך הזאת שחושבת שתגיד לי מתי לעבוד מי היא חושבת שהיא ועוד כל מיני דברים הזויים. הוא לא החליף את הפן כמובן אלא שלח את בעלי למקום בו אמורים לתקן לי את הפן.
לא קונה משם יותר וממליצה גם לכם להתרחק מהמקום ההזוי הזה!!!
תגובת החנות:
חברים האם יש גבול לנבזות לחוצפה ולעזות המצח הגברת קנתה פן של זקש בסך 100 שח לפנים משורת הדין וללא תשלום נשלח לה הפן בשליח אקספרס לבית כדי לרצותה.
לאחר כשבועיים של שימוש בפן חזרה הגברת ותענה שהפן לא טוב, שוב פעם לפנים משורת הדין הוחלף הפן לפן חדש.
לאחר כשבוע חזרה הגברת ותענה כי אינה רוצה את הפן הזה והיא מבקשת פן מחברה אחרת ושוב פעם לפנים משורת הדין הוחלף לה הפן לפן של פיליפס.
ועכשיו הגענו לפואנטה כעבור שבועה וחצי מגיעה הגברת לחנות בשעה 10:30 לערך שהחנות סגורה (יצוין כי כתוב במפורש באתר כי החנות נפתחת ב11:00 ועד השעה הנ"ל אנחנו עובדים בשעות הבוקר במחסן החברה) הדבר הוסבר לגברת.
הגברת התקשרה צועקת ומשתוללת שהיא דורשת שעכשיו יגיע מישהו לפתוח את החנות ולא מעניין אותה דבר ולא היא תכפיש את שמנו בזאפ.
כלומר לא זו בלבד שעשינו הכל כדי לרצות את הגברת, הגברת מכתיבה לנו מתי לפתוח את החנות.
בערב הגיעה בעלה לחנות עם פן פיליפס מכוסח ומזוהם ווידאנו כי תעודת האחריות והחשבונית בידו והוא הופנה לאחר כבוד לשרות פיליפס על פי החוק.
לא יתכן שהגברת שכנראה נמצאת במצב נפשי קשה תפרוק את תסכולה עלינו. חבל מאוד שפלטפורמת חוות הדעת בזאפ הפכה לאמצעי סקילה ואיום.
לכל ציבור לקוחותינו אינינו מעוניינים בלקוחות מסוגה של הגברת ומי שחושב שעל ידיי חוות דעת מטופשות נענה לבקשותיו ההזויות מתבקש לא להיכנס לאתר ולא לקנות בחנות יש גבול לחוצפה!!!
מוצר:
Philips HP8230
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 קטלן יתושים מוסקיטו
עשו לי אחלה מחיר
חברה נחמדים מאוד שירות נעים ממליץ מחום
מוצר:
מוסקיטו tp11
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף בירושלים על מנת לרכוש מכונת תספורת כלשהי
קניתי מכונת תספורת פנסוניק ER GB60 בהמלצתו של ראובן בעל החנות
בחור נחמד ואדיב מאוד
בהחלט ממליץ לכולם
מוצר:
תספורת פיליפס 5115
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה טובים מקצועיים ואמינים, קניתי מקרר קטן לבית מחיר הכי זול שמצאתי בכל ירושלים! חבל שלא הכרתי אותם לפני. ממליץ לכולם..
מוצר:
מקרר 260 ליטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות מכונת כביסה בוש 7 ק"ג
ראובן הבטיח שהמוצר יגיע עד 5 ימי עסקים
המוצר הגיע לאחר 2 ימי עסקים בלבד!
זריזות אמינות יושרה ומחיר זול
מי צריך יותר
מוצר:
מכונת כביסה בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בחנות זו תנור משולב - כיריים חשמליות ותנור - CANDY
בשום שלב לא צוייין שיש להתקין שקע מיוחד על מנת שיהיה ניתן להפעיל את כל הפונקציות בו זמנית - עלות התקנה וחיווט של שקע כזה עולה כ- 1200 ש"ח
בשום שלב לא צויין או נאמר שההתקנה של תלת פאזי שחייבת להעשות עי טכנאי תעלה 250 ש"ח.
התנור הגיע לבתי מספר ימים אחרי הרכישה ללא תאום מראש בשעה 20:50 בערב - מכיון שלא הייתי זמינה נלקח חזרה
תאום מחדש של בוא התנור היה כרוך במספר רב של טלפונים לבעל העסק. ביום ההובלה, בעל העסק צלצל לבקש עזרה בהעלאת התנור לביתי - "האם בעלך יכול לעזור או הבן שלך". התנור הגיע ללא אריזה סגורה- עם קרטון פתוח, בעל העסק שהתגייס לעזור לוביל...שלף את הקרטון ובקש מבעלי לראות אם "המוצר תקין", והחתימו על כך, התנור היה מימלא מכוסה חלקית בקלקר, לא ניתן לראותו במלואו.
את הארגז קרטון השליך בעל העסק לפח לבקשת בעלי ולא אמר מילה על כך שהקרטון חיוני להחלפת המוצר במקרה של תקלה, לדבריו בעלי היה צריך לדעת זאת.
בעת הבירור עם בעל העסק מהי מדיניות הביטולים בקש בעל העסק לברר אם יש לנו אריזת קרטון כי ללא האריזה לא ניתן לבטל עסקה.
כל הסברי על השלבים מעלה לא הועילו.
על האפשרות שאחווה דעה על השירות של חנות זו ואפרסם אותה חטפתי מטר קללות וזעם ואיומים שאתבע על הוצאת דיבה.
אם קראתם עד כאן,,,,,,, תודה.
תגובת החנות:
לצערנו הרב הגברת אינה דוברת אמת!!!
סילוף 1:הגברת רכשה תנור שנשלח לה תוך ימים ספורים,הגברת סירבה לקבל את התנור מטעמי נוחות ורק לאחר מס' ימים הסכימה לקבלו.
סילוף 2:התנור הגיע חדש בקופסה אטומה וסגורה ועל כך יעיד בעלה של הגברת שדרש מהמוביל לפתוח את האריזה ע"מ לבדוק את התנור ודרש לזרוק את האריזה לפח.
סילוף 3:הוסבר לגברת כי התקנת תנור קרמי עלותו 250 ש"ח הגברת ידעה זאת היטב ואף הזמינה את השירות שטרם הגעתו מודיע באופן מפורש וחד משמעי על עלות ההתקנה.
סילוף 4:חברת החשמל התקינה לגברת לוח תלת פאזי אך הגברת הייתה צריכה לדאוג שגם תשתית החשמל כרי חוטי החשמל יתאימו ללוח החדש כלומר, חוטים עבים וחזקים יותר.
סילוף 5:הגברת דרשה שאנחנו אלה שצריכים לדאוג להחליף לה את תשתית החשמל בביתה הפרטי, אבסורד.הצענו לגברת לקחת את התנור ולזכותה אך לצערנו התברר כי התנור נפתח כבר ואף היה ניסיון להתקינו(דבר שעדיין לא ידענו)ולכן לא ניתן להחליפו.
סילוף 6:הגברת איימה כי אם לא נענה לדרישותיה כרי החלפת תשתית החשמל בביתה או לקיחת התנור היא תכפיש את שמנו ברבים.
אף נציג של החנות לא קילל ולא גידף את הגברת פשוט סיפור מצוץ מהאצבע!
מוצר:
CANDY 6525
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות שבעולם. מוכרים אדיבים ומלאי ענקי. הגעתי לקנות פן מקצועי לספרים יצאתי עם המחיר הכי זול בשוק
מוצר:
פן גדעון 3800
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך זאפ מחירים הכי טובים בירושלים מלאי גדול מאוד של מכונות תספורת וציוד לספרים
מוצר:
GP80
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.