דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
 (באקה אל גרבייה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מובייל סטור בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במובייל סטור ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
97
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
78
0
19
נמצאו 97 חוות דעת גולשים על מובייל סטור
תמונת משתמש
שם:
Dana
תאריך:
26/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלולרי חדש, ובחרתי במובייל סטור, השירות אדיב וחם משגיב ויעקב, עומדים במילתם ולוקחים אחריות על מנת שהכל יהיה תקין.
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6s 64GB SimFree
תמונת משתמש
שם:
bigigi
תאריך:
14/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה בחנות לאחר בירור טלפוני , שירות מקצועי ומהיר , העברת אנשי הקשר ואטיבציה של המכשיר , והסבר על האחריות והשירות





ה
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 3 Pro 32GB
תמונת משתמש
שם:
Maayan
תאריך:
05/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איני נוהג לבקר, כאשר החוויה היא רעה, אך הפעם הרגשתי היא שאני חייב לשתף את כלל הלקוחות והציבור בחוויה שלי עם מובייל סטור. הרכישה של המכשיר בוצעה באופן חלק, הצרות הגיעו כאשר נסדק לי המסך. הגעתי לחנות שנמצאת על רחוב ההגנה75 ת"א ( שם המכשיר נרכש) והפעלתי את הביטוח שרכשתי עם המכשיר, התענוג עלה כ- 250 ש"ח, עד כאן הכל תקין. לאחר שאספתי את המכשיר גיליתי כי בעת קבלת\ יציאת שיחה, המסך משחיר ואין לי את היכולת, להקליד,לנתק או לבצע כל פעולה אחרת כל עוד השיחה מתקיימת. מיותר לציין שמכיוון שאין לי את היכולת לנתק אז הייתי נאלץ להמתין עד לניתוק אוטומטי של המענה הקולי בכל שיחה שלא נענתה על ידי הצד השני. מה עוד שגם כל החלק העליון של המסך פשוט לא מגיב למגע. מכיוון שאיני גר בסביבת החנות, אין ביכולתי להיות ספונטני ופשוט להגיע, מה שגרם לעיכוב של שלושה שבועות עד הביקור הבא ולכן בעל החנות הסביר לי כי הוא אינו מוכן לקחת אחריות על איבוד המגע בחלק העליון של המסך. מרגיז! אבל ניחא. הוסבר לי שהחיישן שמשחיר את המסך תוקן. ההמשך הוא שנאלצתי לבקר עוד פעמיים כאשר החיישן שוב הפסיק להגיב ובכל פעם שאני מגיע למעבדה כתגובה אומרים לי שהכל תוקן ואני יכול ללכת, אך לאחר יומיים שלושה שוב החיישן לא מגיב ואני צריך לחיות עם המצב הבלתי נסבל הזה. כאשר התקשרתי לחנות בפעם השלישית הנוכחית ענה לי בחור צעיר בשם מור, כאשר הסברתי לו את הסיטואציה הוא התפלא למה אני בכלל כועס ושאין לו איך לעזור לי, אלא להגיע למעבדה ולתקן שוב ושוב .אני שואל איפה הגבול? איפה ההוגנות? הגעתי למעבדה עם מסך סדוק ויצאתי עם כאב ראש וכאב לב. לפני שאתם משקיעים במשהו, חשוב מאוד שתדעו שיש לו אבא ואמא ובמקרה הזה לצערי זה לא המצב. לפעמים מה שזול עולה ביוקר וזאת הסיבה שקניתי ממובייל סטור, הם היו הכי זולים. באופן אירוני המכשיר "הזול" בארץ, הסתבר כ"אחד" היקרים מסוגו לאחר שביקרתי במעבדה שלהם.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
Gilad
תאריך:
20/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ונוכחתי לדעת שאני חייב לקנות גם אחריות בסך 150 ש"ח בתוספת למחיר המכשיר הנקוב בזאפ ובאתר החנות. הלכתי לקנות את המכשיר במקום אחר.
תגובת החנות:
שלום רב,
לצערנו אין לנו שמץ של מושג במי מדובר ומי הלקוח,
לשמחתנו כל המכשירים המופיעים אצלנו באתר הינם זמינים לקניה ע"י לקוחותינו,
אכן אנו מציעים ללקוחותינו את האופציה לשדרוג האחריות בשנה נוספת.
אך במקרה זה להגיד "שאנו מחייבים" מוצא מהקשר.

אנו מתחייבים לתת את מלוא השירות ללקוחותינו ויש לנו לא מעט כאלה,
ומדריכים את כל עובדי החנות לכבד את רצון הלקוח ולתת לו את אפשרות הבחירה.
אנו נשמח לדעת מי הלקוח ולתת לו את המכשיר שרצה לרכוש במחיר הנקוב באתר.

מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5X 32GB
תמונת משתמש
שם:
אא
תאריך:
17/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב מקצועי עם הרבה סובלנות, מענה מיידי על כל שאלה ובקשה יחס אישי הן של האבא יעקב והן של הצעירים שגיב ושלו, והכי חשוב המחיר כאלף שקלים פחות מאשר בחברת פלאפון
מוצר:
אייפון 6 פלוס 6PLUS 64 GB
תמונת משתמש
שם:
Aki
תאריך:
16/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ואמין המכשיר היה חדש בקופסה סגורה לחלוטין כמו שהבטיחו בחנות אני פתחתי והתחדשתי מרוצה מאוד ואין ספק שאני אשמח עוד לחזור ולרכוש בחנות הזאת.
מוצר:
galaxy S7 SM-G930F
תמונת משתמש
שם:
shmulik
תאריך:
15/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יוצא דופן של שגיב.סובלני וחביב. חוית קניה יוצאת דופן. הנחה של 20% על מוצרים נלווים.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
עמיר יהודה
תאריך:
25/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דבר ראשון הוגנות! לעומת הרבה חנויות שמפרסמות מחיר אחד, אומרות לך מחיר אחר בטלפון ושאתה מגיע אומרים מחיר שלישי - כאן זה לא המקרה.
כל מה שהובטח עמדו מאחורי המילה.
דבר שני סבלנות! שאלתי המון שאלות, התעקשתי לבדוק, לשחק לראות הכל ניתן, הכל עם חיוך ומה שלא יודעים אומרים ולא ממציאים!
דבר שלישי - החנות מסודרת מאוד, נקייה וזה בולט בהחלט בהתחשב במה שהולך ברוחב הסואן הזה.
תודה על חווית קניה טובה מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי, V10 64G
תמונת משתמש
שם:
מני
תאריך:
21/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס חם ואישי , יושר והוגנות .
הופתעתי ממש לטובה ...עסק משפחתי חמוד ונעים
טיפלו בי ממש יפה ודאגו עד הרגע האחרון שאהיה מרוצה
אני ממליץ לכם לקפוץ בחום לחנות בתל אביב רחוב ההגנה 75
לא תתאכזבו .
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6 16GB Sim Free.
תמונת משתמש
שם:
usersa
תאריך:
01/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי השוואת מחירים בזאפ ומאחר ובחנות Mobile Store היה המחיר הכי זול טלפנתי ושאלתי את המובר אם ארצה לבוא בעצמי לקנות ישירות בחנות אם המחיר יהיה זהה למחיר באתר. נאמר לי בוודאות שכן וכמובן אווירה נעימה יותר בחנות, אז כשהגענו המתנתו בסבלנות וקבלנו כוס קפה ויחס מעולה ואישי. ממליץ בחום לקנות באותה חנות שברחוב ההגנה 75 בתל אביב וכמובן אמשיך לבקר אצלהם ולקנות מוצרים נילווים לסמרטפון.
מוצר:
סמרטפון Galaxy S7
תמונת משתמש
שם:
shani
תאריך:
18/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לקנות nexus5x
אנשים נחמדים ומקצועיים
מחיר משתלם עם אחריות לשנתיים
ניסו לעזור לי לרכוש מגן וסיליקון למרות שלא היה במלאי
ממליצה בחום
מוצר:
nexus 5X nexus5X
תמונת משתמש
שם:
musi
תאריך:
16/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין אחריות המכשיר לעלה מחודש אצלם .
לא נותנים חליפי או חדש במקום
אין תשובה מהם לגבי החלפת המכשיר פונה לעו"ד לביצוע החזר כספי
תגובת החנות:
שלום רב,
ראשית כל, המכשיר כן נמצא באחריות, והוסבר ללקוח לא פעם אחת כי הבעיה כרגע אינה ניתנת לפתרון מיידי אך הנושא נמצא בטיפול יום יומי בנסיון למצוא מענה מהיר ללקוח ולתקלה,
תקלה זו לצערנו מוכרת במכשירי LG G4 ואנו עובדים ימים ולילות כדי למצוא את הפתרון הנכון והמהיר.
הוצע ללקוח מכשיר חלופי מרגע שמסר את המכשיר לתיקון אך הוא לא הסכים מכיוון והיה ברשותו מכשיר מסוג גלקסי 3.
ישנם לקוחות שכבר קיבלו מענה לתקלה ומכשירם תוקן, אנו אפילו עובדים מול רונלייט היבואן הרשמי על מנת לנסות ולקדם את הנושא בצורה המהירה ביותר.
חבל שלקוחות מנצלים את הפלטפורמה הזו על מנת לנסות להרע ולהזיק אך למדנו מנסיון העבר שלנו שלא ניתן לרצות את כולם.
היינו שמחים אם הלקוח היה פונה באופן אישי ומקבל מענה במקום לגשת ולהתלונן לשווא.
בכל אופן, ברצוננו לציין כי הקו המנחה שלנו הוא שביעות רצון הלקוחות.
