שלום וברכה, ביצעתי הזמנה מעסק העונה לשם טליה קום של נוקיה 3210 בידיעה שהמכשיר הזה יסתנכרן לי עם הרכב שמשרת אותי בעבודה. לתדהמתי קיבלתי עם השליח דגם אחר נוקיה 235 שבכלל לא הזמנתי ולא ביקשתי.
פניתי לעסק ושאלתי כיצד דבר כזה קורה. אמרו לי אנחנו בני אדם, קורה..אמרתי טוב נחכה לדגם שהזמנתי. קיבלתי את הדגם והוא כלל לא לשביעות רצוני. לא מסתנכרן בשום צורה. שוב פניתי לבית העסק אמרו לי שיחליפו לי. בסוף הגעתי לחנות מרחוק, הסתכלתי בחנות מה אפשר להחליף, מסתבר ששום מכשיר סלולר לא עונה לצרכים שלי, היחס מצד אפי היה מאוד לא נעים, איבד את הסבלנות, התחיל לצעוק. אמר לנו קחו את הסלולרי אין לי מה לעשות איתו תצאו מפה התעייפתי ועוד צרורות של דיבור לא יפה ולא מכבד זה לא שירות!!! מה זה היחס הזה? אמר לנו תלכו מפה. שאלנו אותו על מה בדיוק שילמנו? על הטעייה שהטעת אותנו? פשוט מבזה. לבסוף לקחנו טאבלט בלית ברירה כי הוא רצה שנצא מהחנות. אמרנו לו שהוא לא עושה לנו טובה על כך שהוא נשאר איתנו שעתיים פלוס אלא כי זה חלק מהשירות שהוא אמור לספק לנו מה שלא קרה בפועל, בסוף אמר תקחו את הטבלט מבלי לפתוח אותו ומבלי לראות האם הוא תקין, יצאנו מהחנות ושוב התאכזבתי כי בקופסא של הטאבלט אין מטען. לא נעים בכלל!!! לא ממליצים כלל וכלל על החנות הזו, חוויה נוראית, מה גם שהוא לא דאג שנצא מרוצים מכל העניין. מבאס מאוד.
תגובת החנות
מופתע מחוות הדעת השלילית שכל עיניינה הכפשת שמנו הטוב.
הלקוח מודה בפיו שהזמין מבחירתו האישית מכשיר נוקיה 3210(ואף אחד לא הטעה אותו) שלדאבונו המכשיר לא הסתנכרן לו ברכב.
הלקוח ביקש שנחליף לו את המכשיר על אף שפתח את המכשיר -איקטב אותו-ניסה לסנכרן ברכב.במצב כזה אין לנו מחויבות כלשהי כלפיו.
הלקוח שטוען שלא קיבל שירות הגיע ביום שישי ושהה בחנות מעל שעתיים וחצי ובדק יותר מעשרה מכשירים :נוקיה,סמסונג,שיומי ועוד
לפני הגעתו היה מודע שהחנות ביום שישי נסגרת ב 12.00 אך גם לקראת השעה 13.00 הוא ביקש לראות ולנסות עוד דגמים.
וכאן מגיע החלק שהמתלונן הסתיר....כשסרבתי לפתוח עוד טלפונים לבדיקה ...כשעה שהחנות אמורה להיות סגורה ,הלקוח לקח מכשיר
מהמדף ללא רשות והגיע לדלת היציאה ,
כאן צעקתי וביקשתי שיחזיר את המכשיר ושיעזוב את החנות.
חוצפה שאין כדוגמתה!!!
ואחרי כל זאת -אישרתי ללקוח להזדכות במחיר מלא במכשיר הפתוח שאותו נמכור במחיר מוזל .. ולקחת טאבלט.
רב חוות הדעת עלינו מדברות על אורך רוח וסבלנות .
אם רצה הלקוח בעשרת ימי תשובה לגרום נזק והכפיש את שמנו -שיעשה חשבון נפש בהתנהגותו שלו .
שנה טובה
גמר חתימה טובה