דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
פתרונות לגינה לילדים ומבוגרים (עפולה)
(3 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
GardenSale
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בגרדן סייל ?
2.91
ציון ממוצע
11
חוות דעת בשנה האחרונה
101
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
2
0
3
שנה אחרונה
5
0
6
כל הזמן
83
2
16
נמצאו 101 חוות דעת גולשים על גרדן סייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזבוז זמן והולכת שולל באתר.

הזמנתי 2 כסאות נדנדה עם משלוח עד הבית, במיתר. האתר מציין בפירוש שהמשלוח הוא לכל חלקי הארץ בעלות של 110 ש"ח למעט "איזורים חריגים"
שמוגדרים בפירוש רב באתר: רמת הגולן, ערבה, אילת, מעבר לקו הירוק.

בהמשך היום התקשרו להודיע שעלות המשלוח תהיה 400 ש"ח, כי אני גר ב"איזור חריג" - מעבר לקו הירוק. הסברתי שלא כך המצב. אמרו שצריך לעבור מחסום, הסברתי שלא כך, אמרו שאנחנו צמוד גדר (אנחנו לא), ובסטף הסבירו שאנחנו גרים רחוק, ולמעשה כל איזור דרום הארץ מבחינתם מרוחק, למרות האמור באתר.

מדובר מבחינתי בנסיום לשיטת "מצליח" להעלאת מחיר המוצר ב 300 ש"ח נוספים, ובניגוד מוחלט למה שמצוין באתר עצמו.

מעבר לכל זה, מי שהתקשרה אלי היתה מאוד עסוקה בלספר לי על היישוב שבו אני גר כבר 20 שנים ולא בשירות לקוחות.
תגובת החנות:
שלום
ישנם מעט אי דיוקים בתלונת הלקוח , רשום שהמשלוח ליחידה אחת עד קו ראשון רמלה עולה 110 שח ליחידה, דרומית לערים הללו מחיר המשלוח עולה ל 200 ש''ח ליחידה !!!
המשלוח מתייחס לנפח של המוצרים ולא למקום ההגעה{ אפשר להזמין תכולת משאית שלמה ולבקש משלוח של 110 } . הלקוח הזמין 2 יח' ולכן התבקש להוסיף את הסכום הנ''ל , יש לציין שהלקוח ציין במפורש את עלות המשלוח הזולה יותר למרות שהוא גר רחוק יותר { ואנחנו ניסינו את שיטת " המצליח "...}.
בברכה ,מחלקת שירות לקוחות גרדן סייל .
מוצר:
ערסל יחיד דגם סהר שחור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון שירות. בחשבוניץ כתוב שהאספקה היא תוך 4 ימים. עברו יותר משבועיים, הבטיחו לחזור אלי עם תשובה (נאמר שנמסר למשלוח), לא חזרו. הפעל השניה התנצלו שלא חזרו, הבטיחו שנית לחזור. נחשו - שוב לא חזרו. היום השארתי הודעה בפעם השלישית. בפעם הרביעית פשוט אבטל את העסקה.
מוצר:
עלית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעל ומעבר לציפיות
היתה בעיה שנענתה במהירות מעל ומעבר למצופה
תודה בעיקר לחגית על הטיפול
מוצר:
כיסוי ריהוט גן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף גרדן סייל כדי להתרשם ממערכות ישיבה.
מערכת ישיבה אחת תפסה את תשומת ליבי, מאלומיניום בשם bell.
חווית השירות הייתה נעימה ביותר, הרגשתי שכל היחס התמקד נטו בי( משהו שבדרך כלל לא מקבלים במקומות אחרים).
אם אתם רוצים חוויה נעימה ויחס אישי, כנסו לחנות ותאמינו לי לא תתחרטו
מוצר:
מערכת ישיבה דגם bell
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהחנות ערסל קשת, נתחיל מיזה שהשירות גרוע מאוד, הם אומרים שהם התקשרו אבל זה לא קרה.
כאשר המוצר סוף סוף הגיע אלינו גילינו שהשליח השאיר פה מוצר אחר ממה שהזמנו ולא היה מוכן לקבל אותו חזרה ולהחזיר לעסק.
היום הם היו אמורים לעשות החלפה עם המוצרים אבל זה לא קרה ועכשיו אני במרדפים אחרי העסק שיביאו לי את המוצר שהזמנתי.
אין עם מי לדבר בעסק ותשכחו מפיצויים.
מוצר:
ערסל קשת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נדנדת גן ממתכת, לחנות יש ספק שעושה עבורה את ההובלה וההרכבה, שירות מזעזע.
למרות שקבעו מספר פעמים ,לא הגיעו ביום שנקבע.
הגיעו פשוט באחד הימים בשעות הבוקר, הרכיבו את הנדנדה איפה שבה להם , מאז עשרות טלפונים , שצריך לפרק ולהעביר אותה למקומה, קבוע
אומרים שמגיעים ואף אחד לא מגיע.
גם הספק וגם החנות מתנערים מאחריות, מזלזלים הלקוחות.
פשוט חווית קניה ושירות מהגרועות שפגשתי.
תגובת החנות:

הדבר הנכון בכול הסיפור הוא שהכן תיאמו עימו ליום מסויים אך חברת ההובלות לא הספיקה להגיע עכב המחסומים של בדיקות הקורונה ולכן ההתקנה נדחתה ליום מחרת .
הנהגים יצרו קשר עם הלקוח , הלקוח ענה וטען שהוא לא יכול לדבר ונתן את הטלפון של אשתו , לאחר שיחה עם אשתו של הלקוח שהנחתה את הנהגים איפוא להתקין את המוצר הנהגים הגיעו לבית הלקוח , את הנהגים קיבלו ביתו של הלקוח בת ה17 ובנו בן ה11 שנכחו בהתקנה , לאחר שסיימו להתקין ועזבו את בית הלקוח לאחר כשעתיים הגיע הלקוח וכעס שמקום ההתקנה לא תואם את הרצון שלו ויש להעביר את המוצר לצד השני של הבית. המתקינים הסבירו ללקוח שהם פעלו לפי ההנחיות של אשתו ואז הלקוח שלף קלפ מן הכובע וטען שהיא בכלל גרושתו ולא מבינה כלום ...
הוא מתקשר בזעם אלינו על מנת שנכריח את המתקינים להגיע אליו שוב לפרק את הנדנדה שהתקינו ולהעביר למקום אחר בבית וזאת ללא תשלום נוסף . הוסבר ללקוח ששירות כזה יעלה לו בנוסף ואז הוא החל לתקוף ולאיים ואף הגיע למצב שיפנה למשטרה שמתקינים הטרידו את ביתו בת 17 אם לא יגיעו ויעבירו את הנדנדה .
אנחנו מקבלים ולמדים מכול ביקורת כול עוד היא עניינית .

מוצר:
נדנדת גן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לגרדן סייל דרך גוגל, ובאתר הזמנתי שני פריטים, שהגיעו מהר מאוד.
אחד המוצרים היה פגום, פניתי לחברה, ענו לי אנשים חברותיים ומקצועיים, והבעיה שלי תוקנה במהירות ולשביעות רצוני.
סך הכול חברה מקצועית בעלת אנשים אדיבים שעובדים כדי לרצות את לקוחותיהם.
מוצר:
פינת קפה טופז וספסל גינה נעמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה!!! מוצר איכותי! חיפשתי שולחן חוץ מעץ וכיסאות והגעתי אליהם בחיפוש בגוגל, ענו לי מגי ומיכאל עם המון סבלנות ואדיבות! נאמר לי שהשולחן מגיע תוך חמישה ימי עסקים וביקשתי לזרז אם אפשר...כבר באותו יום התקשרו להגיד שהמוצר בדרך אליי! מור ורועי האלופים הגיעו, הרכיבו והיו סופר שירותים!!! מרוצה מאודדדדדד תודה רבה!
מוצר:
דאלאס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע מאוד, באתר מבטיחים מקסימום 14 ימים למשלוח, כשמתקשרים לא עונים או מבטיחים לחזור ולא חוזרים, ואחרי שחזרו אמרו לי שאין להם במחסן הם מזמינים מסין אחרי שהלקוח מזמין, אז היה עדיף לי יותר להזמין ישירות מסין יש יותר אפשריות למוצרים, מגיע יותר מהר ויותר זול, הזמנתי מהארץ רק בגלל שזה אמור להגיע יותר מהר,עכשיו תקעו אותי או שאני מבטל את ההזמנה ומחכה מחדש במקום אחר או שאני ממשיך לחכות אצלהם, והם גם לא יודעים להעריך מתי עוד אני צריך לחכות, פשוט זלזול בלקוח, בושה לא להדגיש ללקוח בזמן ההזמה שאין לכם מושג מתי הסחורה תגיע.
תגובת החנות:
ראשית הלקוח צודק , עכב הקורונה יש לחץ גדול מאוד על מח' שירות הלקוחות שלנו וחוסרים גדולים מאוד בכול תחום מוצרי הילדים ומתקני שעשועים לילדים , מכיוונים שאנו לא מיבאים מוצרים אילו , במידה ונגמר לנו אנו מזמינים מהיבואן , כול עוד אין לנו עידכון שהמוצר אזל אזיי אין אנו יכולים לעדכן את הלקוח , לצערינו אנו מידי פעם מגלים אי התאמה בין מה שהוזמן למה שמגיע בפועל מהספק , ברגע שגילינו שלא הגיעו המוצרים שהוזמנו עידכנו את הלקוח , צר לנו על תחושותיו של הלקוח ואנו מבינים את התסכול שהילדים יושבים בבית ללא מעשה וקשה להורים.
בברכה
מחלקת שירות הלקוחות של גרדן סייל
מוצר:
נדנדה וידיות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבו אותי על מוצר אחד, שלחו לי מוצר אחר, ועכשיו אני צריך לרדוף אחריהם בשביל לקבל זיכוי על מוצר שלא קיבלתי. הזמנו נדנדה והוספנו 2 רצועות קשירה. קיבלנו את החבילה ובתוכה נדנדה ושרשרת ברזל אחת. מה הקשר? לא יודע. לא רק זה, כמובן שגם חויבנו על 2 רצועות קשירה, שהן יקרות יותר משרשרת ברזל אחת. יצרתי בבוקר קשר עם בעל הבית, ובערב הוא ענה לי שאין להם רצועות במלאי, והמחסנאי ״לקח יוזמה״ ושלח לי שרשרת ברזל. בלי להתקשר ללקוח, בלי לבדוק. חייב אותי על משהו אחד ושלח משהו אחר. לאחר ההודעה הפסיק לענות. יום למחרת פניתי אליו שוב וביקשתי שיזכה אותי על החיוב שעשו על הרצועות- ״אין בעיה״ הוא ענה. יומיים למחרת שלחתי לו הודעה לוודא שזיכה- לא ענה. יום לאחר מכן שלחתי לו הודעה נוספת ואז הוא שאל אותי אם יוכל להעביר לי את התשלום באפליקציה, אמרתי לו שכן. יומיים לאחר מכן שלחתי לו הודעה מה קורה, בינתיים לא ענה. ביזיון.
מוצר:
נדנדה 3 מצבים לילדים דגם דובון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות פשוט מצויין,

הזמנתי ארון שירות לגינה שהגיע מהר אבל לאחר פתיחת הארגז התגלה שהארון עם פגם ייצור.
בגלל שלא רציתי להתעסק עם החזרה החלטתי להרכיב את הארון בכל זאת ורק לאחר סיום ההרכבה הבנתי שהארון לא עמיד במים בגלל הפגם ושזאת היתה טעות להרכיב....

התקשרתי לשרות לקוחות וענתה לי חגית שהייתה מאוד נחמדה ואדיבה והציאה לי להחליף לי את הארון או לאסוף אותו ולזכות אותי בעלות.
בלי שום בעיה שלחו לי שליח תוך כמה ימים שאסף את הארון המורכב והביא לי ארון חדש.

זאת הקנייה הראשונה שלי אצלהם ובגלל השירות המצויין אני בטוח שאקנה עוד בעתיד.

מוצר:
ארון שירות 4 מדפים ומחיצה 11-811
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום ראשון בצהריים הזמנתי בית פלסטיק לילדים, קיבלתי אותו יום למחרת בשעה 10 בערך, בפחות מ24 שעות! בכול פאם שהתקשרתי לחנות טרם הרכישה זכיתי למענה מהיר, מקצועי וסבלני. מאוד ממליצה להזמין מהם!
מוצר:
בית עמי ותמי סטארפלסט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האתר מספר פריטים ובסיכום ההזמנה היה רשום משלוח חינם.
השלמתי את ההזמנה ולאחר מכן התקשרו אלי וטענו שרק פריט אחד (מתוך ארבעה) זכאי למשלוח חינם וכל השאר חייבים בעלות של 38 ש״ח עבור פריט.
כשאמרתי שהאתר נתן לי להשלים את ההזמנה עם משלוח חינם להכל - טענו שיש טעות באתר
כשהמשכתי להתעקש - נאמר לי ש״המלאי אזל״ ולא יוכלו לספק

לא הרמת שירות שתואמת לביקורות הקודמות כאן בזאפ.
מאוד מצער.
תגובת החנות:
הלקוח ניסה לבצע הזמנה באתרינו מספר פריטים , הוא לא חוייב ולא הוצאה חשבונית . עקב תקלה ריגעית מוצר אחד שהיה מסומן בתור משלוח חינם גרם לכך שהסכום הסופי לתשלום הופיע כאפס ,ולא חייב אותו על משלוח פר פריט{ המשלוחים מחוייבים לפי נפח וכמות ,עקב המצב של הקורונה והמכר המוגבר של פריטי ילדים בתקופה זו, דווקא פריט זה אזל מהמלאי ולאחר שהודענו על כך ללקוח הוא התעקש לקבל את כול ההזמנה 10 פריטים בתור משלוח חינם.
צר לנו על תחושתו של הלקוח אך כאשר מצויין במפורש ליד כול מוצר עלות משלוח היה על הלקוח להבין שישנה תקלה ולא לנסות לנצל מצב זה לרווח לא הוגן.
בברכה
מחלקת שירות לקוחות GARDENSALE
מוצר:
מתקנים לילדים לגינה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בכזה שרות מדהים כזה עוד לא נתקלתי!!! מומלץ בחום! אחריות מלאה על המוצרים! אין מילים!
מוצר:
מתקן נינג'ה ביתי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי שני פחים למשרד שלי. רכשתי שני פחים 50 ליטר דרך החנות ב-20 בינואר. תוך יום (!!!!), כלומר למחרת כבר קיבלתי את המוצר. שירות כזה באמת לא קיים בארץ, והגיע הזמן שכל החברות והחנויות שמוכרות דךר האינטרנט יעשו כך. מומלץ בחום!
מוצר:
פח צר מעוצב 50 ליטר כסוף
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ארון כתר פלסיק בהרכבה אישית וונדר 183. אין צפיות גדולות מהארון עושה את מה שנועד לו. הצילום קצת מבלבל כי בתכלס לא ניתן להעמיד בו יותר מדיי דברים אך עדיין עוזר לי. הגיע חלק קטן שבור וקבלתי מענה תוך יומיים החלק השבור היה אצלי ואף שלחו יותר ממה שנדרשו....

שירות עשר
מוצר:
וונדר 183
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את ריהוט גן ביום שישי, והיום הוא הגיע אלי!!!! הצוות בחנות, במיוחד חגית שהיתה זמינה וגמישה, ובכלל אנשי הצוות היו אדיבים ונחמדים אלי בכל מיני שאלות ובקשות מיוחדות, תודה רבה, חוויית רכישת און ליין ממש טובה!
מוצר:
פינת ישיבה מיכל כיסא נדנדה שרון עגלת קפה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הצבע שפרסמו, לא היה ניתן לספק. הסכמתי לצבע אחר.
אז לקח כחודשיים לספק את סחורה.
הבטיחו לי לפצות על עגמת הנפש במשלוח והבלגן הכללי ע"י החזר דמי המשלוח - לא החזירו.
בקיצור, לא ממליץ. לא אמין בכלל
מוצר:
ארון למרפסת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי באינטרנט מוצרים שחיפשתי לקנות. המחיר היה תחרותי, בחרתי להתקשר לחנות ותוך רגע ענה לי מיכאל. נתן לי תשובות להכל. ביקשתי לשלוח לי תמונות נוספות מעבר למה שרואים באתר והוא עשה זאת בשמחה תוך רגע, באמצעות הוואצאפ. כמו כן כל שאלה שהייתה לי הוא ענה לי במהירות, במקצועיות ובסבלנות. קיבלתי את המוצרים במהירות שיא, עם ליווי של מיכאל.
לאחר מכן, יצרתי עם מיכאל קשר ושיתפתי אותו בחוויה שלי. בחוויה הטובה שלי.
ממליץ בחום !!!
מוצר:
ארון איחסון 2 דלתות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ונעים. תודה מיוחדת למיכאל על השירות. קצת סבלנות והכל סודר על הצד הטוב ביותר.
מוצר:
מחסן גינה סטארפלסט LARGE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון שירות וגיליתי ליקויים ,הובטח לי טיפול אבל תכלס לא קיבלתי כלום .מאוכזבת מאוד
תגובת החנות:
שלום , הלקוחה הכן פנתה אלינו עם עדכון שנתגלו ליקויים במוצר , הזמנו חלקים מחברת כתר על מנת שנוכל לתקן את המוצר עך מפאת החגים זמן התגובה היה ארוך יותר , חלק מהעיכוב נבע מאספקה מאוחרת של חברת כתר עם חלקי החילוף , הננו מתנערים מהאחריות לתיקון והמוצר יתוקן לשביעות רצונה של הלקוחה .בברכה מחלקת שירות הלקוחות חברת גרדן סייל
מוצר:
ארון שירות עם מחיצה של כתר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצענו רכישה דרך האינטרנט , מערכת ישיבה למרפסת ,
קיבלנו שרות מדהים ונעים ואפילו יוצא דופן ממיכאל
אספקה מהירה תוך ימים ספורים
, וצבעים של המערכת שביקשתי , מאד מאד מעריכה,
תודה .
עוד נחזור לקנות 👍
מוצר:
פריז
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה , אספקה מהירה וטיפול הוגן. הייתה תקלה קלה בתוספת להזמנה והנושא טופל מיידית ולשביעות רצוני המלאה.
מוצר:
עגלת אשפה 360 ליטר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות כדי להזמין את ערכת המשחק ונעניתי בצורה מהירה ומקצועית. ידעו לענות לי על כל שאלה ופרט שלא היה בטוח בדקו והתקשרו אלי בתוך זמן קצר עם תשובה.
למרות שהתחייבו למשלוח בתוך 4 ימי עסקים, כבר למחרת החבילה הגיעה אלי.
שירות מקצועי, מהיר ובמחיר אטרקטיבי.
מוצר:
ערכת משחק מגה-דו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו לפני כחודשיים מערכת ישיבה לגן. המשלוח היה יחסית מהיר. כשהרכבנו ראינו כי השולחן אינו נפתח ומיד התקשרנו לגארדן סייל. הם שלחו בודק שאישר שיש מוט עקום בשולחן, כמובן לא באשמת גארדן סייל. מכאן והלאה החלה מערכת התשה שלנו כלקוחות ופשוט מקווים שנשכח מזה שהשולחן אמור להיות תקין ולהיפתח. רדפנו אחריהם מעל חודש בטלפונים ובסוף אמרו שיבואו להחליף את השולחן. חיכיתי יום שלם בבית ומי לא הגיע? נכון, גארדן סייל. במקום להתנצל ולקחת אחריות גם על זמני היקר וגם על המוצר הפגום הם מאז מסננים אותנו בטלפון או אומרים "נחזור אליך" ומנתקים מהר. חווית שירות מבישה ונוראית לכל בית עסק. בסוף נשארתי עם שולחן שאולי מספיק ל4 אנשים במקום שולחן שרציתי לארח עליו 10 אורחים.
תגובת החנות:
ישנם מעט " אי דיוקים " בתגובת הלקוח , המוצר סופק ללקוח לפני מועד ההתחייבות שלנו לאספקה ,הלקוח ביקש להרכיב את המוצר לבד ןלאחר שבוע עידכן שלא היה לו זמן להתקין וכבר שהתפנה גילה שישנה בעיה , מכיוון שאנו מגיעים פעם בשבוע לאזור מגורי הלקוח שבוע שלהאחר מכן נשלח עובד לראות מה הבעיה והאם זו לא בעיה פשוטה בהרכבה , לאחר תיאום מול הלקוח לגבי מועד ההגעה , הלקוח לא היה בבית ושכח להשאיר את השער פתוח ולכן לא יכלנו לטפל בבעיה וזה נדחה עוד פעם , בקיצור אחרי חודש וחצי של ניסיונות תאום הכן הגיע העובד סידר את הבעיה לשביעות הלקוח , הלקוחה גם שכחה לציין שזו לא הפעם הראשונה שהם מזמינים מאיתנו מוצר ומעולם לא היו בעיות.
בברכה
מחלקת שרות לקוחות גרדן סייל
מוצר:
מערכת ישיבה אלומניום דגם כינרת
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.