דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דוקטור פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
329
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
188
4
137
נמצאו 329 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
תמונת משתמש
שם:
moni
תאריך:
17/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התפתיתי לחסוך 200 שקל ולקנות בד"ר פון - החלטה שעלתה ביוקר. חודש אחרי הקניה המכשיר הפסיק לקבל ולהוציא שיחות. החזרנו את המכשיר לתיקון וזאת הייתה תחילתה של סאגה שנמשכה 3 שבועות. אחרי המסירה - שבוע ראשון אי אפשר היה להשיג תגובה מה"מעבדה" - כל יום הבטיחו להתקשר בערב (אנחנו עוד מחכים ...). בשבוע השני התחילו שלל הסיפורים - החל מזה אנחנו התקנו תוכנה (הם לא יודעים איזה תוכנה אבל התקנו) אחר כך - אנחנו החלפנו רום (אין לי מושג איך מחליפים רום וגם הם לא ידעו להגיד לאיזה רום החלפנו אבל זה לא הפריע להם ..) הסיפור הבא היה שבכלל המסך סדוק והמכשיר נפל (סדק בלתי נראה - הם לא הצליחו להראות לנו אותו) הספור הבא היה שאורנג דפקו את המכשיר -(????) אחרי שלושה שבועות סיפרו לי שהחליפו לוח אם במכשיר - וברור שזה לא תחת אחריות (אם זה לא תחת אחריות אז אני לא יודע מה כן)
במשך כל התקופה הם לא יצרו קשר אפילו פעם אחת לעדכן מה קורה - כל פעם הבטיחו להתקשר בערב (אנחנו עוד מחכים לטלפון...)
בקיצור - יחס לא מקצועי. מזלזל ולשם בחיים לא אחזור לשם ובטוח שלא ממליץ לאחרים
מוצר:
טלפון סלולרי S2
תמונת משתמש
שם:
אתי ואבי
תאריך:
14/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 27.12.13 רכשתי בחנות את המכשיר נייד. גלקסי 4 . כשהגעתי לביתי שמתי לב שעל האחריות הורידו לי 5 ימים. ז"א במקום שבכתב האחריות יהיה עד 26.12.14 הינו עד 22.12.14
במשך שבוע שלם הינני רודפת אחרי השרות לקוחות הלקוי, כל מהלך השיחות שוחחתי עם בחורה בשם זוהר שהבטיחה כל הזמן לתקן את האחריות ולשלוח בפקס, אך עד היום זה לא קרה. טרטור הלקוחות, כל פעם ממציאה תירוץ אחר שהמנהל לא נמצא הוא יגיע ויחתום ותשלח חדש, השיא עכשיו היה שאין לה דיו במדפסת!! נו באמת ?? ממש שירות לקוי, תתקשרי יותר מאוחר תדברי עם עמנואל מנהל החנות. שירות כזה לקוי בחיי לא נתקלתי וטרטור לקוח.
קראתי פה המלצות של גולשים אחרים על השרות הלקוי לפני הרכישה ובכל זאת עשיתי את הטעות ורכשתי אצלם. אין ספק שבחיים לא אשוב לקנות משם.
פשוט חוצפה.
תגובת החנות:
הלקוחה התקשרה אלינו והוסבר לה שבסעיף הראשון כתוב שכתב האחריות הוא ל12 חודשיים מיום הקניה
וזה לא משנה שהתאריך סוף האחריות לא תקין ב5 ימים כי תאריך הקניה נכון ולפי זה נספרת האחריות
ולמרות שהמכשיר של הלקוחה תיקין ולא היו שום בעיות היא החליטה מסיבות לא ברורות להחפיש את שמינו
מוצר:
טלפון סללורי גלקסי 4
תמונת משתמש
שם:
ZIVB
תאריך:
12/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות מכשיר גאלקסי S4 והמוכר שכנע אותי לקנות את ה G2 שזה טלפון מצוין ואיכותי ביותר ושמח מאוד על הקנייה
אחלה שירות לקוחות וקנייה מצויינת
מוצר:
טלפון סלולרי LG-D802
תמונת משתמש
שם:
Sapir
תאריך:
09/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה לקנות בחנות זו. לפני כחודשיים לערך (18.10.13) נכנסתי לחנות לאחר סקר רב שעשיתי בזאפ וברחבי האינטרנט, הסתמן שחנות זו הכי זולה. המחיר הזול ונחישות המוכר ללא ספק "קנתה" אותי- על טעויות משלמים ביוקר. בנוסף לזה קיבלתי מכשיר עם IMEI שלא תאם לקופסא איתו הגיע, אוזניות לא מקוריות (ללא דיבורית, דאגו להסתיר את זה טוב), מטען שלא עובד כלל עוד מטען שאמור להיות מקורי (בספק לגבי המקוריות) שגם הוא הפסיק לעבוד אחרי שימוש של חודש בלבד ולקינוח- סוללה חלשה שנגמרת במהירות. אני בספק האם המכשיר באמת חדש כפי שצויין לי בעת הקנייה. חנות לא מומלצת לקנייה, עובדים על אנשים.
תגובת החנות:
המתואר איננו נכון כלל.
הלקוחה לא מזכירה כלל שפנתה לחנות לגבי שום תלונה.
כל המכשרים תואמים ime לקופסה אם אוזניות מקוריות אם היתה פונה לחנות היו בודקים את המקרה ומטפלים בא.
צר לנו שבחרה להחפיש את שמינו ללא סיבה.
מוצר:
אייפון 4S
תמונת משתמש
שם:
Yoel
תאריך:
08/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טוב אז ככה..בדרך כלל אני לא נוהג להיכנס ולכתוב חוות דעת אבל הפעם יצאתי כלכך מרוצה שהייתי חייב להשאיר איזושהי תודה לצוות הענק של ד"ר פון..
ניכנסתי לחנות ברמת גן ומוכר בשם פליקס טיפל בי וענה לי על כל השאלות באדיבות רבה ובשרותיות נפלאה!! מדובר בצוות מקצועיי וסבלניי שבסופו של דבר ענו על כל הדרישות שלי והקריטריונים שהצבתי וסיפקו לי מוצר מעולה..
מה שבטוח שבפעם הבאה שאצטרך לקנות מוצר סלולרי אפנה ישירות אליהם
מוצר:
פלאפון LG G2
תמונת משתמש
שם:
נתן
תאריך:
08/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי כמה אכזבות מדגמים אחרים החלטתי ללכת על בטוח ולרכוש S2-משהו אמין וטוב. בזמנינו הקשים הכסף מדבר לכן התפתתי להצעה הכי זולה ומשתלמת. קיבלתי מכשיר בזמן. אבל אריזה הייתה קרועה וקופסה פתוחה. בקופסה היה חסר מטען. הבטיחו לי לשלוח מטען- עבר שבועה ולא קיבלתי. בינתיים, התברר שמי מכשיר אי אפשר לשלוח SMS. בגלל שלא היה לי מטען נאלצתי להחזיק את המחשב ביתי דלוק כל הזמן. למרות תגובה ביקורתית אני מאוד מרוצה מהקניה. זה פשוט דגם פנטסתי במחיר זול. ובסוף גם קיבלתי מטען ועזרת אפצליקציה שהורדתי אני שולח SMSים.
מוצר:
טלפון סולולרי S2
תמונת משתמש
שם:
Rami
תאריך:
29/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי בדיקה במספר חנויות לפני שרכשתי את המוצר בחנות זו( טלפון lg g2) חוץ מהמחיר שהיה ממש זול ביחס למקומות אחרים ,השירות היה מצויין מעל הציפיות במיוחד של המוכר פליקס שהיה מאוד אדיב וסובלני, שהמליץ לי והראה לי מספר מכשירים.
מוצר:
lg Lg G2
תמונת משתמש
שם:
יוני ואסנת
תאריך:
28/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נוראית, מתסכלת ומקוממת, ממליצים להתרחק מהחנות. הנורה האדומה נדלקה אצלי כבר בעת השיחה הטלפונית כאשר הנציגה שדברה איתי קטעה את שיחתנו פעם אחר פעם באופן מזלזל- וזאת על מנת לענות לשיחות אחרות... המחיר הזול יחסית "קנה" אותנו וביצענו את ההזמנה. זמן ההמתנה היה כחמישה ימים, אך כעבור כמעט שבוע וחצי שלא קיבלנו את המכשירים הרמנו טלפון והתברר שהמכשיר נשלח לכתובת שגויה - וחזר אליהם. תיקנו את הכתובת וקיבלנו את המכשירים לאחר שבועיים (!) נוספים. ("יש פה עובדת חדשה, היא התעכבה עם המשלוח..") כאשר פתחנו סוף סוף את ההחבילה לאחר שלושה וחצי שבועות מורטי עצבים גילינו שלא קיבלנו מטענים... הנציגים של ד"ר פון הסבירו שאין שום בעיה וישלחו לנו את המטענים. רוצים אותם באופן מיידי? אין בעיה, משלוח אקספרס יעלה לכם חמישים שקלים.. רק לאחר דין ודברים עם שלומי בעל החנות הוא "נאות" לשלוח לנו את המטענים אקספרס. (הגיעו כעבור שבוע.. "נציג שלנו שכח ללכת עם זה לדואר.."). גם אחרי חודש כאשר היו לנו המכשירים והמטענים לא נהננו מהמכשירים. מכשיר אחד סבל מבעיות, והשני הפסיק לעבוד לאחר כשלושה שבועות. כשבאנו לחנות הוסבר שקיבלנו מכשירים עם גרסה לא תקינה ויש להחליפה. נוסף על הכל חוייבנו במאה שקלים נוספים אשר הנציגה לא יכלה להסביר לנו מדוע נוספו והובטח לנו לקבל עליהם זיכוי. ההבטחה שקיבלנו שבעל החנות יחזור אלינו טלפונית לא קויימה עד עצם היום הזה. רצף הכשלים והיחס המזלזל לאורך כל הקניה והביקור בחנות מבטיחים שלא נחזור לשם וממליצים גם לכם להדיר רגליכם מן המקום. הלקח החשוב שלמדנו הוא לקרוא ביקורות לפני הקנייה...
תגובת החנות:
אנו דוגלים במתן שירות איכותי וראשון במעלה לכל לקוחותינו.

במקרה המצער המתואר על ידי הלקוחה, נוצר כשל מערכתי בעת אספקת המכשיר, ושכחנו להוסיף מטען לערכה.
עם פניית הלקוחה אלינו,שלחנו במשלוח אקספרס מטען, על מנת שללקוחה לא תיפגם חווית השימוש.
צר לנו, אך לא נתקבלה מלקוחה תמורה כלשהי, הן למטען,הן למשלוח, והן להתקנת גרסא חדשה למכשיר.

אנו לא גובים תשלום מלקוחות שנמצאים תחת אחריות.

בברכה,

צוות ד"ר פון.

מוצר:
טלפון סלולרי galaxy 2
תמונת משתמש
שם:
meir
תאריך:
25/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה בוצעה מהר ללא בעיות
לאחר יום המכשיר כבר לא נטען והסוללה נגמרה מהר .
למחרת ניגשתילחנות הסוללה הוחלפה וגם המטען .
לאחר יומיים שוב המכשיר לא עבד הגעתי לחנות והוחלפה סוללה נוספת.
לאחר כ חודש לא היה תצוגה במסך בכלל,המכשיר נמסר לתיקון וחזר לאחר שלושה שבועות (מחשיר חדש ) לדעתי המכשירים שלהם אינם חדשים כלל .
לאחר כ 4 חודשי שימוש שוב המכשיר לא מראה שום תצוגה .ניגשתי לחנות לתיקון ונאמר לי שהמסך לא באחריות ועליי לשלם כ 400 ש"ח .
יצאתי משם במהירות לכתוב לכם.
תגובת החנות:
המתואר איננו נכון כלל.
הלקוח טופל לאחר הקניה במסגרת אחריות כמתבקש, ואכן הוחלף ללקוח מכשיר.
לאחר כ4 חודשים הלקוח הגיע עם מסך תקול, בבדיקה שנערכה במעבדה התברר כי המכשיר סובל מנזק עקב נפילה.
לצערנו, אין אחריות על מכשירים שעברו נפילה/נזקי מים, כפי המצוין בתעודת האחריות,כמו כן על מסך אין אחריות כלל.

בתודה

צוות ד"ר פון
מוצר:
טלפון סלולרי s2
תמונת משתמש
שם:
ד
תאריך:
24/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע יחסית בזמן. אך הוא הגיע עם אוזניות לא מקוריות..קצת מאכזב למוצר ששילמתי עליו 2303. לאחר שיחה עם שירות הלקוחות, הציעו לי לבוא לחנות לקבל אוזניות חדשות או לשלוח את האוזניות המזויפות ולקבל אוזניות חדשות חזרה.
האמת - התאכזבתי..לא צפיתי לקבל אוזניות כאלה, במחיר הנ"ל.
המכשיר עצמו מעולה ועובד טוב.
חוות הדעת היא ניטרלית ולא שלילית משום שהציעו לי לבוא לחנות ולהחליף את האוזניות.
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 4s
תמונת משתמש
שם:
Ady
תאריך:
10/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור בכמה מקומות מצאתי כי זה המקום הכי זול יש חניה במקום והם מאוד מקצוענים ומבנים עניין!! אחלה של אנשים ואחלה של שירות!!!
מוצר:
מכשיר סלולרי LG G2
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
03/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עם ביצוע ההזמנה נשאלתי אם אני רוצה בדואר אקספרס בתמורה ל-50 ש"ח. הסכמתי וקיבלתי את המוצר באיחור של שבוע מכיוון ששכחו לקחת את המוצר לדואר.
על פי תנאי המבצע הובטח לי שאקבל את הפלאפון בגרסה עברית מלאה. למרבה הצער הגיע הפלאפון ללא עברית כלל, בטענה שמנהל השירות שכח לעדכן את הגרסה.
הרגשתי עוגמת נפש שרומתי, כיוון ששילמתי 50 ש"ח דיוור ו-150 ש"ח שילמתי בעצמי להתקנת העברית.
לפיכך, זלזול זה גרם לי לעלות הנושא בכתב למען יראו ויראו.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy 4
תמונת משתמש
שם:
sivani32
תאריך:
30/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות אחרי ברור דרך זאפ,הבחורים שעובדים שם מאוד מקצועיים ויודעים לתת שירות כמו שצריך.
קיבלנו שירות מעולה ומהיר,מענה על כל שאלה,הם ידעו כל פרט שהיה צריך על הטלפון.
בנוסף קיבלנו מהם הצעת מחיר שלא ראינו בשום מקום אחר ונוסף על כל זה קיבלנו מתנה מגן מסף (שיש לציין שהם הדביקו לנו במקצועיות רבה).
המחירים ללא עוררין,מגני מסך,כיסוים לטלפונים וכמובן המכשיר עצמו.
חנות בהחלט מומלצת!
מוצר:
טלפון סלולארי LG G2 32 GB
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
26/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה פה באתר, התקשרתי למספר מקומות וכבר בטלפון קיבלתי הצעה מעולה למכשיר מיבואן רשמי. כשהגעתי קבלתי יחס אדיב, מקצועי, הדרכה על המכשיר ומגן מסך מתנה. קניתי גם מגן מיוחד למכשיר עם הנחה. מבדיקה שלי הם הכי זולים בארץ. מומלץ בחום :-)
מוצר:
LG G2 LG G2 32 GB
תמונת משתמש
שם:
misha
תאריך:
08/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי נייד לאחר שימוש קצר התברר שישנה לו תקלת טעינה. טענו שהמכשיר נפל אצלי ודרשו תשלום. לאחר התשלום שוב המכשיר לא עבד (תקלת קליטה) ושוב דרשו תשלום. טורטרתי מספר פעמים. בבדיקת מעבדה אחרת טענו שהטלפון שלי מחודש ואיננו חדש. היו מקרים בהם אנשים יוצאים מרוגזים מחנות. היה מקרה שבו לקוח החזיר טל משומש שנמכר כחדש
תגובת החנות:
המכשיר הגיע אלינו למעבדה ונמצא שכל השקע טעינה היה מפוצץ בקורוזיה
וכל החלק התחתון שנמצא ליד שקע הטעינה היה ניראה כאילו ניסו לפתוח אותו
לאחר שהראינו זאת ללקוח הלקוח טען שהכלב נשך את המכשיר. אמרנו ללקוח שקרוזיה
לא באחריות ושהתיקון יעלה לו כסף וגם לא בטוח שאפשר לתקן את המכשיר
כי רכיב הקליטה של המכשיר נשבר מהנשיכה של הכלב ורק
כרגע אפשר לתקן את השקע טעינה. ואת הקליטה לא בטוח .
לאחר התיקון של המכשיר שהוא היה בהסכמת
הלקוח כי הוא ידע שהוא השם וראה את החבלות על המכשיר ואת הקרוזיה לאחר
כמה ימים חזר הלקוח וטען שאם אנחנו לא נחליף לו את המכשיר הוא ירשום עלינו חוות
דעת שלילית וכך ניסה לסחוט אותנו. כמובן שלא הסכמנו והוא רשם את חוות הדעת.
מוצר:
טלפון סוללרי s2
תמונת משתמש
שם:
Vitaly
תאריך:
06/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, הסביר הכל עד הפרט הקטן, לא הפעם הראשונה שאני פה ובטוח לא הפעם האחרונה.
חזרתי לאחר כמה ימים עם שאלות והשקיעו בי חצי שעה. כל הכבוד, באמת חבר'ה רציניים
מוצר:
פלאפון G2
תמונת משתמש
שם:
חזי
תאריך:
05/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 מכשירי גלקסי 3.בהפרש של חודש אחד מהשני.קיבלתי שרות מצוין מפליקס בחור אדיב, סבלני, ומהיר.אחזור בעתיד לקנות שוב מחנות זו.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S3 I9300
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
04/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמו כל קליינת לאחר הבדיקה וגם המלצות הגעתי לדר פון לרכוש מכשיר גלקסי i9070 הדבר הראשון שנוח וקל שיש חניה במקביל ועוד יש מעבדה במקום. זכיתי ליחס אדיב ומקצועי וסבלני גם אחרי שאלות חוזרות למרות שהיו עוד אנשים בחנות התייחסו אליי כאילו שרק אני שם. ממליץ לכולם בחום
מוצר:
גלקסי הדוונס I9070
תמונת משתמש
שם:
Shlomo
תאריך:
23/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ייעוץ וטיפול של המוכרים -מקצועי, חברי, סבלני ומהיר.יש חניה במקום ואוירה מאוד טובה ממליץ לכולם המחרים הכי זולים בארץ נחזור לקניה הבאה.
מוצר:
גלקסי3 i9300
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
23/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בפעם הראשונה לא קיבלתי יחס מהמוכר הראשון אבל לאחר 3 דקות ניכנס גבריאל מוכר נוסף והוא טיפל בי ונתן לי שירות מעל ומעבר. ממליץ בחום על החנות
מוצר:
טלפון נייד גלקסי 3
תמונת משתמש
שם:
Deyna
תאריך:
21/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתנו לי מכשיר "חדש", אך מבדיקה שערכתי בחנות המס' הסידורי שעל הקופסא (שהגיעה פתוחה עם תירוץ עלוב שבודקים במכס את המטענים כי הם לא מגיעים עם מתאם ישראלי.. נו באמת) והמס' הסידורי של הטל' (למי שלא ידע - מקישים על הנייד שלכם #06#*, וגם לבדוק את זה ניסו למנוע ממני) - לא תאמו. מובן שזה העלה נורה אדומה ועזבתי את המקום. חוץ מזה החנות הייתה מאוד צפופה (הגעתי ב 13:00) וחיכיתי לא מעט זמן שיתפנו אלי המוכרים, מה גם שכמעט חטפתי דו"ח חניה אם לא הייתי הולכת בכל מקרה - בגלל פטרולים של שוטר בסביבה. ממ שאווירה מומלצת לקניה..
מוצר:
טלפון סלולרי S3 I9300
תמונת משתמש
שם:
קונה ממוצע
תאריך:
16/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חשד לחוסר אמינות.

קניתי מכשיר גלקסי S2 דרך החנות.
בטלפון נאמר לי במפורש, כולל בשאלות חוזרות ונשנות שהמכשיר *חדש* (ולא מחודש). כדברי המוכר - "חדש, חדש, חדש!! צריך שאגיד עוד פעם?".
המכשיר סבל מהתחלה מבעיות שונות (ייתכן פגמים בייצור), כגון שקע טעינה לא תקין ורגישות פיסית גדולה מאוד.

לאחר כמה שבועות של שימוש במכשיר וכחלק משיטוט בנבכי התיקיות במכשיר כדי למצוא תמונות שצילמנו, ידידתי מצאה במכשיר עשרות תמונות של משתמש אחר - תמונות אישיות, תצלומים, וכו' - למשל כאלו שנשלחו באמצעות whatsapp. בבירור *לא* תמונות "קידום" של סמסונג.

אין לי יכולת להוכיח שאכן החנות הונתה אותנו בסטאטוס המכשיר (תמיד יכולה להיות אפשרות של תקלה טכנית, הורדת תמונות באופן אקראי וכו'), אולם מה שראינו מעיד בפירוש על שימוש קודם. מדובר בראיה חזקה לכך שהמכשיר איננו חדש (באמת, אפילו את עבודת המחיקה קשה לעשות כמו שצריך?).

אני אבין אם החנות תתגונן (בכל זאת, פרנסה), תגיד שאינני דובר אמת או שאני מפרש את הנתונים בצורה שגויה. אולי פירשתי בצורה שגויה (אף אחד אינו מושלם), אבל הדברים קרו ומתוארים בדיוק כפי שהתרחשו. בעיני זה מספיק כדי לא לקנות שם יותר ומציע לכם להיזהר. אני אישית מרגיש פגוע ומנוצל מהמוצר שקיבלתי, על אף מחירו הזול.
מוצר:
סמסונג גלקסי S2 Galaxy S-2
תמונת משתמש
שם:
רומן
תאריך:
19/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר דרך אתר דוקטור פון,מיד אחרי ביצוע הזמנה קיבלתי טלפון ובהשלמתי עסקה.
הייתה בעיה עם המכשיר שקיבלתי ,אך קיבלתי שירות טוב ומכשיר הוחלף בלי בעיה
תודה על הטיפול הטוב
מוצר:
סמארטפון galaxy s3
תמונת משתמש
שם:
uzi.yoss
תאריך:
16/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה אחלה שרות אדיב פלקיס גבר. מאוד נהנתי אשוב לקנות אחלה מחיר. קרוב לבית ומאוד מקצועי. אהבתי לקנות. מאוד מומלץ
מוצר:
s4 i9500
תמונת משתמש
שם:
היא לי
תאריך:
15/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוחה קבועה בד"ר פון ותמיד אני מקבלת שירות מצויין וכמו תמיד גם אחר סיקר הם הכי זולים בשוק אם שירות הכי טוב חניה במקום ממליצה מאוד
מוצר:
גלקסי 4 מיני I9190
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply