מפרסם ב-zap מאז 2012

‎המכולה‎ ‏(Hamechola)

ריהוט גן'מחסני גינה,טרמפולינות (בצרה)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 118 חוות דעת גולשים על המכולה
רז
רז
08.12.2025
מוצר שנרכש: מחסן מתכת DEF 1.63/0.89

זה המחסן השני שאני רוכש במכולה. רכשתי אותו לפני 4 חודשים בערך. הייתי מרוצה מאוד גם מהראשון אבל עברנו בית והדרישות השתנו:) בזמנו רכשתי מחסן ממש גדול וכעת קטן יותר. מחסני המתכת האלה תמורה מעולה למחיר. זולים ועמידים. ההרכבה קצת מאתגרת (אני אוהב:) אבל אחרי זה הוא יציב ושימושי לשנים (לראיה גם המחסן הגדול אותו שהשארתי היה פיקס אחרי 6 שנות שימוש מדי שבוע) ולגבי המכולה? שירות אחלה, נעים וזמין:) חוזרים כשמרוצים הרי..

חוות הדעת עזרה לכם?
Ronen Kalati
Ronen Kalati
03.12.2025
מוצר שנרכש: מחסן מתכת פרימיום שמנת 2.55*2.77

שלום כבר תקופה ארוכה חיפשתי מחסן עד שהגעתי למכולה . שם מצאתי יותר ממחסן מצאתי יחס אישי ומקצועי אמינות ושקיפות מלאה והרבה סבלנות ענו לי על כל השאלות באדיבות רבה .

חוות הדעת עזרה לכם?
Arielbar
Arielbar
29.10.2024
מוצר שנרכש: מחסן

לכבוד המכולה ריהוט גן ברצוני להביע את הערכתי הכנה על השירות המצוין שקיבלתי מכם. לפני כשנה רכשתי מכם מחסן גינה, ולפני זמן קצר נזקקתי לשירות תיקון של דלת המחסן. שמחתי לגלות צוות מקצועי, מסור ואדיב שטיפל בבעיה במהירות וביסודיות. השירות שקיבלתי היה מעל ומעבר לציפיותיי, ואני מעריך מאוד את היחס האישי והמקצועיות שהפגנתם. אין ספק שאמליץ עליכם בחום לכל מי שמחפש מוצרים איכותיים ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shahaf
Shahaf
23.08.2022
מוצר שנרכש: מחסן פרימיום

שירות מעולה ומחירים הוגנים - מומלץ ביותר! נמצאים בישוב בצרה. רכשנו מחסן לא ממזמן ונחזור שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
סקוטית
סקוטית
27.01.2022
מוצר שנרכש: כסאות ספרינג ושולחן רומא לבן חדש

חווית קניה מאוד נעימה , שרות 10 ומעלה ניתן מנטלי ואלונה היו מאוד קשובות אלי בתור לקוחה ,כן ירבו

חוות הדעת עזרה לכם?
rut
rut
09.11.2021
מוצר שנרכש: טרמפולינה

לא להתקרב!!!! שירות מתחת לכל ביקורת !!!! ברגע שקניתם ויש פגם אין עם מי לדבר!!!!! טרמפולינה שנרכשה במרץ 2021 ושילמנו על הרכבה מטעמם, אחרי חודש הרשת נפרמה, ביקשו שנפרק והם יתקנו, אחרי חודש אמרו שאי אפשר לתקן והזמינו חדשה, הרשת הגיעה אחרי 4 חודשים וביקשו שנבוא לאסוף, כאות פיצוי על זמן ההתמנה הסכימו להתקין את הרשת בחזרה ללא עלות ושיתאמו איתנו התקנה, לאחר שבועיים המתנה בלי שיצרו איתנו קשר, פנינו אליהם והחליטו שהפיצוי יהיה שמשיית שמש ולא התקנה על חשבונם.

חוות הדעת עזרה לכם?
nurit.stein18
nurit.stein18
08.06.2021
מוצר שנרכש: שמשיה רומא בורבון 4/4

רכשתי שמשיית צד בגודל 4X4 באמצעות הטלפון. המוכרת התנהגה באדיבות. הבעיה הייתה בתאום ההובלה ובהובלת השמשייה. למחרת הרכישה התקשרו אלי לתאום מועד ההובלה. קבענו יום ושעה. חצי שעה אחר כן התקשרו לבעלי לעבודה וקבעו איתו שוב לאותו יום, שעה אחרת, בלי שעדכנו אותו שקבעו כבר איתי. לאחר שבעלי עדכן אותי, התקשרתי אליהם על מנת לברר שוב את מועד ההובלה והשעה המדוייקת. נציגת השרות ענתה לי בגסות, אמרה לי שהיא דיברה רק איתי וקבעה איתי את השעה שאמרה לבעלי. כאשר ניסיתי להסביר לה את טעותה, היא שאלה אותי אם הכל בסדר אצלי ואמרה לי בגסות שאין לה זמן לדבר יותר. התנהגותה של נציגת השרות, שניסתה לפקפק בשפיותי, הייתה פשוט נוראית וקילקלה לחלוטין את חווית הקניה. בנוסף, כאשר הגיעה השמשייה לכתובתי, המוביל אמר לי לבוא לקחת אותה מהאוטו, כשהסיכום עם המוכרת הייתה שהוא מביא אותה עד פתח הבית. למזלי היו איתי אנשים שיכלו לעזור לי לקחת את השמשייה מהאוטו של המוביל. אני לא מתכוונת לרכוש שוב מוצרים בהמכולה וכמובן לא ממליצה לכם לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Arik
Arik
07.04.2021
מוצר שנרכש: מערכת ישיבה אוקיאנוס

מערכת הישיבה נקנתה מהתצוגה במקום - לדבריהם זה היה סט אחרון ולא ידוע מתי מערכת הישיבה הזאת תהיה במלאי בעתיד. עד להשלמת התשלום, היחס היה חם ואדיב. חלק מהמערכת נלקח על ידי לאחר הקניה ואת החלק השני, 2 כורסאות ושולחן באתי לאסוף למחרת. אין יחס כלל... כמעט התעלמות מופגנת... אין לקוחות במתחם...כלל לא הוצעה עזרה בנשיאת הריהוט מתוך חלל התצוגה לרכב שחה בצמוד לו. מתחת לכל כרית מושב מונחת יריעת פלסטיק מחוררת דקיקה בגודל של 28 ס"מ על 27 ס"מ. בסט שנקנה היו חסרות 2 כאלה. לבושתי, שאלתי את האנשים במקום (גב' שאת שמה איני יודע ואיש מכירות ששמו דור) אם אפשר לקבל 2 יריעות כאלה, ונעניתי "קנית מהתצוגה וזה מה שהיה שם" - טוב שלא הרביצו לי... אין לי מושג כמה עולה יריעת פלסטיק מחוררת ודקיקה כאת - בטוח שלא יותר משקל אחד! אבל אם אחרי שקניתי מערכת ישיבה בסכום העולה על 4,000 ש"ח זה היחס שקבלתי - אז כדאי שקהל הצרכנים ידע על כך מראש. לא חוזר לשם ולא אמליץ עליהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Rachel
Rachel
18.11.2020
מוצר שנרכש: מערכת ישיבה לגן ברצלונה 8 כסאות

בתאריך 17 בנובמבר אחה"צ רכשנו מערכת ישיבה לגן מדגם ברצלונה עם 8 כסאות תואמים מהמחסן במושב בצרה. בקשנו אספקה מהירה בגלל אירוע משפחתי. שרת אותנו בחור סבלני וחייכן בשם ג'קי שברר אפשרות משלוח מהיר לרעננה במשרד. הפקידה במשרד נרתמה לסייע. למחרת בבוקר הגיע המוביל עם ההזמנה, גם הוא בחיוך ובמיומנות מקצועית התקין את המערכת במקומה לשביעות רצוננו המלאה. איכות חומרי הגלם המסיביים מהם עשויה המערכת מעולה, הריתוכים נקיים ושלדות השולחן והכיסאות מרותכים באמנות. תודה על איכות המוצר, האדיבות והשירות הנעים והמהיר רחל פרידמן רעננה

חוות הדעת עזרה לכם?
Alona
Alona
06.10.2020
מוצר שנרכש: טרמפולינה חישוק כפול 9

רכשתי טרמפולינה חישוק כפול לפני 3 חודשים ומגן הקפיצים נקרע. יהוחנן מנהל שרות הלקוחות ביקש שאשלח תמונות . לאחר דין ודברים החליט לשלוח לי מגן קפיצים ללא חיוב. שרות מעולה לא מובן מאליו. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Amit
Amit
06.10.2020
מוצר שנרכש: טרמפולינה 2.44

על הפנים של שירות ואיכות , שלא תתפתו גם הם לא זולים במיוחד אדיבים הזמן הקנייה וגם זה לא תמיד. לא לוקחים אחריות על המוצרים שלהם, מפילים על הלקוח בלי לבדוק . אין שירות, אין איכות, אין אחריות . קחו בחשבון

חוות הדעת עזרה לכם?
Tsila
Tsila
02.10.2020
מוצר שנרכש: חישוק כפול 12

אנחנו גרים ביישוב בשומרון. חיפשתי טרמפולינה חזקה שתחזיק יפה כמה שנים. הטרמפולינה שלהם כבר הייתה לנו פעם וממש עמדה יפה בשימוש מאסיבי. חזרנו ולקחנו עוד אחת. דגם חישוק כפול. ממליצה מאוד ותודה

חוות הדעת עזרה לכם?
liat328
liat328
01.10.2020
מוצר שנרכש: בליסימו

בדיוק עברנו דירה וחיפשנו ריהוט לחצר אחרי שנים שהיינו בדירה בלי גינה. הגעתי דרך חברה לא דרך פרסום. מגוון ענקי של דברים באיכות גבוהה במחירים ממש טובים ומתייחסים אליך יפה גם אחרי ששילמת. אחלה המכולה שבעולם!

חוות הדעת עזרה לכם?
David
David
30.09.2020
מוצר שנרכש: טרמפולינה 7 פיט

לא להתקרב למקום!!! קניתי טרמפולינה ממש לפני הסגר, בטרמפולינה גילינו שריטה ענקית לאורך כל הטרמפולינה, מייד לאחר החגים פניתי לשירות הלקוחות, בהתחלה היו נחמדים ואמרו שאגיע להחליף, נתנו לי מידה לא טובה וטענו שכרגע אין להם מידות כאלו יותר. כשרציתי להזדכות על הטרמפולינה, בעל המקום לא הסכים ואמר לי בזלזול "תתבע אותי". בושה של שירות לקוחות ועוד מבעל המקום. ממליץ לכם בחום לקנות ממקום אחר ולא להתקרב אליו.

תגובת החנות

הלקוח השתמש שבועיים בטרמפולינה ואז לאחר שבועיים פנה שיש שריטה במשטח הקפיצה. לאחר שנשאלו עי מנהל המקום מדוע פנה רק לאחר שבועיים לדווח על הבעיה לא היתה לא תשובה.השריטה נגרמה מחפץ חד שפגע במשטח הקפיצה לצערנו אין אחריות על נזקים שנעשו עי הלקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
יורם
יורם
27.08.2020
מוצר שנרכש: מערכת ישיבה למרפסת, ספסל למרפסת, נדנדה לגינה.

קיבלנו שרות מצויין מהאיש הנחמד בחנות בבצרה בשם יוסי, קיבלנו שרות מצויין גם מהספק שהביא את כל הפריטים והרכיב אותם בגינה. כל הכבוד לכולם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלברט
אלברט
09.08.2020
מוצר שנרכש: קולונביה

שרות יוצא מגדר הרגיל. רכשתי פינת ישיבה המוצר מעולה והשרות היה טוב מאוד. חווית קניה מומלצת

חוות הדעת עזרה לכם?
jonprais
jonprais
04.08.2020
מוצר שנרכש: Retro Seat

very friendly, honest and helpful staff. Good quality at fare price. We came, we bought, we took home

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
02.08.2020
מוצר שנרכש: סט ישיבה למרפסת

לא להתקרב... סט למרפסת שכל הספוגים הגיעו מקומטים ללא איכות במחיר של 3500 ש"ח, התשובה שלהם שניתן לבוא להחליף עם כריות מתצוגה, יופי של שירות,

תגובת החנות

אבי ביקר בחנות וקיבל את אותו המוצר עם הקמטוטים בכריות כפי שמופיע בתצוגה. למרות זאת הוחלפו לו הכריות חבל שיש אנשים שלא יודעים להעריך שרות טוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Maayan
Maayan
01.08.2020
מוצר שנרכש: דשא סינטטי

חוויית שירות מזעזעת הזמנתי דשא סינטטי, במעמד הקנייה צוין כי המשלוח יגיע תוך עשרה ימים עסקים כעבור יותר מעשרה ימי עסקים הדשא לא הגיע, אף אחד לא טרח לעדכן שמתעכב. מנסים כבר כמה ימים לתפוס מישהו בטלפון, מעבירים אותנו מהאחד לשני תוך זלזול רב וגסות רוח!!! אין שירות לקוחות אמיתי. יש מוקד מכירות שלא מוכן לעזור ומוקד הודעות שמשאיר הודעה שכנראה לא מגיעה לאף אחד. עד כה אף אחד לא חוזר אלינו או עונה בוואטסאפ שירות מזעזע ומתיש לא להתקרב.

תגובת החנות

שלום מעיין לאחר בדיקה מעמיקה הזמנת בתאריך 19/07/2020 את הדשא וקיבלת אותו ב 04/08/20 בגלל עיכוב בשחרור הדשא מהנמל ( קורונה....) הדשא הוא יבוא של ספק מישנה שלנו ולכן היה עיכוב של שני ימי עסקם אנו מתנצלים מעומק ליבנו על העיכוב במשלוח הדשא ונשמח עם תתקנו ותכתבו שכן קיבלתם בסופו של דבר את הדשא.נשמח להוכיח לכם כי אנו יודעים לתת שרות אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Orna
Orna
27.07.2020
מוצר שנרכש: רהיטי גן

יחס חם יש מבחר רהיטים סוגים ומחירים שונים יוסי נתן שרות מקצועי הסבר מפורט אספקה בזמן מומלץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
sb20081948
sb20081948
26.07.2020
מוצר שנרכש: כיסא יובל

ממליצה בחום רכשתי כיסא יובל ולאחר שבועיים נשבר הכסא. נרנייה החמודה הסכימה להחליף ללא כל בעיה .תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
yarontilinger
yarontilinger
31.05.2020
מוצר שנרכש: נדנדת גינה 3 מושבים

קנינו השבוע נדנדת גינה , כשהגענו פגשה אותנו גברת מבוגרת שהיתה חסרת נימוס וגסת התנהגות . דברה בצורה מזלזלת ומתנשאת. בהמשך קבלנו יחס מכובד ומקצועי ממוכר שבזכותו קנינו. הבעיה העיקרית שם היא היחס של המוכרת .

חוות הדעת עזרה לכם?
Vitaly Tal
Vitaly Tal
31.05.2020
מוצר שנרכש: שמשיה יום שמנת

לא להתקרב לחנות הזאת. רכשתי שישיית צד "פרמיום". פלוס בסיס (6 חתיכות שיש במחיר של 70 שח ליחידה). שמשיה נשברה אחרי מספר פעמים של שימוש. מרגע רכישה 28.04.2020 עד הרגע שהייתי בחנות 31.05 עבר קצת יותר מחודש... בעל המקום (או מנהל ) סירב לתת זיכוי לא רק עבור השמשיה השבורה אלא גם עבור חתיכות שיש שאין להם שום שימוש ללא השמשיה.. האשים אותי בשקרים (פתחת את זה שהיה רוח). במקום למרות הוראות של משרד הבריאות העובדים מסתובבים ללא מסיכות, לא בודקים חום בכניסה ולא מחייבים את הלקוחות לשים מסיכות... אחראיות זה לא בתחום שלו... בקיצור תחסכו בריאות וכסף. לא להתקרב

תגובת החנות

המכולה הינה חברה מכובדת הקיימת 12 שנה ולה אלפי לקוחות הלקוח רכש שמשיה בסיסית בעלות של 400 ש"ח הלקוח לא סגר את השמשיה ברוחות החזקות והיא נשברה כתוצאה מכך. על החשבונית רשום בגדול שאין אחריות על שמשיות שניזוקו כתוצאה מרוח כך גם הוסבר לו בחנות בעת הרכישה. הלקוח השתולל התחיל לצרוח בחנות ולפנות ללקוחות שלא להתקרב איים קילל והתנהג בצורה מאיימת וכוחנית. לאחר לכתו מהחנות הלקוח הזמין לנו את משטרת ישראל בתואנה שאין למוכר מסיכה ( הלקוח נכנס לחנות ללא מסיכה מתועד במצלמות החברה) המשטרה הגיעה והזהירה אותו שאם ישתמש במשטרת ישראל שוב לצורך תועלתו האישית ולנקמה הם יפעלו כנגדו על פי חוק. המכולה קיימת 12 שנה כעסק שמכבד את עצמו וכן לפעמים לא מאשרים החזרת שמשיה לאחר שימוש כחודש ימים אם נשברה כתוצאה מרוח. צר לנו על התנהגותו גסת הרוח של ויטלי ונקווה כי מקרה זה לא יישנה בעתיד

חוות הדעת עזרה לכם?
elahav.1982
elahav.1982
05.04.2020
מוצר שנרכש: בריכה

למרות שהחוק מאפשר החזרת מוצר שנפתח ללא שימוש החנות לא מאפשרת. חבל מאוד שזה השירות

תגובת החנות

שלום רב, לא ניתן להחזיר בריכה לאחר שנפתחה והורכבה מכיוון שאף אחד לא מעוניין לקנות בריכה משומשת.........

חוות הדעת עזרה לכם?
tirehalali
tirehalali
10.03.2020
מוצר שנרכש: כיסא רטרו

רכשתי 4 כיסאות רטרו אלומיניום מדור המקסים שרות נהדר ומחיר מצוין אני ממליץ בחום תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5

חוות דעת של מוצרים פופולריים בהמכולה

מוצרים נוספים הנמכרים בהמכולה

דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון