דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט גן ומוצרי ספורט (בצרה)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שביט טכנולוגיות מתקדמות
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בהמכולה ?
3.41
ציון ממוצע
17
חוות דעת בשנה האחרונה
109
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
2
3 חודשים אחרונים
8
0
4
6 חודשים אחרונים
8
1
5
שנה אחרונה
10
1
6
כל הזמן
80
2
27
נמצאו 109 חוות דעת גולשים על המכולה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו טרמפולינה פרימיום 9 וקיבלנו שירות מצויין ואמין קיבלתי שירות מבחור בשם עידן. ממש מרוצה כל מילה שאמר לי וכל פעולה שנעשתה מולו היתה מדוייקת. עידן ממש שידאג לי את החוויה. אנחנו ממש מרוצים וממליצים לדבר עם עידן בכל נושא שקשור להמכולה.
מוצר:
טרמפולינה פרימיום 2.4 מטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקשתי לרכוש עמודים לתמיכת הרשת במקום אלו שנשברו. אחרי בירור טלפוני וצילום החלק. אמרו לי שיש את העמודים ושאני מוזמן להגיע ולרכוש אותם.אשתי הגיעה במיוחד למרכז (אנו גרים בצפון) וטענו שאין להם מספיק פרטים לשם נתינת החלקים.
לאחר שיחות טלפונים ארוכות ורבות, תוך הבעת מורת רוחי מההתנהלות, הבטיחו לשלוח ונתתי פרטי אשראי בטלפון. לאחר שבועיים הסתבר שלא שלחו וטענו שזה מחכה אצלם.
הם דרשו עוד 49 שקלים על משלוח.
מאוכזב מאוד מהיחס וההתנהלות, ביטלתי את ההזמנה .
אני רוכש הרבה דרך האינטרנט וזו פעם ראשונה שנתקלתי ביחס, מזלזל ומעליב כלפי הלקוח.
אני לא אקנה שם יותר.
מוצר:
טרמפולינה פרמיום 3.6 מ קוטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לחוות את דעתי על חווית שירות מזעזעת,
רכשתי בריכה עגולה בקוטר 3.6 עם משאבה,
הרכבתי והתקנתי אותה ע''ג דשא סינטטי ומעליו קלקר ע''מ לשמור על תחתית הבריכה,
התחלתי למלא מים וכבר בשליש הראשון להפתעתי התחילו לצאת מים מהבריכה דרך חור שקיים בדופן התחתונה, פניתי לחברה ע''מ להודיע להם על התקלה במוצר והם מצדם החליטו לסחוב אותי מס' ימים בשליחת תמונות ומיילים מיותרים שלהם סיבה אחת- לייאש אותי.
לאחר עשרות שיחות עם נציגי החברה יצאה האמת לאור, החברה לא מעוניינת להעניק שירות ולעמוד מאחורי מוצריה.
אני מאמין שדפוס התנהגות כזה אינו מעיד אך ורק על תחום הבריכות וקיים בכלל מוצרי החנות, במוצרים מסוג אלו נושא השירות והעמידה מאחורי המוצר הינה חשובה לאין ערוך מפני שכל המוצרים מיובאים ואין יצרן שיכול לתת אחריות בארץ.
המלצה שלי, אפילו אם המחיר גבוהה בכמה שקלים תקנו מחברה אמינה שתעמוד לצדכם בעת הצורך.
תגובת החנות:

כאשר שלומי רכש את הבריכה נאמר לו כי במידה והוא לא מניח את הבריכה על ספוג רך אין אחריות על חורים ! הדבר נובע מחיכוך הרגלים במשטח התחתון של הבריכה כנגד המשטח שעליו הבריכה יושבת . שלומי בחר להתעלם מהוראה ברורה זו ובחר להניח את הבריכה על קלקר מחוספס וקשיח.

לאחר שדלפו מים התקשר אלינו שנחליף את הבריכה. ביקשנו תמונות ולתדהמתנו נראה כי הבריכה הונחה על משטח קלקר מחוספס וקשיח

הדבר כתוב באתר האינטרנט בברור בכמה מקומות וכן בתעודת האחריות


וזה מה שכתוב באתר

מידע חשוב:

אזהרה: בריכות אשר הותקנו על משטח לא מתאים עלולים לסבול מנזילות, שיגרמו לאי סדרים, או קריסה, אשר יכולים להביא לתוצאות של נזק לרכוש או פציעה חמורה לאנשים בתוך ובסביבת הבריכה.
אזהרה: אין להשתמש בחול במשך תהליך ההתקנה . במידה ומתברר כי יש צורך בביצוע פעולה ליישור המשטח, קיימת סבירות גבוהה שאתר ההתקנה שלכם אינו מתאים.
יש להימנע מלהציב את יריעת הקרקע באזור המועד לגידולי צמחיה אגרסיבית וזני עשבים, העלולים לגדול ולחדור מבעד ליריעת הקרקע
על הבריכה להיות נגישה לשקע חשמל,220Vהמוגן על ידי מפסק אוטומטי והארקה. על הבריכה להיות במרחק הגדול מ- 3 מטר ממקור החשמל, אך לא במרחק העולה על אורך כבל החשמל של משאבת הסינון. אין להשתמש, בשום מקרה ואופן בכבל מאריך להארכת טווח חיבור החשמל.
יש לשים לב לגובה המים לפי המדריך למשתמש : מומלץ למלא מים 80% מעומק הבריכה.
לחיטוי המים ומניעת מחלות יש להשתמש בטבליות כלור ייעודיות
כיסוי הבריכה משמש אך ורק לשמירה על ניקיון הבריכה ואינו מיועד למניעת כניסת ילדים או בעלי חיים לתוכה.
חובה השגחת מבוגר בעת רחצת ילדים בבריכה.
בסיום עונת הרחצה מומלץ לרוקן את המים מהבריכה באמצעות פקק הריקון המהיר ולהשאירה לייבוש למשך מספר ימים .
ניתן לקפלה ולאחסנה במקום יבש.
חובה להניח את הבריכה על ספוג למניעת חורים בתחתית הבריכה
מוצר:
בריכה עגולה 3.6 עם משאבה 3.6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טרמפולינה לפני למעלה מחצי שנה בחנות בבצרה. הגעתי לחנות עם שני ילדיי, שם פגשנו את נטלי, שנתנה לנו שירות יוצא דופן והיתה סבלנית ושירותית.
מאז ועד היום הטרמפולינה בשימוש כמעט יומיומי ועד עכשיו נראית מצוין.
מוצר:
טרמפולינה WORLD SUPER TRAMPOLINE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב מוצרים טובים ולא יקרים ישירות מהמלאי אולם תצוגה ענק. קניה שלישית במקום ממליץ
מוצר:
שמשיה 3 מטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף בצרה משטח קפיצה. המשטח היה מאובק ולא באריזה, אלא בניילון נצמד ונראה ששכב במחסן הרבה זמן. מכיוון שרציתי כבר לשמח את ילדיי אמרתי לעצמי, לא נורא ננקה אותו קצת ויהיה בסדר.
בפועל, כשבועיים לאחר התקנת המשטח החלו להיפרם התפרים של הרצועות ההיקפיות של המשטח המתחברות לטבעות ולקפיצים. התלוננתי בפני החברה ואף שלחתי צילומים של 3 רצועות שנפרמו. תגובתם - "לפי התמונות נעשה שימוש שלא על פי הוראות היצרן וקפצו עליה במשקל כבד מ150 קילו. אי לכך האחריות לא תופסת במקרה זה".
אציין כי יש לי שני ילדים בני 10 ו-8 שקפצו עליה ואולי חבר שמצטרף...לגיטימי לחלוטין ובכל דרך לא עובר את המשקל העודף.
בנוסף, האם הגיוני שתוך שבועיים-שלושה דבר כזה יקרה? אפילו אם היה משקל עודף לא הגיוני שזה יקרה כל כך מהר (ולא היה).
בעיניי, מדובר במוצר בלוי ובאיכות ירודה ושגיתי שבכלל הסכמתי לקבלו.
הלקוחות ישפטו למי להאמין.
תגובת החנות:
כבכל מקרה בו לקוח מתלונן על משטח קפיצה קרוע אנו מבקשים תמונות של הקפיצים אשר מעידות על המשקל שהועמס על הטרמפולינה. גם במקרה זה שלח מר משה תמונות של הקפיצים אשר מעידות מעל כל ספק סביר כי הועמס משקל רב על המשטח. משקל כל כך גדול עד אשר הקפיצים נמתחו ללא יכולת לחזור למצבם המקורי. מר משה היקר לצערנו לא נוכל לעזור לך במקרה זה. עליך להחליף את הקפיצים לרכוש משטח חדש ולא להעמיס יותר מ150 ק"ג. חג שמח
מוצר:
משטח קפיצה 10/64
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוב תודה לחברת המכולה על שירות מעולה, יחס אדיב ואספקה מעולה.
רכשתי פינת אוכל, כפי שנאמר דברים גדולים באים באריזות קטנות. פינת אוכל 90X90 שנפתחת ל-180. המחמאות לא הפסיקו נתראה בפעם הבאה - אין ספק שתהיה
מוצר:
טרמפולינה Jump 14
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למחסנים בבצרה והתרשמתי מתצוגה גדולה היועץ יהוחנן היה אדיב ושרותי והסביר לי את ההבדלים בין סוגי הדשא. לאחר בדיקה באינטרנט קיבלתי מחיר זול במיוחד.
תודה רבה ושמח לפרגן לכם
מוצר:
דשא סינתטי סיטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר ארוך באינטרנט ל דנדת גינה מצאתי את המכולה יבואנית ריהוט גינה בבצרה .תהליך הרכישה באתר החה פשוט וקל להמוצר הגיע לאיר שלושה ימים.ההרכבה היתה פשוטה וקלה
תודה רבה
מוצר:
נדנדה לגינה נדנדה לגינה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במקום הייתה תצוגה מגוונת, צוות מקצועי ונחמד ידע לענות על כל שאלה מקצועית, המשלוח הגיע בדיוק בזמן שנקע, אולם היה חסר חלק בערכה, חייגתי למכולה ומסרתי שחסר חלק , לאחר התנצלות של הנציג החלק הגיע אלי כעבור שעה עם שליח ספיישל. נחמד לדעת שעדיין יש מקומות שידועים לתת שירות לקוחות כמו שצריך! למרות המקרה בהחלט מקום שאני אקנה בו שוב!
מוצר:
טרמפולינה טרמפולינה 3 מטר ביייסיק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טרמפולינה דגם בייסיק 10 בהרכבה גיליתי כי חסר חלק ברגל של הטרמפולינה. התקשרתי לחברה והם הסבירו לי בסבלנות כי הרכבתי לא נכון. תודה על השרות והאדיבות
מוצר:
טרמפולינה דגם בייסיק 10 בייסיק 10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה בטלפון , לאחר שביקרתי בחנות וקיבלתי התרשמות מהמוצר .
משלוח והרכבה תואמו מראש , הגיע בזמן .
שירות מעולה
מוצר:
טרמפולינה 4 מטר פרימיום (13 פיט)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקשר שלנו עם המכולה התחיל לפני כחמש שנים. הגענו למקום עצמו ורכשנו טרמפולינה גדולה ( קוטר 3 מ'), יש לציין שכבר אז קיבלנו טיפול אדיב ומהיר.
במהלך הזמן בו הייתה לנו אחריות על הטרמפולינה היינו צריכים להחליף את המשטח עליו קופצים מפני שנקרע, גם שירות זה נעשה במקצועיות ובאדיבות תוך כיבוד זמן האחריות ללא בעיות!
באוקטובר האחרון שוב יצרנו קשר עם המכולה בכדי להזמין חלקים לטרמפולינה ונטאלי, עובדת החברה, טיפלה בפניה באדיבות ומקצועיות ראויים לשבח!
לסיכום, אנחנו מאוד מרוצים משבחרנו לקנות ב'המכולה', מרוצים מאוד מאדיבות העובדים ומהשירות המקצועי והמהיר!

מוצר:
רשת לטרמפולינה world super trampoline
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב ומוצר איכותי היה איחור קל בזמן האספקה אבל מאמין בגלל שזו הייתה תקופת החגים מומלץלקנות בחנות
מוצר:
טרמפולינה 1111
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הזמנתי שבוע שעבר מערכת ישיבה, ביום שישי. יום ראשון כבר התקשרו אליי, ותיאמו איתי שליחות ליום שני בין 14:00-17:00.
2. השליחות הגיעה יום למחרת כבר בבוקר, לאחר תיאום מולנו, אך הזכוכית של השולחן לא התאימה. השליח הבטיח לי שיביא לי זכוכית מתאימה עוד באותו יום או מקסימום מחר כי הוא גר באזור והוא ייצור עמי קשר.
3. ביום שלישי, כאשר ראיתי שהשליח לא חוזר אליי, יצרתי אתו קשר פעמיים ללא הצלחה.
4. ביום רביעי יצרתי קשר עם צוות המכולה. נמסר לי כי ייבדקו את הנושא ויחזרו אליי לאחר כשעתיים. מיותר לציין שלא חזרו אליי
5. לאחר כשלוש שעות חזרתי אליהם שוב, ובשיחה, מסרו לי שיגיעו אליי יום למחרת בשעות הבוקר עם הזכוכית. כאשר אמרתי להם שזה בעייתי בשבילי בגלל שאני עובדת ועשיתי מאמצים להיות בבית בשליחות הקודמת וביקשתי אם אפשר שישלחו לי עוד היום, כי יש מישהו בבית. ניסו לנפנף אותי מהקו בטענה שאחראית על השליחויות תחזור אליי בהמשך היום ותתאם מולי ואין מצב שזה יהיה היום.
6. האחראית על השליחויות אכן חזר אליי, רצו להגיע אליי יום למחרת בשעות הבוקר למרות שזה כרוך מבחינתי בלאחר לעבודה. כאשר ביקשתי שינסו לבוא לקראתי, ננזפתי שאני לא מוכנה להתפשר ואני לא אמורה בכלל לתאם שום דבר עם השליח אלא לפנות אליהם ישירות. במקביל, כאשר ניסיתי למצוא פתרונות חלופיים שהשליח יגיע למקום אחר בת"א (שם אמא שלי נמצאת) לא היו מוכנים. הדבר היחידי שהיו מוכנים הוא להשאיר את הזכוכית מחוץ לדלת, אך לא היו כמובן מוכנים להתחייב להחליף לי אותה אם יקרה לה משהו שאני לא בבית.
7. בלית ברירה, קבעתי איתם יום למחרת בשעה תשע בבוקר, שהובטח לי במפורשות שהשליח יגיע בתשע, ואין מצב שהוא יגיע בעשר
8. השליח הגיע כמובן ב- 10:20 ובעלי איחר לעבודה בשלוש שעות בזכות השירות ה"מדהים" שקיבלנו






















לחץ כאן כדי השב או העבר
מוצר:
סט ראטן- מערכת ישיבה למרפסת דגם רומי אפור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר איכותי ברמה מאוד גבוהה!! מהרגע שהגעתי למכולה ועד העמסה לרכב קיבלתי שירות אדיב מאוד . לאחר מספר חודשים נתקלתי בבעיה קטנה ומיד טיפלו בבעיה והחליפו את החלק מבלי להתווכח וגם הפעם בשירות מעולה עם סבלנות ובמהירות .
לי ברור שהקניה הבאה בתחום זה תיהיה במכולה !!
מוצר:
ערסל ערסל בודד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני הח"מ מבקשת להודות לחב' המכולה ריהוט גן על המוצר שקניתי אצלהם על המהירות הבזק שבאותו יום הזמנתי את המוצר באותו יום קבלתי אותו.
ועל הריהוט עצמו שהגיע אלי ארוז טוב, והוא נראה בדיוק אותו דבר כמו באינטרנט.
והריהוט ממש יפה ונוח.
אני מבקשת ליידע את הבעלים שאני ממש מרוצה מעל ומעבר וכל מי שנכנס אצלי לדירה מתפעל על הריהוט גן החדש שרכשתי אצלכם.
תודה רבה ושוב תודה רבה ואשמח לחזור אליכם ולרכוש שוב אצלכם דברים יפים וטובים. וכמו כן אני מבקשת להודות על השירות שקבלתי מבחורה מאד נחמדה ששמה נטאלי אלוף. תודה רבה לך.
מודה מראש אילנית
מוצר:
ריהוט גן רומני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היות ויש לי כבר כסאות מדגם זה של יברת כתר פלסטיק.
חיפשתי עוד פעם את אותו סוג ברשת.
התקשרתי ,,ענתה לי בחורה באדיבות ,חיפשה אם הכסאות קיימים במלאי,
ואכן חזרה אלי מיד.
הסכימה לשריין לי את הכסאות עד להגעתי אליהם.
נסענו כברת דרך לא קטנה והיה שווה לגמרי -
כי באנו בגלל המחיר ונשארנו בגלל השירות.!
מוצר:
כסאות לגינה לירון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נטלי היתה מקסימה לאורך כל הרכישה.
הסבירה לי באופן מדוייק .. נושא כשרות הסוכה, בדיקה
של המפרט ..זיהתה את רמת החישבות ובצורה סבלנית ענתה לי על מלוא השאלות.לא מובן מאליו השרות האישי והסבר האותיות הקטנות.
בהחלט אקנה שם שוב ואמליץ לחבריי.
מוצר:
סוכה 3*4
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו גודל לא מתאים, המוצר הוחזר לחנות בתיאום עימם. התקבל ב 19 לחודש אצלם ורק לאחר 8 ימים נוספים והרבה טלפונים טרחו לזכות וכל אותו זמן טענו "זיכינו, פשוט לוקח לחברת האשראי 14 יום".
תגובת החנות:
הלקוח צודק אך הדבר אינו תלוי בנו אלא בחברת האשראי אשר מרגע העברת ההוראה לזיכוי לוקח להם 10 ימי עסקים.
מוצר:
ציוד לטרמפולינה פרימיום 3.6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו דרך המלצה, הדבר הראשון הוא השירות המצויין, בעלי החנות אדיבים מאד ושירותיים, מבחר גדול של ריהוט גן, גישה נוחה אספקה מהירה ומחירים טובים. נשארו מעבר למועד הסגירה על מנת לספק לנו את מה שקנינו. בקיצור, מומלץ מאד בחום
מוצר:
ריהוט גן דגם ריהוט גן שולחן מתקפל יונר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר קליל וחברותי למשתמש יודעים לקחת את הכסף מהר מאוד ...
הבעיות מתחילות כשאת\ה רוצה לבטל את ההזמנה שביצעת יום אחרי ביצוע ההזמנה...
שזה סיוט..לא עונים לטלפונים,לא עונים להודעות וגם כשסוף סוף ענו לי נאמר לי "לא יכלה לעזור לך עכשיו יש לנו תקלה במערכת נחזור אלייך תוך שעה.." כמובן שעבר כבר יום...אל תתנו למחיר להשפיע לכם על חווית הקניהץץלפעמים שווה לשלם יותר בשביל השירות במקרה דנן...נפלתי בגלל המחיר הזול...
תגובת החנות:
הלקוח צודק במקרה זה היה עומס רב על המערכת באותו היום ולכן לא חזרנו ללקוח מיד אלה רק יום אחרי .
מוצר:
כסא באלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באנו לחנות , התרשמנו וקנינו .
הבעיה שלי היא עם המוצר עצמו.
הטרמפולינה בזמן השימוש עושה רעש (חריקות) מרגיז, מוזר ולא סביר. לא כמו טרמפולינות אחרות. שלחתי סרטון לחנות ואמרו לי שזה רעש תקין.
כמו כן - הרוכסן התקלקל מיד ולצורך תיקון צריך לפרק את הכיסוי ולהביא למכולה. דבר שלא אעשה.
אני לא כל כך מרוצה מהמוצר ומצטערת שלא קניתי דגם אחר.
תגובת החנות:
לאחר ששלחנו טכנאי על חשבוננו לבית הלקוח התגלה כי הקפיצים בטרמפולינה נמתחו כתוצאה ממשקל יתר. מותר לקפוץ על הטרמפולינה עד למשקל 200 ק"ג וברגע שקופצים מעל משקל זה הקפיצים נמתחים ללא יכולת חזרה למצבם הקודם ומתחילים להרעיש. הוסבר ללקוחה כי היא חייבת לשמור על הטרמפולינה להבא. הקפיצים הוחלפו למרות הכל על חשבוננו.


מוצר:
טרמפולינה פרימיום 3.3 חישוק כפול טרמפולינה פרימיום 3.3 חישוק כפול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מדהים משלוח בזמן מוצרים יפהפיים חוויית קניה מדהימה
תודה מיוחדת לנטלי המקסימה שעזרה לי בבחירה המושלמת
אין ספק שארכוש אצלכם שוב
המון המון תודה !!
מוצר:
ריהוט גן סמבה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לבית העסק בטלפון והתעניינתי בטרמפולינה 3מ' דגם בייסיק קיבלתי הצעת מחיר של 700 ש"ח, שאלתי אם יש במלאי ואמרו לי כמובן, תגיע לקחת.
כאשר הגעתי לאחר נסיעה של שעה לבצרה לחנות אמרו לי שאין טרמפולינה ב 700 ש"ח אלא ב 800 וילכו לקראתי ויתנו לי ב 750... וזאת לאחר שציינתי שבטלפון נאמר לי 700, פשוט צחקו לי בפרצוף...


תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות וביקש טרמפולינה ללא סולם ב 700 ש"ח לצערנו אכן אזל המלאי של הטרמפולינות ללא סולם ונותרו רק ארגזים של טרמפולינות עם סולם ב 800 ש"ח הצענו ללקוח הנחה של 50 שקלים כלומר לרכוש ב 750 או לבטל כליל את העסקה. כך או כך הלקוח קיבל טרמפולינה במחיר הכי זול בארץ !!!
מוצר:
טרמפולינה 10FT בייסיק
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.