חוויית השירות, היא עוגמת נפש שקשה להסביר :(
הזמנתי מיטה ב20/5/21.
אחרי יותר מחודש, ב1/7/21 התקשרתי לברר מה עם המיטה.
והסברתי שכל הזמן הזה, אני ישנה על הרצפה.
קיבלתי יחס מגעיל ושירות ממש משפיל מהעובדת בשירות הלקוחות-ליאנה.
1. אמרה לי בטון מגעיל, שזו בעיה שלי שלא ראיתי שהמשלוח הוא עד 60 ימי עסקים.
2. באותה נשימה, הודיעה שהמיטה תגיע רק בעוד חודש, שזה כבר הרבה יותר מ60 ימי עסקים.
3. שאלה, בהשפלה, למה קניתי דווקא את המיטה הזו...
4. אמרה שיבטלו את העסקה ואקבל זיכוי, אבל, גם, אמרה שלא שולחים אצלם אישור על ביטול העסקה,
ושאבדוק, אם יש זיכוי, שבוע הבא, דרך חברת האשראי.
5. אמרה שמנהל בשם זיו, יחזור אלי, והוא לא חזר אלי עד כה.
לאחר 10 ימים, ביררתי מול חברת האשראי ועדיין לא בוצע החזר וגם המנהל זיו, לא חזר אלי, אני חוששת שלא אראה את כספי לעולם :(
אילו היו מתקשרים ומסבירים אחרת, בשקיפות וכבוד לכסף שלקחו ממני,
ולא מתייחסים אלי, כאילו הם עסוקים יותר מראש הממשלה, ולא עונים למיילים או לטלפונים,
אולי הייתי מחכה עוד, כי רציתי את המיטה.
חבל כי 2 כורסאות שרכשתי מהם פעם בעבר, מאד טובות,
לכן חזרתי אליהם שוב
כמו שליאנה הבטיחה.
תגובת החנות
שלום איה,
צר לנו מאוד על תחושתך אך יחד עם זאת חשוב לדייק מאחר וקיבלת מענה לכל פנייה-טלפונית וגם בהתכתבות באימייל.
ההזמנה שלך בוצעה עם זמן אספקה של 60 ימי עסקים שחולפים באוגוסט.
כשפנית אלינו טלפונית הוסבר כי מדובר בייבוא והמוצר לא במלאי,עוד הוסבר כי מלאי מתחדש בתחילת חודש אוגוסט.
ביקשת לבטל את ההזמנה בחודש יולי ונאמר לך שמבטלים את ההזמנה ואת מקבלת החזר כספי מלא ללא דמי ביטול.
ההזמנה שלך בוטלה והביטול הועבר לחברת האשראי לבקשתך,לא ברור מדוע את טוענת שלא
חשוב לציין כי זמני האספקה מופיעים בדף כל מוצר באתר שלנו,בנוסף זמן האספקה מצויין גם בהזמנה שמקבלים לאימייל.
יש מוצרים שקיימים במלאי ויש מוצרים שלא וזמן האספקה שלהם הוא ארוך יותר.
כל טוב
צוות BRADEX