דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטים ומוצרי הלייף סטייל לבית (2 סניפים)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טרנס איסט מטל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בbradex ?
1.40
ציון ממוצע
10
חוות דעת בשנה האחרונה
25
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
3
6 חודשים אחרונים
0
0
5
שנה אחרונה
1
0
9
כל הזמן
3
0
22
נמצאו 25 חוות דעת גולשים על bradex
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי הרגע לחברה לבדוק מה קורה עם ההזמנה, שמעתי במשך 38 דקות ״נציגנו עסוקים בפניות קודמות , תודה על ההמתנה״ לאחר 38 דקות השיחה פשוט התנתקה
קצת מלחיץ...
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מתנצלים על אי הנעימות.
ניתן לפנות אלינו גם באימייל או בפייסבוק בכל שעה ואנו נשמח לעזור
המענה הטלפוני של שירות הלקוחות שלנו עובד בין 9:00-15:00
מוצר:
כסא מנהלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חודשיים המתנה לספה עקב תקופת הקורונה קבעו איתי אספקה בין 9 ל12. נכנסתי להתקלח בשמונה וחצי, עשרה לתשע הכנתי קפה ובשתי ועשרה אני מקבלת טלפון שבו השליח אומר שהוא המתין 40 והוא כבר נסע לעיר אחרת. הסברתי לו שאני קבעתי איתו להיות זמינה ב9 ל12. למה לא לצלצל בתשע?! התקשרתי לחברה וכמובן שהתשובה שלהם הייתה שיתאם מחדש לעוד שבוע. לא הסכמתי להמתין וביכולת את ההזמנה. פשוט חבל על הזמן שלי ושלכם.
תגובת החנות:
שלום גל,
צר לנו על תחושתך,יחד עם זאת קבעו איתך אספקה בין 8:00-12:00 עם התראה של חצי שעה
יצרו איתך קשר ב 8:30 ולא ענית מס' רב של פעמים,הגיעו לכניסת הבית שלך ולא פתחת את הדלת
למובילים יש לוח זמנים שהם אמורים לעמוד בו לכן אחרי זמן מה שלא ענית ולא פתחת את הדלת הם נסעו
פנית אלינו ונאמר לך שנבצע הובלה חוזרת בשבוע לאחר מכן אך ביקשת לבטל את הזמנתך.
כל טוב
מוצר:
Marbella
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים לטלפונים ,
מבטיחים 30 ימי עסקים , כבר עברו חודשיים ואף אחד מהם לא טורח להתנצל או לפחות לעדכן .
הייתה תשובה באימייל , נציגת השירות משקרת במצח נחושה , שעליי להמתין 30 ימי עסקים וכבר עברו חודשיים .
חבל שלא קראתי את התגובות לפני , לא הייתי מתקרב , חנות לא אמינה עם שירות גרוע .
הבעיה שהם עדיין לא מבינים שבדרך זו זה יפגע בשם שלהם בעיני לקוחות עתידיים .
תגובת החנות:
שלום אליה,
צר לנו על תחושתך,אנו משתדלים תמיד לעמוד בזמני האספקה שלנו,אולם נכון למצב שבו אנו נמצאים היום ייתכנו עיכובים בפריקה של המכולה.אנו מעדכנים את הלקוחות בעיכוב ומציעים פיצוי או ביטול הזמנה והחזר כספי מלא.
אנו עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוח והלקוח רשאי בכל עת לבטל את הזמנתו אם לא מעוניין בה.
תוכל לפנות אלינו למייל ואנו נבדוק שאכן אתה מעודכן.
המשך יום נעים
מוצר:
פינת אוכל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי להזמין את בסיס המיטה שלכם אך שניה לפני התשלום בדקתי ביקורות,
הביקורות היו רעות מאוד על זמני המתנה למוצרים, שירות לקוחות ואף איכות המוצרים.
כמה דקות לאחר מכן קיבלתי שיחה מהאתר בו התחלתי את ההזמנה (ynetshops)
הסברתי לנציג שנבהלתי מכמות הביקורות הרעות ושאני לא מעוניינת לחכות 35 ימים למוצר,
הנציג ענה בגסות ובחוסר סבלנות שאני "רואה שחורות" ושהמוצר יגיע הרבה לפני ה35 ימים ושאם אני בוחרת להקשיב לביקורות זו בעיה שלי.
הסברתי לו שאני עובדת בשירות לקוחות כל חיי, וזו לא הדרך לענות ללקוחה ואף לנזוף בה. הנציג ניתק לי בפנים.
למרות הכל, החלטתי שאף על פי הנציג והביקורות אני ארכוש את המוצר ואנסה את מזלי.
אחרי הכל, רוב האנשים לא טורחים לרשום ביקורת טובה אלא רק כשיש משהו רע להגיד.

בסופו של דבר לא חיכיתי 35 ימים אלא 44 ימים.
היום המוצר סוף סוף הגיע, ולמרות התשלום על הובלה (150), ההובלה היא עד דלת הבית בלבד ולא לקומה הרצויה בתוך הבית (אך אני מניחה שאפשר להאשים את הקורונה).

התחלתי להרכיב את המוצר והרחתי ריח חזק של צבע שנצבע לא מזמן. בנוסף, היו סימני מריחה של צבע.
הבנתי שהמוצר לא איכותי מידי ואחרי שהרכבתי צד אחד ראיתי שהצבע מתקלף מהעץ בכל הצד החיצוני שלו.

ניסיתי להתקשר לחברה שכמובן לא עונים במענה טלפוני,
כרגע אני מחכה לתשובה במייל בנוגע להחזרת המוצר.

המוצר לא איכותי, פגום והחברה אינה זמינה.
תגובת החנות:
שלום סיון,
צר לנו על הרגשתך אך יחד עם זאת חשוב לדייק בדברים, ביצעת את ההזמנה ב 22.2 וזמן האספקה שצויין בהזמנה היה 35 ימי עסקים.
יצרנו איתך קשר אחרי 24 ימי עסקים לתאם את האספקה,אחרי שלא היית זמינה ולא ענית לטלפון ניסינו שוב במועד אחר והמיטה בכל זאת סופקה לך בטווח ימי האספקה שהתחייבו באתר

פנית אלינו עם בעיה במוצר,קיבלת מענה מיידי,ביקשת להחזיר את המיטה ואישרנו לך איסוף של המיטה

אנו עומדים מאחורי המוצרים שלנו ונותנים שירות לכל לקוח שפונה

כל טוב

צותת BRADEX

מוצר:
מיטה זוגית מעוצבת מעץ מלא Bradex דגם: BALENO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם אצלנו, זמני משלוח ארוכים בהרבה ממה שאמרו, נראה אם באמת יחזירו לנו 10% - כי כבר שילמנו על המיטות. המובילים הגיעו באיחור ניכר אך יאמר לזכותם של המובילים שהתקשרו כדי להודיע. כשהרכיבו את המיטות שברו שלב של הסולם כי לא קידחו נכון אבל לא החליפו את הקרש אלא נראה שהדביקו, ולא שמתי לב לפני שיצאו. כך שיש לנו עכשיו מיטת קומותיים עם סולם שהשלב התחתון שלו סדוק ולא יפה!
תגובת החנות:
שלום,
על מנת לטפל בפנייה,יש לרשום מס' הזמנה ופרטי התקשרות כולל שם מלא.
בברכה,

BRADEX
מוצר:
מיטת קומותיים עץ מלא ריקארדו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמני משלוח ארוכים מאוד! הרבה מעבר למה שהם מבטיחים.. ושירות לקוחות לא נותן מענה הולם
תגובת החנות:
שלום דרעי חיים,

צר לנו על הרגשתך,
זמן האספקה מופיע בהזמנה והלקוח רואה ברגע שמזמין,אם יש עיכוב באספקה,הלקוח מקבל פיצוי,כל זאת רשום באתר החברה שלנו.
בכל שלב,ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא.

עדכנו אותך גם טלפונית וגם במייל על כך.
בחרתם לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי,הביטול בוצע.
כל טוב
מוצר:
koda מיטת ילדים ונוער מעוצבת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באמת יוצא לי הרבה לקנות ברשת , השרות פה היה גרוע במיוחד. מוצר שהגיע באיחור והיה נראה כאילו הוא יד שניה או באיכות שלא הייתי מצפה מחנות למכור.
מעל 3 שבועות תקוע עם ספה שאסור לי להשתמש בה ותופסת לי חצי בית מבלי שאכפת בכלל לחנות לא חוזרים אלי לשיחות . לקח הרבה זמן לקבל חזרה את הכסף. בקיצור בכל שלב הם היו מאכזבים מאוד. אני לא אקנה מהם כלום יותר.
תגובת החנות:
שלום דן,
צר לנו מאוד על הרגשתך,פנה אלינו בבקשה למייל sales@bradex.co.il בכדי שנוכל להבין לעומק את פרטי המקרה ולעזור לך להשאר מרוצה)
מוצר:
מיטה דגם MARBELLA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מזעזעת!!!! פשוט לא לקנות שם!!!!
קניתי ספה נפתחת - מילא שלקח חודש וחצי להביאה... כאשר הגיעה שיחררתי את המובילים (טעות!) ופתחתי לבדוק שאכן נפתחת כמו שראיתי באולם תצוגה.
כבר מהפתיחה הראשונה היא לא נפתחה בקלות והיה פגם - הברגים לא היו במקום וכל מכלול המתכת יצא... לא נגעתי ומיד התקשרתי למובילים, הם נפנפו אותי למחלקת שירות.
התקשרתי למחלקת שירות ותיאמו לי לאחר שבוע שיבואו לראות מה התקלה ולתקן (עוד שעות עבודה שלי שאף אחד לא משלם...).
ביום שבאו "לתקן" כמובן שמדובר במוביל עצמו (מסתבר שהמוביל הוא גם איש השירות....ממש מקצועי).
שום תיקון ושום כלום - דפקו עם פטיש כמה פעמים בחוסר מקצועיות ואמרו שהנה הספה מתוקנת, כמובן שהפתיחה עדיין לא הייתה כמו בחנות והיה צריך ממש להתאמץ כדי לפתוח ולסגור - מסקנה - המוצר פגום! (דבר שהחברה סירבה לקבל!). כמובן ששלחתי אותם חזרה עם הספה שלהם אך החזר מלא טרם קיבלתי.
הובטח לי החזר רק על הספה ולא על ההובלה שכן המוצר אינו פגום.

לא להתקרב לשם ולא לקנות מהם! רק עצבים, זמן וכסף שהולכים מלהסתכל לכיוונם, תפיצו את זה לכל החברים והמשפחה!!!!
תגובת החנות:
שלום שירי,צר לנו לדעת שאת לא מרוצה מהשירות שקיבלת אך יחד עם זאת חשוב לדייק בפרטים.
פנית אלינו בטענה שישנה תקלה בספה שקיבלת ושלחנו לך טכנאים אחרי מס' ימים לבדיקה,כשהגיעו לבדוק את הספה,הופתעו לגלות שהכל תקין רק שאת לטענתך מתקשה עם הפתיחהה והסגירה של הספה.
רכשת את הספה אחרי שביקרת בסניף וניסית אותה.מסרת לטכנאים שאת לא מעוניינת בספה והם אספו אותה בלי ויכוח.
הבוקר יצרת קשר ונאמר לך שמבצעים החזר כספי מלא ללא דמי ההובלה ששולמו.
אם הספה היתה פגומה,היית מקבלת החזר גם על ההובלה אבל הספה לא פגומה!

כל טוב
מוצר:
ספה נפתחת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן אוכל דרך אתר יזרעאלי קום ובחרתי באיסוף עצמי. התקשרתי לאחר שבוע למחסן בחיפה ואמרו לי שהאספקה של המוצר היא עד 45 ימים! דבר שלא צויין באתר יזרעאלי שדרכו בוצעה הרכישה. לצורך העניין הרכישה התבצעה ב 14.10 והיום ב 27.11 הקשרתי שוב לברדקס ואמרו לי שזה 45 ימי עסקים, בשבוע הבא אמור להגיע השולחן ועד שבועיים לאחר מכן נתקשר לתאם איתך.... בקיצור חודשיים וחצי. אני מבין גם למה... אתם קונים רהיט ואז הם מזמינים אותו מחול לא יודע מאיפה..סוג של מתווכים שגוזרים קופון.
תגובת החנות:
שלום,

זמני האספקה מצוינים בכל עסקה.
יש רהיטים שקיימים במלאי ויש רהיטים שאזלו מהמלאי ומזמינים מכולה חדשה.
ברגע שמבצעים רכישה רואים את זמן האספקה והוא תמיד גלוי, אם תסתכל בהזמנה שלך גם אתה תראה.
חשוב לציין כי גם אם לא שמת לב, בכל שלב אפשר לבטל את העסקה ולקבל כספך חזרה.

כל טוב)
צוות BRADEX
מוצר:
שולחן פינת אוכל עם 4 כיסאות מעץ מלא בעיצוב אלגנטי דגם NERON
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הופתעתי מאוד לטובה המשירות. תוך מספר ימים מביצוע הרכישה כבר יצרו איתי קשר לתאם משלוח והשולחן הגיע תוך כמה ימים. המובילים היו מאוד סבלנים. היה קשה להם למצוא את הבית. אני לא הייתי בבית אז היה לי קשה להסביר להם איך להגיע כי אין אצלנו שמות של רחובות אבל הם לא וויתרו ועצרו ושאלו אנשים עד שמצאו את הבית. היו מאוד סבלנים וזה לא מובן מאליו. גם מהשירות לקוחות היו מאוד נחמדים. סה"כ חוויה טובה.
מוצר:
שולחן סלון נפתח לפינת אוכל או שולחן עבודה AMY
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבועיים הוזמנו 4 כיסאות בר דרך אתר גרופון, יום למחרת יצרתי קשר עם החנות על מנת לקבל את השילוח עד הבית, בחברה מתחייבים למשלוח עד 14 ימי עסקים כשפועל לקחו 5 ימים בלבד, לצערי אחד הכיסאות הגיע עם פגם קל, יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ואלו ביקשו צירוף תמונה של הפגם, חצי שעה לאחר שליחת מייל בצירוף התמונה יצרה איתי קשר המנהלת אשר אמרה כי יוחלף לי הפריט בחדש, היום, יום בלבד לאחר הפניה לשירות הלקוחות הגיע שליח כשברשותו מוצר חדש לחלוטין וזה הוחלף ראש בראש עם הפגום שהיה ברשותי.
שירות מהיר ואדיב, ללא כל ספק ארכוש שם גם בעתיד!
מוצר:
כסאות בר FRENCH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם אני כמו כולם פה בחוות דעת קיצונית נגד ברדקס, זה לא היה פלא בישבילי שנכנסתי לזאפ וראיתי את התגובות זועמות נגד ברדקס, הזמנתי מכונת תפירה והגיע כחודשיים לאחר ההזמנה כשהתקשרתי אליהם ענתה נציגה אחת והשירות היה על הפנים אני צריכה להתווכח איתה שעבר הזמן ועדין המכונה אפילו לא יצאה מברדקס לכיוון הבית שלי, כשביקשתי את המנהל היא אמרה לי ''לכי תחפשי אותו בוא נראה אם בכלל הוא יענה לך'' השיחה הטלפונית היתה ממש זוועה ואיך שדיברה הנציגה טיפה כבוד לבני אדם לא היה לה, אני יודעת שכמו לכולם ברדקס ינסו להצתדק בישביל לא לאבד לקוחות אבל אני חושבת שאין להפנות אל מה שהם יכתבו בעתיד שום יחס במיוחד שרואים את שאר המגיבים כמוני שעל כל אחד הם מפילים את האשמה והופכים את הקערה על פיה המכונה הגיעה לאחר חודשיים ללא מטען שאמור להגיע עם המכשיר, אני מציעה לא להתעסק איתם ולא לרכוש מהם כלום שלא תיפלו גם אתם ברישתם.
מוצר:
מכונת תפירה מכונת תפירה ברדקס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם תרצו לקבל יחס הוגן, כבוד אדם בסיסי לא להתקרב לחנות הזאת. אחרי תקלה באספקת השולחן, הם לא רק סירבו להתנצל, הם גם צרחו אלי בטלפון.

אחרי כל הסיפור הזה, יצרתי קשר אם מנהלת בחברה, ושלחתי לה הקלטות של כל השיחות טלפון - שהעידו על הטעות שלהם וגם על ההתייחסות הגרועה שקיבלתי מהעובדת בחנות. המנהלת גם לא התנצלה, והתעקשה שהם לא טעו בכלל והטעות שלי, אפילו שהיה לי הוכחות דיגיטליות.

בקיצור, מבולגנים, וחסרי נימוס בססי. לא להתקרב.
תגובת החנות:
שלום,
הלקוחה חושבת שהיא צודקת בכך שצעקה על העובדת בחנות,ההקלטות הושמעו להנהלה בהם נשמע כי הלקוחה מדברת בצורה לא מנומסת,לאחר שהוסבר לה בצורה הכי יפה ומנומסת שיש וכן שיעשו את כל המאמצים להביא את השולחן לחנות למרות שהלקוחה לא תיאמה מועד הגעה.(הלקוחה תיאמה מועד הגעה,בשבוע שלפני ולא הגיעה לאסוף את השולחן,נאמר במפורש להודיע יומיים לפני ההגעה).הלקוחה החליטה להגיע לחנות ללא תיאום מראש.
לבסוף,לאחר מאמצים מרובים, כן הצלחנו וכן הבאנו את השולחן ביום שהלקוחה דרשה.
הגברת קיבלה יחס הוגן מאוד,אך לאחר בדיקה של ההנהלה עלה כי היא לא דוברת אמת.
הגברת מנסה להוציא שם רע לעסק ועל כן, אנחנו נשקול תביעה על הוצאת דיבה,לאור ההוכחות שברשותינו.
חברת ברדקס,עושה את כל מאמציה,לספק ללקוחות שירות אדיב,אמין ויעיל, וזאת על מנת לשמר את לקוחותיה.
מוצר:
שולחן DOMINIC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב! הזמנו ספת אירוח נפתחת למיטה לקראת נישואינו כדי שיהיה ניתן לארח בשבת חתן. הספה לא הגיעה בזמן בתירוצים שונים ("ירושלים מאד רחוקה") ובניגוד למובטח, ולכן האורחים נאלצו לישון על המזרונים. לאחר מספר חודשים המנגנון שפותח את הספה למיטה התקלקל. לאחר שהתקשרנו לקח לחברה מעל חודש להגיע לקחת את הספה, ורק לאחר כמה ימים הביאו ספה חלופית- ישנה, מכוערת וקרועה. הצוות שהביא את הספה החלופית הגיע באיחור והתנהג בגסות. אנחנו מחכים מעל חודש וחצי מאז כדי שיתקנו את הספה הקודמת, וכל פעם נתקלים ביחס מזלזל (כשכבר עונים בטלפון, לרוב לא זמין) של כל פעם "עוד שבוע", "עוד שבועיים", "ירושלים רחוקה", "קיבלתם ספה חלופית תתאזרו בסבלנות" ועוד. בכל הזמן הזה אנחנו מכסים את הספה בבד, מרוב שהיא מכוערת. הזלזול והשירות הגרוע, המוצר באיכות לא גבוהה ואנחנו מצטערים שקנינו בבראדקס ולא מציעים לאף אחד לנסות בעצמו.
תגובת החנות:
שלום לכל המעוניינים.
צר לנו לקבל חוות דעת שלא מכילים בתוכן את האמת וצר לנו שבין אלפי לקוחותינו,נמנים לקוחות אשר בעזרת שקרים מנסים לפגוע בשם החברה שלנו.
הלקוח הנ"ל,פנה אלינו מסיבה שהמנגנון התקלקל,אחרי בדיקה מקצועית של הטכנאי שלנו,התברר כי הפגם נעשה אך ורק מסיבת שימוש בלתי סביר ולא נכון בספה.
אנחנו מודים שהטעות שלנו הייתה, שלא הצלחנו להסביר שמונה חודשים לפני(אז לקוח קיבל את הספה)איך משתמשים בספה בצורה נכונה,לא הצלחנו להסביר ללקוח ולא לבני משפחתו.
אנחנו מודים שזוהי הטעות שלנו ולהבא נשפר את מערך ההסברה שלנו.יחד עם זאת,אחרי בדיקת טכנאי שלנו,החלטנו בכל זאת לטפל בבעיה של הלקוח ולתקן את הספה,חינם וללא תוספת תשלום.
לקחנו את הספה לתיקון,סיפקנו ספה חלופית, ויחד עם זאת הוסבר ללקוח שהחלק שנדרש להחלפה,מגיע מחו"ל ולכן יש להמתין כחודש וחצי להגעת החלק.
הלקוח הסכים,והבין את המצב(התברר שלא עד הסוף).
אנו מודים ששוב טעינו במערך ההסברה.
חשוב לציין,כי כל אדם בעל היגיון אלמנטרי,מודע שבמקום ספה נפתחת לא נותנים בתור תחליף סלון מפואר.
עבר חודש מאז שלקחנו את הספה לתיקון,ונחזיר תוך שבועיים כמו שהובטח ללקוח מלכתחילה.
חברת ברדקס,עושה כל שביכולתה לתת מענה ושירות יעיל לכלל לקוחותיה,הן באחריות מוצרים והן בשירות ללקוח ואף מעבר לכך.
מוצר:
ספה ספת אירוח נפתחת למיטה #2298
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הכסאות בצבע חום. החנות לא מתאמת את המשלוח והוא מגיע בהפתעה הביתה. אם אתם לא בבית לא תקבלו המשלוח. לאחר תחנונים תאמתי ליום שאני בבית (במקרה).
המשלוח התארך מאוד עקב כך.
ולבסוף.. הגיעו כסאות בצבע בז'....
מזל שהאישה אהבה אותם, אחרת היתה מתחילה סאגה שלא היתה נגמר כנראה לעולם... לא לקנות מהם. גם בטלפון בקושי ניתן לתפוס אותם הם פשוט לא עונים.
תגובת החנות:
תגובה לחוות דעת שמספרה405026, הוצע ללקוח החלפה של כיסאות אך טען כי צבע הכיסאות שקיבל יפה יותר מהצבע שהזמין.ההחלטה להשאיר את הכיסאות היא של הלקוח אודי.לגבי המשלוח -השליח תיאם כמה וכמה פעמים וזאת לאחר שבכל פעם הלקוח אודי לא היה בביתו.קיבל מענה גם בטלפון וגם באימייל.
מוצר:
כסאות לפינת אוכל ZAPOS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם, המנעו מקנייה בחנות הזאת כיוון שהמוצרים שלהם מזוייפים! ב-16.10.13 קניתי כרית AIRMAX דרך האתר BIGDEAL.CO.IL וקיבלתי אותה לאחר קצת יותר משבועיים, כבר מיד שמתי לב שאין לוגו על הקוםסא ושאין תווית על הכרית, הכרית הרגישה כאילו היא עשויה מקלקר או מחומר זול אחר, היא לא הייתה דומה למה שרואים בפרסומת שלה או בחוות דעת שמפורסמות עליה ברחבי הרשת. אבל בטיפשותי החלטתי לתת לה לילה של נסיון, אחרי שעה שלא הצלחתי להרדם פשוט ויתרתי ולקחתי את הכרית הישנה, היום למחרת היה יום שישי כך שאמרתי שאאבקש להחזיר אותה ביום ראשון אבל במהלך יום שישי נודע לי שסבתא שלי אושפזה בבית חולים באוקראינה וכיוון שהיא סבתי היחידה מיד הזמנתי טיסה ליום ראשון (זה עלה הרבה) כיוון שהיא מאוד מבוגרת. לצערי היא נפטרה. בתאריך 14.11.13 חזרתי ארצה ופניתי לBIGDEAL שהפנו אותי לBRADEX, שלחתי להם מייל והסברתי להם את את הסיבה שאני מבקש להחזיר את המוצר ומדוע אני מבקש זאת אחרי 16 ימים, הם שלחו לי תשובה שהמוצר לא מזוייף ושהם היבואנים שלו (לא באמת ציפיתי שהם יודו שזה חיקוי) והם מצטערים אבל הם לא מוכנים לבטל את העסקה. ניסיתי לומר שהמוצר ללא שימוש ויש לי את הקופסא שלו עם השקית מגן של הכרית אבל הם רק אמרו שהם מצטערים אבל הם לא מוכנים לבטל. אני מבין שיש חוקים אבל לכול כלל יש יוצא מהכלל ואפשר להתחשב כי כולנו אנשים בסופו של דבר. האזהרה שלי לכולם היא מאיכות המוצרים שם מציעים, אני "שרפתי" 50 ש"ח על חיקוי זול אז אני מקווה שאף אחד לא "ישרוף" את כספו על חנות החיקווים הזולים הנ"ל. כמובן שיכלתי לשלוח מייל בנושא מוקדם יותר אך היו לי "דברים אחרים על הראש" שקצת "השכיחו" את הכרית. אוכל לציין לטובה רק שענו לי במייל באופן מהיר אבל זהו.
מוצר:
כרית AIRMAX AIRMAX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו ספה תוך שלושה חודשים מיום הקניה היא נשברה פעמיים תמיד אותה בעיה בפעם הראשונה החליפו לחדש בפעם השנייה לקחו לתיקון. אי אפשר לשבת על הספה היא לא מחזיקה בכלל. נאמר בזמן ההזמנה שזו ספה חזקה שהבסיס שלה עשוי מעץ מלא, והיא חזקה מאוד מה שכלל לא נכון לא ייתכן שספה תישבר בזמן כה קצר פעמיים. אין מענה טלפוני נשארנו בלי ספה למעלה משלושה שבועות. מכריחים אותנו לקבל שוב את אותה הספה על אף שזה מוצר פגום שלא יכול להחזיק מעמד.
תגובת החנות:
תגובה לחוות דעת
הלקוח רכש את הספה והספה נשברה כתוצאה משימוש לא סביר בה.
הוצע תיקון ללא עלות כמובן.שום חברה לא מבצעת החלפת מוצר שנרכש לפני למעלה משלושה חודשים.
לקוח הסכים למסור את הספה לתיקון וכאשר התקשרנו אליו לתאם החזרה של הספה המתוקנת הלקוח סירב לקבלה..

מוצר:
ספה TOKYO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שתי כריות דרך אתר גרופון. לאחר כשבוע של שימוש גיליתי על המיטה כדוריות לבנות קטנות שיצאו מהכרית.בדקתי וראיתי שהתפר רופף שלחתי מייל לחנות ברדקס וקיבלתי, להלן התשובה: "אם את יכולה,תתפרי את התפר שנקרע
זה כמו בגד גם יכול להיפתח עם תפר". התשובה לא היתה מקובלת עליי. התקשרתי ודיברתי עם מישהי מהחברה והיא אמרה לי לצלם את הכרית ולשלוח לה תמונה ורק אז הם יחליטו מה לעשות. בקיצור שירות על הפנים. מתחת לכל ביקורת. אני מצפה מחברה שמחשיבה את עצמה לטפל בתלונת לקוח מבלי שהוא יצטרך לעבור שבעת מדורי גיהנום. אני ממליצה לא לא לקנות מחנות זו.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה כריות דרך גרופון
התקשרה אלינו בטענה שהכדוריות יצאו ,ביקשנו לצלם את הכרית,לשלוח תמונה במייל ואנחנו נשלח כריות חדשות.
הלקוחה לא רוצה לצלם ולא רוצה לעשות מה שביקשנו מדברת בצורה גסה מאוד ולא מנומסת.הלקוחה יודעת שהיא קיבלה את השירות הטוב ביותר שיש,אך לא מובן מדוע היא מתנהגת כך.. תגובה לחוות דעת מספר 320357.
מוצר:
2 כריות אורטופדיות AIRMAX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שתי כריות כאלה דרך גרופון.
אחרי שבוע של שימוש כשרציתי להחליף ציפיות התברר לי ששתי הציפיות מלאות בכדורים קטנטנים ולא היו חורים בהן.
כשהגיתי לבית העסק על מנת להחזיר את המוצר לא היה שם לא אחראי ולו מנהל אלא בא אלי אישה שאמרה שהמוצר בסדר גמור ואין איתו שום בעיות !!!
אני ניארתי לפניה את הכרית ומיד כמה כדורים נפלו אליה ואז הגיע הטענה שהבן שלה יושן על אותה כרית בדיוק מזה 3 שנים (ממש מעניין) ואין בעיות.
היום קיבלתי שיחה מהם ונאמר לי שמנהל לא מאשר את החזרת המוצר (בלי הסברים נוספים)
כשפניתי לגרופון קיבלתי תשובה עוד יותר נחמדה :"היתה צריך ךהבין שהמוצר פגום כשקיבלתה אותו ולא אחרי שבוע של שימוש !!!" ולשאלה שלי איך אני אמור להבין שהמוצר פגום ושיוצאים הכדורים כשיושנים אליה בלי שימוש הוא עני לי "אין לי תשובה בשבילך !!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש כריות דרך האתר גרופון
לאחר שימוש בכריות,הלקוח טען כי יוצאות כדוריות, מה שלא היה נראה בעת הגעתו עם הכרית לחנות.
מה שראינו זה שני כריות מלוכלכות עם כתמים .במצב כזה אין אפשרות להחזיר סחורה.אנחנו מוכרים אלפי כריות ואם ללקוח יש איזושהי בעיה עם המוצר הוא רשאי להחזיר תוך 14 יום.אבל עם כל הכבוד,צריך לדעת איך מחזירים סחורה ובאיזו צורה.
מוצר:
כרית שינה אורטופדית AIRMAX
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בחבילה פתוחה וקרועה! אפילו סלטייפ לא שמו על זה!
כשפניתי לשירות לקוחות הם אמרו שזה בגלל הדואר! מה הדואר? תסגרו טוב את החבילה!
הם ענו בצורה לא נעימה והמוצר גם ככה באיכות על הפנים- שגם לזה היתה לחברה תשובה לא עניינית ומתחמקת! כפרה על ההוצאה... אבל לא אקנה שם יותר בחיים!
תגובת החנות:
תגובה לחוות דעת שמספרה
285439.
המוצר נרכש דרך האתר גרופון.
כל המוצרים שלנו ארוזים היטב ומגיעים שלמים ותקינים ללקוח
קורה לפעמים שבזמן העברת הדואר, החבילה טיפה נפתחת ואף נקרעת
הקרטון היה קרוע,אך זה לא אומר שהמוצר היה פגום.
תסכימו איתנו שקונים מוצר בשביל להינות מהמוצר ולא מהקרטון.
כמו כן לקוח שלא מרוצה מהמוצר או מהקרטון זכאי להחזיר המוצר תוך 14 יום מקבלת המוצר,ולקבל כספו עבור המוצר.
שירות הלקוחות שלנו עונה על כל פנייה במייל או בטלפון, ומשתדל לפתור כל בעיה שקיימת ללקוח, עם מוצר שרכש, על מנת לספק את השירות הטוב ביותר שיש.
מוצר:
מדיח כלים ידני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך גרופון את מכונת התפירה, היא הגיעה משומשת מלוכלכת ובאזור הסוללות יש חלודה. שהתקשרתי לספק Bradex ענתה שם נציגה בשם חנה שטענה שהיא מנהלת החנות, בחורה מאוד לא נעימה היא אפילו נתקה לי את הטלפון ולא ענתה לי בחזרה עד שלא התקשרתי ממספר מזוהה אחר. היא אמרה לשלוח את המוצר בדואר רשום לחברת טרנס איסט מטל והם ישקלו אם לזכות אותי על המוצר ועל המשלוח. אני רכשתי מוצר מחברת BRADEX אין לי מושג על חברת טרנס איסט מטל יש להם כמה כתובות שונות. מוצרים ברמה ירודה ושירות גרוע
תגובת החנות:
תגובה לחוות דעת שמספרה 285109,
המוצר נרכש דרך גרופון.
הלקוחה אכן דיברה עם חנה מנהלת שירות לקוחות ,הלקוחה דיברה בצורה מאוד לא נעימה וזאת לאחר שהובהר שאנחנו נחליף את המוצר למוצר חדש אם אכן הוא פגום.
הלקוחה ביקשה להחזיר את המוצר.
נאמר ללקוחה, שהיא יכולה להחזיר מוצר תוך 14 יום.ניתנה לה הכתובת עם כל הפרטים.

מוצר:
מכונת תפירה ידנית קומפקטית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב 1 ביוני יום שיש, קיבלתי דוא"ל שההזמנה תטופל ואקבל דוא"ל כאשר תישלח עם מספר מעקב.
משלא קיבלתי מספר מעקב התקשרתי בשבוע שאחרי לשאול מה מצב ההזמנה, הפקידה ענתה שהאספקה תוך 14 ימי עסקים, דבר שלא מופיע באתר והייתי קונה בחנות אחרת אם היה מןפיע.
ב 19 ביוני, יום לפני חלוף 14 ימי עסקים התקשרתי שוב, ןהפקידה בדקה ואמרה שנשלח ב 18 ביוני,
התקשרתי בשבוע שאחרי, מספר מעקב עדיין לא היה לה לטענתה הדואר לא שלח להם.
ב 28 ביוני קיבלתי הודעה שדבר הדואר הגיע אבל הוא נשלח ליחידת דואר רחוקה ממני, חשבתי שזו טעות של הדואר אבל כשקיבלתי את החבילה הבנתי שלצורה בה הודפסה הכתובת היה חלר בזה.
עוד ארבעה ימים והחבילה הגיע.

במעקב בדואר מראה כי החבילה התקבלה למשלוח רק ב 24 ביוני, שלושה ימים לאחר מועד האספקה.

את מספר המעקב קיבלתי בדוא"ל רק ב 2 ביולי.
תגובת החנות:
את ההזמנה של הלקוח נדב דניאל קיבלנו ב.4/6 המוצר נשלח תוך 14 ימי עסקים(אנו עומדים בזמני אספקה).
מוצר:
מכשיר ספורט Iron Gym
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כסא משרדי של bradex דרך גרופון.
בהזמנה היה כתוב שהכסא יגיע עד 60 יום.
הכסא הגיע אחרי 64 ימים.

בנוסף, קיבלתי כסא עם סטייה במיקומי הקדיחות במושב (הבדל של 3ס"מ) ובגלל זה המושב
עקום ביחס למשענת ולידיות ורועש עם כל תזוזה.
שלחתי תמונות (ל- bradex) שמראות את הבעיה.
בתשובה כתבו לי שלא הרכבתי את הכסא כמו שצריך..
סיכמנו שיגיע טכנאי ויבדוק את הבעיה ואם יתברר שלא הרכבתי כמו שצריך
אשלם לו 100 ש"ח על הרכבה.
כמו כן הם הסכימו לשלוח איתו כסא חדש במידה ויתברר שצדקתי.

הטכנאי שהם שלחו לא ידע שום דבר אודות העניין והיה רשום לו שהוא מגיע אלי
כדי להרכיב כסא שלא הצלחתי להרכיב. כמו כן לא היה לו שום כסא חלופי איתו.

הטכנאי בחן את הכסא וראה את התקלה עליה התלוננתי. בתשובה הוא אמר שהם מקבלים
את הסחורה בחבילה סגורה מסין כמו שאני קיבלתי וככה כל הכסאות עקומים ואף אחד לא
התלונן על זה אף פעם.
לטענתו אם הכסא לא מתפרק כשיושבים עליו אז הכסא תקין.

בשיחה חוזרת עם שירות לקוחות של החברה נאמר לי שהטכנאי מסר כי הכסא תקין.
ההצעה הסופית שקיבלתי הייתה שאדאג לשלוח להם את הכסא (אחרי ששילמתי כמובן על משלוח) ואז אוכל לדרוש את כספי מגרופון.

קיבלתי שירות מחפיר בצורה שלא תיאמן.

ההרגשה שלי היא שבגלל ששילמתי בקופון קיבלתי כסא סוג ב'.

ב- paypal לא יכולים לעזור לי כיוון שהעסקה נסגרה יותר מ-45 יום לפני קבלת המוצר.

הצעה שלי (בדומה לביקורת שכבר קיימת כאן בזאפ):
אל תתקרבו לספק הזה. גם אם המחירים נראים משתלמים, כאב הראש, היחס המחפיר ללקוח והזמן המבוזבז לא שווים את זה.

נ.ב. תגובת החנות רצופה שקרים. מעולם לא ביקשתי עזרה בהרכבת הכסא, הרכבתי אותו לבד. הטכנאי שהגיע לא נגע בכסא ולא הרכיב שום דבר.
תגובת החנות:
הלקוח פנה למשרדנו בטענה שלא יכול להרכיב את הכיסא, הוצע ללקוח הרכבה בעלות 100 ש"ח וכן בוצע זאת
הכיסא הורכב ללקוח באופן תקין והוסבר כי תיתכן סטיה עד 5%
הוצע ללקוח להחזיר את הכסא ולקבל זיכוי עבורו אך לא מעוניין בכך

מוצר:
כיסא משרדי אורטופדי ANCONA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהלך שבועיים שחלפו מאז ביצעתי את הזמנתי, התקשרתי מספר פעמים על מנת לבדוק היכן עומד הטיפול בהזמנה.
בכל פעם נעניתי על ידי פקידה מנומנת ואדישה אשר פטרה אותי בתשובה סתמית: "תמתין, ההזמנה תגיע אליך" וזאת מבלי שהואילה לבדוק אם ההזמנה נמצאת בטיפול.
לכל מי שכספו ועצביו יקרים לו, אני ממליץ להתרחק מספק זה כמו מאש !!!!
תגובת החנות:
המשלוח יצא כבר מזמן אין אנו אחראים על מעקב דואר שליחים.השירות שלנו מהיר,יעיל ואמין
מוצר:
כרבולית 9915
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר. הגיע תוך יומיים מיום ההזמנה. עמדו בזמנים .התקשרו תוך חצי שעה מההזמנה באינטרנט לקבוע יום קבלת הסחורה. שירות אמין.
מוצר:
ספה ספה נפתחת למיטה # 2301
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.