דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
עדשות מגע ותמיסות (בת חפר)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
מיילנס
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במיילנס ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
130
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
2
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
118
1
11
נמצאו 130 חוות דעת גולשים על מיילנס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה תוך יומיים למרות מספר חריג של עדשות מגע. שרות מעולה. לא פעם ראשונה שקונה דרכם.
מוצר:
עדשות מגע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קונה מהם כבר כמה פעמים עדשות צבעוניות בצבעים שונים. העדשות נראות ממש טבעיות (יש לי עיניים חומות), מחירים מעולים ומשלוח ממש מהיר.
בהחלט אקנה עוד. תודה רבה!!
מוצר:
עדשות צבעוניות חודשיות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מזעזע הזמנתי עדשות לפני יותר מ 3 שבועות ועדיין לא קיבלתי ובאתר רשום שמקבלים תוך 3 ימים לא ממליצה
תגובת החנות:
הלקוחה שכחה לציין מספר אירועים הקשורים להזמנתה: כבר אזלו לה העדשות בזמן ההזמנה, והיא הייתה מאוד לחוצה לקבל את העדשות.
הצענו לה לשלוח בדואר שליחים מסובסד על ידנו (29 ש"ח במקום 49 ש"ח שזה עלות המשלוח האמיתית) אבל היא התעקשה לשלוח בדואר רגיל בשביל לחסוך כסף.
נאמר לה שדואר רגיל יכול לקחת גם כמה שבועות אבל מה שעניין אותה זה רק העלות, וזה לגיטימי, אבל אי אפשר לשלוח בדואר רגיל ולצפות שזה יגיע במהירות של שליח (3 ימים).

האתר שלנו הוא האתר עם חוות הדעת החיוביות הרבות ביותר בזאפ (בתחום העדשות כמובן).
אנו עושים ככל האפשר על מנת לזכות באמון הלקוחות שלנו והראיה היא ש 70% מההזמנות באתר הן הזמנות של לקוחות חוזרים! הנתון הגבוה יותר מכל אתרי העדשות הישראל!
נמשיך לעשות את המירב ולנסות להשתפר כל הזמן.

צוות החנות.

מוצר:
frequency
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תמיד כיף לקנות אצלם, שירות 10 איכות מוצרים 10, תענוג!
מומלץ בחום ובאהבה גדולה.
בהצלחה לכולם.
מוצר:
עדשות מגע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ לקנות דרך החברה!
הזמנתי לפני כמעט שבועיים עדשות. הם מתחייבים תוך שלושה ימים לספק את המוצר.
לאחר בדיקה התברר שהזמנה שלי עדיין לא יצאה לדרך מהדואר.
אין לתאר!
תגובת החנות:
כשלא קוראים את ההוראות אז גם לא מצליחים להבין...
את המספרים של העדשות שהלקוח הזמין לא היה לנו במלאי.
הלקוח עודכן שנזמין מהספק ועם קבלת העדשות, נשלח אותם באופן מיידי.

כמו כן, הלקוח לא הזמין משלוח של שליח (שלוקח 3 ימי עסקים מרגע קבלת העדשות מהספק) אלא משלוח בדואר ישראל רגיל (שעלה לו 0 ש"ח, יש לציין...)

אנו האתר האןפטיקה עם כמות חוות הדעת החיובית הגדולה ביותר בזאפ, ואנו נמשיך וננסה להשתפר כל הזמן!

צוות החנות.

מוצר:
עדשות מגע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה, טובה והכי חשוב זולה מאוד, המשלוח הגיע מהר, ממליץ בחום להזמין שם עדשות
מוצר:
עדשות צילינדר דו שבועיות של ג'ונסון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מארז שלישיה של תמיסה לעדשות.
אופן ההזמנה היה פשוט ונוח.
ההזמנה הגיעה ארוזה הייטב בדואר רגיל, בפרק זמן סביר.
מוצר:
תמיסה לעדשות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מזעזע...קניתי עדשות לפורים בצורת חתול העדשות לא איכתיות שורפות בעיניים ולא יושבות טוב בעין מסתובבות וחסרות צורה. בתור אחת שכל החיים משתמש בעדשות בגיל קטן לעולם לא נתקלתי בעדשות כאלה.בן זוג שלי דיבר כמה פעמים עם החנות ניתקו לו פעמיים את הטלפון בפנים אחרי שדיברתי עם משהו בציג את עצמו בתור הבעלים אמר שאין מה לעשות כי הוא לא יכול להזדכות עליהם ואמר שאם העדשות לא טובות אז שאזרוק אותם אך לזכות או להחליף הוא לא מוכן אבל לתת הנחה על חדש כן.
מאוד מאוד מאוכזבת ומה שבטוח לא אקנה שם שוב לעולם.
תגובת החנות:
מה שהלקוחה "שכחה" לציין שבן הזוג שלה התקשר בצעקות ולא הפסיק לאיים על העובדים במקום.
אנו לא נסבול שום אלימות מילולית או איומים לאלימות פיזית!
לעניין העדשות: כמו שכולם יכולים להבין, אנו לא מייצרים את העדשות במרתף... העדשות נרכשות מספקים ויצרנים מוכרים עם כל התקנים והאישורים המוכרים.
הלקוח "דרש" שנשלח אליו זוג עדשות נוסף לבדיקה (עם שליח על חשבוננו...) ובמידה ולא יהיה מרוצה, יקבל זיכוי מלא על הכל...
כך לא קונים עדשות ואין שום חנות שתסכים "להסדר" כזה.
הבעיות הללו צצות כל שנה בפורים, כי אז אנשים שאינם צרכנים של עדשות קונים עדשות מבלי להבין.

מאות חוות הדעת החיוביות שיש לנו בזאפ מראות ששירות הלקוחות שלנו הוא מהטובים והיעילים ביותר.
ננסה להמשיך ולהשתפר גם בהמשך. צוות החנות.
מוצר:
2pck
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נהדר עם הרבה סבלנות, מחירים הוגנים ומוצרים איכותיים. המוצרים הגיעו עם שליח תוך 24 שעות לשביעות רצוני
מוצר:
עדשות צבעוניות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצויינים אמינות נכונות לעזור .
ממליץ בחום רכשתי מספר פעמים ,לא מעט ולא היה פעם אחת שהתאכזבתי.
מוצר:
Dispo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העדשות הגיעו מהר מאוד אך עדשה אחת אינה תקינה...
שורטת את העין. פניתי לשירות כדי שישלחו עדשה חדשה במקום.
עדיין לא חזרו אליי והבעיה הגדולה היא שאני צריכה את העדשות לפורים וכנראה שהן כבר לא יהיו לנו עד אז.... מחכה שתחזרו אליי בהקדם
תגובת החנות:
אנו חנות שמוכרת עדשות כבר שנים רבות. ברור לכל (וגם ללקוחה) שאנו לא מייצרים את העדשות במרתף... הצענו ללקוחה להעביר את העדשה שהיא טוענת כבעייתית לספק, אך היא החליטה שלא לעשות זאת מטעמים שלה.
במיוחד לפני פורים, אנו נתקלים במקרים רבים של אנשים שלא מיומנים בטיפול בעדשות, ובכך גורמים לנזק לעדשה.
אנו לא טוענים שגם כאן זה המקרה אבל כל עוד לא נעביר את העדשה לספק, אין לנו דרך לאשר את העניין.

אנו אתר עדשות המגע עם כמות הפידבקים החיובים הגדולה ביותר, ואנו מנסים להשתפר כל הזמן.

צוות החנות.
מוצר:
עדשות צבע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שנה שניה שאני מזמין עסקה שנתית של עדשות מגע מהאתר.
המחיר זול משמעותית מכל חנות / אתר אחרים שבדקתי.
האריזה מצויינת והמשלוח מהיר.
תודה.
מוצר:
Air Optix Night&Day עסקה שנתית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עדשות מגע חודשיות, שאיחרו להגיע מהיצרן. אך למרות האיחור (חודש וקצת בסך הכל הכללי), הילה מהחנות היתה נהדרת! התקשרה מיד להודיע שההזמנה תתעכב, הביאה מתנה 2 עדשות חלופיות, והיתה איתי בקשר. אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות (וכמובן מהתוצאה), הלוואי שכולם היו כמוהם.
מוצר:
עדשות מגע חודשיות Sulfex
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עדשות מושלמתת!!!!! הייתי צריכה אותם לדמות שיצרתי והתאימו לדמות בול! המשלוח היה מהיר!!! תודה רבה!!
מוצר:
עיני חתול
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אספקה מהירה, שירות זמין, המוצר שהזמנתי אזל מהמלאי שלחו מוצר דומה עם עדשות חלופיות לנסיון בחינם, הגיע בדואר רשום תוך 72 שעות.
מוצר:
עדשות מגע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולים! שירות מהיר, איכותי ומחירים טובים מאוד. כבר שנה שניה ברציפות שאנו רוכשים רק באמצעותם ומאוד מרוצים. רק שימשיכו כך.
מוצר:
עדשות מגע Dispo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום שירות מצוין אמין ומהיר לקוח כבר כמה שנים!
מחיר טוב ומוצר איכותי מאוד!
מוצר:
עדשות מגע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולה! המוצר הגיע בזמן בלי שום בעיה.
הגיע בדיוק אחרי שבוע.
מומלץ מאוד. הכל היה ארוז טוב.
מוצר:
Renu תמיסה לעדשות מגע
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מומלץ. הם לא מגיבים מהר להזמנה. לפני שהזמנתי הבחור בטלפון אמר שהמוצר קיים במלאי ושלמחרת הוא יישלח איליי ויסמסו לי מספר מעקב. לאחר מס' ימים התקשרתי ובחורה ענתה לי וטענה שאין את המוצר במלאי והם מחכים לספק . לאחר יומיים שלא קיבלתי תשובה לגבי מתי יסופק לי המוצר נאלצתי לבטל את ההזמנה. מיותר לציין כי את התשלום הם גבו במיידי במועד ההזמנה ונאלצתי לבטל את העסקה באמצעות חברת האשראי.
תגובת החנות:
הלקוחה לא מדייקת בלשון המעטה...
אכן, כאשר הלקוחה התקשרה להזמין, המוצר היה במלאי ונאמר לה שלמחרת יחזרו אליה על מנת לקחת פרטי המשלוח כי היא ביקשה לעשות הזמנה טלפונית ולא באתר.
ביום למחרת, הלקוחה על ענתה לטלפונים וגם לא למיילים שנשלחו לכתובת המייל שלה. וכך גם יומיים ושלושה אח"כ.
למי אנו אמורים לשלוח? סתם לכתובת אקראית??!!
4 ימים לאחר ההזמנה, נכנסה הזמנה של לקוח נוסף ואנו שלחנו לו את העדשות ששוריינו לה, לא לפני שעידכנו את הלקוחה במייל על שאנו מבקשים לזכות אותה או שתמתין לקבלת משלוח חדש מהספק.
כמובן שגם למייל הזה היא לא הגיבה
רק לאחר כשבוע וחצי התקשרה לצעוק למה לא קיבלה את העדשות מבלי שעיניין אותה שאין לנו כתובת למשלוח...

אנו עושים ככל האפשר על מנת לספק ללקוחות שלנו את העדשות במהירות האפשרית ואפשר לראות מעשרות התגובות שאנו עושים עבודה לא רעה בכלל :)
(אתר העדשות עם כמות הפידבקים חיוביים מהגדולים ביותר)

צוות האתר
מוצר:
עדשות מגע soplex bio
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נשלחה יומיים אחרי שבצעתי את ההזמנה באתר, הגיעה מהר וללא תקלות. במחיר משתלם לזוג תמיסות בהחלט אזמין אצלם שוב.
מוצר:
זוג תמיסות לעדשות מגע Soflex Dispo Solution
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל להזמין באתר, שירות לקוחות תמיד זמין, הגיע באמצעות שליח בעלות סבירה ובאופן מסודר. קונה אצלם כבר כמה שנים ולא התאכזבתי לרגע. מחירים ללא תחרות.
מוצר:
עדשות מגע עסקה חצי שנתית Acuvue
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהיר, זול, יעיל, ונוח- כבר פעם שנייה שאנחנו מזמינים דרך האתר ומרוצים מאוד! כמובן שנחזור שוב.
מוצר:
נוזל לעדשות מגע נוזל עדשות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתר על המוצר הם כותבים אספקה תוך 5 ימי עסקים, בפועל הם העבירו את ההזמנה שלי לדואר רק שבוע אחרי שביצעתי אותה!!! כמובן שטרם הגיעה... במייל האישור של העסקה הם רושמים פתאום שהם מתחייבים על אספקה תוך 10 ימי עסקים מרגע השליחה... אף אחד לא מתחייב מתי הם יטרחו לשלוח, תיאורטית יכלו לשלוח גם עוד שנה... פשוט חוצפה.
תגובת החנות:
הלקוח שכח לציין שזה המלל הרשום באתר: עד 10 ימי עסקים מרגע השליחה ולא מרגע ההזמנה. ולמה? :
ללקוח יש צילנדר בעיניים, זאת אומרת שאין אף חנות שמחזיקה את נתוני העיניים שלו (שילוב של צילינדר, מספר, מעלות, וקימור)
כל הזמנה של צילינדר חייבת להתבצע מול היבואן בארץ, שרק זה לוקח כמה ימים (כמובן שהכל כתוב באתר אבל הלקוח לא מתבלבל מהעובדות...)
מצויין באתר שישנה אפשרות לשליחה עם שליח תוך 3 ימי עסקים, אבל הלקוח לא בחר באפשרות הזו.

עשרות חוות הדעת בזאפ מראות שאנו שולחים במהירות הרבה ביותר, וזריזים הרבה יותר משאר החנויות.
מוצר:
עדשות מגע ACUVUE OASYS ASTIGMATISM 6pck
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה.
הזמנתי חבילה חצי שנתית של עדשות מגע יומיות.
לקח להם שבוע ימים בכלל להגיע להזמנה שלי. התקשרו אלי ואמרו לי שהם מצטערים אבל אין את העדשות האלה יותר (שכבר שלמתי עבורם...) ואם אני אוסיף כסף אוכל לקבל עדשות מגע אחרות (לא נמאס מהטריק הזה...)
טענתי שזו לא בעיה שלי ואם הם רוצים לשלוח מוצר אחר אז הם צריכים לספוג את ההבדל במחיר ובתנאי שהמוצר יהיה תואם או טוב יותר. לא הסכימו והקשתי לבטל את ההזמנה.

אני רוכש הרבה מאוד האינטרנט, בקושי קונה בחנויות ורמת שירות כזו מתאימה למה שהיה נהוג לפני 10 שנים. היו צריכים להתגלגל עם ההזמנה תוך 24 שעות. היו צריכים ליצור עימי קשר תוך יום יומיים אם יש בעיה ולא למשוך שבוע ימים והיו צריכים לספוג כל שינוי במחיר/מוצר שלא קשור אלי בתור צרכן ולא לגלגל אלי על מיני עניינים של יבואן/ספק/ייצרן וכו...
תגובת החנות:
נתחיל עם העובדה שהלקוח רכש דרכנו עדשות במשך שנים רבות והוא לא ציין שעשינו בעבר את "טריק הזה" כפי שהוא אמר...
לעבודות: המוצר שהלקוח רכש הוא עדשות מגע Dailies AquaComfort. היבואן הבילעדי בארץ עידכן אותנו שהמוצר כבר לא מיוצר יותר.
זה לא שאין לנו את המוצר אלא אין לאף אחד בארץ ובעולם את המוצר. למה התחושה שזה "טריק" ??!! למה תמיד לחשוב שכולם עובדים עלי?...

היבואן מציע מוצר דומה עם תכונות טבות יותר בתוספת תשלום.
מה הלקוח מצפה? שאנחנו נספוג את התוספת?!! למה?

אנו לא מעוניינים להפסיד. נשמע סביר, לא?

צוות החנות

מוצר:
עדשות מגע Dailies AquaComfort
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תענוג!!! פשוט, יעיל, ובמחיר משתלם. שירות לקוחות מצויין ומשלוח מהיר גם לאיזורים מרוחקים. ברור שאזמין אצלם שוב.
מוצר:
עדשות מגע ACUVUE OASYS 6pck
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.