דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר וציוד היקפי (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דוקטור פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדוקטור פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
329
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
188
4
137
נמצאו 329 חוות דעת גולשים על דוקטור פון
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
15/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות שנמצאת בג'בוטינסקי 83 ברמת גן, הצוות מיד התפנה להסביר לי על המכשיר. ודאג לתת לי את המחיר הטוב ביותר, כולל מגן מסך וקייס איכותי. השירות מצוין ואמין הם אפילו קיבלו תעודה מיצאת צדיק אפשר לראות באתר.
ממליץ בחום
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815 גב עור
תמונת משתמש
שם:
eli
תאריך:
08/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חויית קניה נהדרת פריסת כל האפשרויות על פי טעמו של הלקוח והליכה לקראת מבחינת הנחה משמעותית במחירים.. המוכר אדיב וקשוב וסבלני לכל הבקשות ..
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
Sapir
תאריך:
02/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סלולארי מרשת ד"ר פון בסניף ג'בוטינסקי ואני חייבת לציין לשבח את השירות המעולה והמסור של המוכר פליקס, אשר ידע להקשיב ולהתאים לי את המכשיר הטוב ביותר עבורי וכמובן היה מאוד סבלני.
מוכר אמין שיודע את העבודה, תודה רבה!
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
Amit
תאריך:
01/09/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות בכדי לבצע הזמנה לשלם ושקרוב משפחה יגיע יותר מאוחר לקחת את המוצר למחרת.

ענה לי מישהו בגסות, כמעט ולא רצה לענות לי על שאלות ושביקשתי לשלם ולקחת למחרת הוא ענה לי שאי אפשר ואין מה לעשות.

לא עניין אותו לנסות לעזור לי וכן לאפשר לי לקנות דרכם.
לא הייתי קונה בחנות הזאת לעולם.
מוצר:
טלפון סלולרי one plus one
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
28/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמ;לק : שירות בעייתי, והנציגים אינם אמינים

יום בחיי:
<מתקשר לדוקטור פון>
אני: שלום, יש לכם את הטלפון במלאי?
הד"ר: <צועק למישהו "יש את הטלפון במלאי", חזרה אלי> כן
אני: אגיע בהקדם. תודה.
<כחצי שעה אחרי, אני נכנס לחנות>
אני: שלום, אני רוצה לקנות את הטלפון
הבחור: אין במלאי.
אני: התקשרתי לפני חצי שעה אמרתם לי שיש
הבחור: <עם פרצוף מאוד מרוצה מעצמו> היו 10, היה פה משהו מטורף ונגמר
הבחור: אבל יש לנו את הדגם הזה שעולה 500 שקל יותר, לך נמכור אותו רק ב300 שקל יותר.

מה היה לנו פה?
שירות בעייתי, נציגים לא אמינים שמציגים עובדות לא נכונות בשביל להביא אותך לחנות ואז למכור לך משהו שלא התכוונת לקנות. לאחר בדיקה בחנויות נוספות ראיתי שהדגם היקר יותר עולה בחנויות אחרות בין 100 ל200 שקל יותר ולא 300 כמו שהם ניסו "בטוב ליבם" למכור לי.
תגובת החנות:
איו לנו שום אופציה לאמת אם הלקוח היה פו באמת אבל לפי מה שהוא כותב הוא בטוח לא היה כאן אנו לא גובים משום לקוח תוספת לשום מכשיר של 500 ש''ח וכל התוספות מצוינים באתר כך שאנו לא יכולים לזרוק סתם מחיר. ד'ר פון כן מוחרת את מה שהיא מפרסמת ורק הלקוח מחליט אם לשדרג את המכשיר
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
ishay
תאריך:
23/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה גרועה ביותר
המוכר הוציא קופסא הזויה מאיזה מקום עלום
התחיל לזמר שהמטען לא מקורי ואין עדכונים
מפה ולשם בדיוק יש מבצע על המכשיר מהיבואן הרשמי והוציא קופסא נוצצת חדשנות

יש לציין שהיבוא הפרללי אמור להיות אותו דבר כיבוא רשמי
ההבדל היחידי הוא במטען שלא תואם
לא ייתכן שלקוח יקבל קופסא פתוחה ומרופטת שנראית כאילו מישהו החליט להשתמש בה למטרות מוזרות

נראה שהמוכר לא היה ישר ורמת האמינות בחנות שואפת לאפס
יצאתי בתחושה שמישהו מנסה לעקוץ אותי

מבחינתי הם ממש לא יצאו צדיקים !
בושה לטכנולוגיה שאלו המוכרים שלה

מוצר:
G4 h815
תמונת משתמש
שם:
etaierlich
תאריך:
11/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי, הוסברו ההבדלים בין רכישת מוצר עם אחריות יבואן או בלי, מחיר זהה למחיר באתר
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
יריב
תאריך:
07/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות!!! החנות מבצעת תרגיל פשוט אבל עדיין לא הוגן.
בזאפ הם מפרסמים אי פון במחיר נמוך מאוד
בפועל מתברר שהאי פון מגיע ללא אחריות בכלל ללא מטען מקורי ובכלל המוכר משכנע אותך לא לקחת אותו .
ומציע במקומו מכשיר עם אחריות יצרן בתוספת 450 שח ,בכל החנויות האחרות ביטוח כזה עולה בין 250 ל 300 שח , אבל שיטת המצליח שלהם אומרת שאם כבר נכנסת לחנות אז מה זה עוד 200 שח לפה או לשם .
הכי מצחיק כשהתעקשתי סתם בשביל הספורט לקנות את הטלפון ללא הביטוח נאמר לי שאין במלאי .
תגובת החנות:
חנותינו לא לקחה אף פעם תוספת ליבואן של 450 ש''ח והלקוח בוחר אם לקת של היבואן או פרללי
מוצר:
i phone 6 a6544
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
07/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר lg g3 ב-6/8/15, המוכרים הציגו את היתרונות והחסרונות של המכשיר, דיברו בגובה העינים ונתנו שירות נהדר ואמין..ממליצה בחום לרכוש/ לתקן מוצרים בד"ר פון כי על שירות לא מתפשרים!!! מודה לכם על חווית הקניה, יעל גדמו
מוצר:
lgg3 d855
תמונת משתמש
שם:
Stone House
תאריך:
06/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחנות היו מאוד מאוד נחמדים, הטלפון הגיע במהירות ואפילו נתנו כיסוי ומגן מסך.
החברה בחנות אמינים מאוד בצורה גבוהה מאוד ורואים שהם מנוסים ומבינים בתחום. נותים ייעוץ מדהים, זהו שירות אמיתי.
מוצר:
טלפון סלולרי G4
תמונת משתמש
שם:
Ben
תאריך:
06/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך זאפ.
השירות היה אדיב, מקצועי ומהיר.
ניתנו הסבר וייעוץ על המכשירים השונים, הקנייה הייתה מהירה והמחיר הוגן מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
אורן אביב
תאריך:
30/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים, ראו הוזהרתם!!! לא סתם המחיר זול

שירות הלקוחות ירוד, חוסר אמינות מוחלט וכל קשר בין הכתוב בזאפ ובאתר דר פון מקרי בהחלט.

דר פון הציע בזאפ מחיר מצוין ל G3, ניסיתי להתקשר לחנות ולאחר כמה וכמה ניסיונות סוף סוף זכיתי למענה, אמרו שהמכשיר קיים במלאי, שזה כולל מטען, סוללה ואוזניות והמחיר כמו בזאפ,

לאחר שעה הגעתי לחנות ופתאום הפתעה ראשונה, המחיר קפץ מ 1602 ₪ ל 1639 ₪, טענו שיש בעיה בזאפ ועוד מעט זה יסתדר,

המוכר ניסה למכור לי את דגם היבואן בתוספת של 300 שקלים וכשלא הייתי מעוניין בו הגיעה ההפתעה השנייה, המוכר טען שאני מקבל מטען לא מקורי, אם אאפס את הטלפון העברית תעלם ושאין עדכונים, למרות זאת העדפתי לא לבחור בדגם היבואן ואז הגיעה ההפתעה השלישית , המוכר טען שהמכשיר לא במלאי כי "בדיוק" עכשיו מכרו את האחרון, מיותר לציין שזה עוד שקר של המוכר כי אני הייתי הקונה היחיד בחנות. עזבתי את החנות כועס ומאוכזב.

הפסדתי שעות עבודה, בזבזתי זמן יקר, שילמתי בעבור חנייה ועזבתי את החנות מאוד מאוכזב, לא ממליץ לכם לפנות לחנות זו,
תגובת החנות:
לכל לקוחות ד''ר פון כל המחרים שמפרסמים באתר נסרקים בזאפ לאחר שינו המחיר באתר יש קצת איחור עד שהמחיר מתעדכן בזאפ ולכן המחיר שהלקוח ראה בזאפ היה שונה מהאתר. לגבי תוספת של התשלום יש מכשרים שזה הייבוא שלנו ויש מכשרים אם שנתיים אחריות שזה בתוספת תשלום כי זה היבואן המורשה ללקוח יש זכות בחירה והוא מחליט מה לקחת.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
ליאת ואביב
תאריך:
26/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני בשוק! הגעתי בתאריך 22/7/2015 לחנות לתיקון מסך ובדיקת של המכשיר שהפסיק לעבוד בעקבות זאפ השוואת מחירים.
ד"ר פון מטעים את הצרכנים! כתוב תיקון מסך ומגע מקורי!! ובחנות כשהגעתי נמסר לי ש"זאת טעות ואנחנו נפנה לזאפ השוואת מחירים כדי שיורידו את זה עוד היום".
לטענתם, המסך אכן מקורי אך המגעים לא. הראתי להם את המבצע והם אמרו לי שהם לא יכולים לתת לי את זה במחיר שכתוב (295 שח) אלא ב-380 ש"ח למסך מגע מקורי.
הרגשתי מתוסכלת והם ראו עלי. ניסיתי להתעקש ולעמוד על שלי כי הגעתי מאזור חדרה בעקבות המחיר. זה לא עניין את המוכר. הוא התנצל ואמר שיוריד את זה מהאתר- ולצערי זה עדיין מופיע.
בחנות היתה אוירה של ביזנס. תחושה שגורמת ללקוח שלא מבין בסלולר להיות במצב לחוץ. האמא של המוכרים ניסתה לדחוף לי מכשיר חדש.
אדם אחר שהיה שם אמר: "תגידי תודה שהם אומרים לך את האמת. הם יכלו לשים לך לא מקורי ולהגיד לך שזה מקורי. ככה זה בפוליטיקה". אמרתי להם שאני נותנת בהם אמון.
שורה תחתונה- לא אמינים, לא מקצועיים (אמרו לי להשאיר את המכשיר ליום לבדיקה ולשים אותו "בבריכה" בגלל הקורוזיה).
אח"כ הלכתי לחנות אחרת באותו רחוב, שם קיבלו אותי יפה, הכניסו אותי למעבדה והתיקון היה פשוט- מדובר בלחצן שמדליק ומכבה את הפלאפון.
תורידו את המבצע אם אתם לא עומדים מאחוריו בבקשה.
מוצר:
תיקון סלולר nexus5
תמונת משתמש
שם:
Dori
תאריך:
05/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לעולם לא נתקלתי בשירות כלכך רגוע, הפלאפון שהזמנתי לא הגיע ואינני מעוניין כלל לקבל אותו מהחברה הלא רצינית הזאת.
המשלוח לוקח הרבה מאוד זמן והם לא יודעים בכלל מה מצבו ,ויש שם רק עובדת אחת אחראית להזמנות שעובדת משעה 10-14 ואילו השעות הכי לחוצות בעבודה, אני לא הייתי חושב על לקנות בחנות מגן לפלאפון ,כי חנות זוועה
תגובת החנות:
חברתינו מטפלת ביום במאות הזמנות יכול להיות שההזמנה של הלקוח לא נקלטה אנו מאוד מצטערים שהלקוח נפגע.
מוצר:
G3 LG G3
תמונת משתמש
שם:
Lena
תאריך:
02/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות בעקבות בדיקה בזאפ. קיבלנו שירות מדהים! אמיתי וישיר, מיד קיבלנו את כל המידע שרצינו לגבי מחירים ואפשרויות בלי לנסות לתחמן או לשקר. הבחור היה מאוד סובלני ואדיב. ממולץ בחום!
מוצר:
i phone 6 64MB I phone 6
תמונת משתמש
שם:
נילי בק
תאריך:
11/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המתנתי למעלה משעה בכדי שהמוכר יתעורר משנתו ויואיל בטובו לפתוח את החנות.. הייתי שם בדיוק ב-9 בבוקר לפי שעות הפתיחה המצויינות באתר

שאלתי על מכשיר מסוג LG G4 במחיר המפורסם בזאפ והמוכר אמר שהמחיר הוא עבור LG עם אחריות של החנות בלבד, ללא מטען מקורי, ללא עדכונים אוטומאטיים ואם אני רוצה אני רוצה מטען מקורי ועדכונים עלי להוסיף כסף

המוכר לא ניסה לשמר. פשוט יחס מזלזל ומשפיל
תגובת החנות:
אנו מאוד מצטערים מאוד שהחנות לא נפתחה בזמן שנוצרה כתוצאה מכך שיש פקקים. על הטענה השניה ברשות חברתינו שני סוגים של מכשירים האחד ביבוא מקביל במחיר מוזל והאחר יבואן מורשה אם שנתיים אחריות שהמחיר שם יותר יקר והלקוח יכול לבחור .
מוצר:
טלפון סלולרי G4
תמונת משתמש
שם:
aczary
תאריך:
07/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים לא להאמין. היום הייתי בחנות לאחר שנגנב לי הפלאפון ואני רואה שממשיכים לשקר לי. המוכר אומר לי שאין טלפון ב1559 כמו שרשום באתר זה יבוא מקביל. להזהר זאת קומבינה.
סופו של דבר הוא יציע לכם את הטלפון האמיתי בסביבות 1900-1800 אחרי בכי וגם רואים שמשהו לא בדיוק כשר!
תגובת החנות:
אנו לא יודעים באיזה לקוח מדובר ואם באמת היה כאן. ד'ר פון מפרסמת רק מכשרים שקיימים במלאי אם הלקוח הגיע כבר לפני הסגירה יכול לקרות שהמכשיר נגמר במלאי ויגיע בבוקר. בכל אופן אנו מצטערים שהלקוח הרגיש חוסר שביעות רצון.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 16GB D855
תמונת משתמש
שם:
אלעד לוי
תאריך:
04/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות לגבי הטלפון אמרו שקיים ואין בעיה
כאשר הגעתי ניסו בכל דרך שאקח את אותו הדגם אבל עם אחריות שלהם לשנתיים
במקום את מה שהם הציעו בזאפ עם אחריות לשנה
התחילו להמציא שהאחריות הרגילה לא כוללת שום דבר חוץ מהתוכנה והמצאות נוספות
אחרי שלא הסכמתי רצו תשלום על כל דבר כמו מטען וכו...
אני לא קניתי שם ואני לא ממליץ לאף אחד לקנות שם
תגובת החנות:
חברת ד''ר פון הכן מוחרת שני סוגי מכשרים האחד הוא ייבוא של הברתינו ומוצג במחיר הכי זול ואכן גם נמכר כך ובמקביל מציעה ללקוחתיה גם מכשיר של היבואן המורשה עם אחריות לשנתיים ושירות בכל הארץ. לגבי המטען מכשירים המיובאים על ידנו לפעמים מגיעים מארה"ב או מאנגליה ששם המטנים לא מתאימים לשמוש בארץ ועל פי הוראת מכון התקנים יש להוציא את המטען המקורי מהקופסא ולכן אנו מספקים מטען חלופי המתאים לשמוש בארץ באם הלקוח רוצה מטען מקורי יש באפשרותו לרכוש זאת בתוספת תשלום
מוצר:
lg g3 g3 32gb
תמונת משתמש
שם:
Omer
תאריך:
02/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות היום בשעה 10 מציינים שנפתח בשעה 9 באתר, המקום היה סגור. מאכזב מאוד מעוניין בתשובה מהחנות איך קורה דבר כזה
תגובת החנות:
יכול לקרות מסיבות שאינן תלויות בנו שהחנות נפתחה בכל מקרה אנו מצטערים על המקרה כמו כן ניתן לברר בטלפון קודם הגעה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
Maayan
תאריך:
02/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול בערב קנינו 3 מכשירים של LG G 3 מרוצים מאוד מהשירות ומהמחיר
בנוסף קנינו גם אביזרים לטלפונים נחזור שוב לקנות עוד מוצרים ממכם
תודה
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
ami
תאריך:
14/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי להזמין ולקנות טלפון נייד מסוג LG. באתר של החנות ובאתר זאפ מופיע ה LG במחיר של כ 1800 שח. צלצלתי ושאלתי אם יש. אישר שיש. אמרתי לו שאני בא. כעבור כעשרים דקות נכנסתי לחנות. המוכר אמר שאין לו (טען שמכר ממש עכשיו). עכשיו יש לו למכור את אותו הדגם אבל ב 400 שח יותר יקר. כששאלתי למה התוספת למחיר - ענה שזה בגלל מטען מקורי (חחחחח) ואחריות יצרן (2*חחחחח).
שני הדברים הרי באים יחד עם כל טלפון חדש.
בקיצור בזבזתי נסיעות, זמן והעיקר היה לו עוד העוז לכעוס עליי שאני אומר לו שהוא לא בסדר
תגובת החנות:
הלקוח שכח לציין שזה תוספת של 250 ש''ח בשביל היבואן הרשמי שהמכשיר מגיע אם שנתיים אחריות בכל הארץ ולא כמו הפרללי שזה שנה אחריות רק בחנות. בכל אופן אנו מצטערים שהלקוח הרגיש כך
מוצר:
טלפון סלולרי G3
תמונת משתמש
שם:
Hagay
תאריך:
13/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר עלה במצב בטוח שתבינו הוא עולה במצב בטוח מתי שיש בעיה במערכת הפעלה
לא אוכל לדרג באמת
עד שאבוא לקבל שרות בחנות מחר
רק היום קניתי לבת שלי את המכשיר ובדרך שבאתי להגדיר לה את המייל אומר לי שהוא במצב בטוח
אני כמובן אבקש מכשיר חדש ותקין ואם לא אתבע אותו מיידית
על כך שמכר לי מכשיר דפוק כנראה
****אני רוצה לציין ולתקן את חוות דעתי שבמקביל לחוות דעתי שלחתי מייל לחנות וחזרו אליי ממש בבוקר ודיברו אותי להבין את הבעיה ואמר לי לבוא לחנות ושאקבל מכשיר חדש אחר ואכן היה כך והחליפו לי את המכשיר חשוב לי לומר שאת השרות קיבלתי לשביעות רצוני בשלב זה וגם יחס אדיב
לשאלה אם הייתי חוזר לקנות בחנות לנוכח הדברים שאמרתי
כן הם נתנו לי בטחון שאפשר לסמוך
יחד עם זאת הם ימדדו במהלך שנות האחריות
אז תודה לצוות ד"ר פון
תגובת החנות:
אנו שמחים שהלקוח יצא מרוצה ומציין שהיה חוזר לכאן תקרוא את החוות דעת עד הסוף תודה
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי 3 דור 4
תמונת משתמש
שם:
zanhan
תאריך:
13/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התעניינתי במכשיר סמסונג s5. בדקתי בזאפ מחירים ודגמים וראיתי שד״ר פון מוכר במחיר סביר. התקשרתי אליהם ווידאתי שיש את המכשיר ואת הצבע ושהסכם תומך דור 4 ושהמחיר כמו בזאפ. אמרו לי שכן. יום אחרי זה ניגשתי לחנות וביקשתי את המכשיר. אמרו לי שזה דור 3. אמרתי שלפי זאפ ולפי שיחתי איתכם בחנות אמרתם שזה דור רביעי. אמר לי לא, מה שרשום בזאפ לא מעניין אותי ומה שרשום באתר שלנו חשוב. נכנסתי לאתר שלהם והדגם שרשום שם זה גם דור רביעי. הוא אמר לי לא. אמרתי לו שאם הוא לא מעוניין למכור שפשוט יגיד ולא יוציא אותי אידיוט. יצאתי מהחנות והלכתי.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
10/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבל אותי בחנות שמוליק שהסביר לי על המכשיר והיה נחמד מאד
ונתן לי אחלה מחיר למגן מסך זכוכית ומגן אחורי
והכי חשוב שיש למכשיר אחריות יבואן רשמי ל 24 חודשים
מוצר:
טלפון סלולרי G2 mini D620R LTE
תמונת משתמש
שם:
מושיק
תאריך:
07/05/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים התנערו מכל סוג של אחריות הקופסה הייתה פתוחה הסוללה הייתה פתוחה המוכר ציין שאין עדכונים אין אחריות לא על המסך ולא על הטלפון... השתכנעתי לא לקהות...
מוצר:
Lg g3 טלפון סלולארי Lg g3 32
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply