רכשתי אוזניות של חברת סנהייזר - חברה מוכרת מאוד
לאחר 3 חודשים האוזניה התפרקה בחלק שנכנס לאוזן וכל פעם מצריך לחבר ולהדק את החלק.
לאחר שיצרתי קשר עם החנות הם טענו שלא נותנים שירות על חלקי האוזניה ולנסות להדביק אותה בעצמי עם דבר מגע.
לא מובן איך רוכשים אוזניה, מקבלים מוצר פגום והחנות לא לוקחת אחריות בכלל ומעבירה את הטיפול ללקוח במיוחד כשמדובר באוזניות חדשות בנות 3 חודשים עם מעט מאוד שימוש ומבקשים להתחיל למלא אותה בדבבר מה שכנראה יהרוס את איכות השמע, את הקוסמטיקה של האוזניה ואולי אפילו יהרוס אותה
חבל מאוד שזה המעמנה אותו קיבלתי
מאכזב ומשם לא אאקנה יותר ולא ממליץ בכלל
היום זה היחס אותו מקבלים ומחר היחס יהיה גרוע אפילו יותר במיוחד כשאין רצון אמיתי לסייע בבעיה אאותה הם מכרו לי
תגובת החנות
האוזניות התפרקו כתוצאה ממשיכה חזקה והדבר נראה באופן ברור בתמונות ששלח הלקוח, נזק מסוג זה אינו מכוסה באחריות.
מתוך רצון לעזור, הצענו ללקוח לנסות ולהדביק את החלק המפורק ואז יתכן שהאוזניות יתפקדו, אך ציינו שבכל מקרה אין אחריות לנזק מסוג זה.