דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט גן'מחסני גינה,טרמפולינות (בצרה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שביט טכנולוגיות מתקדמות
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהמכולה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
114
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
82
3
29
נמצאו 114 חוות דעת גולשים על המכולה
תמונת משתמש
שם:
Koby Koren
תאריך:
21/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו דרך המלצה, הדבר הראשון הוא השירות המצויין, בעלי החנות אדיבים מאד ושירותיים, מבחר גדול של ריהוט גן, גישה נוחה אספקה מהירה ומחירים טובים. נשארו מעבר למועד הסגירה על מנת לספק לנו את מה שקנינו. בקיצור, מומלץ מאד בחום
מוצר:
ריהוט גן דגם ריהוט גן שולחן מתקפל יונר
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
20/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר קליל וחברותי למשתמש יודעים לקחת את הכסף מהר מאוד ...
הבעיות מתחילות כשאת\ה רוצה לבטל את ההזמנה שביצעת יום אחרי ביצוע ההזמנה...
שזה סיוט..לא עונים לטלפונים,לא עונים להודעות וגם כשסוף סוף ענו לי נאמר לי "לא יכלה לעזור לך עכשיו יש לנו תקלה במערכת נחזור אלייך תוך שעה.." כמובן שעבר כבר יום...אל תתנו למחיר להשפיע לכם על חווית הקניהץץלפעמים שווה לשלם יותר בשביל השירות במקרה דנן...נפלתי בגלל המחיר הזול...
תגובת החנות:
הלקוח צודק במקרה זה היה עומס רב על המערכת באותו היום ולכן לא חזרנו ללקוח מיד אלה רק יום אחרי .
מוצר:
כסא באלי
תמונת משתמש
שם:
Inbal
תאריך:
15/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באנו לחנות , התרשמנו וקנינו .
הבעיה שלי היא עם המוצר עצמו.
הטרמפולינה בזמן השימוש עושה רעש (חריקות) מרגיז, מוזר ולא סביר. לא כמו טרמפולינות אחרות. שלחתי סרטון לחנות ואמרו לי שזה רעש תקין.
כמו כן - הרוכסן התקלקל מיד ולצורך תיקון צריך לפרק את הכיסוי ולהביא למכולה. דבר שלא אעשה.
אני לא כל כך מרוצה מהמוצר ומצטערת שלא קניתי דגם אחר.
תגובת החנות:
לאחר ששלחנו טכנאי על חשבוננו לבית הלקוח התגלה כי הקפיצים בטרמפולינה נמתחו כתוצאה ממשקל יתר. מותר לקפוץ על הטרמפולינה עד למשקל 200 ק"ג וברגע שקופצים מעל משקל זה הקפיצים נמתחים ללא יכולת חזרה למצבם הקודם ומתחילים להרעיש. הוסבר ללקוחה כי היא חייבת לשמור על הטרמפולינה להבא. הקפיצים הוחלפו למרות הכל על חשבוננו.


מוצר:
טרמפולינה פרימיום 3.3 חישוק כפול טרמפולינה פרימיום 3.3 חישוק כפול
תמונת משתמש
שם:
שוש
תאריך:
14/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מדהים משלוח בזמן מוצרים יפהפיים חוויית קניה מדהימה
תודה מיוחדת לנטלי המקסימה שעזרה לי בבחירה המושלמת
אין ספק שארכוש אצלכם שוב
המון המון תודה !!
מוצר:
ריהוט גן סמבה
תמונת משתמש
שם:
elromf
תאריך:
03/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לבית העסק בטלפון והתעניינתי בטרמפולינה 3מ' דגם בייסיק קיבלתי הצעת מחיר של 700 ש"ח, שאלתי אם יש במלאי ואמרו לי כמובן, תגיע לקחת.
כאשר הגעתי לאחר נסיעה של שעה לבצרה לחנות אמרו לי שאין טרמפולינה ב 700 ש"ח אלא ב 800 וילכו לקראתי ויתנו לי ב 750... וזאת לאחר שציינתי שבטלפון נאמר לי 700, פשוט צחקו לי בפרצוף...


תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות וביקש טרמפולינה ללא סולם ב 700 ש"ח לצערנו אכן אזל המלאי של הטרמפולינות ללא סולם ונותרו רק ארגזים של טרמפולינות עם סולם ב 800 ש"ח הצענו ללקוח הנחה של 50 שקלים כלומר לרכוש ב 750 או לבטל כליל את העסקה. כך או כך הלקוח קיבל טרמפולינה במחיר הכי זול בארץ !!!
מוצר:
טרמפולינה 10FT בייסיק
תמונת משתמש
שם:
tamir
תאריך:
24/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לספר בכמה מילים את חווית הקניה ולשבח את צוות המכולה. .
במכולה מצאתי צוות מעולה בעל תודעת שירות גבוהה והצע מגוון של מוצרים.
המשולח הגיע בדיוק במועד שנקבע. סה"כ אווירה נעימה ורמת שירות ומקצועיות גבוהה
אמליץ בחום לחברים לקנות במכולה גם ובוודאי שאחזור לשם שוב!
מוצר:
נדנדה פרימיום
תמונת משתמש
שם:
Haim
תאריך:
21/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אוירה נעימה , תשומת לב ואנושיות "זורמים" עם הלקוחות, נותנים את מלוא תשומת הלב המבוקשת גם בעיתוות לחץ.
מוצר:
ג'קוזי 160 מ"מ
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
17/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה פשוטה, הייעוץ בטלפון היה מקצועי מאוד. תוך יומיים הגזיבו כבר היה אצלי בבית.
מוצר:
גזיבו, ציליות ושמשיות 3X3
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
YKH
תאריך:
25/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך החנות בריכה. לפי המצויין באתר זאפ נכתב כי המשלוח חינם ויבוצע בתוך 3 ימים.
יומיים לאחר ההזמנה התקשרו ואמרו כי לא שילמתי על המשלוח וכי זמן האספקה אינו 3 ימים אלא 10 ימים.
מוצר:
בריכה JL016026N
תמונת משתמש
שם:
Gil
תאריך:
14/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרבה זמן היתה לנו פנטזיה על נדנדת גינה. אבל לא כזאת של הום סנטר אלא משהו מאסיבי מעץ שיחזיק שנים. חיפשנו וחיפשנו עד שמצאנו באתר של חברה שנקראת המכולה. הזמנו והנדנדה הגיע תוך יומיים (זמן שיא!) אבל איפה הקטצ'? הנהג גילה שיש מדרגות אז הוא ביקש עוד מאה שקלים על המשלוח. מעצבן לא? התקשרתי לחברה וענתה לי נציגה שאמרה "זה החוק במדינת ישראל, אם אתה רוצה תבטל." היא היתה מאוד תוקפנית וסירבה להעביר אותי לאדם אחר בטענה שהיא הבכירה ביותר. נשמעה לי קצת צעירה ולא מנוסה בשביל לנהל חברה כזאת אבל החלטתי להתעצבן ולוותר. הרכבתי את הנדנדה וגיליתי שהמושב שהגיע מורכב עקום. התקשרנו לחברה וענתה לנו שוב אותה בחורה שהתעקשה שלא יכול להיות שזה עקום. זה רק בגלל ההרכבה שלי. שוב בצורה מאוד לא נעימה והזכירה שהיא הציעה לי לבטל את העסקה. (ככה עושים עסקים! מנסים לשכנע את הלקוח לבטל אם יש לו תלונה ולא לנסות לפתור את הבעיה בצורה מקצועית ורצינית). אגב- אחרי התקרית הראשונה שלחתי מייל ובו ביקשתי שיחזור אלי נציג מהנהלת החברה אבל זה לא קרה. אני תקוע עם נדנדה יקרה ועקומה. איזה כיף המכולה רוצו לקנות!
תגובת החנות:
הלקוח רכש את הנדנדה בתאריך 08 ביולי 2016 ב 12 ביולי קיבל את הנדנדה לביתו והיה צורך להעלות את הנדנדה מדרגות דבר אשר לא צוין בהזמנה! הלקוח לא סיפק מידע זה בהזמנה למרות שנשאל והתבקש לשלם תוספת מדרגות כחוק. הלקוח סרב והתעמת עם מנהלת המשלוחים והנהג. לאחר דין ודברים ארוכים שילם את המחויב בחוק ואמר " אתם עוד תשמעו ממני " והנה אכן אנו שומעים ממנו חבל שכך דברים מתנהלים. הלקוח התעקש להתקין לבדו את הנדנדה למרות שהרכבתה דורשת מיומנות התקנת ברגים והתאמת זויות.
הלקוח התלונן שהנדנדה עקומה לאחר ההרכבה. מכיוון שאנו מתקינים עשרות נדנדות וכאלה ויודעים כי התקנתה דורשת מיומנות ומכיוון שהלקוח סרב בכל תוקף לקבל מתקין הצענו ללקוח להגיע בתשלום ולהתקינה כנדרש. עוד הצענו ללקוח שאם אין בעיה בנדנדה והבעיה היא בהתקנה הוא לא יחויב. גם לכך הלקוח סרב.
לקוח לא מיומן מסרב לשלם התקנה מסרב לשלם לנהג תוספת מדרגות על פח חוק ומשמיץ אותנו בזאפ. חבל !!!
מוצר:
נדנדת גינה יהלי
תמונת משתמש
שם:
dvir
תאריך:
30/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נרכשה שמשייה צידית תיאמתי לבוא לקחת את המוצר 23/05/2016 , (נמסר לי ע"י לאחר בשיחה עם מכולה שקיים במלאי וניתן להגיע ולאסוף). כשהגעתי נמסר לי שהמוצר אינו איכותי ...כלל ...והינו רק לעונה אחת (קיץ) ולא יותר.
נשאלתי אם ברצוני לשדרג תמורת 99 ש"ח ..כמעט והסכמתי אך הצבע ב'ז לא היה במלאי בשמשיה המשודרגת ובאותה נשימה צויין שהצבע אינו ב'ז אלא אוף וויט.
המשכתי בתהליך, הונפקה תעודה משלוח להזמנה המקורית וניגשתי למחסנאי..שאמר שאין במלאי את הצבע המבוקש שבהזמנה המקורית ...נו באמת...התקשרתי , נמסר שיש במלאי, הגעתי , ובסוף אין את הצבע סתם טרטרו אותי.
לדעתי ידעו מראש שאין..וניסו שאני אשדרג בכל זאת וכאשר לא הסכמתי...הכל נפל.
היו צריכים לספק לי את השמשייה המשודרגת ללא תוספת מחיר לפנים משורת הדין הרי התקשרתי נמסר לי שיש במלאי ואני יכול לבוא לקחת...למה לטרטר אנשים...תגידו לפני שאני מגיע שאין וזהו..!!!!!(פשוט נפנפו אותי )
בדיעבד התברר שהיתה בצבע ב'ז שמשייה משודרגת..כך הבחור אמר "שיש" אך כבר נגמר לי הרצון לקנות שם... תחושה של נצלנות....
בלשון המעטה מאוד מאוכזב מהספק "מכולה" לא הייתי רוכש שוב בחנות זאת כלל..!
תגובת החנות:
הלקוח במקרה זה לא תמיד צודק
במלאי אין צבע בג כלל
כל שמשיות הבג' אזלו מהמלאי הטובות והפחות טובות
שמשיה 6 צלעות עם בד 180 גרם אשר עולה 300 ש"ח נחותה משמעותית משמשיה 8 צלעות 220 גרם שעולה 500 שח ומחזיקה פחות!!!
פחות חומרים בשמשיה=פחות איכות=פחות כסף
הוצע ללקוח שמשיה טובה יותר כאמור לא בצבע בג במחיר של 400 ש"ח ( תוספת של 100 ש"ח במקום 200 )הלקוח סרב כי רצה רק צבע בג'
במידה והלקוח ירצה שמשיה לא משודרגת בצבע ירוק או OFF WHITE יש במלאי.
מוצר:
שמשייה צידית מון
תמונת משתמש
שם:
udi
תאריך:
21/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נפלא - מהיר ויעיל.
אני עושה הרבה מאוד עסקאות קטנות וגדולות באינטרנט, ואוהב לקבל מענה מהיר, במיוחד כאשר חברה/אתר פותחת אופציה של "צור קשר".
ברוב המקומות, 90% לפחות - לא מתקבל מענה, או אחרי הרבה מאוד זמן.
כאן - קיבלתי מענה מהיר, גם המענה הראשוני וגם בתגובות לשאלות ששאלתי.
דבר נוסף שאני אוהב - להזמין משהו - ולקבל אותו באותו יום - אם ע"י איסוף עצמי - ואם ע"י שליח.
חווייה מושלמת של רכישה וקבלת המוצר - כולל כל השירות והמענה בדרך בין הרכישה לאספקה.
מוצר:
שולחן פיקניק מתקפל 50203040
תמונת משתמש
שם:
david
תאריך:
15/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי את הדגם הספציפי הזה היות וקניתי מהם אחד כזה בעבר...
היות ולקחו ל"מכולה"את הבלעדיות על M-SPA, אפי עזר לי וחיפש אחת...
הוא מצא משהוא שהיה בתצוגה וחזר איליו, ויצר קשר...
באתי, לקחתי אבל...לאחר שלושה ימים, מחמם המים התחיל להקפיץ את הפקקים בבית...
אפי נתן לי יחידת מנוע חלופית אבל, זו אמנם לא הקפיצה פקקים אבל גם לא חיממה!
אפי לא נטש אותי ושלח לי (עם שליח עד הבית) יחידת חימום חדשה וקישר אותי לאדם שהסביר לי איך להחליף אותה...(היות ואני גר רחוק בדרום!)
עכשיו, הכל בסדר...!

לסיכום
קיבלתי יחס ו...מחיר חבל"ז...!!!
כנראה שהקרנתי חיוביות ודיברתי ברוגע ובנימוס!
ולאלה שמרימים גבה, לא אינני אפילו קרוב למשפחה אבל...ראקציה גוררת ראקציה!
כמו שאתה מדבר ומתנהג, כך גם יענו לך ויתנו לך שירות!
כנראה שללקוחות לא כל כך מרוצים, יש ציציות שצריך ל"פשפש" בהם
מוצר:
זקוזי מתנפח B141
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
14/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. ההזמנה בוצעה באתר "המכולה" באינטרנט בצורה קלה ויעילה.
2. ההובלההגיע בתוך חמישה ימים.
3. הציוד הגיע ארוז בצורה מקצועית כשהציוד בתוכו מוגן ושלם.
4. באריזה היו הוראות הרכבה ברורות בליווי שרטוט.
5. באריזה נמצאו אביזרי חיבור מתאימים וכל עבודה נחוצים להרכבה.
שורה תחתונה אנחנו מרוצים מאד.
מוצר:
ריהוט גן פירוט בחשבונית
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
14/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי מאד!!! צוות אדיב עם הרבה סבלנות שנתן מענה לשאלותי הרבות.
המוצר הגיע בזמן שתואם.
ממליץ בחום וללא ספק שאמשיך לרכוש מהם גם בעתיד.
מוצר:
מחסן גינה ברק
תמונת משתמש
שם:
ננצי
תאריך:
21/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר נדנדת גינה דגם נועה.שומר כספו ירחק.
לאחר שנה נפרם אחד ממושבי הנדנדה.עלות המושב 350 ש"ח כולל משלוח. מחיר נדנדה חדשה כ- 750 ש"ח..עלות החלק חצי מעלות מוצר חדש. המוצר באיכות ירודה. יחס גרוע מנציגי המכירות.




תגובת החנות:
הלקוח התקשר חצי שנה לאחר סיום תקופת האחריות בטענה שיש קרע בריפוד ורוצה לרכוש כרית חדשה .
עלות סט כריות חדש הינה 350 ש"ח וללקוח ניתנה הנחה ל300 ש"ח בלבד.
הלקוח לא הסתפק ודרש את המוצר ב300 ש"ח כולל משלוח עד הבית.
מחיר מוצר חדש הינו 999 ש"ח ולא 750 ש"ח כפי שטוען הלקוח.
חשוב לציין שאחריות החברה מכסה במקרים של פרימה בתפר ולא במקרים של קרע שכן קרע יכול להיגרם כתוצאה מגורם שלישי ואין מחובתינו לקחת אחריות על מקרה שכזה.
נציג שירות הלקוחות נתן לו יחס מעולה כפי שאנו נותנים לכל שאר לקוחותינו.

תודה !
צוות המכולה


מוצר:
נדנדת גינה נועה
תמונת משתמש
שם:
Benny
תאריך:
19/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יופי של מוצרים, מחירים אטרקטיביים, שירות לעניין, חברה מעולה, נתקלתי באנשי מכירות מדהימים יחס אישי, מקצועיות ואמינות זה נדיר שיש חברה שנותנת שירות טוב כ"כ - תיכנסו ותשאלו מי זה אפי לא תצטערו - הוא ליווה אותי בכל שלב, הסביר לי על המוצרים, עזר במכירה בהובלה ובמחיר - גמישות בתשלומים והכול באדיבות - ההובלה הייתה מהירה ההתקנה זריזה ואדיבה - המתקינים ניקו את הריצפה והשאירו נקי אחריהם = המוצר הסופי היה פשוט תענוג - מומלץ בחום !!!
מוצר:
סט ריהוט גן איכותי "מאווי" מבית אביגיל 17757
תמונת משתמש
שם:
danielpinto
תאריך:
06/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הצלחתי להגיע לשלב ההזמנה
לאחר פנייה במייל לאתר הבית שלהם ענתה לי במייל בחורה בשם חן קנול ואמרה שאני צריך להתקשר. כשהתקשרתי ביקשו ממני מספר טלפון לחזרה, זאת למרות שכבר השארתי מספר טלפון במייל.
לאחר מספר שעות (אמצע יום עבודה) שלא חזרו אליי שלחתי מייל נוסף לחן. לאחר מכן חזרו אליי טלפונית ושאלו מה הוא המוצר שבגינו פניתי. מכיוון שכבר עבר הרבה זמן זכרתי רק שמדובר על גזיבו 3*4 וניסיתי להתייעץ לגבי השימוש ואולי מידה אחרת...העבירו אןתי לבחור (נדמה לי ששמו תומר) שהיה עסוק בלהוריד אןתי מהקו כי היה עסוק... מיותר לציין שהיה גס וציווה שאתקשר כשאדע מה אני רוצה בתוספת ניתוק אלגנטי. בשלב הזה שלחתי מייל נוסף לחן קנול שענתה ״מה אתה רוצה?)
אם תרצו אשמח לשתף את האימיילים...
אם זה היחס לפני רכישה מה קורה אחרי שכבר משלמים?!?!?
בעיניי התגובות החיוביות עליהם צריכות להיות פיקטיביות או מבני משפחה
תגובת החנות:
הלקוח יצר קשר דרך אתר האינטרנט של אתר המכולה והתבקש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות על מנת לקבל מידע עבור המוצר המבוקש.
הטיפול בלקוח הועבר למנהל המכירות של המכולה תוך זמן קצר.
הלקוח התעניין במוצר שלא קיים במלאי ולא מופיע באתר המכולה ולכן הוסבר לו שלצערנו לא נוכל למכור מוצר שכזה.
הלקוח התעקש לקבל את המידה שרצה על אף העובדה שאין להשיג את המוצר אצלנו.
שירות הלקוחות של חברת המכולה ידוע בטיבו, אין לנו שום רצון "להוריד לקוחות מהקו", אנו נותנים שירות וממשיכים לתת שירות לקהל לקוחותינו אשר מרוצים מן השירות וממשיכים לרכוש אצלנו שוב ושוב.
אין ברצוני להגיב על מילותיו האחרונות של דניאל משום שהן אינן ראויות לתגובה.
תודה,



מוצר:
גזיבו 3*4 לא ידוע
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
23/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף בבצרה בעקבות בדיקה באינטרנט הם כיבדו את המחיר שמופיע באתר למרות שהוא היה שגוי וזול יותר פגשתי בחור אמין ומקצועי בשם אפי שמכר לי בריכה 4.50 לאחר שפתחתי אותה והיא לא התאימה ולמרות שמוצר כזה הם אינם חייבים לקבל בחזרה! אפי קיבל אותי ללא כל בעיות או התחכמויות לקחתי בריכה קטנה יותר ובהפרש נתנו לי לבחור אם לקחת זיכוי או כסף! מקום עם הרגשה טובה שלא מנסים לדחוף לך מוצר או מחיר ממליץ!!
מוצר:
בריכה 3.60\4.50
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
13/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מעולה מרגע הרכישה בחנות ועד ההתקנה! בד"כ המתקינים של כל מיני חברות חסרי סבלנות, אבל המתקין של המכולה היה אדיב, סובלני ומקצועי מאד.
ממליצה בחום גם על החנות וגם על המוצר האיכותי, ועל הזריזות שלהם...
מוצר:
טרמפולינה פרימיום 2.7 מטר
תמונת משתמש
שם:
dalit
תאריך:
21/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות בבצרה, החנות היתה מלאה באנשים, פנה אלינו סוכן מכירות בשם אפי-הוא נתן לנו שירות מעולה!!! עם המון סבלנות(למרות כמות האנשים) מקצועיות, ואדיבות, היה נעים לרכוש בחנותכם. נעים לקנות במקום שנותן לך הרגשה נעימה, לא מלחיצה ועונה על כל שאלה, ומה שבטוח שבזכות אפי נחזור לקנות אצלכם.
מוצר:
טרמפולינה בריכה JL017451NIL
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
09/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב
רכשתי שמשיה שמקורה בחנות המכולה
השמשיה הגיעה אליי ולאחר שהשתמשתי בה פעמיים השמשיה נשברה
התקשרתי לחנות וקיבלתי יחס קר ועוין תוך טענה שהאחריות לשמשיות היא ל... תקשיבו טוב 24 שעות
בקיצור מחזיקים מוצרים זולים ונותנים שירות זוועה
חבל על הכסף שלכם
לא להתקרב !!!!!
תגובת החנות:
מר איציק רכש בתאריך 29/01/2015 שמשיה מדגם מון ופתח אותה רק פעמיים לדבריו.
בכל החנויות נאמר במפורש כי אין אחריות על שמשיות מסוג זה לאחר הפתיחה.
שמשיות נוטות לעוף ברוח ולהשבר ולפיכך האחריות הינה לזמן מוגבל ביותר ואיננה מכסה על שברים כתוצאה מרוח.
כאמור גם באתר האינטרנט של החברה וכן בכל מקום בו חברות אחרות מוכרות שמשיות ברחבי האינטרנט נאמר בפרוש כי אין אחריות על שמשיות מעבר ל48 שעות מהרכישה. עלינו להדגיש כי שמשיה נמצאת בחזקת הלקוח מעל 6 חודשים ולכן לא סביר שלאחר שישה חודשים השמשיה תיהיה עדיין באחריות. מפאת הזמן הרב שחלף מרכישת השמשיה סירבנו לקבל אותה בחזרה.

מוצר:
שמשיה 3*3
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
15/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי באתר שלהם פרסום לבריכה במחיר של 2400 לאחר שהגעתי לחנות ושילמתי עבור המוצר בא בני שאמר שהוא בעל הבית וטען שהמחיר אינו נכון וצריך להוסיף כסף ,כל טענותיי שזה המחיר באתר לא עזרו ובני הבעל בית התעקש לקחת מממני עוד סכום כסף של 300 שעלי לא הוציא חשבונית מס כחוק. לאחר הרכבה של הבריכה בביתי התגלה חוסר בחלקים וגרמו ליציאת מים מפתח הניקוז כל הפניות שלי אליהם נענו בתשובה שתכף חוזרים אליכם מה שלא היה נכון. ברגעים אלה הבריכה מוציאה מים ללא שליטה וללא אפשרות להשיג את הפקק המיוחד אכזבה האחת גדולה!!!
תגובת החנות:
מר יוסי הגיע לחנות לאחר שעות הסגירה.
ביום רביעי 1800
נאמר לו שלא ניתן לקחת את הבריכה היות ואין קופה ואין מחסנאים.
הלקוח התעקש לקבל את הברכה אשר הייתה בכלל במחסן אחר ומחירה היה זול יותר וזאת בתואנה שהגיעה מרחוק במיוחד בגלל המחירים הנמוכים משמעותית של המכולה ממחירי השוק.
היות ולא היתה אפשרות לספק את הבריכה הספציפית הוצע לו לקחת בריכה משודרגת במחיר 1000 ש"ח מתחת למחיר השוק בתוספת 300 שח בלבד.
הלקוח הוסיף 300 שח במזומן עליהם יצאה חשבונית מספר 3801 מצב צילום החשבונית.
הלקוח הרכיב ביום חמישי בערב את הבריכה ולטענתו היה חסר חלק.
הלקוח התקשר מייד לאחר ההתקנה כאמור לאחר שעות הפעילות. נמסר לו שרק ביום ראשון יגיע הטכנאי וביום שישי אין טכנאי ולא שרות לקוחות.
הוסבר ללקוח באדיבות כי רק ביום ראשון יסופק לו החלק החסר.
הלקוח הגיע לחנות ביום ב' קיבל את החלק החסר מייד ופיצוי בשווי 450 ש"ח.
צר לנו כי יש אנשים אשר חייבים סיפוק מיידי ולא מבינים כי אין שרות לקוחות ביום שישי.
אנו נמשיך לעשות הכל על מנת לתת שרות ומחירים חסרי תחרות ומבינים כי מעת לעת חרף כל המאמצים פשוט לא ניתן לרצות את כולם.
תודה
מוצר:
בריכת ביתית JL017023-1N
תמונת משתמש
שם:
הראל
תאריך:
15/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם משלא היה המוצר שביקשתי במלאי ולאחר שהוצע לי לרכוש בהנחה מהתצוגה ולא רציתי, חיפשה המוכרת (שרון) בסניפים אחרים וחזרה אלי טלפונית להודיע שהגיע מסניף מרוחק בשעה בה התחייבה גם כדי לחסוך לי את הנסיעה. יום לאחר שרכשתי ואספתי את המוצר מהסניף הקרוב אלי (בבצרה), התחלתי בהרכבת המוצר בעצמי (שוב, ע"מ לחסוך בעלויות). העניין לא מסובך, עדיין נזקקתי לעצה מקצועית ולכן התקשרתי לחברה מהם קיבלתי טלפון של רביד המתקין אשר הנחה אותי שלב שלב בסבלנות נדירה (למרות שהיה עסוק בתערוכה כלשהיא) ונתן עצות להתקנה שמן הסתם נבעו מניסיונו המקצועי, באדיבות ומקצועיות אשר סייעו לי לסיים את העניין בפחות זמן משחשבתי לשמחתם של ילדיי. שרות יעיל ואדיב שלצערי נדיר למצוא במחוזותינו. יישר כח לעובדים בחברה והשרות הניתן מתוך הערכה לרצונותיהם וגם לזמנם של הלקוחות. אין ספק שאמליץ בחום על רכישה אצלם.
מוצר:
טרמפולינה פרימיום 9 פיט
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply