בתאריך 10/01/24 רכשתי דרך האתר של הום סנטר מחסן גינה של כתר, בהזמנה נכתב כי מועד אספקה מתוכנן לתאריך 28/01/24. זמן מוגזם אך למרות זאת עד היום המוצר לא הגיע. בתאריך 28/01 ניסיתי להתקשר לשירות הלקוחות, ומסתבר שאין מענה אנושי. יש רק מענה ממוחשב שלאחר הקשת פרטי ההזמנה אומר ש"התחיל ליקוט" וכך כל יום אני מתקשר ושומע את אותו תקליט, "התחיל ליקוט". אותו תקליט גם מבטיח שיתקשרו אלי תוך 2 ימי עסקים, ולא קרה כך. השארתי הודעות כתובות במייל והודעה מוקלטת בהנהלה. באף מקום לא עונים ולא חוזרים. מידבר שממה, אין עם מי לדבר ואני לא יודע מה באמת קורה. שילמתי כ 1500 ש"ח, לחברת רפאים שאולי בכלל לא מתכננת לספק את הסחורה, ראו הוזהרתם להתרחק!!!
מוצר:
מחסן גינה פרימייר אפור כהה - כתר
שם:
איתמר
תאריך:
28/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה באינטרנט, טעות גדולה מאד !! שירות מזעזע, לא ניתנים להשגה בטלפון בכלל, לא חוזרים בכלל !!, רק מענה קולי ותפריט מייאש !! סיימתי איתם !!