דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מזרנים, מיטות, כריות, בסיסים (גן הדרום)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קמפ דויד ישראל תעשיות מזרנים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקמפ דויד ישראל ?
4.33
ציון ממוצע
6
חוות דעת בשנה האחרונה
42
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
0
6 חודשים אחרונים
4
0
0
שנה אחרונה
5
0
1
כל הזמן
33
0
9
נמצאו 42 חוות דעת גולשים על קמפ דויד ישראל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעולה גם בקניה וגם בשרות
עומדים בשרות האחריות ללא תיחמונים

יש לציין במיוחד את חני משרות לקוחות
על הסובלנות והמיקצועיות,👍👍👍👍👍
מוצר:
ספורט קולקשן ויסקו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי מלקוחה מרוצה,
עשיתי הזמנה דרך הטלפון ,ואני לא טיפוס שאוהב להזמין משהו מבלי לראות ולגעת
אבל השירות היה אדיב וענייני,הזמנתי את המזרון ביום חמישי וכבר ביום שני קיבלנו את המזרון לפני חג הפסח!!!!
המזרון איכותי וטוב עסקה מעולה.
מוצר:
ויסקו במבוק vb160190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקמפ דויד דרך האינטרנט. כל התהליך נעשה טלפונית מול חני ממח'המכירות. הרכישה נעשתה טלפונית והתכתבות בווטצאפ.
בנוסף למזרון מגנטים רכשתי גם מיטה אותה בחרתי ממגוון הדגמים באתר. היחס של חני היה אישי ומקצועי אני קוראת לה מיטת החלומות. משפ' קמפ דויד נכנסה לי לב. מאד ממליצה!!!
מוצר:
פאוור מגנט דיסקו 140/190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמי אלכסנדרה רכשתי מזרן מחברתכם ב6/2/20 הגעתי אליכם דרך האינטרנט . השירות שקיבלתי מחני מהמכירות היה מעולה , הכל נעשה מהלב והנשמה.
קיבלתי את המזרן לאחר שבוע מיום ההזמנה . המובלים הגיעו בזמן שקבעו. נהנתי מאוד מכל התהליך של הרכישה שנעשתה מול ועל ידי חני....המוצר שקיבלתי עליו המלצה ע"י חני הוא אכן עמד בכל ההבטחות.
אני ממליצה בחום על חברת קמפ דויד שעמדה בכל מה שהובטח לי.
מוצר:
מזרן ויסקו במבוק 140/190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו דרך buy me מזרון זוכי מסוג במבו. המזרון עצמו מושלם!! גם חוויית הקנייה מהחברה הייתה מדהימה כשחני ייעצה לנו ועזרה להתאים את המזרון המושלם בשבילנו!
מוצר:
מזרון במבו קמפ דייוויד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו ב24/2/19 זוג מיזרונים אייר ויסקו,נדפקנו לא נוח גם אחרי שרכשנו אצלם 2 רפידות שמרככות,לא ניתן לבדוק מזרון עם הנילון עליו ,כך שאין משמעות לניסיון ובדיקה של המיזרון,לא ניתן להחזיר ,לא ממליץ, החלטנו לתרום המזרונים ולרכוש חדשים במקום אחר
תגובת החנות:
לקוחות אלו היו במקום, בחרו בעצמם את המזרנים למרות שהזהרנו אותם כי המזרנים מאוד קשיחים, "זה מה שאנחנו רוצים" היתה תשובתם, לא רצו התאמה אישית מקצועית והיו מאוד ממוקדים במה שהם רצו ולא שהו לעצתנו, למרות שיש ללקוחות 30 לילות ניסיון על המזרנים, לקוחות אלו לא התקשרו בתקופה זו שהמזרנים לא נוחים להם, כאשר התקשרו לאחר כשישה חודשים שרכשו את המזרנים, הצענו להם שיגיעו ויבחרו מזרנים אחרים למרות שעבר הזמן, אולם הם החליטו שרפידת ויסקו תפתור את בעיית הנוחות ואנו ייצרנו בשבילם, לפנים משורת הדין, שתי רפידות ויסקו גבוהות ואיכותיות. כנראה שאי אפשר לרצות אותם בשום דרך, אז באמת שירכשו במקום אחר. יש גבול לחוצפה.
מוצר:
אייר ויסקו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בס"ד

בתאריך 12.02.19 , קנינו בגן דרום זוג מזרנים למיטה יהודית.

חני , בעלת שירות אדיב יוצא דופן ומקצועיות רבה, התאימה לנו מזרן שתענוג לישון עליו.

ממליצים בחום

משפחת קטן - פתח תקווה
מוצר:
2 מזרני ויסקו ללא קפיצים למיטה יהודית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, רכשתי מזרן זוגי מגה ספין סנסיטיב ויסקו והדום מהמם , המזרן איכותי ונוח להפליא וההדום יפייפה ואיכותי ביותר.
חשוב לי להודות מקרב לב לכל צוות החברה ובמיוחד לחני המקסימה על הסבלנות והיחס האישי שקיבלתי סופר מקצועיות ממליצה בחום לקנות רק דרכם!!
חברה מספר 1!!!!
מוצר:
מזרן ספין סנסיטיב ויסקו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לאחרונה את המזרן "ויסקו פרפקשן" דרך החנות לאחר חיפוש ארוך בין החנויות והדגמים השונים. השירות שקיבלתי במקום לבבי ומקסים, וגם זמן אספקת המזרון הייתה מהירה ! המזרן מעולה - נוח ומרגיש איכותי. ממליץ בחום על החברה. לילה טוב (;
מוצר:
VP160190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום שמי מירב לפני שבוע וחצי בערך רחשתי מהחברה של קמפ דיויד מיזרון יחיד ויסקו, סנסטיב. זה פעם שניה שהזמנתי מהם מיזרון לפני שנתיים הזמנתי את אותו מיזרון אבל בגודל 1.90 על. 1.40 למיטה וחצי כמעט זוגית והיינו מרוצים מאד ועכשיו הזמנו אותו מיזרון. אבל על 1.90 על 80. מיזרון יחיד ורוצה להגיד שזה מיזרון מאד איכותי ונוח השינה עליו מצויינת קודם כל. גם השירות היה טוב מאד בשבילי. ברצוני לציין את חני שעזרה לי וגם עשתה לי הנחה בגלל שאני לקוחה חוזרת. וחני ונעמה. זירזו את המישלוח בשבילי שאקבל מהר את המיזרון אז בסהכ אני די מרוצה מהשירות וחויית הקניה והמיזרון עצמו וממליצה
מוצר:
מיזרון סנסטיב קמפ דיויד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרן visco perfection המזרן מעולה ממליצה בחום והשירות שקבלתי היה מצויין מחני סמנכלית השיווק
מוצר:
Visco perfection
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה עגומה ונוראה, בהתחלה הכל היה נראה נפלא. האישה הייתה נחמדה והמחיר היה סביר. הבטיחו שיספקו תוך 14 ימי עבודה ואכן סיפקו. אבל, ופה מתחיל האבל הגדול כי מפה הכל נהיה רע. לא כמו כל חנות/חברה שמכבדת את עצמה ויוצרת קשר עם הלקוח לפחות שבוע לפני לגבי מועד ההספקה, החברה הנ"ל יצרה קשר בערב שלפני ההספקה ואמרו כי "למחרת הבסיס יגיע בין 18:00-21:00", קודם כל צריך לשאול את הלקוח אם זה מתאים לו, אם הוא יהיה בבית, אבל כאן כלום. דבר שני מה זה השאלות הללו, טווח של שלוש שעות ובעיקר בשעות בהן הילד שלי צריך לישון! לא משנה נגיד וספגנו את הזמן הקצר שלפני והשעות הלא סבירות להגעה. כשהבסיס הגיע כולו היה מלא בסדקים וחורים בעץ, מלא מקומות היו שבורים וישרו קצוות חדים מאד (להזכיר יש לי תינוק), בנוסף הבסיס בכלל לא שויף וברגע שהתחלתי לסדר אותי בחדר נחתכתי ביד, כמובן שגם שכבת לכה לא נעשתה. בקיצור חובבנות של בנייה. כשיצרתי קשר על החנות כדי להסביר את הפגמים, ישר אמרו שזה לא בסדר, שישלחו בסיס חדש ושאני אשלח מייל בו אני מסביר את טענותיי ואצרף תמונות של הפגמים. ישר שלחתי מייל בצירוף תמונות וביקשתי שייצרו איתי קשר, ומאז שום דבר.. ממליץ להתרחק מהחברה הזאת ולא להתפתות למחיר הנמוך כי כמו שהסברתי יש לו סיבה..
תגובת החנות:
התמונות שנשלחו למערכת החברה הראו מקומות כהים יותר, שאלו העיניים של עץ האורן הטבעי, איננו יודעים על מה המהומה, הלקוח ידע כי זה משטח עץ+מסגרת, מעץ אורן מלא. יצויין כי המייל התקבל רק ביום ראשון, וכבר נכתבה חוות דעת, דבר שיש בו טעם נפגם. לגבי זמן האספקה, החברה מתקשרת תמיד יום לפני האספקה כאשר תווך האספקה הוא כשלוש שעות עם התראה מוקדמת של שעה או חצי שעה, מה גם שהלקוח לא חייב לקבל את המוצר בזמן הזה ויכול לבקש זמן אחר כך שלא מובן לנו על מה המהומה.
מוצר:
משטח עץ מסגרת 180/200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שהזמנתי אצל הגב' חני מנהלת המקום המדהימה ,
שהרגיעה אותי לגבי הרכישה, באה לקראתי באהבה ..למרות שהייתי קרציה ולא התחרטתי לרגע..הגיע המזרון המושלם ויסקו פרפקשן ואנחנו מאושרים,
המוביל המדהים המקסים היה מושלם..ואנחנו ממש ממליצים ..
אל תחכו בבקשה לכו לקנות רק בקמפ דויד אצל הגב' חני ..תגידו שאני שלחתי אותכם.אוהבת אותך חני.
מוצר:
ויסקו פרפקשן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המזרן ויסקו פרפקטשן במידות 180/200 והמזרן פשוט מעולה,בנוסף קיבלתי שירות מעולה מעבר לקו הטלפון מנציגה בשם חני,תודה לך.
גם המוביל היה נחמד מאוד.
ממליץ בחום .
מוצר:
ויסקו פרפקטשן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שלוש שנים קנינו מזרן מקמפ דיויד. שירות לקוחות מדהיM - קנינו מזרן, היה לנו רך מדי, חני המליצה על מזרן אחר, הם החליפו את המזרן בכיף וברצון טוב. מאד רוצים לעזור, נותנים לנסות את המזרן אצלנו בבית עד חודש, החליפו את המזרנים עד שהיינו מרוצים.
חזרנו אליהם עכשיו לקנות מזרן שני. אותה חויה חיובית של רצון טוב, שירות מהיר, מאד רוצים לעזור ולתת לנו את הפתרון שיהיה טוב לנו. עד היום קמפ דיויד וחני בשירות לקוחות נתנו לנו את השירות הטוב ביותר מכל חנות אחרת בארץ, לא משנה באיזה תחום. והמזרן שקנינו מהם ושאצלנו שלוש שנים אחלה של מזרן.
מוצר:
מזרן אורטו מדיק ויסקו פילוטופ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרון, ציינו 30 יום נסיון, לקראת תום ה-30 יום אכן ביקשתי להחליף.
היו מאוד אדיבים, הסתבר שאחד התנאים ל-30 יום נסיון הוא שהמזרון יישאר בעטיפת הניילון, אך למרות שבמקרה שלי הוא לא היה שמור כך, נאותו לקבלו בכל זאת ולספוג את העלויות של ריפוד מחדש (מה שמסתבר נדרש במקרים כאלה בשל תקן משרד הבריאות).
אך מעבר לכך, גם באיתור החלופה נתנו ליווי טוב והציעו מגוון פתרונות על מנת לענות לצרכים שהעלנו, כגון רפידות מסוגים שונים וכמובן מזרונים המתוכננים למה שאנו מחפשים.
חוויית הקניה המקורית וחויית השירות לצורך מימוש החלפה בשורה התחתונה מאוד חיוביות.
מוצר:
מזרון זוגי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המזרון שקניתי לפני שנתיים מסוג פלקסיבל ויסקו סופט שקע במרכז והפך להיות מאוד לא נוח לשינה. ביקשתי החלפה לפי האחריות של 20 שנים שהחנות מבטיחה. בחנות המפעל ,חני הבטיחה שאקבל מזרון כמו שהיה לי כיוון שאני סובלת מבעיות גב. אבל במקום המזרון שלי קיבלתי מזרון קשה שלא יכולתי לישון עליו, לאחר ויכוח המוביל החזיר לי את המזרון הפגום ולקח 200 שח על הובלה לאחר שכבר שילמתי הובלה עבור ההגעה. ביקשתי לקבל מזרון כמו שהיה לי פלקסיבל ויסקו סופט שנמצא באתר החברה וחני התעקשה שהוא לא מיוצר יותר. כבר עברו חודשיים ועדיין אין לי מזרון מתאים וכמי שסובלת ממחלת פרקים - כל לילה הוא סבל!! אני עדיין ממתינה שהחברה תעמוד באחריות ותספק לי מחדש את המזרון המקורי שבקושי החזיק מעמד שנתיים. חני מבינה היטב במזרונים ואני בטוחה שהיא תתעשת ותספק לי את המזרון הנכון ותחסוך ממני עוד סבל וכאבים.
תגובת החנות:
חברת קמפ דויד מעניקה ללקוחותיה 30 ימי ניסיון, הלקוחה רכשה לפני כשנתיים מזרן שהיה לשביעות רצונה המלאה, לאחר כשלושה חודשים ביקשה להחליפו לרך יותר ולמרות שעברו ימי הניסיון והאריזה המקורית הוסרה, הוחלף המזרן. לאחר כשלושה חודשים שוב התקשרה וביקשה להחליף את המזרן לקשה יותר, הורידה שוב את האריזה המקורית וביקשה שוב להחליף, והמזרן הוחלף, ושוב, לפני כחודש, התקשרה הלקוחה וביקשה להחליף את המזרן ואכן המזרן הוחלף בפעם הרביעית, לפני כשבועיים שוב התקשרה הלקוחה וטענה כי המזרן רך לה מידי ורוצה להחליפו בחמישית למזרן שהיה לה בהתחלה (לפני כשנתיים) ושוב הוחלף המזרן. החברת עושה ועשתה כל שביכולה לעזור ללקוחה. על פניו נראה כי הקושי שלה בשינה נובע מסיבה אחרת ולא מהמזרן, צר לנו אך לא ניתן יותר, לאחר 5 פעמים שהוחלף המזרן במשך שנתיים, להחליפו בפעם השישית שהרי ברור שהמזרן הוא לא הסיבה האמיתית. שנתיים אנו מנסים לרצות את הלקוחה ללא הועיל למרות שהחוק קובע שניתן להחזיר את המזרן 14 יום מיום הקניה, תקנון החברה קובע 30 לילות ניסיון באריזה המקורית ועברו כאמור שנתיים, מה גם שהלקוחה רוצה את אותו המזרן שהיה לה בהתחלה.
מוצר:
מזרון פלקסיבל ויסקו סופט
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל תודה לחני סמנכ"לית שווק
המזרן הוחלף לאחר שנתיים ללא בעיות וללא חקירות מיותרות,המזרן החדש הגיע מהר מאוד, שירות יוצא מן הכלל במציאות שלנו. שרות כזה יש רק בקפה דוד או בחו"ל
מוצר:
מזרן זוגי סילבר ויסקו SIL140190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בכללית: חיוך גדול בהתחלה. מוצר באיכות ממוצע-מינוס, שרות לקוחות גרוע מאד לאחר הקניה, לא שווה!

הפרטים: בטלפון תמצאו מוכרת נחמדה עם סבלנות ועונה תמיד, אבל זה עובד ככה רק לפני הקנייה.
אחרי שקבלנו המוצרים גילינו שהמיטה/ראש שהם מוכרים לא באיכות הכי טוב ואפילו...לא מתאימים למזרן שלהם!!
אחרי כמה הפצרות שלחו לנו פועל שפשוט חתך (!) את רגלי המיטה קצת פה ועוד טיפה שם כדי שהמזרן ייכנס.. והשאיר אותה "פחות או יותר בסדר", עדיין מרגישים רעידה קטנה אם מעיזים לזוז יותר מדי במיטה...
אחרי שנה של שימוש במזרן הרובד העליון של הבד ניהיה מלא קמטים (קשה להסביר בלי תמונות) זאת אומרת שהמזרן כבר לא שטוח אלא עם מלא תבלוטת ומאד לא נוח לישון על זה. צריכים למתוח מהצדדים כל כמה לילות....
כתבנו להם בוואטספ כמה וכמה פעמים (אחריות ל20 שנה!) אבל לא קבלנו שום מענה!
לא בשביל זה הוצאנו 6000 ש"ח
תגובת החנות:

שלום רב,

קיבלנו בקשה לבדיקת מידות המזרן בחודש נובמבר 2015 ולראיה יצאה הזמנה לבדיקה ביום 09.11.2015, רצ"ב העתק הבקשה, הגענו ללקוח וטיפלנו בבעיה, לא נמצאו במערכת תלונות נוספות, איך נוכל לטפל אם כלל לא פנו אלינו, אחד מהדברים העקרוניים במדיניות החברה הוא שימור לקוחותיה, במידה והלקוח היה פונה אלינו (שימציא מייל או מכתב כזה) הוא היה מטופל במהירות וללא דחיה, חשוב לנו שהלקוחות של קמפ דויד ישראל יהיו מרוצים, שהרי זה הפרסום הטוב ביותר.
נ.ב. נשלח אליכם במייל העתק טופס שירות הלקוחות שטיפלנו בלקוח על הצד הטוב ביותר ביום 09.11.2015 עפ"י בקשתו בעיה במידות ולא שום תלונה אחרת, אם היתה בעיה במיטה כפי שהלקוח כותב היינו מחליפים אותה (לא מתקנים).



מוצר:
מזרן מיטה ראש מיטה ספה ספורט קולקקשון ויסקו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השרות היה מצויין- קבלנו את המזרון בפחות משבוע לאחר בקשה לספק את זה כמה שיותר מהר. השליחים הגיעו בזמן. חני עזרה מאוד בטלפון. חשוב לציין שהמזרון מתאים יותר למי שאוהב מזרונים יותר קשים- כמונו. אנו ישנים על זה רק כמה יומים אך אני מרוצה.
מוצר:
מזרון vp140190
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרן מסוג ויסקו פרפקשן, שהגיע בזמן לכתובת שציינתי. בהתחלה הרגשתי שהמזרן מרגיש לי מעט קשה ואני טיפוס של "רך". בחברה אמרו לי (בטלפון) שהמזרן מתרכך לאחת 3 שבועות ושכדאי לי לתת לזה צ'אנס. החלטתי לישון על המזרן בעודו בניילון במידה ואחליט להחזיר אותו. לאחר שבוע נסעתי לסניף ביבנה כדי לבדוק מזרנים חלופיים ופגשתי את חני, ממח' המכירות. חני היתה מאוד נחמדה והקשיבה לבעיה שהבעתי בפניה, שדרגת הקושי של המזרן מעט קשה, על אף שהמזרן עצמו דווקא נוח. חני הסבירה לי שהמזרן מתרכך מעצמו לאחר 3 שבועות במגע ישיר עם חום הגוף, ואף הראתה לי את המזרן במצבו הטבעי, כשהוא רך למדי ונעים. חני הרשתה לי להסיר את הניילון ואף הבטיחה שאוכל להחליף את המזרן באישור מיוחד במידה ואחליט לעשות כן. עבר חודש מאז (ללא הניילון). המזרן התרכך והיום הוא רך ונוח מאוד. אני מרגישה את התמיכה המענגת שהמזרן מעניק לגוף שלי והשינה שלי רגועה ועמוקה, כפי שלא חוויתי בעברי.
כאבי הגב והכתפיים נעלמו, ואני קמה רעננה ומלאת אנרגיה לאורך כל היום. מעולם לא היתה לי חוויית שינה כזו. מוצר משובח - שווה כל שקל!
מוצר:
מזרן ויסקו פרפקשן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזרן ואני מאוד מרוצה ממנו בעקבות ההמלצה של חבר מאוד מומלץ לקנות בחנות זו תנסו ולא תפסידו
מוצר:
מזרן CLASS SPRING PILLOW-TOP
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני השותף של משה, moshe Bart מהתגובה פה למטה, קנינו את המיזרונים ביחד (באותו יום), בלי שהחברה ידעה שאנחנו בהאותה הדירה.
אמנם קצת באיחור כי אני עובד המון וחוזר מותש הביתה, אבל למען הקונים הפוטנציאלים, למען אלו המוציאים את מיטב כספם, תידעו שמודבר בחברה נכלולית.
1. המזרון היה קשה מאוד. לא בינוני כמו שציינו.
2. ניסו לעשות עלינו קומבינה במחירים. לי אמרו X למשה אמרו Y (איקס 100 שח) ואמרו לו שלאף אחד לא נתנו מחיר טוב מזה.. יש לציין לאור הסיטואציה שהם נתפסו על בשקר על חם, הם החזירו לו את ה100 שקל. (כדיבירה של חני "על 100 שקל לא נלך לרב)..לדעתי זה לא הכמות, זה עצם הניסיון).
3. לקח להם המון זמן להחזיר את המזרון.
4. לא הסכימו להחזיר את המזרון באותה עלות הובלה (ביקשו כפולה). כשר, אבל לא יפה, לא מכובד. לדעתי זה מעיד על בית העסק.
תגובת החנות:
כל מה שנכתב הינו שקרי, מעליל ואינו מתקרב לאמת ולו במעט, לכן איפה להתחיל ולהשיב לדברים אלה, חברת קמפ דויד ידועה בשירות הבלתי מתפשר שלה, מעולם לא דרשנו הובלה כפולה, מעולם לא ניסינו לקחת "100 שקל" יותר מאף אחד, מי שמעוניין להחזיר את המזרן, אנחנו משתדלים להחזירו כמה שיותר מהר שהרי המזרן נמצא אצל הלקוח ובשימושו וזה הפסד כספי לחברה. מכל מקום, הזוג "הנחמד" הזה לא מפסיק להכפיש אותנו בכל מקום וזה אומר דרשני, עבור איזה מתחרה הם עושים זאת.
מוצר:
מיטה visco perfection
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית, התפתתי למחיר אטרקטיבי בבלק פריידי וגילית שהמבצע הוא פחות או יותר קבוע.
שנית, אני ושותף שלי שנינו הזמנו מזרון יוניק ויסקו ולאחר בירור רמת הקושי הוצע לנו לשדרג לויסקו פרפקשן שאמור להיות מפנק ויותר רך משמעותית על פי מה שצוין בטלפון. כמוכן בשדרוג, ההובלה עולה שלא כמו במודעה המקורית כי לטענתם (חני) התמחור שונה.
בעת קבלת המזרון הסתבר לנו שהוא קשה מאוד. (מאוד!) לאחר כשבועיים של תקופת נסיון (שהוברר לנו שהוא יכול להתרכך ושנתרגל אליו) החלטנו להחזיר את המזרון, תקופה זו הייתה ארוכה מידי (מספר שבועות) ולבסוף החזרתי את המזרון עצמאית.
לסיכום, מלבד הגעתו המהירה של המזרן, חווית הקניה לא הייתה מוצלחת בעליל והכי הפריע לנו ההגדרה הפתלתלה של קושי המזרון וההצעה האוטומטית לשדרג בטענה שחצי קשיח זה בעצם קשה.
חני דווקא נחמדה..
תגובת החנות:
זו בדיוק הסיבה שחברת קמפ דויד מעניקה ללקוחותיה 30 לילות נסיון, קושי המזרן הוא עניין אינדיבידואלי, לאחד אותו מזרן קשה ולשני הוא דווקא רך מידי, הלקוח החזיר את המזרן למפעל באופן עצמאי כיוון שרצה לחסוך את דמי ההחזרה וזו זכותו המלאה, מיד בהחזרת המזרן הלקוח זוכה בכל כספו
מוצר:
מזרן ויסקו פרפקשן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפעם החלטתי לכתוב חוות דעת רק לאחר פרק זמן ממושך שבו אנסה ואבדוק את המוצר. ביררתי הרבה לפני הקנייה,בין היתר שוחחתי טלפונית עם חני,החלטתי לראות ולמשש לשכב ולהרגיש לפני שאני רוכש. נסענו ליבנה,שם התוודענו לשירות מסוג אחר, לא מנסים "לדחוף" לך העיקר למכור. חני שאלה חקרה והמליצה על מזרן מסוג אורטו מדיק ויסקו פילוטופ של קמפ דיויד. עברה למעלה משנה מאז הרכישה. זה המזרן הטוב והנוח ביותר ששכבנו עליו. כאבי הגב שמהם סבלנו אני ורעייתי, נעלמו. פשוט כיף לקום בבוקר. כשאנו מתארחים בבית מלון או אצל משפחה, המזרן מאוד חסר לנו. מוצר מצויין ושירות לקוחות עם יחס מעולה - קיבלתם קנייה מצויינת.
מוצר:
אורטו מדיק ויסקו פילוטופ OMVP160190
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.