דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (36 סניפים)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשקם אלקטריק ?
1.00
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
82
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
2
שנה אחרונה
0
0
7
כל הזמן
19
2
61
נמצאו 82 חוות דעת גולשים על שקם אלקטריק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב רובוטי בחנות בסניף ירושלים. הבחור ששירת אותי לא ידע שום דבר על הדגם שרציתי אבל כן מכר לי ולא נעזר באחרים.
אחר כך חיכיתי חצי שעה עד שהגיע הבחור מהמחסן.
אף אחד לא ידע להסביר לי איך המכשיר עובד. לא הסכימו לפתוח את הקרטון ולהראות לי את החלקים ,ונתנו לי הרגשה גרועה מאוד
מוצר:
ROBOROCK דגם s6 לבן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה - הבטיחו תיק במתנה.
במשך חודש התקשרתי וטירטרו אותי בהבטחות שהתיק עוד מעט יגיע.
היום אמרו לי שנגמר המלאי ואני לא אקבל כלום.
אכזבה!
מוצר:
מקצועה PHO 2000 בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה. לא לקנות. קניתי כיריים. הטעו אותי ומכרו לי כיריים שבכלל אין להם. אחרי רדיפה של שבועיים הועילה אחת הנציגות לספר את האמת שאין כירים אלו והציעה חלופיות. למרות שהסכמתי לחלופה לא סיפקו עדיין את המוצר. אי אפשר לדבר עם שום אחראי. כל הזמן מגיעים למוקד הודעות
מוצר:
כיריים סאוטר ste975x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה מאוד להיזהר, שילמנו הרבה כסף ורכשנו מוצר תוך הבטחה שיגיע אלינו תוך מספר ימים. לאחר הרכישה נעלמו עקבותיו של מנהל המכירות (שהיה מאוד אדיב במהלך המכירה ונתן לנו את הטלפון שלנו על מנת לעקוב אחר ההזמנה), מאז הוא לא עונה לטלפונים והיחס שניתן בשירות הלקוחות מזלזל וללא שום נכונות לסייע. את המוצר כמובן שטרם קיבלנו ואין עם מי לדבר. ממליצה לחשוב טוב לפני שסוגרים מולם עסקה, לא חסרות חברות אמינות וחבל על עוגמת הנפש.
מוצר:
מקרר האייר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהלך רכישה של שייקר מסוג נינג׳ה BL480 ביריד של ״חבר״, הטעו אותנו כאשר גרמו לנו לחשוב שגודל הקיבולת הינו גדול ממה שהוא באמת.
המספר סניף שכתוב על הקבלה בכלל מפנה אותי לחברת ביטוח ולאחר שהגעתי לשירות לקוחות מסתבר שאין שום דרך לדבר עם הסניף שמכר לי את המוצר, אלא רק להגיע לשם פיזית!
שירות הלקוחות מאשים אותנו בצורה מזלזלת שאנחנו התבלבלנו ולא ניסו לעזור לנו בשום צורה או להציע פיצוי.
שירות גרוע. לא מומלץ לרכוש שם מוצרים כי לא יהיה לכם עם מי לדבר במקרה ותיהיה תקלה.
מוצר:
שייקר נינג'ה BL480
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה שבוצעה ב7.12 לא הגיעה ולא יצרו קשר עם הלקוח. היום ה19.12
עברו יותר משבעה ימי עסקים והנציגה בטלפון לא ממש מצליחה לעזור. היא מודיעה שזה יגיע מחר עם שליח מ12:00 בהודעה של חצי שעה מראש?
למה אין תיאום מראש עם השליח על שעה מדוייקת? אנשים אמורים לעזוב את החיים שלהם חצי שעה מראש כי השליח מודיע? איזה מין שירות לקוחות זה? גרוע ביותר משלמים ממיטב כספינו והשירות פשוט מתחת לכל ביקורת.

מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלביזיה בחנות שקם אלקטריק בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
הבטיחו שתוך פחות משבוע היא תהיה בסניף ויתקשרו להודיע לי.
8 ימים לא התקשרו.
בסניף לא עונים לטלפון. נאלצתי לסוע שוב לחנות. לא ידעו להגדיר מועד אספקה.
הבטיחו שתוך יומיים מתקשרים, מעדכנים במועד האספקה ומביאים את הטלביזיה לביתי.
לא התקשרו. לא עונים לטלפון.
בשרות לקוחות לא ידעו לעדכן לגבי אספקה, אמרו שיכתבו אימייל לחנות, ואם ברצוני לבטל ההזמנה עלי לסוע שוב לחנות.
מוצר:
טלויזיה סמסומנג 49 אינטצ'
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים , לא להתקרב לא לטלויזיה של סמסונג ולא לאחריות של סם ליין .

קניתי טלויזיה QE65Q7FN דגם חדש , עבדה אצלי פחות מיום .

השירות תמיכה גרוע לא נותנים מענה לא נותנים פיתרון משאירים אותי עם ילדים שבוע בלי טלוויזה .....

יצירת קשר עם סם ליין גרוע...

שולחים טכני עבור טלויזיה שעבדה פחות מכמה שעות רק בעוד שבוע .

אם אתם רוצים יותר פרטים תתקשרו - 0544612022

עוד פעם !!!! לא להתקרב ...

מוצר:
samsung QE65Q7FN
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלוויזיה סמסונג חכמה 49' בחנות בביג בצומת ק.אתא. לאחר יומיים המסך שבק חיים.לאחר התשלום הקשר עימם היה רע בקושי קיבלתי חשבונית מס.אין עם מי לדבר.גם השרות אלקטרוניק פרו גרוע מילה זו לא מילה.כבר למעלה משבועיים שאני ממתין בלי הכסף ובלי הטלוויזיה .מאוד מציע לא לקנות שם.
מוצר:
49nu7100smart 4k samsung led
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,

ב-09.08 סיפקתם לי מקרר סמסונג שרכשתי ממכם. *המוביל של המקרר חיבר אותו לחשמל מיידית ועל דעת עצמו*. זאת בניגוד לנהלים, כפי שמנהלת שירות הלקוחות מסרה לי בטלפון (אסור למוביל לחבר את המקרר לחשמל בלי רשותי, ובטח שלא לפני שעתיים מרגע האספקה. זאת מכיוון שהמקרר מובל בשכיבה וצריך לחכות שעתיים לפחות לפני החיבור לחשמל).

לאחר מכן שמתי לב שדלת המקרר רועדת בצורה בלתי סבירה. תיעדתי את זה בוידאו ועדכנתי אתכם בנושא.

לאחר שלא קיבלתי מענה מקצועי ומספק, ב-22.08 (13 ימים לאחר מכן) שלחתי לכם בקשה לביטול עסקה, ללא חובת מתן סיבה, לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע״א-2010.

עד לרגע זה, אתם מסרבים לבטל את העסקה בטענה שהמקרר היה בשימוש. עפ״י חוק, המקרר נחשב כמשומש ברגע שמחברים אותו לחשמל.

אבל אתם חיברתם אותו לחשמל, אתם הוצאתם אותו מהאריזה ואתם מתכחשים לעובדה שהוא תקול.

לא נתקלתי מעולם בהתנהלות בזויה כזו של עסק שמכבד את עצמו. הגשתי נגדכם תלונה ב״אמון הציבור״.
מוצר:
מקרר סמסונג rt46k6330sp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום שקם אלקטריק,
שמי אריאל ריכטר מ'ס הזמנה 597001478.
ב 11/08 הזמנתי שואב אבק בתקווה שאני אקבל אותו עד 7 ימי עסקים ועברו כבר 9 ימי עסקים!. במשך יומיים אני בשיחות עם השירות לקוחות הנוראי שלכם שאתמול ב20/08 הבטיח לחזור אלי עם תשובה מתי יגיע אלי המשלוח והבטיח לחזור אלי עם פיצוי ולא חזר אלי.
היום דיברתי עם שתי בחורות זהבית ומור בחורות מאוד נחמדות שממש לא אשמות בכל מה שקרה פה חוץ מזה שנתנו לי להמתין 15 דקות על הקו ושזהבית בכלל לא ענתה לי אחרי שאמרה לי להמתין,
לאחר שמור חזרה אלי עם תשובה ואמרה לי שלא אקבל שום פיצוי ושהמשלוח שלי יגיע רק עוד יומיים כלומר לאחר 11 ימי עסקים !!!!.
אולי הזמנתי שואב אבק ב 170 שקל אבל זה לא אומר שאני צריך לקבל יחס כזה מזלז ולהמתין במצטבר שעה וחצי ביום בשביל לקבל שירות (מוזמנים לבדוק את הפירוט שיחות!).
לצערי נאלצתי לבטל את ההזמנה כי יש גבול לכמה שאני מוכן לעבור התעללות כזאת מחברה שאמורה לתת שירות ושעוד מרשה לעצמה להגיד שיש להם את השירות הכי טוב ברינגטון ההמתנה.
את המייל הזה אני אעביר ואפרסם בכל קבוצה וכל מקום אפשרי בשביל למנוע מאוד אנשים לעבור התעללות כזאת.

פעם ראשונה שאני חווה דבר כזה ועוד מחברה שאתה מצפה ממנה לתת מעבר ממה שאתה מצפה.


תודה רבה והמשך שבוע טוב.
מוצר:
שואב אבק BT-585
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בושה וחרפה של חברה! הוזמן תנור בתאריך 12.6 הבטיחו אספקה תוך 3 ימים ,לאחר שבוע שלא יצרו איתי קשר ניסיתי להשיג אותם במשך 3 ימים רצופים בשעות שונות ,אין מענה בשירות לקוחות, כל הזמן מבטיחים שתיכף תורך מגיע ואז מעבירים אותך להשארת הודעה. עדין מחכה..
מוצר:
פוינט 4555
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דגם חדיש של קולט אדים LV-S-824
אך קיבלתי LV-S-24, דגם ישן זול ב 200 שח.
פניתי אל החנות להחליף את המוצר.
חוסר מקצועיות ועגמת נפש.
מוצר:
קולט אדים ארובה Ly Vent LV-S-824
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התאכזבתי לא עמדו בזמנים ועדיין מחקה להחזר כספי לא להתקרב לשקם אלקטריק מול זכרון בכלל
מוצר:
NF/EF6 דגם 6243
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני יותר מחודש ביצעתי עסקה עם שקם אלקטריק בסניף תל-חנן, נשר, שכללה מקרר 2 דלתות היברידי של חברת שארפ,
ביום שלישי 22.08.17 הייתי אמורה לקבל את המקרר בין 13:40 ל16:40 (חלון זמן שהם הגדירו). אינני גרה באזור אליו הייתה ההובלה ותכננתי את סדר היום שלי עפ"י חלון זמנים זה. לצערי, ההובלה הגיעה רק ב18:45 וזאת לאחר שהתקשרתי מספר פעמים לחברת ההובלות Logisteam כדי לברר מה קורה עם ההובלה ומדוע המוביל לא מגיע. לאורך כל היום לא קיבלתי שום עדכון מיוזמתם על האיחור הגדול. חוויתי עוגמת נפש מכיוון שנאלצתי לבטל תוכניות ולהישאר באזור המרוחק ממקום מגוריי.
בנוסף לעוגמת הנפש שחוויתי מהם נאלצתי להתמודד עם יחס מזלזל במשך כבר יותר מחודש של טלפונים בלתי פוסקים גם לשירות הלקוחות שלהם, גם לשקם אלקטריק וגם לחברת ההובלות. בכל פעם נאלצתי להתמודד עם זמן המתנה ארוך על הקו וכן הבטחות ש"יחזרו אליי". כמובן שעד היום אף אחד לא חזר אליי.
אנו מאוכזבים מאוד מהשירות שקיבלנו מהם, ובכלל נלחמים כאן על העיקרון. מרגע שהלקוח משלם הוא כבר לא מעניין את החברה וניתן לזלזל בו ובשירות הניתן לו.
מוצר:
מקרר שארפ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר האינטרנט, באתר היה רשום שיתאמו מולי את המשלוח.
יום לאחר ההזמנה התקשר אליי השליח ואמר שהוא אצלי עוד חצי שעה, אך לא תיאמו מולי, הוא אמר שיתאמו מולי שוב משלוח.
התקשרתי לשירות לקוחות, מחלקת תיאום משלוחים, כי לא תיאמו מולי שום משלוח והם אמרו שיתקשרו אליי לתיאום משלוח, ביקשתי לבטל את ההזמנה כי הקו טלפון אליו התקשרתי היה תיאום משלוחים ולא "אנחנו נחזור אלייך מתישהו".
טרם קיבלתי ביטול הזמנה ומאז התקשר אליי שוב היום עוד שליח שציין שהוא אצלי עוד חצי שעה.
שירות משלוחים שלא מתאם הגעה.
שירות לקוחות שלא יודע לתת תשובות.
ביטול הזמנות שלא עובד.
0 מ-5
מוצר:
שואב אבק V6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לברוח לברוח לברוח!!!
קניתי בשקם אלקטריק את כל מוצרי החשמל לבית (לצערי). היה איזו אי הבנה במכונת כביסה ועשו לי את המוות. בהתחלה לא רצו לקבל את המוצר בחזרה - כנגד חוק הגנת הצרכן ורק לאחר הרבה שיחות ותסכול החזירו לי את הכסף - לקחו פחת של 15% ללא הצדקה (לטעמי) מכיוון שלא נגעתי במוצר ולא חובר לחשמל. אבל אם זה מה שעושה להם טוב ללב וזה עושה להם את ההבדל... שייהנו מה 15% אני לא רוצה שום קשר יותר עם שקם אלקטריק !!!!
מוצר:
מכונת כביסה Whirlpool FSCR 80211
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשורה התחתונה- ממליץ לא לקנות משקם אלקטריק.
הזמנתי מקרר משקם אלקטריק סניף סגולה, ושילמתי במקום, כולל על הובלה. בעת ההזמנה, התחייבו כי המקרר יגיע לכל המאוחר תוך 7 ימים, וההתחייבות הזו מופיעה גם באתר הרשת. לא בלבד שהמקרר לא הגיע, אלא, שלאחר שהתקשרתי ביוזמתי לשירות לקוחות כדי להבין מדוע לא הגיע, אז נמסר לי כי המקרר בכלל לא במלאי, וכי נדרש קודם לייבא אותו! אני כרגע ללא מקרר בדירה, ואמרתי להם שאני לא יכול לחכות עד שייבאו אותו (אין להם מושג כמה זמן זה ייקח), ושאני רוצה מקרר דומה אחר. מאז הם מסננים אותי ומורחים אותי. טרם קיבלתי מענה.
מוצר:
מקרר 8372
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו וביטלנו ללא קבלת המוצר עוד באותו היום . גילנו שהמחיר היה הרבה מעבר למחיר המוצע מוצר זה ביחס לחנויות דומות . לא נלקח המוצר עדל למילים אלו מעל שבוע הננו מחכים לזיכוי בחשבון. הונאה איננו מבינים איך אנשים אלה ישנים בלילה . להונות לרמות בטריקים ש"אני אבקש אישור חריג למחיר זה" . אינני ממליץ לקנות בחנות זאת ובחברה זאת שכן שרות הלקוחות שלהם גרוע . היזהרו !!!!!!
מוצר:
מזגן פלטיניום 210
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
קניתי במרץ 2015 מקפיא אקאי 6000
אחרי חצי שנה הפסיק לעבוד בגלל בריחת אוויר, הזמנתי שרות ומילאו אויר
היום המקפיא הפסיק לעבוד גם בגלל בריחת אויר, האחריות נגמרה לפני חודש, השרות מוכנים לתקן רק בתשלום!!
מכרתם לי זבל של מקפיא שכל חצי שנה בורח לו האויר, עכשיו כולם מתנערים ואומרים שהוא לא באחריות, זה נכון , אבל מקפיא אמור לעבוד עשר שנים ללא תקלות ואם מכרתם לי זבל הייתי מצפה שתחליפו לי את המקפיא.
בקניה הבאה אזכור אותכם!!
מוצר:
מקפיא 6000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר הנ"ל ב-29.10.2015 בשעות הבוקר. בפרטים בזאפ היה כתוב שלוקח 7 ימי עסקים עד שאמור להגיע. אחרי שעברו כ-10 ימי עסקים יצרתי קשר עם שירות לקוחות טלפונית ובמייל. בטלפון אמרו שיחזרו אליי טלפונית עוד באותו יום אבל זה מעולם לא קרה. למייל חזרו אליי אחרי יום ואמרו שיקח למוצר 14 ימי עסקים עד להגעה. אמרתי לעצמי שאולי התבלבלתי וחיכיתי בסבלנות. ב-23.11 (18 ימי עסקים אחרי מועד ההזמנה) החלטתי לבדוק מחדש מה קורה עם ההזמנה ושלחתי מייל. למחרת (היום בו שורות אלו נכתבות), כאשר עדיין לא קיבלתי תשובה, החלטתי גם להתקשר. התקשרתי בשעות הבוקר ושוב אמרו שיחזרו אליי טלפונית עוד באותו יום. עד עכשיו לא קיבלתי שיחה אחת מהם.
כדאי לציין שלמעט מספר הזמנה ואת הפרטים שלה לא קיבלתי שום אפשרות למעקב אחרי ההזמנה (למרות שמצויין במייל שהם כן מעניקים שירות כזה). גם שביקשתי לדעת מה סטטוס ההזמנה שלי נעניתי רק בכך שזמן האספקה שלו הוא עד 14 ימי עסקים. בלי מספר מעקב ובלי יכולת לדעת מה קורה איתה.
לא ממליץ לאף אחד לקנות בחנות הזאת. חווית קניה נוראית.
מוצר:
מקדלת ועכבר אלחוטיים MK270
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 31/10/15 רכשתי בחנות שקם אלקטריק בקניון הדר בירושלים מקפיא. נאמר לי שהסחורה נמצאת בנמל וכי אקבל את המקפיא תוך שבועיים, ולא יאוחר משלושה שבועות.
לפני כשבוע לאחר שלא יצרו עימי קשר לגבי ההובלה וכבר עברו כשבועיים וחצי מאז מועד הרכישה, התקשרתי לחנות ולאחר מספר שיחות שבהן לא נעניתי נאמר לי ע"י המוכר שיש עיכוב והוא מתקשר לספק וחוזר אלי. לאחר שלא חזר אלי עד שעות הערב ניסיתי להתקשר ולאחר מספר שיחות ענה לי מוכר אחר ואמר לי שהמוכר שדיברתי איתו עסוק ויחזור אלי. לשאלתי למה הם לא עונים הוא ענה שהם משתדלים לענות "ככל יכולתם" לשיחות. כמובן שנאלצתי להתקשר שוב באותו ערב לאחר שלא חזרו אלי וכשסוף סוף הצלחתי לדבר עם המוכר הוא אמר שלא תפס את הספק וינסה להתקשר אליו למחרת.
למחרת בשעות אחה"צ לאחר שלא קיבלתי כל תשובה נסעתי לחנות ונאמר לי שהמוצר נמצא במכון התקנים וזה יקח עוד שבועיים - שלושה עד לקבלתו.
היום (24/10/15) כמעט ארבעה שבועות לאחר רכישת המוצר, לא התקשר אלי אף אחד וגם בחנות כמובן שלא עונים. אינני מבינה איך שקם אלקטריק, כרשת גדולה המפרסמת את עצמה כל הזמן, מרשה לעצמה למכור מוצרים כאשר הם יודעים שאפילו לא שוחררו מהנמל ואף להבטיח מועד אספקה כשלא ידוע כלל מתי הסחורה תשוחרר.
ממליצה להתרחק מחנויות הרשת בשל השירות הגרוע וחוסר ההתייחסות לאחר שהם קיבלו את הכסף במלואו.
מוצר:
מקפיא ליבהר 1376
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה. המכונה לא מסירה כתמים, גם לא כתמים קלים. ניסיתי מגוון של חומרי ניקוי, וכלום לא עוזר.
התקשרתי לשירות הלקוחות, ואין תשובה. 20 דקות על הקו, ואין תשובה. ניסיתי שוב ביום אחר, ושוב ביום אחר, 20 דקות על הקו ואין תשובה.
הגעתי לחנות, המוכר התווכח עם מנהל החנות מי אמור לשלוח אימייל לשירות לקוחות. בסוף מנהל החנות שלח אימייל, אך זה לא עזר כלום. שירות הלקוחות כלל לא התייחסו ולא חזרו אליי.
התקשרתי לחנות, דיברתי עם מנהל החנות, והוא אמר שזה פשוט ככה, והוא לא יעזור לי עוד. עברו כמה שבועות, שירות הלקוחות לא מתייחסים כלל, ואני נשארתי עם בעיה (ששילמתי עליה מעל 1500 ש״ח), ללא פתרון.
תגובת החנות:
שבוע טוב,

הלקוח פנה לסניף שלנו והתלונן שהמכונה לא מנקה את הבגדים כמו שצריך.

טכנאי מטעם נותן השירות שביקר בבית הלקוח ובדק את המכונה קבע כי המכונה תקינה לחלוטין.

בברכה,

שירות לקוחות
שקם אלקטריק
מוצר:
מכונת כביסה ETL 6081
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לעולם לא יקנה בחנות הנ"ל יותר !! , אבא שלי קנה לי ליום הולדת מיקסר של קיצניד , כולל חבילת vip , הנציג מחירון הציג לאבי , מפרט רחב של בונוסים שמקבל רוכש חבילת הvip , כאשר רציתי לממש את החבילה ( דרך ניופאן )נאמר לי שמה שהציע לי הנציטג מכירות זה מבצע ישן , וחלק גדול מהדברים שהחבילה כלולה , אני לא יקבל , לאחר שיחה ( מוקלטת ) עם נציג המכירות , הנציג הודה שהוא עשה טעות , והוא יכול להחזיר לי את הכסף על החבילת vip , אמרתי לי לו שאני מסכים אבל בתנאי שאני מחזיר גם את המיקסר , ומבטל את כול העסקה , והוא לא הסכים , בגלל שפתחתי את המוצר , פשוט רמאות , התביעה בדרך
מוצר:
מיקסר KSM150
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בגני התערוכה21.8.15 טלויזיה פיליפס נאמר לי תוך 5 ימים הטלויזה אצלך עד היום 30.8.15 לא התקשרו לא עונים בשרות לקוחות. שרות הכי גרוע שפגשתי במדינה.
מוצר:
טלויזיה PFH5509
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.