
שירות נהדר ואספקה מהירה מאוד. המוצר איכותי ביותר ובמחיר הכי טוב ברשת. ממליץ בחום על החנות.

שירות נהדר ואספקה מהירה מאוד. המוצר איכותי ביותר ובמחיר הכי טוב ברשת. ממליץ בחום על החנות.

הזמנתי מתנה דחופה דרכם. פנו מיד כדי לוודא שההזמנה מדוייקת. קיבלתי את המוצרים תוך יום אחד במהירות, והם יצרו קשר לוודא שקיבלתי הכל בזמן. בהחלט אזמין שוב מהם!

שירות מצויין , הגיע במהירות הזמנתי ולמחרת כבר המוצר היה אצלי, מרוצה מאוד המוצר ברמה גבוה

המוצר הגיע במהירות שיא וארוז היטב. הופתעתי שהוא כבר הגיע :) קל ונוח להזמין באתר. מומלץ!

קניתי את המוצר בקלי קלות ביום שלישי בערב, ותוך 30 שעות כבר קיבלתי הודעה שהשלוח כבר הגיע לנקודת האיסוף! בחיים שלי לא ראיתי דבר כזה! צל"ש!

הגעתי אל דיירקט ליין בחיפוש בגוגל ולמרות שמעולם לא ביצעתי קנייה באתר שלהם הזמנתי 2 סוללות נטענות מסוג Romoss Sense 6P 20,000mAh. משלוח לנקודת איסוף היה מהיר מאוד והמוצר מצויין. תודה רבה!

קניתי Logitech Spotlight מהחנות. המוצר הגיע עם שליח תוך יומיים (בעצם לאחר יום עסקים אחד מההזמנה) ללא שום בעיות. מרוצה ביותר.

שרות מצויין, טיפול מעולה, מומלץ בחום. הזמנתי משקפת באתר, המשקפת הגיעה תוך יומיים. לאחר שנתגלתה בעיה במוצר - פניתי לערן שטיפל ודאג להחלפת המוצר בהקדם. תודה רבה על שרות מועלה

לא האמנתי אבל המוצר שהזמנתי הגיע תוך יום וחצי! הכי מהר שהיה לי אי פעם! בנוסף, הם ארזו את המוצר בצורה מאוד מוגנת אבל מינימליסטית שלא הייתה בזבזנית ולא יצרה לכלוך ופגיעה בסביבה מעבר לנחוץ. אני מאוד מרוצה מהמוצר, מהמשלוח ומהמחיר! אקנה שוב, וגם אמליץ לאחרים להזמין מדיירקט ישראליין!

התגלתה בעיה במכשיר שקניתי. אחרי יומיים הגיע בשליחות המכשיר החדש. שירות מהיר , אמין ויעיל.

לא זמינים בטלפון או צ׳אט. מלאים ביקורת על הלקוח. לא רוצים להבין ו או לעזור.
הלקוח רכש מוצר בתוספת שליחות לירושלים. קיבל חשבונית במייל והמוצר נמסר לחברת השליחויות. כבקשתו ובמדיניות של קבע, השליח היה אמור לתאם טלפונית או במסרון את הגעתו ואמור להגיע רק בתאום מלא. הלקוח התקשר אלינו (למרות טענתו שאין לנו טלפון) וביקש בקשה שאינה ברת ביצוע, "שהשליח יתאם איתי טלפונית ואני אפנה אותו לכתובת בירושלים או לכתובת בתל-אביב" הסברנו לו שהדבר בלתי אפשרי, יש שליחים שעובדים רק בירושלים ושליחים שעובדים רק בתל-אביב ואי אפשר לבקש משליח שקיבל משלוח לחלוקה בירושלים, לנסוע ולחלק את המשלוח בתל-אביב" התשובה על כל ההיגיון שבה לא מצאה חן בעיני הלקוח והוא ביקש לבטל את ההזמנה. ביטלנו והחזרנו לו את מלוא כספו.

חיפשתי פאנל נייד סולארי, המחיר בחנות הזאת היה זול פי שתיים מהמוצרים דומים בשתי רשתות חנויות מחשבים גדולות שבדקתי. הזמנתי. השירות היה מעולה, הפאנל הגיע במשלוח תוך יומיים, תודה רבה! (ביקשתי לשלוח בדואר, אבל החנות שלחה בצ'יטה משלוחים, שזה יותר מהיר בד"כ). - משה.

רכשתי מכשיר ובעקבות פנייה דרך האתר חזרו אלי במהירות ובאדיבות יוצאת דופן. משלוח מהיר שירות מצויין.

האתר שלהם נוח להזמנה וגם כאשר יש שאלות ובירורים החברה זמינה בטלפון. שרות מצויין ואדיב.

שירות לקוחות מעולה!!!!!!!!! מענה מהיר וקבלת המשלוח תוך זמן קצר, למרות עומסי החגים ובעיכובי הקורונה

הזמנה פשוטה באתר. חזרו אליי מהר ועדכנו שאין להם את כל הכמות והם שולחים רק את מה שיש ומחייבים רק על זה. הגיע תוך שני ימי עסקים. סה"כ מאוד מרוצה.

ממליץ בחום על דיירקט ישראליין. חווית קניה קלה וטובה! המשלוח הגיע ממש מהר. אחזור לקנות בעתיד

הזמנתי מוצר סיגריה אלקטרונית כולל מילוי התקשרו ואמרו שלא עניתי להם במייל. אגב נציגה עצבנית למות .סיפרו שנגמר להם המילוי ולא יכולים להביאו עד כאן יחסית בסדר אבל לא מבין אין לכם מוצר אל תפרסמו למכירה ואגב יכולתם לפצות אותי במילוי אחר או להפחית מחיר בהתאם למקרה הנל מפה תחשבו לבדאם לקנות פשוט שלא תקנו אסלה ויביאו לכם בלי ניאגרה...כי נגמר להם הניאגרות כל תגובה שבעולם מצידכם לא תפתור את זה זפרסמתם מוצר ולא קיבלתי ממכם אלא אם כן תשלחו מילוי...
לא מדובר בהזמנת מילוי, מדובר בהזמנת סיגריה אלקטרונית הכוללת בקבוקון קטנטן של נוזל מילוי. הוסבר ללקוח כי הבקבוקונים האלו אזלו ואין לנו אפשרות לספק אותם והוצע לו לבטל את ההזמנה עוד בטרם בוצע בפועל החיוב באשראי, הלקוח העדיף לקבל את הסיגריה האלקטרונית ללא הבקבוקון מילוי הקטנטן וכך היה.

הזמנתי שלט לסוני 4 ( לא מקורי), השירות והיחס היו נפלאים, מענה אנושי מנציגה בשם דבי שהייתה אדיבה ואכפתית ומעבר לכך הגיע תוך 5 ימים מיום ההזמנה בדואר. ממליצה בחום

תודה תודה מאוד נהנתי מהשירות שלכם כבר המלצתי לחברים קיבלתי יותר ממה שהזמנתי בשיא האדיבות והשירות בהצלחה רבה

הזמנתי מצלמה של לוגיטק. דגם c920e. קיבלתי את ההזמנה במהירות מדהימה - לא ציפיתי שיגיע כל כך מהר. השירות היה טוב וההזמנה הייתה נוחה. אני מרוצה מאוד.

הזמנה נוחה דרך האתר קיבלתי את המוצר לאחר יום אחד שירות מדהים (קנייה שנייה שלי אצלהם)

הזמנתי מכשיר קינדל של אמזון. המוצר הגיע מהר מאוד, וארוז היטב. מרוצה מאוד מהמוצר והשירות.

קיבלתי מהם מוצר פגום שנשבר אחרי מעט זמן לא היו מוכנים לטפל לי בפנייה סך הכול לא אקנה מהם שוב
הלקוח קיבל מוצר תקין לחלוטין ואחרי חודש מקבלתו התלונן שהמוצר נשבר. לפי התמונות ששלח נראה באופן ברור שהמוצר שבור כתוצאה ממשיכה או פיתול חזקים. האחריות למוצר אינה כוללת שבר ולכן לא ניתן היה לממש את האחריות למוצר.

שירות מהיר, יעיל, אדיב,הכל מצוין!! גם התכתבות לאחר הקנייה הייתה זריזה ויעילה. תודה רבה (: