
מוצר מעולה. הכל עובד. הכל מתאים. להזמין קל ונוח. ארוז טוב. דבר יחיד - חיקיתי המון זמן למשלוח. קניתי ב29 לאפריל, בפועל קיבלתי רק ב20 למאי.

מוצר מעולה. הכל עובד. הכל מתאים. להזמין קל ונוח. ארוז טוב. דבר יחיד - חיקיתי המון זמן למשלוח. קניתי ב29 לאפריל, בפועל קיבלתי רק ב20 למאי.

המוצר הגיע תקול !!! הופניתי על ידי הספק לאיש תמיכה. התומך הגיע למסקנה שהמוצר תקול ויש להחליפו. הספק לקבל אחריות ולשלוח מוצר חליפי. מבקש שנשלח את המוצר ולאחר שיקבל אותו ישלח אחר תמורתו. בזבזתי שעות להפעיל מוצר שאמור לעבוד plag & play ועכשיו אצטרך לבזבז זמן וכסף לשלוח את המוצר הפגום שקיבלתי עדיף להזמין מסין.
לצערנו אכן קורה (אם כי לעיתים נדירות) כי מוצר מגיע ללקוח תקול. ברור שאין ביכולתינו לדעת זאת מבעוד מועד מאחר ואנו מספקים את המוצר ארוז וסגור באריזתו המקורית כפי שהגיע אלינו מהיבואן. במקרה זה כפי שאומר גם הלקוח התקבל המוצר אצל הלקוח ,הלקוח התקשר אלינו ואמר כי אינו מצליח להפעיל את המוצר, הפנינו אותו לשירות הלקוחות של היבואן, שם התברר (בשיחת טלפון) כי המוצר פגום. הלקוח חזר אלינו טלפונית ושוב, כפי שכותב כאן גם הלקוח הצענו לו לשלוח אלינו את המוצר הפגום ולקבל אחר תמורתו בדואר, כפי שהתבצע המשלוח המקורי. הצענו אף, לפנים מורת הדין, לזכות אותו בעלות המשלוח אלינו. עד היום המוצר לא נשלח אלינו ובמקום זאת העדיף הלקוח לפרט כאן את השתלשלות העניינים.

שלום, אין ספק שמפחיד לקנות באינטרנט. אבל השרות של החנות הייתה מעולה. המשלוח הגיע מהר, המוצר היה זמין במלאי. האתר מאוד נוח להזמנה. סך הכל אחלה חברה הייתי קונה שם שוב.

הזמנה באתר פשוטה, מספקת נתונים על המוצר, ממשק ההזמנה נוח, הגיעה תוך 5 ימים. דיווח רציף על סטאטוס הטיפול בהזמנה כך שאפשר להיות בטוחים שהמוצר יגיע בזמן.

מחיר זול ביותר,משלוח מהיר ואמין. אין סיבה לקנות במקום אחר !. זאת כבר הקניה השנייה שלי שם, ממליץ לכולם. תמשיכו ככה.

פעם השני שאני קונה מפה, הדיו הגיע מהר ובדיוק מה שהזמנתי. המחירים הכי טוב בארץ. החנות הזה מעולה ומומלץ מאד!!!

הזמנתי ללא הוראות שילוח מיוחד. הנחתי היתה כי יגיע בדואר רשום חלפו 3 שבועות, לא קבלתי את ההזמנה, החיוב לחברת האשראי ירד מזמן, הספק לא מתייחס אלי ומטיל את האחריות על הדואר... איני מתגורר במקום מבודד או דומה ושירות הדואר לכאן סדיר ותקין. ייתכן וכלל לא שלחו לי את הסחורה והסתפקו בחיוב האשראי ללבטחונכם - השמרו
הלקוח הזמין ראש דיו ב-20/01/15. ב-22/01/15 נשלח ראש הדיו אל הלקוח. במכירה צויין בברור כי המשלוח הוא בדואר רגיל (גם במכירה עצמה וגם בסל הקניות), יתרה מכך, בסל הקניות אף הייתה אפשרות למשלוח בדואר רשום בתוספת תשלום. שירות הדואר בישראל (גם למקומות מבודדים) הוא לרוב אכן תקין וסדיר. אולם, לצערנו לעיתים ישנם עיכובים בדואר שאינם תלויים בנו, וקורה כי משלוחים מגיעים גם לאחר שלושה שבועות לערכך ואף יותר.

הזמנה מהירה - מוצר בדיוק מה שהזמנתי-מחיר סביר -אין מה להתלונן - אני מוכן להזמין עוד פעם בותו אתר בלי ספק

שרות מצויין, מחיר תחרותי, משלוח מהיר ביותר. האתר באינטרנט ברור ולא מסורבל. המשלוח מגיע עד לבית תוך שלושה ימים. אני אקנה שוב בשמחה

תהליך ההזמנה היה פשוט ונוח, לא חזרו אלי מספיק מהר כדי לקחת מספר כרטיס אשראי, בסוף הכל הסתדר, המוצר הגיע ואני מרןצה.

הקניה הייתה מהירה ופשוטה. המוצר הגיע לאחר חמישה ימי עסקים בלבד. מוצר מקורי והכי זול שראיתי בארץ.. ממליץ בלי לחשוב פעמיים.

הקניה נעשתה באתר בקלות רבה. . . המוצר היגיע מהר. . . המוצר תואם את המפורסם באתר. . . .

בצעתי רכישה טלפונית שכלל זוג דיו חלופי למדפסת hp, קיבלתי אותם והשחור היה פגום,יצרתי קשר עם בחור בשם ירון ואמר לי שהוא שולח לי אחר,לכשראיתי שזה לא מגיע שוב יצרתי קשר עם אותו אדם ואז נאמר לי שהפעם הוא שולח לי את הדיו בדואר רשום.חיכיתי ושום דבר לא קרה ויצרתי אתו שוב פעם קשר,אז הוא אומר לי שהוא איבד את המספר של הדואר הרשום ושהוא לא יכול לעזור לי,אם זה לא שוד וגניבה לאור היום אני לא יודע מה כן.
הלקוח ביצע רכישה טלפונית של זוג ראשי דיו חלופיים למדפסת, וקיבל אותם כפי שהתחייבנו. לאחר תקופה קצרה הלקוח יצר עימנו קשר וטען שאחד מראשי הדיו פגום. מתוך אמון בלקוח קיבלנו את טענתו ולא ביקשנו אפילו שישלח לנו את ראש הדיו לבדיקה אלא מיד שלחנו לו בדואר ראש דיו חליפי. לצערנו מהירות האספקה של דואר ישראל מאוד לא יציבה ונעה לרוב בין יומיים שלושה לבין שבועיים שלושה ולעיתים אף יותר, לאחר כשבוע וחצי הלקוח פנה אלינו שוב וטען כי לא קיבל את ראש הדיו החליפי ולמחרת שלחנו לו ראש דיו נוסף הפעם בדואר רשום. ביקשנו רק שכאשר יקבל את שני ראשי הדיו (הראשון שנשלח בדואר רגיל והשני שנשלח ברשום) יצור איתנו קשר ואו שישלם על ראש הדיו הנוסף או שישלח אותו אלינו חזרה. לאחר יומיים ממשלוח הדואר הרשום הוגשה פניה זו לזאפ. (דואר רשום לפי מדיניות הדואר מסופק עד שבעה ימים מהמשלוח ולא תמיד הם עומדים גם בזה) לסיכום הלקוח קיבל שני ראשי דיו חלופיים לראש הפגום שטען שברשותו. זמן האספקה להחלפת הראשים היה אכן ארוך מהרצוי אולם זה נובע מאיכות שירות הדואר ולא מגורמים שבשליטתנו. אנו שלחנו את ראשי הדיו בכל פעם תוך 24 שעות ממועד בקשת הלקוח ותוך מתן אמון מלא בלקוח.

הזמנתי דרך האינטרנט מהסניף בראש העין. המשלוח הגיע בזמן, השירות מעולה, המחירים נוחים והתנהלות כללית רצינית ומקצועית. בהחלט אחזור ואזמין אצלם מוצרים בעתיד.

ביצוע ההזמנה באינטרנט היה פשוט, יעיל ומהיר. המחיר היה הכי זול בזאפ. המשלוח הגיע בזמן והמוצר היה בדיוק מה שהזמנתי. מה צריך יותר מזה?

חווית קניה קלה ומהנה, משלוח מהיר עם שליח עד הבית. המוצר היה תואם למה שהתבקש.ישר כוח אקנה שוב אצלכם, אמליץ לחברי לרכוש גם.

הגיע למחרת!!! למרות שרשום תוך 7 ימים. הגיע למחרת!!! למרות שרשום תוך 7 ימים. ההזמנה התבצעה במהירות, והמשלוח הגיע בזמן. ההזמנה התבצעה במהירות, והמשלוח הגיע בזמן.

המוצר שהזמנתי (ראשי דיו למדפסת HP) הגיע במהירות, שירות לקוחות מצויין שעדכן וששלח עדכון לגבי סטטוס ההזמנה. פשוט תענוג לגלות שיש גם שירות כזה בארץ.

מומלץ ביותר, קניית אינטרנט מושלמת, כל התהליך מההזמנה עד לקבלת המוצר לקח יומיים, התקשרו מהאתר לבדוק שהמשלוח היגיע ואנחנו מרוצים

הגיע עם שליח בתשלום, מוצר חדש ומקורי כפי שהובטח, חשבונית נשלחה במייל לבקשתי, בסך הכל משתלם ונחמד ובהחלט אקנה מהם שוב במחיר הזה, מומלץ

התגובה בנושא התשלום הייתה מידית ומהירה. המוצר הגיע תוך 3-2 ימים באריזה מסודרת. נהניתי מהשירות היעיל, המהיר, בלי ברבורים מיותרים מסקנה בהחלט חיובית, גם ביחס לעתיד.

הגעתי אל החברה דרך ZAP ורכשתי את המדפסת באתר. הזמנתי מדפסת והיא הגיעה תוך כ- 48 שעות מיום ההזמנה. המוצר הגיע ארוז עם כל הכבלים/דיו כלול בפנים במצב מעולה. ממליץ בחום.

אני קונה בחנות זו כבר פעמים מספר לשביעות רצוני המלאה. המחיר סביר מאד לדעתי ושירות הלקוחות מצוין. ממליצה לקנות אצלם.

המשלוח הגיעה במהירות עם שליח עד הבית, ראשי דיו מקוריים ואיכותיים. ההרשמה וההזמנה באתר נוחה ומהירה. המחיר זולים. בקיצור, מומלץ מאוד.אזמין אצלם גם בעתיד.

שירות מדהים,הזמנה קלה מהירה ונוחה הזמנתי מהם פעמיים וקיבלתי את ההזמנה יום למחרת עם שליח אדיב עד לבית! אין ספק שאזמין מהם שוב ואמליץ לחברי...