בנוסף חשוב לציין שלאחר שיחה עם הלקוח והסכמתו, הוחלף למכשירו לוח אם חדש ללא עלות מצידו.
מוצר:
lg4 4
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
13/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון lg g4 לאחר כמה חודשים היתה לי בעיה בטלפון לאחר שבאתי לחנות קיבלתי טלפון חלופי htc ולמרות שלא הייתה אחריות על התקלה בעל החנות אמר שהם יסדרו את זה בכל זאת במעבדה ללא חיוב שאפו על השרות.
מוצר:
טלפון סלולרי G4
תמונת משתמש
שם:
adil
תאריך:
22/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר מדגם lg g4 אחרי 3 ימים פיתום הלך המסך דיברתי עם מוחר בפלפון אמר תבוא נעזור הגעתי לחנות הייתי בטוח יחליף לחדש ..לא רצה לתת לי שום פלפון שום תיקון עוד דרש ממני 500 שקל לסדר.בקיצור בחנות זה אין שום אחריות לא להתקרב לחנות זה.עד שהם לוקחים כסף" אחרי זה הם לא מקירים אותכם.בקיצור בסוף הלכתי סידרתי במקום אחר.ובמקום אחר אמרו פלפון הגיע דפוק..אהה עוד מוחר אמר יצאתה מחנות פלפון באחריותך לא לחזור אחורה.חבל על כסף פשות.חנות ללא אחריות.
מוצר:
פלפון G4
תמונת משתמש
שם:
Gilor
תאריך:
25/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לחנות בגלל ששמעתי מחברים על השירות הטוב והמסור
נהנתי מאוד לרכוש את המכשיר , שירות מעולה .
דניאל ומור נציגי שירות מעולים.
מוצר:
סלולרי נוט 4
תמונת משתמש
שם:
Maor
תאריך:
22/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה מחירים מצוינים מומלץ ביותר תנאים הכי טובים שיש דניאל עזר בשירות הכי טוב שיש מקום מומלץ מאוד מאוד
מוצר:
טלפון סלולרי g4
תמונת משתמש
שם:
Karnit
תאריך:
18/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון נייד והשירות היה אדיב מקצועי, סבלני ולבבי. ממליצה בחום להגיע ולרכוש מהם. הצוות מור ודניאל פשוט מצוינים.תודה רבה
מוצר:
טלפון סלולרי g4
תמונת משתמש
שם:
Adir
תאריך:
11/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשיר שלישי שקניתי בחנות. מאוד מרוצה מהשירות ויחס.
לא מחפשים "לדחוף" מה שלא צריך.
מאוד קשובים לצרכים שלי. תקנתי גם מכשיר פלפון וסדרו לי רק את הבעיה בלי בעיות.
אשמח להפנות לחנות לקוחות נוספים
מוצר:
פלפון lg3
תמונת משתמש
שם:
Roman
תאריך:
02/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על פי ההזמנה אשר נשלחה למייל האישי שלי ניתן ליראות כי ההזמנה בוצע למכשיר בצבע לבן, אך בפועל מתקשר ומציין המוכר כי אין ברשותו צבע לבן בחנות.
לא לקנות מבעל העסק הזה במלוא המילה.
מוצר:
גאדגט לטלפון סלולרי NOTE 5
תמונת משתמש
שם:
חן
תאריך:
28/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה שירות מקסים מענה טלפוני מהיר שירות מהיר נוח אני הייתי חוזרת שוב וקונה שם בשמחה רבה רבה אנשים מקסימים אדיבים עונים על הכול ממליצה בחום ואהבה
מוצר:
טלפון lg g4
תמונת משתמש
שם:
Maximum
תאריך:
25/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי 2 מכשירים מסוג lg g3 לאחר חצי שנה ישנה בעייה עם אחד המכשירים (רמקול לא תקין
והחנות מתחמקת מאחריות .ולא רק יש להם תעודת אחריות שמסבירה שאין אחריות על שום רכיב בטלפון
ממש עבודה בעיניים צריך להעלות אותם לכל בוטק
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח אכן יצר איתנו קשר לגבי נושא האחריות.
הוסבר ללקוח שבמידה והוא רוצה לממש את האחריות הוא צריך להגיע אלינו.
עוד הוסבר לו שהמכשיר אכן באחריות למשך שנה אבל אנו צריכים לבחון את התקלה לפני שנותנים תשובות,
במידה והלקוח גרם לנזק פיזי במכשיר הוא אינו באחריות,
הלקוח התעקש לקבל פרטים בטלפון ולא היה מוכן להגיע לחנות לפני שיודע אם המכשיר אכן באחריות או לא.
הלקוח קיבל תעודת אחריות בעת הקניה וגם לאחר שביצע אלינו שיחת טלפון נשלחה אליו שוב תעודת האחריות שקיבל בעת הקניה,
לאחר שקיבל אותה ביצע שיחת טלפון נוספת וטען כי "המצאנו את תעודת האחריות",
כל מכשיר שנמכר על ידינו בחנות, תעודת האחריות מודפסת באופן אוטומטי.

אנו מצרים על תחושותיו של הלקוח ונשמח לעמוד לרשותו לנסיון פתרון התקלה.

בברכה,
מובייל סטור
מוצר:
טלפון סלולארי g3
תמונת משתמש
שם:
Chen Biron
תאריך:
21/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וידאתי שקיים במלאי, הגעתי תוך 10 דק', הציגו את המוצר, הציעו מוצרים נלווים ולקחתי מגן זכוכית ומגן גוף סיליקון. הציעו קפה, נתנו חיוך ושירות מצוין בזמן ההמתנה להתקנת שפה עברית. חסרים נותני שירות כאלו!!
מוצר:
טלפון סלולרי G3
תמונת משתמש
שם:
עינב
תאריך:
14/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט נוראיים.
לא הצלחתי לבצע הזמנה משום שהם לא הצליחו לאמת את הכתובת שלי.
הייתי צריך לשוחח עם הנציג שלהם פעם אחר פעם ולמרות זאת לא הצלחתי להזמין.
מוצר:
טלפון סלולרי One
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
06/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצרתי קשר טלפוני עם נציג המכירות על מנת להבין אם המכשיר נמצא במלאי ואם אפשר לשלוח עובד לאסוף אותו לקראת הערב.
נאמר לי שכן, אין בעיה, כל עוד אבצע את ההזמנה באינטרנט.
ביצעתי את ההזמנה כמבוקש, ושלחתי את העובד בשבע וחצי בערב לאסוף את המכשיר.
כשהגיע לחנות נאמר לו כי חיוב האשראי עוד לא בוצע (כבר חלפו מספר שעות...) וגם אם היה מבוצע לא היה ניתן למסור לו את המכשיר ללא צילום תעודת זהות וייפוי כוח. זה בניגוד גמור למה שנמסר לי מספר שעות לפני.
העובד נשלח לביתו בידיים ריקות.
כשיצרתי קשר עם החנות לברר את פשר העניין - ולהבין מדוע שלחתי עובד בשעת ערב לשווא לא קיבלתי תשובות מספקות.
ביקשתי שישלחו לי את המכשיר עם שליח, למחרת, על חשבונם כפיצוי על זמנו של העובד.
אמרו שלא ברור אם אפשרי והם צריכים לברר עם המכירות שלהם ויחזרו אליי רק מחר .
מכיוון שהייתי צריך לקבל וודאות בנושא באותו הרגע, ומכיוון לא חוויתי התנהלות מקצועית מהצד השני, בחרתי לבטל את ההזמנה.
תגובת החנות:
שלום רב,
לאחר שקראנו את תגובת הלקוח אנו שמחים שניתנה לנו ההזדמנות להגיב.
ברוב הדברים הלקוח צודק אך כמה נוח לא לדייק בדברים המהותיים והחשובים,
לאחר בירור עם המוכרן שדיבר עם הלקוח יש לציין כי באופן חד משמעי נאמר ללקוח כי באיסוף המכשיר צריך להציג תעודת זהות וכרטיס אשראי.
כמו כן, בתמימותינו חשבנו שלקוח עסקי דווקא יבין ויעריך זאת מאחר והתקנון שלנו מחייב את הצעדים שננקטו וזאת על מנת לשמור על בטחון פרטי הלקוח.
לדאובונינו הלקוח היה חסר סבלנות ולא הסכים להמתין לתשובה לגבי המשלוח.
כמו כן מתוך תודעת שירות גבוהה נשמח אם הלקוח יצור קשר על מנת שנוכל לקדם את העסקה.

בברכה,
מובייל סטור

מוצר:
טלפון סלולרי OnePlus One
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
30/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השנייה שאני רוכשת מכשיר במקום ביררתי בטרם הגעתי למקום כי המוצר במלאי ועוד שאלות נוספות ולמרות שהתקשרתי המספר פעמים , כל פעם בשאלה אחרת קיבלתי תשובה אדיבה וסבלנית בכל פעם וכך גם כשהגעתי לבצע את הרכישה ואף שחזרתי יום למחרת להמשך שירות - התקנת הסים קיבלתי שירות חייכני מהיר וטוב .
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S6 SM-G925F 64GB
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply