רכשתי שמשיית צד בגודל 4X4 באמצעות הטלפון. המוכרת התנהגה באדיבות. הבעיה הייתה בתאום ההובלה ובהובלת השמשייה.
למחרת הרכישה התקשרו אלי לתאום מועד ההובלה. קבענו יום ושעה. חצי שעה אחר כן התקשרו לבעלי לעבודה וקבעו איתו שוב לאותו יום, שעה אחרת, בלי שעדכנו אותו שקבעו כבר איתי. לאחר שבעלי עדכן אותי, התקשרתי אליהם על מנת לברר שוב את מועד ההובלה והשעה המדוייקת. נציגת השרות ענתה לי בגסות, אמרה לי שהיא דיברה רק איתי וקבעה איתי את השעה שאמרה לבעלי. כאשר ניסיתי להסביר לה את טעותה, היא שאלה אותי אם הכל בסדר אצלי ואמרה לי בגסות שאין לה זמן לדבר יותר. התנהגותה של נציגת השרות, שניסתה לפקפק בשפיותי, הייתה פשוט נוראית וקילקלה לחלוטין את חווית הקניה.
בנוסף, כאשר הגיעה השמשייה לכתובתי, המוביל אמר לי לבוא לקחת אותה מהאוטו, כשהסיכום עם המוכרת הייתה שהוא מביא אותה עד פתח הבית. למזלי היו איתי אנשים שיכלו לעזור לי לקחת את השמשייה מהאוטו של המוביל.
אני לא מתכוונת לרכוש שוב מוצרים בהמכולה וכמובן לא ממליצה לכם לקנות שם.