דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטים (נתניה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סגל אונליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסגל אונליין ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
26
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
22
0
4
נמצאו 26 חוות דעת גולשים על סגל אונליין
תמונת משתמש
שם:
עמית
תאריך:
19/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ספת אירוח נפתחת מדגם "נורית", שאלתי אם ניתן לעזור לי עם משלוח מהיר, ונאמר לי שכן. לאחר יום אחד בלבד הספה כבר הייתה אצלי כפי שהובטח.
כמו כן, השירות הטלפוני סבלני ואדיב, ישנו מענה גם בשעות מאוחרות, עונה על הכל ולא מחסיר שום פרט.
מוצר:
ספה / מערכת ישיבה נורית
תמונת משתמש
שם:
MMM
תאריך:
27/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תיפלו בפח!
בתאריך ה-2.9 ביצענו רכישה של ספריית קודש וסגרנו בצורה ברורה את פרטי ההזמנה כולל סיכום ברור שלהם בחשבונית שנשלחה לנו על מנת להימנע מטעויות. הספרייה הגיעה אלינו לאחר כ-3 שבועות, אך להפתעתנו דלתות הזכוכית של הארונות הגיעו במידה לא תואמת. התקשרנו לבעל החנות שאפילו לא טרח להתנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לנו והאשים את הספקים שלו.
התחלנו במרדף מייגע אחר הספקים והתאכזבנו קשות לגלות יחס בלתי אוהד ועוין במידת מה. נשארנו עם ספרייה ללא דלתות במשך כ-3 שבועות כשלאורך כל הדרך מצאנו את עצמנו רודפים שוב ושוב אחר הספק על מנת לקבל מידע לגבי מועד קבלת הדלתות.
כשהגיע הרגע המיוחל והדלתות הגיעו, הופתענו שוב לגלות שהפעם יש פערי צבע בין דלתות הזכוכית שהגיעו בצבע לבן לבין דלתות הספרייה שהיו בצבע שמנת. שוב התקשרנו להתלונן ונתקלנו בתשובות מתחמקות, אי לקיחת אחריות מצד בעל החנות והטלת האשמה בפעם נוספת על הספקים. כמו תקליט שבור שמענו שוב תירוצים ובעל החנות הודיע לנו ברוב חוצפתו שהוא עסוק ולא מוכן לשמוע את תלונותינו ושעלינו להגיד תודה שלא שילמנו על הובלה נוספת.
לאחר שהובטח לנו לקבל דלתות חדשות בצבע המתאים, ביקשנו מספר פעמים שישימו לב למידות וידאגו להביא לנו סוף סוף דלתות בצבע הנכון ובמידות הנכונות. במהלך ההמתנה המייגעת לא ניסו בכלל להתחשב בנו מבחינת לוחות הזמנים וכשהגיעו הדלתות סירבנו להאמין למראה עינינו כשגילינו ששוב הגיעו דלתות במידה לא נכונה.
בשלב זה ביקשו מאיתנו להגיע אלינו הביתה על מנת למדוד את המידות הנכונות של הדלתות. המידות נלקחו ולאחר כשבוע נוסף של המתנה ולאחר שלא קיבלנו עדכון כלשהו יצרנו קשר עם הספק שטען שהמפעל טוען שהמידות שנמדדו על ידי נציג שלו לא נראות לו נכונות ושהוא מעוניין לשלוח שוב מישהו לקחת מידות. בחלמאות שכזו לא נתקלנו מעולם.
כיום, קרוב לארבעה חודשים ממועד ביצוע ההזמנה אנו עדיין ללא הארון התואם לזה שהוזמן.
בשורה התחתונה אנו ממליצים לכולם להתרחק מחנות זו כמו מאש. שומר נפשו ירחק!
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה ספריית קודש במידות חריגות ביותר. הודענו לה מראש שבגלל המידות החריגות לא נוכל לקבל את הספריה בחזרה במידה והיא תתחרט ולכן עליה למדוד היטב את רוחב הנישה. הספריה סופקה לפני הזמן המובטח ולמרות המיקום המרוחק מאד. ביום האספקה קיבלנו מטר נאצות גידופים וצרחות. המידה שנלקחה לא היתה נכונה והלקוחה דרשה שנחליף לה את הספריה. למרות ההשתלחות הפראית בנציגינו ומתוך רצון לרצות את הלקוח הסכמנו לשנות מידות ללא עלות. ניסינו לקבוע מספר רב של פעמים אך הלקוחה לא מוכנה לקבל שירות בשעות היום אלא רק בשעות הערב. למרות זאת ולמרות המרחק הרב הגענו וביצענו תיקון אך שוב הלקוחה פרצה בצעקות ובאיומים ודרשה פיצוי כספי וביטול בתואנה שהספריה כבר אינה חדשה, עוגמת נפש, הפרשי גוון בין דלתות, וזמן שחלף. הסברנו ללקוחה שבגלל המידות החריגות לא ניתן לבטל ושתאורת החדר יכולה לגרום לגוון להראות שונה אך כל שקיבלנו היו עוד ועוד צעקות ודרישות לפיצוי. כל הדלתות שנשלחו אליה היו בצבע לבן ומעולם לא נשלחו אליה דלתות בצבע שמנת. למען הסר ספק יוצרו דלתות חדשות ושוב לאחר ניסיונות לתאום בשעות סבירות ללא הצלחה הגענו והחלפנו את הדלתות.
שוב קיבלנו את מנת הצעקות והאיומים הרגילה ושוב דרישה לפיצויים כספיים על עגמת נפש, על פגמים במידות ועל הזמן שחלף. החלטנו לשלוח טכנאי מומחה על מנת שיוודא את תקינות המידות. תואמה פגישה אליה הגיע הטכנאי בדיוק בזמן רק כדי למצוא דלת נעולה. בשיחה טלפונית הלקוחה דרשה בתוקפנות שהטכנאי יחכה לה כשעה עד שתחזור מעבודתה. מכיוון שלטכנאי נקבעו פגישות נוספות הוא נאלץ להמשיך. אחדים מנציגינו נפגעו מאד מצורת הדיבור הפוגענית של הלקוחה והנחינו אותם להעביר את שיחותיה ישירות למנהלים. למרות כל התלאות אנחנו עדיין מעוניינים לוודא את תקינות המוצר ונשמח לתאם שוב במידה והלקוחה תשתף פעולה.
מוצר:
ספריית קודש אריאל
תמונת משתמש
שם:
יודן
תאריך:
24/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשורה התחתונה - יחסית למחיר הסביר, הארון באיכות סבירה (אבל לא מושלמת) והשירות טוב. כנראה שווה למי שמחפש ארון זול לטווח קצר, נגיד לדירה שכורה, אבל אולי פחות למי שמחפש משהו לעשרות שנים (ולא לשוחרי אסתטיקה בלתי מתפשרים).

יתרונות:
* אפשרות הזמנה אונליין, והצגה באינטרנט של כל מבחר הרהיטים והאופציות לשינוי
* מחירים זולים יחסית
* איכות עבודה סבירה
* חבר'ה נחמדים בסה"כ, ועונים בסבלנות גם במייל (אני תמיד מעריך נותני שירות שמוכנים להתכתב איתי ולא מתעקשים על שיחה טלפונית.)

חסרונות:
* איכות העבודה לא מושלמת - אין הקפדה על הפרטים הקטנים ויש פגמים מינוריים. רואים את זה למשל בהתקלפות ציפוי הצבע בקצוות המדפים/דפנות וסביב החורים למדפים, בהשארת מדבקות/תוויות על כל חלקי הארון מבפנים (??), בשאריות דבק על מוט התליה, במסמרים של הדיקט שבולטים לתוך הארון, מבמגירות שנסגרות ונפתחות בצורה סבירה אבל לא הכי חלק בעולם, וכו'.
* מסתבר שהצבע שבוחרים לארון רלוונטי לחלקו החיצוני בלבד - החלק הפנימי וכל המדפים הגיעו בלבן.
* משום מה שכחו להביא דלת אחת כשהרכיבו את הארון. חבל שלא בדקו מראש :( עכשיו הם יצטרכו לחזור שנית כדי להשלים את ההרכבה.
* אין בחירת ידיות אונליין (ולצערי התעלמו מבקשתי בע"פ לסוג ידיות מסוים, אבל אני מניח שזו טעות שאפשר לתקן גם בדיעבד).

הצעה לשיפור:
יהיה יותר נוח אם יהיה אפשר לשלם גם על ההובלה וההרכבה מראש (באשראי), כדי שלא אצטרך להתחיל לחפש מזומן כשהמרכיב מגיע. למזלי המרכיב היה נחמד והסכים לקבל צ'ק.
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח על חוות הדעת העניינית. רוב הפגמים שציינת הם טעויות הרכבה שניתנות לפתרון ויפתרו במהרה עד לשביעות רצונך המלאה. לגבי תשלום עבור ההובלה, אנו מעדיפים שהתשלום יתבצע ישירות למובילים/מרכיבים, אך במקרים שהלקוח עומד על כך, אנו יכולים גם לקבל תשלום עבור ההובלה ולהעביר למובילים.
מוצר:
ארונות בגדים, שידות וכונניות ---
תמונת משתמש
שם:
vladimir
תאריך:
05/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מיטה אחרי 26 יומי המתנה . מנועים התקינו לאחר עוד 3 ימים. בחברה הזאת ברדק לא קטן.
בבסיס של מיטה לא קיימים חורים ליציאת חוטי חשמל.
בתוך ארגז של מיטה יש קרשים לא מעובדים לגמרי!
תגובת החנות:
עקב ראש השנה נוצר לחץ יוצא דופן של הזמנות. הזמנה מיוחדת זאת ברוחב שונה מהסטנדרטי הגיעה באיחור קל. אנו מתנצלים בפני הלקוח ונשתדל להערך טוב יותר להבא.
מוצר:
מיטה מתכווננת נוי
תמונת משתמש
שם:
פאול
תאריך:
02/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שנכנסתי לאתר וראיתי מה שאני מחפש ,שלחתי הודעה שאני מתעניין במיטה , באותו היום התקשר אליי בעל הבית ושאל מה אני בדיוק מבקש ולאחר הסבר קצר הפנה אותי למה שאני מבקש מתוך האתר סגרנו על מחיר ,הוא נשמע לי מאוד אמין וישר אמר כי זה יקח עד 21 ימי עסקים אך לשמחתי ביום ה-15 לעסקים שנפל בערב חג המטיה הגיע אליי הביתה כמו שביקשתי לפי ההסכם " לפני הזמן " התקשרתי להגיד תודה ואז אמר שכל דבר שאצטרך הוא לרשותי בעניין עם אחריות והכל בסדר . הוא בהחלט אמין וממליץ לרכוש אצלו כמוצר טוב שמייצר או דואג שיהיה איכותי ,וישר .
מוצר:
מיטה מתרוממת ראש ורגליים מיטה מתרוממת 2 מנועים
תמונת משתמש
שם:
Boyarin
תאריך:
10/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצים מקניה, החל שירות לקוחות מסביר פנים, ועד למחיר טוב וגם איכות על רמה. . קיבלנו את ההזמנה תוך 21 יום אפילו שהיה פסח באמצע.
מוצר:
ארון בגדים גליל
תמונת משתמש
שם:
IRA
תאריך:
15/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אמין, אספקה מהירה , המוצר תואם את המתואר באתר ,
המחיר ...סביר...לא יקר, גם המשלוח לא יקר
מוצר:
שולחן פינת אוכל ברק
תמונת משתמש
שם:
yoninus
תאריך:
11/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל מהאתר. האתר ידידותי ומזמין קל ונוח לתפעול. זהר שסייע לנו היה סבלני ביותר וליוה אותנו עד להחלטה על רכישת הספריה. על אף שהם מתחייבים ל21 יום הספריה הגיעה בתוך כשבועיים. שילמנו ב27.1 וקיבלנו ב11.2. המשלוח הגיע בטווח הזמן שנקבע. המובילים שגם הרכיבו את הספריה היו אדיבים מקצועיים וזריזים. המוצר הגיע ארוז בקפדנות ושמור. הספריה ענקית מרגשת ומעוצבת לעילא ולעילא. כל התהליך היה לשביעות רצוננו והמוצר עלה על ציפיותינו באיכותו. בהחלט נשמח לחזור לחנות.
מוצר:
ספרית קודש מזמור מזמור
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
20/11/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההספקה תואמה ליום ראשון בין השעות 12:00 ל-14:00, לאחר שלא הגיעה בשעה היעודה, וגם לא שעה לאחריה, בוצעו ניסיונות חוזרים ונשנים להשיג את החנות ולקבל הסבר. רק בשעה 19 לערך, הצלחנו להשיג את בעל החנות שהתנצל, טען שמדובר בחוסר הבנה בינו לבין המוביל (אך לא טרח לעדכן אותנו ביוזמתו) והבטיח שההזמנה תסופק למחרת (יום שני) בין השעות 13:00 ל-15:00. בשעה 14:15 התקשרו לעדכן שלא יוכלו להגיע בשלוש ותיאמו מולנו לשעה 19:00. בשעה 19:00 הגיעה סוף סוף ההזמנה, אך עם פגיעה בקומודה. לאחר שיחה חוזרת עם בעל החנות, האשים את המוביל בפגיעה (למרות שהמוצר נפתח באריזתו המקורית והוצא מקרטון מול עינינו) והבטיח שתוך "יום-יומיים" (כלומר עד יום רביעי) ישוחח איתנו ויקבע מועד להספקת קומודה חדשה. עד היום (שישי) לא נוצר קשר. המלצתנו היא להתרחק מהחנות, השירות לא טוב, המוצרים מגיעים פגומים והחוויה כולה היא של טרטור ועוגמת נפש.
תגובת החנות:
אצלנו בסגל הלקוח תמיד צודק.
המוצר יצא מהנגריה כשהוא תקין לאחר כשבעה ימי עסקים. לצערנו נשלח מחברת ההובלה מוביל שאינו עומד בסטנדרט הגבוה שאנו דורשים. לאחר שהלקוחה יצרה איתנו קשר והתלוננה בררנו מול החברה מדוע לא הגיע אליה בשעה שנקבעה ומסתבר שהמוביל הבין שההובלה היא מהנגריה - אלינו לחנות. חזרנו ללקוחה עם התנצלות ודרשנו מהחברה שיספקו לה למחרת בדחיפות. המוביל אכן איחר ובנוסף גרם נזק לקומודה. על פי דרישתנו פוטר המוביל מחברת ההובלה, וייצרנו קומודה חדשה עבור הגברת, תהליך הלוקח מספר ימים. למרות שחדר השינה סופק הרבה לפני הזמן המובטח אנו מבינים את טענות הלקוחה שמבחינתה נאלצה לחכות פעמיים למוביל ופעם נוספת לקומודה, ולכן מעבר להתנצלותנו הכנה שלחנו לה כרית לטקס כפיצוי.
מוצר:
חדר שינה הום
תמונת משתמש
שם:
Oran
תאריך:
25/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז ככה,
חיפשתי מערכת ישיבה זולה ומצאתי אותה באתר של רהיטי סגל. 1000 ש"ח למערכת ישיבה 2 3.
העדפתי להתקשר ולשמוע מי עומד מאחורי הטלפון, השירות היה מעולה! שלחו לי בלי שביקשתי חשבונית למייל(לא מובן מאליו, מנסיון). ואחר כך התקשרו ואמרו לי שההזמנה מוכנה.
את הספות הלכתי ולקחתי באיסוף עצמי מנתניה מאחר ויש לי טנדר גדול(בכל זאת, חסכתי 350 ש"ח משלוח.
כשהגעתי די מהר הוציאו לי את הספות ואף עזרו לי להעמיס אותן. הכל בחיוך ובכיף!!
לא הייתי מצפה לקבל שירות כזה ומחיר כזה.
בדרך כלל אני לא ממהר לכתוב חוות דעת על חנויות, אבל בהחלט מגיע להם.
מוצר:
מערכת ישיבה 2 3 בייסיק מערכת ישיבה 2 3 בייסיק
תמונת משתמש
שם:
Orna
תאריך:
23/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה.קיבלתי יחס אנושי בטלפון וגם המובילים היו רגועים ועשו עבודה נקייה ומסודרת..ממליצה בחום..הקומודה מהממת...אני מבטיחה להזמין מאצלכם כשאצטרך..תודה אורנה
מוצר:
קומודה קומודה
תמונת משתמש
שם:
karend1
תאריך:
14/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את השולחן ביום שבת, , ביום שלישי השולחן הגיע. סה"כ 4 ימים
התשלום נעשה דרך הטלפון שרות לקוחות עדיבים מאוד
הסבר ברור על השולחן
מוצר:
שולחן אוכל מתומן שולחן גמבו מתומן
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
11/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמעט הכל היה מצויין, לעילא ולעילא.
* אדיבים ונחמדים
* רספונסיביים וזמינים בטלפון וגם יוזמים קשר בעצמם
* מחירים נוחים
* שולחים קבלות מייד, ישירות למייל
*נותנים מתנות (למשל קיבלנו מדפים אקסטרה לארון)
* מגיעים בזמן

הדברים היחידים שמעט פגמו בחוויה (וממש צר לי להגיד זאת) הוא שמצאנו כמה פגמים קלים בארון לאחר ההתקנה, למשל: שריטות ופגיעות קלות פה ושם, כמה מדפים לא מתאימים למקומם באופן הדוק. כמו כן נשארו מסמרים וחלקים למיניהם מאחור על הרצפה - קצת מסוכן, במיוחד כשיש תינוק משוטט וזוחל בבית...
מוצר:
ארון בגדים, שידה ומזנון שרון 3 דלתות
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
07/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדרך כלל אני נמנע מלכתוב ביקורת לטוב ולרע,
אני מאמין שלכול לקוח החוויה שונה, אבל הפעם אני פשוט חייב.

סגל יוצאים מן הכלל, מההזמנה הנוחה באתר האנטרנט עד ללחיצת היד ותתחדש.
נותנים לך להרגיש שאתה הלקוח.
שירות אדיב מאוד ומקצועי מאוד!!!
המתקינים מנוסים והעבודה מהירה, איכותית ונקייה!!!

פשוט מדהים, ארצות הברית.
תודה לזאפ על שעזרו לי למצא אותם,
אני במהלך העברת דירה, בטוח אזמין מסגל שוב!!!

מוצר:
שולחן עץ מלא אגוז 6
תמונת משתמש
שם:
נדיה
תאריך:
16/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ארון קודש ממש בספונטניות ובמהירות, הדגם שחיפשתי היה במחיר הטוב ביותר ,אמרתם לי שיגיע תוך 21 ימים ויגיע הרבה לפני ,הפועלים היה מיקצועיים ועבדו במהירות ואנחנו ממש מרוצים .תודה רבה על השירות הטוב ומעכשיו אני קונה הכל אצלכם!
מוצר:
ארון קודש לוחות הברית
תמונת משתמש
שם:
ינון
תאריך:
12/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות אדיב ומקצועי ,דיברתי עם זוהר בטלפון מספר פעמים לפני ההזמנה ותמיד זמין. ההזמנה הגיעה בזמן ,צוות המתקינים אדיב ומקצועי.
ממליץ בחום.
מוצר:
3 ארונות 2 ארונות דגם שרון ,וארון קודש אריאל
תמונת משתמש
שם:
הרצל
תאריך:
09/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה פשוטה ומהירה יחס מצויין .
קיבלתי את השולחן לאחר 24 שעות ממליץ לכולם לקנות בסגל נתניה..
יש תצוגב במקום.נ.ב מחירים זולים.
מוצר:
שולחן אוכל גנואה
תמונת משתמש
שם:
סיגל
תאריך:
14/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשהתקשרתי לחנות ענו לי במהירות קיבלתי הסברים מדויקים על ההזמנה שירות אדיב נעשה מאמץ לספק לי את פינת האוכל בערב חג
מוצר:
פינת אוכל שולחן יניב פיזה, כיסא מילאנו
תמונת משתמש
שם:
מוטימ
תאריך:
27/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יעיל ומקצועי. וגם בעת ההזמנה וגם באספקה. כשנוצרה בעיה אצלי בתיזמון האספקה, לא עשו עניין מכך שהארון תופס להם מקום אחסנה וכו'. כשהסתדר אצלי, אספקת הארון והרכבתו בוצעה במהירות.
הארון עשוי מחומרים איכותיים והגימור יפה.
מוצר:
ארון בגדים מלאגה
תמונת משתמש
שם:
יהונתן
תאריך:
03/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההתרשמות הכללית שלנו היא מדהימה, יוצאת דופן מקרב המוכרים והמובילים וכמובן בצורה חיובית מאוד.
ביצוע הזמנה קל, מעקב תמידי מצידם, אמינות וישרות.
בקשר לנושא ההגעה וההרכבה- בזמן, הרכבה איכותית מתוך אכפתיות הלקוח ואדיבות. הכוונה והדרכה איך להתנהג עם המוצרים והמלצות נתנו במקום.
אני מורידה בפניהם את הכובע, חבר'ה על הכיפאק.
רחל קלימי
מוצר:
ארון קודש דגם ירושלים + מיטת נוער קלריס -
תמונת משתמש
שם:
ואלרי ודימה
תאריך:
30/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 15.10 ביצענו קנייה של ארון בחנות "סגל אונליין".
בדף האינטרנט רשום: " סגל אונליין הינו הסניף האינטרנטי של חנות רהיטים ותיקה וּמוּכּרת בנתניה - רהיטי סגל.
החנות נוסדה בשנות ה־40 של המאה הקודמת ע"י מרקו סגל ז"ל ומתמחה בשיווק של ריהוט איכותי במחירים מוזלים במיוחד תוך הקפדה מיוחדת על שירות וליווי הלקוחות לאחר הקנייה לאורך שנים. רוב לקוחותינו הם לקוחות חוזרים ולעיתים אף דור שני שלישי ורביעי של לקוחות מרוצים."
לאחר יומיים התחרטנו והתקשרנו לבטל את ההזמנה, ואף דאגנו שישלחו לנו אישור לביטול במייל, בו רשמו: "לבקשתך בוטלה ההזמנה. כרטיסך זוכה בסכום שחוייב".
שמחנו שנפלנו על חנות אמינה והמשכנו בחיינו.
לאחר חודש שראינו שהכרטיס עדיין לא זוכה, התקשרנו לחנות. בחנות נאמר לנו שהבקשה לביטול נשלחה, ועכשיו הם ישלחו שוב. בנוסף, נאמר לנו שפשוט נבטל דרך כרטיס האשראי.
כשניסיתי לברר מדוע לא בוטל עד כה, האם בכלל בדקו שהבקשה הגיעה ליעדה, מה הם עושים כדי שלא נצטרך להמתין חודש נוסף ולמה בכלל אני צריכה לפנות לחברת האשראי אם מה שרשום באתר האינטרנט שלהם זה:"בסגל אונליין הקנייה בטוחה וללא סיכון. במידה והתחרטתם, נקבל את הסחורה בחזרה ונזכה אתכם בסכום הקנייה המלא
(למעט ההובלה/ההרכבה) עד חודש מתאריך האספקה."???
לא הייתה להם תשובה לאף אחת מהשאלות הללו ואף הנציג בחנות ניתק לי את הטלפון.
פנינו לחברת האשראי ונאמר לנו שכיוון שהחנות שלחה תשובה שהבקשה בוטלה, הם לא יכולים לעשות דבר.
כמובן שבינתיים התשלומים עדיתים לרדת...
לאחר מספר פניות נוספות לחנות ולחברת האשראי, לאחר שנציגת שירות מקסימה של חברת האשראי פנתה בעצמה לחנות, הם טענו שהם שלחו את המכתב לחברת האשראי. מסתבר שהם היו צריכים לשלוח את המכתב לחברת הסליקה איתם הם עובדים ולא לחברת האשראי שלנו.
לשמחתנו הזיכוי בסוף נעשה אך השירות בדרך היה נוראי.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין ארון וביקש לבטל את ההזמנה מספר ימים לאחר מכן.
שיתפנו פעולה מהרגע הראשון. אנו מתגאים בכך שאצלנו הלקוח תמיד צודק וניתנת אפשרות ביטול, ולכן הודענו לו שיקבל את כל כספו עד השקל האחרון ללא בעיות וללא חקירות.
מכיון שהעסקה בוצעה בכרטיס אשראי טלפונית, הסברנו לו שהדרך המהירה ביותר היא לפנות לויזה/ישראכרט טלפונית או דרך האתר שלהם ולבקש ביטול, תהליך האורך כ60 שניות. מכיון שאנו מגבים אותו מצידנו, הכסף אמור לחזור מיידית לחשבונו. במקביל נשלח באותו יום מכתב בקשה לביטול עסקה לחברת האשראי (עותקים אצלנו).
לאחר כחודש כשהתברר שהביטול לא התבצע, התנצלנו ושלחנו מכתב נוסף לביטול העסקה, ושוב יידענו את הלקוח בקלות ובמהירות שבה ניתן לבטל עסקה טלפונית כשהחנות מגבה מצידה את הביטול.
אין לנו הסבר מדוע לא נקלטה בקשת הביטול הראשונה, אך מספר ימים לאחר מכן התקשרה נציגת חברת האשראי וביטלנו מיידית מולה את החיוב במלואו.
בעינינו הרצון לשיתוף פעולה הוא החשוב, ואם בגלל כשל פרוצדורלי כלשהו התעכב הביטול, הרי אנו מתנצלים על כך.
מוצר:
ארון ארבע דלתות על במה
תמונת משתמש
שם:
morangri
תאריך:
10/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ארון לפני חודשיים, ועכשיו קניתי את אותו ארון לחדר אחר. הכל היה מצויין והארון נראה מדהים. ארון מדגם מאלגה 4 דלתות. מומלץ מאוד, תמורה מצויינת למחיר.
מוצר:
ארון מאלגה
תמונת משתמש
שם:
shimon
תאריך:
10/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הטלפוני שקיבלתי היה אדיב במיוחד, המוצרים שהזמנתי סופקו לביתי בתאום טלפוני, בהתראה של יום מראש, דבר שהקל עליי מאוד, המשלוח הגיע בדיוק בשעה שתואמה מראש. המוצרים שהזמנתי כרוכים בהרכבה, המתקינים שביצעו את ההרכבה הנם מקצועיים מאד וכן אדיבים ונחמדים. המוצרים שקיבלתי הנם מוצרים באיכות טובה מאוד, כל שיחת טלפון שלי וכל שאלה קיבלה מענה אדיב מאוד וטופלה בצורה טובה מאוד, כולל טיפול בתקלה שנוצרה באחד מהמוצרים.
מוצר:
ארון קודש, שולחן, כיסאות, מיטה ספה אלדין, ארון קודש ירושלים, שולחן דניה
תמונת משתמש
שם:
סגל אונליין
תאריך:
20/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
קניתי 6 כסאות בר מסיגל אונליין , נפגשתי עם אנשים הגונים מהמעלה הראשונה , מוכנים לעזור , גישה הוגנת , עזרו לי בכל בקשה ושאלה , האיש שבצעתי איתו את ההתקשרות זוהר היה אדיב וטיפל בי באופן הראוי להערכה,
ממליץ עלהם בחום .
דוד סויסה
מוצר:
כסאות בר גומה
תמונת משתמש
שם:
RIVKA
תאריך:
15/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שהגעתי לאתר החנות דרך זאפ בחיפושיי אחר שולחן לפינת אוכל, התרשמתי מהמחירים וקצת רציתי יותר מידע ועזרה בבחירת השולחן.
התקשרתי וענה לי בחור בשם זוהר שהיה מאוד אדיב ונחמד, ולבסוף הוזמן שולחן דגם ברק עם תוספת לשולחן גדול יותר מהסטנדרט.
קיבלתי מחיר מצויין וגם מחיר דמי ההובלה וההרכבה סבירים והגיוניים.
החשבונית והקבלה נשלחו אליי בדואר והגיעו אחרי יומיים.
השולחן הוזמן ב-4.8.13 והגיע ב-15.8.13.
ואני מאוד מרוצה, ואני בהחלט ארכוש רהיטים נוספים מהחנות הזאת.
מוצר:
שולחן פינת אוכל ברק
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply