דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרים לגיל השלישי (7 סניפים)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
ds medix
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בכל הנוחות שבעולם ?
1.00
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
17
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
8
כל הזמן
1
0
16
נמצאו 17 חוות דעת גולשים על כל הנוחות שבעולם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי רולטור 4 גלגלים דגם ויקטוריה במשקל של כ 5 ק'ג.
קיבלתי רולטור שונה במשקל של כ 7 ק'ג, לאחר שיחה איתם שלחו לי רולטור אחר במשקל של 8.2 ק'ג.
ביקשתי שוב את המוצר שרכשתי אך זה לא נמצא ברשותם. וכביקשתי לבטל את העיסקה הם מורידים 5% דמי ביטול עסקה ( כאילו זה באשמתי)
וכן עוד 50 ש"ח עבור ההובלה.
ממליץ לא לעשות איתם עסקים. אין אמת בפירסום.
מוצר:
רולטור 4 גלגלים דגם ויקטוריה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי לא מרוצה מהשירות ולא מאופן הטיפול בהזמנה, לא מקבל את מה שהזמנתי, ולא מקבל מענה הולם בטלפון, והאספקה לא מגיעה כפי שמבטיחים.
תגובת החנות:
דני היקר שלום
לצרי לא הסברת מה בדיוק אתה מחפש
הזמנת מוצר אחר והסכמנו לקבל חזרה ללא דמי משלוח
לא ברור מדוע אתה כותב שזה אשמתנו כולם דיברו איתך
הציעו חלופי ואף זיכינו במלוא הסכום
תודה ונשתדל להצליח יותר בפעם הבאה
מוצר:
טיטולים תחתון מידה m
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה של קנייה.
מוכרים מוצר ואין להם אותו בכלל במלאי.
17 יום המתנה והם לא יודעים מתי יסופק המוצר
שרות לקוחות גרוע , משאירים הודעות והם לא חוזרים.
פשוט ביטלתי את העסקה, אחרי המתנה מרובה.
מוצר:
מיטת עיסוי תיק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטעיית צרכנים, שירות לקוחות גרוע. לא מקצועיים בעליל. מנהלים לא מחזירים שיחות ולא נמצאים אף פעם במקום. מוצר שמצויין באתר "במלאי", לא נמצא "מחכים למשלוח מחו"ל", לאחר כמעט חודש מתאריך הזמנה הציעו לי לקבל את הכסף חזרה. רמת השיחה עם שירות לקוחות "שכונה". לא ממליץ לאף אחד לקנות משם.
תגובת החנות:
שלום
צר לנו שכך אתה רואה את הדברים
אך לפי התכתבות איתך נאמר מתחילת הדרך שכרגע חסר במלאי
וייקח זמן להגיע אתה בחרת להזמין ולהמתין
נאמר שניתן לבטל את ההזמנה אך לא רצית
בגלל המחיר ואיכות המוצר
נכון לעכשיו עדין אתה מוכן להמתין אז לא ברור על מה התלונה
המוצר יגיע בימים הקרובים ויסופק
אנחנו מאחלים לך בריאות

מוצר:
מיטת עיסוי הום תיק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטת טיפולים מהאתר ,הנהג היביא את המיטא ללא הודעה מוקדמת וכול הודעה שהוא מגיע ,עפילו לא בדק האם אני בבית ופשוט זרק את המיטה מעל החצר של 2 מטר ברשלנות .וכמובן השמיטה קבלה מכות וסדקים ....
החברה לא דאגה לפצות אותי על חוויה הלא נעמה הזאת .
שירות ממש לא למקצועי וחבל שכך!!!!!
תגובת החנות:
שלום
כן המיטה נפגע לצערנו
אנחנו לא מבינים על שם מה הפיצוי הוסכם להחליף את המוצר
צר לנו שכך את פועלת
לצורך החלפה צרי קשר עם המשרד
מוצר:
Jl663c
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ג'יל אלכוהולי ליידם ובפועל קיבלתי ג'ל שמיוצר ברשות הפלסטינית ומשווק בישראל ללא אישור משרד הבריאות.
יתר מכך המפעל בו יוצר הג'ל נסגר ב 23/3/20 על ידי משרד הבריאות הפלסטיני עקב אי עמידה בתקנים, אי התאמה בין המוצר למה שרשום בתוית וסכנה לציבור.

אם עושים גוגל על הג'ל שהם שלחו בשם hyjell עולות הכתבות מרשות הפלסטינית

רמאללה - ווטן : משרד הכלכלה הלאומית, בהשתתפות שירותי בקרת מכס ואבטחה, סגר היום (שני) מפעל לייצור מעקרים במחוז בירנבאלה שאינו תואם את המפרט והתקנים, על פי תוצאות הדגימות שנכשלו בבדיקת המעבדה, המהווה איום על בריאותו ובטיחותו של הצרכן.

המנהל הכללי של המחלקה הכללית להגנת הצרכן איברהים אל-קאדי ציין כי מתקיימת עבודה בכדי לסגת את המוצר מהשוק, וההליכים המשפטיים יושלמו נגד המפר.


כנראה הסחורה הוברחה לישראל וכרגע נמכרת על ידי החברה.

בחברה סירבו לזכות אותי עבור המוצר ומבקשים להגיע פיזית לחנות שלהם להחזיר את מוצר (אם הייתי רוצה להגיע לחנות לאור המצב חירום במשק הייתי מגיע ולא מזמין דרך האינטרנט) או לחלופין לשלוח 150 ש"ח עבור השליח שיבוא לאסוף (עלות הג'ל 35 ש"ח)

הגשתי תלונה במשרד הבריאות
תגובת החנות:


שלום רב,



קראנו את תגובתך וצר לנו כי בחרת להשחיר את פני חברתינו ולפעול בניגוד לחוק איסור לשון הרע בפלטפורמה זו, אנו פעלנו ופועלים על פי חוק ועל פי הוראות משרד הבריאות והדברים אשר מתוארים על ידך אינם נכונים, וזאת בלשון המעטה, שכן אין כל מניעה בשיווק או מכירת המוצר אשר קיבלת לידייך וחבל כי אתה בוחר להציג מידע שגוי וחד צדדי, רק כי לא נוח לך להשיב אלינו את המוצר אשר רכשת לצורך קבלת החזר, וזאת כפי שנדרש על פי חוק הגנת הצרכן.
מוצר:
ג'ל אלכוהולי לחיטוי ידיים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר אחרי שוידאתי שקיים במלאי טלפונית. הכסף ירד באותו הרגע, לאחר כשבוע התקשרו לומר שהמוצר נגמר מהמלאי.
לא להזמין מהאתר הזה.
תגובת החנות:
שלום רב
צר לנו שלא קיבלת את המוצר
לאור המצב יש קושי לעמוד בהספקות ויש חוסר אמיתי בשוק של מוצרי חיטוי
עשינו כל מאמץ לספק אך זה לא היה ניתן המפעל ניסגר בשל חוסר בחומרי גלם
אנו עוברים ימים קשים ועושים כל מאמץ לספק מוצרים בכל הארץ
צר לנו אבל אנחנו בטוחים שהציבור יבין ואולי גם את
מיותר לציין שכספך הוחזר לך במלואו
שחר
מוצר:
ספטול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התאכזבתי מהשירות. רכשתי מוצר עם משלוח חינם. למחרת התקשרו והודיעו שמוצר לא מגיע עם משלוח חינם כי הוא כבד מידי. כמובן במערכת זה לא מעודכן. נדרשתי להגיע לעיר אחרת לחנות, שם שלוש עובדות ללא לקוחות ישבו ביחד. מסרו לי מוצר. בבית התברר כמוצר זול יותר ופחות טוב ממה שמכרו לי באינטרנט. התקשרתי, עובדת בטלפון לא ביררה פרטים, כי "סגרה כבר מחשב". הבטיחה להתקשר למחרת בבוקר. לא התקשרה בכלל. לאחר ההמתנה לטלפון של כל היום התקשרתי אליה שוב. התחלתי לדבר, אך היא לא הקשיבה לי, אלא ניהלה שיחה עם משהו אחר. התנתקתי והתקשרתי שוב. ביקשתי ממנה לדבר עם מנהל, אז העבירה אותי לטנאי. לא איפשר לי לסיים משפט אחת אפילו. רק חזר על הביטויים: "קדימה" או "יאללה". זה היחס של החברה "כל הנוחות שבעולם" שזכיתי לקבל. תודה לכם.
תגובת החנות:
שלום מיכאל
צר לנו על שכך אתה רואה את הדברים
דיברו איתך מספר פעמים והוסבר לך
שניתן לגשת לחנות להחליף את המוצר או להחזיר
באתר כתוב את תנאי המשלוח וניתן לראות שאת המוצר לא ניתן לשלוח
אנחנו נותנים שרות לאלפי לקוחות ועושים מאמצים גדולים לרצות את כולם
נשמח להחליף את המוצר או לזכות במידה ותרצה גש לאחת החנויות ונטפל במקום
תודה
מוצר:
מסגרת עזר לנכה לשירותים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות זוועה.
רכשתי מוצר דרך האתר והובטח זמן אספקה של 10 ימי עסקים.
זמן המשלוח חלף ועבר לו וכשאני מתקשר לשירות הלקוחות צועקים עלי שזה דואר ישראל והם לא אחראים לזה שהם התחייבו ל10 ימי עסקים זמן אספקה (!).
אל תתפתו לאף מחיר שמציעים לכם דרך האתר ולכו לקנות במקום אחר.
מוצר:
כרית סיליקור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלב הקנייה ( רכישה טלפונית) היה מהיר ומקצועי.
לרכישה נוספו 100 ש"ח עבור מתקין אשר היה אמור להתקין את המוצר שנרכש אונליין: הגבהה לשירותים.
לאחר מספר טלפונים ותיאומים, הגיעו החבילות לבית הלקוח... הנהג שהגיע אמר ללקוחה בבית (אמא שלי) שהמתקין יגיע לאחר מכן.
כשיצרנו קשר עם החברה לאחר שלא הגיע המתקין (לאחר השעה 14:00 כפי שנקבע באותו הבוקר), נאמר לי שהנהג היה אמור להתקין, ולא ברור להם מדוע הניח את הדברים והלך ...

עוד נאמר בחברה שאין באפשרותם למצוא מתקין בשעה 15:30 (לאחר שתואמה התקנה לבוקר אותו יום).

יחס לאחר הקנייה מזלזל, מאכזב ובלתי מקצועי.
קבל היעד הוא בני הגיל השלישי, ומאוד חבל שכך רמת השירות לאחר רכישה.
מוצר:
הגבהה לשירותים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי רולטור קל משקל 3 גלגלים דרך האתר
לאחר חודשיים השתחרר הבורג המחבר את הגלגל הקדמי לשלדה נפל ונעלם
הם לא עונים כלל לקבלת עזרה ונשארתי ללא הליכון
כדאי שתבדקו את איכות המוצרים האחרים שלהם
מוצר:
רולטור קל משקל 3 גלגלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסוף ספטמבר 2018 רכשתי מהאתר קלנועית מתקפלת והיה רשום באתר שהקלנועית מאושרת לטיסה.
לא דובים ולא יער. בשהגעתי לטיסה ב-14/10/18 לא אישרו לי להעלות את הקלנועית לטיסה כי הסוללה עברה את מגבלת החוזק שמאושר.
אמרו לי לשלוח את הקלנועית הביתה. לאתר תחנונים הסכימו שאשאיר אותה במשרד בטרמינל 1 וכשחזרתי מחו"ל אספתי אותה.
נאלצתי, כנכה 97% לנסוע לחו"ל בלי הקלנועית, דבר שגרם לי להריסת הטיול.
פניתי לחברה שיקחו את הקלנועית בחזרה כי הם שיקרו לי. באו ולקחו אותה, אך טרם ראיתי את הזיכוי בחברת האשראי.
היום נודע לי שהזיכוי לא מלא והורידו לי 5% לפי מה שמקובל אצלהם על החזרת מוצרים.
אך אני לא החזרתי את הקלנועית כי היא לא מצאה חן בעיני אז מדוע להוריד 5% מההחזר למרות שההחזר הוא בגלל פשלה ושקר שלהם.
תגובת החנות:
מאיר הנכבד
ראשית צר לי מאוד על הרגשתך .
קולנועית מסוג I MOVING שמופיעה באתרנו אכן מגיעה עם אישור הטסה
ברצוני להדגיש כי כתוב שחור על גבי לבן באתר :
"יש להסדיר את אישור ההטסה מול חברת התעופה לפי ההגעה לשדה "
נוסף על כך
אם היית שולח את אישור ההטסה לחברת התעופה קודם ההגעה לשדה והייתה בעיה היינו שמחים לעזור ולהמציא להם את הנדרש בכדי שתוכל לעלות איתה למטוס כמו שחברתנו עשתה ועושה עד כה עם מאות ואלפי לקוחות שרוכשים/משכירים קולנועיות עם אישור הטסה .

את הקלנועית הנ"ל קיבלת הרבה לפני שנסעת לחו"ל ואפילו השתמשת בה (התקשרת לברר הוראות נסיעה בקיבוץ) ובכל זאת לפנים משורת הדין חברת SFIGA10 החליטה לזכות אותך למרות שעל פי חוק איננו חייבים
גבינו עלות של 5% מערך המוצר כפי שמותר לנו על פי חוק וזאת על מנת לכסות הוצאות של נסיעות אלייך (הלוך ושוב פעמיים למספר ) ועליות של ביטולי עסקה מול חברות האשראי ויתרה מכך 5% מערך המוצר לא באמת מכסים את כל ההוצאות הנ"ל .

בברכה ,

מוצר:
קולנועית חשמלית imoving מתקפלת למזודה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר הזמנתי ארבע הזמנות באתר שלהם , מחירים הכי זולים בשוק , שירות מהיר ואספקה מהירה ביותר , בהזמנה האחרונה בקשתי אספקה מהירה מאוד ללא תשלום נוסף בשל מחסור בתחתוני ספיגה של אבי וזה הגיע לאבי תוך 24 שעות , פשוט כל הכבוד
מוצר:
חיתולים תחתוני ספיגה אברי פלקס l3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאד מוגבלת בתנועה, לכן מזמינה הרבה דברים באינטרנט, לכן גם מיטה סעודית חשמלית מיחדת. הבחורה בטלפון (רחל) היתה עדיבה,
סיכמנו על הספקה ביום ב' 11.09.17.
1) מופיע נהג >לבד< עם החלקים הגדולים, שלשאת לבד כבר בלתי אפשרי, והתחיל להרכיב, אבל לא ידע איך וכל רגע טלפן להדרכה- את החוברת
כנהראה לא ידע לקרוא. היות והחלקים היו גדולים מדי דרש מהמטפלת שלי כול הזמן לעזור, להחזיק, להביא לו, כלומר החברה חוסכת טכנאי
וכוח עזר על חשבון הלקוח. אחרי שגמר נותרו שני חלקים לא מורכבים בשטח, המיטה אינה יציבה ונעה.
2) כבר בהתחלה של הכבודה, כשראיתי שהוא בכלל לא יודע מה הוא צריך לעשות, טלפנתי לחברה ודיברתי עם שחר, שדחה כל תלונתי בגסות,
והנהג/מרכיב סירב להפסיק ולקחת את החלקים בחזרה, הרכיב הלא בעזרת המטפלת שלי, שכמובן לא יכלה לבשל ולעשות את העבודה שלה.
3)המיטה אינה יציבה ולא יכולה להיכנס, פן אפול, הבתיחו לי טלפונית טכנאי להיום, 14.09.17, אבל לא הגיע, גם טלפון נוסף לא עזר, ואני נשארת עם
חשבון על 12400 ש'ח וללא מיטה לישון בה.
מוצר:
מיטה סיעודית חשמלית ומיזרון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה נעשתה דרך טלפון, בקלות רבה, באותו יום תשלום ירד, אך הזמנה היתה כוללת משלוח לחו''ל, לאחר שבוע שרציתי לברר סטטוס משלוח למעקב- התברר שמשלוח לא בוצע בלי להודיע
חשוב שקיבלו כסף, המשך לא מעניין אותם
תחשבו מאה פעמים אם כדי להת''עסק עם חברה זה
מוצר:
כסא רחצה 1
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה יחסית בקלות - ללא אפשרות תשלום בPaypal.
לאחר ההזמנה לא התקבל כל אישור\חשבונית למייל...
כמו כן השליח שאל אם אפשר לרדת לקבל את המוצר וזאת אחרי ששולמו 35ש"ח על משלוח.
כאשר התקשרתי להתלונן על כך זכיתי ליחס שלילי, צעקות וחוסר הקשבה.
מי שענה לטלפון ניסה להסביר לי שגם לדואר הולכים בעוד פה שולמו 35ש"ח למשלוח.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין באתר
קיבל את המוצר לאחר יום אחד
מאחר שגר באיזור בעיתי לחניה התבקש לרדת לקחת את החבילה
מאחר ולא הסכים השליח עלה בכל זאת וסיפק עד הדלת ללא כל בעיה
צר לנו שהלקוח רואה בזה בעיה מאחר שמהירות ההספקה ואיכות המוצר הם שחשובים
אנו מודים ללקוח על הרכישה

מוצר:
מכשיר אדים מדיק ספא
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את המוצר במחיר של 8 ש"ח כולל משלוח והזמנתי 4 יחידות בהזמנה טלפונית. הבחור התחייב למשלוח ביום המחרת עם שליח עד הבית. המתנתי בשעה שנקבעה והשליח לא הגיע. תיאמתי שליחות חוזרת ליום המחרת וגם אז לא הגיעו באמתלות שונות. תיאמתי שליחות פעם נוספת והשליח לא הגיע שוב. התקשרתי לחברה על מנת לבטל את העיסקה והבחור ביקש לבדוק ולחזור אלי. לאחר בירור שלו השליח התקשר וטען כי לא הייתי בבית (שקר מחוצף. המתנתי כשעתיים כפי שביקש) מכל מקום, החבילה הגיעה סוף כל סוף ונמסרה על ידי השליח שמיהר להסתלק. בדקתי את המוצר ומצאתי כי המוצר אינו זהה למוצר שהזמנתי ואף חוייבתי בסכום של 104 ש"ח לארבע יחידות במקום בסכום של 32 ש"ח ל ארבע יחידות. התקשרתי למוכר והמוכר ניסה לומר דברים שלא היו. הוא טען כי אין לו מוצר כזה בחברה ולמזלי עשיתי צילומי מסך למוצר הספציפי שהזמנתי ב 8 ש"ח. מפה ואילך התחוללה סאגה רצופת שקרים על ידי המוכר וכעת העיסקה נמצאת בזיכוי על ידי חברת האשראי בעקבות התנהלות שקרית של המוכר. המלצתי לכל הלקוחות, לא להתקרב. לא לקנות ממוכר זה, הוא אינו אמין וההתנהגות שלו משולה להתנהגות של עבריין הבקיא בהונאה. האתר של המוכר נראה אמין לכל דבר וענין. אך לא כך הם פני הדברים.
תגובת החנות:
הלקוח פנה לחברה לביצוע הזמנה
נאמר ללקוח כי המוצר יגיע תוך 48 שעות
כן היה עיקוב אך כל הזמן קיבל מענה והסבר
היהתקלה בתמכור המוצר אך למרות זאת אישרנו
את המחיר נאמר ללקוח כי בהזמנה של 48 ש"ח יש דמי משלוח
אשר כתוב באתר {20 ש"ח} הלקוח לא אישר גידף
ודיבר לא יפה לאיש המכירות
נאמר ללקוח כי בכל שלב יוכל להחזיר את המוצר כולל עכשינאמר שישיב אלינו את המןצר וכל הכסף יוחזר
הלקוח דרש שנשלח שליח לקחת אח זה מוגזם ביקשנו שישיב אלינו וזה סירב
צר לנו על כך
מוצר:
ארגונית שבועית לתרופות לא ידוע
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.