דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רהיטים ומוצרי הלייף סטייל לבית (2 סניפים)
(1 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טרנס איסט מטל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בbradex ?
1.10
ציון ממוצע
21
חוות דעת בשנה האחרונה
51
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
3
6 חודשים אחרונים
0
0
9
שנה אחרונה
0
0
21
כל הזמן
3
0
48
נמצאו 51 חוות דעת גולשים על bradex
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו דלפק בר, וכשהגיע הסתבר שמדובר על מוצר עשוי מסיבית באיכות הנמוכה ביותר, עם ברגי עץ שאינם מורכבים אלא *מודבקים* בשלוש שפופרות דבק המצורפות למוצר. כל נסיון להרכיבו עלה בתוהו, וכל פעם נשבר עוד חלק ועוד חלק.
כל נסיון לפנות לחברה נתקל בקיר אטום עם אמירות כגון "אתם שברתם את המוצר", "איננו יכולים לקבל מוצר שנפתח" (וכי אפשר לא לפתוח מוצר ולנחש מראש שזה מוצר שאין אפשרות להרכיבו?) וההצעה היחידה שקיבלנו היא שהם ישלחו נציג מטעמם שירכיב את המוצר השבוע בעלות נוספת של 150 שח, זאת לאחר שכבר שילמנו 550ש"ח.
בשל מעבר דירה קנינו הרבה פריטים באינטרנט, אך לא נתקלנו באף מקרה בכזה מוצר באיכות ירודה, ועוד יותר בשירות לקוחות כל כך לא שירותי ואדיב!
שיקלו היטב לפני שאתם קונים אצלם.
מוצר:
ARAVIS דלפק מטבח שולחן בר עם תא אחסון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה היום דרך האתר לפני שראיתי את התגובות וחוות הדעת
האמת נורא חוששת, אין מענה טלפוני ... ושלחתי מייל ללא תגובה עד כה.
אפילו קבלה לא נשלחה לכתובת המייל שרשמתי.
תגובת החנות:
בוקר טוב אושרת )

האישור הזמנה נכנס לפעמים לתיבת ספאם,מומלץ לבדוק שם.
קיבלנו את פנייתך באימייל היום וקיבלת כבר בבוקר מענה.
המיטה תסופק בטווח ימי האספקה שרשומים.

בכל שאלה נוספת מוזמנת לפנות אלינו חזרה לאימייל או טלפונית.

סופש נעים

BRADEX
מוצר:
מיטת קומותיים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית השירות, היא עוגמת נפש שקשה להסביר :(
הזמנתי מיטה ב20/5/21.
אחרי יותר מחודש, ב1/7/21 התקשרתי לברר מה עם המיטה.
והסברתי שכל הזמן הזה, אני ישנה על הרצפה.
קיבלתי יחס מגעיל ושירות ממש משפיל מהעובדת בשירות הלקוחות-ליאנה.
1. אמרה לי בטון מגעיל, שזו בעיה שלי שלא ראיתי שהמשלוח הוא עד 60 ימי עסקים.
2. באותה נשימה, הודיעה שהמיטה תגיע רק בעוד חודש, שזה כבר הרבה יותר מ60 ימי עסקים.
3. שאלה, בהשפלה, למה קניתי דווקא את המיטה הזו...
4. אמרה שיבטלו את העסקה ואקבל זיכוי, אבל, גם, אמרה שלא שולחים אצלם אישור על ביטול העסקה,
ושאבדוק, אם יש זיכוי, שבוע הבא, דרך חברת האשראי.
5. אמרה שמנהל בשם זיו, יחזור אלי, והוא לא חזר אלי עד כה.

לאחר 10 ימים, ביררתי מול חברת האשראי ועדיין לא בוצע החזר וגם המנהל זיו, לא חזר אלי, אני חוששת שלא אראה את כספי לעולם :(

אילו היו מתקשרים ומסבירים אחרת, בשקיפות וכבוד לכסף שלקחו ממני,
ולא מתייחסים אלי, כאילו הם עסוקים יותר מראש הממשלה, ולא עונים למיילים או לטלפונים,
אולי הייתי מחכה עוד, כי רציתי את המיטה.
חבל כי 2 כורסאות שרכשתי מהם פעם בעבר, מאד טובות,
לכן חזרתי אליהם שוב
כמו שליאנה הבטיחה.
תגובת החנות:
שלום איה,

צר לנו מאוד על תחושתך אך יחד עם זאת חשוב לדייק מאחר וקיבלת מענה לכל פנייה-טלפונית וגם בהתכתבות באימייל.
ההזמנה שלך בוצעה עם זמן אספקה של 60 ימי עסקים שחולפים באוגוסט.
כשפנית אלינו טלפונית הוסבר כי מדובר בייבוא והמוצר לא במלאי,עוד הוסבר כי מלאי מתחדש בתחילת חודש אוגוסט.
ביקשת לבטל את ההזמנה בחודש יולי ונאמר לך שמבטלים את ההזמנה ואת מקבלת החזר כספי מלא ללא דמי ביטול.
ההזמנה שלך בוטלה והביטול הועבר לחברת האשראי לבקשתך,לא ברור מדוע את טוענת שלא

חשוב לציין כי זמני האספקה מופיעים בדף כל מוצר באתר שלנו,בנוסף זמן האספקה מצויין גם בהזמנה שמקבלים לאימייל.
יש מוצרים שקיימים במלאי ויש מוצרים שלא וזמן האספקה שלהם הוא ארוך יותר.

כל טוב
צוות BRADEX



מוצר:
מיטת קומותיים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע, רכשתי במיטב כספי ספה נפתחת, דגם "איכותי" לטענתם.
המוצר הגיע וקיבלתי ספה באיכות ירודה...
לא עבר כמה שבועות והספה התחילה להתפרק. (מה שמצחיק בדבר הוא ששום חלק לא נשבר, פשוט יצא עם המסמרים כי אין מה שיחזיק אותו בעץ הלא איכותי שמחזיק את הספה ועוביו דל...).
עכשיו, הובטח לי אחריות לשנה, שעכשיו הפכה לאחריות בתשלום נוסף? מנסים לחלוב כמה שאפשר למרות התחייבות קודמות.
כרגע פתחתי בהליכים בבית משפט לתביעות קטנות, צריך לשלוח להם קישור לדף הדירוג פה שיקבלו תמונה רחבה על החברה.
שמרו נפשותיכם ותלמדו מטעויות של אחרים.
מוצר:
ספה נפתחת DOMO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטה וחצי ב24.3
מספר הזמנה 62303
שלחתי ל3 מיילים שונים ואין מענה
שירות לקוחות לא עונה כל הבוקר
בחיפה ובתא לא יודעים להגיד לי כי הם חנות רהיטים
ממש מאכזב חבל לא בדקתי לפני .
תגובת החנות:
שלום אילנה,

צר לנו לשמוע,אנחנו יכולים להבטיח לך שיש מענה במיילים ומענה מהיר מאוד,נשמח אם תוכלי לפנות אלינו בצירוף מס הזמנה לאימייל sales@bradex.co.il

כל טוב
BRADEX
מוצר:
מיטה וחצי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני גם עשיתי את הטעות הזאת והזמנתי מהאתר בלי לבדוק ביקורות
מחכה כבר שבוע מעל מה שאמור להיות ואין אופק,
אף אחד לא עונה לא במייל ולא בטלפון
מקווה שחברת האשראי תציל אותי
ותעזור לי לצאת משירות הלקוחות הכי מעפן שפגשתי
תגובת החנות:
שלום לך,

מצער אותנו מאוד לקרוא את מה שאתה רושם,אין באפשרותינו לבדוק ולאמת את פרטי המקרה מאחר ולא ציינת מס' הזמנה או פרט מזהה אחר.
נשמח אם תפנה אלינו לאימייל sales@bradex.co.il

יום נעים
מוצר:
מזנון ברצלונה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע מאוד.
אין מענה בכלל טלפוני, המענה במייל סביר.
הגיעה ספה אחרי 3 וחצי שבועות השאירו אותה מחוץ לבית ואני מנסה להשיג את השליח או מישהו לטובת הרכבה, לא ידעתי שיש צורך לשריין מראש.
אמרו לי שאצטרך להמתין עוד 14 ימי עסקים, מה שלא רלוונטי מבחינתי.
חבל מאוד שזו ההתנהלות.
תגובת החנות:
שלום הודיה,

צר לנו מאוד לקרוא את מה שאת רושמת.
רכשת כורסא עם משלוח בלבד ללא הרכבה,למרות שהייתה אפשרות לבחירה.
אחרי שקיבלת את הכורסא פנית אלינו וביקשת שיגיע מרכיב,הוסבר כי מרכיב יגיע תוך שבועיים בגלל החגים.
רצית שיגיע מרכיב ביום למחרת,נאמר לך כי אין אפשרות למרכיב תוך יום.

מקווים שהסתדרת ובמידה וישנה בעיה מוזמנת לפנות אלינו ולקבל מענה מהיר כפי שקיבלת.

חג שמח
מוצר:
כורסא ויולה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דלפק בר , הובטח לי כי ההגעה תהיה עד תחילת חודש מרץ 2021 (60 ימי אספקה)
במהלך חודש מרץ ניסיתי להשיג אותם טלפונית , מה שהיה מאוד קשה.
כאשר סוף סוף הצלחתי להשיג אותם כל פעם תירצו כי המשלוח ״תקועה״ במחסן.
את המוצא קיבלתי רק באפריל אך ללא הרכבה למרות ששילמתי דמי הרכבה.
עדיין מחכה שיצרו איתי קשר לתאם הרכבה.
ממליצה מאוד לא להזמין מהחנות הנל.
בינתיים כבר עברו 4 חודשים מהרגע שרכשתי את המוצר ועד כה בקשתי לא טופלה .
תגובת החנות:
שלום שני,

צר לנו על הרגשתך,יחד עם זאת חשוב לדייק בפרטים.
רכשת את הדלפק באתר סופרין ב 24.1 עם התחייבות לאספקה של 60 ימי עסקים.
הדלפק סופק בזמן.
קיבלת אותו אכן ללא הרכבה אך עודכנת שמרכיב שלנו יגיע להרכיב את הדלפק.
מתנצלים על אי הנעימות.

כל טוב

BRADEX
מוצר:
דלפק בר arravis
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה רעה
התאכזבנו מאוד מהכול - מהמוצר עצמו ומהשירות
חבל שלא בדקנו את הביקורות קודם כי כולם אומרים את אותו הדבר...
תגובת החנות:
שלום הדר,

במידה ואת לא מרוצה מהמוצר שקיבלת,את יכולה לפנות אלינו ולהחזיר אותו תוך 14 יום מרגע קבלתו.

חג שמח

צוות BRADEX
מוצר:
HUGO סלון פינתי נפתח למיטה עם ארגז מצעים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע
עיכובים של שבועות רבים באספקה
אין מענה טלפוני
קניתי באינטרנט ולצערי לא קראתי חוות דעת לפני
תגובת החנות:
שלום מירב,

צר לנו מאוד לשמוע,זמני האספקה מצויינים בדף כל מוצר באתר שלנו.
במידה ויש בעיה מוזמנת לפנות אלינו ואנחנו נבדוק לעומק את הזמנתך ונעדכן אותך.
sales@bradex.co.il

מוצר:
כוננית מדפים בעיצוב מודרני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שהגיעו המובילים עם הספה שהזמנו הם טוענים שזה כולל רק הובלה ההרכבה בעלות 250 שקל שזה לא נאמר בשום מקום.
שהרכבתי תספה גילית שהיא באיכות מאוד ירודה הן בחומרים והן בגימור ממש מאוכזב
חבל שלא קראתי תחוות דעת לפני.
פעם אחרונה שאני יזמין מהם מוצר כלשהו.
חכם יתרחק מהם.. ילך ישלם קצת יותר
והזול לא יעלה לו ביוקר.
תגובת החנות:
שלום,

צר לנו מאוד לקרוא את דברייך.
יש אפשרות בחירה-הובלה או הובלה והרכבה.
ההרכבה היא בעלות נוספת כמובן.
במידה ויש בעיה בספה,או שהיא פשוט לא לשביעות רצונך,ניתן להחזיר אותה תוך 14 יום ולקבל החזר כספי על הספה.
נשמח שתפנה אלינו טלפונית או באימייל.
טלפון 04-8522284 או אימייל sales@bradex.co.il

צוות BRADEX


מוצר:
סלון פינתי נפתח למיטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כסא משרדי לפני שלשה חודשים ואין קול ואין עונה לא בטלפון ולא באימייל כאילו כלום לא עשיתי לא להתקרב לחנות
דווקא אני כן ראיתי הביקורות וחשבתי שזה מוגזמות
אבל עכשיו אני מאשר שהכל אמת חנות לא אמינה או לא קיימת
תגובת החנות:
שלום דויד,

צר לנו מאוד לקרוא את מה שאתה רושם,נשמח אם תפנה אלינו למייל ונבדוק את הנושא,חשוב לציין כי החנויות שלנו סגורות בגלל שיש סגר במדינה
אנחנו יכולים לומר בהתחייבות שלא קיים שאין מענה במייל.
פנה אלינו בבקשה למייל sales@bradex.co.il
נשמח לסייע

מוצר:
כסא משרדי אורטופדי ancona
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא מצליחה להבין למה לא ניתןצלהשיג את החנות.. ממש בושה.
מנסה להבין מי נגד מי ואין עם מי לדבר..
תגובת החנות:
שלום איריס,

החנויות שלנו סגורות בגלל הסגר ובהתאם להנחיות אין קבלת קהל כרגע

ניתן לפנות אלינו טלפונית,באימייל,דרך דף הפייסבוק,יש המון דרכים.

נשמח לסייע)

יום נפלא
מוצר:
ספה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מיטה ב Bradex לפני מעל לחצי שנה- טרם סופקה!!!
חברה לא אמינה, לא ניתן להשיג את החנות טלפונית ובמייל אין תשובות אלא אין עדיין אספקה- לא ברור אם פשטו רגל ואם בכלל יספקו את המוצר. ההמלצה לא להתקרב וליפול בפח למרות המחירים הנמוכים המפתים.
תגובת החנות:
שלום,

צר לנו על הרגשתך,מוזמן לפנות אלינו למייל sales@bradex.co.il ונשמח לסייע

תודה
מוצר:
מיטה ברוחב וחצי PROSPER מעץ מלא למזרן 120*190 ס''מ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע אל תקנו משם מוצרים. זאת רמה נמוכה מאוד. הזמנתי ספת הוגו שהגיעה עם חור. מה שאמרו בשרות שזה דבר שבשגרה מוכנים לםצות ב150 שקלים ואם אני לא רוצה את הספה בעיה שלי אני יכולה להחזיר עצמאית או לשלם 350 שקלים על איסוף. הם לא עונים בשרות הלקוחות חיכיתי כמה פעמים 40 דקות ואז השיחה התנתקה. לא מומלת תבדוק ביקורת עליהם הכל שלילי חבל שלא ראיתי לפני
תגובת החנות:
שלום נועה,

צר לנו מאוד לקרוא את תגובתך.
שוחחנו איתך מס' פעמים ,מדובר בחור שנועד ומשמש לפתיחת וסגירת הספה.
הוסבר שככה בכל הספות אחרת אי אפשר לפתוח אותה.
הצענו לך בכל זאת מתנה 150 ש"ח או החזרה של הספה בעלות.

ביקשת להשאיר את הספה ולקבל 150 ש"ח.

כל טוב
מוצר:
ספת הוגו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מזעזעת ושירות לקוחות נוראי.
המוצר הגיע ברמה נמוכה מאוד, פגום ושבור. למרות מספר פניות לחברה בצירוף תמונות להמחשה הפגמים, חברה מתנערת מכל אחריות ולא מוכנה לספק חלק חלופי.
מעולם לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך גרוע.
תגובת החנות:
שלום,

צר לנו מאוד שאת בוחרת להכפיש עסק וחבל שלא ניתן לעלות לכאן תמונות של המזנון.
קיבלתם מזנון תקין,שלם וחדש.
הרכבתם אותו ולאחר זמן מה,אחרי שהוא כבר הורכב בשלמותו,פנית אלינו ושלחת תמונה עם שבר די גדול במזנון.
הוסבר כי ברגע שיש בעיה עם מוצר או פגם,שולחים מיד אלינו תמונות ויוצרים קשר ולא מרכיבים את המזנון.
הוצע בעלות מופחתת לשלוח אלייך חלק חדש אך את סירבת.
שווחחו איתך מס' רב של פעמים והסבירו לך את הסיבה שלא ניתן לתקן או להחליף מוצר שניזוק,אך את סירבת לקבל זאת.

כל טוב

מוצר:
מזנון יוקרתי BARCELONA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא עונים בחנות, קניתי בגרופון בספטמבר, עד ה3.11 היה אמור להגיע אליי וכמובן שלא הגיע. אין מענה מהחברה, המייל לא תקין. השירות הכי גרוע שנתקלתי בו...
תגובת החנות:
בוקר טוב קרן,

צר לנו מאוד על הרגשתך,פני אלינו בבקשה לאימייל,כל המיילים שלנו תקינים ועובדים.
sales@bradex.co.il

יום נעים
מוצר:
שולחן סלון מודולרי box
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי הרב הזמנתי מחברת ברקדס שולחן קונסולה 6 כיסאות מתאריך 11/6/20 נאמר לי שההספקה תהייה עד 75 ימי עסקים.
אך לצערי עד היום 5/11/20- לא קיבלתי את ההזמנה שלי.
בטלפון אין מענה רק במיילים
אף אחד מהחברה לא טורח להתקשר וליידע אותי על תאריך קבלת ההזמנה.
יש ברשותי את כל המיילים והשיחות שאני פניתי לחברת ברדקס
הובטח לי מספר פעמים שהמוצרים יגיעו לסניף חיפה אך לשווא
לפני שבוע שיצרתי קשר נמסר לי בשיא חוצפתם שאם רוצה את הסחורה שאני יגיע לאסוף מסניף בת"א
בחיים לא נתקלתי בחברה שלא דואגת ללקוחות שלה.
תגובת החנות:
בוקר טוב,

לא רשמת שם,לא פרטי הזמנה אז קשה לנו להגיב,יותר מזה,השולחנות כבר סופקו והלקוחות שהיו באיסוף עצמי עודכנו שאפשר לאסוף,חלקם הגדול כבר אספו.
אנחנו לא נותנים אופציה לאיסוף מתל אביב אף פעם,האיסוף הוא רק מחיפה ! כך שמה שאת/ה מתאר/ת פה לא נכון.

מוזמן/ת לפנות אלינו לאימייל עם פרטי ההזמנה
sales@bradex.co.il

כל טוב
מוצר:
שולחן קונסולה 6 כיסאות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!!
שירות הכי גרוע שנתקלתי בחיים שלי
הזמנתי ספה שלהם דרך yentshops .
כשהספה הגיעה חשכו עיניי
הזמנתי ספה בצבע טורקיז וקיבלתי צבע תכלת עם ריפוד שלא דומה בכלל לתמונה שהם מפרסמים באתר
ה'ארגז מצעים' כמו שהם קוראים לו פשוט בדיחה, חתיכת בד דקה ומסכנה שאי אפשר באמת לאחסן עליה משהו
הרגליים של הספה .. כמו צעצוע.. פחדנו אפילו לשבת עליה
איכות ירודה ביותר!!!
מעבר לזה שקיבלנו את הפינה של הספה לצד הלא נכון, והם כמובן השליכו את כל האשמה על yentshops
אבל אחרי כל זה מה שהכי הפריע לי זה השירות הבזוי שלהם
אין מענה בשירות לקוחות
הנציג מכירות שלהם שנותן 'שירות' בוואצפ פשוט מסנן הודעות במשך ימים
משאירים אותך בחוסר אונים מוחלט
התנהלות הכי בזויה שיש
הטעות הכי גדולה שלי שלא קראתי חוות דעת לפני שהזמנתי..
לא להתקרב!

מוצר:
סלון פינתי נפתח למיטה Bradex דגם: VIOLET עם ארגז מצעים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי הרב לא קראנו חוות דעת לפני שהזמנו, היה חוסך לנו הרבה עוגמת נפש. הזמנו ב22/7/20 והרהיטים הגיעו ב1/10, בעיכוב של שבועיים אחרי 39 ימי עסקים שהיו כתובים באתר. קשה מאוד להשיג אותם טלפונית, לרוב המתנה של 40 דקות ואז ניתוק. כאשר לבסוף הגיע המשלוח הם הודיעו שזה ללא הרכבה בגלל הסגר.
הם הביאו את הספה ללא הרגליים שלה, ואנו יושבים על ספה שמונחת על הרצפה כבר שבועיים. בנוסף, שולחן האוכל הגיע שבור, ושולחן הסלון הספיק להישבר תוך פחות משבועיים. אנחנו עדיין ממתינים לרגליי הספה וגם שיאספו את השולחן האוכל השבור ויזכו אותנו. אציין שכעת אנחנו גם נצטרך להחזיר את שולחן הסלון וכנראה את הספה ללא הרגליים כי הידית שלה מתנדנדת. יאמר לזכותם שהם זיכו אותנו על ההרכבה ופיצו 10% בגלל העיכוב. הם גם עשו ג'סטה והרכיבו את שתי הספות ושולחן הסלון שהזמנו, אבל לא את שולחן האוכל. עדיין ממתינים להמשך שירות ומאוד מאוכזבים מהמצב.


תגובת החנות:
שלום,


ראשית כל,מתנצלים על אי הנעימות.
מאחר והסחורה מגיעה סגורה,אין באפשרותינו לבדוק כל ארגז שמגיע אלינו.
במידה ויש תקלה או בעיה,שירות הלקוחות שלנו פועל ונותן מענה באופן מיידי,תוכל גם להעיד על כך.
לאחר בדיקה ,נראה כי הנושא בטיפול של שירות הלקוחות שלנו וקיבלת גם עדכון היום.

כל טוב
צוות BRADEX
מוצר:
פינת אוכל VIOLET, NERON ספה, MARDI ספה , ROYAL שולחן סלון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בוצע הזמנה ב17.8.20. מאז אני חי רק פעמיים, ועדין לא קיבלתי ולא עונים. במייל שלהם לא תקין
תגובת החנות:
שלום לך:)

קיבלנו ממך פניה וקיבלת מענה.

חג שמח
מוצר:
סטיס
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר פשוט תאקיך ההספקה עבר לפני שבועיים ועוד לר קיבלתי את המוצר, עושה רושם שהם מוכרים סחורה שעוד לא בידיהם אלא במפעל, אשרה לוקח מעל חודש ולעיתים חודשיים ויותר לספק הזמנה. בתמורה לעיכוב נם מציעים פיצוי הזוי של 10%, זה מגוכך.
תגובת החנות:
שלום,
צר לנו מאוד על הרגשתך,אנחנו ייבואנים והסחורה שלנו לרב מגיעה מחו"ל,במידה ויש עיכוב אנו מציעים פיצוי או ביטול עסקה מלא,הלקוח מחליט
הנך מוזמן לפנות אלינו בהודעה לאימייל ונשמח לסייע sales@bradex.co.il

שנה טובה !
מוצר:
טופר 190 עובי 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממש כועסת על אי עמידה באספקת כורסה שנפתחת למיטה. ההזמנה בוצעה ב-10.8 . הובטח לספק אוץה עד בוף אוגוסט. המחיר כולו ברשות החברה. 2 התשלומים ירדו. בטלפון מספרים לי סיפורים ותירוצים....אך טרם קיבלנו את הכורסה. חבל שלא קראתי את הביקורות דל לקוחות מאוכזבים וכועסים כמוני.
תגובת החנות:
שלום לאה,
תואמה איתך אספקה,שוחחנו טלפונית ועודכנת על עיכוב של כמה ימים ביקשת להמתין,באפשרותך היה גם לבטל ולקבל החזר כספי מלא,כמו כן,הובטח שישלח אלייך פיצוי.
תתחדשו ושנה טובה !
מוצר:
Barrista כורסה נפתחת למיטה בצבע אפור כהה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן מתקפל, כי עברנו דירה ואין שם מקום לשולחן אירוח. נראה שיש מבחר יפה בחנות, אבל אל תתפתו לקנות. קחו בחשבון שכמות ימי האספקה פשוט לא אמתית. אם אתם רוצים להזמין רהיט- ושהוא יגיע עוד כמה חודשים- אז כן. אבל אני לא מאמינה שזה יתאים למישהו בכלל. קניתי כי חשבתי " אוקיי, עד 75 ימי עסקים זה בערך חודשיים, אז לא נורא". כמו גם חשבתי "עד", בטח זה יגיע לפני. אבל, לא חשבתי שהם מורידים מכמות הימים שבתות, ימי שישי, חגים ומה לא...מה שאומר שתקבלנו את המוצר, הרבה זמן אחרי שתשכחו שהזמנתם אותו בכלל. הם צריכים להתקשר ולא להדגיש שזה 'עד 75 ימים', אלא להגיד תאריך אספקה משוער! הזמנתי ב 27/06, וחשבתי שעד סוף אוגוסט כבר יגיע השולחן...אבל אחרי בירור איתם, הם אמרו שזה יגיע באוקטובר...! זה פשוט לא ייאמן. כבר קנינו שולחן מתקפל מפלסטיק וזהו. אחרת אין לנו שולחן בשביל להזמין אורחים..
תגובת החנות:
שלום,
זמני האספקה שלנו מופיעים בדף כל מוצר באתר,בתקופה האחרונה חווינו עיכובים באספקות כתוצאה מסגירת המפעלים בחו"ל בתקופת הקורונה
הלקוחות שלנו מקבלים עדכון,אנו מציעים תמיד במידה ויש עיכוב באספקה להמתין לאספקה ולקבל פיצוי כספי או לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא
כל זה רשום גם בתקנון האתר שלנו
אנו פועלים באופן גלוי וזמינים תמיד לכל פניה טלפונית או באימייל.
מתנצלים על אי הנעימות שנוצרה,מוזמן לפנות אלינו דרך צור קשר באתר שלנו למידע נוסף
שנה טובה !
מוצר:
שולחן אוכל מתקפל דגם אוסלו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב לחנות ! לאחר שהבהלתי מהתגובות ישר ביטלתי את ההזמנה
תוך פחות מיום אישרו לי שהעסקה מבוטלת ואקבל זיכוי על התשלום תוך 7-14 ימי עסקים
עבר כבר הזמן לא ראיתי זיכוי
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות שאחרי שעות המתנה לבסוף ענו לי
אמרה לי שתבדוק עם חברת האשראי ומחר תחזור אלי
כמובן שלא חזרה
יצרתי קשר עם חברת האשראי שלי שבדקה עם חברת הסליקה שלהם והחנות בכלל לא העבירה עדיין ביטול עסקה
כמובן שאלך עד לבית משפט אבל אתם אל תתקרבו !
אוסיף כי גם למיילים כבר גם לא עונים
תגובת החנות:
שלום שירן,
מבדיקה שערכנו נראה כי פנית אלינו וקיבלת מענה באותו היום על כך שההזמנה שלך עוברת לביטול
בפנייתך בפעם נוספת,הוסבר שהאישור נשלח לחברת האשראי ושלחנו לך אותו לאימייל שלך.

שנה טובה !
מוצר:
מיטת TUTTI
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין