מפרסם ב-zap מאז 2019

‎twins design‎ ‏(ClickAndBuy)

קניון

1.4 / 5 ממוצע מבוסס על 5 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: פינום ישראל בע"מ
נמצאו 369 חוות דעת גולשים על twins design
adina
adina
17.04.2026
מוצר שנרכש: כיסא

קנינו כסאות לסלון מעור תוך תקופה קצרה התחילו להקרע פניתי לשירות לקוחות בפעם הראשונה הם שלחו לנו כיסא להחלפה ובטעות שלחו 4 כיסאות הייתי כנה איתם והם הגיעו ללקחת חזרה לא עברו כמה חודשיים הכל כבר נקרע שלחתי להם תמונות של הכסאות שנקעו אין וביקשתי שיחליפו הגיבו לי שהזמנה בת 9 חודשיים זה כבר הזמנה ישנה ניתן לדבר על תשלום מאז אני מנסה להשיג אותם בוואצפ עונים תשובה בקושי נעלמים שירות גרוע מאוד זה לא כסאות חד פעמי וכסאות לא אמורות להקרע והשירות והיחס זה נורא ממש עוד את הכסאות קנינו מתנה למשפחה שאין לה כסף פשוט בושה באמת

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
03.11.2025
מוצר שנרכש: שידה

בקבלת השידה היו חסרים לי פרטים, בנוסף לא ניתן לתאם מתקין. מיום קבלת השידה אני רודף אחריהם אחרי הפריט החסר (בסה"כ מסמרים) ואחרי מתקין. מתברר כי להזמיםן מתקין נדרש 10 ימי עסקים המתנה. אני כבר יותר משבועיים עם הקרשים ועדיין לא הגיע מתקין.

חוות הדעת עזרה לכם?
אנדריי פומיצ'יוב
אנדריי פומיצ'יוב
16.09.2025
מוצר שנרכש: מזנון דטרויט

4 חודשים חיכיתי למזנון במקום 45 ימי עסקים , בסוף קבלתי מזנון לא בגודל שהזמנתי שלא מתאים לי לסלון , עכשיו תקוע כבר שבוע עם קופסה ענקית באמצע הסלון שלא באים לאסוף ובלי מזנון

חוות הדעת עזרה לכם?
רותם
רותם
24.08.2025
מוצר שנרכש: כורסא מעוצבת דגם נויה בצבע לבן מבית twins design

הזמנתי כורסה- חסר לה רכיבי הרכבה…. בנוסף, כאשר פנימי אל מוקד הלקוחות לא קיבלתי מענה

חוות הדעת עזרה לכם?
צרכן_ישן_83
צרכן_ישן_83
29.06.2025
מוצר שנרכש: ארון בגדים לילדים

ביצעתי הזמנה ולא קיבלתי את המוצר גם לאחר שחלפו 28 ימי עסקים. אף אחד לא יצר איתי קשר, לא התקבלה הודעה על עיכוב, וגם לא קיבלתי מענה לפניותיי. הצלחתי להשיג איש מכירות בטלפון – אך גם לאחר מכן לא סופקה סחורה ולא ניתן שירות. הוסבר לי שמדובר בעומס, ושיש באפשרותי לבטל את העסקה דרך חברת האשראי. החוויה שלי הייתה שלילית מאוד, ואני באופן אישי לא ממליץ לרכוש מהחנות. התחושה שלי הייתה שלא מדובר בעסק אמין.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tzur
Tzur
29.04.2025
מוצר שנרכש: ארון בגדים twins

קניתי ארון בגדים לחדר שינה. הם אמרו מראש שזמן האספקה יהיה ארוך, אחרי שעבר קצת זמן הסתכלתי וראיתי ביקורות נמוכות על החנות, התחלתי להילחץ. הנציגה היתה סופר נחמדה, ענתה מהר לכל שאלה שלי, עדכנה אותי כשהמוצר הגיע לארץ ואח"כ להפצה, וקישרה אותי לחברת השליחויות. המוביל היה מקסים, תיאם איתי מראש ולמרות שהגיע בשעה מאוחרת - הרכיב את הארון בנחת ובסבלנות בצורה מאוד מקצועית. חוץ מזמן אספקה ארוך (שהיה כתוב מראש) - חווית קניה מושלמת!

חוות הדעת עזרה לכם?
tehila.tehila
tehila.tehila
24.04.2025
מוצר שנרכש: ספריית מדפים מעוצבת עשויה מתכת בשילוב עץ אגוז

אני ממליצה בחום על "קליק אנד ביי". מרגע הקנייה ועד ההרכבה השירות היה מעולה! אנשי-השירות עמדו לרשותי בכל שאלה, המוביל סייע מעבר למצופה בהנחת המוצר, והמרכיב סייע ככל שניתן כדי להתאים את זמנו לזמני והרכיב במקצועיות את המוצר. הספריה, בדיוק כמו בתמונה, איכותית ויפה!

חוות הדעת עזרה לכם?
boykayarden
boykayarden
28.09.2024
מוצר שנרכש: שולחן

I didn't like the store, the products are of poor quality and the service I received after I bought and wanted to replace the broken table is very insulting

חוות הדעת עזרה לכם?
odeya.sadoun
odeya.sadoun
11.08.2024
מוצר שנרכש: טואלט איפור

האתר הזה לא אמין בכלל!!! הייתי שמה גם 0 כוכבים אם היה אפשר... הזמנו לפני יותר מ3 חודשים שידת טואלט ביקשנו איסוף עצמי ללא תוספת תשלום שהיה כתוב באתר במושב עזריה שזה במרכז לאחר שבוע מביצוע ההזמנה יצרו איתנו קשר ואמרו לנו שזה משלוח שמגיע מחול ואין אפשרות לבוא לאסוף באיסוף עצמי לכתובת שמופיעה באתר אלא מכתובת אחרת )נתיבות שזה לא הגיוני לנו ( ככה שצריך עוד תשלום על משלוח וזה יקח עד 45 ימי עסקים ביררנו בפירוש שזה עד 45 ימי עסקים ולא יותר מזה והתחייבו לנו ולכן למרות שזה היה דחוף לנו הסכמנו. חיכינו מלא וכשעברו 45 ימי עסקים )אפילו לא דאגו ליצור איתנו קשר ולעדכן( התקשרנו לברר מה קורה. ענתה נציגה כמובן אחרי מלא זמן המתנה שאמרה שזה בארץ ומתעכב בגלל המלחמה )שאין קשר!! מה הקשר בין עיכוב במלחמה לבין זה שזה כבר בארץ!!( אמרה שבמקסימום עד שבועיים זה אצלנו....ואמרו לנו מקסימום נתן לכם פיצוי עד 100 שקלים לאחר שאמרנו שזה ממש לא פר העיכוב. ואכן עברו שבועים וגם שלושה ועוד שניה עובר חודש, ואנחנו לא קיבלנו מהם אפילו לא אות חיים וכשהתקשרנו לפני שבוע אחרי שעברו יותר משבועים מהעיכוב ענתה לנו מישי שלא הסכימה בכלל לתת תאריכים, לא הסכימה להפנות למישהו שכן יודע למרות שאמרנו לה שאנחנו מחכים הרבה זמן.... הם אומרים שזה במחסן פה בישראל מה18.07 אבל לא יודעים להגיד לנו בכלל מתי זה יגיע.. בשיחה האחרונה הציעו לנו לבטל את ההזמנה אחרי כל הזמן שחיכינו... לא הגיוני שאני אמתין 3 חודשים ואז יגידו לי לבטל את ההזמנה שהיתה לי אפשרות לרכוש ממקום אחר עם הזמנה של שאר הריהוט ולהכניס את זה כבר למשלוח ממקום אחר ועכשיו זה כבר לא רלונטי כי אין במלאי שילמנו כסף שנעלם כלא היה שאם היינו יודעים את זה מראש כמובן שלא הינו משלמים להם שקל!! וזה גם מה שיקרה להבא... אז כל מי שרוצה להזמין שיחשוב 10 פעמים לפני אם הוא רוצה לקבל כזה שירות ולא לקבל את המוצר שהוא מחכה לו.

חוות הדעת עזרה לכם?
annaouanounou
annaouanounou
04.08.2024
מוצר שנרכש: ארון 6 דלתות

שירות מזעזע למתקין היה חסר חלק מהחלקים והוא שמר אותם אצלו כי ״לא היה לו זמן לחזור למרכז להביא לי את שאר החלקים״ אל תקנו משם מזעזע!!!! גם חודש לאחר מכן עדיין אין לי את החלק החסר בארון

חוות הדעת עזרה לכם?
mcay1965
mcay1965
18.07.2024
מוצר שנרכש: שידה 5 מגירות ברוחב 6ם ס"מ דגם זיו מבית Twins Design

שרות גרוע מאד. עד היום עוד לא קיבלתי מענה. קשים מאד להשגה בטלפון, לא מחזירים טלפונים ומתעלמים מהודעות. קיבלתי מוצר פגום ב 500 ש"ח ונשארתי איתו ללא מתן פתרון. לא סיפקו טכנאי ולא אפשרות להחלפה

חוות הדעת עזרה לכם?
יוחאי
יוחאי
10.07.2024
מוצר שנרכש: ארון שירות לתנור fly183014

שירות מזעזע. הכי גרוע שנתקלתי בו. מוצר שלא הגיע גם שבוע אחרי מועד ההספקה, ונציגת שירות שאומרת שאני חולה וטוענת שמעולם לא הזמנתי מהם, ומכחישה שדיברו איתי בטלפון, גם אחרי שאני מראה לה היסטורית שיחות

חוות הדעת עזרה לכם?
fischerr247
fischerr247
03.06.2024
מוצר שנרכש: ארון בגדים שקוף דגם אמסטרדם

הזמנתי ארון זכוכית עם תאורה , שירות מעולה המרכיב הגיע בזמן , כל הצוות קליק אנד ביי עזרו בכל שלב שהייתי צריך , גם לפני הרכישה וגם אחרי הרכישה , ממליץ בחום ארון נפלא ושירות נפלא.

חוות הדעת עזרה לכם?
uvmagoz
uvmagoz
19.05.2024
מוצר שנרכש: מיטת קומותיים דגם בלה מתכת מבית 80/190- - Design T

קיבלתי את ההזמנה (מיטת קומותיים בזמן). הבאתי מתקין מהחברה. הוא פתח את הקרטון וראה שהיה חסר שם סולם ומעקה לקומה העליונה. התקין את המיטה ללא החלקים והבטיח שידבר עם החברה וישלימו את ההתקנה. עבר חודש של טלפונים, מיילים לחברה ואין תזוזה. אני עם מיטה בלי סולם ומעקה, ואין לי עם מי לדבר. החברה היא וירטואלית ואין לי למי ללכת.. מאוכזב מאוד! הכוכב השני הוא בגלל שהמחיר היה זול. אבל אני מתחרט שלא שילמתי יותר והייתי מקבל מיטה מושלמת.

חוות הדעת עזרה לכם?
גיל
גיל
01.05.2024
מוצר שנרכש: ארון שירות twins design

ארון באיכות ממש גרועה הגיע פגום עם הרבה שריטות ודפיקות ידיות לא מתאימות לחורים עקום ברמה שלא ניתן לתאר כבר יותר מ 4 חודשים הבטיחו לי שיחליפו לי ידיות ויביאו מישהו מטעמם לתקן אך כלום לא באו

חוות הדעת עזרה לכם?
fogel.ksenia.7
fogel.ksenia.7
06.03.2024
מוצר שנרכש: שידה

גנבו ממני כסף! רכשתי שידה ב21.2 באתר רשום "עד 7 ימי עסקים" ב22.2 התקשרו ואמרו שאין צבע. וסוכם על החלפת צבע. הודיעו שמשלוח יתבצע ב3.3. סירבנו וביקשנו להעביר ל5.3. קיבלנו אישור על שמשלוח יתבצע 5.3 עד 11:00 לקחנו חופש ב5.3 בשעב 12:3 התקשר נהג ואמר ששידה לא במלאי ולא נספק התקשרנו לחברה, נציגה הציגה את עצמה כאמילי, הבטיחה שתברר ותחזור תוך 24 שעות אחרי 22 שעות חזרה למספר של המשלוח ולא שלי וסירבה לדבר עם המקבל. אליי לא חזרה. מאז, אני מתקשרת שוב ושוב. "היא תחזור ותתקשר"," אני רביב, עובד חדש ולא מכיר את אמילי"... אין שידה, אין כסף ואין מענה

חוות הדעת עזרה לכם?
zoargov
zoargov
22.05.2023
מוצר שנרכש: ארון מעוצב

רכשנו ארון שהגיע עם תקלה מהמפעל, שירות הלקוחות טיפל תוך שני ימים עסקים לשביעות רצוננו.

חוות הדעת עזרה לכם?
alon
alon
20.04.2023
מוצר שנרכש: מייבש כביסה

היום קיבלתי מייבש bosch 9 kg . ,הגיע מהר מאד והמחיר הכי זול בזאפ בפער גדול

חוות הדעת עזרה לכם?
Tali
Tali
16.03.2023
מוצר שנרכש: רהיטים

לא להתקרב!!! הזמנתי שני מוצרים, שניהם הגיעו פגומים. שרות על הפנים, עד שעונים עד שמגיעים עד שמתייחסים בכלל - הרי כסף כבר קיבלו אז למה להם? חמישה חודשים לם אכזבה ועצבים. לא להתקרב!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Rona
Rona
20.02.2023
מוצר שנרכש: שולחן עם מדפים

הזמנתי שולחן עם מדפים, המוצר הגיע תוך שלושה ימים, ממש הופתענו לטובה. קיבלנו הודעה מסודרת, קליק אנד ביי זמינים בווטסאפ וענו לכל שאלותיי. גם התיאום עם המרכיה היה מאוד מהיר והרגשתי שנעשה מאמץ אמיתי לעזור ולתת שירות טוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
inbarsd
inbarsd
29.01.2023
מוצר שנרכש: ארון בגדים דגן side

חוויה מאד לא טובה... רכשתי ארון בגדים. בחרתי להוסיף 350 ש"ח על הרכבה מקצועית (עדיין בספק לגבי כמה מקצועית היא תהיה). באתר כתוב שהמוצר יגיע תוך 7 ימי עסקים ושתתואם הרכבה של המוצר תוך 7 ימים מהגעת המוצר. הארון הגיע אחרי 10 ימים ומאז אני מחכה להרכבה. התקשרתי כמה פעמים ונאמר לי שבגלל שאני גרה רחוק זה יכול לקחת גם 14 ימי עסקים. בדקתי ולא מצאתי בשום מקום באתר, בשום שלב בקנייה או בתקנון איזכור לתוספת זמן בגלל מרחק. וגם ברישום של עלות משלוח בהתאם לאיזור - האיזור בו אני גרה (עמק בית שאן) לגמרי בטווח הלא מוחרג. כלומר אין אף החרגה של איזור המגורים שלי בשום נושא. לדברי נציגת שירות הלקוחות אני גרה רחוק מאד וזה בעייתי. בנוסף היחס מאד לא נעים ואין תחושה שנעשה משהו כדי לקדם את הדברים ולעזור. אני מזמינה המון ברשת ומעולם לא נתקלתי בשירות כזה. לא מומלץ

תגובת החנות

מאוד מצר אותי הרגשת הלקוחה אבל הלקוחה הזמינה את המוצר ב 14 ימי עסקים ולעזור של בית שאן יש תוספת של ימי עסקים אבל בכל זאת הגענו בימי עסקים רגילים של 14 ימי עסקים. מודגש בכל מכירה באתר שלנו לגבי מרכיב אנחנו לא מאשרים למובילים לבצע הרכבה ע"י מרכיב מקצועי מהיבואן טווינס דיזיין בנוסף אני מצרף את התקנון המופיע בכל מכירה של הספק טווינס דיזיין שימו לב! נא לוודא כתובת תקינה בהזמנה. במידה ורכשתם הרכבה למוצר, לאחר אספקה מרכיב מקצועי מטעם Twins design ייצור קשר לתיאום עד 7 ימי עסקים

חוות הדעת עזרה לכם?
rabokasmile
rabokasmile
24.01.2023
מוצר שנרכש: מכונת כביסה נורמנדי kl 660

המוכרת שתאמה אתנו את ההזמנה הייתה מקסימה ועזרה לנו. כאשר הדגם שרצינו לא היה במלאי הציעה דגם אחר מקביל

חוות הדעת עזרה לכם?
shlomilevi67
shlomilevi67
23.01.2023
מוצר שנרכש: ספריה כפולה

קניתי מוצרים מספר פעמים והשירות היה אדיב מהיר מאוד ונגיש באתר אני ממליץ מאוד האתר מאוד נוח

חוות הדעת עזרה לכם?
bafequan
bafequan
17.01.2023
מוצר שנרכש: ארון שירות לתנור בנוי דגם דבלין

חוויה נהדרת, רכשתי ארון שירות לתמור במחיר חוסר תקדים, המשלוח הגיע תוך 4 ימים, הרכבה עצמית פשוטה, נציגת שירות אמילי נחמדה מאוד שעזרה לי בקנייה, ממליץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
yifatpel
yifatpel
17.01.2023
מוצר שנרכש: שולחן מתכוונן חשמלי בהתאמה אישית-דגם דולב

רכשנו כבר מספר פעמים. שרות אדיב ומהיר. מחירים מעולים. גם השליח ומרכיב המוצר נעים ומקצועי. מומלץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון