דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

הקונטיינר מהיצרן לצרכן (Hacontainer)

חשמל ואלקטרוניקה (תל אביב) (תל אביב)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
03-6707620 | 054-4402571
כתובת:
בנימין מטודלה 30, תל אביב
בעלים:
הקונטיינר מהיצרן לצרכן
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהקונטיינר מהיצרן לצרכן ?
3.81
ציון ממוצע
96
חוות דעת בשנה האחרונה
334
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
2
3 חודשים אחרונים
5
0
3
6 חודשים אחרונים
33
0
13
שנה אחרונה
66
0
30
כל הזמן
248
5
81
נמצאו 334 חוות דעת גולשים על הקונטיינר מהיצרן לצרכן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה מאד בעייתית..
רכשתי מכונת כביסה. אמנם קיבלתי אותה והיא תקינה ולא הייתה בעיה עם ההובלה, אך הייתה בעיה גדולה מאד עם האחריות.
בחרתי מכונה יקרה יותר מדגמים אחרים שאפילו יותר טובים ממנה רק כדי לקבל אחריות יצרן לשלוש שנים. מקבלים שנה אחריות מהיצרן הרשמי ואז מאריכים לעוד שנתיים במאתיים שקל.
ביום ההתקנה ביקשתי להאריך את האחריות והטכנאי אמר להתקשר ליבואן הרשמי ושם להאריך. התקשרתי ,והיבואן הרשמי סרב להאריך אחריות כי אמר שאין לו שום מבצע כזה של שנתיים עם הקונטיינר.
בקונטיינר אמרו לי שהם לא מתעסקים עם אחריות של היבואן, (אז בשביל מה שילמתי לקונטיינר הרבה בדיוק?? רק בשביל האחריות שהבטיחו - מהם קניתי, להם שילמתי)
עכשיו בסוף שנת האחריות אשאר ללא אחריות היבואן הרשמי, אכלתי אותה..
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביקש לרכוש מכונת כביסה בוש עם אחריות של היבואן הרשמי. הסברנו ללקוח שהאחריות הינה לשנה וניתן להאריך את האחריות מול היבואן נותן השירות BSH – אין קשר לחברת הקונטיינר.
חברתנו סיפקה ללקוח את המכונה שביקש תוך יום אחד, לשביעות רצונו.
בשירות של מכונת הכביסה הציעו ללקוח להרחיב האחריות במחיר שלא התאים לו, הוא סרב, ולאחר 3 שבועות התקשר אליהם שוב להרחיב האחריות, אז קיבלך תשובה שלא ניתן להרחיב אחריות למכונת כביסה 3 שבועות לאחר ההתקנה אלא רק במועד ההתקנה.
חברת הקונטיינר אינה אחראית על מדיניות תנאי האחריות של נותני השירות ואינה קובעת את המחירים להרחבות האחריות כאמור.
חברת הקונטיינר אחראית לספק ללקוח את המוצר שהזמין במהירות ולשביעות רצונו – כפי שציין הלקוח בראשית דבריו הוא שבע רצון מהשירות שקיבל מחברתנו.
אולי אם היה ללקוח את הפורום הנדרש להביע את אי שביעות רצונו מנותן השירות על מכונת הכביסה הוא היה פונה לשם ולא מכפיש את חברתנו ללא הצדקה.

מוצר:
מכונת כביסה 7 ק"ג בוש wak20260IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ !!!
אחרי שקניתי כיריים והובטח לי אחריות של 3 שנים ושלא צריך להוסיף כסף . הנציג מכירות הבטיח שיתקן את הטעות באתר .
כשלא קיבלתי את החשבונית במייל . התקשרתי שוב ונציג אחר אמר לי שצריך להוסיף 199 ש"ח כדי לקבל עוד שנתיים אחריות ,
כמו כן המחיר באתר הועלה מיד אחרי הקניה שלי ב -100 שקל
ולא תוקנה הטעות בנוגע לאחריות .
השירות לא חוזרים אליי ורושמים לי במייל שקיבלתי את כל מה שרציתי ושהמחיר הועלה כי הייתה טעות באתר .
(דרך אגב אם תעשו השוואה במחיר ,הם הכי יקרים כמעט מכיוון שהם מציינים שהכיריים מגרמניה ולא מציינים דגם מדויק ).
ושנתנו לי אישור מיוחד במייל שיש לי 3 שנות אחריות ואם אני רוצה לבטל עליי לשלם 5 אחוז ביטול .
ממתי משלמים 5 אחוז על קנייה אינטרנטית או טלפונית ?!!!
השירות גרוע ביותר , המחיר לא כזה זול בהשוואה לשאר האתרים ובניגוד לחוק הם גובים 5 אחוז על ביטול עסקה .
ואני שלחתי מכתב ביטול הרבה לפני שעברו 3 שעות ...



תגובת החנות:
הלקוחה התקשרה להזמין כיריים של חברת זנוסי שהופיעו באתר ב 1500 ש"ח מחיר מוזל שלא עודכן עוד ממבצע פסח.
נאמר ללקוחה במפורש כי האחריות הינה לשנה וכי ניתן להרחיב את האחריות ל 3 שנים ב 199 ש"ח.
הלקוחה אישרה את ההזמנה ורק ביקשה כי האספקה תיהיה דחוף ליום למחרת.
שעתיים אחרי שהזמינה התקשרה לחנות ושאלה מדוע המחיר באתר כעת גבוה יותר ממה שראתה ומפורסם כעת ב 1599 ש"ח
נאמר ללקוחה כי המחיר היה במבצע וכי היא חוייבה במחיר הזול שראתה לא במחיר במוצג כעת.
הלקוחה כעת טענה כי היא רוצה לבטל עסקה.
נאמר לה כי הכיריים יצאו לאספקה מיידית(כי הרי ביקשה לקבל ליום למחרת) וכי בכל מקרה לביטול עסקה יש עלות של 5% או 100 שח הנמוך מבינהם על פי חוק במדינת ישראל.
הלקוחה גם קיבלה את הכיריים ביום למחרת ואף הודתה למובילים
לסיכום:
לקוחה הזמינה כיריים,קיבלה תוך פחות מ 24 שעות,אחריות יבואן רשמי,במחיר הזול בזאפ ובמחיר הזול הראשוני שראתה באתר(לא במחיר הגבוה יותר שתוקן מיד לאחר המכירה)
ענינו לה לכל מייל ששלחה תוך 5 דקות
ובסוף היא מכפישה את שמנו בזאפ
מה שנותר לנו לאחל לה חג שבועות שמח
מוצר:
כיריים ZANUSSI ZEV6741
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוצה להמליץ באהבה רבה לקנות "בקונטיינר" השירות הוא שירות שלא ראיתי כזה כבר שנים בארצנו הקטנטונת שירות אמין , קשוב , מדייקים,מקום שמכבד את הלקוח ואת עצמו /את מה שמוכר/ מייצג... מהטלפון הראשון לרכישה ועד הגעת המוצרים ע"י ההובלה ,בקיצור מקום שמילה היא מילה חווית קניה אמיתית .תודה רבה מכל הלב. ממני ומהבן שלי. מומלץ מומלץ....
מוצר:
מקרר , ומכונת כביסה 5ק"ג NEONWM-642,
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע, ביטלתי עסקה אחרי 5 דק' והייתי צריך לרדוף אחרי העסק שייזכו אותי, ממליץ לא לקנות בעסק. בנוסף חיבו אותי 80 שח על הביטול

תגובת החנות:
הלקוח ביטל עסקה כי קיבל מדיח מתנה אחרי 3 שעות
יש דמי ביטול עסקה על פי חוק 5 אחוזים והלקוח זוכה באופן מיידי
ההובלה תואמה כבר ליום ההזמנה ולא חייבנו את הלקוח בעלות הובלה
לאחר שהלקוח התקשר כי לא ראה את הביטול שלחנו לו את הזיכוי בכל מדיה אפשרת
במייל,בווטס אפ, ובדואר

מוצר:
מדיח של מדיאה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה אדיב מהיר ומצויין גם של הנציגים וגם של השליח תמשיכו כך כל הכבוד
מוצר:
תנור בנוי בילד אין טורבו EB-56ECA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהקונטיינר תנור בילד אין מילה פירוליטי .. הבטיחו שזה יגיע למחורת ... ועמדו בזה ... חברה עם הרבה רצון לעזור .. זולה אמינה ומקצועית ... ובעיקר רן הענקקק בעל הסבלנות לעזור ...
מוצר:
מילה 2667bp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי 23/2/18 הזמנתי מייבש כביסה בעסקה טלפונית.
סגרתי מול המוכר שהמוצר יגיע ביום שני 26/2.
ביום שני בבוקר הרמתי טלפון לחנות לוודא שהמוצר בדרך, ולצערי הרב נאמר לי שנעשתה טעות והמוצר יגיע רק ביום חמישי.
בחנות התנצלו ואף הגדילו ופיצו אותי כספית על עוגמת הנפש.
המייבש הגיע ביום חמישי כפי שהובטח.
העובדה כי המוכר הודה בטעותו, התנצל ואף הגדיל ופיצה אותי כספית, ראויה לציון - זוהי תודעת שירות!
בהחלט אחזור לקנות בקונטיינר בעתיד!
אייל
מוצר:
מייבש בוש 8 ק"ג 83200GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהקונטיינר דרך האינטרנט מכונת כביסה במחיר הכי טוב והכי משתלם כולל הובלה והתקנה, קיבלתי את המכונה יום אחד אחרי ההזמנה עד הבית, השירות מעולה , הכל מצויין , היחס , האמינות והזריזות , באמת כל הכבוד לצוות הקונטיינר .
מוצר:
מכונת כביסה GRL 1061
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עוד לא נתקלתי בכזה שרות ירוד !!!
1. צלצלתי לברר ולשקול בין 2 מכונות כביסה שהם מוכרים. הם לא ידעו לתת לי פרטים הכי בסיסיים של מדינת ייצור, כמה תוכניות במכונת הכביסה, והאם יש אפשרויות שליטה של טמפ' ו/או מהירות סחיטה. וזה משמעותי ביותר שתהיה הפונקציות הללו במכונת כביסה.
היפנו אותי ליבואן מיני ליין ששם רצו את כתובת מגורי בכדי שבעוד יממה יתנו לי מידע לשאלותי.
2. איש שרות אחד אמר תוצרת פולין ולא לגעת בתוצרת תורכיה.
ואיש שרות שני אמר תוצרת תורכיה ולמה לא טוב תורכיה ?
חוסר אמינות בשרות. שולפים מהמותן. לא יודעים מה מוכרים.
3. החלטתי לקנות. צלצלתי להזמין.
אמרו שרק דרך האתר שלהם עם הכנסת מספר אשראי באינטרנט באתר שלהם ולא טלפונית.
הזמנתי, שילמתי באינטרנט וקיבלתי מייל אישור קניה עם מספר הזמנה.
ואז הסתבר ששלחו לי מייל, ואפילו לא ראו לנכון לצלצל אלי ולהודיע לי שאין כלל את המכונה במלאי ושהזמנתי מבוטלת.
ואני לא ידעתי ולא חיפשתי מכונת כביסה אחרת כי היה לי ברור שהזמנתי תקפה, שהרי קיבלתי מספר הזמנה ואישור קניה.
חנות שלא יודעת לתת מידע הכי בסיסי על מוצרים שמוכרת, שכל נציג בחנות מוסר מידע הפוך מהנציג השני בחנות, לא מקבלים הזמנה טלפונית אלא רק באינטרנט, ולא מודיעים כלל כשההזמנה לא מתבצעת כי אין במלאי כשלא אמרו שאין במלאי כשצלצלתי לברר את כל המידע והפרטים על המכונה - זה לא שרות ראוי לטעמי.
4. ניסו כל הזמן "לדחוף" דגם של שארפ ולא מה שאני רוצה.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
תגובת החנות:

הלקוחה התקשרה ושאלה שאלות טכניות קשות מנשוא ברמה שהמהנדס הראשי של המפעל שמייצר את המכונה לא היה יודע לענות לה.
יודגש כי הלקוחה פנתה גם ליבואן עצמו שאף הוא התקשה להשביע את רצונה.
היא הצליחה בשיחת טלפון אחת לריב עם 3 אנשי מכירות שונים.
אף אחד לא להצליח לרצות אותה בתשובות שלו.
מבדיקת היסטוריית חוות הדעת של הגברת ניכר כי היא מרבה להכפיש חנויות באינטרנט
ואף לא כתבה חוות דעת חיובית אחת לאף חנות.
הלקוחה התחילה לבצע הזמנה באתר אך התשלום נכשל וההזמנה לא התקבלה במלואה!!!!
יצרנו קשר עם הלקוחה והצענו לה להזמין בטלפון את המכונה שרצתה והצענו לה גם מכונה של שארפ שפורסמה במבצע לאספקה מיידית ליום ההזמנה.
תשפטו אתם מי נראה דובר אמת

מוצר:
Electrolux EWF31076EW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר בטלפון ביום ה וכמובטח הגיע כבר למחרת. גם השרות אחרי המכירה היה טוב , המוביל הגיע בזמן.
הזמנתי התקנת החברה , הטכנאי הגיע בזמן , לפי התיאום. לאחר מכן , גיליתי שלא צורפו הוראות שימוש בעברית , פניתי לקונטינר טלפונית וקיבלתי למחרת במייל.
בהחלט ממליץ
מוצר:
מדיח כלים מדיאה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זאת ההזמנה השנייה שלי הקונטיינר השירות יעיל מקצועי יש פתרון לכל בעיה , הזמנתי מקרר הוא הגיע אחרי יומיים שירות מהיר בטירוף!! הזמנתי מכונת כביסה ביום שישי והיא הגיעה ביום שני שירות מהיר ביותר!! אני אמשיך לקנות בקונטיינר ואמשיך להמליץ לכל מי שמתעניין כמובן , תודה רבה !!
מוצר:
Malber
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מעולה, משלוח מיידי, מענה אדיב ושירות מהיר ויעיל
מענה טלפוני זמין וחנות שיש מאחוריה התחייבות
יישר כוח
מוצר:
רדיאטור 14 צלעות זק"ש EF-14
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצרי חשמל לבית, תוך יום וחצי הם כבר היו אצלי ! השירות 10 וגם המחיר 10
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טוסטר אובן וקונווקטור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים מהקונטיינר, רציתי להודות לכם גם בציבורי.
הפעם אני פה בגלל מכונת כביסה.
הגעתי בגלל המחיר שהיה מהטובים, ואשאר שלכם בגלל השירות שהיה מעל ומעבר למקובל במחוזותינו.
ליווי מקצועי, אדיב, יעיל וחם מהטלפון הראשון שבצעתי אליכם ועד לסיום המוצלח של הרכישה והאספקה, לכל אורך שרשרת האנשים שבאתי איתם במגע.
לא מובן מאליו, ועל כך תודה.
אני שלכם וממליץ בחום לכל מי ש.... ובכלל
מוצר:
מכונת כביסה בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום המחיר הכי זול בארץ בסקר שעשיתי והשירות ברמה הגבוהה ביותר תודה רבה אני לקוח חוזר וימשיך לחזור
מוצר:
500g מקפיא זק"ש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את התנור דרך האתר.השרות היה מהיר ומעולה. התנור הגיע תוך יומיים. עשיתי אפיית נסיון של פיצה . יצאה מעולה!!! ממליצה בחום על התנור.
מוצר:
תנור אפייה בנוי דיגיטלי , zop38909xk
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשהשרות מצוין חוזרים שוב. אני לקוח מרוצה . זו הפעם השלישית משתמש בקונטינר.
המשלוח הגיע לפי בקשתי.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טוב מאודתעוזרים מאות. הזמנה היתי טלפונית.הסבירו לי איך להכנס לאתר לראות את המוצר. הספקה מידי. וטוב
מוצר:
תנור אפיה משולב כיריים גז,GR618M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הופתעתי לטובה מחוויית הקניה. הם תיאמו הגעה של המדיח ותיאמו גם הגעת טכנאי ליום אחרי . זו פעם ראשונה שחברה מתאמת לי כבר את הטכנאי להתקנה וכל כך במדוייק. המדיח הגיע תוך פחות מ-3 ימי עסקים מרגע ההזמנה.
מוצר:
מדיח כלים miele G4203SC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות מעולה מהראל שבדק מיידית שהמוצר במלאי. לאחר כחצי שעה כבר חניתי מחוץ לחנות וקיבלתי את המוצר עד לאוטו !

תודה על שירות נפלא.
מוצר:
מאוור תקרה HEM653
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדיח כלים של בוש.
חוויית הקנייה הייתה רחוקה מלהיות מוצלחת.
המחיר היה אטרקטיבי, אבל אז התחילו להגיע אי הדיוקים והעלויות הנוספות שבסופו של דבר הפכו את הקניה לקניה רגילה (ומעצבנת).
עבור פינוי המדיח הישן, נאלצתי בסופו של דבר לשלם, בגלל שהמובילים לא ידעו (או שלא היו מוסמכים) לנתק את המדיח הקודם, מה שחייב אותי להזמין טכנאי נוסף בעלות נוספת, ואח"כ דרשו ממני בחנות לשלם עבור הפינוי 120 ש"ח נוספים, בגלל שצריכים להגיע פעם נוספת.

המוצר אמור היה להיות מסופק ביום שישי, בפועל הנהג התקשר וסיפר סיפורים על משטרה שעצרה אותם לביקורת וכד', וביקש שהמוצר יגיע ביום א' (ובאמת ביום א' הביא את המוצר כפי שהבטיח).

שירות הלקוחות של החנות בינוני ביותר, הכל "ליד", כלומר אם צריך למשל את מספר הטלפון של בוש כדי לתאם התקנה, הם נותנים את המספר אבל לא מציינים שלא עובדים בימי שישי.

הבטיחו לשלוח את הקבלה במייל תוך חצי שעה, אז הבטיחו...
בקיצור, המוצר אכן הגיע, ואפילו מהר, אבל התחושה הכללית הייתה שפעם ראשונה מוכרים מדיח כלים, ומופתעים ביחד איתי מכל מיני "תקלות" שהם לא באמת תקלות אלא עניינים טריוויאליים שאמורה למוכר מנוסה להיות תשובה לגביהם.
תגובת החנות:
בהגעת המובילים לבית הלקוח המדיח הישן היה במקומו מחובר לחשמל ולמים!!!!
מובילים לא מפנים מדיח כלים אם הוא מחובר לחשמל ומים זה לאור מקרים רבים בעבר בהם מובילים גרמו נזק בבתי לקוח לברז המים, לחשמל , שרטו פרקט ולכן כך גם החוק קובע כי על המוצר הישן להיות מנותק מחשמל ומים מחוץ לבית.
הלקוח קיבל את המדיח יום עסקים אחד לאחר ההזמנה. כאשר מזמינים מוצר ביום חמישי בשעה 17:40 ומקבלים אותו ביום ראשון שזה בעצם כאילו למחרת אנו מצפים שהלקוח יתקשר לברך ולהודות על המהירות ולא יכפיש את שמנו
כאשר הלקוח ביקש טלפון לתאם התקנה הוא קיבל באותו הרגע גם במייל וגם בטלפון שדיבר עם נציג
חשבונית קבלה נשלחה באותו שניה שהלקוח ביקש למייל והגיעה משום מה לדואר " ספאם" של הלקוח והוא שם לב עכשיו שדיברנו איתו והתנצל.
לסיכום לקוח הזמין מדיח ביום חמישי בערב
קיבל אותו ביום ראשון
התקינו לו ביום שני
קיבל חשבונית במייל
אז על מה כל התלונה ?? על זה שרצה שהמובילים ינתקו מדיח ישן מחשמל וממים כי הוא לא פעל על פי החוק ועל פי הדין ולא עשה כמוטל?
על חוות הדעת של הלקוח בכל מה שכתב המציאו את המשפט " הפוסל במומו פוסל"

מוצר:
מדיח כלים בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות הזאתץ
אם תקראו את הביקורת פה תראו שיש להם שיטה שחוזרת על עצמה.
אתה מזמין מוצר.
הם מתקשרים למחרת ומספרים לך בצורה משכנעת שהמוצר אזל במלאי אבל יש להם מוצר מקביל טוב יותר שהם יכולים לספק לך באופן מידי.
אתה מתפתה להאמין ואז אתה מגלה שבסוף רכשת מוצר שלא התכוונת במחיר מופקע.
גם לי זה קרה השבוע.
הזמנתי מקפיא מסוג מסויים.
למחרת קיבלתי מייל מפורט (עם בס"ד כדי שיהיה אמין) שבו מציעים לי מוצר מקביל עם שלוש שנות אחריות.

אני הזמנתי את המוצר - Akai AK-6000 במחיר 1248 ש"ח
והוצע לי המוצר: Midea-HS-108FN שמחירו בזאפ הוא 830 ש"ח

כשהטחתי את העובדות בפני הספק הוא ניסה התעקש שאף אחד לא מוכר את המוצרים האלה במחיר שהם מופיעים באתר - טענה לא רלוונטית מבחינתי.

שורתה תחתונה - לא לרכוש בחנות הזאת.


תגובת החנות:
הלקוח הזמין מקפיא 3 מגירות של היבואן המילטון שייבא את המוצר עם השם "אקאי"
חברת המילטון הפסיקו לייבא את המקפיא עם השם אקאי והביאו את אותו מקפיא באותם מידות תחת השם " מידאה"
בנוסף הם שיפרו את הדירוג האנרגטי והרחיבו את האחריות ל 3 שנים.
הסברנו ללקוח שהוא מקבל את אותו מקפיא של אותו יבואן באותו מחיר עם אחריות מורחבת ועם 3 שנים אחריות מלאה.
הוא החליט שאנחנו " משקרים"

מוצר:
Akai AK-6000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאחר ולא היה במלאי את הדגם שרציתי הציעו לי דגם אחר בהנחה משמעותית.מכונת הכביסה הגיעה יום למחרת.שירות שאני ממש לא רגיל אליו.מה שגרם לי להבין שאני ממש בידיים טובות קרה עכשיו אחרי כשנה כשהיינו צריכים את שירות התיקון,תוך 5 דקות משליחת המייל לברר באחריות מי הביטוח בחורה מדהימה בשם דנה החזירה לי מייל עם חשבונית הקניה ובנוסף התקשרה לניופאן כדי לעזור לי עקב זה שלא מצאו את הביטוח שלי אצלם.חברה ממש מומלצת.
מוצר:
grl1077
מוצרים נוספים הנמכרים בהקונטיינר מהיצרן לצרכן
חוות דעת של מוצרים פופולריים בהקונטיינר מהיצרן לצרכן
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר