
חברה עם שירות גרוע, לא לרכוש. רכשתי מחשב ויום למחרת קיבלתי הודעה שהמחשב בחברת השילוח. 4 ימים לאחר הרכישה קיבלתי טלפון עם הודעה שאין מחשב כזה ("מישהו הקדים אותך ברכישה ואין לנו במחסן") ושההודעה בכלל לא מהם. ביטלתי את ההזמנה בתקווה שגם כאן לא תהיה לי הפתעה מהחברה נשמע לא רציני ומציע לחשוב לפני שמבצעים רכישה.























